Connect with us

Érdekességek

Az Eagles már megint underdog!

Még el sem kezdődött a szezon, de mindenki találgat, mennyire fognak hasítani a csapatok. Nyilván így vannak ezzel a fogadóirodák is, akik már most megpróbálják megmondani, hogy kinek van a legnagyobb esélye, hogy szétnyerje magát. Talán kisebb meglepetésre nem az Eagles van az első helyen, hanem a New England Patriots: Las Vegas szerint a Pats nyeri majd a legtöbb meccset az alapszakaszban.

 

 

A Patsnél 11 alapszakasz-győzelmet várnak a fogadóirodák, ami eggyel kevesebb, mint tavaly ilyenkor. Ez azért elég meglepő egy olyan csapat esetében, ami az utóbbi 8 évben mindig legalább 12 meccset nyert, de idén talán nem lesz minden olyan rózsás, mint eddig.

 

A Pats után négy másik csapattól várnak Vegasban legalább 10 győzelmet: Eagles, Steelers, Packers, Vikings. Utánuk jön a Rams 9,5-es line-nal, majd 9 győzelemmel a 49ers, vagyis Vegasban is felültek a 49ers hype-nak.

35 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
35 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Gergely Angyal
Gergely Angyal
2018-04-30 11:43

Las Begas, mennyire jó név már! :D

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Gergely Angyal
2018-04-30 12:48

Jövőre tovább keresztelik, ha jön a csapat: Las Badass Raiders

Frank Guerilla
Frank Guerilla
2018-04-30 12:46

Click bait.

Everlast77
Everlast77
Reply to  Frank Guerilla
2018-04-30 22:27

Igen, bejött nálad is :D

Oregon88
Oregon88
2018-04-30 12:56

Azért egy 9-7-es mérleget nem érzek túlhypolásnak a 49ers kapcsán.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Oregon88
2018-04-30 14:14

A 9-7 valóban nem tűnik annak. Nekem inkább az a furcsa, hogy több győzelmet várnak, mint egy Saints/Falcons vagy éppen a Cardinals.

Oregon88
Oregon88
Reply to  acsdav2
2018-04-30 14:52

A Saintset mondjuk én sem értem,a másik kettőnél,főleg az Arizonánál szerintem jobbak leszünk.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Oregon88
2018-04-30 15:07

Nekem a Cardinals se egyértelmű. A védelem az jó, simán TOP 10-es egység. A támadósortól nem tudom mit várjak. Tavaly Palmer és David Johnson nélkül is elérték a nem vállalhatatlan kategóriát. Ha DJ egészséges marad és egy Bradford/Rosen-nel szerintem simán a liga első felében lehet ez az egység is.

shagi
shagi
Reply to  acsdav2
2018-04-30 15:33

De jó, hogy feltételezett nem Cards fanok aggódnak miattunk :D
Én cseppet sem vagyok derűlátó a köv. szezonunkra. A védelem valóban teljesen jó (bár van hiányérzetem), de az O-t a köv. szezonban is meghatározzák a sérülések, illetve a fal munkája.

pritek
pritek
Reply to  shagi
2018-04-30 17:22

Szerintem a fal rendben lesz. Sot remenyeim szerint meglepoen jo lesz. Tavaly 3 snappet jatszott egyutt a kezdo falunk es BA rendszere nagyon nagy terhet rakott az itanyitora es a falra. Iden az uj edzovel profin ossze fogjak rantani a brigadot.

acsdav2
acsdav2
Reply to  pritek
2018-04-30 23:09

McCoy és a profi egy mondatban? :D Viccet félre téve gondolom Wilksre gondoltál amikor új edzőt írtál. Kíváncsi leszek milyen hatással tud lenni a támadókra, mert McCoytól nem várok sokat. De a QB kérdés is nagyon érdekel majd, mert Rosen szerintem már az első naptól kezdene, de meglepne ha nem Bradford kezdene. És ha ezzel meg is barátkozik kibír-e egy évet akár a padon? Mert Bradford jó irányító. Ha egészséges nem sok értelme lenne padra ültetni.

