Connect with us

Érdekességek

A Patriots a legesélyesebb a jövő évi Super Bowlra

Ugyan csak most fejeződött be a 2017-es szezon, Vegasban már ki is hozták, kit tartanak a legesélyesebbnek az ötvenharmadik Super Bowl megnyerésére. Talán meglepő, talán nem, de nem az Eagles a favorit, úgyhogy a következő szezonnak is underdogként mehetnek neki, annak ellenére, hogy épp most nyertek, ráadásul igazából fontos szabadügynökük sincs, minden edzőjük marad és visszatér Carson Wentz, Jason Peters és Jordan Hicks is sérülésből.

 

 

New England Patriots 5/1
Philadelphia Eagles 8/1
Green Bay Packers, illetve Pittsburgh Steelers 10/1
Minnesota Vikings 12/1
Dallas Cowboys, Atlanta Falcons, Los Angeles Rams, illetve New Orleans Saints 20/1
Houston Texans 22/1
San Francisco 49ers 25/1
Jacksonville Jaguars 27/1
Kansas City Chiefs, Carolina Panthers, illetve Seattle Seahawks 30/1
Oakland Raiders 32/1
Denver Broncos, Indianapolis Colts, illetve Los Angeles Chargers 40/1
Tampa Bay Buccaneers 42/1
Arizona Cardinals, Baltimore Ravens, illetve Tennessee Titans 50/1
Detroit Lions 52/1
Washington Redskins 70/1
Miami Dolphins, illetve New York Giants 75/1
Buffalo Bills, Cincinnati Bengals, illetve New York Jets 125/1
Chicago Bears 150/1
Cleveland Browns 175/1

 

Számomra a legérdekesebb a 9ers és a Texans elég előkelő helyezése, ellenben például a rájátszásba jutó Titans, az éppen lemaradó Lions elég hátul van, hiszen megelőzi őket többek között az idei drafton 1/5-ös Broncos vagy az 1/3-as Colts is.

 

62 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
62 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
sgtGiggsy
2018-02-05 19:41

Mondjuk érdekes tipp. A Pats jó eséllyel elveszti mindkét koordinátorát, a védelem darabokban, Gronk belengette a visszavonulást… Az előzmények alapján semmiképp se mondanám őket elsőszámú esélyesnek. Nyilván Pats, sosem lehet őket leírni, ha SB-ról van szó, de legnagyobb esélyesnek nevezni…

vampeare
vampeare
Reply to  sgtGiggsy
2018-02-05 20:05

ráadásul 41 éves kezdő QB-vel (bármennyire is Brady az illető), és egyelőre értékelhető backup QB nélkül

Kopi3.14
Kopi3.14
2018-02-05 19:46

A Packers mégis miért van ott?

m-dog
m-dog
Reply to  Kopi3.14
2018-02-05 20:15

Aaron fucking Rodgers

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  m-dog
2018-02-05 20:23

Évek óta látjuk, hogy egy emberrel nem lehet SB-t nyerni. Hiába van ott, bejutni is esélytelen a csapat.

Hans Castorp
Hans Castorp
Reply to  Kopi3.14
2018-02-05 20:32

Na ne mondjunk már ilyen hülyeséget, hogy esélytelen amikor tavaly nfc döntőt játszottak, és annál a csapatnál papíron semmivel sem gyengébbek.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Hans Castorp
2018-02-05 23:04

Es azzal sem nyertek SB-t a keret meg edzőkkel együtt szar A-Rod szinthez. Idén megmutatták mire képesek Browns szintre.

Hans Castorp
Hans Castorp
Reply to  Kopi3.14
2018-02-05 23:55

Nem nyertek, de nekem ne mondjad már, hogy a legjobb négybe jutó csapatnak nem volt esélye super bowlba jutni, mikor könyvtári definíció lehetne, hogy a nagydöntőbe jutásra esélyes csapatok azok, akik főcsoport döntőt játszanak.

