Connect with us

Hír

McDanielst kivágta az ügynöke

Az ESPN szerint Bob Lamonte, aki a Colts GM Chris Ballard és Josh McDaniels ügynöke is, fogta magát és kirúgta az ügyfelei közül a Patriots támadókoordinátorát.

 

Én mindig tartom az adott szavam! Ha valaki megszegi az ígéretét, akkor kész, nincs tovább!

 

– mondta a SportsBusiness Journallnak.

 

 

Mindezek ellenére az ügynöknek tudnia kellett volna, hogy mit fontolgat a Patriots támadókoordinátora és figyelmeztetni Ballardot, hogy csak óvatosan. Ha nem tudott McDaniels szándékairól, ha nem vette a jeleket, az szintén az ő sara, bár azzal, hogy kirúgta, legalább részben sikerült kozmetikáznia az ügyet.

 

 

Egyébként az összes forrás azt mondja, hogy McDanielsnek nem ígértek főedzői állást, az ESPN szerint pedig mindössze azzal sikerült meggyőzni, hogy Bill Belichick megígérte neki, hogy megosztja vele minden tudását, kezdve a roster építéstől a fizetési sapkáig.

64 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
64 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Homoki Szabó Tibor
Homoki Szabó Tibor
2018-02-08 03:44

Hoppá hoppá. Az adott szó mégis csak kötelez, még az Nfl-ben is?

kitalaltnev
kitalaltnev
Reply to  Homoki Szabó Tibor
2018-02-08 07:34

Mindig ez a pálca törés. Az uccsó bekezdés első mondatrésze is megvan? Végtelen történet ez…

Homoki Szabó Tibor
Homoki Szabó Tibor
Reply to  kitalaltnev
2018-02-08 07:38

Persze, általában el szoktam olvasni az egész cikket.
Az megvan, hogy a Colts hivatalosan, ország-világ füle hallatára bejelentette az új HC-át?

kitalaltnev
kitalaltnev
Reply to  Homoki Szabó Tibor
2018-02-08 07:41

Te is én is kiragadtunk belőle mégis. ☝ Pocsékul hangzik/mutat, amit és ahogy tett JMD, de nem látunk a kulisszák mögé, ergo csak ne ássuk már el. Sztem.

Homoki Szabó Tibor
Homoki Szabó Tibor
Reply to  kitalaltnev
2018-02-08 07:53

Kár lenne megint elkezdeni ez a cikk alatt is egy hosszan tartó vitát. Mivel mindannyiunknak más az igazságérzete ezért ebben a kérdésben sem fogunk konszenzusra jutni.

tmbb
tmbb
Reply to  Homoki Szabó Tibor
2018-02-08 08:39

az én logikám szerint a bejelentés úgy történt,hogy közben az aláírás még nem történt meg

Homoki Szabó Tibor
Homoki Szabó Tibor
Reply to  tmbb
2018-02-08 09:38

Ja persze ez biztos. Máskülönben a Colts már lobogtatná a szerződést.

Delfi
Delfi
Reply to  tmbb
2018-02-08 09:46

Attól ez még olyan lépés, amit kint nem tolerálnak.
Egész addig bármikor visszaléphetett volna, míg a Colts be nem jelenti _hivatalosan_. Az csak akkor történik meg, ha kezet adtál rá, így most JMD olyan helyzetbe hozta magát, hogy senki sem fogja alkalmazni, mert elvesztette a szavát.
Ne magyar fejjel gondolkozz, nálunk a szerződés sem biztosíték.

tmbb
tmbb
Reply to  Delfi
2018-02-08 10:02

Ebből az következik,hogy Colts elsiette a bejelentést.
még ha magyar fejjel is gondolkodom.

Delfi
Delfi
Reply to  tmbb
2018-02-08 10:08

Nézd, ez Amerika. Ha a Colts nyomást akart volna gyakorolni, akkor nem jelenti be, hanem kiszivárogtatja valamelyik haveri újságíróval, ahogy ez mindig is történik.
A csapatok _hivatalos_ bejelentést csak biztos dolgokra tesznek, ezért hívják hivatalosnak. :) Amögött pedig már kellett legyen egy megállapodás.
Tudom, errefelé az adott szó és a kézfogás semmit sem jelent, – törvényileg Amerikában sem – de gyorsan kiírod magad a jó társaságból ha egy hazudós tetű vagy, aki megszegi a szavát. Egyszerűen kiközösítenek, ahogy ez itt is megtörténik majd, csak erről senki sem beszél.

Grünvald Mihály
Grünvald Mihály
Reply to  Delfi
2018-02-08 10:45

És a hazuhság Luckról , az mire kötelez? Ja az semmire?

