Connect with us

Hír

HIVATALOS: Kirk Cousins a Vikings irányítója!

Immáron hivatalosan is lezárult az offseason egyik legnagyobb, lefgolalkoztatottabb kérdésköre, méghozzá Kirk Cousins sorsa.

 

 

Amióta cserélt a Redskins Alex Smithért, biztossá vált, hogy Cousins elhagyja a fővárost, már csak a hová volt a kérdés. Első sorban nem a Vikings volt a legfelkapottabb név, de az idő előrehaladtával egyre gyakrabban tűntek fel, míg nem ők bizonyultak befutónak. Cousins egy 3 éves szerződést írt alá, ami $84 milliós teljesen garantált szerződés, ami természetesen rekord az NFL-ben.

23 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
23 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
LG
LG
2018-03-15 20:30

Na vééégre lezárult a Cousins-saga… 84 milka teljesen garantált, pff… De komolyra fordítva a szót, úgy néz ki az NFC North 2018-ban sem lesz egy gyenge csoport! :) Nagyon kíváncsi vagyok mire viszi Kirk kapitány a Vikingsnál.

ducksfan
ducksfan
2018-03-15 20:53

ha három évet lehoz sérülés nélkül, akkor azért ez nem egy olyan rossz üzlet egyik félnek sem

Bryan
Bryan
2018-03-16 00:33

Vicc ez a szerződés. Még a Brady-Rodgers szint sem ér full garantált szerződést, nemhogy Cousins, ráadásul a 3 éves időtartam jelzi, hogy a zsoldos szeretne még egyszer a kasszához járulni…

Az idei offseasonban versenyt hirdettek, hogy ki tud több hülyébb szerződést kötni?

katonadani
Reply to  Bryan
2018-03-16 07:33

milyen alkupozíciója van a csapatoknak franchise QB-kkal szemben? semmilyen, annyit kapnak, amennyit nem szégyellnek elkérni

Bryan
Bryan
Reply to  katonadani
2018-03-16 08:10

Ööö, mondjuk az, hogy nem igazolják le? Nem kötelező bármi áron franchise QB-t szerezni.

Azért Cousins nem az az “egyetlen és soha vissza nem térő kihagyhatatlan alkalom” típusú vétel, a Vikes pont nem volt rászorulva vevői oldalról egy ilyen alkura.

katonadani
Reply to  Bryan
2018-03-16 08:22

persze, de meg is lehet rohadni a Browns szintjén, ha nincs franchise QBd :D

Bryan
Bryan
Reply to  katonadani
2018-03-16 08:35

Igaz, pont ott állt a Vikings a Cousins-sign előtt mint a Browns. Ja mégsem :-)

katonadani
Reply to  Bryan
2018-03-16 08:43

az elvet gondolom érted. Ha nincs QBd, nem mész sehová .

Jelenleg volt 4 reális választási lehetősége a Vikingsnak:

– Cousins 28 millióért
– Bradford a degenerative térdével 20 millióért
– Keenum az egy tényleg kiváló évével 18 millióért
– Bridgewater a horrorsérülésével 15 millióért.

Melyik lett volna a legjobb választás?

Bryan
Bryan
Reply to  katonadani
2018-03-16 09:03

Keenum tökéletesen elég/jó lett volna ahhoz a rosterhez, nem?

Egyébként ti magatok is megírtátok, hogy nem csak a pénz motiválta Cousins-t, szóval talán lett volna még hely alkudozni a feltételeken, így meg lehet vakarózni jövő ilyenkor a 4-5 fontos FA miatt, vagy ha ne adj isten Cousins nem lesz annyival jobb

acsdav2
acsdav2
Reply to  katonadani
2018-03-16 11:42

Amúgy ez még így is egy csapat barát szerződés. Én szinte biztosra vettem, hogy meg lesz az évi 30. Jimmy G-nél alig kap többet, pedig aztán sokkal többet mutatott nála. A szerződést látva neked nincs olyan érzésed, hogy cetlit akarnak belőle ha megnyerik a SB-t idén?

acsdav2
acsdav2
Reply to  Bryan
2018-03-16 11:39

Miért lenne zsoldos? Mert nem marad az iránta nem elköteleződő Redskins iránt és a karrierjét előtérbe helyezve a lehető legjobb csapathoz szerződik?

