Connect with us

Összefoglaló

Meggyalázták a Steelerst és a Packerst

 

Hiába a legjobb csapatok játszottak egymás ellen, alázásokat és gyalázásokat láttunk. A Steelers nem volt ellenfél a Patriotsnak, a Packers pedig talán még annyira sem a Falconsnak, egy félidő után mehettünk is aludni.

 

16178516_10154041064146431_4306303820027671435_o

 

Green Bay Packers@Atlanta Falcons 21-44

 

Nem lett olyan szoros mérkőzés, mint amit mindannyian vártunk, hisz például a fogadóirodák is csak négypontos favoritnak tartották a Falconst. Ennek ellenére 0-31 volt a harmadik negyed elején, az Atlanta zseniálisan játszott, meggyalázták a Packerst. Értékelés:

 

Falcons: Offense

 

Matt Ryan: 10/10

 

Matt Ryan az MVP, az idei szezon legjobb játékosa. Négy yardra volt attól, hogy megdöntse az NFC döntők rekordját, amit egyébként szintén ő állított be: 392 yardot passzolt 4 TD-vel, eladott labda nélkül, valamint volt egy futott hatpontosa is. Elit. Elképesztően vezette a Falcons támadósorát, mindössze három harmadik kísérlet nem sikerült és csak egyszer kellett puntolniuk.

 

Elkapók: 10/10

Futók: 7/10

Támadófal: 9/10

 

Nem mondhatnánk, hogy igazán komoly teszt volt a Packers védelme a Falcons támadósorának, de ettől függetlenül ami jó, az jó. Julio Jones 180 yardot és két TD-t szerzett, köpni-nyelni nem tudtak mellette, Mohamed Sanu 52 yard és egy TD, valamint az egyik onside kicket is összeszedte, a támadófal pedig nem engedett sacket. Egyetlen probléma volt, mégpedig a futójáték.

 

skysports-tevin-coleman-falcons_3876159

 

A 101 total yard nem valami sok, ebben pedig  Matt Ryan 23 yardja is benne van. Nem is feltétlenül a fallal volt gond, egyszerűen nem volt a futójátékra szükség, illetve Freeman játéka sem tetszett. Volt pár érthetetlen futása, amikor tulajdonképpen vakon beleszaladt az előtte lévő falemberbe és egyszer majdnem kiütötte Alex Macket. Ő és Coleman is inkább elkapásokban voltak jók.

 

Pass rush: 6/10

Futás elleni védelem: 7/10

Secondary: 9/10

 

 

Az első félidőben nem engedett pontot a Falcons, bár az inkább a Packers mentális problémáinak és szerencsétlenségének volt köszönhető. A Packers nem létező futójátékát limitálták, bár nyilván nem nagy szó, bár ez még így is bőven elég lehet a Patriots futójátéka ellen, szóval nincs gond. A pass rush korrekt volt a két sack-kel és a folyamatos nyomásgyakorlással, annak ellenére, hogy Vick Beasley kb. semmit nem csinált egész mérkőzésen.

 

A védelem legjobb egysége azonban mégis csak a secondary volt. Egyrészt nem engedtek 100+ yardos elkapót, a három benyelt TD pedig már tulajdonképpen garbage time-ban jött. Továbbá szereztek két labdát: Jalen Collins a Red Zone-ban erőszakolt ki egy fumble-t, a free safety Ricardo Allen pedig egy picket, ami összesen 10 pontot hozott a konyhára.

 

Packers: Offense

 

Aaron Rodgers: 6/10 

 

A fumble, a kihagyott mezőnygól és az elejtett labdák többsége nem az ő sara volt, de ettől még a nulla pontos félidőben ő is kivette a részét. Ez a meccs nagyon jól alátámasztotta azt, amit a múlt héten a Cowboys elleni mérkőzés után írtam: ha Rodgersnek nem ultra elit, hanem csak átlagos napja van, ezt a Packerst bárki megtépheti. A társai lehúzták a szintjükre.

 

 

Elkapók: 4/10

Futók: 1/10

Támadófal: 6/10

 

 

A Packersé után a Falcons védelme volt talán a leggyengébb a rájátszásba jutott csapatok közül. A 6. legtöbb pontot nyelték be, a Seahawks is feltett nekik 20 pontot, tehát az valahol a minimum elvárás lett volna, hogy Rodgersék tartsák velük az ütemet, legalább egy darabig. De nem tudták. Rodgers egymaga majdnem annyi yardot futott (46), mint mindenki más (53), az elkapói legalább öt labdát elejtettek, meg hát ott van ugye a Ripkowski fumble.

 

Lehet, nincs igazam, de én megint elővenném Mike McCarthyt. Az, hogy ennyire összeomlott a Packers támadósora, abban szerintem hatalmas szerepe van. Ebben az offense-ben nincs gerinc, nincs mentális tartás (kivéve az irányítót), ha a játékosok Rodgers felé nem tudnak nézni, akkor senki másra sem. Azt leszámítva, hogy állt az oldalvonal mellett és elégedetlenkedett, vagy éppen szomorúan nézett, nem tett hozzá a játékhoz semmit. John Foxot négy csoportgyőzelem után küldték el a Broncostól, mert nem tudott előre lépni vele a csapat, itt is ideje lenne elgondolkodnia ezen.

 

Pass rush: 0/10

Futás elleni védelem: 6/10

Secondary: -12/10

 

Hol van Clay Matthews? Julius Peppers? Olyan, hogy Packers pass rush, nem létezett a mérkőzésen, még csak idegesíteni sem tudták Ryant. A futás elleni védelem mondhatni jó volt, bár én ezt inkább annak tudom be, hogy a Falcons azt csinált a secondaryvel, amit nem szégyellt.

