Connect with us

Összefoglaló

Aki hülye, az haljon meg

 

A Super Bowlok történetének első hosszabbításos mérkőzését játszotta a Patriots és a Falcons, ami az egyhangú kezdés után végtelenül izgalmasra sikeredett. A Patriots nem adta fel, szerencse is kellett, na meg főleg a Falcons ostobasága, de végül is csak a győzelem számít.

 

tom-brady-hug

 

Aki hülye, az haljon meg

 

Milyen csapat az, aki 28-3-as vezetésről ki tud kapni? Aki 28-9-es állásnál a negyedik negyed kezdetén ki tud kapni? Egyszerűen elképesztő, mekkora bénázást mutatott be a Falcons offense. Hiába Ryan szinte tökéletes passer ratingje, kiteheti az ablakba és dicsekedhet vele majd az unokáknak, ugyanis kulcsszituációkban hatalmas ostobaságokat csinált az offense Kyle Shanahannel az élen.

 

Harmadik és egyre miért nem fut a hét yardos átlaggal futó Freeman, amikor 19 pontos előnyben van a csapat? Shanahan valami érthetetlen módon nagyon meg akarta mutatni a tutit, amiből az lett, hogy Freeman benézett egy blokkot, ami egy Matt Ryan fumble-t eredményezett, ami hét pontot ért a Patriotsnak. Ám itt még minden rendben volt, hisz a Falcons eljutott utána az ellenfél 20 yardosáig, ahol az időt pörgetve, az eredményt őrizve kellett volna hármat futni, hármat térdelni, vagy bármit, majd berúgni egy sima mezőnygólt, eldöntve ezzel a mérkőzést. De nem, Shanahanék úgy gondolták, hogy miért ne hívnának megint passzt? A végeredmény természetes egy sack lett, ami Matt Ryan hibája. Ugyanis az volt a minimum, hogy eldobja a labdát, vagy legalább összecsuklik, hogy a 8 yardos sackből ne 13-as legyen. Ezután jött egy nagyon okos holding szabálytalanság, egy rossz passz, és a biztos győzelemből punt lett, odaadva az idegállapotban lévő Tom Brady kezébe az esélyt az egyenlítésre.

 

NFL: Super Bowl LI-New England Patriots vs Atlanta Falcons

 

Hiába Matt Ryan 284 yardja, két TD-je és 140+os passer ratingje, elveszítette a Super Bowlt, egy abszolút megnyert Super Bowlt. Hogy ez mennyire az ő, mennyire Shanahan felelőssége, azt mindenki döntse el maga. Mert ezt nem lehet hibának nevezni. Hiba az Blount fumble-je volt a tömegben, vagy Brady elhamarkodott pick six-e: a legnagyobbakkal is megesik. De amikor teljesen logikátlanul, teljesen érthetetlen döntést hoz valaki egy abszolút egyértelmű helyzetben, az nettó ostobaság. Ami kár, mert ez a Falcons megérdemelte volna a győzelmet.

 

Különösen a védelmet éri dicséret, aki három negyeden keresztül tartották a Patriots támadóit, szereztek két labdát és hat pontot a csapatuknak, mindezt úgy, hogy közben kétszer annyit voltak a pályán. A 23 éves, eddig no name Grady Jarrett háromszor sackelte Bradyt, a védelem megfogta a futást, jól védekeztek passz ellen, tovább bírták, mint bárki más ezelőtt. Megérdemelték volna a győzelmet, mert abszolút rászolgáltak, az hogy a végére nem bírták, nem az ő hibájuk: azt senki sem bírta volna.

 

Brady gyenge volt, de a szív (Bill Belichick) győzött

 

Ilyen gyenge Super Bowlja még nem nagyon volt Bradynek. A pick six egy dolog, de minimum kétszer túldobta Edelmant (egyszer TD-t érően), volt legalább három tiszta interceptiont érő passza, és bár lehet azt mondani, hogy volt egy két elejtett labda, legalább annyi bravúr volt (gondoljunk csak Edelman elkapására). Brady végül 62 passzal, 42 sikeres átadással és 466 yarddal fejezte be a meccset, mindegyik rekord és természetesen ő lett az MVP. Pedig James White is megérdemelte volna, aki 110 elkapott yardot, 29 futott yardot és három TD-t szerzett, valamint bevitt egy kétpontost is. Hiába volt ott a 18 TD-s LaGerette Blount vagy akár Brady, ő volt a meccs embere.

