Connect with us

Összefoglaló

Elfogyott a Foles magic, a Pats kiütötte a Chargerst

Nem hibáztak a kiemeltek, a Patriots bántóan könnyedén, a Saints jóval nehezebben biztosította be helyét a konferenciadöntőben.

Philadelphia Eagles @ New Orleans Saints 14-20

Mesébe illően kezdődött az Eagles számára a mérkőzés, Brees legelső passzát lehalászta Cre’Von LeBlanc, aztán Folesék végigmentek a pályán, a védelem kikényszerített egy three and outot, az offense pedig ismét TD-t szerzett. Az eredményjelzőn 14-0, a Saints 0 yardot szerzett két támadásból. Aztán jött a fordulat, és minden megváltozott.

Az Eagles megállította Ingramet a Saints harmicasa körül harmadik és rövidre, ráadásul egy holding miatt zászlót is dobtak a Saintsre, Pederson viszont (jogosan) nem kérte a büntetést, nem akart még egy esélyt adni Breeséknek harmadikra. Jött a speciális egység puntolni, de sejteni lehetett, hogy trükk lesz. Az Eagles a fake punt védekező egységét hagyta fenn a pályán, például Fletcher Cox is ott volt a falban, azonban így sem sikerült megállítani Taysom Hillt, ez a pillanat pedig feje tetejére állította a mérkőzést.

Innentől kezdve a labda mindkét oldalán a Saints akarata érvényesült. Mintha ez a játék kellett volna ahhoz, hogy lerázzák a rozsdát és felpörögjenek. A fake punt után Breesék vezettek egy hihetetlen hosszú drive-ot folyamatos harmadik kísérletes megoldásokkal, és itt látszott, hogy a Saints felébredt. A támadóknál Michael Thomas parádézott, 12 elkapással franchise playoff rekordot jelentő 171 yardot szerzett, egyszerűen nem lehetett megállítani. Minden felé szálló labdát elkapott és mindig üresre tudta játszani magát. Nem gondolom, hogy túlzás lenne a liga legjobb elkapójának nevezni.

De nem csak a támadó oldalon fordult meg a világ a Saintsnél, hanem a védelemben is. Elkezdték a line of scrimmage-nél megzavarni az Eagles elkapóit, ami oda vezetett, hogy nehezebben tudtak elszakadni és több időbe is tellett, hogy kialakuljanak a route-ok, ez pedig nem csak a WR-eket, hanem Nick Folest is megzavarta. Nem működtek a gyors rövid játékok, Cam Jordanéknek pedig ezáltal több idejük volt odaérni Folesra és szemmel láthatóan zavarni is tudták a második negyedtől kezdve, sokkal kevésbé tudott nyugodtan passzolni, mint az előző meccseken.

Foles az első két drive tökéletessége után egészen gyengén játszott. Nem tudta mozgatni a láncokat és egyszerűen nem találta meg az elkapóit. Több kifejezetten homály passza volt és olyanokat rontott, amit az utóbbi hetekben nevetve dobott meg. Üresen álló elkapókat hibázott el, folyamatosan zavaróan aluldobta célpontjait, nagyon nem tetszett neki, hogy nem tudott ritmusba kerülni. Ez persze a Saints secondary érdeme is, kifejezetten jó munkát végzett a második negyedtől a Saints defense.

Foles utolsó passza Eagleként egy interception lett végül, még ha ez épp nem is az ő hibája volt. Éppen a two minute warning előtt indított el egy játékot 6 pont hátrányban a Saints térfelén, Jeffery üresre is játszotta magát, meg is lett volna a játék, azonban a bordatöréssel játszó elkapó kezei közül kicsúszott a labda és épp Marshon Lattimore kezében landolt. Ez volt Jeffery élete első dropja a rájátszásban, véget is vetett az Eagles rájátszásának.

Az Eaglest egyébként rengeteg sérülés sújtotta a meccsen, Brandon Brooksnak elszakadt az achillese (ahogy a túloldalon Sheldon Rankinsnek is), de sok játékot kellett kihagynia Fletcher Coxnak – aki egy állat volt a meccsen -, Jason Petersnek, Rasul Douglasnak, illetve rövidebb időre le kellett mennie Brandon Grahamnek, Michael Bennettnek és Chris Longnak is, nem segítette a sasok dolgát a sok sérülés. Brooks és Cox mellett Douglas kiesése különösen fájó lehetett, hiszen az ismeretlen, gyakorlócsapatos Josh Hawkinsnak kellett beállnia és időnként fognia Michael Thomast – nyilván nem sikerült neki.

