Connect with us

Hír

Múlt héten még a teljes szezonra kinevezte kezdőnek, most ismét leültette Rosent a Dolphins

Brian Flores egy héttel ezelőtt a teljes szezonra kinevezte Josh Rosent kezdő irányítójának, ehhez képest vasárnap beküldte a helyére Ryan Fitzpatrickot csereként, most pedig hivatalosan is kinevezte Szakáll Kapitányt kezdőnek a Buffalo Bills elleni vasárnapi mérkőzésre – számol be Ian Rapoport.

Flores egyébként a Redskins elleni meccs után is azt mondta, hogy csak azért küldte be Fitzpatrickot, hogy adjon egy kis szikrát a csapatnak, de továbbra is Rosen a kezdője. Nos, az NFL-ben gyorsan változnak a dolgok (és hazudnak az edzők), így nem sokkal utána hagyott egy kiskaput, és azt mondta, hogy meglátjuk, mi lesz edzésen, ezen múlik a döntés.

A jelek szerint a veterán irányító volt jobb a gyakorlatok során, hiszen most ő kapta meg a stafétát – és nézhet farkasszemet a liga egyik, ha nem a legjobb védelmével. Aztán meglátjuk, meddig tudja megtartani pozícióját.

41 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
41 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ThySoul
ThySoul
2019-10-16 18:12

De jó lenne tudni mit akar a Dolphins majd az idei drafton. Adnak egy csapatot Rosen alá, megnézik mire képes azt ha nem válik be akkor utána való évben hoznak irányítót, vagy a biztos 1/1 pickkel idén visznek QB-t. Mondjuk ha Tuat viszik ő is tuti boldog lesz hogy a liga történetének egyik legszarabb csapatában kell játszania :D egyébként jelen állás szerint lesz két pickje top10ben idén a csapatnak, szeritnetek muszáj az 1/1-et(1/2, ha a Bengals alulmúlja őket valahogy) iranyitóra lőni?

katonadani
Reply to  ThySoul
2019-10-16 18:12

nem muszáj, de csak ha úgy gondolod, 2021-ben is meglesz az 1/1 és jobb irányítót tudsz választani (Lawrence), mint Tua.
Ha nem lesz idén 1/1 és elviszik előlük Tuát, akkor pedig mindenképp várnék még egy évet.

ThySoul
ThySoul
Reply to  katonadani
2019-10-16 18:34

Ha építenek valamennyire csapatot Rosen köré nagyjából két verzió lehet: beválik, és lehet folytatni az építkezést, vagy nem és valszeg megint 1/1 környékén lesznek mert egy draft alatt nem fognak egyből po esélyest csinálni, és rengeteg lyuk lesz így is.

acsdav2
acsdav2
Reply to  katonadani
2019-10-16 21:14

Nem vagyok biztos benne, hogy Lawrence biztosan jobb. Az idei teljesítménye azért mindenképp csalódás.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  acsdav2
2019-10-17 00:10

Pls még ne.
Nagyon rajt még a wagonon :D

LoB
LoB
Reply to  katonadani
2019-10-17 14:04

Joe Burrowval beérik duzzogva, vagy Tua-val ha Burrow beelőzi

acsdav2
acsdav2
Reply to  LoB
2019-10-17 14:12

Burrow idén zseniális. Nem tudom, hol a helye a jövő évi drafton. Szezon előtt nagyon a Tua-Herbert duó volt felkapva. Meglepetés lenne, de elképzelhető, ha egy szintre kerül velük a szezon végére.

LoB
LoB
Reply to  acsdav2
2019-10-17 14:12

PFF tegnapi mockjában 1/1 Burrow

acsdav2
acsdav2
Reply to  LoB
2019-10-17 14:26

Igen érdekes egy mock az. :) Burrow kvázi sehol se volt, amikor még elkezdték a tankolást nyáron Miamiban, tehát kvázi lehetetlen, hogy nem húznának QB-t 1/2-n, ha Burrow megy ki elsőre.

acsdav2
acsdav2
Reply to  ThySoul
2019-10-16 21:14

ŐŐŐ. Te ezt komolyan gondolod? :O Ezek után még Rosenre építeni? Szerinted ez tényleg opció bárkinek is?