acsdav2
acsdav2
Reply to  shagi
2018-04-30 23:40

Nem tudom mennyire ismered, ha azt mondják valakire, hogy Zombori Taktikus Sándor volt, de te most fullba őt nyomtad. :D Ennél biztosabb dolog nincs az életben, hogy a támadókat befolyásolják a sérülések és a fal munkája. :)

shagi
shagi
Reply to  acsdav2
2018-05-01 00:22

Ennél azért bonyolultabb a dolog. Mert bizonyos csapatok tudnak pótolni sérült játékosokat, mások nem. A Cards inkább utóbbi sajnos. Tavaly az O-line megritkult (amúgy sem egy acélos egység, de utána az nem jutott át, aki nem akart). DJ ugye 1. meccsen kiszállt, majd Palmer is “bekrepált”, és a játék onnantól nézhetetlen volt. Csoda, hogy még így is sikerült győzelmeket hozni. Nyilván ilyen mennyiségű sérülést 1 csapat sem bír el, de ha mondjuk csak 1-2 támadófalember dől ki, meg mondjuk egy jobb elkapó, avagy futó, azzal még el lehet boldogulni (bár nyilván az sem könnyíti a helyzetet). Valakik meg ugye a qb kiesést is megoldják. Ez köv. szezonra talán ránk is igaz lesz :)

Fetyke
Fetyke
Reply to  Oregon88
2018-05-01 01:37

A 9-7 bőven benne van szerintem is a sorsolásban és a csapat tudásában. Csak két gond akad. Az első, hogy a sorsolás első fele nagyon nehéz, az első 8 meccsben simán benne lehet akár 5-6 vereség is, amiből utána már nagyon nehezen szokott tudni kijönni egy csapat. A másik, hogy az Arizona most egy sötét ló. Egy egészséges Bradforddal és DJ-vel az egy elég kemény csapat lesz, és akkor hirtelen máris kegyetlenül nehézzé válik az a csoport (is).

Péter
Péter
2018-04-30 13:10

Pats drukkerként azt mondom, hogy kicsit meglep, hogy a Pats a legesélyesebb. Az AFC East-et be fogják húzni, mert a többi csapat gyengült és eléggé átalakulóban van. Bár a Patsnél is voltak átalakulások, az LB és DE poszt pótlása nem a legjobban sikerült a drafton, de én ebben nem vagyok szakértő.

De az AFC-n belül már a Steelers, Chargers, a Jaguars és talán a Texans is versenyre kell velük.
Az NFC tényleg nagyon erősnek tűnik, Eagels szerintem erősebb, mint tavaly, Vikings, Saints is nagyon erősnek tűnik. A Rams nevek alapján tényleg erős, majd a pályán kiderül, hogy a tavalyi évhez képest tudnak-e fejlődni. 49ers nekem még nem tűnik olyan komplett csapatnak, inkább egy wild card helyért küzdhetnek.

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  Péter
2018-04-30 13:55

ráadásul a Pats sorsolása nagyon fura. ugyanúgy benne van egy 14-2 mint egy 10-6. A tavalyi év alapján necces lesz a @Jaguars, Packers, Vikings és a @Steelers meccs és nem lesz sétagalopp a Texans, Chiefs és @Titans sem. (nem is beszélve a csoportmeccsekről és a MP edzette Lionsról). meglátjuk…

shagi
shagi
Reply to  Vicgeordie
2018-04-30 15:30

az a probléma, hogy Hightower esélye arra, hogy egészséges marad a szezon végéig kb annyi, mint Bradfordnak.

