Connect with us

Szabadügynök

Orrnehéz maradt a hajó – Steelers FA-értékelő

Kevés mozgás történt a Pittsburgh háza táján. Csendesen kivártak, mivel nincsenek nagy problémák a csapattal, és meg tudták tartani embereik nagy részét, de azért azzal a fránya pass rush-sal kéne valamit kezdeni.

 

Akik jöttek

 

Ugyan eddig is itt voltak, de megtartották Landry Jonest backup irányítónak, illetve Le’Veon Bell is megkapta a franchise taget, hogy legyen még egy évnyi idő kiszaszerolni a szerződését, mivel az biztos, hogy évi 10 milliót fog kérni legalább. Most a tag 12-t ér, de haladékot ad a front office-nak, hogy tárgyaljanak, és kivárhassanak. Rendes szerződésből McCoy kap évi 8 milliót összehasonlításképp. Az offense részéről továbbá érdekes lesz Justin Hunter használata, ő komoly veszélyt jelenthet Coates mélységi passzaira, már amennyiben végre úgy játszik, ahogy egy korábbi 2/34-es játékostól elvárható. Valamint, bár nem direkt igazolás, de hosszabbítottak és a legjobban kereső elkapóvá tették Antonio Brownt.

 

Nagyobb szerződéssel a védelembe érkeztek még nevek a két évig maradó James Harrison mellé. New Yorkból jött Coty Sensabaugh, aki a secondary erősítésére hivatott. A Steelers CB-i közül Gay és Cockrell értékelhető, Burns teljesen fogalmatlan, így talán még helye is lesz Sensabaugh-nak, legalábbis 2015-ben (tavaly alig játszott) a liga 12. legkevesebb yardját engedte az elkapás után. A Jaguarsban vált feleslegessé Tyson Alualu, aki alapvetően pocsék játékos, nem is értem, mit várnak tőle Pittsburgh-ben.

 

 

Akik mennek

 

A legfájdalmasabb távozó Lawrence Timmons lesz, akinek a coverage- és passzsiettetésbeli képességei ugyan megkoptak, de még mindig fontos tagja volt az öltözőnek (ám évi 6 milliót nem ért). A draft viszont elég mély LB-kben, így emiatt nem kell aggódni, ellenben Harrison cseréjét/utódját lassan időszerű lenne megtalálni, továbbá Shazier és Harrison mellett Dupree-nek kéne nagyon fellépnie, hogy olajozottan működjön a front seven.

 

Elment az elkapó Markus Wheaton is, azt hiszem minden Steelers-drukker szívéből szólok, hogy semmi gond nincs ezzel. Ugyan nem jelentette még be, de Deangelo Williams jó eséllyel visszavonul, mivel nem valószínű, hogy szerződést kap. A rosteren hét futó is van, belőlük Bell mögött Toussaint és Davis is életképes bármikor.

 

 

Értékelés

 

A legnagyobb gond, hogy nem sikerült se komoly pass rush tudást behúzni a csapatba, sem jobb linebackert igazolniuk, hisz lemaradtak Sheardről, Simonról, és Hightowerről is. A LB-sor mögött nincs semmilyen mélység, és a CB-k legjobb esetben is középszerű teljesítményt mutatnak fel. A Fűzővel Kifelé! Top 100 szabadügynök listájáról csak az eddig is náluk játszó játékosokat tudták megfogni, új nevet nem szereztek.

 

Az értékelés a csapatnak C+, mivel a legjobb esetben is kozmetikáztak csak, valódi igazolásokat nem láttunk. Hozzá kell tenni viszont azt is, hogy az offense részéről jelenleg egyedül Roethlisberger öregedése szab gátat a sikernek. Big Ben 2016-os szezonja látványosan borzasztóra sikeredett az elmúlt két év nagy menetelése után, a híres hazai/idegen teljesítménykülönbsége pedig nagyon kinyílt, idegenben lényegében egy ligaátlag irányító volt, míg otthon a villámokat szóró Zeusz. Offense részről így inkább B vagy B-, míg a defense egyértelműen C- vagy D.