 

jj

 

Ilyen borzalmas passz elleni védelmet én még nem láttam, pedig az utóbbi időben a Lions védelem azért odatette magát. Hogy LaDarius Gunter mit keres a kezdőben, az rejtély. Dez Bryant szénné égette a múlt héten, most Julio Jones szerzett róla minimum 140 yardot és egy TD-t. Nem mintha a többiek jobbak lennének, de Gunter kb. az a szint, akit rögtön a mérkőzés után ki kell vágni. Nem is értem, miért próbálták meg legalább kettőzni Juliót? Vagy valami mást kipróbálni? Borzalom.

 

Pittsburgh Steelers@New England Patriots 17-36

 

A Patriots úgy ment neki a mérkőzésnek, hogy a 12. hét óta nem volt hátrányban: a játékidő 88 százalékában vezettek, 12 százalékában pedig döntetlenre álltak. Ez a Steelers ellen sem változott, a mérkőzés addig volt szoros, míg nem támadott kétszer a Patriots.

 

aard

 

Nem olyan látványos mint a Falcons, de ugyanolyan hatékony

 

A Patriots támadógépezet valami iszonyatosan jó. Nem olyan látványos, nem olyan komplex, de legalább ugyanolyan hatékony. Tom Brady maga a rendszer, 384 yardot passzolt, ami egyéni csúcsa, három TD-vel, ami már a kilencedik ilyen playoff meccse, ráadásul mindezt eladott labda nélkül.

 

 

A mai kedvence a meccs előtt sérülés miatt kérdéses Chris Hogan volt, aki 9 elkapásból 180 yardot és két TD-t szerzett, tehát hozott egy Julio Jones. Hozzá jött még Edelman a maga 118 yardjával és TD-jével, a kettőjük 298 yardja minden idők legtöbbje egy elkapóduótól konferenciadöntőn. Illetve emeljük ki még Martellus Bennettet, aki ugyan olyan jól nem játszott, de beállt a szurkolólányokhoz és rázta, életében nem ért el még ekkora sikert. Illetve Kyle Van Noy is biztos küldi a hálálkodó SMS-eseket Detroitba, hogy egy hetedik körért a Patriotshoz cserélték.

 

A védelemnek is jár a taps, mert top offense ellen is megállták a helyüket. Két szerzett labda és 17 engedett pont, abból is nyolc a meccs végén, amikor már senkit nem érdekelt semmi. Nem elit a Patriots védelme, de ott vannak, ahol kell és sokkal nehezebb lesz a Falconsnak feltörni őket, mint fordítva. Matt Slater viszont borzalmas, az, hogy ő All Pro és Pro Bowler, csak azért történhetett meg, mert a szavazók jó eséllyel nem ismerik más ST játékos nevét.

 

JPG

 

Mellesleg ez lesz a Patriots 9. Super Bowlja, Tom Brady és Bill Belichick pedig a hetedik döntőjükre készülnek (külön-külön és közösen is), természetesen mind a négy rekord. Amúgy BB a pódiumon kijelentette, hogy 50 percig minden király volt, szóval akik engedték azt a negyedik negyedes TD-t, most retteghetnek.

 

Semmit nem ért a BBB

 

Hiába volt teljes a Steelers arzenál, nem ér semmit sem. Persze lehet mondani, hogy Bell korai kiesése meghatározta a mérkőzést, de ez gyenge kifogás, DeAngelo Williams stílusa úgy tűnt, jobban illik a Patriots ellen, és önmagában hasznosan játszott. Viszont ez így is nagyon kevés volt, a futójáték halott volt, a passzjáték pedig esetlen.

 

Big Ben továbbra sem játszik jól, a tavalyi elit formájából semmi sem maradt. 314 yard, egy negyedik negyedes TD és egy INT, ennyi volt a mérlege. Antonio Brown sem villogott, 7 elkapás 77 yard, a sztárok becsődöltek, így pedig a védelemre maradt minden, akik eddig sem voltak toppon, a két sackjüket leszámítva mintha pályán sem lettek volna.

 

hi-res-7824730_crop_north

 

Az egészben egyébként az volt a legnagyobb csalódás, hogy nem látszott a tűz a Steelers játékosain, ötlettelenül és lelketlenül kószáltak a pályán, még 9-17-nél sem érződött, hogy itt most lesz valami. Csalódás ez, mert a Steelers volt az AFC második legerősebb csapata, viszont így legalább az a két csapat játszik a Super Bowlon, amik a legjobban megérdemlik.

 

 

137 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
137 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
wolandrule
wolandrule
2017-01-23 07:39

A PO jósdában eltaláltam a SB párosítást, a csapatom döntőben, a boldomat pedig csak a Steelers utolsó, amúgy teljesen értelmetlen 2 pontosa szúrta el, szóval ez egy jó reggel!

United82
United82
Reply to  wolandrule
2017-01-23 08:20

Simább lett mint vártam az tuti, de a SB-ra is hasonlót mondok-várok. Ahogy előzetesen is gondoltam az offensek kb egyforma erősek a 4 csapatnál de a Pats D magasan a legjobb a 4 csapat közül, és ez így természetesen igaz a Falcons elleni Sb-ra is. Plusz Ryannak extra nyomás lesz a SB, Bradynek meg….hát most mit mondjak..egy a sok közül :D :D :D :D

Csabesz20
Csabesz20
Reply to  United82
2017-01-23 08:54

Én a SB-on igazi pisztolypárbajt várok a csapatoktól, a végén New England győzelemmel. Én szoros meccsre készülök amúgy, mert eddig a New England nem játszott sima SB-t.

