Connect with us

Érdekességek

Trubiskyre fogadnak a legtöbben, mint MVP-re

Írtunk már korábban arról, hogy Vegasban kinek mekkora esélyt adnak, hogy megnyeri az MVP-címet. Azóta persze kicsit változtak az oddsok, de még mindig Patrick Mahomes a legnagyobb favorit. Az emberek azonban nem rá fogadnak elsősorban.

A Bleacher Report lehozta, hogy a Caesars Palace-nál bizony a Bears irányítója, Mitch Trubisky a legkedveltebb, már ami az MVP fogadásokat illeti. Trubisky győzelme esetén 75-szörös pénzt fizet a fogadóiroda, ezt pedig a jelek szerint rengetegen csábítónak találják. Ehhez persze a Bearsnek minimum fenn kell tartania tavalyi teljesítményét, Trubiskynek pedig szintet kell lépnie, különben nem lesz esélye a cím elnyerésére.

Trubisky után Baker Mayfieldre tesznek pénzt a legtöbben, neki jobb esélyei is vannak, konkrétan 9-szeres pénzt fizetnek a Caesarsnél a győzelme esetén. Mögötte Saquon Barkley (60-szoros), Ezekiel Elliott (50-szeres) és Derek Carr (75-szörös) jönnek a sorban és alkotják a top5-öt.

Az oddsokat egyébként itt találjátok a Caesars kínálatából:

 

58 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
58 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
bjeela
bjeela
2019-07-02 08:32

Ez a “merjünk nagyot álmodni” falnakrohanásos verziója. Báááár, ha bejön, annak én csak örülnék, mert az jelenthetne egy jó Po, vagy akár SB esélyt, de hogy én erre egy huncut vasat nem áldozok, az zicher.

LG
LG
Reply to  bjeela
2019-07-02 08:37

Lsd a válaszom feljebb :)

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2019-07-02 11:35

Ha Trub megnyeri az MVP-t, akkor az SB-től elköszönhettek. :) Ugye nem is emlékezni, hogy mikor nyert alapszakasz MVP utoljára bajnokságot…
Szóval válassz! Melyiket akarod inkább? :D

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2019-07-02 12:27

Hogy lehet ilyen hülyét kérdezni? :D De segítek: 85-ben bajnokok voltunk. Emlékszik bárki is a QB-nkre? Naugyi…

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2019-07-02 16:28

McMahon!
Csak hogy kedveskedjek kicsit neked. :)
http://www.nfl.com/player/jimmcmahon/2502034/profile

ui.: Érdekesség, hogy 93-ban a Vikings-t is PO-ba vezette…

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2019-07-02 18:07

Tejis csakazé tudod, mer nálatok is jáccott, meg mer csoportellenfél vót, dekülönben a kutya se tuggya, kijő. És ez annyira tipikusan Bears az elmúlt hatvan évben, hogy már kezgyük mexokni…

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2019-07-02 18:16

Nem gondolod, hogy tudom? Hosszas kutató munka eredménye volt, hogy megtaláljam. :) Tényleg nem volt könnyű. :D Nálunk azt az egy szezont húzta le…
Egyébként a statjai alapján, még hozzátok is méltatlan irányító lehetett. :D De! Győzelemre vezette a csapatot, és ezt nem lehet elvitatni tőle.

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2019-07-02 18:24

Egy jófej, bevállalós skac volt, de ritka középszar QB. Amúgy kécceres SB győztes, mert Favre mögött csereként meglett neki a Packsben a második gyűrű is. Nálunk 88-ban jöttek rá, hogy a srác nagyon kevés, aztán vándormadár lett.

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2019-07-02 18:24

2 gyűrű! Még HoF is ehet belőle. :)

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2019-07-02 19:01

24 éve abbahagyta és soha eccer sem merült fel a neve a HoF kapcsán. De van olyan lökött, hogy poénból vesz egy arany színű zakót… ;)

acsdav2
acsdav2
Reply to  Fetyke
2019-07-02 13:03

Warner a Ramssel 99-ben :) Na ha már felhoztad :D Warner MVP címére a szezon előtt milyen odds lehetett? :D