(katonadani)

 

 

Los Angeles Chargers @ New England Patriots 28-41

Ennél felemásabb meccset ki sem lehetett volna találni. A Pats feléledt álmából, és ugyan az első pár támadássorozatig még pariban voltak a csapatok, a New England hamar elhúzott, és nem is kicsit – lényegében a félidőben lezárta a mérkőzést egy 28 pontos előnnyel. Gilmore nagy megégetésén kívül (Allenről fordult le teljesen más irányba egy TD kárára) pengén játszott a Pats védelme, azért a Chargersnek ennyire keveset engedni nagy szó. Hightower kitesz magáért, a secondary fickós, a fal pedig lényegében ott ment át a Chargers porózus támadófalán, ahol csak akart. Sokat mond el az, hogy Rivers az első félidei 16 passzkísérlete során 12 alkalommal volt nyomás alatt, tehát praktikusan nem volt olyan dropback, ahol valaki ne lett volna az arcában. Ugyanezt a teljesítményt a Chargers védelme nem tudta hozni, amennyire lenullázták a Ravenst előző héten, most annyira homály módon engedték, hogy Sony Michel darabokra törje őket, Edelman pedig úgy érezte a zónahatárokat, mintha a Chargers védői felrajzolták volna, hogy ki meddig felelős. A fallal sem tudott mit kezdeni Ingram és Bosa, Brady kis túlzással kávézás közben verte meg őket.

Amennyire pisztolypárbajnak tűnt az elején, a Chargers annyira megtorpant. Mike Williams és Keenan Allen tehetségesek, Gordon és Ekeler tiszteletet parancsoló páros, de most nagyon nem ment, elsősorban a fal gyengesége miatt. Végig hátrányból játszottak, és ráadásul a futás sem működött, Gordon összetette a két kezét, ha a handoff után nem volt egyből kontaktban. Rivers, Allen, és Gates kitett magáért, a többiek lehorgasztott fejjel kell hazamenjenek, és Gus Bradley-nek mélyen magába kell néznie. Hogy egy kis jó is legyen a végére: Rivers az utolsó play során (a sikertelen kétpontos előtt) TD-t dobott Gatesnek, és lényegében száz százalék, hogy az utolsó elkapását láttuk a legendás TE-nek, aki minden bizonnyal a Hall of Fame-be fog kerülni, jó eséllyel első érvényes évében. A Chargers kemény éven van túl, 2010 óta messze a legjobb formájukat hozták idén, szóval azért van mit a levesbe tenni egy ilyen csúnya vereség után is.

(KGYM)

59 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
59 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Vicgeordie
Vicgeordie
2019-01-14 08:43

kedvelem Riverst, de amilyen hisztit levágott tegnap, az már kicsit sok volt. Ha egy védő ujjbegye hozzáért a mezéhez vagy az elkapójához, már fordult is a bírókhoz és pampogott megállás nélkül. Mondjuk lett eredménye, mert a második félidőre megszánták a sporik és nagyon könnyű síppal dobálták a sárgát a hazaiakra.

Breki a béka
Breki a béka
Reply to  Vicgeordie
2019-01-14 08:57

comment image

d zoli
d zoli
Reply to  Breki a béka
2019-01-14 09:24

Most mé? :) Halloween kor Brady maszkos kiskölykök fogják ijesztegetni….

DrBaji Mihály
DrBaji Mihály
Reply to  d zoli
2019-01-14 13:48

Ez nagyon jó!

d zoli
d zoli
Reply to  Vicgeordie
2019-01-14 09:22

Nála mindig sok a trash-talk. Ha mondjuk az elején elkezd a hisztit akkor talán szorosabb lehetett volna. De garbage time-ban ébredni kevés attól akinek SB aspirációja van.

Breki a béka
Breki a béka
2019-01-14 08:59

comment image

ClayMatthews52
Reply to  Breki a béka
2019-01-14 10:14

ez a meme azért rossz, mert az első képen nem kéne lenni senkinek. Vagy csak a stadionba nem járnak ki?