United82
United82
Reply to  Csabesz20
2017-01-23 09:50

én most is azt vártam de a steelers O nem tartotta a lépést. lehet Bell sérülésére is fogni persze. Én kb 33-27 körüli eredményt vártam és a Pats hozta is a pontokat, a Steelers nem.

rowi
rowi
Reply to  United82
2017-01-23 09:58

pedig egy darabig, a második negyedben még úgy is tűnt, hogy williamsszel jobban jár a steelers, aztán nem. a pats jól váltott félidőben védekezést, a más stílusú futóra.

United82
United82
Reply to  rowi
2017-01-23 11:29

de kb ez a “titok”. mármint a patsnél. az alkalmazkodás mind offense mind defense oldalon akár egyik hétről másikra, akár meccsek közben. Ha futni kell futnak, ha passzolni kell passzolnak és defense oldalon is tudnak alkalmazkodni ami éppen kell. Kb emiatt van ez e dominancia és amíg BB ott van 2 ilyen segítővel nem lesz nagy változás….és mindez Gronk nélkül…ha sokba kerülne Gronk BB még őt is elcserélné mint sérülékeny játékost :D :D
Kiélvezem minden pillanatát amíg van BB :D

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  United82
2017-01-23 11:43

Remélem még vagy 10 évig az agyára megy BB a fél világnak :)

Rpi
Rpi
Reply to  Arnold Patsenegger
2017-01-23 12:31

Utána meg az InstaChat-en osztja majd az észt. ?

katonadani
Reply to  Rpi
2017-01-23 12:32

amúgy azt létre kéne hozni

Rpi
Rpi
Reply to  katonadani
2017-01-23 12:35

Utána olvastam egy tweetet, hogy amikor véget ért a sajttáj. és BB magára csukta az ajtót, tuti felugrott a Twitterre, hogy megnézze, trending-e már az amit mondott. ?

atis123Juve
atis123Juve
Reply to  United82
2017-01-24 02:21

El hát. Arról nem nagon volt még szó itt, de Gronkot utolérte a Madden átok. Ha meg SB-t nyerünk nélküle, akkor meg duplán.

Attila
Attila
2017-01-23 08:31

Mit csinált slater?

renningan
renningan
Reply to  Attila
2017-01-23 10:41

Semmit. Futkározott a pályán, csak nem arra, amerre a labda volt. Nem mintha sokszor került volna képernyőre vagy pályára, csak épp feltűnt és eszembe jutott, hogy All Pro :D

Attila
Attila
Reply to  renningan
2017-01-23 10:45

ja azért kérdeztem, mert most még a labdát se ejtette ki vagy ilyesmi :D nekem fel se tűnt semmi

wolandrule
wolandrule
Reply to  renningan
2017-01-23 10:48

A special team olyan, mint a biztosítási ügynökök. Egy-két jó deal beüt, abból el lehet tengődni.

ZERO_L
ZERO_L
Reply to  renningan
2017-01-23 12:28

Slater ST All Pro-ságát megkérdőjelezni, kb akkora blődség mint Manning utolsó évéből levezetni mekkora nevetséges az MVP címei és jövőbeni HoF tagsága…

nem gáz, ha nem láttad prime éveiben játszani, csak akkor nem kéne róla osztani az észt

katonadani
Reply to  ZERO_L
2017-01-23 12:30

az idei All Pro tagságára gondolsz? amikor több missed tackle-je volt special teamen, mint tackle-je?

jópár éve rendben van, hogy all pro volt, ezért tudják a nevét, most már messze nem az

ZERO_L
ZERO_L
Reply to  katonadani
2017-01-23 12:45

nyilván az AP meg a többi lap szakírója, “nem ismer mást, csak ezért szavaztak rá”, azért remélem ezt te sem gondolod komolyan…

katonadani
Reply to  ZERO_L
2017-01-23 12:51

pedig de

katonadani
Reply to  ZERO_L
2017-01-23 12:53

szerinted az újságírók mennyi special team playt néznek meg csapatonként?

nekem ott elvesztették a magasfokú hozzáértésük illúzióját, hogy tavaly Khalil Macket linebackernek és defensive endnek is beszavazták.

(az idei Von Miller LB esetet nem számolom, mert állítólag csak annak lehetett szavazni)

katonadani
Reply to  katonadani
2017-01-23 13:00

főleg h eddig nem is volt ilyen kategória, szóval eddig még csak nem is kellett figyelniük

acsdav2
acsdav2
Reply to  ZERO_L
2017-01-23 13:58

Amúgy te mivel indokolnád meg Slater idei All-Pro választásának jogosságát?

renningan
renningan
Reply to  ZERO_L
2017-01-23 13:37

Slater pár éve a legjobb volt. Idén borzalmas.

atis123Juve
atis123Juve
Reply to  renningan
2017-01-24 02:17

Neked Slaternél mindig ez ugrik be. :) Került már be más is név alapján, és ez talán pont a ST-nél megbocsátható. Azt hiszem talán pont Rogers volt vmelyik évben, hogy egyértelműen csak a név miatt került be, mert magához képest nem volt jó.

