Connect with us

Hír

Blake Bortles egyre pocsékabb

A Jaguars quarterback Blake Bortlesnek nagyjából ez az utolsó idénye, hogy megmutassa, van benne kezdő potenciál. A csapat már így is nagyon kezd ráállni a futásokra, viszont ha Bortles így folytatja, még azt sem fogják megengedni neki, hogy a futó kezébe ő adja a labdát. A szombati edzésen ugyanis öt interceptiont dobott.

 

 

Az első két pick 7 a 7 ellen történt, a maradék három a 11 a 11 elleni gyakorlatok alatt. Egyet Telvin Smith visszavitt TD-re, két passzát pedig az a Tyler Patmon halászott le, aki 2015 óta nem játszott alapszakasz meccsen. Képzelhetjük, mennyire homály passzok voltak.

 

Bortles, mióta 1/3-asként a ligába érkezett, 63 turnovert hozott össze, ami a legtöbb a ligában. Ebből 51 INT, ami a második legtöbb, ráadásul 11-et az ellenfél védői vissza is hordtak TD-re. Sőt, Bortlesnek összesen annyi győzelme van, mint amennyi pick6-e, szóval nagyon, de nagyon hamar össze kellene kapnia magát.

13 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
13 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Debreceni József
Debreceni József
2017-07-30 18:47

Nem, nem kell, ez csak jó nekünk Houstonban? Csak a Titansre kell figyelni

Daniel Grant
Daniel Grant
Reply to  Debreceni József
2017-07-30 19:24

Igaz, jó viaskodást a második helyért. :P Go Colts!

shagi
shagi
Reply to  Daniel Grant
2017-07-30 19:43

Azért remélem ezt nem gondolod komolyan :D A Colts Luck nélkül közel 1/1 aspiráns, és ha Luck sem hozza a szokásos formát, akkor bukta van. A Titans évről évre egyre keményebb mind támadó, mind védő oldalon, a Texans brutál védelme pedig jobb, mint a Colts legjobb támadóegysége. A támadósoruk pedig jóval jobb lesz, mint a Colts védelme. A csoportgyőzelem szinte biztos, hogy a Titans-Texans duóból kerül ki.

Daniel Grant
Daniel Grant
Reply to  shagi
2017-07-30 20:39

Naaaa, azért ne kezdjük el máris Luckot temetni. Ennyi erővel meg mondhatnám azt, hogyha JJ Watt és Clowney megsérül, akkor máris mennyivel jobb a Colts. :P
A Colts offense a megerősödött fallal és Luck clutchságával – szerintem – körülbelül egy szinten van a Texans védelmével, azt meg nem nagyon értem, hogy lenne a Texans offense jóóóóóval jobb a Colts defense-nél. Ne érts félre a védelmünk egy rakat szar, de azt sem igazán látom, hogy Tom Savage, Brandon Weeden vagy egy elsőéves újonc szállítaná futószalagon a győzelmeket (vagy amúgy bárki más a Houston támadósorából, kivéve DeAndre Hopkinst).
Nyilván nem vagyok én se hülye, csak Colts-szurkoló, nyilván sosem leszünk mi az esélyesek, de azért ne írjuk le a Coltsot, ha mást nem, mert még megint beüthet a liga legszarabb divisionje effektus és behúzhatunk pár meglepi győzelmet. Elvégre három éve ez a csatakiáltásunk: “Lécci, lécci, valahogy szopja be a többi csapat!”

Sestertius
Sestertius
Reply to  Daniel Grant
2017-07-31 08:07

“A Colts offense a megerősödött fallal és Luck clutchságával – szerintem – körülbelül egy szinten van a Texans védelmével”

Ezt te se gondolhatod komolyan :D
a Texans top3 deff, a Colts kanyarban sincs a top3 off-ban

Daniel Grant
Daniel Grant
Reply to  Sestertius
2017-08-01 16:18

Megpróbálok erre a kettőre együtt válaszolni: a tényeket egy baráti adag elfogultsággal vegyítve a Colts offense AFC-szinten top3 egység (Steelers és Patriots, duh). Az irányítót nem hiszem hogy ecsetelnem kell, és aki azt mondja, hogy “elkapók terén nem állnak jól”, annak szeretném bemutatni a döbbenetesen alulértékelt TY Hiltont (a tavalyi év legtöbb yardot szerző elkapója), és a TD machine Donte Moncriefet (7 TD). Futás szerintem meglehetősen korrekt volt, Gore szerintem átlagos teljesítményt bőven hozott, a fal pedig, akármennyire is fikázzák minden értékelőben, három legalább átlagos vagy jobb játékosból áll. Tisztában vagyok vele, hogy “ha nincs Luck”, akkor az offense jobban összeesik, mint egy puding, amin áthajtott egy tank, de ez minden csapatra igaz, azért azt nem fair mondani, hogy hát mennyivel szarabb ez a csapat, ha a kulcsjátékosokat kiveszem…
Ezzel szemben a Houston offense 1 korrekt elkapóval és futóval rendelkezik, a fala még a Coltsénál is aljább, és az újonc irányítók általában, még ha beválnak is, az első évükben nem húzóemberei a csapatuknak.
Defense téren abba megegyezhetünk, hogy a Houston rendelkezik a liga legjobb pass rushával. Ugyanakkor secondaryból már messze nem olyan jók, a safety pozíció évek óta megoldatlan kérdés, a cornerbackek pedig AJ Bouye távozásával gyengébbek mint valaha. (Ezt pedig tudjátok mi tudná kegyetlenül kihasználni? Egy elit QB.) Én maximum top5-be helyezném a kicsit fejnehéz együttest, de ezzel már a szubjektivitás ingoványos talajára tévedtünk megint.
Igazából erre a vitára én több szót nem vesztegetnék, mert mindketten teljesen átváltottunk mundérbecsület-védelem üzemmódba. Legkésőbb a kilencedik héten, vagy esetleg szilveszter napján kiderül, hogy kinek lett igaza. Addig is, győzzön a jobbik, vagy ha ő nem tud, akkor a Colts. :P

