Connect with us

Minden ami NFL

Ki lesz idén az MVP?

Akárhogy is nézzük, nincs abszolút favoritja az idei legértékesebb játékosnak járó díjnak. Vannak jó teljesítmények, de nincs 2000 yardos futó, 55 TD-s,  120+ ratinges vagy 16-0-ás irányító. Így hát ahány szakértő, annyi név. Összegyűjtöttük a nyolc leggyakoribb nevet az utóbbi időben, rangsorba állítottuk őket és pro-kontra alapon leosztályoztuk. 

 

Atlanta Falcons v New Orleans Saints

 

1. Matt Ryan, QB, Atlanta Falcons

 

Pro: Matt Ryan a legegyértelműbb választás, hisz egy tavaly összehulló csapatot vezetett a csoport élére, ráadásul többnyire remek játékkal. Övé a második legjobb passer rating, holtversenyben a második legtöbb a TD-t is ő adta eddig (30), mindössze hét eladott labdája van, a liga egyik legpontosabb irányítója és a 9,2 yard/passz mutatója valami elképesztően félelmetes. Mondjuk, ha még átlépné az 5000 passzolt yardos határt (950 yard kell hozzá) és megnyerné a csoportját, akkor már tényleg nehéz lenne elvenni tőle a díjat.

 

Kontra: A 8-5-ös mérleg nem valami kiemelkedő, ráadásul ott a Falcons nyakán a Bucs is, és ahhoz, hogy favoritként tekinthessük Ryanre, egy minim 11-5-ös szezon és csoportgyőzelem kellene, fenntartva a hasonlóan jó játékot. Esélytelen, hogy MVP címet kapjon csoportgyőzelem vagy rájátszás nélkül.

 

2. Tom Brady, QB, New England Patriots

 

Pro: A Jets és a 49ers ellen nagyon lájtosra vette a figurát, de a Ravens elleni MNF meccsen odatette magát, a kiemelt meccsek pedig nagyon fontosak. Övé a legjobb passer rating, pontosabb, mint Ryan, ráadásul több yardot is szerez meccsenként és mindössze két eladott labdája van. Az első kiemeltség karnyújtásnyira van, egy 14-2-es mérleggel minden adott lenne egy MVP címre.

 

Kontra: Egyrészt nem a legnépszerűbb figura, nyert már eleget, ráadásul négy meccses eltiltásból tért vissza, amit a Patriots a második és harmadik számú irányítóval is 3-1-gyel hozott le. Ez pedig azért felvet néhány kérdést, jó eséllyel a csapatnak Brady nélkül is összejött volna a csoport és a rájátszás, egy legalább 10-6-os szezonnal. Egy alapos Broncos verés a minimum, ha komolyan gondolja az MVP-t.

 

3. Zeke Elliott, RB, Dallas Cowboys

 

Pro: Amerika csapatában játszik, ráadásul jól, és hatalmas a hype körülötte. 4,9-es átlaggal fut 107 yardot meccsenként, van már 12 futott és egy elkapott TD-je, vezeti a ligát futott yardokban (1392), van 1714 total yardja, messze a legkonzisztensebb játékos jelenleg. Ráadásul újonc, a Dallas 11-2-es mérleggel áll, ha legalább egy 13-3-at hoznak, és Zeke az élen végez minden releváns kategóriában, akkor még újoncként is reális esélye van a címre.

 

NFL: Chicago Bears at Dallas Cowboys

 

Kontra: A liga legjobb fala mögött fut, ráadásul David Jonhson egyértelműen jobb nála, csak épp gyenge csapatban játszik. Fura lenne nem a legjobb futónak adni a díjat csak azért, mert egy elit csapat van körülötte.

 

4. Dak Prescott, QB, Dallas Cowboys

 

Pro: Újoncként 11-2-es mérleggel vezeti vele a Cowboys az NFC-t és a csoportot, jók a statisztikái, szimpatikus, és rá is illik minden, ami Zeke-re. Igazi sikersztori.