Egyébként nem azért reagáltam mert nem értenék egyet azzal, hogy sok baj van a packers körül, hanem mert azzal a kijelentéseddel, hogy nincs esélye az emberi logikának mondasz ellent. Még a brownsnak is van esélye, ha nagyon szőrszálhasogató akarok lenni, nem hogy annak a csapatnak amelyik tavaly még a legjobb négybe volt. Ne beszéljünk hülyeséget, csak ennyit kérek.

sgtGiggsy
Reply to  Kopi3.14
2018-02-05 20:55

Jó csapat a Packers, Rodgers a liga legjobb irányítója (igen, jobb Bradynél) jön a holtszezon, rendbe lesznek kapva kicsit. Szóval esélyesek mindenképp. Egyébként a Pats első helye nevetségesebb. Kulcspozíciókból távoznak emberek, egy vicc így az első helyre tenni őket.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  sgtGiggsy
2018-02-05 23:02

Ja minden évben hallgatjuk hogy csak pár posztra kell ember, majd keudodik elölről. És A-Rodon kivül semmit nem eréaz ehesz bagázs. Plusz akkora dilettáns coaching van hogy tán mi is jobbak lennénk.

sgtGiggsy
Reply to  Kopi3.14
2018-02-06 00:18

A Packers most, minden változtatás nélkül egy egészséges Rodgersszel top-5 az NFC-ben, a PO-ba érve meg jön a Rodgers mágia. Szóval igenis esélyes a Packers, bár nyilván nem a leg-legesélyesebb.

tmbb
tmbb
2018-02-05 20:16

a második legjobb odds ellenére megint underdog?!
Na hagyjuk már ezt !Eddig jól állt ez a szerep,de most már új időszámítás van.

redbull76
redbull76
2018-02-05 20:43

Colts? Mi a bisztosíték hogy Luck jàtszik? És Watson meg Watt hogy szerepelnek a sérülés utàn? A Bengals meg 125/1?
Kicsit röhejes oddsok.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  redbull76
2018-02-05 23:06

A Bengalsnak talán nyerni kene PO-ban is hogy jobb oddsa legyen. Ja, ahhoz be is kéne jutni.

Rpi
Rpi
2018-02-05 21:00

SB hangover náluk szóba sem jöhet, mi?

sgtGiggsy
Reply to  Rpi
2018-02-06 00:21

Az Eaglesnél? Hááát… SB-t nyertek az offense legjobbja, a defense esze, és a támadófal lelke nélkül. Fontos távozó nem lesz, szóval szerintem nyugodtan mondhatjuk, hogy jövőre is top esélyesek lesznek.

Rpi
Rpi
Reply to  sgtGiggsy
2018-02-06 00:58

A Patriotsra gondoltam mondjuk..

Bloatfly
Bloatfly
2018-02-05 21:27

Ha JMD valami csoda folytán mégis marad plusz Scar is lehúz mégegy évet akkor a támadók relative rendben vannak.
A védelem lesz húzósabb…
Ha az ki lesz kupálva akkor nem elrugaszkodott ha nem is a legesélyesebb, de a tpo3as pozíció.

demonsss
demonsss
2018-02-05 21:52

Még jó hogy ők az esélyesek szerintem egyáltalán nem meglepő. Ha Brady nem sérül meg nincs miről beszélni! Edelman visszatér brutális lesz az offense, a védelem vezére is visszatérhet hihgtower , ráadásul lesz egy első körös és két második körös pick a drafton ahol szerintem szépen lehet a védelmen javítani egy CB és egy LB vagy egy pass rusher és rendben is lesz a csapat. Ha nem lesznek kulcsjátékos sérülések náluk szinte biztos h az AFC-ből megint ők jutnak a SuperBowl-ba nincs ellenfelük ott aki esélyesen vágna a patriots ellen neki egy meccsnek , nem megbántva az AFC más csapatainak a drukkereit. A kérdés az h az NFC milyen lesz és ki jut be a döntőbe valószínűleg megint az Eagels az atlanta ezzel a OC-val biztos hogy nem , green bay megint nem mert nem hiszem h rodgersnek folyamatosan mázlija legyen a hail mary passzokkal , esetleg a breesék , a vikings szerintem megint nem

Cruyffista
Cruyffista
Reply to  demonsss
2018-02-05 22:03

azért álljunk már meg egy kicsit. ez azért picikét több tényezős dolog.
1. először is, távozott belichick két koordinátora, akiknek elég nagy érdemük volt az elmúlt évek sikereiben
2. vannak ilyen apróságok, mint például gronkowski jövőjével kapcsolatos kérdések
3. egy második körös rookie cb nem fogja tudni hozni butler szintjét első évben
4. az afc erősödni fog, több kihívó lesz. a jags, chargers, broncos, texans is szintekkel jobb lesz, mint ebben a szezonban.

az oddsz egyébként jogos, persze, de az ilyen kijelentéseket, hogy ha lesz brady nincs miről beszélni.. kicsit erősnek érzem.