64 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
64 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Sestertius
Sestertius
2017-03-26 11:16

Hamarosan kipukkad a Steelers remenyeim szerint.. Tobb kulcspozicioban oreg sztarok, hatalmas penz ket jatekosnak (+BB) az offben. Nalunk elit run deff es most mar a legjobb safety sor… A hazai meccs megmutatta h mi kovetkezik, az idegenbeli is csak AB zsenialitasan ment el, de ez a masszivan felturbozott secondaryvel nem tortenik meg megegyszer

Vova
Vova
Reply to  Sestertius
2017-03-26 11:23

Nagyon nem fog kipukkadni. Ezek az igazolások csak a depth miatt voltak szükségesek, igazi erősítések a draft-ról fognak jönni. Az első 105 pick-ben 4-szer választanak, és ilyen mély edge és CB class-ból biztosan sikerül kezdőket húzni, sanszosabb, hogy a Baltimore fognak kipukkadni. mi értelme a felturbózott secondary-nek, ha elvesztették Wagnert meg Zuttah-t? Majd az alapszakaszban meglátjuk.

Sestertius
Sestertius
Reply to  Vova
2017-03-26 11:30

Zuttah nem szamit. Wagner potlasa is megoldhato hazon belul. De amit irsz az olyan mint ha elfelejtened, hogy mi is fogunk draftolni :) raadasul korabban is…

acsdav2
acsdav2
Reply to  Sestertius
2017-03-26 12:00

Oké, hogy jó a védelem, meg a falat megoldják, de Flacco és futójáték mikor lesz már jó??
Gyakorlatilag ezen múlik minden. Amúgy te, mint Ravens szurkoló, milyen posztra vársz játékost az első körben?

Sestertius
Sestertius
Reply to  acsdav2
2017-03-26 14:36

Ha lecsuszik a 2 top wr akkor oda, ha nem akkor Edge

Flacco iden se volt rossz.. (Elso off season lesz amikor o is es Perriman is egeszseges, ez sokat jelenthet) A playhivas volt katasztrofa.. Iden van uj futoguru, ergo nem csak egydimenzios lesz az off.
Woodhead ha egeszseges marad akkor azert eletkepes lesz a futas

acsdav2
acsdav2
Reply to  Sestertius
2017-03-26 20:04

Woodhead sztem passzjátékoknál lesz elsősorban alkalmazva. Mike Williams és Corey Davis nem olyan szintű elkapók (az eddig elemzések alapján), akiket mindenképp kikkel húzni, ha benn maradnak. 2 elkapóra 2 első kört áldozni 3 év alatt, elég durva húzás lenne, úgyhogy bőven van más hiányposzt (EDGE) és a keretben van egy Wallace. Én mindenképp EDGE-t húznék.

Sestertius
Sestertius
Reply to  acsdav2
2017-03-26 20:50

Szerintem nincs sok hianyposzt.. De ebbol 1 pont a WR.. Konkretan 2 elkapo van jelenleg, es mindketto melysegi celpont, jo route runner, biztos kezu celpont gyakorlatilag csak Pitta. Pont, hogy szukseg lenne egy ilyenre, Edge is kell ez biztos, de ilyenunk van a rosteren (a minoseg persze kerdeses) de iden eleg mely az Edge draft.. Szoval a 2. Korben is hozhatunk vkit

acsdav2
acsdav2
Reply to  Sestertius
2017-03-27 14:22

Mondjuk az alapján amit mondtál, akkor nem lenne célszerű WR-t választani. Ha a playhívások jók lesznek és Perrimannel való első közös offseason javulást hoz a passzjátékban idén, akkor idén fölösleges korán draftolni WR-t. Ha nem lesz javulás, ami jelentheti azt, hogy Perriman nem elég jó, akkor érdemes jövőre húzni WR-t.

Sestertius
Sestertius
Reply to  acsdav2
2017-03-27 14:47

Lehet, de mint mondtam, nincs elég WR, és rövid route runner, biztos kezű elkapo meg abszolut nincs

AwesomeOne
AwesomeOne
Reply to  acsdav2
2017-03-27 16:23

Normális kezdő szintű WR-t max az első körben lehet találni, míg az idei class-ból ugyan ilyen edge playa-t akár a 3.-ban is. Itt nem a nagyobb need az ami kérdés, hanem hogy hol lehet megfelelő játékost találni.

