Connect with us

Hír

Eldőlt McCarron sorsa

Újabb névvel bővül az amúgy is jónak ígérkező irányító-piac, ugyanis hosszas jogi huzavona után úgy döntött az NFL, hogy a Bengals jogtalanul tartotta NFI (Non Football Injury) listán 2014-ben AJ McCarront és így nem korlátozott szabadügynök lesz, hanem teljes mértékben szabadon igazolható.

 

 

McCarron játszani szeretne, így kizárt, hogy marad a Bengalsnál. A Browns lehet a legesélyesebb McCarron megszerzésére, hiszen már ősszel is megpróbáltak cserélni érte (csak elbénázták), illetve a korábbi ötödik körös irányító Hue Jackson alatt tanult a Bengalsnál, így újra összeállhatna korábbi mesterével. Ezen felül a Browns jelenlegi irányítóedzője, Ken Zampese három éven keresztül edzette McCarront, úgyhogy ismerős környezetbe kerülne.

 

Máshol nehéz is lenne elképzelni McCarront, főleg ha tényleg kezdő akar lenni – és miért ne akarna. Feltehetőleg kaphat majd egy Mike Glennonhoz hasonló szerződést és ha a Browns okos, akkor draftolnak az 1/1-es pickkel egy irányítót, aki egy évet padozhat McCarron mögött – vagy adott esetben ki is ütheti a nyeregből az edzőtáborban és az előszezonban.

54 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
54 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
draz
draz
2018-02-16 09:15

nem vágom a szegény, kicsi Cleveland Browns irányítóinak a szerződéseit, de Kizer újoncszerződéses, talán őt nem vágják ki, de mi van Kesslerrel és Hogannal? Biztos, hogy kell még egy újonc? Meg megéri nekik egy McCarron, aki ha kezdő lett, nem váltotta meg a világot? Jobb ő, mint a mostani hármas?

katonadani
Reply to  draz
2018-02-16 09:29

Kizerben, Kesslerben és Hoganben nincs semmi, fölösleges velük bármilyen szempontból is számolni (nyilván cserének meg harmadik Qbnak jó, de nem váltják meg a világot).
Addig kell újonccal próbálkozni, amíg be nem jön. De úgy nem lehet, mint a Browns, hogy csak első kör végén vagy 2-3-4. körbe húznak.

draz
draz
Reply to  katonadani
2018-02-16 09:49

azért Kizert eléggé előre gondolták a mockok is, Szívás, sose lesz belőlük PO csapat. Igazából nem is értem, hogy miért gondolnák erősítésnek a csoportrivális backup qb-jét.

acsdav2
acsdav2
Reply to  draz
2018-02-16 14:34

Top tehetségnek senki sem gondolta. A 2.kör volt neki a realitás és az, hogy 2 év padozás egy rutinos irányító mögött.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  katonadani
2018-02-16 10:16

Biztos, hogy draftolniuk kéne QB-t? Nevelni nem tudnak, így érzésre jobban járnának egy FA piacról szerzettel.

katonadani
Reply to  Kopi3.14
2018-02-16 10:25

a Brownsnak olyan QBra van szüksége, aki megváltja a világot. Lehet hülyén hangzik, de olyan kell, aki önmagában is fel tud emelni egy támadósort és nem csak egy jó támadósorban jól játszani.

A szabadügynökök közt ilyet nem találni (igazából sosem találni, nem hiába lesznek FA-k. Persze az idei elég jó felhozatal az eddigiekhez képest, de akkor is). Cousinst sem gondolom ilyen irányítónak. Egy jó rendszerben jól tud játszani, szó se róla, de önmagában nem “különleges”.