 

16507843_10154078630026431_2487283205817090250_n

 

Egyébként az volt az érzésem, hogy a Patriots nagyon nem arra számított, amivel a Falcons előrukkolt. Az offense-t teljesen meglepte a Falcons védelme, az első három negyedben leginkább csak zászlókkal tudtak haladni, Tom Bradynek kinézett egy Peyton Manning szintű saller. Végül aztán mégis felálltak, nem mintha olyan nagyon jók lettek volna, egyszerűen kihasználták a saját védelmük adta lehetőségeket, majd pedig kivégezték a végére megrogyó Atlantát. Tom Brady minden idők legjobbja, ezt soha az életben nem veszi el tőle senki, de ezt a meccset (is), tetszik nem tetszik Bill Belichick szedte össze. Ő rántotta össze a védelmet is a szünetben, nincs még egy csapat, ahol olyan szintű tartás és gerinc van, amit ő képvisel. A Lombardi trófeát nyugodtan át lehetne nevezni Belichick trófeára, és mindenki, kezdve Tom Bradyvel hálás lehet neki.

 

A védelemnek is jár külön is a dicséret, hisz 21 ponton tartani a Falconst nem egyszerű teljesítmény és idén nem sokaknak sikerült. Ötször sackelték Ryant, a negyedik negyedben lenullázták, bár meglepetésre a futás elleni védelem nem nagyon működött. Ezzel együtt is jól játszottak, a 344 engedett yard bőven kiváló egy ilyen kaliberű offense ellen.

 

Tom Brady a győzelemmel az első irányító lett, aki ötször is győzött Super Bowlon, illetve Charles Haley-vel holtversenyben neki van a legtöbb. Bill Belichick a legtöbb SB győzelemmel rendelkező edző, valamint Tom Brady negyedik MVP címe is rekord. Illetve a miheztartás végett 2001 óta nem tudott Super Bowlt nyerni aktuális MVP.

 

87 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
87 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
MouSkétás
MouSkétás
2017-02-06 05:50

Egyedül Ryant tudom sajnálni, vélhetően nem az ő ötletei voltak a meccsvégi faszkodások.

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  MouSkétás
2017-02-06 06:51

Minden tiszteletem a Falcolns szurkolóké, de aki innen elveszít egy Super Bowlt az mind megérdemli… még az utolsó vízhordó fiú is…

Unreal game evör. A Falcolns D. -nek meg csillagos ötös jár, nagyon jók voltak!!!

MouSkétás
MouSkétás
Reply to  Arnold Patsenegger
2017-02-06 09:34

Ez a Falcons az évszázad buktáját mutatta be. Ha Shanahan után is ennyire egyben marad az offense, és jövőre is SB-t játszanak (és pont a Pats ellen :D ), akkor “kicsit” jobban oda kell majd figyeljenek. :)

Pásztor László
Pásztor László
Reply to  MouSkétás
2017-02-06 09:44

Ez a csapat ha nem esik szét jövőre szimplán fejben ezután a döntő után, az kb. akkora csoda lesz, mint a Pats feltámadása.

MouSkétás
MouSkétás
Reply to  Pásztor László
2017-02-06 10:18

Nem gondolom, hogy szét fognak esni, lehet Ryan nem lesz MVP és az offenset is kicsit kiismerik, de a PO-hoz minden adott szerintem, pénzük lesz az FA-hez és a drafthoz.

Pásztor László
Pásztor László
Reply to  MouSkétás
2017-02-06 10:21

Nem a csapat lesz erőben gyengébb, hanem szimplán ezt fejben megemészteni…… Egészséges emberek is ilyenek után visszavonulnak a francba. El se tudom képzelni, hogy milyen lehet egy ilyen év, egy ilyen tökéletes PO után így kikapni.

MouSkétás
MouSkétás
Reply to  Pásztor László
2017-02-06 10:36

Tehetséges csapat, a kudarc pedig a sport része. Persze nekem a fotelből könnyű ezt ugatni, de ha idén megcsinálták, jövőre is meg tudják.

Pásztor László
Pásztor László
Reply to  MouSkétás
2017-02-06 10:37

Nyilván, nem azt mondom, hogy ne tudnák kezelni, de nehezen képzelem el, hogy jövőre megint contenderek legyenek.

makosteszta
makosteszta
Reply to  Pásztor László
2017-02-06 10:43

Én is visszaesésre számítok :( Egyrészt egy ilyen vereséget nagyon nehéz feldolgozni, főleg egy olyan csapatnak, akik az első SB-t nyerték volna. Másfelől egy jó támadókoordinátor aranyat ér, ha nem sikerül jól pótolni Shanahan-t a Bengals-hoz hasonlóan megzuhanhat a komplett offense.