Laszlo Kuhn
Laszlo Kuhn
Reply to  Sestertius
2017-03-26 15:09

Végül is reménykedni mindig szabad. Azt nem veszi el senki. :)

Sestertius
Sestertius
Reply to  Laszlo Kuhn
2017-03-26 15:34

Ez a szurkolo dolga nem? :)

Laszlo Kuhn
Laszlo Kuhn
Reply to  Sestertius
2017-03-26 15:54

Pontosan!
Egyébként jó csapat a Ravens, remek lesz a secondary…nagy meccseket játszunk jövőre :)

Laszlo Kuhn
Laszlo Kuhn
2017-03-26 15:04

A Steelers CB-i közül Gay és Cockrell értékelhető, Burns teljesen fogalmatlan, így talán még helye is lesz Sensabaugh-nak, legalábbis 2015-ben (tavaly alig játszott) a liga 12. legkevesebb yardját engedte az elkapás után.-Írja ezt az, aki gondolom tavaly nem nézett meg egy Steelers meccset se. Burns újoncként bekerült a csapatba és tavalyi class első körében kiválasztott CB-k közül a legjobban teljesített. Vagy mit kellett volna még csinálni, hogy neked is tetsszen?

Vova
Vova
Reply to  Laszlo Kuhn
2017-03-26 16:06

Ez azért van, mert mindenki felült a Jalen Ramsey bandwagonra, de sebaj, a Steelers játékosait valamiért mindig kevésbé ismerik el…

renningan
renningan
Reply to  Vova
2017-03-26 17:24

Kgym nyilvan megmagyarazza hogy miert irta amit irt.

En ehhez csak annyit fuznek hozza hogy a giantsesek szerint nem ismerjuk el a giantst, a 49ers szerint a 49erst, a seahawksosok szeribt a haekst es igy tovabb es igy tovabb.

Egy szurkolo mindig jobbnak latja a sajat csapatat es szidni is csak o szidhatja.

Erre jo pelda hogy mondjuk a packers rajondok sokkal konnyebben ugranak egy rossz szora ha en irom, mintha Chester irna ugyanazt.

Laszlo Kuhn
Laszlo Kuhn
Reply to  renningan
2017-03-26 17:38

Igen, megmagyarázta!!! Bújja a szar pff statisztikait és meccset meg nem néz. Inkább nem is válaszolok neki, mert akkor csak elfogult lehetek. De Dez Bryant tényleg megégette. Nagyon okos ?

renningan
renningan
Reply to  Laszlo Kuhn
2017-03-26 19:17

Nem azért, hogy kötekedjek, de az NFL csapatok többsége is hitelesnek és megbízhatónak tartja a PFF-t, ugyanis főállású, magasan kvalifikált szakértők dolgoznak ott, nem beszélve arról, hogy a top játékosok is relevánsnak tekintik, tanácsot adnak és segítik az értékelések pontosságát. Ha döntenem kellene a te véleményed között, aki az összes Steelers meccset látta, a KGYM véleménye között, aki nem tudom mennyi meccset látott, de utána olvasott és hozott releváns statisztikákat, meg a PFF között, akkor nyilván a PFF-re tenném a voksomat.

Sőt, utána KGYM-mellé, de nem azért, mert szerkesztő, hanem azért, mert bár tényleg minden tiszteletem a tiéd, de ő legalább valamivel megpróbálja alátámasztani a véleményét, míg te eddig csak annyit írtál, hogy láttad őt játszani, az általad olvasott szakértők szerint és szerinted jó volt (a csapat közeli szakértők egyébként mindig elfogultak). Nem mondom, hogy nincs vagy nem lehet igazad, vagy hogy ne lehetne engem meggyőzni arról, amit mondasz, de akkor tényleg támaszd alá valamivel a mondanivalódat.

Amúgy megnéztem a PFF értékelését, már csak a poén kedvéért is. Ők a 40. legjobb cornernek értékelték az idei szezon alapján egy közepes teljesítménnyel. Ezek szerint nem fogalmatlan, viszont közel sincs például Ramseyhez. Az igazság vagy a valóság valahol a két vélemény között lehet.