ThySoul
ThySoul
Reply to  acsdav2
2019-10-16 22:03

Eddig nem túl biztató, de azért nem túl mérvadó egy olyan csapatban elért eredmény ahonnan mindenkit eladnak és pofátlan módon arra mennek hogy egy győzelmük se legyen idén.

acsdav2
acsdav2
Reply to  ThySoul
2019-10-16 22:29

Eh? Nem túl biztató? :D Finoman fogalmazol. Ha nem lenne egy csapattársa akivel összehasonlítani, akkor azt mondom, hogy lehet pörgetni a kifogás generátort. De van. 3 meccsre megkapta a kezdő pozíciót és a 3. meccsen már le is cserélték Fitzpatrick meg felpörgette a csapatot. Szerintem innentől kezdve nincs miről beszélni.

Gergely Angyal
Gergely Angyal
Reply to  ThySoul
2019-10-17 10:02

Makát kell draftolniuk 1/1-re, a Madden sorozatában is bevált és mehetnek a Super Bowlért. 😃

kitalaltnev
kitalaltnev
2019-10-16 19:24

Így kell szétzilálni egy fiatal tehetség önbizalmát. 😣 Csóri, mást/többet érdemelne ennél a tudáskupacnál. Ugyan nem látok bele Flores kártyáiba, de nem is akarok. Legjobb lenne, ha a következő húzásával elcserélné.

acsdav2
acsdav2
Reply to  kitalaltnev
2019-10-16 21:14

Így kell szétzilálni egy fiatal önbizalmát. Az első mondatod így helyes. Meg ez milyen duma már, hogy többet érdemelne? A 36 éves sokadik állomás helyén játszó Fitzpatrickben több akarás van, mint benne. Rosen pont ott van, ami jár neki.

kitalaltnev
kitalaltnev
Reply to  acsdav2
2019-10-16 21:48

Kvázi már elintézed azzal, h. tehetségtelen Rosen? Olyannyira, h. nem érdemli meg azt sem, h. ebben az elúszott szezonban legalább a (játék)lehetősége meglegyen? 🤔 Ha nem volna meg benne a kellő kurázsi, akkor nem bízott volna meg benne maga Flores sem, alig egy hete. Gyűretni kellene a fiatalt tovább, hagy fejlődjön benne pl. az “akarás”, nem rendre lekapdosni a pályáról. Az említett edzői döntés óta ugyan mi változott? Szakmailag, ráadásul éppen a masszív Bills ellen, az edzésen – tapasztalatánál fogva bizonyára mindig – jobban teljesítő, de öregedő, inkonzisztens INT király lesz inkább a megoldás? Rá kellene építeni a csapatot? Eh.🤚 Sztem ez nettó, furcsa megfontolatlanság. Mindenképp szokatlan, a rendelkezésünkre álló infókból ítélve pláne.

acsdav2
acsdav2
Reply to  kitalaltnev
2019-10-16 22:42

1.Hogy NFL szinten nem franchise QB kaliberű játékos szerintem szép lassan biztosan kijelenthető.
2. Most azt akarod mondani, hogy az egy rossz döntés volt, hogy a kilátástalanul játszó Rosent lecserélték? Ráadásul annak tudatában, hogy Fitzpatrick lendületet vitt a támadósorba és kvázi ki is egyenlített.
3. Nem értem miért kellene a pályán maradnia, ha nem elég jó. A Cowboys és a Chargers elleni meccsek elmentek, de a Redskins elleni produktuma megérett a cserére. Mivel Fiztpatrick bizonyított megérdemli, hogy ő kezdhessen. Mondjuk a játék lehetőség hiánya miatt nem kell aggódnod. Garantáltnak tűnik, hogy a 2.félidőre már jön Rosen.

pritek
pritek
Reply to  acsdav2
2019-10-17 01:11

Azert a tavalyi Cards es az idei Miami tamadosorokbol es “edzokbol” osszetakolt izeben nyujtott teljesitmenye alapjan nem jelentenem ki, hogy nem franchise qb. Nem azt mondom hogy az, de ez alapjan nem itelnem meg.