Vicgeordie
Vicgeordie
2018-04-30 14:25

amúgy azért utálom a draftot, mert visszahozza a hangulatot, elkezd mindenki kombinálni/számolgatni, majd szembesül vele hogy hónapokig még semmi nem lesz. kicsit olyan ez, mikor túl vagy egy nagyon jó pettingen és már épp ráfordulnál ez érdemi dolgokra, mikor megszólal a kedvesed telefonja, ahol az anyósod jelzi, hogy 5 perc múlva ott vannak és irány vásárolni/kerítést festeni/meglátogatni a dédnagymamát. te meg ott maradsz álló pélóval és tudod, hogy a következő órákban/napokban esély sincs semmi mókára :) (sad but true story)

Tizenkettes
Tizenkettes
Reply to  Vicgeordie
2018-04-30 20:47

Hát úgy látom, sokak számára ismerős hasonlatot sikerült ideraknod… :DDD

Everlast77
Everlast77
Reply to  Vicgeordie
2018-04-30 22:31

Ez mondjuk qrva nagy lett :DDD Köszi :)

Rutin
Rutin
2018-04-30 15:20

Ha valaki ez alapján megtalálja a linket, ahol lehet pénzt tenni arra, hogy az NFC Southból legalább egy csapat eléri a 9 győzelmet, dobja át nekem, kérem.
Valszeg jól fizet, úgyhogy tennék rá pénzt, #FreeMoney jeligére … :-)

Chriss
Chriss
2018-04-30 15:39

Tavaly nagyon lesajnált volt a 49ers. Idén ha megmarad JG formája, Goodwin es Garconnal elég jók lehetnek ,én adom a 9-7 et. Falunk is használható lesz.

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
2018-04-30 18:11

Ennyi erővel most az NFLben 31 csapat underdog csak mert a Patstől várják a legtöbb alapszakasz győzelmet? Ahaaaaaa…
Gyorsan feljebb görgettem, mert azt gondoltam Katona Dani a cikk írója, és már most kezdi hergelni az Eagles fanokat… az underdogok vagyunk megint és jól megmutatjuk irány a Super Bowlba dologgal. :D :D :D de nem csak simán #ClickBait

renningan
renningan
Reply to  Arnold Patsenegger
2018-04-30 22:43

Komolyan, ezen mi a halál a click bait vagy mi hergelés vagy mi a tököm tudja mi? De most full komolyan. Mégis csak a Super Bowl győztesről beszélünk, aki csereirányítóval dominálta le a Patriotst, semmit nem gyengült, sőt, még erősödött is az offeseasonben és nincs is nehezebb sorsolása, mint a Patriotsnak. Erre megint nem ők a Super Bowl favoritjai, nem ők az alapszakasz favoritjai, ki nem szarja le maradék 30 csapatot. Néha tényleg nem értem, mi baja az embereknek.

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  renningan
2018-04-30 22:50

Semmi gond, full poènnak szántam. Nem kell felkapni a vizet.

Azt meg,hogy miért nem ők a fő esélyesek Én sem értem. A Pats jobb lett de azért Brady se fiatal már és nincs egy normális cseréje, + a védelem jobb lett de egyenlőre ez is inkább csak feltételezés. Szóval én is erősöllöm ezt a korai Pats dominanciát…

renningan
renningan
Reply to  Arnold Patsenegger
2018-04-30 22:58

Ja, akkor oké, akkor sorry :)

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  renningan
2018-04-30 22:59

Semmi,néha csak Én magam (sem :D) értem a kretén poénjaimat… de ez is csak azért van mert fullba nyomom. :D

acsdav2
acsdav2
Reply to  renningan
2018-04-30 23:22

Azért talán erősebb a sorsolása az Eaglesnek. Ha a Patsnek 4 igazán nehéz meccset jósolunk a Jags,Steelers,Vikings,Packers négyes ellen, akkor az Eagles legalább 5 ilyen meccsel számolhat. Jags,Rams,Vikings,Saints,Falcons. Valamint a 6 csoportmeccs nehézsége között is van különbség bőven az Eagles kárára. Így azt gondolom, hogy az alapszakaszban megszerzett győzelmek számában van logika, hogy a Pats az esélyesebb.

