Connect with us

Hír

Flowers: Nem tudtam, hogy a “hands to the chest” is büntetés

Trey Flowerst még életében sosem büntették meg “illegal use of hands – hands to the face” eset miatt, tehát amikor az ellenfél arcába nyomta a kezét, erre most a Packers ellen kétszer is dobtak rá sárgát emiatt, ráadásul egyik sem tűnt jogosnak a visszajátszások alapján. A két eset egyébként sorsdöntő volt, mindkettő a negyedik negyedben született, a Packers tovább haladhatott mindkét alkalommal, majd végül megnyerte a meccset 23-22 arányban.

Nem tudtam, hogy a “hands to the chest” is büntetés. Ez egy része a mozdulatsoromnak, amit csinálni szoktam. Nem hiszem, hogy szabálytalan volt, de a bírók így látták

– mondta Flowers a meccs után a riportereknek, miközben elmutogatta az említett esetet.

A szabály egyébként arról szól, hogy a fej- és nyakrésszel nem lehet erőteljes kapcsolatot létesíteni. Bakhtiari hátrahajtott fejéből valószínűleg úgy ítélték meg a bírók – pontosabban konkrétan az umpire -, hogy felnyomta Flowers a kezét a nyak/áll részhez, ami szabálytalan lenne, ezért repülhetett a zászló. A visszajátszásokból és lassításokból persze a képernyő előtt könnyebb dolgunk van ezt megítélni.

Legfrissebb cikkeink

Facebook

Legutóbbi hozzászólások

Közelgő cikkek, podcastek

Minden jog fenntartva. © 2020 Fűzővel kifelé!