acsdav2
acsdav2
Reply to  pritek
2019-10-17 09:00

Figyelj, ez olyan, mint a F1. Hamiltonnal szemben mondják azt mindig, hogy ő mindig csak jó autót vezetett, így könnyű neki. Igen ám, de van egy csapattárs akihez képest jobbnak kell lenni. Neki 3 vb is volt a csapattársa többek között. Ezért egyértelmű, hogy ő minden idők egyik legjobbja. Rosen meg azért tűnik egyértelműen nem franchise QB kalibernek, mert ott egy Fitzpatrick akinél nem tűnik biztosan jobbnak.

pritek
pritek
Reply to  acsdav2
2019-10-17 13:51

Ha nem haragszol meg nem fogok F1 hasonlatban valaszolni, mert az annyira sem erdekel mint egy leshotoi keruleti valasztas. Annyit erdemes figyelembe venni az osszehasonlitasnal, hogy az oreg jedi mester epp az 5000. evet tolti a ligaban es barmilyen szar csapatban le tud hozni rutinbol egy bizonyos szintet. Rosen eddig viszont csak kretenekkel talalkozott az nflben es kb annyival van tobb tapasztalata az egyetemhez kepest, hogy hogyan lehet minel tobbet sackelodni. Szerintem kettejuket nincs ertelme osszehasonlitani az alap kerdes tukreben.

acsdav2
acsdav2
Reply to  pritek
2019-10-17 14:13

1.Egyáltalán nem haragszom. :D Szép lassan engem is hidegen hagy majd az a sport, ha abbahagyja a kedvenc pilótám. :)
2. Én csak ismételni tudom magam amit lentebb írtam kitalatnev-nek.
“fordítva ültök a lovon. Nem úgy van az, hogy a fiatal QB-nak jár egy jó csapat és edzői stáb, csak azért, mert magasan húzták. Neki kell kitűnnie egy gyenge/átlagos csapatból, húzni magával a többieket, kivívni azt, hogy edzők/játékosok akarjanak vele dolgozni.”

pritek
pritek
Reply to  acsdav2
2019-10-17 15:11

Ketlem hogy forditva ulnek rajta, mert nem ulok azon a lovon. En nem mondom, hogy mi jar neki vagy mi nem. Teny hogy sajnalom szerencsetlent, de ez pusztan szimpatia alapu. En csak annyit mondok, hogy abbol a ket ev csapatbol, szopasbol, edzoi gardabol ami jutott neki, nem itelnem meg a kepessegeit, mert boven atlag alatti mindketto. De ez nem jelenti azt hogy lazadnek amiert leultetik.
Mindemellett szerintem el akarjak cserelni es leultettek, hogy ne seruljon meg. Neki mar semmi keresnivaloja ebben a csapatban. Majd Palpatine kikukazza egy kondicionalis otodik korosert, aztan kineveli es ket ev mulva elpasszolja egy elso korosert. Amugy siman el tudnam kepzelni Ryan, Stafford moge is, Goff helyett. Ha meg meg gondolkodnek kicsit lehet meg par helyszin eszembe jutna.

acsdav2
acsdav2
Reply to  pritek
2019-10-17 19:54

“szopasbol, edzoi gardabol ami jutott neki, nem itelnem meg a kepessegeit, mert boven atlag alatti mindketto”

Pont, hogy ez alapján kell megítélni egy játékost. Nem az számít, hogy amikor jól mennek a dolgok, akkor, hogy játszik valaki. Az mutatja meg valakinek a valódi értékét, hogy amikor rosszul mennek a dolgok, akkor mennyire tud küzdeni, mennyire tud motivált maradni. Én ezért nem látok sokat Rosenben. Mayfieldnél, Darnoldnál is most dől el, hogy milyen fából faragták őket.