Fetyke
Fetyke
Reply to  acsdav2
2019-07-02 13:17

Akkor még azt sem tudtam, hogy mi azaz NFL! :D

acsdav2
acsdav2
Reply to  Fetyke
2019-07-02 13:18

De biztos azt mondtad volna, hogy lehetetlen kategória :D

LG
LG
2019-07-02 08:37

Amúgy teljesen logikus a Nagy (?) hype, Nagy rendszere beérhet, Trub 3. évére fejlődhet, a csapat másik fele (D#) nem biztos, h bezuhan. Engem Carr 5. helye lép meg nagyon ? nem hiszem, h Brown érkezése annyira meglökné előre azt az offence-t. De ki tudja, lehet a Raiders lesz idén a “kötelező” csoportutolsóból az első csapat.

Zoltán Debreczeni
Zoltán Debreczeni
Reply to  LG
2019-07-02 09:55

Milyen hype? Nincs az első 20-ban.
Carr sem.

LG
LG
Reply to  Zoltán Debreczeni
2019-07-02 11:21

Valóban, én a fogadásokra gondoltam, az más, ott bíznak a szerencsében, mert ha bejön, akkor öröm van :P

Akos Sarudi
Akos Sarudi
Reply to  Zoltán Debreczeni
2019-07-02 11:36

Szerintem te rossz képet nézel ;) ne az oddsok között keresd őket az elsők között.

Fetyke
Fetyke
Reply to  LG
2019-07-02 11:36

Trub MVP?! Nem teljesen értem, hogy ebben mi a logikus.
Aki Trub MVP-re fogad, az egyben azt is megteszi, hogy legalább 16 csapat kezdő irányítója lesérül az első 8-10 héten, mert a két esemény valójában ugyanaz. :D

Akos Sarudi
Akos Sarudi
Reply to  Fetyke
2019-07-02 11:50

1. miért ne lehetne logikus 75x-ös pénzért megtenni valamit?!?
2. Szerinted olyan rossz lenne Trubisky? Javaslom pl nézd meg az egyetemi statjait és már látod a fejlődést, vagy nézz rá az NFL statjaiban a fejlődésre. Yds 2200-ról 3200, Pct 59%-ról 66%, TDs 7-ről 24, Rtg 77,5-ről 95,4. És mellette 14 meccsen futott 420 yardot.

Ergo: Egy fejlődő teljesítményű játékostól aki kapott új fegyvereket (egészséges Miller, Ridley, Montgomery – szerintem sokkal jobb lesz, mint Howard) és egy bitang védelemtől (tudom, hogy Fangio elment de adjunk Chucknak is esélyt) miért ne godolhatnák úgy zömében, hogy megéri rátenni a pénzt 75-ös oddsért?!? Mert, ha jó a csapat mérlege, akkor akár elég is lehet egy MVP címre egy 30-32 TD /10-12 INT, 500 futott yard és 5 futott TD, de legalábbis arra elég lehet, hogy top 5 MVP várományos legyen a QB. És ezért éri meg ez esetben pénzt tenni rá, mert jó hozam/kockázat aránya van.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Akos Sarudi
2019-07-02 12:06

1. Mert “lehetetlen eseménynek” bármekkora is a szorzója, a várható nyeremény 0!
2. Igen! Szerintem idén kissé visszaesik a teljesítménye. De ha ez nem is történne meg, hanem bejönne az általad említett fejlődés, az is kevés lenne. Tavaly vagy legalább 10-15 QB nyújtott jobb teljesítményt az általad idén fejlődésként felsoroltnál, közülük többen szintén PO-ba jutottak. Ennyivel szerintem nem lehet megnyerni az MVP-t, ahhoz több kell.

Ergo: Nem osztom a nézetedet. De ha már itt tartunk akkor a PFF sem nagyon, alig találtak Trub-nál gyengébb irányítót tavaly statisztika ide vagy oda. tehát bármennyi is a szorzója Trub-nak, logikusan gondolkodva azt elveszti majd az illető, aki fogad rá. Azaz nem éri meg rátenni!