 

Kontra: A Giants elleni meccsen nagyon gyengén játszott fő műsoridőben, az MVP kandidátusa addig él csak, ameddig győz a csapat. Nem meglepő, hogy a vereség után egyből jöttek a Romo-kérdések, egy Bucs elleni vesztes meccs után nem lenne meglepő, ha a veterán QB állna be. Ez pedig nem egy jó előjel. A szénája jól áll most még, de az övé talán a legingatagabb az egész mezőnyben.

 

5. Matthew Stafford, QB, Detroit Lions

 

Pro: Stafford miatt hirtelen érdekes lett a Lions. Nincs olyan elit statisztikája, mint Bradynek vagy Ryannek, viszont a Lionstől senki nem várt semmit, a nyolc comeback győzelem pedig egyedülálló rekord. Ennek nagyon jó a sajtója, ráadásul a Lions emberemlékezet óta nem nyerte meg a csoportját, kvázi történelmet írhat vele a csapat. Ez pedig könnyen MVP címet érhet annak ellenére, hogy nem lesz olyan kiemelkedő sem a csapat mérlege, sem Stafford statisztikái.

 

NFL: Chicago Bears at Detroit Lions

 

Kontra: A nehéz sorsolást leszámítva nincs ellenérv mellette, bár az elég komoly, hisz csoportgyőzelem nélkül kizárt, hogy MVP legyen, hiába a liga legclutchabb irányítója jelenleg. Ahogy a Packerstől való oda-vissza vereség sem lenne egy pozitív dolog, csoportgyőzelemtől függetlenül.

 

6. Derek Carr, QB, Oakland Raiders

 

Pro: Egy jónak várt, de sokáig semmilyen csapatot vezetett a csúcsra, fiatal és elképesztő dolgokra képes, ráadásul iszonyú népszerű és a statisztikái sem rosszak. Már-már Stafford szinten képes megfordítani a mérkőzéseket, rengeteg tökös és látványos játékot hívnak rá, ha valahogy összejönne a csoportgyőzelem és a kiemelés, akár még komolyan lehetne őt is gondolni.

 

Kontra: Nem tudta legyőzni a Chiefst, ráadásul hozott fő műsoridőben egy 117 yardos meccset, ami hatalmas mínusz, a kiemelt meccseken nyújtott játék rengeteget nyomhat a latba. Ráadásul nem csoportgyőztesnek aligha adnak idén MVP címet, arra pedig jelenleg nem a Raiders a favorit.

 

7. Le’Veon Bell, RB, Pittsburgh Steelers

 

Pro: Bell abszolút képes azt a játékot hozni, amit Elliott, ráadásul egy gyengébb támadófal mögött. Nem beszélve arról, hogy úgy van már most 1000+ yardja, hogy az első három meccset kihagyta, viszont az elkapott yardjai miatt így is közel van Zeke-hez. A Bills elleni parádéja pedig sokakban megmarad.

 

Pittsburgh Steelers v Buffalo Bills

 

Kontra: Volt egy három meccses eltiltása, ez pedig Bradyhez hasonlóan normál esetben ledolgozhatatlan hátrány.

 

8. Aaron Rodgers, QB, Green Bay Packers

 

Pro: Rodgersnek van a legtöbb passzolt TD-je a ligában, és elég jók a statisztikái. Nem annyira, mint Bradynek vagy Ryannek, de a neve miatt őt sem lehet teljesen kizárni.

 

Kontra: Igazság szerint nem értem, hogy merülhet fel Rodgers neve. A szezon elején borzasztóan játszott ő is és a csapat is, az idei teljesítménye meg sem közelíti azt a lehengerlő és ellenállhatatlan játékot, amiért már két MVP címet szerzett. Ráadásul a csapat csoportgyőzelme vagy esetleges rájátszása az utolsó fordulóban dől el mindenképp. Hogy lehetne egy 10-6-os csapat, önmagához gyengén teljesítő irányítójának adni a címet, amikor legalább 4-5 jelölt (Brady, Ryan, Zeke, Prescott) van már most jobb mérleggel vagy meggyőzőbb játékkal. Az, hogy Rodgers top3-as játékos kvalitásai alapján az egész ligában, nem kérdés, de az idei játéka nem MVP.