pritek
pritek
Reply to  acsdav2
2019-10-18 04:29

Tavaly Rosen megmutatta, hogy tokos gyerek, nem tort meg a hatalmas nyomas alatt. A sokadik sack utan is ment tovabb, abszolut mindenert magat tette felelosnekfelelosnek mint egy igazi vezer, abvan a fos csapatban volt game winning driveja, nyert a Lambeaun. Az elcsereleset baromi eretten kezelte es most sem panaszkodik. Amikor azt mondod Bakernel hogy most valik el a szar a fosrol, nezzel ra a keretre es a tamogatasra amit az ember kapott a holtszezonban. Ezzel hasonlitsd ossze azt, hogy a tavalyi Cards kb egy ket hettel ezelotti listaban lett bevalasztva minden idok legszarabb csapatai koze. (20 vagy 50 volt a listan) Es az idei Dolphins meg annal is szarabb. Raadasul a vezetoseg sem akar nyerni. Ez eg es fold. Ne mond mar nekem, hogy ez egy olyan masfel ev ami tokeletes arra, hogy megiteljuk egy iranyito kepessegeit. Egy iranyitot el kell inditani a ligaban, hogy legalabb a pozicios edzoi rendben legyenek hogy valami minimalis remenysugara legyen. Aztan ha megkapta ezt a tamogatast, akkor mondjuk ki hogy nem er semmit. De masfel ev utan, anelkul, hogy a masik veglettel megmutathatta volna a teljesitmenyet szerintem elhamarkodott kijelenteni, hogy nincsenek meg kepessegei ahhoz hogy franchise iranyito legyen. Illetve azert arra is kivancsi lennek, hogy mi az a teljesitmeny amit le kellett volna meg tennie az asztalra, hogy ne essen ki a pixisbol. Meg ket gyozelem, vagy ezer yard, ot td, neggyel kevesebb int? A gyereknek nem volt meg egy felkeszulese ahol kezdokent szamoltak volna vele.

acsdav2
acsdav2
Reply to  pritek
2019-10-18 13:05

1. Más biztos benyeli ezt a jól hangzó game-winning drive dumát a Lambeu-n. Én mondjuk tudom, hogy utána menesztették McChartyt, mert annyira szar volt a Packers és a GWD se volt valójában az, mert a Packersnek maradt ideje és eljutott FG távolságig, de a rúgó hibázott.
2. Az idei Cardinals mégis mennyivel jobb keretet tekintve? Murray ugyanúgy a Fitzgerald-Johnson-Kirk trióra tud csak támaszkodni. Kingsbury nyilván jobb, mint Wilks volt, de ez nem magyarázza azt a különbséget, amennyivel az idei Cardinals jobb a tavalyinál.
3. Én Rosentől azt vártam volna, amit az Allen-Darnold duó nyújtott. Legyen 3-4 meccse amikor az ember álla leesik annyira jól játszik. Nem számít, hogy mellé befutnak tragikus meccsek. A lényeg, hogy érezni lehessen a tehetséget benne. Ettől még nem biztos bármelyikük (most Mayfieldet is ide venném) franchise QB lesz, de legalább a lehetőséget érezni bennük. Én Rosenben ezt nem érzem.

pritek
pritek
Reply to  acsdav2
2019-10-20 02:20

1-Nem mondtam, hogy a Lambeaun volt game winning driveja. Azt mondtam nyert ott. Gwd a Frisco ellen volt.
2-az edzoi garda es a tamadojatekok. A fal pl ugyanaz a szar, de gyors passzokkal operalunk nem ernek oda. Murray nincs rakenyszeritve az allando hosszura harmadikra, tavaly ment az 1,2 yard az elso ket kiserletre…. Osszesen. Murraynek van egy edzoje aki meg tudta ertetni vele, hogy a negativ yardos jatek az “rossz ertem? “. Rosenre ra volt teve egy olyan teher, amit tobb eves veteranok tudnak kezelni. Murray eleve nem kellett hogy megtanulja a playbookot, mert mar ugy jott ide, hogy kb tudta. Tavaly a tamadokoordinator nem tudta a playbookot, mert az eredetit kibasztak hat meccs utan.
3-en sajnalom a legjobban, hogy nem sikerult bevaltania amit vartal, de a gyereknek eselye sem volt a korulmenyek miatt, viszont amit nyujtott az szamomra abszolut pozitiv volt es szavam nem lett volna ha o marad az iranyitonk.

acsdav2
acsdav2
Reply to  pritek
2019-10-20 14:54

1. Igazad van, én értelmeztem rosszul. Bár statisztikailag annak veszi az NFL és ezekre ilyenkor mindig harapok, ha ténylegesen nem volt az GWD. :)
3.Ha a pályán vagy, mindig van lehetőséged bizonyítani. Könyörgöm nézd már meg, hogy a Billsben és a Jetsben milyen körülmények voltak! :) Allen volt a csapat legjobb futója! Zay Jones volt a legjobb elkapó akit azóta el is tradeltek. Védőoldali HC-ja volt, noname OC-val. Jets ugyanez, talán egy hajszálnyival kevésbé rossz elkapó sorral. Amikor nem ők kezdtek mindkét csapat olyan reménytelennek tűnt, mint most a Dolphins. Ezek mennyivel jobb körülmények, mint Arizonaban voltak? Miért van az, hogy ha már a Dolphins picket áldozott rá, akkor egy pillanatra se érezték úgy, hogy álljunk le a tankolással építsünk Rosenre?