Egyébként ez egy kicsit kezd olyan lenni, mint amit velem vitáztál Timmons kapcsán :D Pedig lelkem rajta, két szemem végig Timmonson volt, hogy ha esetleg megint szóba került, akkor el tudjam mondani, hogy igen, ő pont ugyanolyan pocsék, mint ahogy írtam korábban :D kár, hogy nem került szóba :(

renningan
renningan
Reply to  renningan
2017-03-26 19:23

Már a pocsékot az utóbbi két szezonjára értem. Szerintem olyan volt, mint Tulloch az utolsó éveiben: nagy játékok és felvillanások ide vagy oda, azért lassú már.

Laszlo Kuhn
Laszlo Kuhn
Reply to  renningan
2017-03-26 20:39

Inkább ide teszem be, mert a másik hozzászólás így is túl hosszú lett:
Ami pedig Timmons gyengeségét érinti. Évi 6 milliót fog keresni az a szar, kivénhedt csóka Miami-ban, 11-et garantálva. Úgy látszik ők nem olvasták a vitánkat :) (bár már én sem emlékszem rá)

Hightower évi 8,75 körül fog keresni asszem. 31-32 évesen nem is rossz az a 6/év. :)

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  Laszlo Kuhn
2017-03-26 21:47

Broki meg 4ev 72 milliot kapott. A csapatok hibàznak, attól még lehet vki szar :D amugy nem foglalnek allast Timmonsról (najó mégis, jó szar volt az elmúlt mondjuk masfel evben, egyket eltalalt meccset, play-t kivéve :D )

Laszlo Kuhn
Laszlo Kuhn
Reply to  Leonidasz007
2017-03-26 21:53

Én éppen ezért nem is sajnálom, hogy nem tettünk érte 6-7 millió/év az asztalra. Futás ellen jó volt, minden másban már Shazier lényegesen előtte. Bár a statisztikákat nem bújom, a meccseken ez kiderült. A kérdés most csak az, hogy egy Vincs Williams mire lesz elég. Ne és persze Haason Reddick :)

Vova
Vova
Reply to  Laszlo Kuhn
2017-03-26 21:55

Vince Williams = 2 down ‘backer, minden másra ott a nickel és a dime)

renningan
renningan
Reply to  Laszlo Kuhn
2017-03-26 21:57

Sorry, de ő a Lionsbe megy :D legalábbis remélem, bár egy jobb LB prospectért lemondanék róla ;)

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  renningan
2017-03-26 22:27

A Lions LB rostert elnezve egyket 3.-4. Koros LB is erosites lesz :D

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  Laszlo Kuhn
2017-03-26 22:25

Reddick egyre inkább ugy tunik nem lesz már ott bent, de persze ne vessunk el semmi lehetőséget :D egyebkent en irom majd az ismertetojet, nem lenne rossz befektetes ;)

Laszlo Kuhn
Laszlo Kuhn
Reply to  Leonidasz007
2017-03-26 22:49

Áh, ha ennyire jó véleménnyel vagytok róla, akkor ő tuti nem lesz Steeler :)
Miről vitáznánk 32 nap múlva :)))

Laszlo Kuhn
Laszlo Kuhn
Reply to  renningan
2017-03-26 20:37

A statisztika azért sántít, mert kapásból tudok mondani két meccset, ahol tényleg nagyon megégették Burns-t. Az egyik Wallace 95 yardos elkapásánál volt, ami ugyebár jelentősen rontotta a yac statisztikáját, hiszen van 80 yardot gyalogolt MW az endzone-ig. Ezt persze beírjuk AB hibájának, pedig a safety-k is szégyellhették magukat. (Egyébként idén az egész Steelers-re jellemző volt, hogy több hosszú játékot engedtek, mint korábban 5 év alatt) A másik Dez Bryant volt, aki mellett nagyon nem volt képben. Akkor került egyébként a kezdőbe, talán 2.-3. meccse lehetett. Bryant csinált is mellette vagy 110 yardot. Ezeken kívül is volt egy-egy nagy elkapás mellette, de a statisztikákból mindig ki lehet ragadni valamit amivel éppen igazolom magam. És ezért érdemes megnézni egy játékost. Egyébként ez a csapatok többsége hitelesnek és megbízhatónak tartja a PFF-t értelmezhetetlen. Nyilván a PFF-nek az az érdeke, hogy ezt gondolják, különben ki fizetne elő rá, ugyanakkor ez igaz vagy sem, az sosem fog kiderülni. A game tape számomra többet mond, mint a statisztika, de ez lehet persze nézőpont kérdése. Amúgy a PFF azt is írja, hogy az első körben a 12. legjobb (CB-k között a 2.) grade-et kapta.
Abban amúgy nincs vita, hogy lehetne jobb is a Steelers CB állománya, ugyanakkor a leírtak alapján a fogalmatlan jelzőt találtam nevetségesnek.
És akkor hogy leírjak valamit mellé, íme a PFF szöveges értékelése róla:
“No rookie cornerback has surrendered more touchdown catches than Artie Burns, but he also has three picks, five pass breakups, and has allowed fewer than 60 percent of the passes thrown into his coverage to be caught. One 95-yard catch-and-run by Mike Wallace skews his numbers, and Burns has shown a marked improvement over the second half of the season.”
Ami pedig Timmons gyengeségét érinti. Évi 6 milliót fog keresni az a szar, kivénhedt csóka Miami-ban, 11-et garantálva. Úgy látszik ők nem olvasták a vitánkat :) (bár már én sem emlékszem rá)