Amúgy vajon betolják majd nyitófordulóba a Pats-Falcons-t?

MouSkétás
MouSkétás
Reply to  makosteszta
2017-02-06 10:47

Biztos vagyok benne, hogy Pats-Falcons nyitóforduló lesz. Házat, asszonyt, kocsit tennék rá :)

Pásztor László
Pásztor László
Reply to  makosteszta
2017-02-06 10:57

Szerintem nem lesz az, de ha igen, nem fogom irigyelni a Falcons játékosait, bármilyen eredmény fájdalmas lenne nekik.

Zotyman
Zotyman
Reply to  Pásztor László
2017-02-06 10:19

Már az NFC South diviziót sem lesz egyszerű elhozni…

Pásztor László
Pásztor László
Reply to  Zotyman
2017-02-06 10:22

Az egy dolog, de fejben nagyon össze kell rakni ezt a csapatot. A Panthers kevésbé megalázóan kapott ki, és mégis teljesen szétestek idénre.

atis123Juve
atis123Juve
2017-02-06 06:32

Én is whitenak adtam volna. Remélem Brady lesz olyan nagyvonalú, hogy a kocsit átpasszolja, ahogy anno Butlernek.

g0nzaga
g0nzaga
2017-02-06 07:18

2014 SB negyedik negyed -10
2015 AFC konferenciadöntő negyedik negyed- 8
2016 SB negyedik negyed – 19

Ebből egy comeback nem jött össze, kétpontoson, onside-kicken múlott.

Itt már nem a NE összerakott játékáról, Brady passzairól, Edelman – Gronk stb. elkapásáról, TE-ekről, CB-kről, falról, futókról van szó, hanem a tökéletes felkészültségről, az egész csapat mentális tartásáról, BB-val és Bradyvel az élen.

Dinasztia.

szemhokinsz
szemhokinsz
2017-02-06 08:26

szinte teljesen egyetértek Renningan összefoglalójával , egyértelműen a Falcons offense cseszte el a dolgot teljesen ökör hívásokkal a végén , egyetlen apró dologban különbözik a véleményem ,én ebben most nem a BBt láttam ,a Falcons csacsiságai nélkül hiába kapja össze a védelmet ők tették a dolgukat ,de semmire nem lett volna elég ha Shanahan nem hív marhaságot vagy Ryannek van némi Sb tapasztalata és elszórja kényes szitukban a labdát

Vicgeordie
Vicgeordie
2017-02-06 08:32

Persze hogy ebben nyakig benne volt a Falcons is, de azért azt se feledjük, hogy a nagy előny pedig jelentős részben/sokkal inkább a Pats világtalansága, és nem az Atlanta zsenialitása miatt keletkezett

renningan
renningan
Reply to  Vicgeordie
2017-02-06 12:02

Ebben is van valami, a Falconsnak nem csak 28 pontot kellett volna feltennie az első három negyed alapján.

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
2017-02-06 08:56

Akkor lezárhatjuk az X aktát? Jó ez a Patriots védelem? :D

YNWA21
YNWA21
Reply to  Arnold Patsenegger
2017-02-06 08:58

nem, de szerintem erre elég egyértelmű a válasz :)
(sztem az átlagnál jobb, de egyáltalán nem elit)

A patriotsnak semmi köze nem volt a meccshez.. a Falcons rakta meg saját magát

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  YNWA21
2017-02-06 09:01

Annyi azért talán volt ,hogy felpakoltak 25 pontot a második félidőben és csak 7 et engedtek összesen ennek a nagyon jó Atlantának.

Zotyman
Zotyman
Reply to  Arnold Patsenegger
2017-02-06 09:13

Az, h csak hetet engedtek, erősen az Atlantán múlt. Az ebben az időszakban nagyon NEM jó (döntéseket hozó) Atlantának…

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  Zotyman
2017-02-06 09:14

Az meg, hogy az Atlanta a második negyedben 21 pontot szerzett az meg erősen a Patriotson múlt.. megfordíthatjuk párszor a dolgot de tök felesleges….

Zotyman
Zotyman
Reply to  Arnold Patsenegger
2017-02-06 09:50

Igazad van az Atlanta első 21 pontjával kapcsolatban: ahhoz kellett a NE is.

Azzal kapcsolatban viszont nem értünk egyet, hogy teljesen mindegy, min múlt. Pont ez a lényege az egész utólagos elemzésnek. Szerintem fontos tény, hogy sem az előny megszerzése, sem a hátrány ledolgozása nem ment volna, ha az ellenfelek a meccs adott pontján azt nyújtják, amit tényleg tudnak (és eddig mutattak).
Ennek a játéknak az a szépsége, hogy több dolog dől el itt stratégián, fejben és lelki tényezőkön egy-egy snapnél, mint más hasonlóan fizikai csapatsportokban. Pont emiatt a kényes egyensúly miatt fordulhat ilyen gyorsan a kocka ezen a szinten.