 

+1 David Johnson, RB, Arizona Cardinals

 

Ha nekem kellene szavaznom, akkor a Cardinals egyszemélyes futózsenijére voksolnék. Sokkal rosszabb támadófal van előtte, mint Bellnek vagy Zeke-nek, mégis hozza a yardokat a földön, ráadásul akár a 100 elkapás is meglehet neki idén, ami egyszerűen hihetetlen teljesítmény. Ha a Cardinals most 10-3-mal állna és kiemelésért küzdene, nem lenne kérdés, ki kapná a díjat.

 

51 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
51 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
szulfid
szulfid
2016-12-14 18:21

Nyilván Rodgers csak akkor jöhet szóba, ha megnyeri a Packers a maradék 3 meccsét, po-ba jutnak, Aaron pedig hasonló játékot hoz, mint a seahawks ellen. Nfl is szereti az ilyen hollywoodi feltámadás sztorikat ugye :D. Meg ahogy írtátok, nincs most olyan jelölt akibe ne lehetne belekötni valamiért.

László Fodor
László Fodor
2016-12-14 18:23

Ha az utolsó 3 fordulóban nem betlizik nagyot Brady, akkor meglepne ha nem ő kapná. Nekem Prescott felmerülése teljesen érthetetlen.

Naliviel
Naliviel
Reply to  László Fodor
2016-12-14 18:35

Kizártnak tartom, hogy odaadják Bradynek. Minden Pats érzelemtől mentes drukker szerint 4 meccs eltiltással a háta mögött nem szabad, hogy ő kapja és emiatt nem is fogja.
Szvsz kapja a 2 Matt közül az egyik, azzal nagyon mellélőni nem lehet.

Nyílméregbéka
Nyílméregbéka
Reply to  Naliviel
2016-12-14 19:28

Bradyt nagyon nem érdeklik az ilyen címek, csak a győzelemre és a gyűrűkre hajt. Én már csak Goddell kiatt remélném, hogy ő kapja meg, azt az arcot szívesen látnám :D De nekem az is elég ha februárban neki kell átadnia a Lombardi trófeát Brady kezébe :DDD

AwesomeOne
AwesomeOne
Reply to  Nyílméregbéka
2016-12-16 13:49

Úgy látom itt sokan ignorálják a tényt, hogy nagy valószínűséggel, oly sok év után ismét, Super Brady és a Super Pats kryptonite-ja, a Giants visszatér a PO-ba…
Ha a Pats SB-ba jut, akkor a Giants lesz az ellenfele, ez már csak így működik XD

Nyílméregbéka
Nyílméregbéka
Reply to  AwesomeOne
2016-12-17 16:00

És akkor mi van? :) legalább végre legyőzik a Giantset. Harmadszorra már nem lesz akkora mákjuk. :)

AwesomeOne
AwesomeOne
Reply to  Nyílméregbéka
2016-12-17 21:47

Harmadszorra nem is volt, elvégre tavaly a Pats-nek volt mázlija, hogy a game winning drive-ban Collins elejtette Brady INT-jét. De majd negyedszerre XD

Kox#
Kox#
Reply to  Naliviel
2016-12-14 19:56

A 4 meccses eltiltás miért kizáró ok? Pont annyira szól mellette mint ellene…
De ne legyen Brady az MVP, nekem az is elég ha idén behúz még egy gyűrűt. A többi pats érzelemtől mentes szurkolók meg had sóvárogjanak egy ilyen irányító után… ;)

FrostRaven
FrostRaven
Reply to  László Fodor
2016-12-14 19:07

Nézzük meg Matt Ryan milyen csapatok ellen pakolta fel a mutatóit, és nézzük meg utána h Brady kik ellen játszott… És mint kiderült vasárnap, nem csak Julio Jones miatt tud játszani. Persze nyilvánvaló h Brady GOAT, de idén semmiképpen nem adnám neki.