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2019-07-02 12:27

Ez nagyon nem volt szép tőled, Fetyke! Miért döngölsz a földbe lelkes ifjakat, akikben még van remény? A csodákban hinni jó dolog, mert feldobja az embert. Nézz meg egy tisztességes istentiszteletet… ;)

Akos Sarudi
Akos Sarudi
Reply to  bjeela
2019-07-02 12:27

Földbe döngölés??? Milyen műsort nézel?? :D A jövőről és statisztikai valószínűségekről beszélünk. Ha valaki nem tudja értelmezni a viszonyszámokat az az ő problémája.

bjeela
bjeela
Reply to  Akos Sarudi
2019-07-02 12:33

Ne bántódj meg, ez itt a zrika helye. ;) Én tisztességes Bears kedvelő vagyok, de hogy Trub ebben az életben nem lesz MVP az olyan biztos, mint hogy a Fetyke a büdös életben nem fogja elkapni reptében a legyet. :D

Abban igazad van, hogy statisztikailag nem rossz biznisz belevágni az ilyesmibe, mert ha bejön, az jó pénz, de ennek a valószínűsége felettébb csekély. És ebben meg a Fetykének sajna igaza van, igaz erről nem ő tehet, hanem a Bears vezetése, hogy egy újabb fakezű ürgét draftoltak aranyáron. És ezt nem nagy kunszt felismerni még a Fetykének sem. :D

Akos Sarudi
Akos Sarudi
Reply to  bjeela
2019-07-02 12:45

Csodák vannak és szerintem nem feltétlen kell csoda, hogy Trub MVP szezont hozzon, hanem sok szerencse pl.. meglátjuk.

Én pusztán az arányok miatt mondtam, hogy jónak tnik fogadási szempontból, de nyílván ha nagy esély lenne rá, akkor nem 75x-ös pénzt adnának rá ;) tiszta sor..

Még így is a Bears legjobb QB-k között van, ami sajnos a franchise problémája.

Defense wins championships.

bjeela
bjeela
Reply to  Akos Sarudi
2019-07-02 12:54

Hát hazudok én?! Mondtamén, hogy egy tisztességes csodaváróval van dolgunk veled kapcsolatban és ez nagyon helyes! :) A gyermeki naivitás és őszinte pozitív gondolkodás mindig fellelkesít. Örülök neked, de télleg és tiszta szívemből kívánom, hogy legyen igazad, mert akkor lesz egy boldog idényem! Go Bears!

acsdav2
acsdav2
Reply to  bjeela
2019-07-02 13:25

Ha a tavalyi nem volt (az utolsó FG kísérletet leszámítva) boldog igény akkor telhetetlen vagy :D

bjeela
bjeela
Reply to  acsdav2
2019-07-02 13:39

Én vagyok telhetetlen? Hallgass meg egy Pats drukkert és utána minősícccsé, vazze! :D

Akos Sarudi
Akos Sarudi
Reply to  Fetyke
2019-07-02 12:27

Lehetetlen esemény??? Magadnak mondasz ellent. 10-15 QB nyújtott nála jobb teljesítményt elmondásod szerint (passer rating alapján valóban). Szóval, ha tavaly 10-15 jobb volt, idén kis fejlődéssel lesz nála mondjuk (fejlődés mértékének függvényében) 5-10 jobb teljesítményű.. de mondjuk az 5-10 közül hányan játszanak majd jobb teljesítményű csapatban?? Mert ugye számít az is. Több szakíró is TOP 3 csapatnak számolja a Bearst a játékosok overall gradje alapján pl. Azaz azt mondani, hogy lehetetlen kategória az enyhén szólva is cinikus. De majd meglátjuk ;) De biztosan neked van igazad és nem a többségnek, aki rá fogad és helyesen értékeli a Risk/Reward arányát.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Akos Sarudi
2019-07-02 13:10

1. Akik Trubiskyre fogadnak biztos, hogy nincsenek többségben összességében.
2. A risk/reward arány attól függ, hogy mennyit tettek fel, tehát mindenkinél más és más.
3. Szerintem nem érdemes a valószínűség számításba bele menni, mert ilyen szorzóknál ez inkább szól az érzelmekről, mint a matematikáról.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Akos Sarudi
2019-07-02 13:10

Félreértesz! :)
Nem tavaly volt 10-15 QB jobb Trub-nál, hanem azoknál a számoknál, amit idén fejlődés címén már előre odaadtál neki.
És még egy apróság. Nálad csak Trub fejlődhet, más irányító nem? Mondjuk Mahomes nem lehet még jobb a tavalyi évinél? :)

