Connect with us

Hír

Eli Manning elvesztette az öltözőt

Már az Eagles elleni minősíthetetlen foci előtt is kijött egy ESPN-hír, miszerint név nélkül számos játékos kritizálja Eli Manninget. Nem meglepő, hogy az edzői stábon és a front office-on kívül mindenki úgy látja, hogy a Manning-éra túl sokáig tartott, de az újdonság erejével hathat az, hogy még Eli hiábit is kiemelik.

“Nem tud mit kezdeni Cover 2 és zónafelállásokkal.”

 

 

Manning alapmutatói nem rosszak, de aki a mélyebb számokat nézi vagy csak leül a tévé elé, joggal foghatja a fejét. Ha már Pat Shurmur sem tud elég kreatív játékot hívni Eli számára, akkor mit hoz majd a jövő? Az ESPN sztorija szerint minden olyan alkalmazottat, aki szerint Manning húzza le a csapatot, kirúgtak a vezetőváltással. John Mara a létező legrosszabb következtetéseket vonta le abból, amikor Manninget padoztatta McAdoo, és a szurkolók kiborultak. Itt lehetett volna talán újrakezdeni, ha nem jött volna Dave Gettleman.

24 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
24 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
pritek
pritek
2018-10-12 11:16

De jol jonne most valakinek egy elso koros iranyito hmm hmn

Márton Farkas
Márton Farkas
Reply to  pritek
2018-10-12 11:22

majd huznak jövőre… amugy ez a barkley egy főnyeremény… próbálják meg Kapernicket vagy hozzák el Folest… elkapók jók vagy egy extra futo, sztem egy normális irányitó már jó lesz, de sztem Mannig fog még jól játszani bőven…

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Márton Farkas
2018-10-12 11:42

Tök mindegy. Először kéne egy fal. Utána lehet mutogatni az irányítóra.

pritek
pritek
Reply to  Krisztian Fekete
2018-10-12 13:21

Cserebe viszont nem arrol szolt a cikk hogy milyen Elias teljesitmenye. Sot amikor arrol volt szo akkor meg jot is irtak rola.

Belicsik Béla
Belicsik Béla
Reply to  Márton Farkas
2018-10-12 13:23

Az csoda lenne ha a nájkicsávó visszatérhetne… :”D

sgtGiggsy
Reply to  Márton Farkas
2018-10-12 14:22

Kaepernick tök jó fit lenne. Mert hát miért is dobálna egy jól passzoló irányító egy top-3 elkapónak? Kaepernickel az a baj, hogy az egyedüli fegyvere a read option volt, és azzal azért rohadtul kevés, hogy hosszú távon megéljen. Nyilván a térdelős téma nélkül lenne azért csapata, de komoly franchise nem építene rá, és bármennyire utálom is leírni, a Giants egy komoly franchise.

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  pritek
2018-10-12 12:42

Mégis melyik? Mayfielden kívül egyik sem meggyőző eddig. LEgalábbis nem tűnik jobbnak mint Eli. Pont emiatt lehet jövőre is QB-t húzni, valszeg TOP5 pick lesz a Giantsé. Viszont Barkley korszakos zseni lehet ha nem sérül meg, így semmiképpen nem gondolom hogy hibáztak. Arról meg már nem is beszélek hogy egy ilyen O fal mögött gyakorlatilag kb 2-3 QB tudna korrekt teljesítményt hozni. ebben nincs benne Eli Manning.

sgtGiggsy
Reply to  Fanyul23
2018-10-12 14:18

Hát azért nem 2-3 tudna korrekt teljesítményt hozni. Stafford már azt se tudja milyen ha van O-line (előző 4 évből 3-szor 40 benyelt sack felett), mégis jól játszik. Wilson szintúgy. Pár éve a finoman szólva sem mobilis Breest is agyonverték a fala miatt, mégis jó volt. Magától értetődően Rodgers és Brady is hozná magát egy ennyire gyenge fal mögött. A fiatalok közül Wentznek sem lenne megoldhatatlan a probléma, szóval miközben nyilván durván problémás a fal, a nagyobb baj az, hogy Eli kábé egy közepes game manager, akiről az a fixa ideája a mindenkori csapatvezetésnek, hogy franchise player, mert két gyűrű.