Grünvald Mihály
Grünvald Mihály
Reply to  Zotyman
2017-02-06 09:50

Azt,hogy 28-at az meg igencsak a pats-en. Tehát visszafelé is igaz!

Zotyman
Zotyman
Reply to  Grünvald Mihály
2017-02-06 10:16

Ezt nem vitattam (ld. lejjebb!)

Grünvald Mihály
Grünvald Mihály
Reply to  YNWA21
2017-02-06 09:48

Miért a 2 int-et ki csinálta,meg a Blount labdavesztését? Olyan hülyeséget tudtok írni!!!

Kopi3.14
Kopi3.14
2017-02-06 09:01

Egy elemzés majd érdekelne, mi változott a Pats D játékában, hogy hirtelen szétszedték a Falcons falát.
A futás hanyagolását sem értem.

renningan
renningan
Reply to  Kopi3.14
2017-02-06 12:01

Semmi. 16 pontos hátránynál csináltak két nagy játékot.

A Falcons ugyanúgy átment rajtuk a fumble után, de ott megint rossz volt a játékhívás, a Pats def pedig megcsinált egy hatalmas játékot.

Amúgy lesz elemzés :)

Sandman91
Sandman91
2017-02-06 09:05

OFF-topic: DE, egyébként az feltűnt valakinek, hogy tavaly Katonadani írta a Panthers, idén pedig a Falcons SB-előzetesének cikkét? És hogy mindkét csapat utána vesztesen hagyta el a pályát! :D
Illuminate confirmed, tudom! :D Mindenesetre a sok Pats-hater jövőre (ha a Pats eljut megint a SB-ig), írjon egy petíciót, hogy ő írja a beharangot, hátha ezúttal tudjátok majd értelmes okok miatt is fújolni a csapatot! :DD

katonadani
Reply to  Sandman91
2017-02-06 11:42

ó ez sokkal rosszabb szokott lenni, 2-3 éve bárkiről írtam a PO-ban, egyből kiesett :D

renningan
renningan
Reply to  katonadani
2017-02-06 11:59

Jövőre isti ír a Lionsről!

Attila
Attila
2017-02-06 09:12

gyerekek történelmi meccs volt tegnap az biztos… és az én előzetes elemzésem/várakozásom is bejött:
“itt bármi megtörténhet és annak az ellenkezője is”
hát megtörtént :D

Attila
Attila
2017-02-06 09:31

Egyébként azon csodálkoztam, hogy az utolsó TD-t miért nem nézték vissza, hogy leért -e a térde? Még Brady is a kivetítőt bámulta és nyugtatott mindenkit, hogy várjunk.
Nem is igazán mertem örülni, mert azt hittem visszanézik :D

Pásztor László
Pásztor László
Reply to  Attila
2017-02-06 09:43

Visszanézték, csak a sok idióta médiamunkást ez nem érdekelte. Volt ott idő, míg kiírták a hivatalos végeredményt.

Hornyák Csaba
Hornyák Csaba
Reply to  Attila
2017-02-06 17:21

Mert elsöpörte őket a tömeg :))

MouSkétás
MouSkétás
2017-02-06 09:36

Amúgy marha szerencsés vagyok és hálás magamnak, hogy 3 éve ilyenkor leültem a DEN-SEA meccset megnézni, még ha utólag egy unalmas análpornóra sikeredett, némi szadista beütéssel. Négy SB-ből eddig kétszer láttam a Patset nyerni (mindkét döntő durván horror jellegű volt), valamint Manninget is megnézhettem, ahogy gyűrűvel lovagol el a naplementébe. A Szíhóx SB wint inkább nem kommentálom.

Zotyman
Zotyman
Reply to  MouSkétás
2017-02-06 10:20

A Seahawks SB Wint nem is kell. Annak csak örülni kell :D

MouSkétás
MouSkétás
Reply to  Zotyman
2017-02-06 10:35

Meg jó gyorsan elfelejteni :)

Виктор Маслов
2017-02-06 11:14

Edelman Tyree Emlékdíjas elkapásakor villant be először, hogy meglehet. Még akkor sem hittem el, de bevillant, hogy bakker, talán visszaad most valamit az élet a Giants elleni döntőkből. Hátha.