Delfi
Delfi
Reply to  Grünvald Mihály
2018-02-08 11:00

Forrás?

Grünvald Mihály
Grünvald Mihály
Reply to  Delfi
2018-02-08 11:05

Espn

combat
combat
Reply to  Grünvald Mihály
2018-02-08 11:14

Tudnál linkelni?

Homoki Szabó Tibor
Homoki Szabó Tibor
Reply to  Grünvald Mihály
2018-02-08 11:55

Ez az az a szavahihető Espn ami évek óta tartó nyílt háborút folytat a Pats-szal szemben?

Delfi
Delfi
Reply to  Grünvald Mihály
2018-02-08 12:56

Érdekes. Az a baj, hogy még semmi sem biztos így sem. Nem tudjuk, hogy a szezonra egészséges lesz-e, nem tudjuk, hogy egyáltalán a szerződés része volt-e ez a téma, illetve azt sem, hogy a visszakozásban volt-e része.
Ha becsapták, akkor igaza volt, de akkor csak kiállna és azt mondaná az őt támadóknak, hogy ez nem így volt, megpróbáltak átverni. De ezt nem mondja.

tmbb
tmbb
Reply to  Delfi
2018-02-08 11:11

Erre azért tegnap hoztam egy Kraft-Goodell példát és ha jól tudom Goodell továbbra is a főkomisszár

Rubiusz
Rubiusz
Reply to  kitalaltnev
2018-02-08 08:09

Lehet én értelmezem rosszul, de az egész bekezdés alapján a “nem ígértek neki főedzői állást” szerintem a patsre vonatkozik

draz
draz
2018-02-08 08:12

szerintem annyi történt, hogy mondjuk az ESPN informálta JMD-t, hogy Luck válla nem kóser, JMD meg úgy gondolta, hogy lehúz inkább lehúz még 2-3 évet BB mögött, utána majd lesz valami, minthogy szénné égesse magát egy nem 100%-os 1/1 irányítóval és nem túl sokra hivatott csapatával, és többet ne kelljen sehova, mint HC. Nem túl gerinces, de érthető és védhető. Csak gondolom Luck valós állapotát nem lehet nyilvánosságra hozni…

Boci
Boci
Reply to  draz
2018-02-08 09:16

Szerintem pont ezzel meszelte el magát mint HC.. egyrészt ha tényleg így történt, fél a kihívástól (Mcvay nem félt hanem inkább épített egy fasza Rams-t) másrészt meg ki igazolná le HCnek ha még az adott szavát sem tartja.

combat
combat
Reply to  Boci
2018-02-08 10:19

Azért, és most durván kisarkítom a példát, ha megkérek egy közgazdászt mondjuk, hogy pattanjon ide és kapja össze a cégem, kap mindent amire csak szüksége van. Aztán amikor megjön odanyomok egy számítógép helyett egy abakuszt a kezépe, hogy gyerünk tessék dolgozni, végül is ezzel is lehet számolni, valahol érthető, hogy elküld a búsba nem?! :D
Mcvay példa nem jó, azért ő tudta mit vállal. Szerintem is az lehet, hogy Luckkal van valami (bár tényleg remélem hogy nincs igazam).

Boci
Boci
Reply to  combat
2018-02-08 10:43

Egyrészt, Luck állapota “nyílt titok” amikor McDaniels “elkötelezte” magát akkor is benne volt a pakliba, hogy nem lesz már soha egészséges. A másik, hogy mcvay egy olyan csapatot vett át akik pozitív mérlegre sem voltak képesek évek óta, Goff-ot pedig mindenidők legnagyobb 1/1-es bust-jának tartották (tavaly Brissett életképesebbnek nézett ki). Szóval ezek szerint McDaniels csak akkor vállal el egy csapatot ha “beleülhet a jóba” ?!

combat
combat
Reply to  Boci
2018-02-08 11:06

Egyrészt akár igen. Miért ne válogatna ez alapján csapatot? Ez abszolút az ő döntése. Semmi közünk hozzá.
Engem is hívtak már olyan helyre ahol szarból kellett volna várat építeni, és hát nem volt nagy kedvem hozzá. Lehet legközelebb meg kedvem lesz.
Goff szerintem messze volt a “mindenidők legnagyobb 1/1-es bust”-ja címtől, de biztos vagyok benne, hogy voltak szaklapok amik lehoztak ilyet. Feltételezem Mcvay látta a játékát és nem értett velük eggyet.
Luck játékát viszont egy éve nem látta senki. Ráadásul nekem nincsenek meg azok a benfentes infóim ( :( ) amik neked ezek szerint igen. Szóval ha a Colts azt mondaná, hogy Luck remekül halad, jobb lesz mint valahava kénytelen lennék elhinni, aztán ha ott vagyok és nem ezt látom, lehet kicsit elgondolkodnék, hogy tuti ezt a lovat akarom e… Szóval az a “nyílt titok” az az amit mi tudunk, de nem tudjuk ahhoz képest mi a “titkolt valóság”.