renningan
renningan
Reply to  Laszlo Kuhn
2017-03-26 21:56

Cutler 18 milliát keresett, Suh lassan 20-at, Tom Brady meg 12-t :D a csapatok csinálhatnak hülyeséget. De most Timmonst direkt game tape alapján húzom le, mert szerintem borzasztó. És ez no offense vagy valami, csak egy példa, hogy láthatunk mást.

Egyébként köszi a leírást. Így azért jóval árnyaltabb a lép és ha itt tartunk, akkor szerintem is erős a vállalhatatlan, de ezzel együtt lehetne jobb a CB állomány. Ebben asszem ki is egyezhetünk :)

Sestertius
Sestertius
Reply to  Laszlo Kuhn
2017-03-26 19:49

Azert ez igy eros.. A PFF elemzesek meglehetosen relevans adatok. Osszesegeben szerintem koszonet illeti az egesz stabot a munkajaert. Az, hogy nem ertesz egyet, szived joga.. Arra jo a kommentmezo h lehessen ervekkel vitatkozni.. Na most sry, de a vak vagy es nem nezel meccset nem kifejezetten erv

Laszlo Kuhn
Laszlo Kuhn
Reply to  Sestertius
2017-03-26 20:48

Az a bajom ezzel, hogy ha 9 meccsen nincs rólad elkapás, de a 10.-en 100 yard az elkapás után, akkor ugyebár van egy 10 YAC-es statisztikát. Persze ez is sarkít. Kiragadni két statisztikát az egészből sosem a teljes igazságot mutatja. Volt 3 int-je, néhány leütött passza, ami azért javítja ezeket a számokat. És nem akarom, hogy bárki félreértsen, nem tartom Burns-t top CB-nek vagy semmi ilyen, de ahhoz képest itt is hogy lehúzták a draft után, teljesen vállalható első éve volt. És teszem hozzá azt is, hogy Dupree visszatérése és JH kezdőbe állítása előtt alig volt passrush a csapatban, anélkül pedig Shermannak se menne. Egy CB teljesítményét nagyon fel tudja húzni egy jó passrush és le is tudja rontani. És éppen ezért érdekes, hogy nézel e egy meccset, mert ezt semmi statisztika nem adja vissza.

Sestertius
Sestertius
Reply to  Laszlo Kuhn
2017-03-26 21:12

Nem egeszen, yac nem meccs alapu ugye, szerintem amugy az egyik legjobb cb ertekeles, hogy milyen qb ratinggel dobalnak fele.

Amugy ertem h a “foggalmatlan” szoval volt a bajod.. Mindenesetre ha nem is foggalmatlan.. De mindenkepp gyenge CB. Es ha 100 yardos td ket kap rola a csapat (egy szezonban 2-ot mondjuk) az epp eleg szivas

Laszlo Kuhn
Laszlo Kuhn
Reply to  Sestertius
2017-03-26 21:26

Nem egészen érted, ezek szerint :)
Ahogy Renningan is írta, átlagos CB, se jobb, se rosszabb. De újonc is, akárcsak Hargrave és Davis is a tavalyi Steelers védelemből. És ennek a védelemnek sokat köszönhettek, hogy főcsoportdöntőt játszottak. Mert az sajnos nem annyira a BBB-n múlt.