demonsss
demonsss
Reply to  Cruyffista
2018-02-05 22:50

a koordinátorok miatt én kicsit sem aggódok , szerintem BB -nek már bőven megvan a terve
Gronkowskiból csak a csalódottság beszél
Eslő körben is lehet CB-t választani
Akiket megemlítettél szinte mindegyik elit védelemmel rendelkezik és azt láttuk már h simán szétszedi őket brady , mert ez az offense az elitek elitje lesz jövőre

Nem lesz itt semmi gond a Pats háza táján

Tomi
Tomi
Reply to  Cruyffista
2018-02-06 06:40

+1 ha ismét úgy dönt az NFL, hogy más nyerje a SB-t, akkor tök mindegy, hogy mit csinál a NE.

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  Cruyffista
2018-02-06 08:49

A négyes ponttal abszolút egyetértek.

A koordinátorok jó kérdés. Most már azt hallani, hogy lehet hogy JMD marad. Remélem a Schiano DC-nek csak egy szar vicc és Flores lesz, aki MP mellett edződött, viszonylag sima lehetne az átmenet.

Gronkból sztem is csak a csalódottság beszélt, míg draftolni 1/31-re vagy 2/10-re is lehet jó CB-t. Ha nem is Lattimore szintűt, de olyat aki egy ligaátlagot hoz első évében, igen. És Butler idén gyenge középszer volt sajnos

Delfi
Delfi
Reply to  Vicgeordie
2018-02-06 13:19

Azért azt ne felejtsd el, hogy Gronk már annyi felszerelésben játszik, mint egy gép. :) A mostani agyrázkódása és a CTE kialakulásának esélye elgondolkoztathatja arról, hogy addig élvezze az életét amíg még tud róla.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  demonsss
2018-02-05 23:09

Azt hiszem öont ebből a mellényből lehetne pont most vissza venni.

Debreceni József
Debreceni József
2018-02-05 22:02

Hazabeszélek de nekem nem meglepetés a Texans ilyen magas helyezése. Évek óta azt mondom hogy csak egy franchise qb hiányzik hogy playoff szereplők legyünk, most megkaptuk Watson személyében. Ha nem sérülnek le kulcsjátékosok, simán behúzzuk a déli csoportot, sőt. Az egyetlen gyenge pontunk az O-line. Ha azt rendbeszedik kicsit már ott is vagyunk a döntőben.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Debreceni József
2018-02-06 18:09

Érdekes az O-Line kérdés. Mert amíg Watson játszott annyira elrejtette a hiányosságokat, hogy senki nem beszélt róla. Majd a kiesése után Savage-nél láthattuk, hogy a liga legrosszabb egységei közt vannak. Szóval lehet nem is erre kellene költeni majd, hanem inkább a védelemre.

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  acsdav2
2018-02-06 20:18

Azért érzem az O-line erősítését fontosabbnak mert nem csak ahhoz kell hogy ne Watson legyen a következő Russel Wilson hanem azért is hogy a futás is működjön. Ott van már 4(?, asszem, lusta vagyok utána nézni mikor volt a Foster-Miller trade) éve egy Lamar Miller aki a Dolphinsban már bebizonyította hogy tud futni, van egy tehetséges erőfutó Foreman személyében. Egy közepes fallal ami kicsit tud futáshoz is blokkolni sok terhet le tudnának venni a fiatal irányító válláról. Ha a Watt-Mercilus-Clowney-McKinney-Cunningham-Cushing tengely egészséges/tiszta marad, akkor egy közepes secondary is elég lesz, az meg van, max Joseph helyére kellene egy fiatalabb cb.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Debreceni József
2018-02-06 22:30

Az O-Linenal kapcsolatban meggyőztél. Miller egyébként 3.évét kezdi majd meg Houstonban. A secondary elég lesz kijelentéssel az a gondom, hogy kérdés mi a viszonyítási alap. A Pats-Steelers duó ellen nyilván nem lesz elég. Bár az ilyen szintű támadósorok ellen egy jobb secondary is csak limitálni képes a dominanciát, megállítani nem. Szóval valószínűleg az a célszerűbb, hogy legyen brutális az O a védelem pedig legyen közepes,

