Connect with us

Hír

Rivers hamarosan új szerződést kaphat

A Chargers túlajdonosa, Dean Spanos új szerződést garantált Philip Riversnek. Igaz, azt nem árulta el, mikor is születik meg az új megállapodás.

 

 

Meg fogja kapni. Tudjuk, hogy Rivers itt akar maradni, mi pedig szeretnénk, ha maradni. Imádjuk őt, nem tudjuk eleget dicsérni

– mondta Spanos, amivel a csapat a GM-e, Tom Telesco is egyetértett.

 

A kérdés már csak az, hogy mennyit is keressen Rivers, akinek már csak egy évig érvényes a szerződése. Az irányító idén 11 millió dollárt vihet haza és 23 milliót foglal el a fizetési sapkából, a régi szerződése pedig éves átlagosban 20,8 millió dollárt ígért neki. Ma már Russell Wilson ennek majdnem a dupláját keresi – ha Rivers nem is fog 35+ milliót kapni, az szinte garantált, hogy 30 millió dollár fölé fog kúszni a fizetése.

32 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
32 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
2019-05-23 12:17

” Ma már Russell Wilson ennek majdnem a dupláját keresi”
Jó de ő nem is veheti fel a CSOK-ot meg a kedvezményt a dácsia loddzsi-ra…

László Varga
László Varga
2019-05-23 12:26

Nem kedvelem az egyéniségét a pályán, de mint QB megédemel nagyobb fizut.

Antal Kovacs
Antal Kovacs
2019-05-23 13:30

sok éhes szájat kell etetni..

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Antal Kovacs
2019-05-24 19:35

Aki komolyan vette az építs fel egy franchise-t szlogent!

acsdav2
acsdav2
2019-05-23 14:50

Egészen elképesztő az, hogy 15M-val kevesebb átlagban Rivers mindössze 4 éve megkötött szerződése. Kíváncsi vagyok, hogy valaki folytatja-e a Cousinsi utat és csak 3 évre ír alá, hogy anyagilag jobban járjon vagy inkább maradnak a jól bevált 5-6 éves szerződéseknél.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  acsdav2
2019-05-23 15:01

Szerintem Mahomes-ban simán bennevan egy vándorlovag karrier.

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2019-05-23 15:40

Jelenleg a legjobb helyen van, de 4-5 év múlva már lehet, hogy változik annyit a helyzet, hogy érdemes lesz neki váltani. Amúgy ez tényleg érdekes kérdés, hogy a legjobb QB-k elvétve kolbászolnak át másik csapatokhoz, legfeljebb karrier végén vagy totálisan leépült franchise-ok esetében. Pedig ez nem is pénz kérdése, hiszen a legjobban megfizetett játékosok. Egy kiemelkedő képességű QB bárhol, bármikor kaphat státuszt és röhögve válogathatna a legjobb csapatok közül, de mégsem teszik. Persze tudjuk az indokokat, de ahogy Cousins váltott, úgy bárki megtehetné.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  bjeela
2019-05-23 16:35

Szerintem pont Cousins törte meg a jeget.
Egyébként is sokan azt jósolják hogy a köv. draftclassokban egyre több lesz az nfl-kész QB, a sok Madden-en felnőtt gyerek miatt IS.
Nagyobb merítésnél meg ugye a veterán is rálesz így vagy úgy kényszerülve a piacra.

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2019-05-24 00:11

Igen, ilyen nagy pofont még nem nagyon osztottak ki csapatnak, mint amit Cousins levert és még mindig nem értem, miért nincs nagyon követője. Mintha be lennének parázva, vagy megelégednének a jó fizuval és annyi.