Sestertius
Sestertius
Reply to  Laszlo Kuhn
2017-03-26 21:31

Hmm ezek szerint vannak atlagos Cb-k meg elit Cb-k?
Young szerintem atlagos (ha mar Ravens).. Na most akar a mutatott jatek akar a statok alapjan Burns szarabb.. (Es itt meg a pass rusht se lehet felhozni mentsegkent.. Mert az nalunk konkretan nem letezett..) ergo ha Young atlagos akkor neki valami masik kategoriat kene kitalalni…

Sestertius
Sestertius
Reply to  Laszlo Kuhn
2017-03-26 21:37

Ha nem lenne BBB akkor nem hogy focsoportdonto meg PO se lenne…. Ennek a vedelemnek meg a teljesen impotens Ravens playbookbol is sikerul osszekaristolni 21 es 27 pontot

Laszlo Kuhn
Laszlo Kuhn
Reply to  Sestertius
2017-03-26 21:43

Elég csak megnézni mi volt a KC elleni mérkőzésen, ahol végig a védelem tartotta meccsben a Steelers-t. És végül sikerült TD nélkül zárni. Persze kell BBB, de sokszor sajnos a védelemnek kellett tartást adni, mert az offense nem úgy teljesített ahogy elvárt lett volna. Különösen idegenben, ahogy a cikk is fogalmaz.
A Ravens meccseket meg hagyjuk egy másik topic-ra. Az egy külön kategória, hogy ellenük mit csinál a Steelers. Tavaly egy Ravens C is elverte a Steelers-t. Hiába volt rengeteg sérült, még Flacco se kellett a győzelemhez.

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  Laszlo Kuhn
2017-03-26 21:43

Nanana :D , mi nem azz mondtuk h Burns szar játékos. Mi azt mondtuk, hogy emberezésben jó, a Steelers pedig tőbbnyire Zónàzott igy nem ertjuk h miert ő. (Emlékszek a vitára) egyebkent ez iden se tudom h valtozotte jelentosen, de pl a Pats ellen zónàval lett lassú halál.

Amugy érthető a felhàboródàs, a fogalmatlan erős túlzás volt KGYM reszeről, de az írokat néha elkapja a gépszîj mikor vmit ki akarnak fejezni. Tehét kgym szerint burns nem volt elég jó CB a vedelembe, johetne erősites. Es amugy igaz h burns sztem egy kozepes teljesitmenyt tett az asztalra de azt az idèny masodik resze mentette meg, ideny elejen elég harmatos volt(rookie-kent nem hibaztatom)

Laszlo Kuhn
Laszlo Kuhn
Reply to  Leonidasz007
2017-03-26 21:49

Ezt miért nem lehet like-olni :)
Megkapnád…egyetértünk.
Én is emlékszem erre a vitára. Két éve elkezdtünk egyre inkább emberezni. Sokat javult a Steelers védelme (önmagához képest). Aztán jött Burns is, az irány egyértelműnek tűnt. És tessék. Tavaly már szinte állandóan zónáztak, kaptak is annyi yardot, hogy csak na. És ami megmentette őket az a RZD és a turnoverek. De a Patriots ellen mit vártak azt nem tudom. Az igazi classic zóna elleni játékot mutatta be Brady. Úgyhogy már magam se tudom mi a terv :)

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  Laszlo Kuhn
2017-03-26 21:53

Jaja én elemeztem a meccset és egyszerűen nem értettem. Kivéreztették saját magukat. Ha van qb aki ellen nem szabad akkor az pont ő. Ugy hasznalta ki a zónát ahogy akarta. Végig azt vartam mikor valt a steelers es nem Na mindegy màr, van egy olyan sejtesem h emberezesssel is hasonlo lett volna a kimenetel.

Laszlo Kuhn
Laszlo Kuhn
Reply to  Leonidasz007
2017-03-26 21:58

Igen…sajnos az Bell-nél kb eldőlt. Mondjuk valamikor az első félidő végén volt egy szituáció, amikor fél yardon megállították a Steelers-t. Kb az utolsó esélyük lett volna. De utána jött a szokásos BB elemzés és game over.