Az, hogy nevelni nem tudnak, hát, sosem próbáltak még top prospecttel. Az utóbbi X évben nem húztak magasan QBt (értsd, top5-10ben). Félnek, hogy elkúrják, így inkább nem húzták be se Wentzet, se Watsont (se másokat). Szerintem ez a probléma igazából.

acsdav2
acsdav2
Reply to  katonadani
2018-02-16 14:31

1.Elment McVay, Jackson, Garcon a falból kb mindenki lesérült. Nehéz azt mondani, hogy jó támadósorban volt. Mégis Top10-es teljesítményt nyújtott. Én nem tudom mi a különleges, ha nem ez.

katonadani
Reply to  acsdav2
2018-02-16 14:46

nem igazán tudom miben volt top10 (mennyiségi mutatókban esetleg, pl yard), nem hogy overall. Tök átlagos játékot mutatott. És pont ezt mondom, hogy ha már nincs rendben körülötte a csapat és a rendszer, akkor semmi pluszt nem tud mutatni

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  katonadani
2018-02-16 14:55

Mondjuk olyan QB akiről beszélsz 5 ha van (nem, Wentz nem tartozik közéjük :D). Cousins pedig modnjuk Top13 Volt akkor.

katonadani
Reply to  Leonidasz007
2018-02-16 15:00

ha Wentz nem tartozik ide, akkor vagy nem tudom miről beszélünk vagy nem láttad játszani :D

Cousins nálam 14-17 inkább

Leegyszerűsített, de passer rating alapján így viszonyul az NFL átlaghoz különböző szituációkban:

comment image

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  katonadani
2018-02-16 15:45

Nemár, én se tartom sokra Cousninst, de 17? Sorolj fel 16 jobb QB-t, de előbb 12-t. Wentzről pedign em tudjuk eldönteni azt az állitást h ” ha már nincs rendben körülötte a csapat és a rendszer, akkor semmi pluszt nem tud mutatni” szal egyelőre nem tartozik oda.

(amiket hoztál mutatók nem értem miért mutatnák meg h Cousinsnál van jobb 12 irányító. Le van maradva az elittől, de bőven a többiek felett van igy kb átlagnál mozog legtöbb mutatóban vagy felette)

katonadani
Reply to  Leonidasz007
2018-02-16 16:08

a mutatókhoz: pont azt mutatják, hogy tökéletesen átlagos volt tavaly, egyedül vs blitz volt fasza
Wentzhez: millió olyan példa van, ahol tök egyedül oldja meg a helyzetet. Persze, jó volt körülötte a csapat és a coaching is, nem erről van szó, de olyan pluszt ad hozzá, ami lenyűgöző. Nem az a helyzet, hogy folyton üres elkapókhoz passzol, rövid játékok, stb. Ilyen is van persze, de “out of structure” is fasza, ami szerintem megkülönböztet egy nagyon jó irányítót egy jótól.

Cousinsnál jobb, sorrend nélkül:
Brady, Brees, Rodgers, Ben, Ryan, Wilson, Wentz, Rivers, Stafford – ebben a 9ben szerintem mindenképp kiegyezhetünk, és akkor jön a nehezebb része, ahol már lehet vitázni.
Nálam biztos előtte van még:
Garoppolo, Watson (elhiszem, ha valakinek kevés még, amit mutattak, nekem nem), Newton.
És akkor egy pakkba raknám velük: Smith, Goff, Winston, Mariota, Prescott?, Carr?, Taylor?

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  katonadani
2018-02-16 16:33

Az első 9 teljesen okés. De utánna sztem te sem tudod nyugodt szívvel egyiket se elé tenni. Legalábbis ezt veszem ki az írásodból. És nem véletlen ez sztem. És igen nekem Watsonbol és Garoppolobol ez kevés. Bár kétségtelenül ígéretesek. Többiek meg, meh.

katonadani
Reply to  Leonidasz007
2018-02-16 16:35

Cousins ugyanannyira meh, mint a pakk többi tagja, ahová rakom :D
Garoppolo és Watson pedig 5-5 meccs alatt többet mutattak, mint Cousins bármelyik 5 meccsén

Azt a hármast én nyugodt szívvel teszem Cousins elé és akkor 12nél tartok, a következő pakkot már nem teszem nyugodt szívvel, de Cousinst ugyanúgy nem tenném egyik elé sem nyugodt szívvel

acsdav2
acsdav2
Reply to  Leonidasz007
2018-02-16 16:36

De Ryan miért okés? Vagy mondjuk Rivers? Annyira keret és edző függő, hogy az nem igaz.

