Connect with us

Minden ami NFL

Pro Bowl – akik bekerültek és akiknek be kellett volna kerülniük

Nyilvánosságra hozták a 2016-os Pro Bowl kereteket. Nem meglepő módon a Carolina Panthers adta a legtöbb játékost (10), utána a Seattle Seahawks, a New England Patriots és az Arizona Cardinals (7-7), de öt játékost szavaztak be a Kansas City Chiefstől és a Cincinnati Bengalstól is. Végig nézve a neveken nagyon brutális kereteket lehetne össze rakni, ugyanakkor látszik, hogy a Pro Bowl szavazás inkább közönségszavazás. Rengeteg játékos került be, akiket sokan a szerkesztőségből, meg úgy általában az amerikai szakértők közül sem válogattak volna be és ebből adódóan sok klasszis hiányzik a listáról. Két posztban nézzük meg, kik is jutottak be a Pro Bowlba, mindegyik játékos mellett feltüntetjük, hogy szerintünk helye van-e a legjobbak között (BOOM, OK, BUST), illetve, hogy kiket hiányolunk. Kezdjük a támadókkal.

watch-sundays-2013-pro-bowl-football-game-online.w654

 

Elkapók (8) – Odell Beckham (New York Giants – BOOM)Antonio Brown (Pittsburgh Steelers – BOOM), Larry Fitzgerald (Arizona Cardinals – OK), DeAndre Hopkins (Houston Texans – BOOM), Julio Jones (Atlanta Falcons – BOOM), Brandon Marshall (New York Jets – BOOM), A.J. Green (Cincinnati Bengals – OK), Calvin Johnson (Detroit Lions – BUST)

 

Odell Beckham vezeti holtversenyben a ligát TD-kben, sorra halmozza a rekordokat, 1396 yardjánál csak Antonio Brown és Julio Jones jobb. Bár a Panthers elleni meccs inkább a dropjairól (még az első negyedben elejtett egy sima TD passzt) és a balhéiról szólt, egész éves teljesítményével és látványos játékával abszolút helye van a legjobbak között. Sajnálhatja a Giants azt az egy meccses eltiltást, egyébként Beckham a csapat egyetlen Pro Bowler játékosa.

beckh

 

Antonio Brownt aligha kell magyarázni, jelenleg talán a liga legjobb elkapója és a Pro Football Focusnál is ő az abszolút első. 116 elkapás, 1586 yard (a legtöbb a ligában) és 9 TD, nincs kérdés. Ahogy DeAndre Hopkins is vitán felül áll, hisz akinek úgy van 1315 yardja és 10 TD-je, hogy Ryan Mallett, TJ Yates,  Bryan Hoyer és Brandon Weeden passzol neki, ráadásul csapata egyetlen épkézláb elkapójaként csak rá figyelnek, nem lehet kérdés a helye Hawaiin.

 

Ami igaz Hopkinsra, az igaz Julio Jonesra is, annyi kivétellel, hogy neki egy Matt Ryan dobál és elvileg lennie kellene futójátéknak. 42 yarddal van lemaradva Browntól és 2 elkapással többet szerzett nála (118 a legtöbb a ligában). Én Brandon Marshallnak is örülök, hisz a negyedik csapattal is megvan a 1000+ yard, ráadásul 11 TD is összejött a Ryan Fitzpatrick vezette Jetsszel.  Marshall megújult New Yorkban, reméljük, egy évnél tovább tart a jó kedélyállapota.

 

Larry Fitzgerald kicsit vissza vett a szezon eleji formájából, a 9. hét óta nincs TD-je és csak egyszer lépte át a 100 yardos határt. Persze ő az idei év egyik legjobban blokkoló elkapója, meg a lista egyetlen mondhatni slot játékosa, az 1000 yard és 7 TD nagyon is komoly fegyvertény. Az 1200+ yard és 8 TD is kifejezetten jó, bár én AJ Greent nem tartom egy elit játékosnak és nagyon vonakodva írtam csak be azt az OK-t. Green borzalmasan hektikus, egy 30 yardos meccs után jön egy 220 yardos, majd utána még egy 30 yardos. Ráadásul a jobb cornerek rendre kiveszik, helyette az utóbbi időben szárnyaló Doug Baldwint is megnéztem volna (10 TD az utóbbi 4 meccsen). Megatron pedig hiába minden idők egyik legjobb elkapója, de már tavaly és az idén is erősen kérdéses a játéka, 1000 yardjával mindössze 15. az elkapók között, sok a drop és a fumble-ök is a legrosszabbkor jönnek. Csak a neve miatt van itt.

