Connect with us

Hír

Fizetési sapkához igazított szerződést akar Wilson?

A Wilson-Seahawks szerződéshelyzetről épp reggel írtunk, hiszen ma van a játékos által megszabott határidő az új kontraktus összehozására. Peter King információi szerint lehet, hogy Wilson a fizetési sapkához akarja kötni fizetését, azaz minden évben a sapka bizonyos százalékát foglalná el, így évről évre nőne a fizetése.

Wilson korábban beszélt arról, hogy a legalizált sportfogadás nagyot fog lökni a fizetési sapkán, minden bizonnyal ezzel is számol, mikor a szerződéséről van szó és talán épp ezért akarja a sapkához kötni a fizetését. Nem meglepő módon a Seahawksnak erre nem fűlik a foga, nem akar precedenst teremteni a csapat egy ilyen kontraktussal – egy ugyanis a történelem első ilyenje lenne az NFL-ben.

Samuel Gold például így elmélkedett a lehetséges forgatókönyvekről a szerződés kapcsán:

47 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
47 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ducksfan
ducksfan
2019-04-15 17:27

Ebben teljesen igaza van Wilsonnak, sőt, a csapatnak is csak előnyt jelentene, mert nem lenne az állandó rinya, ha valaki több pénzt kap később, mert nőtt a sapka.

Fetyke
Fetyke
Reply to  ducksfan
2019-04-15 18:04

Én is látnék benne rációt. Nem kell többet aláírási pénzzel trükközni, nincs több halott pénz kivágáskor, kiszámítható, jól tervezhető jövő.

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2019-04-16 08:32

Na, épp ezért nem lesz sikeres a koncepció, mert az NFL csapatoknál a ráció a szerződéskötéseknél nem érdek(m).

Walter Mitty
2019-04-15 17:28

De minek még egy (két, három, stb.) millió dollár MINDEN ÁRON a már meglévő és az ezután keresendő sok-sok millió dollár mellé?! Mit csinál vele? Megeszi? Elkölteni, befektetni, félretenni, büszkélkedni vele, ugrálni bele: arra már megvan az eddigi, még az unokája unokája is dúsgazdag lehet. Minek még? És nem arról van szó, hogy elfogadja, nem is arról, hogy kéri a még és még többet – hanem követeli.

Walter Mitty
Reply to  Walter Mitty
2019-04-15 17:39

És ha megkapja az újabb százmilliót – akkor majd azt mondja: nem játszom, amíg kétszáz milliót nem adtok? És aztán? És a másik? Milliárdot akarok! Mellé még a Floridai-öblöt. És a Holdat. Kétszer. Minden napra. Mert különben sztrájkolok. Nem hagyom magam megalázni éhbérért, rongyos százmilliókért! A szurkolók is azt mondják, igazam van, ők se dolgoznak ennyiért…

d zoli
d zoli
Reply to  Walter Mitty
2019-04-15 20:07

Van benne igazság. De túlzás is.
Most én is túlzok egyet, mert nem jött ki még a magazin:

Ha a melletted ülő, nálad jobban kereső kollégánál jobban dolgoztál érzésed szerint és tudod, hogy a prosperáló céged bérkerete nő akkor… akkor AKKOR NEHOGY FIZUEMELÉST KÉRJ, MERT A TE FIZUD ÖTÖDÉÉRT MOSSÁK A CSIRKEBELET, A HARMADÁÉRT SZEDIK A MÁLNÁT, A FELÉÉRT SZÍVJÁK A FESTÉKEK, LAKKOK GŐZÉT A MŰHELYBEN…. Stb stb stb. Az Bangladeshi gyerekmunkára nem térnék ki. A fizud persze nem ismerem, de gondolom átmenet a hasonlat.

Röviden: ez nem lehet érv egy profitfosó környezetben. Illetve nem ez a helyes érv. A sapka alatti hely, az lehetne érv. Én jobb szeretem azokat akik beérik kevesebbel.

Amúgy az ötlet a %-rá az tökjó.

