Connect with us

Érdekességek

A Giants uralja az idei draftot

Mindössze egy hét maradt hátra a 2018-as NFL Draftig, a legnagyobb kérdőjel pedig talán az, hogy mit fog csinálni a New York Giants. Ugyanis az ő döntésük alapján elindulhat egy pillangóhatás, ami a teljes első kört befolyásolhatja – de annak a tetejét mindenképp. Nézzük, milyen lehetőségeik vannak, hiszen jelenleg sok csapat terve rajtuk áll vagy bukik. 

 

1) Irányítót húznak

Szerintem ez lenne a legokosabb döntés. Sőt, úgy mondom, hogy szerintem hülyeség, ha nem irányítót húznak. Eli Manning nem egy jó QB, ráadásul már öreg is, így meg kellene találni az örökösét, a Giants kerete pedig bőven jó ahhoz, hogy ne húzzanak a top5-ben belátható időn belül. Idén van négy (5?) franchise QB potenciállal bíró irányító, még ha mindegyiknek van is olyan tulajdonsága, amik azért megijesztenek, ráadásul ők a boardjuk alapján legrosszabb esetben is a másodikat kivihetik. A Giantsnél állítólag Darnoldot szeretik a felhozatalból, de egyelőre azt jósolnám, hogy a Browns kiviszi őt.

Ebben az esetben QB lenne az 1-2-3. pick is, a Browns pedig kivihetné akár Barkley-t, akár Chubbot, vagy a Billsnek kiárusíthatja a picket rendkívül drágán. Ha nem cserélnek, akkor a Broncos kerül prémium helyzetbe a cserét illetően, vagy akár ki is vihetik a negyedik QB-t. Azt nagyon nehéz jelenleg kitalálni, hogy ki lenne hajlandó kimozogni egészen 1/12-re a Bills helyére.

2) Elcserélik a picket

Gettleman sosem cserélt még az első körben, de a másodikban is csak egyszer, mikor felment a Panthers Funchessért. Azt viszont kár lenne tagadni, hogy jó a kapcsolat a Giants és a Bills general managerei között, így ha valakivel, akkor velük el tudom képzelni, hogy cserélne Gettleman. És hát nagyon figyelgetik Marcus Davenportot, aki szerintem a pick lenne 1/12-n, ha ténylegesen hátracserélnek. A Bills egyébként jó eséllyel Josh Allenért jönne fel, esetleg Sam Darnoldért, ha a Browns Allent vinné ki 1/1-re.

Ugyebár ebben az esetben is QB menne 1-2-3-ra, viszont ez azt jelentené, hogy megnyílik egy másik csapat előtt az út, hogy feljöjjön a top10-be valahová a megmaradó irányítóért (Rosen?). Ilyen csapat lehet a Dolphins, a Cardinals, a Chargers, vagy akár a Patriots is. Az az érdekes, hogy nem igazán tudom, melyik csapat szeretne messze hátramozogni. A Broncos necces, a Coltsnál is inkább egy top játékost szeretnének a jelek szerint, a Buccaneers és a Bears is jobban járhat, ha marad a helyén, szóval én a 49erst látom egy olyan partnernek, aki igazán szívesen mozogna hátra – például visszaadva a szívességet a Patriotsnak a Garoppolo-cseréért.

3) Barkley-t választják (esetleg Chubbot vagy Nelsont)

Gettleman elmondta, hogy egy ilyen magas pickkel egy leendő Hall of Famert szeretne választani, erre pedig a legjobb esélye szerintem Barkley-val lehet (vagy Nelsonnak). Barkley nagyban megkönnyíthetné Eli életét és maradék karrierjét, hiszen a futójátékkal nagy terhet levenne a válláról, illetve a passzjátékban is egy hatalmas fegyvert jelentene.

Ez az eset is nagyon érdekes lenne. Az ugye biztos, hogy az első és a harmadik pick QB lesz, utána a Browns kiviheti Chubbot, esetleg cserélhet a Bilsszel, de szerintem nem akarnak hátramozogni. És akkor a Bills telefonja felrobbanna, miközben minden csapatot próbálnak hívni, hogy hová tudnának cserélni. És még ha meg is tudják tenni, akkor is lehetősége nyílna egy csapatnak, hogy a negyedik irányítóért felmozogjon és akkor itt újra képbe kerül például a 49ers (Colts, Bucs, Bears?), hogy cseréljen mondjuk a Dolphins, Cardinals, Chargers, Patriots négyes valamelyikével.

 

Nagyon izgalmasnak ígérkezik a jövő csütörtök éjjeli draft, mi már nagyon várjuk és szokásosan ÉLŐ DRAFT PODCASTTEL jelentkezünk majd, minden bizonnyal 0.30-as felvezetőműsor kezdéssel. 

91 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
91 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
peter
peter
2018-04-19 13:56

Fogtok még mock draftot csinálni vagy a múltkori volt az utolsó?

katonadani
Reply to  peter
2018-04-19 14:05

draft reggelén lesz 5 mock draftunk is 5 szerkesztőtől :) kis verseny is egymás közt, meg ti is szórakozhattok rajtuk :D

peter
peter
Reply to  katonadani
2018-04-19 14:17

Huu az eleg kiralyul hangzik. Nagyon várom !

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  katonadani
2018-04-19 20:17

Már várom a mockokat, de remélem kreatívabbak lesztek a Patset illetően és nem KOLTON MILLER lesz az 1/23 vagy 1/31 mert már lassan nem olvasok mockokat… gyakorlatilag külföldön is csak KOLTON MILLER…. KOLTON MILLER mindenhol….. überall, evrywhere….

Kreativitáás. :(

Csabesz20
Csabesz20
2018-04-19 14:55

Azt nem értem, hogy a Patriots-ot miért akarja mindenki felnyomni irányítóért? Van 4 pickjük a top 64-ben, amiből a simán lehet a helyén találni játékost a hiányzó lyukakba. Értem én, hogy Brady-nél most már előbb-utóbb beüt a formahanyatlás, mint Manningnél, igaz nála a komoly nyaksérülésekre is visszavezethető volt ez, de akkor sem látom értelmét a fél draft tőkét feladni egy felmozgásért. Szerintem akire esélyes lehet a Pats az Jackson és Rudolph. Rudolph szerintem 1/31-en még elérhető lesz, de ha szerencséje Pats-nek, akkor akár még 2/11-is benn lehet, ahol szerintem megfelelő értéket képvisel. Én jelenleg a belső LB-ert és a cornert égetőbb-nek érzem, mint az irányítót és az OT-t. Az én elképzelésem a TOP100-ban lévő pickekről a következő: 1/23 LB, 1/31 CB, 2/11 QB, 2/31 OT, 3/31 SS.

katonadani
Reply to  Csabesz20
2018-04-19 15:03

az szinte biztos, hogy fog QBt húzni a Pats az első két körben. Ha csak a 9ersig kell felmenni, oda a két első kör elég.
Így még mindig ki lehet lőni két needet a második körben és lehet szerezni egy Brady-utódot, akinél jobbat nem nagyon fognak tudni szerezni jó eséllyel (ritkán lesz két első körös pickjük és lehetőségük is h felmozogjanak). A felcsere lehetőségét szerintem egyáltalán nem lehet elvetni

És persze lehet az h akkor 3 lyukat betömsz és húzol egy jóval gyengébb irányítót Rudolph személyében, de biztos jobb az 3-5 éves távlatot nézve?