Breki a béka
Breki a béka
Reply to  ClayMatthews52
2019-01-14 10:17

Az MTK drukkereket vágod?:”D

ClayMatthews52
Reply to  Breki a béka
2019-01-14 10:19

persze, gondolom ott ülnek a Chargers szurkerek mellett

bjeela
bjeela
Reply to  Breki a béka
2019-01-14 12:01

Persze, mind a tizenkettővel egy zsinagógába járunk.

Wide open
Wide open
2019-01-14 08:59

Teljes mértékben értetlenül állok a tegnapi Chargers produktum előtt.
Amennyire jól felkészült és összeszedett volt a védelem a múlt heti Ravens elleni meccsen most konkrétan se kép se hang nem volt. Edelman és a társak akkor szakadtak el az all pro DB-ktől amikor akartak, Hayward és King pocsék napot fogtak ki, a muffed punt kifejezetten rosszkor jött, akkor ott már érezni lehetett hogy ez a hajó már elment. Semmilyen nyomás nem volt Bradyn, a NE-i fal tegnap 3 órás durex reklámot forgathatott olyan mértékű volt a protection. A Pats szépen elvégezte a házifeladatot.
Mindeközben a másik oldalt folyamatosan nyitva hagyták az ajtót a srácok, az idei egyik legrosszabb “védelmet” kapta Rivers, aki a körülményekhez képest még csak nem is játszott rosszul. Teljesen nyilvánvaló hogy itt a nagyfiúk között ez az O line már nem elég, ha jövőre tovább akarnak lépni, akkor ezt a csapatrészt tele kell nyomni koksszal.
Összességében rendkívül csúfos és megalázó módon ért véget ez az egyébként remek szezon. Gates miatt kifejezetten sajnálom hogy így kellett véget érnie a dalnak. Ha egyben marad a csapat és tudunk erősíteni a védekező és támadó falban egyaránt akkor Rivers jövőre kaphat egy utolsó utáni lehetőséget a sorstól a gyűrűre. Bár ha a Brady-Belichick tengely ott lesz és Mahomes sem tud visszaesni, akkor lehet már most teljesen mindegy.

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  Wide open
2019-01-14 10:49

-idei egyik legrosszabb “védelmet” kapta Rivers. Szerintem egész évben az O. Balfaszkodását kellett ellensúlyozniuk, és abszolút nem voltak olyan rosszak mint amennyire a számok mutatják. Tegnap hasított az O. és így a D.-nek sem kellett fél percenként visszafutnia a pályára, meg is látszott az eredményen.

wolandrule
wolandrule
Reply to  Arnold Patsenegger
2019-01-14 12:02

Rivers megvédésére gondol a kolléga, nem a Patriots D-re. :)

conspiracy theory
conspiracy theory
Reply to  Wide open
2019-01-14 13:23

Ez a múlt héten ilyen volt a D#, vagy O#, most meg olyan dolog nem ennyire egyszerű.
A csapatok egyszerűen nem ugyanolyan rendszerben játszanak, emberanyagban hol az egyik, hol a másik pozícióban erősebbek, vagy gyengébbek. Szerintem pusztán annyiról van szó, hogy a Ravens O# a szerkezetéből adódóan jól feküdt a Chargers D#-nek, a Pats O# viszont pont nem. Ennyi. Több helyen meg is írták a játékhoz nálam sokkal jobban értők, hogy a Chargers D-nek a leggyengébb statjai olyan játék szituációkban van, amiben a Pats pont jó.
Pats szurkolóként meg még annyit hozzátennék, hogy nem hiszem, hogy a “csúfos” és a “megalázó” lennének a tegnapi produkcióra a megfelelő jelzők, mert szemmel láthatóan végig küzdött a Chargers. Egyszerűen most ennyi sikerült. Azért le a kalappal.