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2019-05-24 01:33

Azért van annak kockázata, amit Kirk csinált nem is kicsi. A hosszabb szerződésre járó aláírási pénz előnyeit már Wilson szerződése kapcsán említettem. Még ha Russel nem is kapja meg azonnal minden aláírási pénzét, akkor is jóval többet kaphatott meg aláíráskor, mint Cousins éves fizuja. Másrészt Kirk-nek 3 éve van bizonyítani, hogy megéri a pénzét. Ebből egy évet, bárhogy szépítgetem is a tavalyi teljesítményét, már eldobott a levesbe. Ha a következő két szezonban nem villant nálunk valamit (nem egyéni stat szinten, hanem csapatteljesítmény szinten), akkor ez ennyi volt, és összességében jóval kevesebbre jön ki, mintha kötött volna egy hosszabb szerződést.

ducksfan
ducksfan
Reply to  Fetyke
2019-05-24 08:45

Szerintem Kirk, hacsak nem lesz nagyon homály, akkor a következő szerződéssel is rengeteget fog keresni. Emelkedik a cap, lesz új kollektív szerződés, ami szerintem inkább játékos barát lesz (kiindulva a többi Major esetéből). És mindig lesz QB need csapat. Lehet, hogy nem lesz teljesen garantált a szerződés, de simán 30-35+ lesz. Aztán hogy ez top5 vagy csak top10 meglátjuk.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Fetyke
2019-05-24 08:57

Cousins ha hozza a tavalyi teljesítményét garantáltan 35M-s szerződést köt 2020-ban.

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2019-05-24 17:09

Persze, hogy van kockázata, de itt az volt a felvetés, hogy egy csúcs QB miért nem kapar, hogy jobb csapathoz menjen. Ebben Cousins lépett először és vállalta érte a kockázatot is. Én csak azt nem értem, hogy egy kiemelkedő QB miért nem csinál hasonlót, hogy ezzel esetleg gyűrű közelbe juthasson?

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2019-05-23 18:41

Éppen Cousins példája mutatta meg a legjobban, hogy mennyire nem könnyű a váltás a jó QB-knek. Simán rápakolják a tag-et, mert nem veszítenek vele semmit sem a csapatok (így is meg kellene erősen fizetniük az irányítót) és évekig szívatják, amíg el tud végre igazolni. Csakhogy pont ez az a poszt, amire nem várnak a csapatok éveket, ha nem tudsz hozzájuk menni azonnal, akkor megoldják máshogy az irányító kérdést, és ha az bejön, akkor jövőre már nem kellesz nekik.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Fetyke
2019-05-23 23:35

1.Cousins szerintem nem fogja fel szívatásként a dolgot. Maradt volna ő Washingtonban szívesen, ha megfizetik. A franchise tagekkell meg amúgy is jobban járt anyagilag. Ha első jó szezonja után megfizetik 2016-ban, akkor az éves fizuja lett volna 23-24M és még most is tartana. Tehát egy 5 éves szerződést feltételezve 115-120M-t keresett volna. A 2 tag és a 3 éves Vikings fizu meg 128M-t jelent.
2. Egyébként a csapatoknak van több veszítenivalójuk – én így látom. A Redskins most jó esetben is csak ott fog tartani Haskinssel, mint Cousinssal. Azaz nem tudtak egy kimagasló tehetségű QB-hoz jutni, hanem maradtak a megbízhatónál. És ehhez egy 1. egy 3. körös pick illetve Fuller beáldozása kellett. Szerintem a Redskins példája is azt mutatja,hogy “ne szórakozz a QB-d szerződésével, mert csak te veszíthetsz”.

Fetyke
Fetyke
Reply to  acsdav2
2019-05-24 01:54

1. Szerintem nem maradt volna Kirk semmiképpen a Redskisnél. Ha megnézed, akkor az öregebb, de jóval gyengébb képességű és teljesítményű Smithnek évi 4,5 millióval adtak kevesebb fizut (csak megjegyzem, hogy ezzel Alex most is a 11. legjobban kereső irányító, így sajnálja mindenki az 5. helyet Cousinstól :D), mint amennyit Kirk keres a Vikingsnál. Nem hiszem, hogy ez annyira áthidalhatatlan lett volna, hogy ha akart volna maradni, akkor ne fizették volna meg. Már csak azért is ezt gondolom, mert ha csak a pénz számított volna neki, akkor a Jets-nél majdnem még ennyivel többet kereshetne (már ha persze komoly volt az az ajánlat).
2. Ezzel egyetértek teljes mértékben! De azért a játékosnak is van kockázata, Képzeld csak el, ha Cousins a tag alatt szerez olyan sérülést, mint amilyet tavaly Smith elszenvedett. Akkor viszlát nagy pénz, viszlát jó szerződés.