Boci
Boci
Reply to  katonadani
2018-04-19 15:09

Vagy húznak a 6. körben egy irányítót. Egyszer már bevált.

acsdav2
acsdav2
Reply to  katonadani
2018-04-20 00:07

Miért nem hiszik el az emberek, hogy Bradyben tényleg van még 4 év? Ez az ember tényleg mindent meg tesz, hogy csúcsformában maradhasson. Mindenki Manninghez hasonlítja és várják a hanyatlást, de a Sherrifet nem megbántva, szerintem közel se szentelt annyi időt a testének, mint Brady.

Bujdy Bujdy
Bujdy Bujdy
Reply to  acsdav2
2018-04-20 08:57

Azzal egyetértek Brady egy “kibaszott gép”, a kifejezés pozitív értelmében. Azzal is egyetértek, hogy várhatóan nem fog olyan hirtelen és drasztikusan hanyatlani, mint a Sheriff. De előbb-utóbb fog. És egy felelős franchise vezetésnek erre gondolni kell. 2-4 év még lehet benne. De ha 2 éve van, akkor pont most kell kihúzni a következő Jimmy G-t. Ha ennyire koros az irányítód, akkor muszáj “biztosítást kötni”. Azaz kell húzni 3-4 évente egy 2-3. körös QB-t, aztán ő vagy játszani fog, mert Brady megöregszik, vagy el kell passzolni, mint Garoppolót. Gondolj bele, mi lenne, ha nem pl. Brady a 6. fordulóban megsérül? Akkor a szezon megy a levesbe, lesz az addigi 5:1-ből 5:11. Ami egy Pats drukker szemével nézve egy fos, de messze még a draft eleje, hogy jó QB-t lehessen húzni. Mert olyan QB, aki első héten kezdhet kb. 1/3-ra kimegy, több nem lesz egy classban… Ha pedig hátrébb húznak, akkor még egy év leves és utána kezd az új QB, vagy bedobják a mély vízbe és vagy megég, vagy nem?

Szóval szerintem ebben a helyzetben racionális döntés a Pats részéről egy QB húzás a draft elején.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Bujdy Bujdy
2018-04-20 09:43

Tegyük fel, hogy ha Brady utódját most akarják húzni, akkor annyira nem akarnak zsákbamacskát húzni és ezért az első körben, de legkésőbb a 2.-ban kihúzzák. Na most, így lemaradtak egy kezdő szintű játékosról, aki a falban vagy a védelemben sokat segíthetett volna. Cserébe, ha Brady visszavonul 2 év múlva, akkor meg van az utód, viszont lehet, hogy egy ilyen kezdő szintű játékos hiányzott a SB-hoz. De, ha nem vonul vissza és a cserének nem lesz lehetősége megmutatnia magát, akkor egy kidobott pick volt.Ha tényleg van benne 4 év, akkor elég 2 év múlva húzni és most 4 pick is el mehet kezdő szintű játékosokra, ami nagyban növelné az esélyt a SB-ra. Viszont ott a kockázat, hogy ha megsérül és be kell fejeznie, akkor nincs senki mögötte aki átvegye a kövi évtől. Igazából mindkettőben van ráció, kérdés mennyire akarna kockáztatni.

Fanyul23
Fanyul23
2018-04-19 16:21

Mindig elszomorit h egyebkent altalam kedvelt oldalon es kedvelt iro olyat ir hogy Eli rossz iranyito. Soha nem fogom megerteni. Egy leendo Hof. Vitazni lehet termszetesen a teljesitmenyen vagy hogy hova tesszuk a valaha volt iranyitok kozott, de hogy rossz lenne…

katonadani
Reply to  Fanyul23
2018-04-19 17:20

az h leendő HoF, nem jelenti h most jó irányító. (mondjuk sztem mikor SBket nyert akkor sem volt top 5-8 irányító). Ha nem nyert volna SBt, esélytelen lenne a HoF és sztem kicsit szomorú h ez ennyit számít.

De úgy gondolod, hogy nincs Elinál jelen pillanatban 15-20 jobban teljesítő irányító?

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  katonadani
2018-04-19 20:46

Nem arrol van szo h most van e jobban teljesito. Sok iranyitonak vannak jo pillanatai, akar jo szezonja de sose nyer gyurut. Eli akkor tette meg amit kellett amikor kellett.
Velemenyem szerint jo iranyito aki persze sokszor volt inkonzisztens de ahogy mondani szokas a versenylonak a derby napjan kell teljesoteni. Neki ez 2x is sikerult. Ettol meg nem allitom giants szurkolokent hogy igazam van csak az a csalodas h valaki akinek a cikkeit igencsak eloszeretettel olvasom ennyire elfogult legyen.

katonadani
Reply to  Fanyul23
2018-04-19 21:45

miért gondolod, hogy elfogult vagyok? miért nem lehet ez simán a véleményem egy játékosról, attól teljesen függetlenül, hogy én Eagles szurkoló vagyok és ő épp Giants játékos.

Joe Flaccoról hasonlókat gondolok, mint Eliról és ugyanúgy szívesen elmondom azt is, ha épp arról írok. Nem azért gondolom Elit rossz irányítónak mert a Giants játékosa és ő elvileg rivális kellene, hogy legyen. Amúgy összességében utálom a más csapatok fikázását, csak azért mert csoportrivális, kifjezetten utálom az eagles közösségekben a Dallast vagy Giantset tök értelmetlenül és alaptalanul fikázó mémeket és hasonlókat. Nem fogok azért rosszat mondani a Giantsről, mert Giants. Ha rosszak, ki fogom mondani. De ugyanúgy kimondom a Jetsről vagy a Coltsról vagy bárki másról is.

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  katonadani
2018-04-19 21:57

Rendben, nem vagy elfogult. Egyébként én speciel nem is emlegettem h eagles miatt eleve “hater” vagy. Én az elfogultságot a személyre írtam. De elfogadom hogy nem vagy az, még ha az ellenpéldáid sorából tisztán látszik hogy ezt bizony nem gondolhattad át teljesen, ha már elfogadjuk hogy nem vagy elfogult. Mert ép eszű ember Joe “tényleg 1xvoltjó” Flacco-t meg a -giants történetének talán legjobb franchise QB-ját egy szövegkörnyezetbe helyezi…hát minimum elgondolkodtató.

katonadani
Reply to  Fanyul23
2018-04-19 22:06

Flacco abban tök jól hasonlítható Elihoz, hogy SBt nyertek egy jó csapattal és egy akkor jó játékkal. És hogy az utóbbi években egyik sem top15-20 irányító.

Eli nagyon jó abban, hogy sokáig egészséges tudott maradni és folyamatosan rendelkezésre állt (ami egyébként egy fontos tulajdonság), így rengeteg yardot és hasonló statisztikákat tud elkönyvelni. De ez nem jelenti azt, hogy jó is volt és hogy a liga top mezőnyéhez tartozott.