rowi
rowi
2017-01-23 08:48

a seahawks ehhez képest még szoros és izgalmas meccset tolt atlantában… ennél többre számítottam ezen a vasárnapon, mint amit végül láttunk
julio jones egy állat, de azt azért megjegyezném, hogy múlt héten sherman kevés kivételtől eltekintve folyamatosan egyszemélyes zónát játszott jj ellen, nehogy nagyon megverje egy-az-egyben. így aztán persze megvoltak jones pillanatai és rendre a first downjai, de ha jól emlékszem 6/67, TD sorral zárt, ami a tegnapi nap fényében egész vállalható.

egy félelmem van a super bowlra, hogy az is blowout lesz, mint a playoff eddigi 80 %-a. mindkét csapatnak olyan offense-e van, hogyha a saját védelme csak kicsit jobban kontroll alatt tudja tartani az ellent, mint a másik oldal, máris 14-20 pontra ugorhat a különbség.

szulfid
szulfid
2017-01-23 09:13

Csak az a baj tényleg, hogy fene tudja kit hozna az ember Mccarthy helyett. Kevés az igazán jó edző, viszont könnyen lehet olyat hozni aki ezt a legalább stabilnak mondható valamit is szétbarmolná. Viszont ha mondjuk Mcdanielst eltudná hozni a packers akkor érdemes lenne kockáztatni.

renningan
renningan
Reply to  szulfid
2017-01-23 10:40

Nem feltétlenül kell jobb edző szerintem, már az is segíthet, ha új filozófiával jön egy kis vérfrissítés. Rodgers azért nem egy Luck, vele még Rex Ryan is rájátszásba jutna. Más mentalitás, más filozófia és jó is lehetne. Rosszabb aligha.

atis123Juve
atis123Juve
Reply to  renningan
2017-01-24 02:14

És lehülyéztek mikor a Perez féle “egy Zidane mellé nem kell edző” mentalitáshoz hasonlítottam ezt. :) Na persze nem ti hanem valamelyik kommentelő. :)

Daniel Grant
Daniel Grant
2017-01-23 09:26

Amikor a szar edzők miatt egyedül az irányítódon múlik a csapat teljesítménye… comment image

rowi
rowi
2017-01-23 09:59

még annyi, hogy érdekes volt úgy nézni a georgia dome utolsó meccsét, hogy az már egy elavult szar stadion, amit mindjárt a földdel tesznek egyenlővé…

BenszeT
BenszeT
Reply to  rowi
2017-01-23 11:02

Áttolhatnák a Raidersnek.

rowi
rowi
Reply to  BenszeT
2017-01-23 11:09

vagy ide a stefániára…

wolandrule
wolandrule
2017-01-23 10:35

Az megvan, hogy BB-t nem öntötték nyakon? Ez csak egy főcsoport döntő volt, semmi extra. :)

rowi
rowi
Reply to  wolandrule
2017-01-23 10:38

ez ilyen magyar vízilabda válogatottas:) magyar póló edző bronzérem és döntőbe jutás után nem fürdik

Dénes Timár
Dénes Timár
2017-01-23 10:37

Sanu két onside kicket szedett össze, ami tulkép mind1, csak for the record :) #riseup

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
2017-01-23 10:43

Bell out- Brown kesztyűjét be vazelinozták-Big Ben nom volt jó… így a Pats megint nem találkozott méltó ellenféllel —> sajnos újabb két hetet kell várni,hogy kiderüljön elválik -e a szar a májtól :D

SuperBold: még a superbowlon sem tudjukeg,hogy jó -e a Patriots védelem. Ezzel újabb rekordot beállít a BB a leg rejtelmesebb Védelemmel evör :D

wolandrule
wolandrule
Reply to  Arnold Patsenegger
2017-01-23 10:45

Össze kell ereszteni őket Brady-ékkel és kiderül. :)

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  wolandrule
2017-01-23 10:48

Nagyon sajnálom a boldodat, hiszed vagy sem a meccs vége felé már csak azért szurkoltam ,hogy bejöjjön… fránya egy pont :D remélem azért a győzelem vígasztal.

wolandrule
wolandrule
Reply to  Arnold Patsenegger
2017-01-23 10:50

Persze, nagyobb bajom sose legyen. :) Amikor Gost kihagyta az extra pontot akkor megfordult a fejemben, hogy azon fog múlni.
Amúgy a TD-nél mondtam, hogy ne menjetek 2 pontosra. :)

Rpi
Rpi
2017-01-23 10:55

Tudom, hogy én elfogult vagyok, meg minden..de komolyan?

https://twitter.com/realskipbayless/status/823363473979502592

Amúgy meg nem lep meg és nem haragszom érte, hogy a média és a szagértők is sima Pats győzelmet várnak és már csakhogy nem adják oda Brady-nek a gyűrűt. A Falconsnál jobban szeretik így.

wolandrule
wolandrule
Reply to  Rpi
2017-01-23 10:58

Én nem láttam ilyeneket, általában reálisan értékelnek. Mondjuk ez a twitter bullshit.

katonadani
Reply to  Rpi
2017-01-23 11:24

Skip Baylesst soha a büdös életbe ne olvasd, csak azért kap fizetést, hogy minél nagyobb baromságokat mondjon a tévében és twitteren

Rpi
Rpi
Reply to  katonadani
2017-01-23 11:26

Felmerült bennem, hogy egy trash talker lehet, de köszi a megerősítést. ?

katonadani
Reply to  katonadani
2017-01-23 11:28

és amúgy ez is nagyon szomorú :(

Jarred
Jarred
Reply to  katonadani
2017-01-23 13:45

2014-ben ő volt az aki a Chiefs meccs után a legerősebben írta le Bradyt. Akkor elég nagyot koppant. Idén nem akarja elkövetni ezt a hibát.

katonadani
Reply to  Jarred
2017-01-23 13:50

azért akkor olyanok is leírták, akik amúgy nagyobb tekintélynek örvendenek :)

Bayless tényleg csak a legnagyobb faszságokat tudja mondani és tényleg ezért fizetik. Múlt héten volt egy olyanja, hogy Dak outplayed Rodgers…

Jarred
Jarred
Reply to  katonadani
2017-01-23 14:07

Lehet, de emlékeim szerint az ő hangja volt a leghangosabb.

