Connect with us

Hír

Még egy évet marad Patricia a Lionsnél, de már kötelező a fejlődés

Matt Patricia egy nem túl impresszív 9-20-1-es mérleget tudott összehozni a Lions főedzőjeként eltöltött idő alatt, és sokan a kirúgását várták a szezon végén. Azonban bármit is csinál a maradék két hétben, biztosan lehetősége lesz ezen javítani 2020-ban, hiszen Martha Ford tulajdonos megerősítette pozíciójában mind Patriciát, mind a general manager Bob Quinnt.

A tulajdonos azt viszont kikötötte, hogy playoff contenderré kell válnia a Lionsnek (via TheAthletic.com), így már most nagyon tiszták az elvárások a csapat felé. Patricia ugyebár harmadik évét fogja kezdeni Detroitban, Quinn pedig az ötödiket, és mindkettejüknek 2022-ig van szerződése.

A Lions jól kezdte az idényt, azonban jelen állás szerint a top5-ben fog választani a gárda, és simán lehet ebből még egy 1/3 is. Persze Matt Stafford kiesése sok mindenre lehet mentség, a védelem teljes szétesésére – amiért épp Patricia felelős – viszont nem igazán.

60 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
60 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
bjeela
bjeela
2019-12-18 10:02

Ha van BB-nek szégyellnivalója, akkor az, hogy az edzői nem igazán sikeresek HC-ként.

fullánk
fullánk
Reply to  bjeela
2019-12-18 10:31

Valójában éppen ez mutatja meg az edzői nagyságát. A védelem éléről bárkit vihetnek, azok valóban csak segédedzők, egy előre meghatározott munkát kell elvégezniük. A támadó oldalon pedig a végletekig ragaszkodnak a tehetséghez.

bjeela
bjeela
Reply to  fullánk
2019-12-18 10:38

Szerintem meg nem. Egy edzőt nem csak az minősít, hogy mennyire jó vezet egy csapatot, hanem az is, hogy mennyire képes átadni a tudását. Néddameg ezzel szemben Andy Reid coaching tree-jét, ahol azért bőven akad sikeres HC.

Igazad van, BB valóban segédedzőket alkalmaz és minden területen magánál tartja a szálakat(leszámítva az támadókat). Amúgy érdekes, hogy az OC-i sem sikeresek annyira HC-ként. Az összes edzője közül egyedül Nick Saban futott be karriert, igaz az NFL-ben ő is beégett. Azért elég sokatmondó, hogy egyedül O’Brian-nek van pozitív statja az edzői közül az NFL-ben…

Plota
Plota
Reply to  bjeela
2019-12-18 12:36

Szerintem BB is át tudná adni a tudását, ha akarná… Ha valakit tanítasz valamire, akkor arra időt és energiát áldozol. Ez az, amiből fölösleges nincs BB nek. Mert akkor máshonnan kellene azt elvenni. Szóval kevesebb figyelem jutna a csapatra, és még konkurenciát is nevelne magának… Nem jó biznisz :D Egyébként biztos lehetsz benne, hogy a saját fiát azért tanítja rendesen…

bjeela
bjeela
Reply to  Plota
2019-12-18 12:36

Majdazéraszt+láttyuk, hogy miremegy a kis BB, jelenleg az derül ki, hogy BB mellől szinte csak vesztesek kerülnek ki és ez azért akárhogy nézem ciki. Aztán lehet, hogy én vagyok egy kötözködő seggfej, de ezt az esetleges minősítést még elviselem valahogy.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Plota
2019-12-18 16:19

Nem lehet mindent átadni. Hiába magyarázol valamit, az észjárást nem tudod átadni, ha valakié nagyon más. És azt sem lehet megtanítani, hogy kiszúrja az ember a fontos apró részleteket, amire koncentrálni kell. Az sokszor csak megérzés, és egyénenként változó, mennyire tudja jól meghatározni ezeket. Akinek nincs szeme hozzá, annak hiába mutogatod, csak a megtanult esetekben fogja jól csinálni.

vabu
vabu
Reply to  bjeela
2019-12-18 10:31

Az nem az ő szégyene szerintem, van úgy hogy valaki fogaskeréknek jó de keréknek már nem. .)