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  katonadani
2018-04-19 22:24

Pont abban van az eltérés amiben te a hasonlóságot látod, mert Eli akkor is tuoódott kiemelkedőt (le se merem írni hogy Elit) nyújtani mikor minden romokban hevert/hever körülötte. Flacco meg a szar helyzetben kiemelkedően a legszarabb a csapatban. Kicsit beragadtunk ebbe a 15-20 QB dologba. Azt el tudom fogadni hogy Brees, AROD, TB, Wilson, élő Luck jobb nála minden vitán felül, meg persze a bátyja is ha kicsit visszább megyünk…de hogy kik jobbak még?? nemtom. tényleg nem.

sgtGiggsy
Reply to  Fanyul23
2018-04-20 00:13

Brees, Rodgers, Brady, Roethlisberger, Rivers, Wilson, Ryan, Cousins, Smith, Wentz, Goff, Stafford, csak hogy azokat mondjam, akik kapcsán igazán még vitatni sem lehet, hogy jobbak a JELENLEGI aktívak közül.

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  sgtGiggsy
2018-04-20 00:25

BigBen esetében nemrég vette le mindenki a keresztvizet, meg visszavonul meg egyébként is 5 int..Wilson, TB, Brees, Rodgers nem kérdés. Smith? :D melyik? A game manager vagy a tiszavirág életű nagy játékos? Hány play off meccsen bizonyított?
Wentz meg Goff esetében meg azért játszanak már le vagy 4-5 szezont meg ply offot mielőtt elé soroljuk. Szinte sértő. Rivers szintén zenész, hajthat a legjobb gyűrű mentes QB címre kantonba, thats all…jah és undorító viselkedés, ronda dobómozdulat, kb ennyi marad meg róla.
Stafford ügyes. Play off?
Cousins ? Mert ügyesen kötött full garantált szerződést? Vagy mi az indok?

de ha minden elfogadnánk, ami vicc, akkor se 15-20…ez egy szar lista lett.

sgtGiggsy
Reply to  Fanyul23
2018-04-20 01:05

Big Bennek egy fosadék szezonja volt, ami azt jelenti, hogy csak úgy két szinttel volt jobb, mint Eli fénykorában, nem tízzel.
Alex Smith egy stabil irányító, aki ezerszer pontosabb, és tizedannyi hülyeséget nem csinál, mint Eli.
Wentz konkrétan idén már összehozott egy olyan évet, amilyenje Elinak sosem volt. Hogy perpill ezerszer jobb, az nem is kérdés, de karrierszinten is az lesz, ha a sérülések nem nyírják ki.
Rivers azzal a ronda dobómozdulattal pontosabb, több TD-t dob, kategóriákkal kevesebb interception mellett, mint Eli. És nem, a keret körülötte se egy matyóhímzés.
Staffordról az megvan, hogy mikor Elit véded a szar fal kapcsán, akkor lényegében méginkább Stafford mellett érvelsz? Elit háromszor sackelték 30 felett karrierje során, Staffordot háromszor sackelték 40 felett… az elmúlt négy évben. Se fal, se futójáték nincs körülötte, Megatron visszavonulása óta tisztességes elkapó se sok. Az hogy egyszer járt PO-ban… Az megvan, hogy ez egy csapatjáték? A két SB győzelmen kívül Eli se sokat járt PO-ban, és mikor bejutott, ilyen 0,5 TD, 2 interception az átlaga.
És Cousins? Azért csak összehozott egy emberes szezont Garcon és D-Jax nélkül. Eli mi is volt az elkapói nélkül?

Két érvet tudtok felhozni Eli mellett. Az egyik a két SB győzelem, ami vaktyúk is talál szemet kategória. Csapatjátéknál nem egy emberen áll vagy bukik, főleg nem olyankor, mikor a védelem a 30 pont felett átlagoló Pats offenset 14 ponton tartja. A másik a totals statisztikája, amik annyira nem nagy számok, ha figyelembe vesszük, hogy kizárólag a mérkőzésszáma miatt van. Ne tegyünk már úgy, mintha egy 14 év után is 60% alatt passzoló, gyermeteg hibákat vétő, 1 interception fölött átlagoló irányító olyan nagy szám lenne. Vetítsd már le a karrierátlagát egy szezonra! 24 TD, 17 interception, 59,8%, 83,5 rating, 3600 yard. Elitnek tűnik talán?

acsdav2
acsdav2
Reply to  sgtGiggsy
2018-04-20 01:20

Egyetértek az Eli-os résszel és a QB-k felsorolásával, de Big Bent meg kell védenem. :) Fosadék szezon? Volt a Jags elleni meccs, azon kívűl MVP szezont tolt. Persze nyilván nincs ilyen, hogy azt ne nézzük, de bőven TOP10-es volt így is.

sgtGiggsy
Reply to  acsdav2
2018-04-20 01:39

Fosadék magához képest. Azért top6-8 még így is.

acsdav2
acsdav2
Reply to  sgtGiggsy
2018-04-20 02:05

Hát ebben úgy látszik nem fogunk egyetérteni. :) Szerintem messze jobb volt, mint a korábbi 2 szezonja.

Kovács Levente
Kovács Levente
Reply to  katonadani
2018-04-19 22:27

Flaccohoz inkább Folest hasonlítanám. 2x ennyire szerencsésnek lenni egy ilyen kiélezett ligában lehetetlen.

daggobert
daggobert
Reply to  katonadani
2018-04-19 23:47

Azért az olasz csődört Eli-hoz hasonlítani pont mindet elmond az objektivitàsról… nincs több kérdés

daggobert
daggobert
Reply to  katonadani
2018-04-19 23:53

Vannak komoly ígílsz megy Dallas drukker barátaim. Egyet tudok, hogy tele van a libero ha kiélezett meccsen nála van a laszti a 4. Negyedben. Ellenben ha Egy szar irányító ellen játszanak, akkor ilyenkor általában nyugodtan tovább söröznek.,,

katonadani
Reply to  daggobert
2018-04-20 06:48

hát nem tudom, én Elitól sosem féltem ilyen kontextusban, nem izgultam jobban, ha nála van a labda, mint másnál (csak a biztonság kedvéért, “másnál” alatt azt értem h más potens, átlagos vagy afeletti irányítóknál)

Kovács Levente
Kovács Levente
Reply to  katonadani
2018-04-19 20:54

Amúgy tényleg az jött le, hogy az író szerint sosem volt jó irányító Eli.
Szerintem ritkán veri meg egy csapat a Patset rájátszásban Top 10 es vagy rosszabb QB-val de hát véletlenek már csak vannak.
Eliben az a fantasztikus, amikor más játékos beparázik ő akkor dobja a money labdákat. Lásd Packers elleni 2016 PO ahol a teljes elkapó sor becsődölt és droppolt. 2017-ben tényleg jobban tette hogy megse próbált dobni úgyse lett volna kinek.
Valószínűleg ő lesz az első QB aki azért lesz HoF mert clutch!

daggobert
daggobert
Reply to  katonadani
2018-04-19 21:09

Nem tudhatjuk, mert a nála jobban teljesítő QB csapatokban volt futójáték meg fal, de lehet még OC is akadt. Szóval…

sgtGiggsy
Reply to  Fanyul23
2018-04-19 20:25

Mi a tosztól lenne jó? Életében nem volt top-10 irányító, a top-15 is ritkán jött neki össze, leginkább az alsó harmadban tanyázott mindig, de az első négy-öt évben konkrétan rosszabb volt, mint a most agyon kutyázott Bortles. Botrányos passzpontosság, fostalicska TD/Int arány. Konkrtétan ha kivesszük a két bajnoki címet, amiből az egyik 100%-ban a Giants D érdeme volt, akkor egy nulla lenne a karrierje.

daggobert
daggobert
Reply to  sgtGiggsy
2018-04-19 20:54

Kevés olyan all time statot találsz a GWD tól bármeddig ahol nem lesz rajta a Top 10 ben

sgtGiggsy
Reply to  daggobert
2018-04-20 00:35

Ezernyi statot találok, ahol a top 50-ben sincs. Az, hogy hosszabb és egészségesebb karrierje van, mint az NFL irányítók 99%-ának, és ebből adódóan a totals számai nem rosszak, semmit sem jelent. Pontatlan, és 30 felett is rookie interceptionöket dobál. Egy Rivers szarabb csapatban, több mint egy szezonnyival kevesebb meccsel a háta mögött több TD-t dobott, pontosabb, és három pocsék szezonra való interceptionnel hozott össze kevesebbet. Hány olyan top irányítót tudsz mondani, aki a 2000-es években épp csak 80 felett átlagol passer ratingben? Még csak a csapatot se hibáztathatod, mert sokkal rosszabb kerettel nyújtanak jobb teljesítményt mások.