László Fodor
László Fodor
Reply to  FrostRaven
2016-12-14 19:44

Ryan és Ezekiel lehetne a kihívó, de Ryannek már van 5 veresége és még lehet több is. Ennyi vereséggel a mai NFL-ben nem fog egy irányító MVP címet kapni szerintem.
Ráadásul az MVP cím nem csak a teljesítményről szól hanem a hyperól is (ezért is kerülhet fel egy ilyen listára Prescott.) és az Ryan egyáltalán nem veszi körül.
Ezekiel meg pont Johnson miatt lenne vicces, de épp a hype miatt akár meg is kaphatja, ha Brady betlizik a következő meccseken vagy esetleg Ezekiel hoz egy bomba meccset még.
De a fogadóirodák is Bradyt tartják legesélyesebbnek.
https://www.sportsinsights.com/blog/2016-nfl-mvp-odds/
Sőt CBS és NFL.com nál is.
http://www.nfl.com/news/story/0ap3000000753663/article/mvp-rankings-whos-leading-race-for-top-honor-in-week-14
http://www.cbssports.com/nfl/news/2016-nfl-mvp-watch-tom-brady-leads-the-race-despite-early-suspension/

Összességében szerintem minden a Denver elleni meccsen fog múlni, ha ott betlizik Brady akkor viheti Ryan vagy Ezekiel. Egyébként nem fogja. Ha pedig lehoz egy jó meccset akkor nem is lesz kérdés a dolog.

pepin26
pepin26
2016-12-14 19:08

Ahogy Rodgers kontráihoz értem az olvasásban, rögtön az ugrott be: csak nem Renningan írta a cikket:D

renningan
renningan
Reply to  pepin26
2016-12-14 19:59

De most miért?

A 15-1-es Rodgers, vagy a két éve MVP-t nyerő Rodgers szóba sem állna az ideivel. Az átlag NFL irányítókhoz képest még mindig elit (ez alap, hisz korszakos zseni), de önmagához képest elég halovány, még ha az utóbbi két három meccsen jól is játszott.

ClayMatthews52
Reply to  renningan
2016-12-14 22:14

persze, elég halovány, de ha egyedül a rájátszásba viszi a csapatot, akkor meg is érdemli. És azért az kemény, hogy a haloványsága ellenére is a legtöbb td passzal áll :D
Brady pótolható amint látjuk, Zeke, Dak helyett a fal sokkal MVP-bb. A legtöbb ráció Staffordban, Ryanben és Carrban lenne, de csak akkor, ha csoportelsők lesznek.

renningan
renningan
Reply to  ClayMatthews52
2016-12-15 00:40

Rodgers nem lett rossz irányító, nem meglepő a 32 TD :D csak volt egy nagyon negatív periódusa, ami meglátszik a mérlegen és megmaradt az emberekben.

ClayMatthews52
Reply to  renningan
2016-12-15 00:48

hidd el, hogy ha meglenne a playoff, akkor elfelejtődne. Mondom, én azzal magyarázom az esélyesek között, hogy a hullámvölgye ellenére vezeti a passzolt td-ket, illetve hogy konkrétan egyedül a hátán viszi a csapatot.

katonadani
Reply to  ClayMatthews52
2016-12-15 09:16

a passszolt TDk sokaságába belejátszik az is, hogy nem tudtok futni, mert nincs kivel :D

pepin26
pepin26
Reply to  renningan
2016-12-14 23:06

Nem is tudom miért, de sokszor úgy érzem, negatív irányban vagy elfogult a Packerssel szemben;) De ez csak egy benyomás…
Egyébként nem vitás, hogy Rodgers nem élete szezonját futja, de nem hinném azt sem, hogy Stafford a bravúros (mákos?) fordításokon kívül bármivel jobban megérdemelné a címet. Csak hogy én is elfogult legyek:DDD

renningan
renningan
Reply to  pepin26
2016-12-15 00:29

Én egyáltalán nem vagyok elfogult a Packersszel, nem nekik szurkolok és kész. Sőt, nem is írok róluk, de ha igen, akkor is igyekszek minél objektívebben, sőt már-már túlzottan kedvezően írni róluk, mert mindig megtalál valaki, hogy jaj hát a kis lionsös hogy pattog. Mondjuk ilyen alapon lehetnék hater is, hisz így is úgy is megkapom :) De nagy tétben fogadnék rá, hogy ha ugyanezt mondjuk katonadani írja szóról szóra, akkor nem szól senki semmit, ha pedig a Packers fan Chester, akkor még ment is volna a helyeslés, hogy igen, idén nem érdemli meg (ezzel egyébként a legtöbb packersös ismerősöm, akikkel beszélgetni szoktam, így van).