Akos Sarudi
Akos Sarudi
Reply to  Fetyke
2019-07-02 12:38

comment image

Akos Sarudi
Akos Sarudi
Reply to  Akos Sarudi
2019-07-02 12:39

Pl egy stat ami alapján nem volt nála 10-15 jobb qb. De, mint az összes statisztika ez is sok oldalról fals. De lényegtelen is, mint mondtam majd meglátjuk. IMO a 75x-ös pénzért megér egy próbát és nem tűnik lehetetlennek.

bjeela
bjeela
Reply to  Akos Sarudi
2019-07-02 12:45

A statisztikákkal kapcsolatban ugyebár ide kívánkozik Churchill gondolata, miszerint abban a statisztikában hisz, amit ő hamisított, de az biztos, hogy bármennyire is vannak egyes területen elfogadható statjai Trubnak, azért a PFF valamiért mégsem emelte ki a többiek közül, sőt, inkább beleverte az orrát a földbe.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Akos Sarudi
2019-07-02 13:10

Ez milyen statisztika vagy egyáltalán, hogy számol? Winston 8.?

acsdav2
acsdav2
Reply to  Akos Sarudi
2019-07-02 12:27

1. A híres Csernobil sorozatból vennék át egy idézetet! :)
“-Láttam Trubisky játékban fejlődést az egyetemen.
-Nem ,nem láttál
-De láttam
-Nem láthattál fejlődést az egyetemen, mert nem volt!”
2. Mivel csak egy kezdő szezonja volt az egyetemen s jött is a draftra, nem lehet azt mondani, hogy fejlődött. Sokan emiatt is aggódtak vele kapcsolatban, hogy csak egy kezdő szezonja volt ami nem biztos, hogy elég a megítélésére. Lehet igazuk volt.
3. Az NFL-ben már valóban volt előrelépés, de volt honnan előrelépni az első évből. Igaz ezt az első évi pocsék teljesítményt leginkább az indokolja, hogy rossz edzői stáb volt és nem voltak körülötte jó játékosok. A 2.évre leginkább azért javult, mert jobb edzőt kapott Nagy személyében (aki közel se olyan támadóguru, mint ahogy hypeolják, de Foxnál jelentősen jobb) illetve Robinson-Gabriel-Burton személyében jó fegyvereket is kapott.
4. Szóval az előrelépés szerintem leginkább a külső körülmények változása miatt jött elő és mivel idén ezek kis túlzással nem változtak, amondó vagyok, hogy olyan számokat, mint amiket vársz, nem fog hozni Trubisky.

Akos Sarudi
Akos Sarudi
Reply to  acsdav2
2019-07-02 12:38

Valóban 1 kezdő szezonja volt, de javaslom nézd meg 2014-et és 2015-öt. 9-9 meccs mindkét évben és nézd meg pl %-ot, TD/INT-ek változását. FOX/Nagy váltás egyértelműen hatott rá, de kire nem hatott volna. Első NFL évében kikkel is játszott együtt?? Gyakorlatilag elkapója sem volt, a playbookról nem is beszélve, DE: Milyen várakozásom is túlzás vele kapcsolatban??? Az, hogy 3200-ról 3500-4000 közé várom a yardjai számát, vagy a 24 TD helyett 30-at várnék fejlődéssel, vagy a 420 helyett 500 futott yard és 5 TD, mint idén??? Javaslom nézzétek meg, hogy az első számok 14 meccs alatt születtek, míg a második számokat 16-ra várom.. azaz kvázi, ha hozza a tavalyi átlagait idén 16 meccsen akkor már megvannak.. Tehát senki nem beszél nagy fejlődésről, hanem max kicsiről.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Akos Sarudi
2019-07-02 13:24

A 30 TD-hez azért komoly ugrás kell. Már a tavalyi 24-et is kicsit torzítja, hogy volt a kiugró 6 TD-s meccse. És mellette 10 alá kellene szorítani az INT-ek számát. Én már ezt se érzem reálisnak és emellett ezek a számok is iszonyúan kevésnek tűnnek ahhoz képest amit várhatunk Luck/Mahomes/Mayfield/Wilson/Goff/Rivers szintű játékosoktól.

ahanem
ahanem
Reply to  Akos Sarudi
2019-07-02 12:45

Spec a védelem jó teljesítménye csökkenti az adott QB MVP esélyeit, de mondhuk ha ezt elvetjük, mert az O egy kicsit többet tesz majd hozzá a győzelmekhez, a D meg egy kicsit kevesebbet, akkor valami rációt bele lehet látni.