 

Akit hiányolunk: Allen Robinson (Jacksonville Jaguars)

 

A másodéves elkapó 16.5 yardot átlagol elkapásonként, 1141 yardja van, 13 TD-je holtversenyben a legtöbb és a Jaguarsban játszik. Amelyik csapat egyébként egyetlen játékost sem adott a Pro Bowlba, Robinson helye bőven itt lehetett volna.

robinson

 

Futó (6): Devonta Freeman (Atlanta Falcons – OK), Todd Gurley (St. Louis Rams – BOOM), Doug Martin (Tampa Bay Buccaneers – BOOM), LeSean McCoy (Buffalo Bills– OK), Adrian Peterson (Minnesota Vikings – BOOM), Jonathan Stewart (Carolina Panthers – BOOM)

 

Devonta Freeman olyan szezonkezdetet produkált, hogy mindenki csak nézett, a Falcons pedig 6-1-gyel kezdett. Freeman ezalatt 10 TD-t, 600+ futott és közel 300 elkapott yardot termelt. Azóta viszont 6 meccsen két TD, kevesebb mint 300 futott yard és 200 elkapott yard került a neve a mellé. Persze csak 93 yard kell az 1000 futott yardos szezonhoz és a 12 total TD is teljesen rendben van, de az egész éves teljesítménye hagy némi kívánnivalót maga után. Todd Gurley, Doug Martin és Adrian Peterson szereplése nyilvánvaló, Gurley az év újonc támadója cím egyik fő várományosa (1023 yard, 9 TD, 4,9-es átlag), Martin konzisztenciája, 5,1-es átlaga és 1305 yardja, legtöbb broken tackle-je és kontaktus utáni yardja révén véleményem szerint az idei szezon legjobb futója, csak 9 yarddal marad el Petersontól.

rb-s

 

Bejött Jonathan Stewartnak DeAngelo Williams távozása, 11 yardra van az 1000 yardos határtól, 2009-óta most először jöhet neki ez össze. Konzisztensen jól játszik, 6 TD-je teljesen rendben van, Cam Newtonnak kiegészülve az idei szezonban minden egyes mérkőzésen 100 yard fölött futott a Panthers. LeSean McCoynak ugyanakkor annyira nem jött be a váltás, bár az Eagles jobban megszenvedi a hiányát. Az nem kérdés, hogy osztálykülönbség van közte és hamarosan a kirúgás sorsára jutó DeMarco Murray között, de az idei teljesítménye szerintem nem ért Pro Bowlt, pontosabban, lett volna jobb opció is. Nem rossz a 4,4-es átlag és a 895 yard, ám nem is olyan kiemelkedő, három futott TD mellé két elkapott társul. Legalább három jobb jelölt lenne az ő helyére:

 

Akit hiányolunk: Chris Ivory (New York Jets)

 

Chris Ivory kicsit Freeman, egy hihetetlenül jó kezdés után masszív visszaesés, az első négy meccsén 460 yard és 4 TD, azután pedig hat alkalommal az 50 yardot sem érte el. De 951 yardja és 7 TD-je is 6. a futók között, illetve játéka alapján is jobban megérdemelné, mint az amúgy nagyobb név Shady McCoy.

chris-ivory

 

Rajta kívül egyébként még Thomas Rawlst és DeAngelo Williamst mondanám. Előbbinek úgy van 860 yardja 5.6-os átlaggal, hogy csak 7 meccsen kezdett (csereként legjobb esetben is 6 futása volt), Williams pedig ha nem is tökéletesen, de kellően produktívan pótolja Bellt, csak 8 meccsen kezdett, de összesen 799 futott yard és 9 TD, valamint 300 elkapott yard került a neve mellé.

 

Tight End (4) – Tyler Eifert (Cincinnati Bengals – OK), Rob Gronkowski (New England Patriots – BOOM), Greg Olsen (Carolina Panthers – BOOM), Travis Kelce (Kansas City Chiefs – BUST)

 

Az, hogy Rob Gronkowski (11 TD) és Greg  Olsen (7 TD) a listán van, egyáltalán nem meglepő, posztjuk legjobbjai. Előbbi blokkolási képességeinek hála az abszolút legjobb TE, Greg Olsen pedig az abszolút legjobb elkapó TE a ligában, egyedül ők ketten lépték át az 1000 yardos határt. TD-kben Tyler Eifert vezet a maga 12 hatpontosával, ugyanakkor ő a mezőnyben kifejezetten gyengén teljesít, 564 yardja nem olyan sok, ettől függetlenül védhető a jelenléte. Nem úgy Travis Kelce-é, aki a tavalyi bomba szezonja után idén visszafogottan, helyenként pocsékul játszik. 822 yardja még csak-csak elmegy, de 4 TD-je kifejezetten kievés, ráadásul meccsekre képes teljesen eltűnni. Nálánál több yarddal rendelkezik Delanie Walker és Gary Barnidge is, ráadásul az említett két játékoson kívül Jordan Reed (9), Richard Rodgers (7), Delanie Walker (6), Benjamin Watson-Julius Thomas-Zach Miller (5) is több TD elkapást jegyez.