Ahogyan most is elég nagy hangja van, és a kinti kommentekből és a ti hozzászólásaitokból ítélve nem lett értelmesebb. Hiába vannak ilyen emberek, akiknek ilyen szempontból szerencséjük van, mert az ilyen hülyeségekre is vevők az emberek, szóval miért ne fizessük meg érte? Hozza a nézettséget ezzel is. Aztán majd magával lerendezi, hogy mennyire jó neki, ha egy negatív hírnévből él.

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  Rpi
2017-01-23 11:26

Aki leírja ezt a Falcolnst az tuti nem látta egy meccsüket se :D relax, jó helyen van a kocsi Lali

Rpi
Rpi
Reply to  Arnold Patsenegger
2017-01-23 11:35

A kedvencem az, hogy mindig valamivel megmagyarázzák, miért nyert éppen a Falcons és az soha nem az, hogy jól játszottak, hanem az ellenfél bénázott és/vagy mert ott van Julio. Már csak azért is szeretném, ha a Falcons nyerne, hogy megtudjam, miért hagyta a Patriots nyerni a Falconst. Belehalnának, ha kimondanák, hogy “benéztük, az Atlanta jobb, mint gondoltuk”?

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  Rpi
2017-01-23 11:37

Nyugi tudom mit érzel :D 19 meccs óta hallgatom ,hogy a patsnek csak szar ellenfelei voltak :D

acsdav2
acsdav2
Reply to  Arnold Patsenegger
2017-01-23 12:03

Én is annak a csapatnak a tagja voltam, aki azt mondta, hogy a védelem jó számai csak a gyenge ellenfelek miatt jó. :) A tegnapi meccs óta nincs kétségem afelől, hogy a Pats védelme nem elit, de nagyon jó. Messze a legjobb az utóbbi években. 368 yardon tartani a Steelerst mindenképp elismerésre méltó.

katonadani
Reply to  acsdav2
2017-01-23 12:08

368 yardon azt a Steelerst, aki 372-t átlagolt idén :D

wolandrule
wolandrule
Reply to  katonadani
2017-01-23 12:10

Kis gól is gól.

acsdav2
acsdav2
Reply to  katonadani
2017-01-23 12:20

Abból a 368 yardból, egy 75 yardos drive is kiveszi a részét, ami bőven a garbage time-ban született.

katonadani
Reply to  acsdav2
2017-01-23 12:21

meg ez is:
Ben Roethlisberger had 119 yards through the air dropped by his receivers.

acsdav2
acsdav2
Reply to  katonadani
2017-01-23 12:29

Ez mondjuk nagyon meglep. Nem tűnt olyan soknak. Egy ellejtett TD-re emlékszem, de, hogy ilyen sok lett volna az meglep.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  acsdav2
2017-01-23 15:48

Nem mindegy, hogy elejtett, vagy ellejtett! :)

katonadani
Reply to  acsdav2
2017-01-23 12:09

a legjobb az utóbbi években? a Revis féle védelem bőven jobb volt ennél.

acsdav2
acsdav2
Reply to  katonadani
2017-01-23 12:21

2014-es csapatra gondolsz?

katonadani
Reply to  acsdav2
2017-01-23 12:22

hát egy évet volt ott Revis :D

katonadani
Reply to  katonadani
2017-01-23 12:23

az statisztikailag a 4. legjobb D volt akkor

acsdav2
acsdav2
Reply to  katonadani
2017-01-23 12:27

Hát lehet rossz statisztikát nézek, de engedett yardokban 18., pontokban pedig 8.-ak voltak.

katonadani
Reply to  acsdav2
2017-01-23 12:28

ó jogos 8, elnéztem

acsdav2
acsdav2
Reply to  katonadani
2017-01-23 12:30

Akkor az a megállapítás, hogy egy szinten voltak az ideivel megállja a helyét? :)

katonadani
Reply to  acsdav2
2017-01-23 12:32

not convinced, kéne arra is csinálni egy sorsolás-elemzést :)

acsdav2
acsdav2
Reply to  katonadani
2017-01-23 12:24

Fullba nyomtam a kretént. :D Pedig soha nem szabad. :D

ZERO_L
ZERO_L
Reply to  katonadani
2017-01-23 12:34

azért az a védelem is be tudott szívni a gyenge ravens O#-től egy 31 pontot és majdnem 300 yardot Flaccotól, pedig Steve Smithen kívül abban a támadósorban közel s távol nem volt senki

annyival nem érzem jobbnak a két évvel ezelőttit

katonadani
Reply to  ZERO_L
2017-01-23 12:34

de hát playoff-Flacco elit :(

acsdav2
acsdav2
Reply to  ZERO_L
2017-01-23 12:41

Az tényleg igaz, hogy Flacco abban az évben mindkét rájátszás meccsen jó volt. Abban megegyezik a véleményünk, hogy nem érezzük jobbnak a 2 évvel ezelőtti D-t.