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  sgtGiggsy
2018-10-12 14:40

Nem feltétlenül ez a lényege az írásomnak. Lehet csak 2-3 QB-t írtam, de azokra gondoltam kb akiket írsz, bár Wentz sose játszott ilyen szarfos fal mögött, ezért merész azt mondani hogy jó lenne. eli-t sokszor sok mindenki jellemezte már game menedzser QB-nak, de a rengeteg INT amit dobott pályafutása során pont nem jellemzője ezeknek a QB-knak. Pont hogy inkább sokat vállalt és ebből adódóan sokat is hibázik. De ez nem is lényeges. A lényegi mondanivalóm az volt hogy kb semmit nem vesztettek azzal hogy idén nem húztak QB-t, mert jövőre is TOP pickjük lesz erre és Barkley 4-5 évig top futó lehet ha meg nem sérül.

sgtGiggsy
Reply to  Fanyul23
2018-10-12 14:53

Hát, ha nézted Wentz újonc évében a Philly meccseit, vagy idén eddig, akkor látnád, hogy bizony eléggé szarfos teljesítményt nyújt a fal.
A game manager Eli dolog meg onnan jön, hogy a képessége ahhoz van meg. A sok intereception azért van, mert egy game manager próbál gunslinger franchise irányítót játszani, és hát nagyon nem kompatibilis a kettő egymással.

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  sgtGiggsy
2018-10-12 15:06

Rendben, legyen benne Wentz is, édesmindegy. A második felével meg nincs értelme vitatkozni, ez a game manager dolog az elmúlt pár évben lett ráaggatva, előtte pocket QB volt csak közepes, meg hasonlók. A mostani Eli valóban lassú, rosszul olvas, képtelen az összeomló zsebben bármit is kitalálni, lásd a mai meccsen bradham sackjét példának. Nálam a game manager QB definíciója hogy vigyáz a labdára, nem vállal csak check down vagy screen passzokat, sokat futnak. Ezek nem voltak Eli jellemzői soha. De ha szerinted az, legyen, Tök mindegy mert bárminek is nevezzük, lefőtt a kávé és kell egy mozgékonyabb QB a jövőben.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Fanyul23
2018-10-12 20:53

Azért ez így nem igaz, hogy nem vesztettek semmit. Akkor elérhető volt egy Darnold, akit elég jól be lehetett lőni, hogy mire lehet képes. Most nyilván beszélnek már top QB prospectekről (Lock, Herbert), de még nem igazán tudni, hogy mennyire lesznek jók és, hogy a Giantsnek melyik lesz elérhető. Simán benne van, hogy Bortles/Carr szintű irányító lesz a legjobb elérhető a következő 2 évben, ahogy 13 és 14-ben volt.

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  acsdav2
2018-10-12 21:46

Ez majd par ev mulva kiderul. Meglatjuk mi lesz Darnoldbol meg Rosenbol. Az is lehet h sokaig nem is lesz esely jo qbt huzni. Meglatjuk. Barkley legalabb megvan, ennyi oromom van iden?

Belicsik Béla
Belicsik Béla
Reply to  acsdav2
2018-10-13 08:31

Tegyük hozzá, Herbert úgy a legjobb prospect,hogy egy rossz játék után elsírta magát..

atis123Juve
atis123Juve
Reply to  sgtGiggsy
2018-10-12 16:02

Azért szerintem Brady sem hozná magát. Nem mobilis, és nem is az a nagy menekülő.

sgtGiggsy
Reply to  atis123Juve
2018-10-13 19:48

Nem nagy menekülő Brady, de még nem volt olyan szituáció, amihez ne tudott volna alkalmazkodni. Azt biztos nem csinálná, mint Eli, hogy hajigálja a checkdown passzokat, aztán néha ijedtében vagy lesz valami, vagy nem alapon eldobja messze.

katonadani
Reply to  Fanyul23
2018-10-12 16:10

Darnolddal és Rosennel is bőven előrébb lennének. Mindketten szar csapatban játszanak igy nem is kapnak figyelmet, de elég jól tolják és sztem mindket franchise (marmint Jets es Cards) elegedett lehet ennyi ido utan a valasztasaval – es mindketten jobbak Elinál, raadasul mindketten hasonloan gyenge fal mogott dolgoznak.