 

Akit hiányolunk: Gary Barnidge (Cleveland Browns)

 

Talán Walker egy fokkal nagyobb név, de a Titans egy fokkal jobb csapat, Barnidge pedig Jordan Cameron után ismét egy szarból várat építő TE. Egyébként csak 5 yarddal szerzett kevesebbet (930), mint Walker, de cserébe hárommal több TD-t jegyez, ráadásul az instant kezdők közül csak Gronk és Olsen ért el több 1st downt nála.

barnidge

 

Quarterback (6) – Tom Brady (New England Patriots – BOOM), Cam Newton (Carolina Panthers – BOOM), – Carson Palmer (Arizona Cardinals – BOOM), Aaron Rodgers (Green Bay Packers – BUST), Ben Roethlisberger (Pittsburgh Steelers – BOOM), Russell Wilson (Seattle Seahawks – BOOM)

 

Itt az egy Aaron Rodgerst leszámítva nincs kérdés. Tom Brady vezeti a ligát yardokban (4405) és a TD/INT aránya (35/6) is neki a legjobb. Cam Newton MVP formában játszik egész évben, az utóbbi 5 meccsen 18 TD-t és 1 INT-t passzolt, csapata veretlen, Tom Brady mögött a második legtöbb hatpontost osztotta ki 33-mal, ráadásul idén három meccsen is volt 5 TD-s meccse. Russell Wilson szintén newtoni formában, az utóbbi 5 meccsen 19 TD eladott labda nélkül, a kezdők között az övé a legjobb passer rating az egész ligában. Big Ben ugyan elmar statisztikailag a többiektől, de az köszönhető a sérüléseinek, meccsenkénti passzolt yard átlaga neki a legjobb 336,9-cel, a második Brees 18 yarddal van lemaradva mögötte, vagyis ilyen ütemben jelenleg ő lenne a liga passing leadere.  Carson Palmer harmadik a ligában passzolt TD-ket tekintve (32), csak 9 eladott labdája van, Russel Wilson után övé a legjobb passer rating (106.7), a PFF-nél pedig ő a legjobbra értékelt QB.

pro bowl

 

Eme ötöshöz képest a tavalyi MVP Aaron Rodgers csak szenved, hiába a 29/6-os TD/INT arány, a Packers offense meg sem közelíti a tavalyit. Lehet persze elkapózni, de Rodgers legalább annyi homályt dob, mint amennyit Adams elejt.

 

Akit hiányolunk: Andy Dalton (Cincinnati Bengals)

 

Tudom, dívik utálni Daltont, nálunk Leonidasz és Jimboy is rühelli, de a teljesítményt illik elismerni. Andy Daltoné idén a harmadik legjobb passer rating, épp hogy lemaradva Palmer mögött. 25/7-es TD-INT aránya épp annyival rosszabb Rodgersénél, amennyivel kevesebb meccset játszott, a sérüléséig ő állt jobban. Nem mellesleg egy magabiztos 10-2-es mérleget hozott össze és még az MVP-vel kapcsolatban is felmerült a neve. Természetesen kvalitásait tekintve Aaron Rodgers a jobb irányító, de idén Dalton jobban teljesített.

 

Offensive Tackle (6) – Jason Peters (Philadelphia Eagles – BUST), Tyron Smith (Dallas Cowboys – BOOM), Joe Thomas (Cleveland Browns – BOOM), Andrew Whithworth (Cincinnati Bengals – BOOM), Joe Staley (San Francisco 49ers – OK), Trent Williams (Washington Redskins – OK)

 

Az NFL egyik legjobb tackle-jére talán túlzás azt mondani, hogy Bust, legyen az bármilyen kontextus, de tény, hogy Jason Peters idén közel sem játszik olyan lehengerlően, mint akár tavaly vagy az utóbbi években. Különösen a passzblokkolása esett vissza, ami azért egy left tackle-nél nem elhanyagolható, ez a Pro Bowl kvázi életműdíj a számára. Tyron Smith csak a szokásos: a második legjobb passzblokkoló tackle a PFF adatai szerint és nemes egyszerűséggel a legjobb futásblokkoló a posztján. Nem kérdés. Rajta kívül egyébként még két Cowboys falember került be a keretbe.

joe thoms

 

Viccesek voltak a pletykák, hogy Joe Thomast, a liga legjobb left tackle-jét (idén 1 sack és egy holding a mérlege) hosszútávú, élő kontraktussal elcserélné a Brows. Mondjuk megnéztem volna a Broncosban, hisz miért ne, de jobb helyeken csak úgy nem pazarolják el a csapat legjobb támadóját. Nem mintha a Browns most olyan jó hely lenne. Ellenben Cincinnatiben minden happy, még Andrew Whithworth sem öregszik, a 34 éves LT-nek nagyon nagy szerepe volt Dalton remek játékában, a PFF-nél is egyike a négy elit tackle-nek.