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  acsdav2
2018-02-07 05:53

Egyetértek abban hogy egy közepes secondary nem elég top csapatok ellen. Viszont van egy elit passrush, ha az folyamatosan a qb képébe mászik hogy az ne tudjon nyugodtan dobálgatni, máris könnyebb a cornerek és safetyk dolga. Márpedig a passrush Houstonban elit, talán a líga legjobbja.

bjeela
bjeela
2018-02-05 22:07

Én sem értem, mit keres a Packers a harmadik helyen. Elvitték a QB edzőjét, ARod elégedetlen, a HC egy idióta, aki más edzők elküldésével maradhatott a posztján, ARod nélkül bucira verték őket, de még a visszatért ARod-dal is(még ha sérült volt, akkor is), új edzői stábbal vágnak neki, akiket még nem is ismerünk… Erre a katyvaszra hogy lehet ilyen kiemelést adni?

Cruyffista
Cruyffista
Reply to  bjeela
2018-02-05 22:14

szerintem azt vették alapul, hogy rodgers egyfajta biztosíték arra, hogy a packers ott lesz a playoff-ban (ha nem sérül le több mint 90%, hogy ott lesznek szerintem), míg a többi NFC csapat esetében nem igazán tudod megmondani, hogy mi várható tőlük. megnyerni viszont szerintem sem fogják.

kodru
kodru
2018-02-05 23:13

Azért 20/1-ig elég erős az NFC dominancia.

realface
realface
2018-02-06 07:49

Kiváncsi vagyok, hogy idén folytatódni fog-e az NFC-n végigsöprő korszakváltás? Az idejét nem tudom megmondani mikor nyerte meg utoljára a csoportját ennyi -előzetesen lesajnált- “underdog” kategóriás csapat, mint az idén. (Lásd: Rams, Eagles, Vikings)
A playoff kör csapatai teljesen kicserélődtek az előző években megszokottakhoz képest.
A 2016-os rájátszás csapatai közűl (Lions, Seahawks, Giants, Green Bay, Atlanta, Dallas) csak a múlt évi SB dőntős Falcons tudott idén is rájátszásba jutni. A földindulás szerű változásokat az is mutatja, hogy a Nemzeti Főcsoport elmult éveiben, állandó jelleggel, stabilan PO szereplőnek számító 3 gárda, a Seattle, a Green Bay és a Giants egyszerre bukott el. Ezen három csapat közül legalább 2 (de többnyire mindhárom) mindig szerepelt a rájátszásban a 2010-es években.

katonadani
Reply to  realface
2018-02-06 08:56

annyit mindenképp javítanék a végén, hogy a Giants messze nem állandó, stabil PO résztvevő.
2008 óta csak 2011ben és 2016ban voltak POban

AwesomeOne
AwesomeOne
Reply to  katonadani
2018-02-06 13:37

Sajnálatos, de tény.

realface
realface
Reply to  katonadani
2018-02-06 16:08

Igaz!

Delfi
Delfi
Reply to  realface
2018-02-06 12:52

Azért a Vikingsnek nem lett volna ilyen szép szezonja, ha nem gyilkolják le Rodgerst.

realface
realface
Reply to  Delfi
2018-02-06 17:15

Azt adom, hogy a Green Baynek erősen befolyásolta a szezonját Aaron Rodgers sérülése. Sőt azt is, hogy Rodgers valóban pótolhatatlanabb tényező a GB mindenkori szereplésében, mint Brady a Pats-nél. (Mellékesen megjegyezve én jobbnak is tartom Rodgerst.) De ettől még tény, hogy az idei szezonban látványosan megerősödött Vikings, sokkal komolyabb tényező lesz a PO-ba jutásért folytatott harcban, mint az elmúlt években. Sőt ha Matt Patriciának sikerül összekapnia a Detroitot, akkor az NFC North könnyen horror csoportá válhat.

Delfi
Delfi
Reply to  realface
2018-02-06 21:39

Nem mondtam, hogy rossz csapat a Vikings, ha időm engedi szoktam mindenféle meccset nézni, és ők is jól játszottak idén.
De haragszom Rodgers sérülése miatt, mert az is szürkezónás volt már, nem lehet ráfogni, hogy szándékos volt, de nem is akarta kihagyni azt az ütést.
Idén elég sok ilyen megoldás volt, ezzel kellene kezdenie valamit a vezetőségnek, mert ha 15 yardért kiüthetem 1-2 meccsre a legjobb elkapókat(Adamset, Gronkot, Cooksot) az hosszútávon nem lesz jó taktika.
Cooks mondjuk hülye volt, az a táncikálás teljesen felesleges és nagyon veszélyes volt. Meg is fizette az árát, meg a csapat is.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Delfi
2018-02-06 22:43