pritek
pritek
Reply to  acsdav2
2019-10-21 21:42

Nem tudom a Dolphins mit miert csinal. Egyaltalan nem vagyok benne a csapat eleteben, pletykakban. A Jetsre meg a Billsre detto nem nagyon tudok mit mondani, max annyit hogy az egyik egy meccsel nyert tobbet, a Billsnek meg legalabb vedelme volt emlekeim szerint. Utananezhetnek a sorsolasuknak, de nem latom ertelmet, mert a tema szempontjabol teljesen mindegy. Nem hasonlitom Rosent sem Darnoldhoz, sem Allenhez. Mar csak azert sem, mert en roluk sem tudnek velemenyt formalni, hogy ok franchise qb-k vagy nem. Egesz egyszeruen nem talalom elegendonek a mintat. Ergo ahhoz a kerdeshez, hogy kijelentenem e Rosenrol, hogy nem franchise qb, nem tartalmaznak relevans informaciot. Foleg ugy nem, hogy Rosen emlekeim szerint mindkettonel kevesebbet volt palyan eddig. Foleg ugy, hogy ha esetleg kikialtanank oket franchise qb-nak, az sem jelentene, hogy Rosen nem lehet az, meg ha nem is olyan jo mint ok, hiszen a franchise qb-k kozott is lehet rangsort felallitani.
Az egesz amit en probalok mondani, hogy szerintem tobb van a gyerekben mint amit meg tudott mutatni es szerintem ha kapna egy lehetoseget (ha ugy tetszik az olebe hullana) valahol ahol jobb korulmenyek vannak, akkor be is bizonyitana. Elvarom, hogy megtortenjen? Nem. Jarna neki? Nem. Sajnalom a gyereket? Max azt hogy nem valtotta meg a Cardinlst, de jelenleg boldog vagyok Murrayvel. Amugy meg igy is boven jobb elete es lehetosegei vannak mint nekem, ugyhogy sajnaljon o engem. Szurkolok neki, hogy sikeres legyen? Igen, abszolut mert szimpi a srac. Ennyi.

acsdav2
acsdav2
Reply to  pritek
2019-10-21 23:49

1.Én csak azt nem értem miért ragaszkodnak hozzá ilyen sokan. De tényleg. A YT-on ha megnézel egy highlight videót róla akár Cardinalsosként, akár Dolphinsosként, alatta a kommentek csak arról szólnak, hogy ő egy nagy tehetség csak igazságtalan az élet, hogy ilyen csapatokba került. Rich Eisen showjában Jordan Palmer is arról beszélt, hogy ő jobb csapatot érdemel. Őszintén nem értem ezt a “rajongást” iránta.
2. Én nem kételkedek benne, hogy tudna jó lenni máshol. Itt az idei példa Brissett és Bridgewater esete. Vagy Keenum kiváló 2017-es, Fitzpatrick 2015-ös szezonja a közelmúltból. Ettől függetlenül szerintem nem kérdéses, hogy egyik csapat sem tekint rájuk franchise QB-ként. Én Rosenből egy ilyen szezont abszolút kinézek, de többet nem.
3. A Darnold-Allen duóra azt mondanám, hogy vették az első akadályt, a beugrót. Megmutatták, hogy képesek nagyon jól játszani több meccsen és a csapat vezérévé válni. Nekik innentől kezdve konzisztensé kell válni, megtanulni új elkapókkal,edzőkkel együtt dolgozni, motiváltnak maradni stb, ez a feladatuk, a vizsga, ha úgy tetszik. Ha 3-4 jó meccset fel tudják tornászni 10+-ra, akkor franchise QB-k, megírták a vizsgát. Viszont közel sem biztos, hogy azért mert a beugrót teljesítették a vizsga is sikeres lesz. Sőt! Ha megnéznék a “beugrót” teljesítő irányítókat, szerintem jó, kb. 25% lehet a sikeres vizsgázók aránya.