Visszaadott, Brady pedig elvette, megragadta, és nem engedte el. Erről szól a sport, ettől gyönyörű, ezért nézzük, basszus, még most is libabőrös vagyok. Életem egyik sportélménye.

MouSkétás
MouSkétás
Reply to  Виктор Маслов
2017-02-06 11:23

Ha egy laikus ezután a döntő után se szereti meg az NFL-t, csak sajnálni tudom. Főleg, hogy én egy DEN-SEA döntő után kezdtem követni az amerikai focit.

Виктор Маслов
Reply to  MouSkétás
2017-02-06 11:32

funfact: ha csak az eredményt nézzük, a tegnapi volt TB legsimább SB-győzelme :))))

MouSkétás
MouSkétás
Reply to  Виктор Маслов
2017-02-06 11:34

iiiigen, eddig ugyebár mindig 3-4 pont döntött, de tegnap aratta a legsimábbat a maga 6 pontos különbségével. :))) mondjuk el nem siette, az biztos :)

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  Виктор Маслов
2017-02-06 11:40

Nem csak a Tyree-féle elkapás volt anno, emlékszem én két éve a kearse-féle pattogósnál is agyvérzést kaptam (persze annak happy end lett a vége, nem úgy mint a helmet catchnek). Kijárt már egy ilyen mákolás a Patriotsnak is.

Jarred
Jarred
2017-02-06 11:48

A Falcons nem ott rontotta el, hogy 3&1-re passzplayt hívott. Hanem ott, ahogyan ezt megtette. Úgy értem az addig rendben van, hogy mindenki futásra számít lepjük meg őket, de mindezt úgy csinálták, hogy nem álltak fel futóval a backfielden. Így már azért nem nehéz kitalálni, mi lesz.

Az utolsó percben pedig biztos voltam, ha a Patriots egyenlít, akkor meg is nyerni. A Falcons eddigre teljesen elveszítette a mentális fölényét, és mivel Bradyből előjött a tűz, ami átragadt a többi többi társára is, így már nem volt kérdés.

Sajnálom a Falconst, főleg azért, hogy így kaptak ki. Én úgy ültem le a meccs elé, hogy akárki nyer, én örülni fogok neki. Jobb lett volna, ha fej-fej mellett haladtak volna végig, és úgy jön a hosszabítás, úgy még a Falcons is könnyen le tudta volna nyelni a vereséget, de így…
Így nehéz lesz továbbjutni ezen.

A Patriots részéről számomra is White az MVP. Mikor semmi nem ment senkinek, egyedül ő tudott bármit is elérni. Ha ő nincs, akkor még annyira sem lett volna esélye a Patsnek, mint volt. Valahol igazságos is volt, hogy ő szerezhette a győztes TD-t.

Brady és Belichick szempontjából pedig eljött a tökéletes idő a visszavonulásra. Tudom úgysem fogják megtenni, de ennél szebben egy karriert nem lehetne befejezni. Ennél szebb búcsú nincs.

Pásztor László
Pásztor László
Reply to  Jarred
2017-02-06 11:56

Amugy jah, bár nem képzelem, hogy visszavonulnának mindketten, de ennél feljebb nincs. A történelem legnagyobb fordítása, még alapszakasz meccseken se nagyon van példa 25 pontos deficit ledolgozására, erre még az 5. gyűrű is mindkettőnek, minden rekordot megdöntöttek. Ha most visszavonulnak, mehet Garoppolo és JMD vezetésével tovább a gárda. Szerintem megérné nekik.

renningan
renningan
Reply to  Pásztor László
2017-02-06 11:57

Ezek állatok. Olyanok, mint Schumacher. Nem elég, nem elég nem elég. Amíg bírják erővel, itt lesznek. Fentebb pedig már eddig sem nagyon volt.

Pásztor László
Pásztor László
Reply to  renningan
2017-02-06 12:00

De volt, most már Belichick a legtöbb győzelmes edző, Brady a legtöbb győzelmes QB. De szerintem jelzésértékű volt az első 3 negyed, nem sikerült már felspannolniuk magukat, és ha nincs a Falcons balfaszsága (nyilván ki kell használni a hibákat), akkor úgy kapnak ki, hogy igazából esélyük se volt. És ennek kell intőjelnek lennie Belichick számára.

atis123Juve
atis123Juve
Reply to  Pásztor László
2017-02-06 13:46

Pont emiatt kell megint javítani. Na meg nem Brady az egyetlen játékos aki a legtöbbszörös győztes/illetve SuperBowl győztes. One more… :D