Erre pedig azt tudom mondani, hogy irányító maradjon a zsebben és akkor védve van. Ha pedig össze-vissza szaladgál a pályán, akkor igen is tudomásul kell venni, hogy ő is megüthető. Ez a foci! Abban a sérülésben semmi szürke nem volt. Barr szabály szerint megüthette Aaront-t, meg is tette. El is várjuk tőle, hogy legközelebb is tegye meg, mint ahogy fordított helyzetben azt gondolom, hogy Clay sem fogná vissza magát (egyébként helyesen, mert az a dolga neki is). Ennyi, nem több!

Delfi
Delfi
Reply to  Fetyke
2018-02-07 08:42

Francokat. Semmi szükség sem volt arra az ütésre. Számtalan más esetben a játékosok kitérnek, mert az idiótákon kívül mindenki tudja, hogy ez azért csak egy játék.
Nem cél a sérülés okozása, mert ha ez lenne a cél, akkor mindenki kapna egy shootgunt is a felszerelésébe…

acsdav2
acsdav2
Reply to  Delfi
2018-02-06 17:17

Mi volt ez a Bobby Wagner eset?

Delfi
Delfi
Reply to  acsdav2
2018-02-06 21:29

Csinált egy personal faultot Stanton ellen a negyedik negyedben, 6.15 volt hátra az Arizóna ellen, miközben Thomas leütötte a labdát és punt jött volna. Teljesen feleslegesen odament és megütötte, miközben a labda már rég nem volt nála. Helyette megkapták a first downt és pontot is szereztek a driveból.
Kicsit elsikkadt, hiszen utána még volt pár akció, de ott és akkor meglett volna a meccs.
Persze lehet azt mondani, hogy Walsh miért nem rúgta be 48 yardról, de az a 3 pont már nem hiányzott volna, ha Wagner nem szúrja el 5 perccel előtte.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Delfi
2018-02-06 21:36

Köszi a magyarázatot. :)

Fetyke
Fetyke
Reply to  Delfi
2018-02-06 22:38

Arra azért felhívnám a figyelmedet, hogy a szezont a Vikings is csere irányítóval és csere futókkal hozta le. Nem akarlak elkeseríteni, de ha nem szereztek Green Baybe egy normális futót, akkor jövőre sem jósolok túl sok sikert Rodgerssel sem.

Delfi
Delfi
Reply to  Fetyke
2018-02-07 08:43

Sajnos igazad van. :(

Józsefné Varga
Józsefné Varga
Reply to  Delfi
2018-02-07 02:19

Egy hiba alapján Wagneren ment el a PO. Nyilván. :DDD
Ilyen alapon bárki máson is elment, aki valamelyik vesztes meccsükön hibázott, hiszen ha akkor nyernek, egy winnel több van. Wilson valamelyik buta INT-jén. Vagy bármelyik rossz edzői híváson.
A Hawksnál a szezon végére mindenkinek elfolytak az idegei. Carroll teljesen elvesztette az öltözőt, a legion of boom alapemberei sérültek, Thomas oda jutott, hogy szinte meccs közben kuncsorog állásért a Cowboysnál, mindenki tudja, hogy jövőre nem lesz pénz a nagy neveket megtartani, mindenki mindenkivel fasírtban… Erre Wagner (aki valahogy mégis AllPro lett idén is, már harmadszor), elbassza a csapat jövőjét, mármint szerinted. Legalább azt remélem, hogy az öreget idézőjelben értetted.

