About the author

5 Comments

  1. 1

    Tamasi Antal

    Blokkolt puntnál mi történik, ha a rúgó csapat szerzi meg a labdát a punter mögött?

  2. 2

    Soma

    Turnover on downs, es onnan jon az ellenfel.

  3. 3

    Tamasi Antal

    Kösz!

  4. 4

    ahanem

    csak az aintst oda meg vissza

  5. 5

    Megawatt Szvetozár

    Most nem tudom megnézni a szabálykönyvet, de kíváncsi vagyok, hogy a punt blokkolását vagy a labdába beleérést hogyan különítik el a mufftól. Mert ugye ha a visszahordó ér bele a labdába, de nem tudja megszerezni, onnantól a labda élő marad és ha az ellenfél megszerzi, akkor attól a ponttól mehetnek előre (a következő playben). Szóval mi a különbség, ha a fogadó csapat tagja 2 yard után, vagy 40 yard után érinti a labdát? Mási kérdés, hogy kié a labda a blokkolt punt után, amit a rúgó csapat szerzett meg, ha a punt nem a negyedik kisérletre történt? (Brady csinált olyat párszor, például).

Comments are closed.

2014 Powered By Wordpress, Goodnews Theme By Momizat Team