Bennem nincs semmi rosszindulat, még viccből sem keresem a konfliktust. És mondhatnám, hogy mióta a Ligában van, messze Staffordnak van a legtöbb comeback győzelme, amire lehet azt mondani, hogy mák, de az igazság hogy, hogy ez max cinizmus, rosszabb esetben dilettantizmus. De persze tudom, hogy ha Tom Brady csinál egy comebacket, vagy, ha Aaron Rodgers menti meg a meccset a Dolphins ellen egy fake spike-kal, akkor ők istenek. Az mindegy, hogy Stafford is megteszi ugyanazt, ráadásul pocsékabb támadófallal, rosszabb elkapókkal, TE-ekkel (hisz lássuk be, aligha cserélné el bármelyik is a sajátját a Lionsével), de ez csak mák :)

Ehhez már régóta hozzászoktam, úgyhogy kár is rá tovább a szót fecsérelni. Részemről ez a téma lezárva, én nem az a fajta radikális ultra stílusú szurkoló vagyok, aki mindent és mindenkit gyűlöl, aki nem az ő csapatának szurkol. Ha mégis sikerült valami provokatívat és rosszindulatút belelátni abba, amit írtam, az nem az én hibám. A szurkolói identitástól független véleményedet viszont hajlandó vagyok elfogadni és tiszteletben tartani, még ha nem is értek vele egyet.

pepin26
pepin26
Reply to  renningan
2016-12-15 19:18

Oké, téma lezárva, mint korábban írtam ez csak egy benyomás, bizonyára tévedtem.

polo62
polo62
2016-12-14 19:47

nálam jelenleg 2 játékos merül fel, aki szerintem megérdemelten kaphatná. Stafford és Johnson. akkora pluszt adnak mindketten a csapatuknak, ami nélkül a jelenlegi eredmények közelében nem lennének. Ryanre is rá lehet mondani, de szerintem a Falcons kevésbé érezné meg a hiányát, mint a Lions Staffordét vagy a Cards Johnsonét

Rpi
Rpi
Reply to  polo62
2016-12-14 22:58

Ryan nélkül az 1/1 lenne a cél, meg Deshaun Watson..

katonadani
Reply to  Rpi
2016-12-15 09:13

áh, dehogy! Shanahan nagyon jó játékokat rajzol fel, nagyon jó ez az offense. Nem mondom h egy gyenge irányítóval is PO lenne mert ne, de messze nem 1/1 matéria a csapat Ryan nélkül

Rpi
Rpi
Reply to  katonadani
2016-12-15 22:44

Hát én nem hiszem, hogy Shaub vagy Simms véghez tudná vinni ilyen jól ezeket a felrajzolt játékokat. De lehet, hogy az 1/1 túlzás volt. :)
Watson nekem sem tetszik, de sokan egy új Vick-et szeretnének látni Atlantában (annak ellenére, hogy Ryan már most a franchise legjobb QB-je)..

katonadani
Reply to  Rpi
2016-12-15 09:14

ja és Deshaun Watson meg nem lesz 1/1, jelenleg talán a harmadik QB a boardo(mo)n.

wolandrule
wolandrule
2016-12-14 20:38

David Johnson-nak kéne kapnia, de nem ő fogja. Brady lesz az MVP, hacsak nem villant extrát valaki, vagy nem esik vissza nagyon.