Delfi
Delfi
Reply to  Józsefné Varga
2018-02-07 08:39

Az a baj, hogy a szívedre veszed a dolgot. A fiam Seahawks rajongó, így rendre megbeszéljük meccs közben is a dolgokat, illetve lelkesen szurkolunk a csapatnak(na jó, ha a Green Bay ellen játszik, akkor én nem. :)
És igen, az egy kulcsmomentum volt, mégpedig azért, mert már nagyon kevés idő volt ezt korrigálni. Wagner egy igazán rutinos öreg róka, tőle nem várok el ilyen amatőr hibát.
Wilsonra ne legyen egy rossz szavad sem, majd ha az offense tud neki 2 nyugodt másodpercet biztosítani, akkor szóba jöhetnek a hibái.
Nem tesz jót egy csapatnak, ha olyan húzóemberei, mint Thomas és Wagner twitteren basztatják egymást.
És még egy dolog: Az a meccs ott és akkor meg volt nyerve. Thomas kivédekezte a harmadik kísérletet, nem hiszem, hogy bevállaltak volna egy negyediket, így a Seahawks ráülhetett volna az eredményre és az akkor is gyengélkedő offensenek nem kellett volna megint futni az eredmény után.
Nagyon amerikai momentum, hogy mindig az utolsó percben kellene csodát tenni, aztán ha nem jön be, akkor egy életre megbélyegezzük az elkövetőt. Az utolsó rúgással még Walsh megmenthette volna a helyzetet, de nem tudta megoldani. Van ilyen. De nem is kellett volna egy utolsó elkeseredett próbálkozás abból a távolságból, nem kellett volna a “minden rajtad múlik fiam” nyomást a vállára tenni, ha az a 2 pontos vezetés megmaradt volna.

Józsefné Varga
Józsefné Varga
Reply to  Delfi
2018-02-07 10:59

Ravens szurkerként nem igazán vagyok érzelmileg érintett. :) De egy emberre ráverni az egész szezon hibáit teljesen unfair. Nem ez az egy meccs döntött a továbbjutásról, hanem 16, amiből a Hawks 7x vesztett. Ehhez nyilván kellett egy csomó hiba egy csomó meccsen, amiből te kiemelsz pont egyet, mintha azon ment volna el minden. Példa: A Skins ellen a 9. körben (3 ponttal veszítettek a végén) Graham másfél perccel a vége előtt lepkézett el egy elkapást a Skins célterületén. Ha megfogta volna, övék a meccs. Szerintem tehát Graham miatt nem lett meg a PO. Vagy nem is. Ugyanazon a meccsen Walsh 3 FG-t hibázott. Ő miatta nem jutottak PO-ba! Vagy mégsem? Wilson dobott 2 INT-et, amiből az egyik oltári homály volt. Legyen akkor ő a bűnös? Érted már, hogy mi a gond a kommenteddel? Azon a meccsen ráadásul a Hawksnál még viszonylag béke volt, amit a szezon végére már egyáltalán nem lehet elmondani.
Wagner nem véletlenül lett All Pro, nagy formában vitte végig a szezont, ő csinálta az egész ligában a legtöbb tacklet, TOP3 LB már évek óta. Egy hibáért nem lehet a fejét venni. Az említett Skins meccsen pl. az 50. percig (!) 2 pontja volt a Hawksnak, amit Wagner szerzett safety-ből :)
Wilsont meg teljesen félreértetted. Szerintem a csapat szempontjából ő a legértékesebb QB az egész ligában (tehát ő tesz hozzá a legtöbbet és ő hiányozna a legjobban, ha nem lenne – még jobban, mint pl. Rodgers), de ő is hibázik. A logikád szerint őt is lehetne hibáztatni, mint szinte bárkit.
De az egész eddigi szócséplés helyett: ha Walsht szerinted (és szerintem is!) egy személyben hibáztatni nem OK, akkor Wagnert miért igen? :)

Delfi
Delfi
Reply to  Józsefné Varga
2018-02-07 11:40

Szerintem félreértesz. Én nem verem rá a szezon hibáit az általam tisztelt Wagnerre, hanem csak rámutattam, hogy rajta ment el a rájátszás.
Szezon közben lehet hibázni, mert majd kijavítjátok, de az utolsó meccsen, ahol nyerni kell, ott nem engedheti meg magának, hogy büntessen.
Nem, nem hibázott, hanem szándékosan csinált egy faultot. Értelmetlenül.
A rugó hibázott, előfordul, én ezt nem rovom fel neki, de Wagner simán hülye volt akkor, amikor ezt nem engedhette meg magának.

Józsefné Varga
Józsefné Varga
Reply to  Delfi
2018-02-07 11:59

“Szezon közben lehet hibázni, mert majd kijavítjátok,”
Szóval akkor:
Ha Wagner ugyanezt megteszi mondjuk az első fordulóban, amin elmegy az a meccs és a végelszámolásban a PO is, akkor az OK, de ha ugyanazt teszi az utolsó körben, akkor nem OK.
Na ebben nem értünk egyet. Peace.