Raist
Raist
Reply to  combat
2018-02-08 11:29

Tehát akkor szimplán csak hülye szerinted JMD, hogy hagyja hogy Őt dobálják sárral és még bele is áll, miközben megtudott olyan dolgokat a Colts-al kapcsolatban, amik ekkora fordulatra késztették? Mert ha megtudott valamit, akkor ezt jelzi a Colts-nak hogy “köszi, ez van, ez jutott a tudomásomra és így inkább nem” és a Colts ezt lekommunikálja úgy ahogy akarja. Akkor nem lett volna bejelentés. Neeem, persze, Ő megtudott valamit, ezt sehogy-semmilyen formában nem mondja el (nem kéne pontosan, de azért ezt árnyaltan lehetne érzékeltetni) és inkább elviszi a balhét Luck sérülése és a Colts helyett. Aha, hihető :D

Homoki Szabó Tibor
Homoki Szabó Tibor
Reply to  Raist
2018-02-08 11:53

Szerintem ezt a “Luck egészséges e vagy sem” vonalat, ezt el kellene engedni. Szerintem it a Pats-szal kapcsolatos jövőképet vázolt fel neki Kraft úr, ami kecsegtetőbb volt mint a Colts HC széke.

combat
combat
Reply to  Raist
2018-02-08 12:30

Megfordítom, akkor szerinted miért csinálta így amit csinált? Szeret körbe- körbe rohangászni a pofonért, vagy BB-vel titkon erre élvezkednek? Fingunk sincs az egészről, de mindenki szeret úgy tenni, mintha mindenről tudna…

tmbb
tmbb
2018-02-08 08:39

Amúgy meg JMD,most biztos halálra rémült.

csak ezt ne
csak ezt ne
2018-02-08 08:42

Ha tényleg nem ígértek neki főedzői állást, akkor tartom, hogy egy idióta, hogy szószegés árán is itt maradt. Nem is hiszem. BB titkait láthatta közelről jó pár évig. Ez vagy valami visszautasíthatatlanul nagy összeg, és/vagy a Pats HC poszt, ami miatt egy ilyen kínos visszalépést, mely sok kaput, nagyon sokat, bezár előtte – megkockáztatott volna ép ésszel.

Kopi3.14
Kopi3.14
2018-02-08 09:23

Elmondás alapján a holmijat elvinni ment a Patshez, amikor elbeszélgettek veleves maradt. Ez alapján mibol kellett volna az ügynökének ezt tudnia, és mi alapján figyelmeztetni? Pláne, hogy addigra be lett jelentve

Homoki Szabó Tibor
Homoki Szabó Tibor
Reply to  Kopi3.14
2018-02-08 09:40

Szerintem ha lett volna tudomása, -és azért egy ügynök elég bizalmas viszonyban van pártfogoltjával, tehát az én véleményem szerint azért lehetett sejtése-, szóval ha lett volna tudomása is akkor is titoktartási kötelezettsége van. Amit mondjuk egy ilyen lépés előtt figyelmen kívül is hagyhatott, de ez már csak találgatás a részemről.

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  Homoki Szabó Tibor
2018-02-08 11:20

Volt sejtése és hogy megmaradjon a jó hírneve úgy tesz mintha nem tudott volna róla és utána kirúgja az egyik legfelkapottabb ügyfelét? Naneee. Nem tudott róla, biztosra veszem. Ez egy spontán n döntés volt JMD részéről. Mivel nem írt alá semmit, megtehette. Én az ügynöke helyében nem rúgtam volna ki. Az adott szó jó dolog, az írott meg jobb.

Homoki Szabó Tibor
Homoki Szabó Tibor
Reply to  Debreceni József
2018-02-08 11:59

Ok én elfogadom, hogy nem tudott róla, csak feltételezéseket írtam. Csak akkor tényleg van a ligába legalább egy olyan ügynök akinek vannak elvei. (és ebben tényleg nincs semmi irónia a részemről). Örülök neki.

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  Homoki Szabó Tibor
2018-02-08 15:43

Én is szeretem a régimódi “handshake” üzleteket, a baj csak az hogy mindig jön valaki előbb-utóbb aki beleszarik a levesbe. Mindig. Tisztelem azokat akiknek vannak elveik az üzleti életben, de ritka mint a fehér holló az ilyen.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Debreceni József
2018-02-08 15:11

Éppen csak így az ügynök dolgozott már egy csomót, amiért most nem kap egy fillért sem.