Sestertius
Sestertius
Reply to  daggobert
2018-04-20 09:32

az megvan, hogy a statokat el szokták osztani /snap vagy /match-re?…..

daggobert
daggobert
2018-04-19 19:19

Egy ígölsz drukkertől ne várj minimális objektivitást Eli kérdésben, hiszen max szajkózza a hater baromságokat hogy csak a védelem nyerte a SB-t meg satöbbi ( ráadásul mindjárt kettöt, a game winning drivokkal, meg a clutch momentekkel ő ott se volt. Gyakorlatilag egy karriert lejárltszott Ofal nélkül.(ok néha feljavultak a POra)
Brandon Jacobsék óta gyakorlatilag futójáték nélkül nyomja, szóval hagyjuk is mert méltatlan lenne sorolni tovább…egy magát szakmainak nevező oldalnál ez kicsit gáz…

katonadani
Reply to  daggobert
2018-04-19 20:26

egyáltalán nem mondom, hogy nem volt jó az SBken Eli vagy hogy ne tett volna hozzá semmit, mert nyilván el kell ismerni… de ha valaki úgy gondolja, hogy most top15-20 QB, akkor az nagyon el van tévedve.

katonadani
Reply to  katonadani
2018-04-19 20:29

de ha szerinted nem vagyok elég objektív, akkor itt a PFF értékelése, amit semmilyen szempontból nem lehet szubjektívnek ítélni. Náluk idén a 28. legjobb QB volt és az utóbbi jópár éve sem volt jóval jobb.

comment image

AwesomeOne
AwesomeOne
Reply to  katonadani
2018-04-19 20:39

Mondjuk az idei szezont elég nehéz alapul venni, amikor nem maradt WR, az amúgy sem létező fal és futójáték mellé…

katonadani
Reply to  AwesomeOne
2018-04-19 20:41

rendben, de akkor ott van az előző 4 szezon is.
De egyébként egy igazán jó irányító gyenge elkapókkal is tud sikeres lenni. Persze ezt nem vártam Elitól, félreértés ne essék.

daggobert
daggobert
Reply to  katonadani
2018-04-19 20:43

Mind az 5 szezon dettó

daggobert
daggobert
Reply to  katonadani
2018-04-19 20:52

Eli nem egy igazán jó irányító csak egy jó itányító egy igazi csapat ember, akit elismer mindenki aki már volt vele egy csapatban és akin nem múlik az eredmény ha van csapata. Nem egy AR vagy TB de nem is egy pár évet játszó kis nímand akit miután kivideóztak már cserélnek is.
A hatereket meg nem akarok meggyőzni.

sgtGiggsy
Reply to  daggobert
2018-04-20 00:25

Már bocs, de Staffordnak sincs fala, a futójáték mellette is szar, és Megatron visszavonulása óta sztárelkapója sincs, mégsem süllyedt a liga aljára, mint Eli… Wilson? Se elkapók, se futójáték, a fala meg egy LFL csapatét tudná csak megtartani, mégis MVP esélyesként volt emlegetve sokáig a szezonban.

AwesomeOne
AwesomeOne
Reply to  katonadani
2018-04-19 21:05

Valóban… meg fal nélkül… meg futójáték nélkül… ez az egész vita értelmetlen.

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  katonadani
2018-04-19 21:08

fuhh ez már legalja kezd lenni. kár.

daggobert
daggobert
Reply to  katonadani
2018-04-19 20:42

És a fal a 32. A futójáték lehet 30. ?
Ez elég objektîv?

daggobert
daggobert
Reply to  katonadani
2018-04-19 20:37

Akkor nagyon el van tévedve a komplett NFL szakértői csapata is kint, mert ha így lenne akkor nem találgatnának, hogy egy Ofallal meg egy top futóval mire lesz képes egy irányító aki ilyet már 5-6 éve nem is látott.az a top 15-20 meg ha nem perspektívikusan nézed, hanem csak 1-2 szezonra akkor pont a fele.

katonadani
Reply to  daggobert
2018-04-19 20:42

hát, nem véletlen gondolják a Giantsen kívül legtöbben, hogy hülyeség lenne, ha nem QBt húznának 1/2n. Ezt a komplett NFL szakértői csapatot nem is értem.

A top15-20at tartom, hogy Eli már nem tartozik oda.

daggobert
daggobert
Reply to  katonadani
2018-04-19 20:52

A csapat se véletlenül draftol ahol éppen, de tavalyelőtt se rajta ment el a PO pl

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  katonadani
2018-04-19 22:13

Most már azért csak érdekelne amúgy kiket teszel elé a jelenlegi QB-k közül. Mert hogy 20 jobb QB a jelenlegi már idősödő Eli-nál kurvahétszentség hogy nincs, pláne ha nem 1-2 szezonos vagy félszezonban lesérült újoncokról akarunk beszélni. De érdekelne a listád a jelenlegi mezőnyből.

Kovács Levente
Kovács Levente
Reply to  Fanyul23
2018-04-19 22:35

Amúgy én kíváncsi lennék egy szubjektív FK! QB rankra szezon előtt. Csak ilyen Bold hülyéskedés. Év végén meg lehet nézni hogy PFF alapján összejött-e.

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  Kovács Levente
2018-04-19 22:42

akár szurkolóival kiegészítve. kiváló terv.

katonadani
Reply to  Fanyul23
2018-04-20 06:20

Eli Manningnél _jelen pillanatban_ jobb irányítók:

Brady, Rodgers, Brees, Ben, Ryan, Wentz, Wilson, Stafford, Smith, Rivers, Goff, Cousins, Newton, Winston, Mariota, Tyrod, Prescott, Carr.

És akkor még Garoppolot például nem vettem ide, aki 99%, hogy jobb lesz jövőre, Bradfordot a sérülései miatt nem vettem ide, de egészségesen ő is jobb. Tavaly Keenum is egyértelműen jobb volt, de vele is várjunk még. Watson is jó eséllyel jobb lesz már jövőre, ahogy én Mahomesban és Trubisky jövőjével kapcsolatban is pozitív vagyok az eddig mutatott kis elemszám alapján, de őket nyilván nem lehet még feltenni egy listára.