Csonkaz
Csonkaz
2018-02-06 11:03

Csak egy kérdés. Miért van ennyire hátul a Denver? Értem én, hogy idén elég gatya volt, de ha szerez egy normális qb-t, meg kicsit javít a o-linon egész jó kis csapat lehet, semmivel se lesz rosszabb(szerintem), mint a csoport riválisok. És szerintem erre meg is van az esély. lévén 1/5-el is lehet QB-t hozni, meg piacról is lehet szerezni. A hawks ujjáépítés kapujában áll, és bőven följebb van.
Azon kívül nem értem még a pecc-et, meg a packers helyét, de hát mind1 is, nem én állapítom meg az oddsokat vegasban.

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  Csonkaz
2018-02-06 11:28

Hidd el hogy sajnos jogosan van ennyire hátul. Sőt a Chargers sztem nem egy fokkal esélyesebb és mégis ugyanaz az Odds. Sajnos nem cska egy jó irányító a probléma, hanem sokkal mélyebb annál. Ráadásul ugy beszélünk erről mintha egy jó irányítót nagyon könnyű lenne szerezni. Cousins jöhet szóba reálisan egyedül, de egyelőre ő is nagyon drága lenne és nem biztos hogy meglépi a Management. Főleg hogy én Cousinsba se bíznék annyira, sztem ilyen O-line mögött katasztrófa lenne. Én a legnagyobb problémát amuyg za edzői gárdában látom és várom hogy jól rámcáfoljanak, de én a rájátszáson is meglepődnék, akár Cousinsal akár nélküle.

Cruyffista
Cruyffista
Reply to  Leonidasz007
2018-02-06 12:57

Én már ezt egyszer leírtam, de akkor nem jött sok reakció, felvetem mégegyszer:

Foles egy nem első körös pickért cserébe? A szerződése fasza, és Talib + az egyik elkapó (Sanders vagy Thomas) eltakarítása után elég szép cap space alakulna ki, amiből elit támadófalat is fel lehetne húzni bőven Foles elé, ráadasul így a drafton akár Barkley is célpont lehet aki szvsz az elmúlt 5 classból egy top3-as játékos. Elég fasza O alakulna ki, és maradna is pénz a védelem foltjainak betömésére.

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  Cruyffista
2018-02-06 14:18

Ez már reálisabb cap szempontjából és nem lenne olyan marha nagy kockázatatás Sem, mint Cousins esetében.

Ennek ellenére + Foles – Thomas/Sanders és +vmi OL tag draftról (Barkley-t nem gondolom hogy kihúzzuk Anderson felé azért töretlen a bizalom és nem is olyan rossz ő) az nem túl acélos O. A baj az hogy Folesnak azért itt nem lenne akkora fegyvertára mitn ami most van. Konkrétan lenne egy darab célpontja… Nincs megbizható TE, nincs harmadik (és ha elküldjük Thomas vagy Sanderst akkor második célpont se). Ebből azért Foles nem hoz ki sokat mgé akkro Sem ha Anderson vezetésével egy stabil futójáték felépíthető.

Én most nem egy évre terveznék mert messze van a csapat sztem hogy playoffra gondoljon. Semmiképpen nem költenék sokat QB-ra. Beáldoznám ezt az évet avgy egy olcsobb megoldással vagy draftal. (bármennyire is látszik h nem akar ez nagyon Elwaynekl sikerülni).

Cruyffista
Cruyffista
Reply to  Leonidasz007
2018-02-06 14:30

Én azért ennél egy kicsit optimistább vagyok.

A mostani cap space 26 millió, ami majd Charles, Virgil Green etc távozása után 38 környékén lesz. Ha most ehhez még hozzáadjuk őket:

Talib 11m
Sanders/Thomas 12m
Lynch 2,5m
Menelik Watson 7,7m
Stewart 5,7m (őt nem értem miért küldik el, de nagyon úgy fest, hogy menni fog)

akkor ezzel elég szép kis hely marad, amiből azért már lehet építeni olyan kaliberű falat, hogy ne kelljen feláldozni az első körös picket egy falemberre ismét. Foles szerződése 5,5 millió, meg mondjuk nyilván kell a draftra is hagyni helyet, de hát na.. ebből lehetne építkezni. Őszintén szólva ha épülne egy liga top10-es fal, mögöttük Foles-Barkley és mondjuk egy jobb TE is beleférne.. na az nagyon nagy királyság lenne. Bár azt még nem néztem meg részletesebben, hogy kik lesznek szabadügynökök, milyen fizetésigénnyel, de ez egy járható útnak tűnik. Én szeretném látni Von Miller-t még egy gyűrűt nyerni, remélem összejön még egyszer a következő 2-3 évben.