 

Nagyon szeretem Trent Williams játékát és magát a játékost is, top5 left tackle, de hiányolom a right tackle-ket a listából. Viszont Joe Staley már nem annyira meggyőző, azért akadtak nála idén bőven jobb tackle-ök a fal mindkét oldalán. Példának okáért Cordy Glann, a Bills támadófalembere, vagy a Saintses Terron Armstead.

 

Aki hiányzik: Terron Armstead (New Orleans Saints)

 

Armstead idén moster szezonon van túl, mindössze 19-szer engedélyezett nyomást 567 snap alatt. Neki lehetett volna a legnagyobb esélye első blikkre Pro Bowlba jutni a Szentek közül, de mivel nem sikerült, így 2007 óta most először Pro Bowler nélkül maradhat a gárda.

 

Guard (6) – David DeCasto (Pittsburgh Steelers – OK), Mike Iupati (Arizona Cardinals – BOOM), Zack Martin (Dallas Cowboys – BOOM), Josh Sitton (Green Bay Packers – BOOM), Tria Turner (Carolina Panthers – OK), Marshal Yanda (Baltimore Ravens – BOOM)

 

Ez egy nagyon sima szavazás volt, közel azonos szinten voltak sokan, ugyanúgy be lehetett volna tenni a Packersös TJ Langet, mint mondjuk a Giantses Justin Pugh-t is. Valamennyi játékos közel elit szintet hozott idén, kivéve Marshal Yanda, aki egyenesen a guardok JJ Wattja. Nálam a hatos közül David DeCasto, egy játékost mindenképp tudok mondani, aki nála jobban rászolgált volna a szavazatokra.

 

Akit hiányolunk: Richie Incognito (Buffalo Bills)

 

Kevés olyan játékos van idén, aki meg tudta közelíteni Marshall Yandát, de Incognito igen. Mindezt úgy, tavaly nem is játszott, ha nem ő lenne a liga egyik legaljasabb játékosa, akkor az év visszatérője díj fő várományosa is lehetne. Futás és passz blokkolásban is kiváló, abszolút elit teljesítményt nyújt idén.

incognito

 

Center (4) – Travis Frederick (Dallas Cowboys – BOOM), Ryan Kalil (Carolina Panthers – OK), Alex Mack (Cleveland Browns – BUST), Mike Pouncey (Miami Dolphins – BUST)

 

Ryan Kalil kicsit túl van hype-olva érzésem szerint, de futás ellen jól működik, egy 14-0-ás csapatból jön, még vállalható. Travis Frederick pedig a dallasi támadófalból érkezett, onnan elég nehéz mellé nyúlni. Alex Mack nem rossz, de közel sem az, aki sérülése előtt volt, idén már 30-szor engedélyezett nyomást az aktuális Browns irányítóra, Mike Pouncey pedig karrierje egyik leggyengébb évét futja, az ő szerepeltetése a szenvedő Dolphinsból teljesen érthetetlen.

 

Akit hiányolunk: Weston Richburg (New York Giants)/Joe Berger (Minnesota Vikings)

 

Richburg mellett indén csak kilencszer tudtak Eli Manningre nyomást helyezni, a Giants falának legstabilabb pontja és nem túlzás azt állítani, hogy legjobb játékosa. Joe Berger pedig az idei év legjobb futás blokkoló centere, igaz, passz ellen azért még van hová fejlődni. De egy olyan csapatban, ahol a playbook nagy része abból áll, hogy “Fuss Peterson”, illene kiemelni, ráadásul a szinte biztosan rájátszás résztvevő Vikingsból mindössze Petersont választották Pro Bowlba.

50 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
50 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Chester
Chester
2015-12-23 18:16

Az elkapókkal egyetértek. Fitzgeraldnak ez egy életműdíj, szerintem helye van egy ilyen keretben, Megatron viszont tényleg egy vicc. Robinson jogos hiányzó, mondanám Coopert is, de Robinson sokkal jobb volt, Baldwin meg Wilsonnal együtt emelkedett ki az utóbbi 5 meccsen, de előtte egy lufi volt. Green is necces, de jobb nevet nem tudnék mondani Robinsonon kívül, így ő abszolút OK.