bjeela
bjeela
Reply to  vabu
2019-12-18 10:38

Szerintem meg de, lejjebb részletezem fullánknak, miért.

pritek
pritek
Reply to  bjeela
2019-12-18 11:55

Az edzo munkakori leirasaban nincs benne hogy ellassa az NFLt edzokkel.
Amirol te beszelsz az inkabb a mentor.
A jo edzo szarbol varat epit ha kell. Es amugy ez szerintem az edzokhoz kepest hatvanyozottan megfigyelheto BBnel a jatekosok eseteben.

bjeela
bjeela
Reply to  pritek
2019-12-18 12:36

Háááát, a tököm tuggya, de nekem Reid apó rohattul nem tűnik mentornak, mégis kinevelődött mellette pár egészen meglehetős HC. Az meg igaz, hogy nincs benne a munkaköri leírásába, dejazér engem zavarna, ha nem tudnék legalább egy rendes HC-t kinevelni, aki tudja folytatni azt, amit én elkezdtem.

Ami a szarból várépítést illeti ez valahogy nem sikerült neki a Brownsnál, de ez télleg csak kincstári genyóskodás a részemről, de aziscsak azé, mert ebbe jó vagyok. Én inkább úgy fogalmaznék, hogy a Peccnél végre összeállt egy olyan társulat BB köré(tulaj, edzői stáb, segítők, etc), amelyikkel kivitelezhető volt az a dinasztiaépítés, amit máshol a büdös életben nem tudott volna végrehajtani BB.

pritek
pritek
Reply to  bjeela
2019-12-18 13:22

Azert amiota a peccnel van, a szemelyzet jo resze lecserelodott es akik ott vannak, az hetszentseg, hogy nem az o jovahagyasa nelkul. Azt mar o epitette. Persze Kraft ugyanaz, de a Brownsnal tudtommal nem is kapta meg azt a teljhatalmat mint itt. Aztan meg nem mondom en azt sem, hogy a Brownsnal jo edzo lett volna…. Csak hogy kotozkodjek :)
Amugy egy hulye hasonlattal, ha tudnad a jovo het lottoszamokat, azt megjatszanad, aztan max irnal rola egy konyvet, vagy kor e-mailben elkuldened minden ismerosodnek es kollegadnak?
Nehez ugy korszakos tehetsegnek lenni, ha mindenki tudja azt amit te.

bjeela
bjeela
Reply to  pritek
2019-12-18 14:05

Már odaérkezésekor vitte magával a stábja fontos részeit, aztán szép lassan kialakult körülötte az a gárda, akikkel szeret és tud dolgozni. Cserélődések vannak, de nem lényegiek. És itt a meglepődés, mert az ember azt gondolná, hogy egy DC, egy OC kellő nyomot hagy egy csapat életében, de úgy fest, hogy BB-nél semmilyen hatást nem váltott ki egyetlen ilyen csere sem. Márpedig ez nagyon beszédes… ;)

A párhuzamod azért nem állja meg a helyét, mert elvileg ez egy közös munka, amiben bár részfeladatokat lát el az OC és a DC, mégis rálát a csapatépítés, működtetés lényegi elemeire, azonban úgy fest, hogy BB-nél ez vagy egyáltalán nem látható, vagy erősen titkolja még a saját edzői stábja előtt is. Feltételezem az előbbiről van szó az esetében. Végülis tökmindegy, miért, de a végeredmény az, hogy aki a kezei közül kikerül, az általában megbukik. És ez akármit is csinál, de akkor is egy ronda paca a tökéletesre fehérített és vasalt renoméján.

pritek
pritek
Reply to  bjeela
2019-12-18 16:54

Ha valamiben a zsenialitasod miatt tudsz kiemelkedni egy mezonybol es ezt a poziciodat tartani is akarod, akkor nem mondod el azokat a reszleteket a tobbieknek amit nem kell tudniuk. Igy potolhatatlan maradsz, halhatatlan leszel es filyamatosan te vagy az alku pozicio erosebbik felen. Ennyibol allja meg a helyet a hasonlatom. Mert egyebkent az a lehetoseget alapbol elvetetted, hogy latok eselyt arra, hogy filantróp vagy, onzetlen es hajlando lennel megosztani a nyeremenyedet masokkal, amikor kolcson is adhatsz nekik kesobb.