Jenter
Jenter
2016-12-14 22:10

Nálam Brees is odaférne mint jelölt ha nem lett volna ez az utolsó két meccs

katonadani
2016-12-15 09:18

Nálam Brady lenne az MVP btw… még ha a cím szó szerinti értelmezésében talán nem is most valuable, de idén ő nyújtja a legjobb teljesítményt (az irányítók között, és hát elég nagy pluszt jelent, hogy ezen a poszton játszik)

Fazekas Dániel
Fazekas Dániel
2016-12-15 09:36

Ha Prescott valódi esélyes az MVP díjra és Elilott is, akkor valami gond van. A legértékesebb játékost keressük a ligában, miközben még a csapatukban sem tudjuk eldönteni, melyikük is az?

Nálam egyébként csak Zeke jön szóba, Prescott tökéletesen hozza, amit kell neki, de extrán nem nyújt.

rowi
rowi
2016-12-15 09:41

sztem ryan vagy stafford. esetleg elliott, de csak nagyon esetleg. belőle inkább oroy lesz.

Jarred
Jarred
2016-12-15 09:56

Stafford nem fogja megkapni az MVP díjat. Ő az év edzője díjat fogja megkapni.,,,

Vagy a Comeback player of the year díjat.

Hans
Hans
2016-12-15 10:14

én a Cowboys OLine-nak adnám a díjat :D

combat
combat
2016-12-15 11:01

Gyakorlatilag az első négy meccs óta váltakozva értetlenkedek, és röhögök magamban. Brady azért értéktelenebb, mert nélküle is meg volt az első négy meccsen a csapat? (Ráadásul az érv rendszerbe nem illeszthető Bills elleni meccs 0 ponttal is ezek között van csak elfeledkezik mindenki róla…)
Szóval azért nem lehet MVP valaki mert nélküle is nyer a csapat? Komoly?
Akkor az MVP-t lesztek szívesek a 49ers vagy ha adj Isten véletlen behúz egyet a Browns onnan keresni! Eme remek logika alapján remélem lesz az utolsó meccsen egy browns special team játékos aki csak egy meccsen egy playre áll be de akivel nyernek a barnák, és nyilván ő lesz az MVP…
Nem mondom hogy egyértelműen Brady-nek kellene kapnia, de ne a négy meccs -, vagy a “nélküle is 3-1 a csapat mérleg” legyen már az indok.

Kapja meg Tucker, az ő formájába tényleg nem lehet belekötni…

katonadani
Reply to  combat
2016-12-15 11:16

az érv ott áll ebben, hogyha nélküle is nyer a csapat, akkor mitől “valuable” valaki? (ahogy maga a cím fogalmaz) Az első négy meccs alapján azt láthattuk, hogy Garoppolóval is 3/3 meccset nyertek

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  katonadani
2016-12-15 12:08

Ilyen alapon akkor DJ hogy valuable ha vele se nyer a csapat?

katonadani
Reply to  Leonidasz007
2016-12-15 12:20

mondtam én h DJ-nek kéne lennie az MVP-nek? :D

combat
combat
Reply to  katonadani
2016-12-15 12:12

Az a bajom ezzel az érvel, hogy feltételezi, hogy egész évben így teljesített volna a csapat Garoppolóval vagy Brisettel.
Illetve a tavalyi Colts-ot megnézve megállapíthatjuk, hogy Hasselbeck értékesebb játékos volt mint Luck. :)

A “valuable” kapcsán meg szerintem a 32 csapatból 25 gond nélkül elfogadná irányítónak tehát mondhatjuk hogy “valuable”…

Plusz ezen az alapon mutasd ki nekem vegytisztán, hogy hol lenne Elliot egy ilyen fal nélkül? Vagy hogy mennyivel lenne Bell nélkül hátrébb a csapata…

katonadani
Reply to  combat
2016-12-15 12:23

nyilván nem lehet kimutatni. viszont Bradyre ott van az a 4 (inkább 3) meccs, ami például szolgál és az mondjuk megmutatta

Szerintem 32ből 32 csapat elfogadná Bradyt irányítónak, nyilvánvalóan, de nem erről van itt szó :D