A Giantsnek most az lehet a szerencséje hogy jelenleg nem nagyon latni olyan csapatot akinek igazan QB kellene. Pedig normal esetben nem tudnák valszleg kihuzni Herbertet, aki jelenleg talan egyedul van a tavalyi qbk szintjen (vagy legalabbis szerintem a top3ban nem fognak huzni, bar igazabol az is lehet még)

Barkley korszakos tehetseg errol nincs vita, de szerintem tovabbra is erosen megkerdojelezheto az o kivalasztasa 1/2re. Aztan ha iden is annyira rosszak lesznek hogy ujra top2ben valaszthatnak es kivihetik Herbertet akkor vegul megoldodhatnak a dolgok, de nagyon nem ez volt az elkepzeles aprilisban

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  katonadani
2018-10-12 16:22

Korrekt. Annyiban nem ertek egyet hogy az alatald emlitett ujoncokat lehet szanaszet vertek volna a fal mogott es lehet mennek a sullyesztobe. New yorkban nincs azert tul sok turelem. Szoval kitudja.
Nekem most mar az a forgatokonyv lenne jo ha top pickunk lenne jovore es akkor az uj qb kivalo playmakerekkel kezdhetne jovore. Persze fal meg akkor is kellene ele es ebben nem tudom hogy tudnanak elorelepni hiszen keves a top tehetseg ezeken a posztokon.

pritek
pritek
Reply to  Fanyul23
2018-10-12 17:53

Illetve szerintem hiaba korszakos tehetseg, ha egy Giants szeru csapat akik 10 evente egyszer jarnak a top 5 pick kornyeken masodiknak huznak ilyen helyzetben, akkor kotelezo az iranyito. Tegyuk fel Barkley tenyleg komolyan bevalik. Ok, de ve fogsz vallalni egy szuperextra szerzodest egy ilyen jellegu jatekosra? Foleg mondjuk egy serules utan. Mert egy iranyitora igen. Aztan 4-5 ev utan se futo, se iranyito. De nekunk vegulis jol jott ki, ugyhogy szavam nem lehet :)

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  pritek
2018-10-12 18:27

Hat sajnos ugy nez ki hogy nem kell 10 ev a kovetkezo top pickhez. Nyilvan nem ez volt a terv idenre, de mostantol kar kapalozni egy kozmetikazott rekordert, ra kell menni a top3 pickre ha lehet es qb-t huzni.
Az persze lehet hogy ti jol jartatok rosennel ezzel butasag lenne vitazani ennyi meccs utan meg.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  katonadani
2018-10-12 18:51

Nana, elfelejtetted Chucky ámokfutását!

bjeela
bjeela
2018-10-12 12:40

Elinak rengeteg hibája van és ez nem az utóbbi években jelentkezett, hanem már jóval korábban. Azonban Fekete Krisztiánnak teljesen igaza van, hogy ilyen fal mögött még egy sokkal mobilisabb és gyorsabb irányító sem tudna mit kezdeni. Ettől függetlenül Elinek illene elgondolkodni a visszavonuláson, mert ilyen körülmények között csak tovább égeti magát és rombolja az amúgy sem túl acélos nimbuszát.

Belicsik Béla
Belicsik Béla
Reply to  bjeela
2018-10-12 13:19

Peyton magasra tette.
És ez már akkor is meglátszott,mikor éppen ment a szekér.

follower of buddha
follower of buddha
2018-10-12 14:37

Eli fenykoraban sem volt egy kulonosebben jo iranyito, es fal ide-oda sajnos mar egyertelmuen nem a fenykorat eli. Persze ha lenne elotte egy fal, nyilvan jobb lehetne o is, mint ahogy a futojatek is, de tole mar egyszeruen nem lehet elvarni h meccseket nyerjen, lassuak es osszeszedetlenek a readjai, nem latja valamiert az egesz palyat, sok esetben csak az egyik oldalt nezi es ha ott nincs semmi akkor vagy megprobal eroltetni valami halott playt, vagy sack. Arrol nem is beszelve h Beckhamnak igaza van h mennyire latvanyosan csak a dink-dunk passzok mennek neki 6-7 air yardert, nincs igazan benne a big play, ha neha megis osszejon az sem az o erdeme hanem az elkapoknak ill Shaquonnak kell kiharcolni maguknak az atc yardokat.
Rossz nezni a jatekat.
Es igen, ettol meg kellene egy fal evek ota. De egy uj iranyito is.

24
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x