bjeela
bjeela
Reply to  pritek
2019-12-18 17:32

Asszem két malomban őrlünk. Azt nem vitatom – fentebb is leírtam -, hogy van egy ilyen opció, hogy BB titkolja a tudásának egyes elemeit. Azonban azt feltételezem, hogy ez sokáig nem tartható egy több éves együttműködés során, ahol számtalan játékkal kapcsolatos stratégiai, koncepcionális, vagy ép akut problémára adott reakciókkal ad példát arról, hogyan működteti a csapatot a vezető. Ez részint elleshető, részint akarva akaratlan eltanulható, részint a hatékony működés érdekében egyes részleteit meg is kell osztania a vezetőnek, hogy a csapat akár nélküle is működtethető lehessen, mert nem lehet ott mindenhol. Ergo kénytelen megosztani a tudását, elképzeléseit a vezető edzőivel. Nem állítom, hogy mindent, de jelentős részét mindenképpen. Ezért feltételezték sokan, hogy BB edzői között lesznek kiemelkedő képességű HC-k, hiszen elleshették a titkát. Na, ez rohadtul nem jött be eddig, egyedül Sabannak, de ő szerintem saját világot teremtett. Te foglalkoztál edzősködéssel, tehát tudhatod, hogy teljesen nem tudod eltitkolni a játékosok és a segítők előtt, mit akarsz csinálni a csapattal, főleg éveken át. Ezért mondtam azt, hogy szerintem minden titkolózásos elképzelés ellenére inkább arról van szó, hogy BB itt valamit nem tud átadni megfelelően, vagy az is lehet, hogy hiába adja át, ha a környezet nem megfelelő a tudás érvényesítéséhez. Istenigazából a fene se tuggya, miért nem működik, de a végeredményt tekintve ez szerintem egy kis szégyenfolt és én csak eszondtam, de úgy láccik vihart arattam. :D

pritek
pritek
Reply to  bjeela
2019-12-18 23:48

Ááááá. Csak szerencsétlen lottós hasonlatomat próbáltam aládúcolni.
Az edzősködéssel kapcsolatban azonban azt komolyan mondom,hogy vannak olyan dolgok, amiket hiába látnak emberek, nem tartják különösen fontosnak. És lehet egymagában nem is fontos, de több ilyen dolog együttesen figyelmen kívül hagyésa már komoly különbséget okoz. (Persze ez eshet abba a kategóriába, hogy nem tudja átadni rendesen az infót.)

Pofázhatom én, hogy ez meg az fontos, ha más nem gondolja, csak azért csinálja mert kell. Aztán amikor odakerűl, hogy ő csinálja, nem csinálja és nem megy.

Ráadásul az NFLben annyi változó van, hogy bőven el lehet csúszni ilyenekkel. Ráadásul olyan egók is vannak itt, hogy egy két dolgot még BBnél is jobban tudnak a népek.
Akárhogy is, az észrevétel jogos, de én nem vagyok meggyőződve róla, hogy a mestert ez különösen érdekli.

bjeela
bjeela
Reply to  pritek
2019-12-19 09:19

Azt én sem feltételezem, hogy BB-t ez akár csak egy fikarcnyit is megrendítené, sőt. És természetesen az ő oldaláról nézve igaza van. Mindössze az keserít el, hogy egy kivételes nívón működő rendszer ismét el fog tűnni BB-vel a semmibe és ez akárhogy is nézem az egyetlen komolyan számba vehető paca lesz a makulátlan reputációján.

Tizenkettes
Tizenkettes
Reply to  bjeela
2019-12-18 13:36

“Meglehetős HC”??! Gondolom, azt akarod írni, hogy “meglehetősen jó HC”. Csak azért, mert ennek van értelme.

bjeela
bjeela
Reply to  Tizenkettes
2019-12-18 13:58

A meglehetősnek is, keress rá.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  bjeela
2019-12-18 16:18

Most csak a bor miatt nem kell.