kitalaltnev
kitalaltnev
Reply to  acsdav2
2019-10-17 09:39

1. Idő előtti a jelző. Addig is, alapvető lenne megpróbálni franchise QB-t nevelni belőle, ha már annak hozták, s ha már ilyen mocsok szezont futnak, amibe a rosszul játszó irányító pályán hagyása is simán belefér.
2. Csak a “lendületet”, de így is kikaptak. Szerintem rossz döntés volt ez is. Flores türelmetlen.
3. Gyakorlatilag ld. 1.
Nagyon a begyedben van a srác. :)

acsdav2
acsdav2
Reply to  kitalaltnev
2019-10-17 13:51

1. Te is tudod, hogy nem annak hozták. Próbálkoznak vele, hátha életképesebb lesz, mint Arizonaban volt és akkor drágábban elpasszolják. Egyelőre ez nem nagyon jön be.
2. És az, hogy neki mentek egy 2 pontos kísérletnek teljesen indokolatlanul az miért von le bármit is Fitzpatrick érdemeiből?
3. Teljesen irreális dolgokat vársz el Florestól. Teljesen elveszítené az öltözőt, ha valaki teljesítmény nélkül maradhat a pályán. Rosennek ugyanúgy meg kell dolgoznia helyéért, mint bárki másnak. Az meg nehogy már türelmetlenség legyen a részéről, hogy a szezon legfontosabb meccsén nem bírja nézni a szenvedést és inkább QB-t cserél.
4. Nincs a sráccal semmi gondom. Nincs nagy arca, csendben teszi a dolgát, szimpi volt a búcsúja Arizonából is. Egyedül azt nem kedvelem, hogy vele ennyien kivételeztek. Gyakorlatilag fordítva ültök a lovon. Nem úgy van az, hogy a fiatal QB-nak jár egy jó csapat és edzői stáb, csak azért, mert magasan húzták. Neki kell kitűnnie egy gyenge/átlagos csapatból, húzni magával a többieket, kivívni azt, hogy edzők/játékosok akarjanak vele dolgozni.

kitalaltnev
kitalaltnev
Reply to  acsdav2
2019-10-18 00:28

1. A lemondó minősítésből indultunk ki, amiben nem vagyunk egy véleményen. Nem is közeledtünk…😄 Ebből a szempontból viszont szerintem indifferens, h. milyen céllal hozták el. Ebben persze igazad van. Ugyanakkor az egyik legéletképesebb újonc QB-nak nézett ki, s az, h. ennek az elvárásnak feltehetően Arizona után már Miamiban sem fog tudni megfelelni, abban nagy része lesz az általam is kritizált vezetőedzői felfogásnak. Időt és sok lehetőséget, ami leginkább kellene neki, úgy néz ki, h. itt nem fogja megkapni.
2. Fitz érdemei valójában semmit sem érnek, illetőleg nincs mérhető hozadékuk, ha azok sem hoztak győzelmet.
3. Nincs öltözője Floresnek szerintem már hetek óta. Egyelőre legalábbis. Igenis kritizálható ezeknek a QB cserélgetéseknek az üteme és a gyakorisága is azért, mert kijelent valamit, majd nemsokára maga negligálja. Türelemről és kiszámíthatóságról nem lehet beszélni esetében emiatt. Rookie HC húzásnak néz ki. Lassan világossá válik az, h. majd egy harmadik rookie QB-vel képzeli el a jövőt. Ezzel önmagában nincs gond, azonban, ha a színfalak mögött tényleg ez a helyzet, akkor Rosen egy színjátékban vesz részt, amiben borítékolhatóan nem fog a legjobban szerepelni.
4. Az előbbiekkel összefüggésben nyilván nem értünk egyet ebben a “kivételezésben” sem.

acsdav2
acsdav2
Reply to  kitalaltnev
2019-10-18 13:15

Én csak azt nem értem, hogy az ilyen dolgok, mint hogy Tua-t várják már és ,hogy ez az egész szezon egy bohóckodás a részükről és Flores következmények nélkül csinálhat bármit, hogy nem egyértelmű neked már a szezon eleje óta? :) Én is szerettem volna azt hinni egy darabig, hogy ilyen gazemberség nem létezik, de be kell látnom, hogy van csapat amelyik ennyire gátlástalanul tankol.