Fetyke
Fetyke
Reply to  acsdav2
2018-05-01 01:28

Teljesen egyetértek! Nem egészen értem, hogy Renningan mire gondoltál a nem nehezebb sorsolás alatt? A Patsnek eleve beírhatunk 5-6 győzelmet az ember emlékezet óta töketlenkedő csoportellenfelei ellen. Az Eagelsnek erre rendes körülmények között esélye sincs annyival nehezebbek és kiszámíthatatlanabbak a csoportellenfelei. A többit remekül levezetted, és a Panthers még ki is maradt az Eagels ellenfeleinek a felsorolásából pedig az sem várható sétagaloppnak. Úgyhogy ez nem underdog, hanem a realitás. Sőt! Szerintem az egy meccses alapszakasz különbség inkább még alábecsült is (igaz, mindenkivel szemben).

acsdav2
acsdav2
Reply to  Fetyke
2018-05-01 17:40

1.A Panthers-től fogalmam sincs, hogy mit várhatnék. Nagyon hullámzóak. Az elmúlt években egy jó szezont, egy rossz követett. A védelem rossz biztos nem lesz. A támadók a nagy kérdés. Most adnak annyi fegyvert Newtonnak amennyit csak tudnak, McCaffrey, Samuel, DJ Moore, Funchess, Olsen elég jó kis elkapó brigád. Ebből már össze lehetne hozni végre egy jó támadósort, noha Norwell elvesztése nagyon fájó.
2. A másik ok, hogy nem írtam őket, az az, hogy a Pats-nek meg lesz a Lions. Szerintem ők se adják könnyen magukat szóval így láttam fair-nek, ha azt a két csapatot kihagyom. Viszont akiben titkon bízom, hogy jó lehet az a Buccaners. A védőfal feltankolt, Winston meg egy csöndes offseason-nal végre összeszokhat Howarddal és Jacksonnal és akkor robbanthatnak egy nagyot. Bennük érzem a meglepetés faktort, hogy egy meccsen megverjék az Eaglest.

tmbb
tmbb
Reply to  renningan
2018-05-01 19:59

De most tényleg!egy négyes holtversenyes második hely,mi a frásztól lesz underdog?!

Tizenkettes
Tizenkettes
2018-04-30 21:06

A Patriots inkább valószínű, hogy gyengült, mint hogy erősödött. Ugyanakkor vannak olyan játékosok (újoncok), akikről még semmit sem lehet tudni, mert a tavalyi évet kihagyták, Edelman és Mitchell visszatér, lesz egy rutinosabb CB-párosa a csapatnak, a falak talán jobbnak tűnnek egy fokkal… Ahogyan írták, ebből lehet egy lazább alapszakasz is első ránézésre. Nagyon várom a Packers elleni meccset, csak azt sajnálom, hogy nem a Lambeau Fielden lesz. Rodgersék, valamint a Steelers, a Vikings és a Jaguars ellen jó lenne legalább egy 2-2-es mérleget összehozni, mert ezek lesznek a legkeményebb csaták. A többi mérkőzést hozhatónak érzem. A 16-ból 10 meccset is a CBS ad, úgyhogy lehet majd Romo elemzéseit hallgatni.

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  Tizenkettes
2018-04-30 23:13

Szerintem egyáltalán nem gyengült. (Magamból kiindulva nem tudom,hogy ez most poén volt vagy sem :) )

acsdav2
acsdav2
Reply to  Tizenkettes
2018-04-30 23:55

A D-Line egyértelműen erősödött. A secondary szerintem nem lett rosszabb. Ha Hightower egészséges szét már nem futják őket. A kérdés az lesz, hogy Patricia pótlását megoldják-e. Az O-ban az egyetlen kérdőjel az LT, de magabiztosak vele kapcsolatban, szóval tőlük nem várható visszaesés.

FitzMagic
FitzMagic
2018-05-01 00:12

Feltételezem nem csak az elmúlt szezont veszik figyelembe. Az NFL-ben hihetetlenül sokat változnak az erőviszonyok évről évre. Ezt ez a szezon is megmutatta, többek közt az Eagles-szel az élen. A franchise-oknál mintha nüanszokon múlna, hogy 6 vagy 11 győzelem jön össze, a suttyó Patriotsra viszont mintha ez nem vonatkozna. Ők emberemlékezet óta csak nyernek, ezt pedig nem lehet figyelmen kívül hagyni.

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

35
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x