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  Cruyffista
2018-02-06 14:38

Valószínűleg én írom majd a Broncos FA kitekintőt úgyh ott majd eljátszadozok énis a pénzekkel.

A távozók felvázolása reális, Stewartot énis sajnálom. Ugyanakkor honnan szereznénk jó OL embert? Sajnos idén nem lesz nagyon FA senki. Ahogy TE se vagy WR se. Tehát továbbra is fennáll hogy ki segít majd Folesnak? Nehezen látom hogy hozunk egy reálisan jó TE-et (egyedül Graham jó az FA-k közül de blokkolásban nulla.), egy jó elakpót és még megafalat is építünk aaz erősen közepesen gyenge jelenlegiből…, mikor nicns kiből.

Szóval a hozzászolásod legvége meg is válaszólja nagyjából hogy jövőre miért is nem kell reménykedni. :) Von Millert és Harrist pedig még 2-3 gyűrűvel énis megnézném :)

Cruyffista
Cruyffista
Reply to  Leonidasz007
2018-02-06 14:58

Közben elkezdtem nézegetni, van egy pár olyan arc, akire rá lehetne menni, és nagy segítség is lenne, csak tényleg kevesen vannak, szóval erősen meg kell majd harcolni értük. Tavaly azért jóval több lehetőség volt az FA-n. Viszont megbízható falemberek akadnak 5 milliós árért cserébe, elkapóknál és tight endeknél már rosszabb a helyzet. Landy, Graham, Richardson, Watkins, Amendola (?), Eifert (?), A. S-Jenkins, Zach Miller, Trey Burton. Kb ennyi.

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  Cruyffista
2018-02-06 15:05

Zach Miller vszínű soha nem játszik, nem hogy jövőre sajnos :( Graham jó elkapó, de nem tud blokkolni és egy TE-ért 10 milliót? kösz nem. Eifert sérülékeny, Jenkins meg cska simán szar. Burton jöhet nagyonolcson ha úgy van.
Wr-ből egyedül Landry aki reálisan megérheti, de benne se vagyok biztos hogy ár/érték arányban jó lenne mert érte biztos licit lesz.
Támadófalnál meg az árak jók, de a értékek ennek megfelelően nem túl nagyok. Nekünk inkább vmi premium playák jönnének jól. Persze össze lehet rakni egy olyan kombinációt ami jól néz ki és befér a sapka alá, de azért lássuk be erre elég kevésaz esély. És akkor még Foles is. Meglássuk na

Barni
Barni
2018-02-06 18:01

Leonidaszhoz lenne az a kérdésem hogy Taylort miért nem mondjátok esélyesnek a Broncosnál. A CBS szerint ő nagy eséllyel lehet nálunk befutó. Neki sem lenne olyan nagy fizetés igénye mint Cousinsnak. Ha jól tudom olyan 12 millió dollár körül lehet. És ha a Draftról érkezne Nelson az elsőből és Bryce Love a második körből az Fa-ról egy-két jó elkapó(Pryor,Decker,Richardson) és ha az O-linet sikerülne megerősíteni szerintem benne lehet a PO.

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  Barni
2018-02-06 20:06

Szerintem Taylor értéke nem 12 hanem 16-17 körül van. És akapvetően sztem azért nem lenne érdemes őt hozni mert mint zsebirányitó nem annyira jó. Elwayék inkabb a tradicionalis QB vonalat favorizaljak taylor pedig nem illik bele, ennyi pénzért meg főleg nem. Amugy én sem rajongok az ötletért. Az FA-król màr lentebb kifejtettem a vèleményem, a Broncos kitekintőben pedig bővebben is ki fogom, de akiket írtál: decker, richardson, pryor sztem elèg közepes arcok, inkább az iranyito teheti naggyá őket, nem igazan playmakerek. Az Oline megerősítése nagyon fontos és bár Nelson sziklaszilárd, biztos prospectmek tűnik, nem rajongók azért se hogy ilyen magasan guardot huzzunk. Ezekből kiveheto h nem tul rozsasan latom a helyzetet, de a legfontosabb ugyis az iranyitokerdes megoldasa lesz. Valamint h ne kezdjunk el kapkodni, sztem nem jovore kell SBt nyerni. Legyen vmi alap vmi stabil amire vegre elkezdunk epiteni m ez nagyon hianyzik

62
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x