Tényleg nem tudom mit láttok Eli utóbbi kb 5 évében. Az SBket nyilván aláírom, meg kellett nyerni, kellett hozzá egy jó játék tőle (és azért ott sem ő vitte hátán a csapatot), de jelenleg semmit nem nyújt, ami átlag fölé tudná helyezni. Nem mennyiségi statisztikákban pedig teljes karrierben sem nyújtott semmi kiemelkedőt. Persze sok GWD-je van, de ha meccsszámra leosztjuk, már semmi különös. Nyilván el kell ismerni, hogy kurva nehéz ennyi éven keresztül minden egyes meccsen kezdeni, de ettől függetlenül semmit nem mutat az utóbbi években, ami jó irányítóra emlékeztetne. És még egyszer kiemelném, hogy nem akarom én a karrierjét kukába dobni vagy mittudomén, egyszerűen annyit mondok, hogy jelenleg nem egy jó irányító

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  katonadani
2018-04-20 06:45

Kösz hogy összeraktad a listát. Természetesen egyáltalán nem értek egyet vele, a Prescott, Tyrod, Mariota rész azért meredek. Többen érveltek azzal hogy az nem kunszt hogy ennyi kezdő meccs sérülés nélkül meg ez segít a statokon stb. Hát ebben a sportágban bizony kurvára rengeteget számít hogy mennyire vagy ütésálló és lesz-e belőled meghatározó játékos vagy csak gyüttment leszel. hovatovább, mikor draft prospectekről beszéltek többnyire a legnagyobb redflag egy játékosnál a sérülékenység.

Big Bennél (akit amúgy kb Eli-jal egy szinten gondolok) elég vicces hogy nem kerül szóba hogy mindig bivaly defense volt a steelersben, bezzeg eli esetében ez is hiba. Valamint az ő 2 SB győzelménél az tuti hogy az elsőn pl MVP sem lett, ELI mindkettőn.

Ryan sem jobb semmivel nála, pláne hogy igazából ő is beírta magát az SB történelembe, csak hát tudjuk hogyan.

A Staffordok, Riversek meg lehet jobb QB-k, alapszakaszban, de mintha szokták volt mondani sokan, januárban kezdődik az igazi bajnokság.

Kicsit kettős a mérce érzésem szerint a kis Manning-gel kapcsolatban, csudaszép lenne ha tolna egy utolsó SB run-t hogy ez a vita nagyjából lezáródhasson :)

katonadani
Reply to  Fanyul23
2018-04-20 06:54

nana, én direkt kiemeltem, hogy nagy dolog, hogy ennyi meccset le tud játszani. De ezt azért ne keverjük össze azzal, hogy jól is játszik.

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  katonadani
2018-04-20 06:57

lehet az pont nem te voltál, elismerem.

Kovács Levente
Kovács Levente
Reply to  katonadani
2018-04-20 10:09

https://youtu.be/3pNh6QFFYoM?t=1m28s Rodgers elmondja Rosennek, hogy bárki tud a tökéletes környezetben pontos labdákat dobni. Miért mondom ezt? Prescott! Emlékezhetünk a tavalyi összeomlására. Amikor Zeke nem volt a pályán hirtelen nem úgy ment a játék neki, ahogy egy TOP QB-tól elvárnád. Tény, hogy erős falat örökölt plusz egy 1/4-es futót mellé amikor meg gázos a szitu elfut amivel ugyan jobb lesz a passer ratingje és minőségi mutatói de úgy tűnik a playoffhoz nem elég ez.
“Tényleg nem tudom mit láttok Eli utóbbi kb 5 évében.” semmit. Szerintem se jó, de nem lehet hibáztatni érte. A dilettáns GM és végül Headcoach páros sikeresen földbe vezette a csapatot. Lehet ezt Eli-ra kenni? Hát McAdoo megpróbálta… :D
Saját részemről azt érzem, hogy meg kell adni Elinek az utolsó esélyt mert van még abban a tankban és legalább tudjuk ha összeáll a csapat akkor nem csinál semmi hülyeséget amiért a cserének kell majd beugrania. Kapott végre LT-t és egy minőségi RB is sokat segítene neki. Szóval gyere Barkley és all in!

sgtGiggsy
Reply to  daggobert
2018-04-19 20:31

Már bocs, de mit mondasz egy olyan meccsre, amin a csapat 17 pontot szerezve ver meg egy olyan csapatot, ami az adott évben sosem szerzett 20 pont alatt, de 30 alatt is csak ritkán járt? Mikor mondjuk egy meccsre, amin a csapat 17 pontot szerez, hogy az offense nyerte meg? Soha. Elinak van két gyűrűje, mert épp arra járt. Konkrétan a liga akkori irányítóinak legalább kétharmada ugyanúgy győzelemre vitte volna a Giants-t.

daggobert
daggobert
Reply to  sgtGiggsy
2018-04-19 20:40

Ez egy baromság, de elég ha csak a GW drivokat megnézed az adott két szezonban, és rájössz, hogy Mac 1-2 irányítónak van hasonló statja.

Kovács Levente
Kovács Levente
Reply to  daggobert
2018-04-19 22:41

GW Driveok aktívak közül https://www.pro-football-reference.com/leaders/gwd_active.htm
TB 42, Brees 41, Big Ben 39 Eli, Palmer, Ryan 35 Szerintem elég illusztris egy társaság ez. (Brady és Brees 4 és 3 szezonnal többet játszott eddig).

sgtGiggsy
Reply to  Kovács Levente
2018-04-19 23:05

Egyrészt azt tegyük hozzá, hogy Brady és Brees meccsek számában csak két szezonnal játszott többet. Eli Big Bennnél egy teljes szezonnyi meccsel játszott többet, Palmernél kettővel, Ryannél majdnem néggyel.
És a GW drive statisztika messze túl van értékelve. Az megvan, hogy Jay Cutler a 8. ebben a rangsorban? Az megvan, hogy Rodgersnek (akiről azért remélem elismered, hogy nem csak egy szinttel áll Eli felett) csak 17 van belőle összesen?

Kovács Levente
Kovács Levente
Reply to  sgtGiggsy
2018-04-19 23:34

Tudom én is hülyeségnek tartom csak nem volt kedvem első körben odaírni. (elkezdtem de kitöröltem) Miért jobb egy olyan irányító aki az utolsó percben nyer mint az aki simán lezongorázza kottából. Viszont az Eli érvelésben a legfontosabb elem a Clutch elem amit a másik oldal ignorál és INT-et hangsúlyozza. Egy idei példa Bortles kezében volt a mérkőzés a Pats ellen de amikor a legjobban kellett volna teljesíteni nem tudott. Mondhatjuk hogy a Eli haters klubban Bortles és Eli között nincs különbség csak kettőjük közül az egyik megdobta életében azokat a passzokat amik elvitték őt oda ahová nem sokan jutottak el.
És igen Rodgers jobb játékos (de csak 1x-es bajnok :DDDD)

Sarossy Dávid
Sarossy Dávid
Reply to  sgtGiggsy
2018-04-20 12:23

“Konkrétan a liga akkori irányítóinak legalább kétharmada ugyanúgy győzelemre vitte volna a Giants-t.” Persze,persze meg Mari nénivel is nyertek volna csak nem volt a méretében sisak. Nevetséges

katonadani
Reply to  daggobert
2018-04-19 20:48

de azért vicces, hogy írok egy teljes Giantsszel foglalkozó cikket, majd egy szót kirakadtok belőle, hogy “nem jó”irányító Eli, amin szerintem vitatkozni sem lehet, hiszen nem láttunk tőle semmiféle átlag feletti játékot az utóbbi 5 évben és lehet jönni h Eagles drukker meg Giants hater meg minden. De bárki más neve lenne a cikk végén ugyanezekkel a szavakkal minden bizonnyal el lett volna fogadva…

Mert tényleg nem is értem, hogy lehet azt mondani a jelenlegi Elira, hogy jól játszik.