Bryan
Bryan
Reply to  acsdav2
2018-03-16 18:37

Egyéni véleményem, abszolút lehet hogy egyedül vagyok vele: nekem úgy tűnt az elmúlt két szezonbeli kommunikációjából, hogy inkább a pénz hajtotta mint a Redskins/eredmények iránti elkötelezettség.

Ez nem feltétlen baj, jókívánságból ő sem tud megélni, de bennem teljesen zsoldos karakter rajzolódott le róla. Azt meg mint a csapatom (és nem a játékosai iránt) elkötelezett szurkoló, nem igazán kedvelem. De mondom, könnyen lehet hogy nincs igazam.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Bryan
2018-03-16 21:38

Elfogadom, hogy sokaknak ez így jött le. De azt is nézni kell, hogy a Redskinsnek a 2015-ös PO-t érő szenzációs teljesítménye nem volt elég a hosszútávú szerződéshez és inkább tagelte. (Ekkor még biztos, hogy aláírt volna Cousins egy hosszútávút) Ha azt nézem, hogy a 49ers-nek elég volt 5 meccs, hogy Jimmy G-nek hosszútávú szerződést adjon, akkor a Redskinsre nem mondhatjuk, hogy ők mindent megtettek és csak Cousins pénz éhségén múlott a dolog. Egyébiránt most se lehet azt mondani, hogy a pénz vonzotta, mert a Jetsnél ennél is jobb szerződést harcolhatott volna ki.

Tsabi a patrióta
Tsabi a patrióta
Reply to  Bryan
2018-03-16 11:58

Ha jól emlékszem Brady fizetése garantált, de csak az átstrukturálás miatt! Valamit valamiért alapon, ha már “szotyiért” játszik.

Bryan
Bryan
Reply to  Tsabi a patrióta
2018-03-16 18:42

Brady több mint 10 éve folyamatosan a csapatérdeket helyezni a sajátja elé, gyakorlatilag minden aspektusból. Majd’ 20 éve szolgálja a Pats-et – azért ez kicsit más szerintem :-)

Én amúgy még neki sem adnék full garantáltat, mert bármi előfordulhat…

Tsabi a patrióta
Tsabi a patrióta
Reply to  Bryan
2018-03-17 15:44

Azt se felejtsük el, hogy Gizi többet keres mint Tom! :D

Fetyke
Fetyke
Reply to  Bryan
2018-03-16 13:25

A 3 éves szerződés valóban azt jelenti, hogy Kirk majd szeretne még egy nagy (ennél is nagyobb) szerződést kapni. De erre csak akkor lesz esélye, ha a 3 év alatt teljesít is. Nálunk most lesz/már van csapat körülötte. Ha nem hozza az elvárt szintet, akkor egy 5-6 éves szerződéssel jobban járt volna, mert 3 év múlva a kutyának sem fog kelleni.
Ha viszont hozza a Lombardi-t, akkor meg is érdemli majd a még nagyobb pénzt. Tehát azért ezzel a szerződéssel ő is kockázatot vállalt.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Fetyke
2018-03-16 13:42

De 5-6 éves szerződést nem kapott volna garantáltan, ha meg nem teljesít jól, akkor a Vikings kivágta volna 3 év után (nyilván a szerződéstől függ, hogy mennyi év után érte volna meg) és ugyanott tartunk. Egyébként kizárt, hogy ne lenne kezdő valahol 3 év múlva. Neked Vikings drukkerként mi lenne az elvárt szint? SB győzelem?