Walter Mitty
Reply to  d zoli
2019-04-15 20:54

Nem látok semmilyen hasonlóságot!
– nekem a fizetésem arra elég vagy nem elég, hogy a hónap minden napján tudjak enni, lakni, és ehhez hasonlók. A Föld népességének 99,x százaléka ugyanígy van ezzel
– R.W.-nak a hónap semelyik napján nincs szüksége egyetlen további millió dollárra, sőt, már annak a túlnyomó részére sem, amit eddig megkapott és ezutánra ígérnek neki. Amit keres idén, meg amit keresett tavaly, abból egyetlen centet se fog “látni” (értsd: észre se venné, ha bank véletlenül nem utalná a számlájára)

Ezen túl viszont
– hogy a klubtulajdonos hogyan kezeli a profitját és
– R.W. miként képzeli üzletemberként a bizniszben való szerepét
ahhoz mi közöm nekem amerikaifoci-rajongóként, és mi köze egy sportággal, illetve egy sportági bajnoksággal foglalkozó hírportálnak?!

Addig tekinthető maximum sporthírek, az NFL-lel kapcsolatos hírnek, míg mondjuk R.W. iksz évre ipszilon millió dollárért a Z csapathoz igazol/nem igazol. Mert ebben a sportban, ebben a ligában a pénznek sportszakmai jelentősége van (a cap miatt).
De hogy drukkerként ne azon izguljak, hogy a QB mennyi TD-t fog idén dobni, milyen helyzetekben választ megiramodást, mennyire motiválja sikerre a támadósorát – hanem azon, hogy egy bizonyos banknál vezetett számlán ekkora avagy amakkora felfoghatatlan (funkciótlan, haszontalan, érdektelen) összegek kerülnek-e elszámolásra, és ennek függvényében az illető esetleg nem is játszik nekem (vagy nem úgy, ahogy szeretnénk), és EZ A FONTOS, hát ettől égnek áll a hajam…

Andras Daroczy
Andras Daroczy
Reply to  Walter Mitty
2019-04-15 22:57

Ezt a pénztémát már nagyon régen felvetettem, de ügy lehurrogtak, hogy azóta sem szeretnék erről itt értekezni.
Anno elmondtam, hogy itt egy ember annyit keres pár év alat mint Magyaroszágon egy kisebb város teljes lakossága egy egész élet alatt, ami abnormális.
Sok embernek itt ez pedig teljesen normális, így hát nem is nagyon avn miről beszélni.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Andras Daroczy
2019-04-16 07:33

” itt egy ember annyit keres pár év alat mint Magyaroszágon egy kisebb város teljes lakossága egy egész élet alatt, ami abnormális.”
comment image

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2019-04-16 08:32

Helytelen a párhuzam, mert a képen szereplő úr nem keres, hanem talál.

Andras Daroczy
Andras Daroczy
Reply to  Bélabá a csótány
2019-04-16 18:30

Ez is:-)
Mármint ez is abnormális mint oly sok más ezen a világon.

Egyre többször jut eszembe az Elysium film, amint ezekről a dolgokról beszélünk.
(remélem megint jön majd Kovács II Józsefné, és kijavítja a film címet)

Fetyke
Fetyke
Reply to  Walter Mitty
2019-04-15 18:17

Érdekes, hogy ez mindig csak a játékosok felől merül fel. A tulajdonosoktól még soha senki nem sajnálta a milliókat, és nem tették fel nekik, hogy minek nekik még több, miért nem adják oda inkább a játékosoknak, a cheerleadereknek (pedig ők igazán megérdemelnék :D), az árváknak vagy az éhezőknek?
Amerikában az üzlet már csak ilyen. :)

katonadani
Reply to  Fetyke
2019-04-15 19:08

+ végtelen
sosem értettem még veled ennyire egyet :D

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  katonadani
2019-04-15 20:08

comment image

Gergely Nagy
Gergely Nagy
Reply to  Bélabá a csótány
2019-04-15 22:44

Értem Bélabá hogy mire gondol, nekem minden világos. Katona Dani Phily drukker. A Philynek Carson Wentz az irányítója, akinek vörös a haja. Akinek vörös a haja annak vörös a szíve. Tehát Wentz kommunista(el is üldözte a jókeresztény Foles apátot). Dani drukkol Wentznek, tehát Dani kommunista. Dani eggyetért Fetykével, ebből következik hogy az elvtársa. Fetyke a greenbayt kedveli. Mit jelent a bay? Öblöt jelent. Mit lehet egy öbölben csinálni? Partraszálni! Hol lehet még partra szállni, hàt Lenningradban. Lenningradban kik is győztek a második világháborúban? A kommunisták! Rejtély megoldva.