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  katonadani
2018-04-19 21:02

Inkább csak a tisztelet hiánya miatt hördülhet fel az ember. elfogadható érveid vannak amellett amit írtál, csak Eli (hof) karrierje több ennél. A zsinórban kezdőként elért rekordjától a 2 megnyert SB-ig. Legenda és ez akkor is igaz ha kétségtelenül biztosan van az 1millió statból amiben nem volt soha TOP 10. (persze biztos van egy csomó amiben igen, ki tudja.)

daggobert
daggobert
Reply to  katonadani
2018-04-19 21:19

Senki nem azt mondta hogy jól játszik, mert nincs neki kivel. Megcsinàlta Fal és futójáték nélkül hogy top WR lett OBJ ből is. 5 éve nincs fala , futójáték … szerintünk van még benne, szerinted meg nincs. Nem olyan bonyolult ez. Bár ha abból indulunk ki hogy szerintetek sose volt benne semmi, az azért bizakodásra ad okot.;)

Sarossy Dávid
Sarossy Dávid
Reply to  katonadani
2018-04-19 21:34

Ha egy olyan irányító,aki tevékeny részt vett 2 sb győzelemben “nem jó” akkor nem tudom ki a jó? Mondom úgy hogy a giants nem a szívem közepe.

katonadani
Reply to  Sarossy Dávid
2018-04-19 21:53

ezt most Elitól teljesen függetlenül, de ne az legyen egy irányító fokmérője, hogy hány SB-t nyert.

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  katonadani
2018-04-19 22:05

Hát pedig ezt a játékot mégiscsak arra játszák. És bizony elismerem hogy nem vagyok szakértő és csak 2006 óta nézek nfl-t, de nem nagyon tudok olyan irányítót aki hof kaliber és még mind a mai napig emlegetik mint fantasztikus játékost SB nélkül. Marino ofkorz kivétel.

Sarossy Dávid
Sarossy Dávid
Reply to  katonadani
2018-04-20 10:56

Egy sportolo fokmérője az eredményesség, az hogy ez mikor volt 1,2,5,10 éve mindegy. Ilyen alapon Gyurta Dani sem jó úszó mert az utóbbi pár éve értékelhetetlen volt? Olimpiát nyert és pont. Eli -al ugyan ez a helyzet az utóbbi évek bénázása nehogy már felül írja a sikeres korszakot!

katonadani
Reply to  Sarossy Dávid
2018-04-20 11:01

csapatsportot és egyéni sportot nagyon rossz összehasonlítani ebben a vonatkozásban

Sarossy Dávid
Sarossy Dávid
Reply to  katonadani
2018-04-20 11:53

Eredményességet hasonlítottam eredményességgel, mi nem releváns ebben? De akkor nézzünk egy másikat. Diego Maradona. Pályafutása vége teli volt dopping és drog botrányokkal dicsételenül távozott a pályákról mégsem úgy maradt meg az emberek emlékezetében h ő egy ” nem jó” futbalista

katonadani
Reply to  Sarossy Dávid
2018-04-20 12:18

leginkább az, hogy egyéni sportban csak és egyedül a te érdemed, csapatsportban pedig a teljes csapaté. Azért láttunk már gyenge irányítókat SBig menetelni (még ha nyerni keveset is)

Maradonát mondjuk nem nagyon láttam játszani, szóval nincs jól alátámasztott véleményem róla, de a hallottak,stb. alapján azért ő jóval nagyobb klasszis volt a pályán, mint Eli. De erről nem tudok megalapozott értékítéletet mondani

Sestertius
Sestertius
Reply to  Sarossy Dávid
2018-04-20 09:23

Flacco sem “jó” irányító… pedig ő nem csak a SB-n volt jó, hanem az egész PO ban…

Kovács Levente
Kovács Levente
Reply to  katonadani
2018-04-19 23:19

:disqus Szerintem is helytálló a QB húzás ha a Franchise hosszú távú jövőjét nézzük. Legésszerűbb döntés még ha padozik Eli mögött 1 évet. Bár olvastam valahol, hogy nem igazán jönnek össze az NFL-ben a padoztatások QB ügyileg. Viszont még mindig olcsóbb megoldás, mint egy top fizus rookie futó.
Itt annyi hiba lett a cikkben (szerintem és hangsúlyozom hogy nem vagyok újságíró), hogy rosszul sikerült ez a mondat: “Eli Manning nem egy jó QB, ráadásul már öreg is” nekem ebből az jött át, hogy szerinted sosem volt jó irányító plusz még öreg is ami tudjuk mit jelent (minőség romlás+visszavonulás). Ha finoman csak annyit írsz hogy “Eli karrierjében már csak 1-2 év van, ezért ésszerű az utódlással foglalkozni” senki nem vágja a fejedhez hogy Eagleses vagy.
Minden ellenszenv nélkül az oldal felé de a Giants általában mindig a savat kapja bár tény, hogy az előző szezon nem segített abban hogy máshogy történjen.
Azért, hogy ne lehessen azt mondani, hogy csak duzzogok itt egy példa: https://www.facebook.com/fuzovelkifele/videos/10155077384766431/ Lehoztátok a videót amivel még semmi problémám. (Gondolom OBJ jogászainak más lenne a véleménye, de hát kis ország vagyunk nem valószínű, hogy meglátják mi történik a messzi keleten) 20 perccel később már több komment is érkezett, hogy nem valódi a videó és nincs köze OBJ-hez. Azóta nem szedtétek le a videót 8219 megtekintésnél jár. Szerintem a Giants tábort ismét nem sikerült megnyerni. Én tényleg szurkolok nektek hogy az ilyen clickbait sikerüljön pénzre váltani de akkor el kell engedni a szakmaibb vonalat. Sajnos tudjuk, hogy nagyobb igény van erre a fajta tartalomra (nagyobb mennyiségben) mint egy salary cap cikksorozatra.
Na mindegy sorolhatnám de long story short ne lepődj meg ha ilyen kis elszólás ekkora shitstormot vált ki.

daggobert
daggobert
Reply to  Kovács Levente
2018-04-20 00:04

Köszi, hogy vetted a fáradságot és leírtad ezt a pár ‘apróságot’
ennyit lehet nem érne itt, de tényleg köszi…

katonadani
Reply to  Kovács Levente
2018-04-20 06:26

én ezt a “nem jó QB és ráadásul öreg is” szókapcsolatot nem úgy értettem, hogy sosem volt jó. Most nem jó QB (vagy akár utóbbi 5 évet nézve, de alapvetően mostanra értettem). Mert pl Brady ugyan öreg és lassan kell találni vkit, de ő még mindig jó QB (nyilván).