Futóknál viszont máshogy látom. Stewart a bye week-jükig egy hatalmas nagy 0 volt, 220 yard, 0 TD az első 4 meccsén, így nálam a BOOM helyett inkább OK, de én őt inkább kivenném a keretből. Shady-re is ugyanez a sors várna nálam, elég felemás volt az idei éve, valószínűleg a folyamatos sérülések miatt. Freemanre lehetne azt mondani, mint Stewartra, csak nem az első, hanem az utolsó 4 meccsére, ugyanakkor olyan monster számokat hozott amikor belendült, hogy neki biztos helye van.
Akiket behívnék Stewart és Shady helyett:
– David Johnson, mivel RB2(szezon elején 3)-ként is rengeteg TD-t hozott, baromi hasznos játékosa lett a Cardinalsnak, RB1-ként meg egyenesen pusztít.
– DeAngelo Williams, mert aki el tudja feledtetni azt, hogy nincs Le’Veon Bell, annak abszolút helye van a legjobbak között.

TE-knél is egyetértek, a Gronk-Olsen-Eifert hármasnak helye van, Kelcének nincs, és Barnidge jogosan lehetne ott. De, akit én még hiányolok, az Reed, hiszen amikor játszott, legtöbbször ligaelit számokat hozott, egy Redskinsben. Kicsit sajnálom, hogy csak 4 fős a limit, mert simán össze lehetne rakni egy 6 fős keretet is, ahol senki nem lógna ki.

A QB keret is érdekes. Tudom, hogy te rühelled Rodgerst, de jelen esetben egyetértek veled, nem érdemli meg a Pro Bowl-t. Viszont én helyette nem Daltont tenném, hanem Bortlest, mert egészen elképesztő az a fejlődés, amin egy szezon alatt végigment, mindezt egy Jaguarsban. Amíg tavaly a 3000 passzolt yardot sem érte el 11 TD és 17 INT mellett, addig idén (úgy, hogy két meccse még hátravan) jó eséllyel már a hétvégén 4000 yard fölé jut, viszont a soknak mondható 14 INT mellé 31 TD passznál tart, két futott TD és 305 futott yard mellé. Sajnálom, hogy nem került be.

A falemberekhez meg nem tudok érdemben hozzászólni. :)

ClayMatthews52
Reply to  Chester
2015-12-23 18:38

a Rodgers-fikázásból már lehetett tudni, hogy ez egy renningan-poszt. Igen, magához képest szarabbul játszik Rodgers, vannak homály passzai, ez elvitathatatlan, csak a playek nagy részében nincs kinek passzolni, vagy menekülni kell, és még a futójáték sem segíti őt. Az egész posztból azt érzem, hogy a szezon eleje el lett felejtve.

Chester
Chester
Reply to  ClayMatthews52
2015-12-23 18:47

Nincs kinek passzolni, de azért nehogy már ne tudja megoldani akár ő, akár az, aki a playbookot összerakta, Nelson kiesése nem vághatná így tönkre az egész offense-t. Tele van a keret tehetséges elkapókkal, mégsem használjuk őket. Az való igaz, hogy idén a komplett offense összességében csalódás, de akár miattuk gyengébbek Rodgers számai, akár nem, de a számok alapján én most nem érzem jogosnak a helyét.

ClayMatthews52
Reply to  Chester
2015-12-23 18:53

de itt a Pro bowlról van szó, ahova nem a számok számítanak. Akkor is jobb, mint bárki, szal helye van.

Chester
Chester
Reply to  ClayMatthews52
2015-12-23 18:56

Ennyi erővel Megatron is jogosan van itt akkor, amivel nem értek egyet.

ClayMatthews52
Reply to  Chester
2015-12-23 19:04

Dalton sem és Bortles sem jobb nála, nincs aki a helyére egyértelműen bekerülhetne.

renningan
renningan
Reply to  ClayMatthews52
2015-12-23 19:07

Örülök, hogy Chester egyetért velem :D Egyébként pont annyira utálom Rodgerst, amennyire egy Lions szurkoló utálhatja a csoport riválisát. Ha elmenne mondjuk a Houstonba, esküszöm a legnagyobb fanja lennék :)

Másrészt pedig, a Pro Bowl az aktuális szezonbeli teljesítményét lenne hivatott értékelni. Dalton pedig idén, már ne haragudj, de minden téren jobb volt, mint Rodgers.

renningan
renningan
Reply to  renningan
2015-12-23 19:11

Még ha 13 meccset is veszünk alapul, Daltonnak több passzolt yardja, 10,1 ponttal nagyobb passer ratingje (106 vs 95), 6%-kal nagyobb passzpontossága (66% vs 60), és Daltonnak 28 total TD, 9 turnover, míg Rodgersnek 29 Total Td/ 9 turnover.