Vova
Vova
Reply to  Leonidasz007
2017-03-26 21:58

Nem biztos, hogy hasonló lett volna a kimenetel, sztem egy az egyben egyik Pats WR se jobb semelyik Steelers CB-nél, max Edelman.

Sestertius
Sestertius
Reply to  Vova
2017-03-26 21:58

Uhh.. Ez azert eros :)

Vova
Vova
Reply to  Sestertius
2017-03-26 22:00

Most komolyan. Hogan? Vagy Mitchell? Ha nem Brady, nincsenek sehol.

renningan
renningan
Reply to  Vova
2017-03-26 22:01

Hát, Hogan eddig Taylorral vagy Manuelel nyomta, szerintem nem rossz ő. De amúgy van abban valami, hogy nem sztárelkapókból áll a Pats

Vova
Vova
Reply to  renningan
2017-03-26 22:04

Taylorra vagy Manuelel sztem egy meccse se volt 180 yardal és 2 TD-vel, Bradyvel pedig megcsinálta ezt egy Championship Game-n. Brady naggyá teszi az elkapóit, ennyi az egész.

Sestertius
Sestertius
Reply to  Vova
2017-03-26 22:05

Ez vitan felul all, de ezen az emberezes nem feltetlen segit

Sestertius
Sestertius
Reply to  Vova
2017-03-26 22:03

Barmennyire nem szeretem a patriotsot, megis SB gyoztes csapatrol van szo.. Es Bradyt nem lehet kivenni a kepletbol.. Ha emberezes ha zona a Wr ek megfutjak az utjaikat, es Brady oda fogja szerkeszteni.. Nyilvan Zonat hamarabb verezteti ki, de a Steelers secondary azert nem vilagvero

Vova
Vova
Reply to  Sestertius
2017-03-26 22:06

Nem világverők az tuti, de akkor is váltani kellet volna. Ami nem megy, azt nem kell erőltetni.

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  Vova
2017-03-26 22:01

Sokat gondolkodtam ezen h miert nem valtott Tomlin, de sztem félt tőle h egy az egybe sokkal tobb nagy jatekot szopnak be. És inkabb el akarta kerulni a bajt, de igy se sikerult, csak lelassitotta, ahogy fentebb irtam lassu halal. Lehet h szigoruan nezve nincs oriasi kulonbseg egyik pats elkapo es steelers cb kozt se (nem allitom h nem igy van csak a pelda kedveert) de sztem elkerulhetetlen lett volna h huz vmi olyat a pats amivel iszonyuan megverik oket. Itt meg ugy volt tomlin h ne legyen nagy jatek. Na mindegy meg kellett volna probalni

Vova
Vova
Reply to  Leonidasz007
2017-03-26 22:02

Pont ezért volt Steelers-szurkolóként nézni, annyira reménytelen volt az egész, pedig félidő után vártam a csodát, de hiába…

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  Vova
2017-03-26 22:06

Most nem irhatom le h mennyire a steelersnek szoritottam m azzal vadolnak h nem szeretem a patset, de hidd el erosen remeltem (ha masert nem egy szoros meccs miatt) h megszoritjak/megverik oket. Es mint fentebb irtam en elemeztem a meccset, minden jatekot tobbszor lassitva es szornyu volt nezni (ha broncos meccs lehet ink atadom vkinek mert kurvara felhuztam magam) h varod hogy vmit valtoztatnak, mar volt h azt ereztem kocckaztassatok de igy nincs ertelme es csak nem jott. Nem tudom lattame meccset ahol tomlint igy lemeccseltek. Fura volt.

Vova
Vova
Reply to  Leonidasz007
2017-03-26 22:08

Pedig pont most írtad le, hogy mennyire szorítottál nekik :D
De nekem is furcsa volt Tomlin passzivitása. Remélem, ebből csak tanulni fog.