Ezt a videót valóban leszedhettük volna. A facebook videó meg semmilyen pénzt nem hoz egyébként, nem clickbaitelünk át az oldalra hogy ott nézd meg, mert az nekünk valami bevételt hoz. Ez a cikk meg egyáltalán nem volt clickbait, szerintem elég jól összeszedtem, hogy milyen opciói vannak a Giantsnek és hogy rajtuk múlik a későbbi pickek sorsa. És azért ha megnézed, jóval több a szakmai tartalom, mint a bulvár bullshit, kezdve az FA sorozatoktól a draft kontentekig, csak hogy az utóbbi időről beszéljek. Clickbait és bulvár meg nagyon kevés volt, max pár dolog FBn, de most áprilisban 15 facebook poszt mellé van 140 cikkünk.

Kovács Levente
Kovács Levente
Reply to  katonadani
2018-04-20 09:08

Agyaltam hogy beleírjam-e Bradyt vagy Breest, de most muszáj lesz. Ha mondjuk ne adj Isten bármelyiknek visszaesne a teljesítménye 2 évre és azt írjuk hogy “nem jó QB és ráadásul öreg is” abból nem az jön át hogy valaha jó volt. De ez tényleg csak szörszál hasogatás közgazdász vagyok nem is értek az újságíráshoz :D
Ez a cikk tényleg nem volt Clickbait elolvastam (tényleg jó lesz a draft lesz itt tüzijáték), írtam egy kommentet majd el is felejtettem volna ha az Eagles-es barátom nem emeli ki nekem külön hogy “”szerintem hülyeség, ha nem irányítót húznak. Eli Manning nem egy jó QB, ráadásul már öreg is, így meg kellene találni az örökösét, a Giants kerete pedig bőven jó ahhoz, hogy ne húzzanak a top5-ben belátható időn belül…”” olvassam el a cikket :D Sajnos az emberek fejében nem a pozitív dolgok maradnak meg.
Az FA kitekintő cikksorozat viszont tényleg jó lett külföldi oldalak se szedték így össze. Draft prospect bemutató is fontos anyag volt.

FitzMagic
FitzMagic
Reply to  daggobert
2018-04-20 02:13

Azért szépen ki tudtok akadni, hogy a sorozatban rossz szezonokat záró Elira le merik írni, hogy nem jó… Peersze, mindenki béna abban az offensben, de szerintetek ő jó volt? Dehogy volt jó. Lehet szeretni, van is miért, szép karriert fut, de jelenleg bőven nem jó. A bátyja sem volt jó az utolsó szezonjában, sőt, kifejezetten szar volt, mégis nyert egy gyűrűt. Előfordul az ilyen, ettől semmivel sem lesznek kevesebbek. A személyeskedés helyett pedig nem árt átgondolni, hogy mit szándékozik mondani a szerző vagy épp a kommentelő.

AwesomeOne
AwesomeOne
2018-04-19 20:58

Eli-t a Giants szurkolók túlértékelik a 2SB win miatt, plusz mert látják őt szenvedni az emlúlt években fal és futójáték nélkül. Eközben az ellentábor, természetesen élén a Pats drukkerekkel akiknek a tökéletes szezonjába belerondított, pont a 2SB győzelem miatt pedig masszívan túlértékeltnek tartják. Eközben Eli valahol a 2 között van. Nem egy világmegváltó QB, de azért messze nem is az a szemét aminek sokan itt is beállítják.

Az viszont szerintem vitám felül áll, hogy normális fallal, és jó futójátékkal még lehetne benne egy SB run. 2 éve ott volt a PO, és ő jól is teljesített, pocsék fallal, futójáték nélkül, miközben a WR sora teljesen cserben hagyta. Persze ott is a védelem húzta fel a csapatot, de az imént felsoroltak nélkül egy QB sem tudná a hátán vinni a csapatát. (Mellesleg az a 4000+yard ami előtte lévő évében is bőven megvolt, azért az ő karrierjében is magas szám mindenzt elég hátráltatott helyzetben.)

A lényeg, hogy ha pl.: Barkley-t húzza a Giants, szerintem abban is bőven lesz logika és potenciál, Gettleman se feltétlen 10évre tervez, és lehet annyi a csapatban hogy potens futójátékkal és fallal, levéve a terhet Eli válláról, hozzáadva a tavaly előtti védelmet (még ha csak bizonyos fokig), akkor PO-ra is lehetne sanszuk… nem sok, de lehetne.

acsdav2
acsdav2
Reply to  AwesomeOne
2018-04-20 01:01

De mitől lesz potens a fal? Pugh és Richburg elment, Solder és Omameh jött. Félek, hogy semmit se fognak előrelépni ezen a téren. A védelem pedig sajnos egyértelműen gyengült. Ahogy olvastam Rams-es cikkeknél, Ogletree közel se annyira jó, mint gondoljuk a csere alapján, persze nyilván előrelépés. Viszont JPP és DRC kiesése nagyobb veszteség.

KGYM
KGYM
Reply to  acsdav2
2018-04-20 09:08

Igen, a Bills két első körösével két kezdő OL-t hozhatnának, én Gettleman helyében a két elsőért meg egy másodikért adnám a helyet (kb reális).

AwesomeOne
AwesomeOne
Reply to  acsdav2
2018-04-20 09:50

Még ott a draft is. Én Pugh lecserélését Solder-ra mindenképp előrelépésnek tartom (poszt, sérülékenység, stb.), míg Richburg elvesztése egyáltalán nem fájó. Ott van a helyettes jóval olcsóbban, és Jones nem is annyira sérülékeny. Persze nem jobb játékos mint Rich, de nem is játszott egyáltalán gyengébben nála.

Ogletree messze a legjobb LB az elmúlt évekből a Giants roster-én, és nem is érdemes előre leírni, csak mert gyenge szezont futott, és mert az ex szurkolói utólag leírják őt. Itt biztos hogy előrelépés lesz. DRC pótolható, így JPP az igazi veszteség, de ezt bevállalta a csapat, hiszen 3-4-ben nem lenne meg a helye a csapatban. Így igazából a megtartásával sem lettünk volna sokkal előrébb.

Offense oldalon a falba lehet húzni kezdő guard-ot (2. körben pl.) és akkor a Solder – XY – Jones – Jerry – Flowers négyes nem fest annyira rosszul. Jerry tavaly a fal legjobbja volt (bár ez nem nagy szó), de oda még bőven lenne csere Greco vagy Omameh személyében. Flowers a nagyobb kérdés, de ha azt nézzük a tavalyi volt a legjobb éve, miközben jobbnál jobb emberkék jöttek vele szembe… de ide is biztos húzunk valakit ha égne a ház. Ez már egy egyértelműen jobb fal lenne, mint az elmúlt években, és ha Manning az idő mellé kapna még egy Barkley – OBJ – Engram – Shepard (- Dez?) személyzetet, akkor Shurmur kezei alatt akár még szárnyalhatna is ez a támadósor. Mert azt se feledjük, hogy már nem McDodo hívja majd a játékokat.

A védelem nagy kérdés, mert az edző és a formációváltás miatt (ami manapság elvileg már nem annyira jelentős a változatos felállások miatt) nem lehet tudni, hogy mire számítsunk. Az emberanyag viszont továbbra sem rossz, JPP távozása pedig szomorú, de ebbe a rendszerbe nem is lett volna fit. Sok hiányposzt viszont itt sincs, a fal belsejében és az OLB poszton van 1 kiadó hely, a többire vagy van ember vagy “csak” némi deph kellene. CB is biztos jönni fog valamelyik körben, de ezek többnyire mind orvosolható problémák SZERINTEM.

acsdav2
acsdav2
Reply to  AwesomeOne
2018-04-20 10:30

De az a vicc, hogy simán megtartható lett volna Pugh. Olyan olcsó volt a Cardinalsnak, hogy a Giantsnak nem kellett volna Pugh és Solder között választania. Szerintem ez a fal önmagában nem lett jobb, de Shurmur képes lehet feljavítani.