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  acsdav2
2018-02-16 16:48

Én őket speciel azért mert elég sok meccsüket láttam és tudom hogy megvan a futballinteligenciájuk, a pontosságuk és az olvasási képességük is ami Cousins elé teszi őket.

Rpi
Rpi
Reply to  acsdav2
2018-02-16 18:31

De most Ryan miért keret és edző függő? Ennyi OC-je másnak nem volt, több sémát kellet megszoknia mint bárki másnak, mégis majdnem minden évben ott van a legjobbak között. Nem egy Manning, de azért leátlagosítani nem értem miért kell.

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  Rpi
2018-02-16 19:05

Legjobb ezekbe a vitákba hogy minden allitas ujabb es ujabb embereket ránt be :D (am Ryan nalam siman Top10, cousinst meg siman veri, csak a felreertesek elkerulese vegett)

Még vhogy belekéne keverni a Patriotsot es itt lenne az osszes aktiv hozzaszolo :D

katonadani
Reply to  Leonidasz007
2018-02-16 19:07

“Brady rendszer-QB, semmi extra”

Rpi
Rpi
Reply to  Leonidasz007
2018-02-16 19:24

Akkor leírom, hogy Brady csak egy system QB, Wilson meg csak azért menő mert tud menekülni, fel fog robbanni a kommentmező. ?

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  Leonidasz007
2018-02-16 22:00

Hogy micsooooodaaaaa?
Mi van a Peccel? :D :D

acsdav2
acsdav2
Reply to  Rpi
2018-02-16 22:45

1.A keret függőséget inkább Riversre értettem, mert nála is ha nincs meg a fal és elkapók sincsenek igazán, ő se jobb, mint Cousins. Ryannél bennem most inkább az van, hogy elment a jó OC és visszaesett a teljesítmény, Cousinsnál például ez nem volt. Ne érts félre Ryan-t nagyon jónak tartom én is, nem egy korszakos zseni, mint Brady-Manning-Rodgers, de egy PO szinte mindig, egy SB menetelés egy jó csapattal benne van.
2. Azért annyira sok OC-ja nem volt. 9 évig volt Mularkley-Koetter-Shanahan trió. Mindhárman HC-k lettek szóval nem rossz szakemberek. Nincs előttem az összes QB-nak az OC-ai, de amennyi Ryannek volt szerintem átlagosnak számít.

acsdav2
acsdav2
Reply to  katonadani
2018-02-16 16:34

1. Nekem már az első 9 is necces. Ryan a tökéletes definíciója, amit írtál, hogy miért is nem különleges valaki. Elmegy az OC és már is tök átlagos. Ben se hozott jobb számokat, pedig neki ott van a liga legjobb futója, elkapója és fala is. Rivers szerintem szintén egy kalap.
2. Szerintem Newton is ugyanez a kalap. Garoppolo és Watson pedig az amit mondtál.
3. Az utolsó kalapból Smith tényleg egy szint vele. Na, de a többiek? Szerintem ezt te se gondoltad át rendesen.

katonadani
Reply to  acsdav2
2018-02-16 16:37

nagyon is átgondoltam, egyszerűen többet látsz Cousinsban a számai miatt, mint amit én. Nem igazán érdekelnek a számai (/számok overall), szerintem nem lehet ez alapján scoutolni igazán. Alátámasztásnak persze jók lehetnek, de rengeteget torzíthatnak is egy csomó okból

acsdav2
acsdav2
Reply to  katonadani
2018-02-16 16:44

De te is számokkal igazoltad, hogy miért is közepes. :D Amúgy, igen tényleg nem elég a számokat nézni (Ryan sok INT-je, azt mutatja, hogy nem vigyáz a labdára, aztán neki volt a legkevesebb rizikós dobása vagy Wentz pontossága, pedig tényleg MVP a srác). De ha nem nézed minden meccsüket, mert nem vagy a szurkolója, akkor még is mivel teszel különbséget köztük? Mondjuk Cousins és Rivers között?
Az átgondolást csak az utolsó pakkra gondoltam.