Tizenkettes
Tizenkettes
Reply to  bjeela
2019-12-18 17:53

Én tévedtem, bocs. De ez akkor is furán hangzik. :)

bjeela
bjeela
Reply to  Tizenkettes
2019-12-18 18:42

Sebaj, majd megszokod tőlem… ;)

katonadani
Reply to  bjeela
2019-12-18 16:03

Reid am nagyon jó mentor :)

bjeela
bjeela
Reply to  katonadani
2019-12-18 17:02

Nekem inkább jó edzőnek tűnik, akitől úgy tűnik nagyon jól lehet tanulni, mert az edzői utána zömmel sikeresek. Hogy aztán ő valóban emellett is figyeli, segíti, támogatja tanácsaival az edzőit, játékosait, arról nincs tudomásom, de lehet, hogy csak szimplán információhiányos vagyok és te többet tudsz róla.

katonadani
Reply to  bjeela
2019-12-18 17:32

ebben az esetben igen, Reid nagyon támogató és tényleg ilyen mentor szerepet tölt be, nagyon sokan dicsérik ezt a kvaliását

bjeela
bjeela
Reply to  katonadani
2019-12-18 18:08

Akkor revideálom az álláspontomat róla, bár megjegyzem eddig is jó véleménnyel voltam a rozmárról, mert túl azon, hogy zseni, de olyan edzők kerültek ki a keze alól, hogy mingyárt van köztük két SB győztes csapatot építő ficere, sőt, Harbaugh-nak sansza van újráznia. Amúgy röhejes, hogy közben Reid meg nem tudott gyűrűt szerezni eddig, tehát ha így nézzük, akkor BB az ügyesebb a titkolózásával(már ha az az indok). ;)

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  katonadani
2019-12-18 18:08

Igaz, de saját eredményei meg gyakorlatilag nincsenek. OK, hogy egy csomószor megfordult a PO-ban, de ez már a korából is adódik és olyan emberek is megcsinálták, mint McCarthy, akit enyhén szólva nem igazán tartanak zseninek, hogy Tomlinról ne is beszéljünk, aki az állandó PO mellett kétszer is nyerni tudott SB-t.
Szerintem a Rozmár messze a legtúlértékeltebb HC (McVay, ne tolakodj!). Mondom ezt annak ellenére, hogy végig szurkoltam a csapatainak (a McNabb-féle Eaglestől egész a mostani Kansasig). A Pats játékától meg mindig is bealudtam, de húzom a szám, amikor valamelyik riporter újra és újra kinyögi, hogy “hát az olyan nagy edzők, mint Reid vagy Belichick..”.

bjeela
bjeela
Reply to  Megawatt Szvetozár
2019-12-18 18:22

Elnézést, de bepofátlankodok kéretlenül, mert nem bírom megállni, hogy ne imádjam Reidet. A ficere egy idióta, ha az óráról van szó, de eszelős zseni, ha támadásról van szó. És ezért imádta mindenki, még Packses idejéből és utána is. Amúgy onnan van is egy gyűrűje, de ugyebár az nem HC-s gyűrű. Az egyik legizgalmasabb támadójátékot produkálja az NFL-ben és ezt egészen tartósan képes művelni, még kazánszürke QB-kal is. Pl. ezért is zseni. Ha valaki ellopná az óráját és lenne egy jó DC-je…

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  bjeela
2019-12-18 18:36

Figyelj, én sehol nem mondtam, hogy nem szép, amit csinál (sőt!), ezért is szerettem az összes csapatát, ahogy írtam is. De az a bizonyos Eagles egy kurva jó csapat volt és 12 év alatt egy elveszített SB-t tudott kihozni belőlük. Tulajként rohadtul nem lennék vele elégedett.

bjeela
bjeela
Reply to  Megawatt Szvetozár
2019-12-18 18:42

Reid sosem fog SB-t nyerni, mert őt láthatóan csak a támadás érdekli, illetve ahhoz ért. De ahhoz kibaszott jól. Viszont számos hiányossága, hibája van, amik meggátolják, hogy a végső sikert elérje. Én mindig azon imádkozom, hogy egyszer legyen mázlija, mert a ficere megérdemelné, de józan fejjel látható, hogy sosem lesz HC-ként gyűrűje, miközben hatszor járt konferencia döntőkben, amiből egyért az edzők zöme a fél karját adná azonnal. Azért hat konf döntőt nem seggfejek érnek el, ez ugyebár belátható. Szóval a rozmár zseni, de korlátos. Ez van. Neki az jutott, hogy a tanítványai fejezzék be azt, amit neki kellett volna. ;)

Ja, még valami: a Phillynél nem csak az ő csapata volt kibaszott jó, sőt, előtte a 80-90-es években egy szintén jó banda volt és az sem tudott gyűrűt szerezni.