A fal belsejében miért van hiányposzt? Harrison-Tomlinson-Vernon elég, nem? Nekem a 2 OLB poszt a kérdés, hogy kik játszanak ott?

Persze, lehet orvosolni, de szerintem nem várható el a 2016-os D-hez hasonló remeklés.

AwesomeOne
AwesomeOne
Reply to  acsdav2
2018-04-20 16:11

Vernon OLB lesz, azért :)

Sestertius
Sestertius
2018-04-20 09:43

Az amúgy vicces, hogy a Giants szurkolók az objektivitás hiányát rójják fel, holott ők sem képesek objektíven látni Eli utóbbi szezonjait..
Flacco szerintem tökéletes hasonlat.. aki idén (sérült háttal!!) elkapók és a fal3/5-e nélkül is jobb szezont tolt le… nem sokkal ugyan, de jobb volt.. nyert SB-t egy all time top20-30 védelemmel.. és ennyi..
nem értem.. én bármikor elismerem, hogy Flacco nem jó irányító.. és nem hivatkozom a SB-ra.. (holott ott Flacco nem csak 1-1 clutch játékot csinált, hanem az egész PO-t bedarálta..)..
szóval ok, hogy szeretsz egy csapatot, de attól még érdemes objektívnek maradni..

a cikkben mondjuk tényleg szerencsétlen a mondatszerkezet :) (mondjuk a “jó” alapvetően egy relatív fogalom.. nem véletlenül agyalnak rajta filozófusok évezredek óta)

1/2: egyértelműen Qb.. (HA TETSZIK NEKIK VALAMELYIK) még akár az 1/1-re felcserélés is megérné, ha bele vannak szerelmesedve valakibe.. ritkán adódik meg a lehetőség (ha nem Browns GM vagy :D ) hogy 1/1 közel lehess.. ki kell használni.. ha 1-2-3 éve van még Elinek akkor is ki kell húzni az örökösét

Gábor Tóth
Gábor Tóth
2018-04-20 09:54

Ritkán írok, de nyakunkon a draft és ritkán olvasok egy szerintem alapvető draft stratégiáról: mennyire stabil az edző és a GM helyzete? Az, hogy a Giants kit draftol, elsősorban szerintem erről szól. Ha az új stábnak biznyítania kell, akkor nem fogják kihúzni a több év múlva beérő irányítót. És gyanítom, hogy bármennyire ígérik is nekik a hosszú távú munkát, azt érzik biztosnak, ha már jövőre letesznek valamit. Kicsit olyan az én szememben ez, mint a választások. Vagyok én, akinak most van lehetősége és van az ország, aminek a hosszútávú gondolkodás a jó. Sokszor beszélünk arról a pár csapatról, amik folyamatosan a jók között vannak, mert van egy stabil vezetői háttérük. Hiába vannak minden évben a drafton hátul, de nem a mának, hanem a holnapnak dolgoznak és ez a tartósan eredményes stratégia. Rengeteget elemzik – itt is, hogy mik egy csapat hiányposztjai, hova várnak játékosokat. Néha eltalálják, néha nem. A Pats esetében szinte soha. Esetleg ha azt néznék – persze tudom, sokkal nagyobb munka, hogy 1-2-3 év múlva melyik szerződések futnak ki, melyik játékosoknál várható formahanyatlás… és annak alapján néznék a várható draftot, talán jobban eltalálnák.
Jó hosszú lett, elnézést!

acsdav2
acsdav2
Reply to  Gábor Tóth
2018-04-20 10:15

Ez egy nagyon jó gondolatmenet! :)

acsdav2
acsdav2
2018-04-20 10:10

Amúgy a 2 SB-n mi volt annyira kiemelkedő Eli-tól?
1. 17 pontot rakott fel úgy, hogy a Pats D átlag pont ennyit engedett. Ráadásul a sokat emlegetett GWD-ban volt egy dobása amit egyenes a Pats CB kezeibe dobott, de ő elejtette. A helmet-catch-nél is a menekülés szép volt, de az a feldobott labda egy 50-50-es volt. Nem Eli-on múlott. Hiába mondják sokan, hogy a legfontosabb pillanatban ő nem hibázott, de igen ugyanúgy hozott rossz döntéseket csak szerencséje volt, hogy a sors nem büntette meg. (Ugyanígy meg van ez egy Bradynél vagy A-Rod-nál is)
2. 19 pontot szerzett (kettőt a védelem rakott fel) az átlag 21 pontot engedő Pats védelem ellen, amely utolsó előtti volt az engedett yardokban. Vitathatatlan, hogy pontos volt és nem hibázott, de nem értem, hogy ilyen teljesítményre miért mondják azt, hogy mennyire extra volt. Hozta amit kellett, de szerintem semmivel nem nyújtott jobbat, mint az akkori évek SB győztes QB-i.

mm27
mm27
2018-04-20 16:08

Nagyon sokan elfelejtik azt Eli-ról ami csapatsportokban mindennél fontosabb lehet. Az alázatot a játék iránt, tiszteletet a csapattásak iránt, a nyugodtságot amit magából sugároz az olyan meccseken mint a lentebb említett SB-k. Lehet hogy a srác nem a legpontosabb, az is lehet hogy nem olvassa legjobban a játékokat, és néha olyan mintha azt se tudná hol van. Néha olyan érzése van az embernek mintha fel se fogná az egészet.
Mindenki példaképként tekint rá, mindenki szeretett vele játszani, és mindenki a legnagyobb csapatembernek írja le akit liga szinten tisztelet övez. Ezek különleges tulajdonságok amik egy csapatsportban felbecsülhetetlenek. Még akkor is ha tényleg konkrét meccsre leosztott statokban nem tartozik a legjobbak közé. Azt a pár clutch játékot ő csinálta meg. Fölösleges arról beszélni mi lett volna ha….

Everlast77
Everlast77
Reply to  mm27
2018-04-20 21:44

Ez egy tiszteletre méltó szurkolói komment!
Bár ha minden szurker így állna hozzá, akkor hová tűnnének az ilyen parttalan viták :)
Én annyit fűznék hozzá az egészhez, hogy Pecc drukkerként nyilván nem szívem csücske Eli, és úgy gondolom, hogy ha nem lenne meg neki a két SB win, 2-3 éve már kikopott volna a ligából, példakép ide vagy oda. Mert ez a liga ilyen.
Viszont, amit tavaly csináltak vele a csapatnál, hát attól nekem is ökölbe szorult a kezem, és elképesztően méltatlan, kicsinyes és szánalmas húzásnak tartottam!

Andras Daroczy
Andras Daroczy
2018-04-20 16:37

Szegény Dani, leírta amit gondolt, és kapott hideget meleget :-)
Én inkább emberi dolgok miatt nem szeretem Elit, amikor superbowlt nyert a bátyja, mutatták az arcát, színtiszta irigység volt, számomra ez visszataszító egy emberben aki a saját testvérere irigy.

Kopi3.14
Kopi3.14
2018-04-21 00:19

Dani mi rosszat írtál a Patsről hogy ilyen rage thread alakult ki

91
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x