Tizenkettes
Tizenkettes
Reply to  Gergely Nagy
2019-04-15 23:18

:DDDDD

Fetyke
Fetyke
Reply to  Gergely Nagy
2019-04-16 00:15

Apró kiigazítás: Fetyke Vikings szurkoló. :D De határozottan tetszik a vonalvezetés! :)

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Fetyke
2019-04-16 07:42

Vikingek?
vasbordájú björn,Oliver Cromwell,brexit,SOROS
=migráns Fetyke

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2019-04-16 08:23

Már elnézést, de hogy kerülnek már a vikingekhez is a zsidók? Amúgy meg a vikingek fedezték fel Amerikát még Kolumbusz előtt, ergo hozzájuk képest mindenki migráns az USA-ban – leszámítva az őslakókat, de őket mindenki leszámítja arrafelé -, dejaz igaz, hogy a Fetyke télleg egy nyüves migráncs Magyarországon. Egy igazi berepülő.

Gergely Nagy
Gergely Nagy
Reply to  bjeela
2019-04-16 09:28

? Amúgy a kulcs Oliver Cromwell, aki a vasbordájuakat vezette. Ő a kapocs. Érdemes tudni hogy az egyik leszármazottja egy ázsiai német… Oliver Kahn.

euskadi68
euskadi68
Reply to  Fetyke
2019-04-16 08:39

A vikingek is szálltak partra. :))

Gergely Nagy
Gergely Nagy
Reply to  Fetyke
2019-04-16 09:20

Így már minden világos ? De remélem tudod hogy a star wars Kirk kapitánya egy bizonyos vulkáni kgbs ügynökkel nyomja az ipart. És ennek a Kirknek van egy szintén Kirk néven emlegetett kuzinja, aki a Minesotában játszik. Remélem érted az összefüggést.

bjeela
bjeela
Reply to  Gergely Nagy
2019-04-16 09:04

Aprócska helyreigazítás: Leningrádnál rohadtul nem volt partraszállás(de ettől még persze lehetséges lenne), éhen is halt a lakosság jelentős része, akik jobb híján egymást ették vagy a fűrészporból készült kenyeret.

Gergely Nagy
Gergely Nagy
Reply to  bjeela
2019-04-16 09:13

Sajnos igen tudom. Viszont van lehetőség ahogy te is irtad Petivárában kikötni ?Probáltam felemelkedni stílusban a nagy hazai és külföldi politikai összeesküvés elmélet és karaktergyilkolós cikkekhez.

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  Fetyke
2019-04-15 19:54

Lehet azert mert a tulajdonosoktol nem is var emberi vonasokat az ember, pont mint a jogaszoktol, politikusoktol…stb.

combat
combat
Reply to  Fanyul23
2019-04-16 08:56

aúúúúú ez fájt. (volna de szerencsére nincsenek érzelmeim). :D

Csabesz20
Csabesz20
Reply to  Fetyke
2019-04-15 20:53

Azért az nem igaz, hogy a tulajdonosok ne adakoznának. Vagy legalábbis akiket követek, azok adakoznak különböző alapítványoknak, vagy maguk tartanak fenn alapítványt. Azért a foci üzlet, a tulajoknak a játékosok befektetések, a GM gyakorlatilag a portfólió kezelője. Mindkét oldal a profit maximalizálására törekszik, a tulajnak ebben annyi a szerepe, hogy az évi cap-ra valót a csapat részére bocsássa. Igazából amiért én is azon a párton vagyok, hogy miért kell állandóan a farkat méregetni 1-2 millió dolláron, az, hogy előrébb helyezik a pénzt, mint a sport sikereket. Én mikor versenyszerűen sportoltam, mindig arra törekedtem, hogy első legyek, nem arra, hogy egy a sok közül. Lehet valaki a legjobban fizetett, de ha nem nyer gyűrűt 10-20 év múlva a kutya nem fog rá emlékezni.