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  acsdav2
2017-01-23 13:18

A védelem nem elit ez tény, és szerintem egy dolog választja el attól ,hogy az legyen… egy Top Passrusher… Egyetlen dolog miatt nyeljük levegőben a yardokat, az pedig a passrush hiánya. A Butler / Ryan duó szerintem nagyon jó , Rowe is teszi a dolgát… de hát örökké ők sem tudják fogni a WR-ket.
A LB sor szerintem jó (futás ellen nagyon jól végzik a dolgukat).
DE- ből Flowers oké ,de kellene mellé valaki. És akkor azt mondom,hogy TOP5 védelem.

Remélem a Browns/Chikago/49ers trióból valaki megválik az első körétől Garoppoloért cserébe, és akkor jöhet egy jó Passrusher.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Arnold Patsenegger
2017-01-23 13:41

Chandler Jonessal vszínűleg meg lenne a hiányzó Top Passrusher. Szted jó döntés volt egy ilyen kaliberű játékost elcserélni?

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  acsdav2
2017-01-23 13:51

Ezen már kár gondolkodni.
De úgy gondolom, ha már nagyon a múlton akarunk rágódni akkor Collinsért is megkaptuk volna azt a második körös picket amit C.Jones -ért. És látva milyen jól elvagyunk Collins nélkül, szerintem C.Jones lett volna a kirakós utolsó darabja.

De ami biztató! Akár mi is lesz a Superbowlon, van egy csomó pénz a sapka alatt, a csapatot egyben lehet tartani + jól állunk draft cetlivel+ még hátra van a Garoppolo trade és akkor még nem beszélte ma BB faktorról :D

acsdav2
acsdav2
Reply to  Arnold Patsenegger
2017-01-23 13:55

Erre mondjuk nem is gondoltam. Biztos vagy benne, hogy Collinsért is kaptatok volna 2.kört? Kire gondolsz kiadta volna meg?

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  acsdav2
2017-01-23 14:11

Szerintem kaptunk volna érte második kört (szezon előtt nagyobb az értéke a játékosnak szerintem) azt, hogy kitől azt nem tudom… lehet hogy még a Browns is megadta volna.

atis123Juve
atis123Juve
Reply to  Arnold Patsenegger
2017-01-24 02:07

Azért a draftcetlikkel várd ki, hogy Goodell bácsi mit álmodik.

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  atis123Juve
2017-01-24 07:57

Egyenlőre nem tudunk semilyen Gate ről, talán bizakodhatunk. :)

atis123Juve
atis123Juve
Reply to  Arnold Patsenegger
2017-01-24 02:06

Én azért nem bánnám, ha Garoppoló maradna és jönne egy Favre-Rogers váltáshoz hasonló. Viszont az megvan, hogy Butler gyakorlóból bekerülő játékosként volt ott az előző Bowl-on, most meg top cornerként. :)

katonadani
Reply to  Arnold Patsenegger
2017-01-23 12:04

a seahawks jó volt

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  katonadani
2017-01-23 13:07

Aham.. el is búcsúztak a playofftól.. a Pats meg megy a Superbowlba :D

katonadani
Reply to  Arnold Patsenegger
2017-01-23 13:10

jó hát a Falconsszal nem játszottatok, akkor mindenki szar volt :D

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  katonadani
2017-01-23 13:11

:D :D :D :D kösz,hogy végre kimondtad :D :D szerintem ha nem teszed meg, lefordulok a székről :D

Gabriel Taylor
Gabriel Taylor
Reply to  Arnold Patsenegger
2017-01-23 20:26

ezt adom!
A rájátszásra jöttek a gate-k is..

atis123Juve
atis123Juve
Reply to  Rpi
2017-01-24 02:04

Hát én nagyon nem néztem ki semmit Mattyből a tavalyi leolvadás után, de idénre Quinn tököt adott a bandának. A Seahawks-ot tudtam, hogy verik, de az a magabaiztosság minden kétséget eloszlatott, aki azután sem tartotta esélyesnek őket, az szimplán hülye és nem ért az amerikai focihoz.

Andók László
Andók László
Reply to  Rpi
2017-01-24 04:51

Rpi senkit nem szabad leírni aki az Sb-ig menetel :DLásd 47.SB :D
Denver Broncos-Seattle Seahawks : 8-43 :DBárki bármit állíthat lehet bármilyen gépezet a Pats ők is kikaphatnak az a Denveri védelem már akkor is rendben volt :D(Jelzem 49ers fan vagyok.)És szeretem a Patriots-ot is. ;)

ClayMatthews52
2017-01-23 12:11

Nagyon nem tudom mit kéne kezdeni a McCarthy helyzettel. Kicsit úgy érzem, hogy ezek az eredmények a draft&develop rendszer csődje, ennyi fiatallal nem várható el több, Rodgers egyedül nem tud többet vinni. Dom Capers nálam ugyanaz, mint McCarthy az offense-nél, csak mondjuk Capersnek jelentősen rosszabb anyagból kell építkeznie. Állítólag Ted Thompsont lassan más pozícióba rakják, hogy ne vigyék el az utánpótlást, gondolom gyökeres változás nem lesz, de talán egy kis szemléletváltás nem árt. Én inkább defense részről kezdenék el építkezni, akkor talán Rodgers utolsó éveire beleférhet még egy gyűrű, az offense-nek csak egy kreatív (!!!!!), motivátor edző kell.

szulfid
szulfid
Reply to  ClayMatthews52
2017-01-23 13:17

kicsit olyan érzésem van amúgy, mintha az Arsenalhoz lehetne hasonlítani a Packerst, és nem is tom mi lehetne amúgy ennél cikibb :D

Szóval talán nem csak az edzői stábba kéne új mentalitás, hanem a szabadügynök piacon való aktivitást is lehetne fokozni. Nem túlzásba vinni persze, de az sem jó, hogy csak a legutolsó esetben nyúlnak ehhez a lehetőséghez.