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  Kopi3.14
2018-02-08 15:39

Ez igy van. Majd kapott volna ha JMD Billbácsi helyét átveszi. Én emiatt nem rúgtam volna ki, úgy kell a kliensre tekinteni mint befektetés ami előbb-utóbb megtérül.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Debreceni József
2018-02-08 16:00

Már ha kapott volna, már ha átveszi. Ez s lépés a managernek is hatalmas arcvesztés.

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  Kopi3.14
2018-02-08 20:38

Főleg a managernek az. JMD ha nem a patsnél akkor valahol máshol lesz HC. Ha nem az NFL-ben akkor egyetemen. Ha ott sem jön össze akkor Kanadában vagy valahol ahol megfizetik. Éhezni nem fog az életben. Az ügynök viszont emiatt elég nagyot bukhat ha esetleg az terjed el hogy ő is tudott róla.

István_Szamos
István_Szamos
Reply to  Kopi3.14
2018-02-08 11:39

Igen, a Pats berkeiből származó hírek szerint ép bement összepakolni, amikor Kraft és BB leültek vele beszélgetni, és egy kb. 9 órás beszélgetés után döntötte el, hogy marad.

tmbb
tmbb
Reply to  István_Szamos
2018-02-08 11:45

Ha ez valóban így van,akkor ez nem semmi beszélgetés lehetett

István_Szamos
István_Szamos
Reply to  tmbb
2018-02-08 11:52

Most konkrétan nem emlékszem hogy 9 órás beszélgetés volt, vagy este 9-ig (mondjuk akkor még hosszabb megbeszélés volt). Most pont nem találom ki tweetelte…

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  István_Szamos
2018-02-08 15:10

Én négy órásat olvastam. Az se kicsi.

István_Szamos
István_Szamos
Reply to  Kopi3.14
2018-02-08 16:22

Na ja. Zak Keefer szerint JMD egyébként leokézta a sajtó-bejelentést, utána ment pakolni, és akkor futott belle Kraftékba és BB-be.

Bryan
Bryan
2018-02-08 10:04

Én Pats szurkolóként mondom, hogy (a jelenlegi szerény ismeretanyag alapján) enyhén szólva nem volt ez elegáns lépés JMD-től.

Mindazonáltal a fennhangon háborgókat sem értem – sorjában voltak morális tekintetben kb ugyanilyen meredek ügyek az elmúlt pár évben a liga berkein belül. Ez persze nem menti fel JMD-t, de ha nem a Patriots lenne az ügy egyik “oldalán”, lefogadom hogy töredék ennyi figyelmet sem kapna ez az egész…

Ha csak a szerződéses ügyeket nézzük, nekem pl. a Cam Chancellor típusú holdoutok röviddel egy új szerződés után, legalább ennyire gerinctelen dolog.

Boci
Boci
Reply to  Bryan
2018-02-08 10:10

Ez már üldözési mánia. Akárki ugyanezt kapta volna.

Bryan
Bryan
Reply to  Boci
2018-02-08 10:29

Most komolyan, ha ez pl. a Brown-sal történik meg, rajtuk a többség nem röhögne inkább, mint felháborodna? Ugyan már…

Boci
Boci
Reply to  Bryan
2018-02-08 10:45

Nem korrekt pont a Brownst felhozni akit mindenki bánt aki csak tud… de ha pl Shurmur megcsinálta volna ezt a Giants-el akkor ő is ugyanezt kapja..

Nyílméregbéka
Nyílméregbéka
Reply to  Boci
2018-02-08 18:48

Kb. Fél óráig lenne téma nem napokig. Lássuk be a Pats hírértékbem olyan mint az Apple, minden hírt jobban el lehet adni vele, mert kevesen semlegesek, haterek és fanok vannak akik egyaránt véleményt akarnak nyilvánítani ha bármiben is szóba kerül.

combat
combat
Reply to  Bryan
2018-02-08 11:08

“Mi vagyunk a Patriots. Nálunk minden ügy nagy ügy.”

ducksfan
ducksfan
2018-02-08 12:35

erről ez jut eszembe:

https://www.youtube.com/watch?v=br_FQP2v61A

(azért arra a tárgyalás kíváncsi lettem volna, ahol a menedzser a tárgyalóasztal két oldalán ülő kliensei között ide-oda rohangál és győzködi az ügyfeleit az anyagi vonzatokban :D )