Pásztor László
Pásztor László
Reply to  atis123Juve
2017-02-06 13:48

Bár nem akarom lebecsülni a Pats-et, de nem hiszem, hogy az AFC továbbra is balfaszkodni fog. Jövőre ott lesz az Oakland, Denver, Pittsburgh, Kansas négyes minimum, ott van még a Texans, ott lehet a Ravens, a Bengals, a Colts. Az NFC-ben a Falcons, Seahawks, Packers, Cardinals, Panthers, Giants, Cowboys. Szerintem nem fog még egy SB-t behúzni Brady.

atis123Juve
atis123Juve
Reply to  Pásztor László
2017-02-06 15:40

Úgy legyen. Szívből kívánom a Raidersnek vagy a Chiefsnek, hogy jussanak döntőbe. Nagyon szimpatikusak voltak nekem.

atis123Juve
atis123Juve
Reply to  Pásztor László
2017-02-06 15:42

Azért ha 3 év távlatában nézzük nem biztos, nyilván inkább nem, mint igen. De hosszú egy szezon. Majd kiderül.

Pásztor László
Pásztor László
Reply to  atis123Juve
2017-02-06 16:42

Nah jah, én Manningből se néztem volna ki azután, hogy milyen simán kizúgtak a Colts ellen hazai pályán anno a PO-ban. Bár ő szar volt, de nagyon kellett ő oda. Brady jobban tartja magát, de igazából az elmúlt 4 SB -ből 2 bukás, 2-ben pedig ott volt a lehetőség az ellenfélnél (Butler, most pedig Shanahan balfaszkodása). Nyilván még mindig az egyik legjobb csapat a Pats és a stábja, de sokkal kevésbé kimagaslóak szerintem, mint korábban.

atis123Juve
atis123Juve
Reply to  Pásztor László
2017-02-06 17:21

Ennyi oda kell jutni. Ott meg már nünaszokon múlik. Minél többször vagy ott annál nagyobb az esélye, hogy előbb-utóbb meg is nyered. Kivétel a Bills, de a Pats már bizonyítota, hogy nem akkora lúter. A patsnek igazából a hazai pálya kurva nagy előny. A csoportot szinte mindig behúzza onnantól az a kérdés csak hogy megvan-e a hazai pálya.

Jarred
Jarred
Reply to  renningan
2017-02-06 12:07

Eben a szezonban a “Mutassuk meg Goodelnek” kampány tartotta bennük a tüzet végig. Jövőre már nem lesz ez(hacsak nem találnak megint valami marhaságot, amivel megint annyira feldühítik, hogy végigveri az egész ligát) így pedig a tűz is alább fog hagyni.

United82
United82
2017-02-06 11:49
crain
crain
2017-02-06 12:25

Szerintem a
lényeg, hogy úgyis vizsgálat lesz, mert az Atlanta nagyon leeresztett a
végén és szerintem Brady inkább tudott róla, mint nem!!

Everlast77
Everlast77
2017-02-06 12:40

“Az az igazság, hogy nincs itt mit elemezgetni. A Pats egyszerűen mint csapat mondott csődöt, edzőstől, játékosostól, mindenestől. Teljesen felesleges bárkit kiragadni, itt ma mindenki betlizett. Valami miatt nem sikerült felpörögniük, az Atlanta viszont a Blount fumble után vért szagolt és onnantól kezdve 110%. Kíváncsi leszek, hogy fog ez a következő szezonra kihatni. Például nem bánnám ha a sajtó, meg úgy általában a szurkerek is most már leszállnának erről a “bosszú hadjáratos témáról”. Persze, jó lett volna meg minden, de ezt már el kellene engedni. Bradyben van még kb 3 jó év, hátha még egyszer összejön, legközelebb. Az Atlantának meg maximális gratuláció”

Na ezt kezdtem el írni a harmadik negyed közepén, mondván, hogy ez már úgy is elment……….Aztán jött a Hightower FF, az állam meg leesett és azóta is keresem…..A közvetítés végén vettem észre, hogy még megvan amit beírtam. Gondoltam megosztom :)

Az Atlantát meg lehet ekézni, szidni, el lehet mondani mindennek őket. De azért abba is gondoljunk bele, hogy ők most egytől egyig milyen nyomorultul érzik magukat. Én Pats drukkerként kívánom nekik a legjobbakat, hogy ki tudjanak mászni a gödörből, és majd egyszer valamikor (akár jövőre) egy Lombardival feledtessék ezt a döntőt.