Egyébként lehet elég lenne, egy új támadóedző, és talán egy új védőkoordinátor Mccarthy alá, lehet őt is fel tudná ez rázni.

ClayMatthews52
Reply to  szulfid
2017-01-23 13:24

igen, azért az látszik, hogy McCarthy képes megújulni néha-néha. Bár az is olyan szintű, hogy na majd én megmutatom nektek, hogy tudok tökös is lenni, aztán csinál egy oltári hülyeséget. Szerintem is pont az hiányzik, hogy FA-ről hozzunk úgy, mint Cook, Peppers vagy Guion, normális keretek között ez csak segíthet.

Volesz
Volesz
Reply to  ClayMatthews52
2017-01-23 18:28

Amíg Rodgers van addig elvisz mindenkit a hátán, beleértve edzőt, elkapót (éppen ezért a tegnapi ellenére én az offense-hez nem nyúlnék). Ez a defense viszont életveszély, jobb napjain csak nem rontja el a meccset, rossz napjain semmit sem tud hozzátenni a meccsekhez – pl. egy Seahawks defense legalább tartja a frontot, ha már az offense gyenge. A defense az utóbbi 5 évben csak a pass rush-t tudja blitzrekodokkal, ha ez nem működik akkor vége a dalnak. Ha ez Capers hibája akkor őt kell elküldeni, ha Thompsoné akkor őt.
Várok egy olyan tökös koordinátort/GM-et, aki végre egy fizikai cornert hoz nem pedig ezeket a nyomorult Randall féle nyikhajokat

acsdav2
acsdav2
2017-01-23 12:32

Érdekesség: Ha Pats nyer a Super Bowlban akkor megint adott a lehetőség a SB visszavágóra az 1.fordulóban. :)

Rpi
Rpi
Reply to  acsdav2
2017-01-23 12:33

Emígy is lesz visszavágó, nem?

acsdav2
acsdav2
Reply to  Rpi
2017-01-23 12:34

Persze. Csak ez érdekes szokott lenni, hogy az előző évad utolsó meccse ugyanaz, mint a szezon nyitómeccse. :)

katonadani
Reply to  acsdav2
2017-01-23 12:35

de ha a Falcons nyer, akkor ugyanez a helyzet :D

(és a sorsolás kialakításától is függ, mást is választhatnak)

acsdav2
acsdav2
Reply to  katonadani
2017-01-23 12:37

A címvédő mindenképp hazai pályán kezd. Ők nem fogadják a Patset.

katonadani
Reply to  acsdav2
2017-01-23 12:40

áh, jogos

katonadani
2017-01-23 12:45

Gunterhez pontosítás via PFF: Gunter gave up 158 yards and 2 TDs.

Rpi
Rpi
2017-01-23 13:36
renningan
renningan
Reply to  Rpi
2017-01-23 13:39

Jah, mert emiatt volt pocsék a Steelers :D

katonadani
Reply to  renningan
2017-01-23 13:42

ennek mondjuk semmi köze nem volt a Steelershez :D

csak egy kép h kezdik a munkálatokat az SBre :D

Rpi
Rpi
Reply to  katonadani
2017-01-23 13:43

És a leeresztett labda? ?

katonadani
Reply to  Rpi
2017-01-23 13:44

nem felfújva viszik oda 2 héttel előbb :D
a Wilsontól sztem semmi ilyen utalás nem volt

Rpi
Rpi
Reply to  katonadani
2017-01-23 13:46

Persze, hogy nem, csak lehet, hogy nem volt jó ötlet.

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  Rpi
2017-01-23 13:54

Én jót nevettem rajta :D :D :D

Peter__Criss
Peter__Criss
Reply to  Rpi
2017-01-23 13:46

Hogy van mersze a wilsonnak nem eleve felfújva gyártani a labdákat? Ez is csak a Pats ellen irányul!!!!!!!! #triggered

Rpi
Rpi
Reply to  Peter__Criss
2017-01-23 13:48

BB rájuk gyújtja a gyárat. ?

Peter__Criss
Peter__Criss
Reply to  Rpi
2017-01-23 13:49

hát minimum bekapcsolja a tűzriasztót ha nem szedik le a posztot :( (btw szerintem sem offenzív a kép, peccesként)

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Peter__Criss
2017-01-23 15:18

Ez Daniék miatt van. Hol a fűző?

Jarred
Jarred
2017-01-23 13:44

Hát ha már a Chiefs-Cowboys, illetve Chiefs-Falcons super-bowl reményem elszállt múlt héten, akkor legalább most kétszer az a csapat nyert, akinek a két meccsen szurkoltam. Jó kis Super-Bowl lesz.