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  Vova
2017-03-26 22:11

Tudom ;) de tudjak a pats fanok h elismerem a csapatuk, ennyit megengedhetek magamnak h elismerem h nem nekik szoritottam. Attol meg ami szép és jó azt leirom. Elotte se mondhatom h nem a kc-nek szoritottam a steelers ellen, de ott is leirtam h jobbak voltak es miben. Ez ilyen :D

Laszlo Kuhn
Laszlo Kuhn
Reply to  Leonidasz007
2017-03-26 22:06

Már ott elrontottuk, hogy mindenki Bell játékára készült és mi ezt meg is tettük. Korábban a KC ellen például Big Ben elkezdte passzokkal csinálni a teret Bell-nek és csak 8-10 passz után kezdtük tömni Bellt. Itt semmi ilyesmi nem volt. Csak adtuk a labdát neki, aztán feküdt rá mindenki. Védekezésben ugyanúgy nem tudtunk váltani, bár azért ott is volt a 2. félidő elején egy 3&out amit elértek, de az offense semmire nem ment vele. Túl sok volt ez egy ilyen fiatal védelemnek. ÉS Tomlin valahogy nem tud meccselni BB ellen. De nem csak ő persze :)

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  Laszlo Kuhn
2017-03-26 22:10

Kb a jatek minden elemeben alulmaradt tomlin azon az esten… ahogy irod altalaban BB lemeccseli (nem csak ot , akarkit) de azon az esten nagyon durvan. (Offense-defense mindenhogy…) ahogy te irod, addig sokkal jobb volt a game plan minden csapat ellen, erre ott… es nem jotz a valtas, na mindegy kar a multon ragodni.

Laszlo Kuhn
Laszlo Kuhn
Reply to  Leonidasz007
2017-03-26 22:14

Így van…jó messzire jutottunk onnan, hogy Burns “fogalmatlan” :)
Egyébként pici apróság, hogy Martavis Bryant se kapott említést, pedig ha mostanság visszatérhet, akkor lehet Hunter az 53-ba sem kerül. Tyson Alualu-nak is örülök. Meglep, hogy “pocsék” jelzőt kapott. Na de lehet hozzászokom ezekhez a jelzőkhöz, bár jót beszélgettünk :)

renningan
renningan
Reply to  Laszlo Kuhn
2017-03-26 22:00

Lehet, van ilyen upvote vagy mi a halál :D

Sestertius
Sestertius
Reply to  renningan
2017-03-26 19:46

Mar most tudom, hogy hulyeseget irtok majd a Ravensrol ;) :D

renningan
renningan
Reply to  Sestertius
2017-03-26 20:04

Isti írja, ő Flacco fan, szal reménykedjünk :D

renningan
renningan
Reply to  Sestertius
2017-03-26 20:05

Egyébként nekem már mondták egyszer azt, hogy beálltam a nemzetközi Ravens lejárató kampányba!!!! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD LOLOLOLOL :D ráadásul egy James Harrison cikk miatt!!! :D

Sestertius
Sestertius
Reply to  renningan
2017-03-26 20:11

Ez igy is van, aki nem Raven az csak lejarat, es ugysincs igaza :D

György Márk Kis
György Márk Kis
Reply to  Laszlo Kuhn
2017-03-26 17:24

László, azért hülyeségeket ne írj már le. Én értem, hogy nem tudod elfogadni, ha valaki a kedvenc csapatodban nem a legjobbak között van, de Burnst hadd nevezzem már fogalmatlannak, amikor még a hatodik körös Brown is lejátszotta őt a szezonban.

A Steelersből Burns engedte magáról a legtöbb yardot általában és elkapás után is, és az egész ligából. A ligában azok közül a cornerek közül, akik rendszeresen használva voltak (leg. 8 meccs, 50 target, ez 84 főt jelent), Burnsről szerezték az ÖTÖDIK legtöbb yardot elkapás után, és általánosságban véve is a TIZENKETTEDIK legtöbb yardot.

Sajnálom, tetszik, nem tetszik, de nem Ramseyvel van versenyben az classból, hanem Apple-lel és Hargreaves-sel, és nem dobogós helyért.

comment image

Kopi3.14
Kopi3.14
2017-03-27 10:48

A Seces agyatlanságért már kapott KGYM szerintem épp eleget, úgyhogy inkább nem ütöm már érte, égesse csak magát így vele.
viszont az, hogy Hightowert kiemelni, mint akiről lemaradtak, eléggé röhejes. A fél net azzal volt tele, hogy csak értéket meghatározni járt körbe, nem akart sehova eligazolni, vagyis egy eleve megszerezhetetlen játékos volt.

Böröndi Krisztian
Böröndi Krisztian
2017-03-29 08:50

MInek ír róla, ha nem ért hozzá…

64
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x