Sestertius
Sestertius
Reply to  Daniel Grant
2017-08-01 16:44

Amúgy a Texans engem abszolut hidegen hagy ;)
1 meccsen érdekelnek, amikor remélhetőleg 3-0 ra nyerünk ellenük majd (asszem) októberben

Nekem valahogy Luck hype is kicsit erősnek tűnik, de ez szintén szubjektív persze, csak ha azt vesszük, hogy Luck-ot mindig TOP5 be rakják, akkor miért van az, hogy képtelen a PO-ig eljutni egy ilyen csoportban..
Szerintem a GB semmivel sem erősebb csapat mint a Colts, ellenben ott van egy Rodgers aki (most jönnek mindjárt a patriots zombik) a legjobb, és nem hogy PO, de SB esélyesek évről évre (a védelem hasonlóan gatya mindkettőjüknél)
Szóval 2 dolog lehetséges, vagy Luck mégsem annyira jó, vagy az off nem TOP3 szint
(Steelers, Patriots, Tennessee, Raiders és csak utána jön nálam a Colts amúgy)
Nem érzem még nálunk sem (Ravens) sokkal erősebbnek az egységet, de a Cinci fal összeomlását megelőzően még ők is jobb nevekből álltak

A fal sokkal fontosabb szerintem mint azt gondolják sokan.. ha nincs fal nincs futás, ha nincs futás akkor csak a passzra kell figyelni, és ha falad nincs akkor a pass protection se működik + kapod a nickel és dime felállásokat az arcodba.. erről sajnos tudnék mesélni a 16-os szezon alapján…………. nem véletlenül van teljes rebuild alatt a Ravens futójáték idén, szóval hiába van egy elitnek gondolt irányító, fal nélkül nem megy (lehet, hogy a GB hasonlatra épp ez a válasz, ott azért egy elég tisztességes fal dolgozik Rodgers előtt)

shagi
shagi
Reply to  Daniel Grant
2017-07-31 22:43

Én teljesen semleges vagyok a csoportot illetően, sőt, az AFC-t illetően is, így a véleményem cseppet sem részrehajló.
A Texans D a liga egyik, ha nem a legjobb védőjének a hiányában is rohadtul megizzasztotta a PO-ban a NE-et. Brady a szezon leggyengébb meccsét hozta aznap. Ha lett volna egy Alex Smith irányító poszton, szerintem a NE aznap el is búcsúzott VOLNA! (tudom, a volna/ha nem játszik az életben, de feltételezni szabad) :)
A Colts offense: futójáték átlagot nem súrolja, passzjáték bőven top10-es, ha Luck formában van. De ha balfaszkodik, vagy nem is játszik sérülés miatt, akkor az O teljesen meg van lőve. Elkapók terén sem igazán állnak jól. A fal meg azért még mindig bizonytalan, nem tudjuk, hogy ez a “megerősödött” fal mit is alkot majd.
A védelem: A Coltsban nincs olyan védő már, aki egymaga tud meccseket eldönteni. Hookerrel lehet jól jártak, de róla majd akkor tudunk meg többet, ha láttuk játszani meccsen a nagyok között.
Ami a Texans O-t illeti, az szerintem megkérdőjelezhetetlen, hogy fejlődés lesz az O-ban. Futójáték nem volt olyan rossz tavaly, elkapók azért vannak, és az újonc QB szerintem be is fog válni, én alapból benne láttam a legnagyobb potenciált a qb prospectek közül.

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  Daniel Grant
2017-08-01 09:12

Szerettem annó a Colts-Texans meccseket, mindig izgalmas volt, szorítottam hogy borsot törjünk Paganoék orra alá. Ma már ez megfordult, csak azért nem lesz a Colts utolsó a csoportban mert Bortles a tavalyinál is szarabbul fog játszani és Fournette sem fog beválni. A Csoportelsőség a Texans és a Titans között fog eldőlni, sorry?

Daniel Grant
Daniel Grant
Reply to  Debreceni József
2017-08-01 16:25

Én is szerettem, mert hosszú évekig mindig egy csúcs offense és egy kemény defense találkozása fémjelezte ezt a találkozót. Még mindig szívesen ülök le (bár egy enyhe gyomorgörcs és több alkohol társaságában), de a színvonalesés, főleg részünkről nem kérdéses. De sebaj, mert idén visszahozzuk ezt a nemes tradíciót, ajánlom ide is, amit eggyel lejjebb írtam: győzzön a jobbik, vagy ha ő nem tud, akkor a Colts. :P

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  Debreceni József
2017-07-30 20:40

De arra nem kicsit kell majd figyelni… minden adott,hogy elhappolja előletek a csoportot…

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  Arnold Patsenegger
2017-08-01 09:16

Sajnos igen, már a 2016-os szezon is necces volt, a Titans kezében volt a csoportgyőzelem de elcseszték és még Mariota is lesérült. Én azért bízom abban hogy idén az offense jobb lesz mit tavaly amit valljunk be őszintén nem lesz nehéz überelni? Tökmindegy ki lesz a QB, Brockyt túl fogja szárnyalni illetve remélem idén Miller is hozza a Dolphinsnál látott formáját.

László Varga
László Varga
2017-07-31 20:50

A Colts akkor lehetne jobb, ha Luck nem csak pénzt akarna keresni, hanem nyerni is szeretne. A vezetőségről meg ne is beszéljünk…

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

13
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x