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  bjeela
2019-12-18 21:58

Vannak dolgok, amit soha nem tudunk meg, pl. hogy Belichick tudott-e volna kezdeni valamit az Eaglessel, vagy Reid mit csinált volna a Patscel. Abból kell kiindulni, ami megtörtént. Reid nyilván nagy alakja az NFL-nek, de BB-től messze van, de csak ismétlem magam.

vabu
vabu
Reply to  bjeela
2019-12-18 12:36

Szerinted Frank Reich jó főedző? Mert OC-nek jó volt, de ha jó főedző, akkor azt Doug Pedersontól tanulta?

bjeela
bjeela
Reply to  vabu
2019-12-18 13:06

Azt nem tom, de hogy Doug Peterson a vén rozmárnál tanulta a szakmát, az hétszentség és egészen meglehetősen műveli, bár mostanában kissé dadog a rendszere. És Reich sem csinálhatta szarul a dolgát OC-ként, mert mégiscsak telibevertek mindenkit 2017-18-ban. A Coltsnál sem működött szarul, amíg volt sansz Luck játékára, de azóta szenved csórikám, amiből nagyjából leszűrhető, hogy rendes QB híján egy OC szellemiségű HC szarban van. Nagyjából annyira, mint Matt Nagy nálunk Trubbal.

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  vabu
2019-12-18 17:47

Ezt te találtad ki, vagy van ilyen mondás? Frappáns.

László
László
Reply to  bjeela
2019-12-18 13:05

Ez az esetleges “probléma” aligha fog neki álmatlan éjszakákat okozni.

bjeela
bjeela
Reply to  László
2019-12-18 13:22

én sem feltételezem

Tiglát Pilészer
Tiglát Pilészer
Reply to  bjeela
2019-12-18 14:05

BB-nek nem az a dolga, feladata, vagy célja, hogy bármelyik segédedzőjét is főedzői posztra készítse fel. Még az sem dolga, hogy a maga utánpótlására készítse fel őket, de az aztán pláne nem, hogy más csapatok főedzőségére (mint ami ugye itt van) készítse fel. Ehelyett BB-nek számos egyéb más dolga van (mivel ő nem csak főedző, de általános menedzser is) amely dolgainak az utóbbi kb. 20 évben, összességében, az összes NFL csapathoz viszonyítva is a legjobban felel meg.

bjeela
bjeela
Reply to  Tiglát Pilészer
2019-12-18 14:21

Látom nem figyeltél: nemaszondtam, hogy ez a dolga, hanem azt, hogy ez láthatóan szarul mehet neki, mert aki a kezei alól kikerülve HC lesz, az zömében megbukik és ez szerintem ciki. Mert vagy szarul tanulnak az edzői, képtelenek eltanulni tőle a HC-ság BB-re jellemző fontos elemeit, vagy ez egyáltalán nem tanulható el tőle. Akármelyik is az igaz – akár lehet még pár indok -, akkor is kellemetlen a végeredmény.