Wide open
Wide open
Reply to  conspiracy theory
2019-01-14 13:53

Az hogy egyes sémák jobban fekszenek bizonyos csapatok ellen mint mások ellen teljesen igaz, de véleményem szerint itt nem erről volt szó.
Gus Bradley idén többször is bebizonyította hogy remekül tud reagálni a különböző kihívásokra és ügyesen tudja módosítani a védelmi felállásokat hogy maximalizálja a csapat a győzelmi esélyeit (lásd a különbséget a Ravens elleni alapszakaszbeli fiaskó és a PO meccs között). Sajnos a Pats ellen az első támadás után látszott, hogy egy teljesen halott elképzeléssel mentek fel a pályára a srácok, A második negyed közepére már nyilvánvalóvá vált, itt akkor sincs esély a győzelemre, ha a támadósorból hirtelen mindenki Popeye-é változna. JMD pontosan azt a csapatrészt (a védelem közepét) támadta a sok futással ami az év közben elhullott LB-eknek köszönhetően a legsoványabb volt. Szépen a futókat rotálva, sok screennel megfűszerezve totálisan átgázoltak Bosa-ékon. El kell ismerni baromi jól csinálták.
Csúfos és megalázó a vereség mert nagyon nagy volt a különbség a két csapat között, pedig az idei eredmények és eddigi formák (PO ide vagy oda) nem ezt vetítették előre. A végére kozmetikázták az eredményt, de még így is rettentő kiábrándító a végkifejlet. Az igazi küzdelem inkább itthon ment nálam hogy végig tudom e nézni a meccset sírás nélkül. Legalább az sikerült. ;)

vabu
vabu
2019-01-14 09:06

Mindent egybevetve büszke vagyok a sakora, ez így teljesen vállalható szezon volt az SB után. Rengeteg sérülés végigkísérte az egész idényt és sajnos a tegnapi meccset is. Peches szituációval ért véget a szezon, meggyőződésem , hogy ha nem csúszik ki a labda Jeffrey kezei közül, Foles 2 perc alatt GW drive-ot vezet.De ha nincs, ami múlt héten szerencse, az most balszerencse. Ami a lényeg, hogy ebben a csapatban van potenciál és a csapat magja együtt marad, a sérülltek felépülnek, jó szezon elé nézhetünk. Dani nem érzed úgy hogy az Offenset kicsit fel kéne pörgetni, akár egy másik támadókoordinátorral? Utolsó két meccsen is érezhető volt kevés pontot teszünk fel a táblára, 20 alatti pontokkal nem lehet mindig nyerni.Szép volt Eagles!!!

vabu
vabu
Reply to  vabu
2019-01-14 09:06

bocsánat, sasokra.

vabu
vabu
Reply to  vabu
2019-01-14 09:16

Azért az elmondható, hogy bár végig utolsó volt az Eagles a PO csapatok erősorrendjében, a négy meccs vesztesei közül messze ők nyújtották a legjobb teljesítményt, hovatovább a tegnapi utolsó meccs volt a legélvezhetőbb és a legizgalmasabb a 4 közül.Ha a PO eredmények alapján rangsorolnak a drafton, akkor az Eagles hátulról ötödikként fog húzni?

katonadani
Reply to  vabu
2019-01-14 09:18

25. pick lesz az Eaglesé

katonadani
Reply to  vabu
2019-01-14 09:10

Bears def ellen teljesen rendben volt szerintem az offense produktum és most sem a játékhívásokban éreztem a hibát.
Egyébként persze, sosem árt ha okos, kreatív emberekkel bővül a stáb, most nem éreztem a Pederson alatt állóktól, hogy olyan sokat tennének hozzá.

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  katonadani
2019-01-14 12:09

Szerintem ott fordult át a momentum amikor Pederson nem kérte a büntit és hagyta a 4&1-t. Payton vérszemet kapott és gondolta hogy akkor izmozzunk, bejött. Ha kérik a büntit és a Saints mégis megcsinálja a 3&valamennyit, messze nem boostolta volna a szentek játékosait úgy mint az a Hill akció. A szetek felszívták magukat, a sasok meg kicsit megtörtek, legalábbis én ott láttam megfordulni az erőviszonyokat.

katonadani
Reply to  Debreceni József
2019-01-14 12:42

azért remélem senki nem fogja azért kritizálni Pedersont, mert ott nem kérte a büntit :D 32ből 32 edző nem kérte volna, hiszen negyedik, saját 30ason harmadik helyett, ami breesszel és thomasszal mint később láttuk, elég halálos lehet.