De nézzük mondjuk Newton 2015-ös évét. 3837 passzot yard 35/10 TD/INT 636 futott yard 10 futott TD, 15 W 1 L (az is az utolsó héten, ami egy ilyen szavazásnál még talán befolyásoló tényező lehet).

Ha ilyen számokat hoz, simán lehet MVP. Ha meg nem, akkor nincs miről beszélni.

ducksfan
ducksfan
2019-07-02 08:54

Nem rossz elgondolás: a nagy öregek már lefelé mennek a stat hajszát illetően, a fiatalok pedig még felfelé. Ekkora odds-on pedig simán megéri Trub. Barkley egy egyszemélyes offense egy személye, futóként még esélyes is lehet.
Amúgy ez simán lehet, hogy csak a Kaszinó helyben feltett tétjeit jelenti: sok a homer és a turista ?
Gondolom itt az amcsi mértékben nem túl jelentős 100-200$ fogadásokat összegezték.

wolandrule
wolandrule
2019-07-02 08:54

Persze, a medve nem játék.

ahanem
ahanem
Reply to  Rpi
2019-07-02 12:54

a 2. tweet zseniális :D

Hurrá Torpedó
Hurrá Torpedó
2019-07-02 11:21

Nem értem min vagyunk meglepődve.
Fogadni nem azért kell, hogy a 100 forintból 102-t csináljunk. Ellenben ha 100 forintból lehet csinálni 7500-at is, az elég jó hasznot ígér, persze az esélye rá nem olyan sok, de ha bejön, akkor nagy királyság van. Van az az összeg amit nem sajnál elbukni az ember, és abból nagy pénz jöhet akkor oké.
A tuti tippekkel az a baj, hogy az csak akkor éri meg (nyereség szinten), ha az ember ráteszi a házat is, de az elég ciki, ha mégsem jön be.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Hurrá Torpedó
2019-07-02 11:36

Lehetetlen eseményre meg csak a hülye tesz fel pénzt! :)

Hurrá Torpedó
Hurrá Torpedó
Reply to  Fetyke
2019-07-02 12:06

nem akarok belemenni a statisztikai részletekbe, de a 75/1 esély közelebb van a tutihoz mint a lehetetlenhez.

ahanem
ahanem
Reply to  Hurrá Torpedó
2019-07-02 13:03

Ez nem igaz. Minden olyan esemény, amelynek a bekövetkezésére 1/2-nél kisebb az esély, az bizony közelebb van a lehetetlenhez, mint a biztoshoz. De nem is ez a lényeg, hanem az, hogy a többi esemény feltehető bekövetkezéséhez képest itt nagyobb az eltérés, értsd: több pénzt adnak arra, hogy Trub MVP lesz, mint amekkora “valós” esélye van, ezzel becsapva a fogadó embereket, mintegy fals esélyt adva nekik.

Hurrá Torpedó
Hurrá Torpedó
Reply to  ahanem
2019-07-02 15:38

De pont ez az. Az, hogy MVP lesz e XY annak az eseélye pont 50%. Vagy igen, vagy nem. Az előre rohadtul nem jósolható meg hogy hogyan fog játszani 16 meccsen. Ráadásul nem is csak az ő teljesítménye számít, a csapatáé is, és a többi nagy esélyes játéka is befolyásolja ezt, lehet valaki hű de jó, ha kiesik a szezon közepén. Az esélyeket nem befolyásolja hogy ki-mit hisz. Bárkit megtehetsz, ugyanakkora eséllyel lesz, vagy nem lesz MVP.