Tiglát Pilészer
Tiglát Pilészer
Reply to  bjeela
2019-12-18 14:54

Ez a “látom, nem figyeltél”, elég ócska szöveg, azt hiszem, amolyan ősi román lehet.
Levezetem neked, mert szövegértésből gyenge vagy.
Ha nem dolga BB-nek, hogy sikeres főedzőket neveljen (márpedig nem az), akkor nem számít, és nem is érdekes, hogy milyen főedzőket nevel. Ő nem ezzel foglalkozik (nem dolga), ezért ez irreleváns, és nem lehet felróni neki. Ugyanígy nem dolga az sem, hogy a Gilette-ben pl. jó legyen a hangosítás, vagy a gyep festése. És ha azok nem jók, mert ugye előfordulhat, hogy nem jók, akkor bár azt fel lehet emlegetni, de semmiképpen nem BB tevékenységével kapcsolatban. Mert nem dolga.

bjeela
bjeela
Reply to  Tiglát Pilészer
2019-12-18 16:54

Elnézést, tévedtem. Többet nem fordul elő…

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  bjeela
2019-12-18 18:22

Tudom, hogy meredek párhuzam, de Nagy Sándor sem arról volt híres, hogy a tanítványai leigázták a világot. Napoleon bukása után sem vitték sokra az egykori alvezérei. Én ezt nem érzem cikinek.

bjeela
bjeela
Reply to  Megawatt Szvetozár
2019-12-18 18:36

Ha csak az a cél, hogy a vezér legyen sikeres, akkor igazad van. De ugyebár minden nagy vezér után egy rohadt nagy semmi következik. Nagy Sándor után széthullott a birodalom, Napóleon után sem maradt meg semmi a nagy terjeszkedésből, ahogy Dzsingisz gigabirodalma is széthullott utána. Ezzel csak azt akarom érzékeltetni, hogy egy okkal és céllal létrehozott, sikeres szervezet elemi célja, hogy ne omoljon össze a vezető távozása után, hanem prosperáljon utána is. Tehát a párhuzamod a vezér egoista nézete szerint tökéletes, “birodalmi”, “dinasztiális” szempontból nem.

Amúgy Nagy Sándor esetében tévedsz, mert az “utódai”, vezérei évszázadokig irányították utána pl. Egyiptomot és sikerre vitték a hellenisztikus kultúrát Európában.

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  bjeela
2019-12-18 18:42

Ez nem teljesen így van, mert Nagy Sándor birodalmával ellentétben a Patstől a gyűrűket nem veszik el akkor sem, ha BB után összeomlik.Szerintem Kraft is van annyira önző, hogy azt akarja, hogy ő legyen a NFL legsikeresebb tulaja és nem majd az unokája. Ha választania kellene, hogy BB sokkal többet áldozott volna az idejéből a mentorálásra, de a 6 SB helyett csak mondjuk 6 konferencia győzelmet szedtek volna össze, vagy a mostani helyzet között, biztosan nem gondolkozna sokat.

bjeela
bjeela
Reply to  Megawatt Szvetozár
2019-12-18 19:08

A 2001-es és a többi gyűrűk szart sem érnek 2030-ban: ahogy Nagy Sándor birodalmának határai is másoké lettek, úgy a 2030-as gyűrűk sem BB-é lesznek(vagy mégis?). ;)

Ez egy akadémikus vita, mert te egoista attitűddel, az aktuális vezér oldaláról nézed a dolgot, én meg dinasztiális oldalról. Sosem fogunk találkozni. Szerintem egy jó vezér a saját kora utánra is gondol, szerinted meg nem. Nagyjából itt van vége a polémiának. ;)

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  bjeela
2019-12-18 21:58

Nem a vezér oldaláról nézem, hanem pont a csapat oldaláról. A kupák a Pats vitrinjében vannak. De tényleg hagyjuk abba.

bjeela
bjeela
Reply to  Megawatt Szvetozár
2019-12-18 19:08

Ja, és amúgy Nagy Sándor sikereit sem veheti el senki tőle, ahogy BB gyűrűit sem, mert azok csak egy adott korra vonatkoznak és nem öröklétűek. ;)