Azért ne mond már, hogy Rodgers annyival jobb lenne, hogy ez direkt fikázás a részemről :)

ClayMatthews52
Reply to  renningan
2015-12-23 19:14

nem, azt azért el kell fogadni, hogy a Pro Bowl az egy show, és egy Rodgers bármikor nagyobb showt csinál mint Dalton. Akkor ne kerüljön be az All Pro teambe, de a Pro Bowl az erről szól.

renningan
renningan
Reply to  ClayMatthews52
2015-12-23 19:28

Attól még elvileg egy teljesítmény felmérő :) nem hiába dobálóznak állandóan a Pro Bowlerséggel egy egy játékos kapcsán, hisz az elvileg a mérce, hogy mennyire jó valaki :) Bármennyire fáj, idén Rodgers nem volt olyan jó, mint tavaly, sőt, soha ilyen rossz mutató nem voltak.

ClayMatthews52
Reply to  renningan
2015-12-23 19:36

az oké, ezzel egyetértek, de szerintem nincs olyan, aki egyértelműen jobb lenne a helyére én csak ezzel vitatkozom.

Chester
Chester
Reply to  ClayMatthews52
2015-12-23 19:11

Persze hogy nem jobb, de én nem a tehetség alapján raktam össze a fent leírt keretet, hanem az idei évi teljesítmény kapcsán. És akármennyire rossz is, de Rodgers elmarad nemhogy a tavalyi szezonjától, de a két úriember idei performance-ától is, szerintem.

renningan
renningan
Reply to  ClayMatthews52
2015-12-23 19:04

Pontosan, itt a népszerűség számít :D

Én nem felejtettem el a szezon elejét, a Seahawks megveréséig kb minden jó volt, aztán kész, game over. Emlékszel te a Broncos elleni meccsre? A csodálatos Lions elleni meccsekre? A 49ers vagy a Rams, esetleg a Chargers meccsekre? A Bears elleni meccsre? Nem felejtettem el én a szezon elejét, ezért mondom, amit mondok.

Elakpózni pedig nevetséges :D azt te sem gondolhatod komolyan.

ClayMatthews52
Reply to  renningan
2015-12-23 19:16

miért lenne nevetséges? Saját magának csak nem tud passzolni.

wolandrule
wolandrule
Reply to  ClayMatthews52
2015-12-23 19:19

Ne viccelj. Nem akarok újabb vitát gerjeszteni, de volt olyan meccs idén, ahol Brady kb. a szertárosnak dobált. Egy ilyen szintű irányító bárkiből sztárelkapót tud csinálni kis túlzással.

ClayMatthews52
Reply to  wolandrule
2015-12-23 19:24

de itt nem azzal van a probléma, hogy nem tudja odadobni. Hanem hogy vár, vár, de nincs kinek odadobni, mert ha odadobná, akkor tuti INT.

renningan
renningan
Reply to  ClayMatthews52
2015-12-23 19:33

A packers hungary csoportban volt egy kisebb vita (nem én vitáztam), hogy a Packers elkapói a leglassabbak, ezért első körben WR-t kell húzni :D MZoli oda is írta, hogy ez mekkora f*szság :D

Én tőled folyamatosan kaptam az ívet, hogy Golden Tate szar Randall Cobbhoz képest? Most akkor Tate el tud szakadni, Cobb meg nem? Pedig a Lions támadófala ótvar szar, ennek ellenére Staffordnak az INT-ket leszámítva nincs rosszabb statja Rodgersnél. Mégis, ki mondaná, hogy Stafford jól játszott idén?

Valami nagyon félrecsúszott a Packersnél. Ha tippelni kellene, akkor azt mondanám, hogy az ellenfelek kiismerték a támadósémákat, amik Nelson kiesésével nagyon egysíkúvá váltak és nem tudnak módosítani a rendszeren. Szerintem, de csak abból indulok ki, hogy a Lions is szenvedett Lombardi alatt és most sokkal jobb nélküle, pedig a játékosok nem nagyon cserélődtek. Tate mondjuk ezekkel a screenekkel él igazán, amik Lombardinál teljesen hiányoztak, pláne idén.

ClayMatthews52
Reply to  renningan
2015-12-23 19:42

nem azt mondtam, hogy szar hozzá képest (tavaly nálam volt fantasyban és örültem neki- mmint Tate), hanem hogy túlzottan felszopod szerintem, amit azért nem érdemelt ki. Mondjuk Cobb jól rámcáfolt, mert nem teljesít úgy, de nekem meggyőződésem, hogy őt nem használják jól. Állandóan be van küldve a darálóba, mert ő még ott is el tudja kapni, így azért nehéz elsőszámú elkapóhoz méltó számokat produkálni. De én igazából nem tudom, hogy mi lenne az ideális megoldás, elvégre nem értek hozzá :D

Chester
Chester
Reply to  ClayMatthews52
2015-12-23 19:46

Szerintem pont az a baj, hogy Cobb-ból akartak első számú elkapót csinálni, holott fölösleges lett volna rangokat állítani, szét lehetett volna dobálni a lasztikat a sok WR-nek és RB-nek a pályán, ami részben meg is történt, ugyanakkor én kihasználatlannak érzem a kereteink adta lehetőségeket az idei szezonban.