Az már egy másik kérdés, hogy egyik elődöntő sem hozta azt amit reméltünk. A Patriots meccsben benne volt egy ilyen, de a Packerstől ez nagyon váratlan volt. Ilyenkor mit érezhetnek a Cowboys szurkolók? Már másodjára játsza el velük a Packers, hogy ellenük egy ádáz küzdelemben nyernek, aztán a következő héten végigszerencsétlenkedik a meccset.

katonadani
2017-01-23 14:10

Közben ha olvasnátok egy kis playbookot, akkor kitettem a legújabbat. Az RPO-t mutatom be, az NFL legújabb trendjét. És fasza videós elemzés is van benne, remélem majd több ilyet is össze tudok hozni holnap/szerdán a 7játékai rovatba :)

https://fuzovelkifele.com/2017/01/23/futas-vagy-passz-majd-a-snap-utan-kitalaljuk/

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  katonadani
2017-01-23 14:29

Ezzel azt akarod sugallani,hogy lépjünk már ebből a posztból a csába ? :D
Elolvastam, köszi… nagyon jó volt.. még ilyeneket :)

katonadani
Reply to  Arnold Patsenegger
2017-01-23 14:30

dehogyis, csak gondoltam ha már többen itt vagytok, akkor kihasználom a lehetőséget :D

atis123Juve
atis123Juve
Reply to  katonadani
2017-01-24 01:39

Te is egy marekinges bizonyítványt viszel a WC-re? :P :D

Kriszti
Kriszti
2017-01-23 17:58

Sziasztok!

Szerintetek a Green Bay és a Steelers tudna-e olyan csapatot összerakni (tehát a két klub keretéből), amelyik szinte biztosan megverné külön-külön a Falconst/Patriots-t?

katonadani
Reply to  Kriszti
2017-01-23 18:25

hát nincs szerencséjük, mivel ugyanazok az erősségeik és a gyengeségeik, szóval inkább a NEMre szavazok

Volesz
Volesz
2017-01-23 18:21

“Hogy LaDarius Gunter mit keres a kezdőben, az rejtély” Ez a Gunter téma kezd unalmas lenni: UDFA-ként nem egy jó meccse volt az idén, bár említett elkapó nem az ő szintje. Viszont első körös Randall-ről szó sem esik, aki egész idényben szalagdált a pályán összevissza. Sokszor mint aki most van pályán először. Ha nagy játékot láttunk az ellenfélről az 90%-ban róla jött – utsó két meccset leszámítva, amikor inkább egy UDFA-t állítottak a legjobbakra. A második körös Rollins szintén nincsen emlegetve, aki csak szimplán rossz. Jóindulattal a gyakorlócsapatba, vagy vigyék Randallal együtt.

katonadani
Reply to  Volesz
2017-01-23 18:24

leginkább azért nincsenek emlegetve mert nem nagyon játszottak sérülés miatt. Meg mert Guntert szívatta szanaszét Julio (158 yard, 2 TD).

Ha tudják, hogy nem megy, ne akarják 1v1-ben fogni, ez már persze az edzői stáb hibája.

Volesz
Volesz
Reply to  katonadani
2017-01-23 18:51

Ebben egyetértek: az orrba-szájba blicc helyett a safetyknek folyamatosan be kellett volna segíteni Gunternek (is), lásd Bryant és Witten TD a Dallas ellen, akár azon az áron is hogy több kisebb játékot hagynak az ellenfélnek. Ezért is gondolom, hogy Capers ideje lejárt, ő a pass rushon kívül mást nem ismer a defense-ből.
Viszont hagyjuk már ezt a “Randall sérült volt” magyarázatot, most ez a sztármagyarázat mindenre, mint tavaly Nelson hiánya. 13 meccset játszott Randall idén, a 12. héttől folyamatosan játszott. Gyenge, elnyomják, lefutják, zónázni nem tud, egy UDFA kiszorította a legjobb elkapók ellen és Gunter aki mit keres a kezdőben…

katonadani
Reply to  Volesz
2017-01-23 18:54

na Randallt szívatták volna meg két meccs alatt 300+ yardra akkor felé irányulna ez a kérdés :D

Volesz
Volesz
Reply to  katonadani
2017-01-23 19:05

Könnyű szegény UDFA-t bántani…:-)
Azt már csak halkan jegyzem meg, hogy Matthews az idei majd 14 millájáért mit is csinált? Mindegy, Gunter a hibás ezért is! :-)

katonadani
Reply to  Volesz
2017-01-23 19:08

az NFL csapatok (a jobbak legalábbis) sem úgy ítélik meg az edzésen, hogy ki fog játszani vagy ki a jó, hogy mikor draftolták vagy mennyit keres, mi miért tennénk eszerint? Matthews ugyanúgy semmit nem csinált idén, nem is dicsértük sehol.

Volesz
Volesz
Reply to  katonadani
2017-01-23 19:20

Világos. Viszont azt írtátok mit keres Gunter a kezdőben. Ki lehetett volna helyette?

Volesz
Volesz
Reply to  katonadani
2017-01-23 18:55

A Seahawks elleni első intercenption-ja Baldwinról tipikusan jellemzi mit tud: kb. 20 yardra volt Baldwintól, közel-távól nulla Seahawks elkapó (kit fogott?), de annyira lassú volt a labda Wilsontól, hogy még a 20 yardot is behozta és odaért… És ez volt a kevésbé mázlis labdaszerzése

atis123Juve
atis123Juve
2017-01-24 01:35

Nekünk is megvan a három B. Tom Brady és Bill Belichick :). De a meccsre rátérve. sajnos nagyon hamar eljött Big Bennek a leszállóág. Az hogy Bell lesérült szerintem nem sokat jelentett, előtte sem sokat csinált. Ezt a Pittsburg-öt meg most ebben a formájában sajnos nem lehet top offensenek nevezni. Szeretem mindhárom B-t mert szimpatikusak, de az hogy a Kansas ellen nem sikerült TD, és tulajdonképpeni meccsen most is csak egy, az nagyon vékony.

137
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x