ducksfan
ducksfan
Reply to  Fetyke
2019-05-24 08:56

1. Amennyire emlékszem, Kirk maradt volna, ha teljesen garantált szerződést kap.
2. Gondolom évi pár tízezer vagy akár százezer dollártért lehet olyan biztosítást kötni, ami ilyen esetben jól jön.

Fetyke
Fetyke
Reply to  ducksfan
2019-05-24 10:24

1. Én meg úgy emlékszem, hogy amikor a másodszor is tag-et kapott, akkor kijelentette, hogy nem marad semmiképpen sem a Redskinsnél (ami egyébként teljesen érthető is), és onnantól érdemben nem is tárgyaltak. És szerintem tavaly az sem a holtszezonban dőlt el, hogy Minnesotába igazol (annyira nem tárgyaltunk egyik irányítónkkal sem), hanem már jóval korábban.
2. Nem vagyok benne biztos. Te, mint biztosító kínálnál ilyet NFL játékosok részére? :)

acsdav2
acsdav2
Reply to  Fetyke
2019-05-24 10:24

2. Tuti, hogy van ilyen. Az egyik TD magazinban olvastam, hogy az egyik játékosnak olyan biztosítása volt, hogy ha nem jön össze X milliós szerződés neki össze sérülés miatt, akkor a biztosító fizet.

Fetyke
Fetyke
Reply to  acsdav2
2019-05-24 10:33

Akkor van! :)

ducksfan
ducksfan
Reply to  Fetyke
2019-05-24 17:19

1. itt az FK-n olvastam, de most nem találom a cikket, ahol azt írták, hogy a menedzsere beszélt ezügyben a Redskinssel, de nem egyeztek meg. Végülis most már mindegy :D
2. Ferrarira is van kötelező biztosítás :) RG3 jut most csak hirtelen eszembe, hogy sokat bukott a sérüléssel (nyilván karrier elején járó játékosra gondolok, mert egy nagy szerződés után, vagy karrier vége felé akárcsak most Smith annyira nem érvágás), ez pedig az elmúlt évek kb. 60-70 kezdő QB-k között annyira nem is rossz arány.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Fetyke
2019-05-24 08:56

1.Én abból gondolom, hogy akart maradni, mert a Redskins nem cserélte el. A Redskins, ha tudja, hogy nem akar velük megegyezni, akkor elcserélte volna. Egy első kört simán begyűjthettek volna érte. Szerintem a Redskins bízott benne, hogy enged az igényéből, Cousins bízott benne, hogy a Redskins hajlandó megfizetni, ám végül egyik se történt meg.

2. Nyilván a tag ebből a szempontból hátrány, de azért az ilyen sérülések nem túl gyakoriak és ahogy ducksfan is írta vannak erre biztosítások.

Fetyke
Fetyke
Reply to  acsdav2
2019-05-24 10:24

1. Nem egészen ez történhetett. Már többször leírtam, hogy kizártnak tartom, hogy a Vikings és Cousins februárban, vagy netán március elején egyezett volna meg egymással (abból gondolom, hogy a 3 lejáró szerződésű irányító közül eggyel sem tárgyaltunk egy percig sem). A Vikings tudta, hogy Kirk hozzánk igazol majd, a többi csapat szintén nyilván tudta, hogy Cousins Minnesotába megy. Ilyen körülmények között pedig a Redskisnek már esélye sem volt cserére.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Fetyke
2019-05-24 12:27

Kérdés, szerinted mikor egyeztek meg? 2017 ősze, amikor Bradfordról kiderült, hogy a térde sose lesz jó?