ClayMatthews52
Reply to  Chester
2015-12-23 19:59

én is. Mondjuk hozzátartozik az is, hogy mindenki rohadtul maga alatt teljesít.

katonadani
Reply to  ClayMatthews52
2015-12-23 22:21

a “ki van küldve a darálóba” alatt mit értesz? épp a slotban van a darálóban, mert akkor megy középre és kapja a nagyobb ütéseket

ClayMatthews52
Reply to  katonadani
2015-12-24 01:27

be van küldve éppen oda.

KisDani
KisDani
Reply to  ClayMatthews52
2015-12-23 23:38

bezzeg brady… :DDDDD

Slugger
Slugger
Reply to  renningan
2015-12-24 09:54

A Lions elleni meccsekre? Amikor a 60+-os bombával elpicsáztuk a csapatodat? :D :D :D Tehát innen ered a sértődöttség. :)

katonadani
Reply to  Chester
2015-12-23 19:49

Bortles azért nem játszik olyan jól. TE-be Delanie Walker érdemelhetne helyet

wolandrule
wolandrule
2015-12-23 19:17

Szerintem az egész pro-bowl egy felesleges bohóckodás, egyet sem tudtam még végignézni.

Chester
Chester
Reply to  wolandrule
2015-12-23 19:23

Én sem láttam még egyet sem, de én ezt mindig egy görbe tükörként fogtam fel az All Proval szemben, és az én kommentem is inkább egy All Pro teamnek hathat.

David
David
2015-12-23 22:13

Nekem Philip Rivers hiányzik nagyon a listáról. A Chargers szenved idén, de szerintem simán befért volna.

katonadani
Reply to  David
2015-12-23 22:18

neee ő nagyon messze volt top6 irányító szinttől

David
David
Reply to  katonadani
2015-12-23 22:40

Fantasyben sok meccset köszönhetek neki, ezért elfogult vagyok vele szemben

MZoli
2015-12-23 22:43

Nah elolvastam ezt a Rodgers vitát meg az elkapó kérdést itt a kommentek között. Először is Rodgers idén nem Pro Bowl kaliber ez tény, ebben maximálisan egyetértek Renningannal. Viszont a kommentek nagy részével nem tudok sajnos azonosulni. Ez a nem tudnak elszakadni az elkapók a legnagyobb bullshit kifogás. Ennél talán csak az ESPN cikke után fröcsögött leglasabb elkapók indok röhejesebb.
Meccsenként van 25-40 passzplay, és azt akarjátok megmagyarázni, hogy a minimum 3 elkapásra küldött játékosból (WR, TE esetleg RB, tökmindegy) az esetek nagy részében egy sem tud elszakadni az őt őrző védőtől és ezért teljesít Rodgers szinten alul? Ez badarság, tavaly el tudott szakadni idén meg nem? Meg Cobbra ráerőltetik a WR1 szerepét? Hát ennél meredekebb dolgot idén még nem olvastam. Ez a dolog ennél sokkal összetettebb.
– Nincs mélységi fenyegetés, Jones messze nem WR1 kaliber, sose volt az, sose lesz az. Nem jelent veszélyt, egy két szép megmozdulása van és annyi, egy közepes corner leszedi a pályáról, ahogy arra sok meccsen volt példa.
-Nincs kiegyensúlyozott futójáték, ami konzisztensen támogatná a passzjátékokat.
-A fal sem teljesít mindig magas szinten, sok a sérülés
-Rodgers is messze szint alatt játszik néha olyan passzokat elereszt, hogy csak pislogni lehet rá.
Ez mind összeadva adja a bajt, nem az hogy az elkapók képtelen elszakadni…

Chester
Chester
Reply to  MZoli
2015-12-23 23:31

Mi ez a kiralyi tobbes?

MZoli
Reply to  Chester
2015-12-23 23:48

Milyen királyi többes? Mire gondolsz?