kitalaltnev
kitalaltnev
Reply to  acsdav2
2019-10-18 13:40

Oké-oké, tiszta sor, csak egész egyszerűen még mindig nem veszi be a gyomrom és még mindig nem akarom ezt a szarságot elhinni. :(
Az 1/1-nek (Tua-nak vagy akárki más lesz, hisz’ addig még bármi történhet) meg jócskán főhet a feje. Nem éppen bizalomgerjesztő ez a szakmai hentesmunka.

baglacko
baglacko
2019-10-16 21:25

Sajnálom, hogy ez így működik most Miamiben. Örültem, amikor összejött ez a trade. Úgy tűnik, sikerül végérvényesen tönkretenni ennek a gyereknek a karrierjét. Ez milyen üzenet már a csapat részéről?
“-Josh, te vagy a kezdő QB.
– Komolyan mester?
-BAZINGA! Dehogyis. :D”

Nem értem mi történik. Tankolunk? Oké…lenyeljük. De akkor miért ültetik le Rosent egy héttel azután, hogy kezdőnek nevezik? Meg mi volt ez a 2pontos kísérlet? Az se tetszett. Miért nem volt elég a döntetlen? Tegyük fel, hogy Flores valóban megakarta nyerni ezt a meccset, kvázi egy gesztusként a szurkolók felé, hogy egy szar Redskinst még mi is meg tudunk verni. Akkor miért nem rúgja be az extrát és választja a nagyobb esélyt a győzelemre? Pihentetni akar vagy mi? Minek? :D mintha lenne tétje ennek a szezonnak….vagy esetleg megkímélni a játékosokat a további megaláztatástól? Ennek se lenne sok értelme, durva csapatok fognak itt még szembejönni.
Szóval abszolút nem értem mi zajlik itt, de ennek a lépésnek nem sok értelme volt. Sajnálom Rosent…:/

katonadani
Reply to  baglacko
2019-10-16 21:26

(biztos nagyobb eséllyel nyer a Miami hosszabbításban? össze tud tenni még egy TD-drive-ot, vagy egyszer kivédekezni és egy mezőnygól drive-ot? egy 2 pontos playnek kb 50% esélye van, a rájátszásban sem feltétlen gondolom jobbnak a Miami esélyeit)

acsdav2
acsdav2
Reply to  katonadani
2019-10-16 22:53

A meccs akkori menete szerint a Dolphinsnál lett volna a momentum. A Redskins támadósor kiesett a ritmusból a Dolphins kezdett bele jönni. Én az OT-ben a hazaiakra tettem volna.

acsdav2
acsdav2
Reply to  baglacko
2019-10-16 22:52

Te most komolyan azt tartod igazságtalannak, hogy miután a kilátástalan teljesítménye után lecserélték Rosent és Fitzpatrick lendületbe hozta a csapatot, az öreg megkapta a kezdő pozíciót? Egy normál világban pont az lett volna az igazságtalan, hogy ha ezek után nem kerül vissza a kezdőbe.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  acsdav2
2019-10-16 23:37

Erre majd akkor is gondolj, mikor Newton visszakapja a kezdőt a panthers-ben.. :D
Egyébként meg kb mindegy ki játszik szar gameplane és szar hívások mellett.
1 vagy 30 pontos vereség,tökmindegy.
Számítani max az számít hogy mégis mihez kezdjenek Rosen-nel
Tua mögé backup?
Csere még olcsóbban valahova?
Maradjon QB1 és hozzanak draftról TE-t,WR-t,+ egy jobb falat?
Biztos csak annyi hogy jelenleg nem egy második kört érő QB,és a játékával SE segít a dolgon.
Fitzmagic meg mellékes,jövőre úgyis a Titans-ba fog varázsolni.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Bélabá a csótány
2019-10-17 08:50

Newton a semmire biztosan nem fogja visszakapni a kezdőt. Allen ha megbotlik, akkor egyértelmű, hogy megkapja az esélyt, de szerintem nagyon oda kell majd tennie magát Newtonnak, hogy visszaszerezze magának a kezdőt.

ahanem
ahanem
2019-10-17 00:32

Mondjuk azt nem mondták sehol, hogy meddig tart a “teljes szezon”

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

41
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x