És ahogy látod nálam is Brady lenne az MVP csak nem értem miért kell így kiakadni a kontra érven, mikor tök valid :D

combat
combat
Reply to  katonadani
2016-12-15 12:38

Dani egyrészt Pats drukker vagyok tudod ha valaki csak nem úgy veszi a levegőt Brady kapcsán mint ahogy szerintem kéne már kiakadok, ez genetikai kódolás, ez van! :D
Másrészt kicsit komolyabban, nem akadtam ki csak az érvet nem értem…
Továbbra is az a bajom, hogy ha egy csapatban nagyjából minden a helyén van akkor ott nem lehet MVP vagy legalább is ez egy ellenérv?

katonadani
Reply to  combat
2016-12-15 12:46

nem az h nem lehet, hanem gyengíti az esélyeit. Ha nélküle is elég jók, akkor nem annyira valuable a csapat számára. De mint látod mindenkinél lehet találni gyengítő tényezőt, nincs clear frontrunner, mint tavaly Newton.

Aki például lehet h overall nem a legjobb teljesítményt nyújtotta, de a tavalyi formája nélkül kb itt tartottak volna mint most. (persze akkor jobb volt a fal meg a védelem is, de Newton is mérföldekkel)

combat
combat
Reply to  katonadani
2016-12-15 13:14

Jó azt elismerem hogy idén nehezebb dolga van az embernek ha az MVP a kérdés.
Maradjunk annyiban, hogy idén nincs clear frontrunner viszont van több olyan játékos is ahol nehéz kontrát keresni. így maradnak a szerintem mondvacsinált kontrák, lásd Brady, vagy Stafford.
Nálam ők, esetleg még Carr simán lehetne. A két újjonc már csak jimmboy miatt sem. :)
Matti fiú éppenséggel lehetne, de valahogy csak nem akaródzik…
Bell szerintem messze nem ennyire hangsúlyos (jó az elmúlt 4 meccsen 100+ és a legutóbbi döbbenet, de kb ennyi).
David Johnson sajna akkor sorsfordításra nem képes, Rodgers meg (és mindjárt jön a másik szurkolótábor a génekbe kódolt hisztivel) idén messze nincs a célkeresztben.
Surranón ha a az elmúlt két hét nem lenne Brees is jönne még…

renningan
renningan
Reply to  combat
2016-12-15 11:24

Igen, pontosan ezért. Ha nélküle is simán nyer a csapat, az azt jelenti, hogy ő nem annyira értékes. Persze nyilván kell ő ahhoz, hogy Super Bowlt nyerjen a Pats, de ha kiveszed a többi felsorolt irányítót a csapatból, akkor ott kb vége is a dalnak.

Megjegyzem, a Bills elleni nullázás úgy jött össze, hogy a kezdő, de alapból harmadik számú irányító a meccs után IR-re került és ilyen állapotban játszott. És még így is csak immel ámmal kaptak ki, az az első játékból szerzett TD-t nem fújják vissza és Gostkowski nem rúgja mellé, a Pats még azt a meccset is jó eséllyel lemenedzselte volna győzelemmel.Ennyi.

A Brownsos vagy 49erses hasonlatnak pedig nem sok értelme van :D

combat
combat
Reply to  renningan
2016-12-15 12:15

Renningan a 0 az 0. (Azt se hittem volna hogy ezt a meccset egyszer én hozom fel érvnek :) )
Szerintem attól valaki nem lesz kevésbé értékes mert alapvetően jó csapat van körülötte.
Ez olyan mintha azt mondanám Hamilton rosszabb sofőr mint én mert jobb kocsija van! :D

wolandrule
wolandrule
Reply to  combat
2016-12-15 11:46

Az lehetne megoldás, hogy az összes QB-t, aki esélyes a címre, rakják be egy meccsre a Browns-ba. Aki a legjobb eredményt éri el velük, az nyer. :)

combat
combat
Reply to  wolandrule
2016-12-15 12:16

Na ez egy korrekt javaslat! :D

atis123Juve
atis123Juve
Reply to  combat
2016-12-16 20:32

Ez nekem is tetszik.

Kopi3.14
Kopi3.14
2016-12-15 15:20

Adják Camnek!
Vagy megszokásból Manningnek.

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

51
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x