Fetyke
Fetyke
Reply to  acsdav2
2018-03-16 18:51

Ezzel a csapattal nálam minimum elvárt szint az, hogy Cousins a 3-ból legalább 2 évben vezesse rájátszásba a csapatot, és legalább egy PO győzelem. De, ha azt veszem, hogy a sokak által lesajnált Keenummal főcsoport-döntőig jutottunk, akkor nem bánnák némi előrelépést. Persze tudom, hogy ehhez sok minden kell.Mostantól például azért szorítok nagyon, hogy Cook teljesen felépüljön, ott folytassa, ahol abba hagyta a sérülése előtt, és a teljes következő szezont végig tudja játszani, mert akkor igazán állat támadó sorunk lesz.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Fetyke
2018-03-16 21:50

Azért ha őszinték vagyunk, Keenum-mal a Vikings a 3.legjobb csapat volt az NFC-ben. De lehet, hogy csak 4., ha Rodgers egészséges marad. Nem biztos, hogy 3 csapatot képes megelőzni egy offseason alatt a Vikings. Lehet, hogy igen lehet, hogy nem. Minden esetre én annak örülnék, hogy ha nem az lenne az emberekben, hogy minden más bukás a SB-n kívül.

Fetyke
Fetyke
Reply to  acsdav2
2018-03-16 22:28

Őszintén szólva én a Packerst nem tartom jelenleg nálunk jobb csapatnak. Nincs futójátékuk és a védelmük sem az igazi. Sokkal komplexebbnek tartom a Vikingst. És azért ne feledjük, hogy nálunk is lesérült elég korán a kezdő irányító és a kezdő futó is. Velük egészen más lehetett volna a tavalyi szezonunk is. De a sportban nincs ha…
Én igazából Cook felépülésétől és játékától várok nagyon sokat, attól várom most az igazi áttörést. Engem tavaly az első 3 és fél fordulóban mutatott játéka teljesen levett a lábamról.
Illetve ahogy hallom a mai híreket a védelmünket is igyekszünk még brutálisabbá tenni. Nyilván ehhez a sporthoz kell a szerencse is, hogy minden klappoljon és összejöjjön. Leginkább azt szeretném, hogy kerüljenek el minket a kulcssérülések, és akkor szerintem már jók leszünk jövőre is.
És még valami. Tudom, hogy pont én érveltem a legtöbbet ezen az oldalon Keenum mellett. DE! Sajnos a szezon végére és a PO-ra leeresztett kicsit. Nem omlott össze, de pont azoknak a hosszú passzoknak a megdobásában lett gyengébb, ami az erősségünk. Ezt így utólag be kell látnom. Mint ahogy azt is, hogy nem láttam sokat Cousins-t játszani, de amikor láttam, akkor úgy emlékszem, hogy nagyon pontosan dobta a hosszúkat. Remélem nálunk is ezt teszi majd, mert most pont lenne elkapónk hozzá.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Fetyke
2018-03-16 22:38

1.Az nyilvánvaló, hogy a Vikings edzői stábja és a keret sokkal komplexebb, mint a Packersé, de Rodgers az Rodgers, vele mindig számolni kell.
2. Cook-ot én is szeretném látni egy egész szezonon át. Akitől még sokat várhatsz az új OC DeFillipo. Legalábbis nagyon komoly hype van körülötte, hogy mennyire is zseniális a fazon.
3. Keenum lehet nem volt elég, de ő volt a jó döntés. Se Bridgewater se Bradford nem lett volna jobb választás.

Bryan
Bryan
Reply to  Fetyke
2018-03-16 18:50

Acsdav2 mindent leírt szerintem.

Azért 3 évre majd 90 millió dollárt biztosan bezsebelni, nem mondanám túl nagy kockázatvállalásnak.

Éppen erre a “számító” felfogásra is gondolok, amikor nekem nem tetszik ez a szerződés, ill amiért nem bírom Cousins-t.

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

23
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x