Chester
Chester
Reply to  MZoli
2015-12-24 00:24

Hat hogy renningam velemenyevel egyetertesz, a tobbivel nem, ergo cm52-evel es az enyemmel. Holott en pont renningan nezeteit osztom :D

MZoli
Reply to  Chester
2015-12-24 01:57

Én nem néztem ki mit írt, ezért nem címeztem senkinek, a tartalommal voltak ellenérzéseim, arra reagáltam :) Sajnos azt vettem észre, hogy beette magát pár hipotézis a magyar közösségbe és az istennek se lehet sehogy sem kiírtani. Ilyen például az említett “nem tudnak elszakadni” és a “leglassabb WR-corp” indokok. Holott igazság szerint egyik sem kellő magyarázat. És véletlen se szántam sértőnek, vagy degradálónak a kommentem, csak próbálok minden felületen ez ellen harcolni :D

Chester
Chester
Reply to  MZoli
2015-12-24 10:25

Ugyan én csak tippelek, hogy mi lehet a gyenge offense titka ami a szezon második felét illeti, de jó lenne gyorsan orvosolni, a PO-ra ez a “csak annyit adunk bele amennyi kell” felfogás nem lesz elég, nagyon remélem, hogy csak altatnak. :D

ClayMatthews52
Reply to  MZoli
2015-12-24 01:31

“…a playek nagy részében nincs kinek passzolni, vagy menekülni kell, és még a futójáték sem segíti őt.” Én ugyanezt mondom, ezzel próbálom valamelyest felmenteni Rodgerst, persze a homály passzok alól ez sem mentség.

atis123Juve
atis123Juve
2015-12-24 01:56

David DeCasto neve el van írva…

Slugger
Slugger
2015-12-24 09:52

A Rodgers résznél valahogy én is éreztem,hogy csak egy elkeseredett oroszlán szurkoló írhatta. Ha az ő csapatuk szart nem ér,legalább Rodgerst lehessen fikázni. Az ok,hogy nem úgy játszik,mint tavaly,de nehogy már ne legyen elég jó egy Pro Bowl-ra,ahová a legjobbakat hívják.

Chester
Chester
Reply to  Slugger
2015-12-24 10:22

Ilyen alapon Peyton Manninget is simán elhívhatnák…

makosteszta
makosteszta
Reply to  Slugger
2015-12-24 10:22

Na azért ennyi erővel miért nem hívták be Brees-t meg Manning-et, ők se játszanak már úgy mint tavaly, de a legjobbak között a helyük.

Manning is olyan jó lehetne mint tavaly, ha:

– olyan jó lenne a támadófala
– ugyanabban a sémában játszana
– nem volna sérült
VAGY NEM! Nem számít mit csináltál tavaly, ez a 2015-ös ProBowl, és ha Dalton jobb volt, mint Rodgers, neki kellene ott lennie.

Mellesleg renningan legnagyobb élvezettel a nem a Packers szokta fikázni, hanem a Lions-t, szerintem mazohista a srác :D

Slugger
Slugger
Reply to  makosteszta
2015-12-24 15:39

Félreértitek.Nem azt mondom,hogy az eddigi pályafutása alapján kellene bekerülni,hanem,hogy Rodgers idén is Pro Bowl kaliber. Itt úgy állítják be,mintha Mallet-szinten játszana….ennyire azért nem szar a helyzet.Ennyi sérülttel,és hullámzó támadófal teljesítménnyel nem tudom mit mást tehetne még.

Túl magasra tette tavaly a mércét,ennyi. Ettől még nem olyan rossz a helyzet,mint pl. Manning esetében.

makosteszta
makosteszta
Reply to  Slugger
2015-12-24 15:50

Persze Manning-et itt elővenni túlzás, de egy elkapó elvesztése nem kéne ekkora törést okozzon. Lásd pl Newton-nak is lesérült az első számú elkapója és mégis MVP szezont fut, Brady szintén szarból épít várat, Wilson is úgy viszi hátán a csapatot, hogy pocsék a fala, és sorban dőlnek ki a futóik.

Másfelől csak azért mert valakinek meg egészséges a személyzete, azért nem kell elvenni az érdemeit. Pl Palmer-nek az egyik legjobb támadó csapat segíti a munkáját (fal, futók, elkapók), mégse kérdőjel, hogy hozzá teszi-e a magáét, és Daltonnál sem kéne az legyen. Senkiben nem merül fel szerintem, hogy Dalton jobb mint Rodgers és én is jobban örülnék ha a Cincy-ben játszana, de idén azért (várakozásokat felülmúlva), remekül játszott.

Chester
Chester
Reply to  Slugger
2015-12-24 17:59

Rodgers nem tragédia idén, csak van nála jobban teljesítő QB, ennyi.

Carey25
Carey25
2015-12-24 11:37

Én nem fogom tudni leadni a mai meccsre a tippet mert mire elmegyek nem teszitek ki a postot és éjjel sem leszek itthon, sem net közelben úgyhogy én most leadnám ha lehet. Hazai W-re tippelek.

Carey25
Carey25
Reply to  Carey25
2015-12-24 11:53

Nem szóltam látom kint vannak.

ClayMatthews52
2015-12-24 13:09

Minden kedves General Managernek és kommentelőnek áldott, boldog karácsonyt kívánok! :)

MZoli
Reply to  ClayMatthews52
2015-12-24 13:44

Viszont kívánjuk :D

50
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x