Fetyke
Fetyke
Reply to  acsdav2
2019-05-24 13:16

Szerintem legkésőbb akkor! Minimum november végén, december elején már eldöntött tény kellett, hogy legyen, hozzánk jön.
De! Én nagyon is el tudom képzelni, hogy ez már jóval előbb eldőlt, és ha a Redskins nem teszi rá a 2. tag-et Cousinsra, akkor Kirk már abban a szezonban átjött volna játszani. Szerintem Bradford csak egy vészmegoldás volt mindig is, és nem tekintettek rá komolyan a csapatnál sohasem úgy, mint lehetséges franchise QB.

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  acsdav2
2019-05-24 09:07

“Egyébként a csapatoknak van több veszítenivalójuk – én így látom. A Redskins most jó esetben is csak ott fog tartani Haskinssel, mint Cousinssal. Azaz nem tudtak egy kimagasló tehetségű QB-hoz jutni, hanem maradtak a megbízhatónál. És ehhez egy 1. egy 3. körös pick illetve Fuller beáldozása kellett.”
1. Haskins lehet akár jobb is, de rosszabb is, itt az a szempont, hogy beleilljen a rendszerbe, amivel szerintem nem lesz gond
2. Haskins rookie fizetésért fog játszani, ami tuti hogy olcsóbb mint Cousins garatáltja.
3. Nem egy első és 3. kört + Fuller-t áldozták be, hanem 3. kört és Fuller-t Smith-ért, aztán jött egy nem várt esemény, és utána egy első kört Haskins-ért. Smith sérülése meg olyan, hogyha autót veszel, és 10000 km után egy balesetben totálkáros lesz, akkor nem az autóvásárlás volt a rossz..

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2019-05-23 23:59

Igen, de két év szopatás után már szabad a pálya és mégsem mennek ilyesmibe bele a legjobb QB-k. Mintha ez a poszt lenne a leghűségesebb, ami totális röhej. Persze, értem én, hogy franchise arca, meg ilyen marhaságok, de erre nem adnak gyűrűt. Tömegével tudnánk felsorolni kiváló QB-kat, akik egy jobb csapatba átszerződve simán nyerhettek volna bajnokságot, és mégis inkább maradtak.

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2019-05-24 01:43

Nem feltétlenül! Egy Brady, Rodgers, Brees, de még egy Big Ben vagy Rivers szintű irányítót nem engedsz el 2 év után sem, hanem rárakod 3.-szor is a tag-et. Ráadásul a tag nem jó a játékosnak. Ha holdoutol, akkor szívathatja a csapatát ez igaz, de egyben magát is, mert 2-3 év kényszerpihi után már ARod-nak sem hinné el egyetlen csapat sem, hogy a régi szinten tud játszani. Ha pedig játszik és egy Smith szintű sérülést szenved el, akkor annyi a karriernek és lőttek a nagy pénzeknek. Így bizonyos keretek között ugyan, de az irányítóknak is az az érdekük, hogy mindenáron hosszú távú biztos szerződés legyen a hátuk mögött. Lehetőleg olyan, mint amilyen Brees mögött van, hogy még nyugdíjas korában is nyögik majd a szentek a dead money-t utána. :D

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2019-05-24 17:01

Toszd meg, hát rakja rá harmaccor is, de aztán szabad a pólya és ha egy ARod holdoutol, abba belerokkanna a Packs egy év alatt, szal nincs csapat, amelyik elpoénkodna, hogy háromszor is eljátsszák ezt a műsort. ;) Ami meg Breest illeti Louisianaban nagy vonalakban Isten után ő következik, szal bolond lenne onnan elmenni.

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2019-05-24 17:10

Ahogy látom, a Packers abba is belerokkan, ha ARod nem holdoutol! :D

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2019-05-24 17:29

Erről csak óvatosan és csendben, mert mindjárt ránk zúdul Fekete Krisztián haragja. :D

Wide open
Wide open
2019-05-23 22:20

Igazán adhatna a csapatnak 30% “még nincs SB gyűrűm, de nyerni szeretnék” kedvezményt :D

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

32
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x