ahanem
ahanem
Reply to  Hurrá Torpedó
2019-07-02 15:45

Látod, ez a különbség. Te úgy látod, hogy valaki vagy mvp lesz vagy nem. Vegasban meg úgy látják hogy van x játékos akiből lehet mvp, ők lesznek azok, akikre lehet fogadni. Nem tudom, hányan vannak idén, s nincs is kedvem utánanézni, mert felesleges. Inkább csak példálózok: legyen 30 ilyen játékos. Az 1-et, ami az egész, felosztják valamilyen arányban a 30 játékos között. Trubisky kap mondjuk ebből az egészből egy 1/400-nyi szeletet.Az odds abba az irányba mutat, hogy ennél nagyobb esélye van, mert ezt az odds-t lehet feltornázni a népszerűséggel, a médiával, adott szurkolók (fogadók) fogékonyságával. Ha 400x pénzt fizetne Trub, senki nem tenné meg, mert akkor az arra fordul le, hogy Vegas kb semmi esélyt nem lát arra, hogy ő legyen mvp. Ha 20x pénzt fizet, akkor meg azt túl kevésnek tartják az emberek, s azért nem fogják megtenni őt. Ezért kell megtalálni egy olyan pontot, ahol minél több embert lehet átverni, s mint látjuk, nagyon is sikerült. Az 1/400-al én valszeg még a valós esélye fölé is lőttem, én nagyobb esélyt látok egy Evans vagy Julio 2k yard 18 TD szezonra, ami inkább lenne elég egy mvp-re, mint kb bármilyen Trubisky teljesítmény.

A vagy igen vagy nem gondolkodásmódról kb 3000 éve túlléptünk, annál fejlettebb matematikai módszerek állnak az emberiség rendelkezésére.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Hurrá Torpedó
2019-07-02 13:10

Ezt hívják átverésnek! :) Nem az esemény bekövetkeztének a valószínűségét adják meg oddsnak, mert akkor a kutya sem fogadna rá, hanem beírnak mellé egy szédítően hangzó, a lelkes szerencsejátékosok szerint még hihetőnek tűnő szorzót. Aztán tesznek mellé egy kis reklámot (lásd a cikket) és már csak kasszírozni kell a rátett pénzt. :D
Azért Vegasban sem ma kezdték a szakmát! :)

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2019-07-02 12:21

Nana, kérem, nana! Tessen emlékezni a fiatalúr, hogy a Leicesterre sem akart senki egy tetves pennyt sem tenni, holott már 5000:1-hez adták a bajnoki címét, erre nem bejött? Csodák márpediglen vannak és én is ebben bízom. :D

acsdav2
acsdav2
Reply to  bjeela
2019-07-02 13:03

Vagy Warner MVP címe 99-ből? :)

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2019-07-02 13:10

Egyszer volt Budán kutyavásár! :D

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2019-07-02 13:10

Milyen Budán? Leicesterben! :D

ahanem
ahanem
2019-07-02 12:33

Ez csak szimplán azt bizonyítja, hogy Vegasban bizony jól végzik az emberek a dolgukat.

Fetyke
Fetyke
2019-07-02 13:17

És akkor most vegyen mindenki gyorsan a Bills gyepéből! :) Akciós! :D

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2019-07-02 13:24

Ne fitymáld az ötletet, ha lenne kerted te is ültetnél néhány vikinget, hátha kihajt… ;)

Tizenkettes
Tizenkettes
2019-07-02 20:54

Nem nagyon értek a fogadásokhoz, nem is szoktam fogadni, de a táblában a sorrendet nem igazán értem.
Mahomes 7/2
Brady, Wentz, Rivers egyaránt 7/1
Luck 6/1
Rodgers 8/1
Ha ezeket sorrendbe rakták, akkor Mahomes után nem Lucknak kéne jönnie? Mondjuk több helyen is összevissza sikerült a sorrend. Ami nekem azért megdöbbentő, hogy a sztárelkapók mennyire sehol nincsenek: ha valaki Beckhammel, Jonesszal, Thomasszal vagy Brownnal nyer, bankot robbanthat, miközben Garoppolóval is csak 40-szeres pénz jöhet… Donaldot meg jól látom, hogy nem látom? Ő mintha nem is létezne a fogadóirodáknál. Úgy tűnhet, hogy még Goodellnek is jobb esélyei vannak az MVP-címre, mint egy védőnek.

ahanem
ahanem
Reply to  Tizenkettes
2019-07-02 21:52

Az csak egy félig random sorszámozás, de lehet pl hogy amikor először kijöttek az oddsok, akkor még sorrendben voltak. Minél többen fogadnak valakire, annál lejjebb megy az oddsa.

58
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x