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  bjeela
2019-12-18 21:58

Nagy Sándor sikereit már régen elvették, hiszen a meghódított területek már réges régen nem az ő utódaié, hanem más országoké, népeké. A Pats kupái viszont még a Patsnél vannak és ott is maradnak, ha csak el nem adja őket valamelyik megszorult örökös (kivéva Kraft egyik gyűrűjét, amit viszon Putyin tényleg elvett tőle :)

bjeela
bjeela
Reply to  Megawatt Szvetozár
2019-12-18 22:57

A kupák, gyűrűk, akármik csak a múlt jelképei, aktuális jelenkori jelentőségük pont akkora, mint egy régi térképé, amely a Nagy Sándori elhódított területeket mutatja. Vagy másképpen: nem egy kupa, egy gyűrű jelenti a bajnokságot, hanem a legyőzött ellenfelek sora és az örökre leírt adatok. A gyűrű, a kupa csak egy jelkép, nagyjából olyan, mint a város kulcsa, amit a legyőzött város ad a győztes hadvezérnek. Az örökre ottmarad a vezérnél, még az után is, hogy másé lesz a város, pont úgy, mint egy kibaszott gyűrű vagy kupa. Ezért is szoktam röhögni azokon, akik odaadó szervilizmusukban bajnoknak, elnöknek hívnak olyan embereket, akik már rohadtul nem azok. VOLTAK bajnokok és elnökök, de most már mások a bajnokok és elnökök. Sic transit gloria mundi.

bjeela
bjeela
Reply to  Megawatt Szvetozár
2019-12-18 19:22

Amúgy nem gondolnám, hogy a mentorálásra fordított idő miatt nem tudott 6x-os SB gyűrűs lenni Reid és fordítva BB. :D

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  bjeela
2019-12-18 21:58

Én sem, nem is ez volt a lényeg, csak arról elmélkedtem, hogy Kraftnak melyik verzió lenne kedvesebb. De most már tényleg befejeztem.

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  bjeela
2019-12-18 21:58

Nem akarom félrevinni a vitát, de Sándor századokkal későbbi utódait nem saját maga nevelte. A kortársainak első dolga volt a vezér halála után összeveszni és marakodni, ezért is esett szét a birodalom.

bjeela
bjeela
Reply to  Megawatt Szvetozár
2019-12-18 23:03

Asszem most lett elegem ebből és kezdek aggódni, hogy valami marhaságot csináltam ezzel a kommenttel, mert már itt hochmecolunk mijóta és rohadtul nem jutunk semmire.

Zoltán Debreczeni
Zoltán Debreczeni
Reply to  Megawatt Szvetozár
2019-12-19 08:30

No azért egész sokáig fennmaradtak az utódállamai. Az utolsó alvezérének a királysága vagy 300 évig fennmaradt. Kleopátra megvan? Na az volt az utolsó.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Tiglát Pilészer
2019-12-18 16:19

Mint HC valóban nem, de mint GM gondoskodnia kell a saját maga utódáról is akár.

bjeela
bjeela
Reply to  Kopi3.14
2019-12-18 17:32

szélmalomharcba keverecc…

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Kopi3.14
2019-12-18 18:22

Nem tudom, ez le lehet írva valahol a szerződésében? Vagy Kraft mondott ilyet? Nem kötözködni akarok, de én egyáltalán nem érzem úgy, hogy ilyen feladata lenne. Az ő dolga nyerni, amiben azért eléggé ott van a szeren. A Kansas tulajaként engem egyáltalán nem vígasztalna, hogy Reid tucatnyi jó edzőt nevelt ki (miközben ő maga gyakorlatilag semmit nem nyert), ha biztos lehetek benne, hogy az első igazán kritikus helyzetben elcseszi a time managementet és veszít a csapat (OK, kicsit igazságtalan vagyok, de azt hiszem érthető, hogy mit akarok mondani).

bjeela
bjeela
Reply to  Megawatt Szvetozár
2019-12-18 18:22

Biztos, hogy nincs ilyen kikötés.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Megawatt Szvetozár
2019-12-19 10:53

A GM-nek nem csak a nyerés a dolga, hanem a franchise fenntarthatósága, a jövő stabilitása is. Vagyis amikor BB mint HC lelép, akkor BB-nek mint GM tudnia kell prezentálni valakit, aki a szintet tartani tudja.

Ádám Váradi
Ádám Váradi
2019-12-18 15:19

Majd jön a draftrol a következő Patrick Peterson, Jeffrey Okudah személyébe:)
Második körbe meg Ashtyn Davis a California Safetyje, és egy elit védelem körvonalazódik ki:)

Krause Johann
Krause Johann
2019-12-18 16:03

Végre egy jó hír. Ennek mindenki örül az NFC North-ban :)

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

60
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x