Walter Mitty
Reply to  Fetyke
2019-04-15 21:08

Én játékosokat nézek, csak az ő produktumuk végett érdekel az NFL. A foci.

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2019-04-16 08:16

Éreztem én, hogy rendes ember vagy, mert aki a cheerleadereket szereti, rossz ember nem lehet! :P

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
2019-04-15 17:52

Ok,szóval csőőőő Eli.

Gubameister
Gubameister
2019-04-15 18:18

Egyetlen egy dolog miatt teljesen védhető a csapat részéről, hogy nem akarja megadni ezt a szerződést az pedig a tervezhetőség. Mivel a Seahawks szerintem a capet felelősen menedzselő csapatok közé tartozik így nem igazán szeretnének olyan szerződést kötni ahol nem tudják előre melyik évben mennyi lesz a caphit. Ha belegondoltok, a következő évi sapkaméretre való becslés is általában ősszel jön ki, így pedig nehéz tervezni és lejáró szerződéseket újratárgyalni úgy hogy fogalmad sincs, hogy a legjobban fizetett játékosod mennyit fog elvinni 1 vagy 2 év múlva.

Fetyke
Fetyke
2019-04-15 18:18

A szemét Goodell tehet mindenről. :D Olyan ütemben növeli az NFL bevételeit évről évre, hogy sem a játékosok, sem az ügynökeik, sem pedig a tulajdonosok és a GM-ek nem győzik követni. :DD Tudnék ajánlani a csapattulajoknak itthonról remek szakembereket a helyére, és akkor garantáltan megszűnnének az ilyen problémáik. :DDD

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Fetyke
2019-04-15 18:30

Mindíg az ilyen piCSÁNYI dolgokba kötsz bele.

LG
LG
Reply to  Bélabá a csótány
2019-04-15 21:35

Borzasztó veszélyes terepre téved az NFL, ha ennyire jövedelmező, még a végén feltűnik a radaron és egyes gázszerelők ráteszik a kezüket…

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  LG
2019-04-16 07:26

Felcsút Raiders.
Ahhhh….

ducksfan
ducksfan
Reply to  Bélabá a csótány
2019-04-16 08:32

Ez már van :(

combat
combat
Reply to  Bélabá a csótány
2019-04-16 09:04

Felcsút Gas-Fitters?
Esetleg Felcsút Victors?

Nekem ez az utóbbi tetszik, kicsit olyan Legényanyás áthallással :D

combat
combat
Reply to  Bélabá a csótány
2019-04-16 09:04

Felcsút Gas-Fitters?
Esetleg Felcsút Victors?

Nekem ez az utóbbi tetszik, kicsit olyan Legényanyás áthallással :D

Kopi3.14
Kopi3.14
2019-04-15 19:54

Ilyen esetben kérdés lehet a menedzselhetőség, vagyis mi legyen garantált mi nem ha megsérül, vagy csak a teljesítménye romlik a játékosnak, akkor miképp lehet kilépni.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Kopi3.14
2019-04-15 20:19

Cousins már megtalálta erre a tökéletes megoldást: mindenképp viszi az egész házat.

Griecs János
Griecs János
2019-04-15 21:46

Igenis, kérje meg az árát. Jól csinálja. Ő egy élsportoló, a világ elit ligájában. Ezek a srácok pedig minden meccsen a bőrüket viszik vásárra. Ráadásul a liga egy rohadt, unszimpatikus, kiszipolyozó rendszer, ahol az ember fogyóeszköz. Mi mást csinálna bárki épeszű ember, minthogy kiszed belőlük mindent, amit lehet?!? Nyilván, ez egy másik pálya, más világ, más életstílus. Más meg biztosan azon vakarja a fejét, hogy miért megy el valaki dolgozni havi 200e Forintért, ha többet is ki tudna hozni magából…

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Griecs János
2019-04-16 07:26

A szó amit keresel:AMERIKA
Minden és mindenki pontosan pontról pontra lepapírozva.
Ennek ékes ellenpéldája pl az európai foci,azon belül most aktuálisan Emiliano Sala.

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

47
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x