katonadani
Reply to  acsdav2
2018-02-16 16:47

igen, én is számokkal szoktam alátámasztani, mert az senkinek sem elég, ha azt mondom, hogy jobb/rosszabb :(

minden meccset persze nem tudunk megnézni, de már ha a felét látod, azért elég jó képed kialakul róluk, még ha nyilván nem is lesz tökéletes

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  katonadani
2018-02-16 16:49

Ha elmegy a Redskinsből akkor majd teis a többiek elé sorolod :D Mindig oszt el kettővel amit NFC East ellenfelekről gondolsz negativat és szorozd fel kettővel a pozítovat. Mert az esetek többségében mindig egyetértek veled de ha NFC East játékosról/csapatról van szó akkor nem. Ez nem lehet véletlen :D

katonadani
Reply to  Leonidasz007
2018-02-16 16:51

sose értem, miért :(
nem utálom egyik csapatot sem a csoportból, egyáltalán. És valszleg több meccsüket látom, mint az átlag. Meg többet is olvasok róluk, pont azért mert a csoportban vannak.
Neked jobban elhiszem a Broncosról meg a csoport többi tagjáról szóló véleményed, mert többet látod őket.

katonadani
Reply to  katonadani
2018-02-16 16:52

főleg egy olyan év után nem értem, ahol előre megmondtam, hogy az Eagles fog nyerni és h visszaesik a Cowboys meg a Giants is (ekkora visszaesést persze nem vártam). Mondhatod h utálom őket és azért mondtam, de ez nem igaz.

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  katonadani
2018-02-16 16:54

Volt már azért hogy tévedtél Eastel kapcsolatban is. A Dallastól meg Redskinstől énis ezt vártam. Giantsel kapcsolatban meg nem Volt egyszerű találni. Egyedül az Eaglest nem vártam, de hat ez van. Ott Sem feltétlenül mondtad volna ezt ha nem vagy fan sztem

AwesomeOne
AwesomeOne
Reply to  katonadani
2018-02-16 17:25

Itt is egy példa, mert te a Giants-et tavaly is leszavaztad, amikor meg jól teljesítettek xD Az Eagles győzelme meg azért inkább igazolja ezt a tényt, mert ilyen produkciót a világon nem várt tőlük senki, csak egy fan :D

katonadani
Reply to  AwesomeOne
2018-02-16 17:28

úgy érted, hogy a Giantset vártam csoportgyőztesnek 2016ban? mert így volt

lehet azt is mondani, hogy csak egy fan várt ilyet, de lehet úgy is nézni, hogy jobban látom az erőviszonyait a saját csapatomnak és a csoportriválisnak, mint más. Ami nyilván nem meglepő, Patrik is jobban látja a Broncost és az AFC Westet, mint én.

katonadani
Reply to  katonadani
2018-02-16 17:29

és egyébként voltak nem Eagles szurkoló szakértők, akik az Eagles csoportgyőzelmét várták, csak nyilván kisebbségben voltak

AwesomeOne
AwesomeOne
Reply to  katonadani
2018-02-16 17:37

De nem azért vártad őket oda, mert hogy jók lettek volna, hanem mert a többiekből nem néztél ki semmi jót… azért ez ég és föld, de nem akarom elterelni a témát.

Amúgy szerintem értjük, hogy mire gondolsz, de te is hogy mi mire célzunk. Szóval attól függetlenül, hogy valóban jobban értesz hozzá, még az is igaz amit Leonidasz állít, hogy ettől függetlenül is érezhetően elfogultabb vagy bármelyik irányba is, ha az NFC Beast-ről vagy az Eagles-ről van szó :)

Ezzel nincs is semmi baj, mert még így is messze pártatlanabb (objektívebb) vagy mint sokan. (max az ha tényleg ennyire nem veszed észre, amit azért sokan igen) :D

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  katonadani
2018-02-16 16:52

Én feleanynira se vok elfogult és szenvedélyes fan mint te :D Téged jobban magával ránt azért ez. Még ha te se tartozol az elborult szurkolók közé. Elhiszem h sok meccsüket látod, de mondom ettől még nem lehet véletlen h midnig igy érzem :D

katonadani
Reply to  Leonidasz007
2018-02-16 16:58

szenvedélyesnek szenvedélyes vagyok, szeretem is az Eaglest, de nem hiszem hogy túl elfogult lennék