Megjegyzem, ha a vége maradt volna mondjuk a 28:9, akkor olyat kapnánk most a haterektől, hogy ihaj :D

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  Everlast77
2017-02-06 12:50

Engem abszolút nem érdekelnek a haterek..
Sem akkor amikor kikapunk sem akkor mikor nyerünk…

De warwolf arcáról egy fotósorozatot igazán megnéznék attól a ponttól,hogy mindenki elhitte az Atlanta győzélmét.. egészen az egyenítésig és a végén egy vágóképpel mikor megvan a Pats Win :)

ktms
ktms
2017-02-06 12:50

Előzetesen faktorként szinte mindenhol felmerült a rutin hiánya a Falcons-nál és az óriási rutin megléte a Patriots-nál. Végül lényegében ez lett a döntő tényező. A Pats az összes ésszerű lépést megtette végig a meccs folyamán annak érdekében, hogy esélyt szerezzen. Amikor kínálkozott meg is ragadták azt, ehhez persze kellett a BB páros óriási Super Bowl rutinja valamint Brady küzdőszelleme és képességei.

Falcons nem bírta kezelni a nem érdemtelenül kiépített hatalmas különbséget. Ekkora előny birtokában az órát kellett volna menedzselniük és megtenni minden olyan ésszerű lépést, ami közelebb viszi őket a a győzelemhez.

Összefoglalva szerintem egyértelműen taktikai, stratégiai hibát követett el a Falcons és ezt rutinjuknak és képességeiknek a maximális kiaknázásával ki is használta a Pats.

Abszolút semlegesen viszonyulok mindkét csapathoz, összességében nagyon sajnálom a Falconst és nagyon jó lett volna, hogy egy ilyen minőségű támadó focit játszó csapathoz és egy ennyire szimpatikus irányítóhoz került volna a trófea. Látjuk még majd őket Super Bowl-ban, szerintem ennek a vereségnek köszönhetően sokkal rutinosabbak lesznek.

Ami a Pats-t illeti, nem mindennap láthatunk ötszörös SB győztes legendává válni valakit, szóval semleges nézőként ez igazi csemege volt.

polo62
polo62
2017-02-06 13:24

én még megemlíteném Mitchellt és Dolát is. Mitchell elkapásai nagyon jókor jöttek, Dola pedig talán a legbiztosabb kezű elkapó Bostonban, ráadásul mindig a legjobbkor lép elő. viszont White tegnap más szint volt. sajnálom a Falconst, nagyon megérdemelték volna. kíváncsi leszek ezek után mennyire sikerül egyben tartani a Pats védelmet, és hogy kik lesznek a legfontosabbak BBnek. bevallom, én azt hittem a győzelem után, hogy Brady olyan bejelentést tesz, amivel mindenkit sokkol, de nem így lett szerencsére.

atis123Juve
atis123Juve
Reply to  polo62
2017-02-06 13:33

Igen, tényleg ott voltak. De egyedül White hozta magát konstans.

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  polo62
2017-02-06 14:59

nekem Bennett is tetszett, nehéz szitukban hozott fontos elkapásokat sok elkapás utáni yarddal

MolnarErik
Reply to  polo62
2017-02-06 19:46

Sztem még meg akarja dönteni a TD csúcsot.

Wide open
Wide open
2017-02-06 13:32

Mindig örülök ha bejut a Pats a döntőbe (ha már az én drága szerencsétlen Chargersem erre képtelen…), mert biztos vagyok abban hogy jó, izgalmas és emlékezetes döntőt fogunk látni. Ma ismét bebizonyították mennyire igaz ez az állítás. Fake kneel döntetlennél. Hát baszki ott véglegesen elvesztettem a józan eszemet :D Hihetetlen meccs volt.

Molnár János
Molnár János
2017-02-06 14:09

nem saját ötlet, a twitteren láttam:))))

tom brady would be 7-0 in superbowls if it wasnt for THE MAN………….THE MYTH….. THE LEGEND
comment image

Pásztor László
Pásztor László
Reply to  Molnár János
2017-02-06 14:19

Ezért fog Hall of Fame tag lenni. Az ember, aki megállította a megállíthatatlant. Kétszer.

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  Pásztor László
2017-02-06 16:05

Sokan agyon savazzák fikázzák, hogy milyen szar.. részemről minden tisztelet megvan felé, ahogy te is mondtad Ő kétszer is legyőzte a Patriotsot a Super Bowlban. (abból az egyik gyakorlatilag megállíthatatlan volt, de neki sikerült) Ezt soha senki nem tudja majd elmondani magáról csak Ő.

Pásztor László
Pásztor László
Reply to  Arnold Patsenegger
2017-02-06 16:39

Sztem nem szar. Sőt. Vannak nála sokkal rosszabbak, csak van egy bátyja, igy “halálra” van itélve. Az a két SB pont annyira az ő érdeme is, mint a védelmé-é.