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  ducksfan
2018-02-08 15:09

A managernek egy oldalon volt csak kliense.

ducksfan
ducksfan
Reply to  Kopi3.14
2018-02-08 16:23

A cikk szerint a Colts GM-t és JMD-t is ugyanaz az ember képviselte

demonsss
demonsss
2018-02-08 12:45

Amúgy annyira szánalmas , hogy mindeki a Pats-et támadja, mikor semmi nem történt csak annyi , hogy az utolsó pillanatba meggyőzték JMD-t hogy maradjon ( szerintem azzal h BB utolsó vagy utolsó 2 szezonja lesz a csapatnál és átadja a helyét ) , az hogy ő így döntött végül hogy nem megy a colthoz kit érdekel ? , de az hogy ezért a Pats a hibás UGYAN MÁR , csak hát az embereknek muszáj valahol fogást találni korunk legsikeresebb és legjobb csapatán

katonadani
Reply to  demonsss
2018-02-08 12:52

szerintem nem a Patset, hanem JMDt támadja a többség (mindenki?)

Fetyke
Fetyke
2018-02-08 14:18

Nem kell a dolgokat túldimenzionálni.
1.) A Patsnek ehhez a dologhoz tényleg semmi köze, ez nem az ő ügyük.
2.) JMD megtette, amit amerikában nem lehet az üzleti életben (és ne feledjük, ott az NFL is “csak” üzlet). Majd viseli is ennek következményeit. Ennyi a történet, nem több!

csak ezt ne
csak ezt ne
Reply to  Fetyke
2018-02-08 15:40

Kicsit off topicba nyomom, de ha már az üzleti etikánál tartunk.

Azért elég furcsa üzlet ez az NFL, ugye szövetség tehát nem cégként adózik, miközben milliárdokat zsebel be. Jogilag sem az üzleti szabályok vonatkoznak rá, ezzel elég sokszor él és visszaél. A szervezete sem egy vállalati szervezet, a mindenható komisszárjával. Nem nyilvánosak az adatai. Nagyon kíváncsi voltam, hogy a game pass korlátlan kiterjesztésével mennyit zsebeltek be (korábban az USA-ban nem lehetett rá előfizetni), nem találtam semmilyen üzleti adatot, a csillagászati összegű tévés szerződéseken kívül, amiknek amúgy ez a móka jócskán odatett. Ugye a black out szabály eltörlése, ami mára félház előtt zajló meccseket idézett elő szintén nem növeli a nézettséget. Egy szigorúan amatőr ligából igazolják az utánpótlást, melyet tudomásom szerint nem támogatnak, ugyanakkor őket számos cég támogatja, a jogi forma miatt kedvezményesen. Sokáig sorolhatnám, de elég megnézni az agyrázkódásokhoz és az ezek folyományaként – elképesztő számú és arányú játékosnál – kialakuló súlyos betegségekhez való, minimum kétszínű hozzáállásukat (erről egy elég jó film is készült).

Furcsa üzlet ez, külön szabályokkal, sajátos etikával.

Fetyke
Fetyke
Reply to  csak ezt ne
2018-02-08 15:55

Tulajdonképpen egyet értek mindennel, egy dolgot kivéve:
“Egy szigorúan amatőr ligából igazolják az utánpótlást, …”. Ez ugye úgy nem igaz, hogy csak na. Mert bár a játékosok fizetséget elvileg valóban nem kaphatnak az egyetemi ligákban (de mondjuk ösztöndíjasként ingyen diplomát már igen, ami az USA-ban szintén nem kevés összeg), de rajtuk kívül mindenki más nagyon jól keres és megél azokból az “amatőr ligákból” is, állami támogatások nélkül. Örülnénk, ha itthon így nézne ki egy amatőr liga bármelyik sportágban, mint ott az egyetemi.

csak ezt ne
csak ezt ne
Reply to  Fetyke
2018-02-08 16:03

Persze teljesen igazad van. Elvileg szigorúan amatőr liga az. Ott is kétszínű az etika. Mert, hogy lehet elvárni, hogy normális egyetemi hallgatóként, készüljön fel teljesen amatőr módon az NFL-re. És ott is milliók nézik a programok meccseit, full business az egész, persze, hogy sunyiban licitálnak egymásra a játékosokért.

Csak azért nyomtam be ezeket ide, hogy két napja azon pörgünk, hogy jaj szószegést követett el JMD. Durván negatív a véleményem erről, főleg, hogy más emberek életébe is beletenyerelt ezzel gátlástalanul. De ne gondoljuk már, hogy egy szép rendezett világban, az NFL világában ez a fő skandalum, mert nem, távolról sem.

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

64
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x