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  katonadani
2018-02-16 17:04

Ezt általában nem is érzi az ember, mert akkor nem lenne elfogult :D És amugy pont azt irtam h nem túl elfogult, de azért az vagy. Hozzám képest biztosan például

katonadani
Reply to  Leonidasz007
2018-02-16 17:16

az biztos, mert te már-már utálod a Broncost :D

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  katonadani
2018-02-16 17:19

Nyilván :D Minden látens Patses igy van ezzel.

AwesomeOne
AwesomeOne
Reply to  katonadani
2018-02-16 17:23

Azok alapján amiket olvasok tőled én is ugyan ezt érzem, mint Leonidasz. Ha bármelyik másik csapatról v. playa-ról van szó, akkor tökéletesen egyetértek veled, de amit az NFC East-ről ott dől az egész. És igaz ez minden irányba, bármelyik csapatról is legyen szó.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  katonadani
2018-02-16 17:41

Csak Wentzet szopod fel az égig.

katonadani
Reply to  Kopi3.14
2018-02-16 18:07

Te hogyan értékelnéd Wentzet?

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  katonadani
2018-02-16 17:40

Wentz akkor állításod szerint csere QB szint. Ugyanis pont ugyanezt produkálta Foles.

katonadani
Reply to  Kopi3.14
2018-02-16 17:44

Foles azon a ket meccsen kurvajo volt, akkor jatszott olyan jol mint Wentz.
Es inkabb azt mondom h ha Foles ezt tudja konzisztensen akkor o is nagyon jo QB

Sestertius
Sestertius
Reply to  Leonidasz007
2018-02-16 23:02

Szerintem Cousins pont Flacco kategória, kell egy jó csapat köré jó rendszerrel, önmagában nem váltja meg a világot..

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  Sestertius
2018-02-16 23:45

Persze hogy önmagában nem valtja meg a vilagot, azt nem is vitatom. De olyan QBbol
5-6 van a ligaban. En csak azt mondom h top10-12 QB jelenleg. Flacconal jobb

acsdav2
acsdav2
Reply to  katonadani
2018-02-16 16:10

“nem igazán tudom miben volt top10”
Mondjuk mindenben? :)
Yard, Y/A, passzpontosság, TD, TD/INT ratio, passer rating.

katonadani
Reply to  acsdav2
2018-02-16 16:22

Y/A 11.
passer rating 14.
TD/INT 13.
pontosságban éppen 10. valóban

acsdav2
acsdav2
Reply to  katonadani
2018-02-16 16:28

Én az olyan játékosokat, akik nem játszottak legalább 10 meccset, azokat nem számoltam. Így nem került beszámításba Rodgers, Watson és Garoppolo.

pritek
pritek
2018-02-16 09:17

Szerintem tobb van benne mint amire a tobbseg taksalja. Kezdo lesz es nem fog felsulni

katonadani
Reply to  pritek
2018-02-16 09:27

szerintem pont kevesebb van benne, mint a többség taksálja :D

pritek
pritek
Reply to  katonadani
2018-02-16 13:45

… Es akar meg ez is lehet. En szurkoltam, hogy a drafton huzzuk ki, orultem volna. Igazan kivancsi vagyok mit tudna egy epkezlab edzovel kezdokent. Hiszem hogy azt a 44-2t (vagy mi volt a foiskolas rekordja) nem a legyek hordtak ossze.

Doppelspeiche 154
Doppelspeiche 154
Reply to  pritek
2018-02-16 14:03

Rengeteget szamit egy jo edzö, lsd LA. Goff tavalyi szezonban kutyaütö QB volt bajusszal most meg elit egy ertelmes edzövel.

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
2018-02-16 15:20

Ez olyan tipikus Browns húzás lenne, végre megszerzik McCarront… kap egy jófajta szerződést. Majd draftolnak 1/1 re egy irányítót :D

54
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x