Rpi
Rpi
2017-02-06 15:48

Ehh, Kyle, Kyle..

atis123Juve
atis123Juve
Reply to  Rpi
2017-02-06 17:42

Még lehet, hogy örültök, hogy lelép?

Rpi
Rpi
Reply to  atis123Juve
2017-02-06 20:18

Igen, jobb, hogy lelép most..de LaFleur úg tünik a Rams OC-je lesz, Mike McDaniel meg meg minden jel szerint Kyle-al tart..Csip-csiripp a fő esélyes, ez kicsit el is szomorít, kár, hogy Kubiaknak soha nem jutna eszébe Atlantába jönnie.

atis123Juve
atis123Juve
Reply to  Rpi
2017-02-06 22:46

A fene se tudja, én is utálom Kellyt, de hátha Quinn megneveli.

Jenter
Jenter
2017-02-06 17:35

Hát nem szeretnék bírozni, de sajnos azt a face maskwt nem fújták be az atlantának, ellenben a szerintem véleményes holdingot igen. Persze én is shanahant és Ryant hibáztattom főleg, mert az elég erdekes döntés volt hogy nagyon sokszor mikor pörgött az óra sokkal korábban elindította a játékokat, pedig ennek a védelemnek minden pihenő másodpercre szüksége lett volna ( nem tudom nem neztem a statisztikát de ránézésre dupla annyittámadott a patrióta mint a falcons)

katonadani
Reply to  Jenter
2017-02-06 17:43

támadósnapben majdnem pontosan duplaannyit

Noémi
Noémi
2017-02-06 18:58

Fussatok bolondok!!!

pritek
pritek
2017-02-06 19:51

Szeretném megköszönni Matt Ryannek, hogy bebizonyított, hogy igazam van és egy vesztes és ezzel hozzásegített egy kisebb pénznyereményhez.
Az embernek kb annyi lélekjelenléte van, mint egy 12 éves kóristalánynak egy zairei bordélyban. Ügyes gyerek, meg minden és amíg fut a szekér addig nagyot megy, de amint valamit tenni kéne a sikerért leolvad. Eddig is így volt és ezután különösen ez lesz. Matty Ice pffffff…..

renningan
renningan
Reply to  pritek
2017-02-06 21:00

Nem tudom, nézed-e az Agymenőket, Matt Ryan pont olyan mint Stewart :D

pritek
pritek
Reply to  renningan
2017-02-07 01:12

Hehe. Nem tudom, hogy van e létező személy aki annyira szánalmas, mint szegény Stu, de a rémült szemek ugyanazok :)

BenszeT
BenszeT
2017-02-06 21:11

Ma kora délután néztem meg a meccset és a poszt címe összegzi a legjobban a tegnapi estét.

Ray
Ray
2017-02-07 21:10

Ilyen címmel cikket írni…véleményem szerint ez különbözteti meg a profi újságírót az amatőrtől. Egy komoly sportlapban vagy annak internetes felületén ilyen címmel biztosan nem jelenne meg egyetlen cikk sem. De lehet, hogy tévedek, meg kellene kérdezni mondjuk a TD magazin főszerkesztőjét. Jó lenne ez az oldal, mert vannak nagyon jó írások, főleg a szakmai dolgok, de pont, amikor nem kell annyira szakmázni, hanem egy objektív, lényegre törő cikket kellene írni, akkor mutatkozik meg a profizmus hiánya.

renningan
renningan
Reply to  Ray
2017-02-07 22:14

Köszönöm az észrevételt. Hogy a TD magazinnál pont mi van, azt sajnos nem tudom, de egyébként ez a fajta közvetlenebb, néha sarkalatosabb cím egyáltalán nem ritka. Ritkán szoktam használni, de néha belefér. Legalábbis szerintem.

Ami az objektivitást és a lényegre törést illeti, nyilván mindenkit befolyásol a saját szemszöge (én a részben Pats szurkolói mivoltommal tudnék akár védekezni, nem mintha az számítana), viszont olyat nem lehet írni, aki mindenkinek ugyanúgy tetszik vagy ugyanúgy elfogad. Sokan egyetértettek velem, sokan nem :)

Viszont a kritikát köszönöm, mindig tanul az ember, amúgy meg részben azért újságíróként dolgozok ;)

iKos
iKos
Reply to  renningan
2017-02-08 02:21

Szerintem kár lett volna változtatni ezen a cikken. Egyébként ez volt a legjobb írás, amit a superbowl után olvastam, csak egyetértően bólogatni tudtam, mikor olvastam.

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

87
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x