Plusz ugye készült is a fake-re utána, szal még ezt sem lehet felróni neki. Egyszerűen nem sikerült megállítani

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  katonadani
2019-01-14 12:45

Kritizálni semmiképp, kiváló stratéga és edző, egy Sean Payton ellen viszont nem biztos hogy ez volt a legjobb döntés ott és akkor.

Kopi3.14
Kopi3.14
2019-01-14 09:15

A Saints meccs GWD-je során azt éreztem ha megcsinálja az Eagles, akkor az SB is meglesz nekik. És kicsit deja vu érzésem volt vele kapcsolatban, mintha a Steelerd@Saints meccset láttam volna

d zoli
d zoli
2019-01-14 09:25

Nagy gratula a hazafiúknak és a hazabácsinak! Elképesztő volt ez a dominancia a labda mindkét oldalán!

kitalaltnev
kitalaltnev
2019-01-14 10:01

A szombati előjáték után nekem a vasárnap igazi szurkolói orgia volt, katarzissal. Nem várt papírforma. Előbb jött a Pats első félidei (már rég látott) erődemonstrációja és a lefagyó Chargers, még elfogult szemmel is kellemes meglepetésként. Majd az első negyedben a fotelből már eltemetett Saints D (hatalmas tartásról tanúbizonyságot téve) nullázta az elején beindult Foles-t, véget vetve ennek a Philly hisztinek. Most vasárnap végre a jobb csapatok mentek tovább, szvsz megérdemelten.
Mindkét konferencia legjobbjai maradtak állva. Ilyen se most volt.

Breki a béka
Breki a béka
Reply to  kitalaltnev
2019-01-14 10:12

comment image

katonadani
Reply to  kitalaltnev
2019-01-14 10:13

az utóbbi években mondjuk pont szinte mindig első és második kiemeltek mentek a konfdöntőbe

bjeela
bjeela
Reply to  katonadani
2019-01-14 10:40

Az erőviszonyokat nagyon nehéz felülírni. Báááár, ha Jeffery elkapja azt a lasztit és ettől megtáltosodik Foles… Simán benne volt a pakliban, hogy ettől ismét összerogynak Breesék, mert ahogy ezt a meccset kezdték, az olyan volt, mint egy megijedt kisgyerek, akinek a kezére csaptak és ettől elbizonytalanodik. Maradjunk annyiban, hogy ez a Philly baromira benne van a liga top 6 csapata között és simán hozhatták volna ezt a kanyart is.

Breki a béka
Breki a béka
Reply to  bjeela
2019-01-14 10:59

Ez olyan dolog,hogy ha az a mezőnygól bemegy,akkor meg a Bears játszott volna tegnap.
Szóval tiszták voltak az erőviszonyok szerintem.

bjeela
bjeela
Reply to  Breki a béka
2019-01-14 11:52

NEM, QRVÁRA NEM!!! Annak a mezőnygólnak baromira be kellett volna mennie! Azóta is felriadok minden este és át van izzadva az ágyneműm… ;) (Amúgy meg ki mondta, hogy nem voltak tiszták az erőviszonyok?)

csak ezt ne
csak ezt ne
Reply to  katonadani
2019-01-14 10:57

2012-ben volt WC helyről bejutott csapat konferencia döntőben, igaz az még a SB-t is megnyerte. Azóta konferencia döntőben sem járt ilyen csapat. Egy-egy csoport győztes, de WC meccset játszó eljutott ugyan a konferencia döntőbe (2015-ben nem), de SB-t 2013 óta az első kiemeltek játsszák. Idegenben tehát egynél több meccset senki nem tudott nyerni 6 éve. Egy SB runhoz egy WC helyről bejutó csapatnak ugye 4-et kellene menni…

kitalaltnev
kitalaltnev
Reply to  katonadani
2019-01-14 11:01

Nem így emlékeztem…Megnézve az évkönyveket: inkább csupán egyszer, 2015-ben. Nem gyakori, hogy egyaránt az első két helyezett jut be a konf.döntőkbe. 2017-ben a Jags, 2016-ban a Steelers és a Packers, 2014-ben a Colts, 2013-ban a 49ers, 2012-ben a Ravens, 2011-ben a Giants, 2010-ben a Packers és a Jets, 2009-ben a Jets volt a kakukktojás.

csak ezt ne
csak ezt ne
2019-01-14 10:12

Pats. Ez most nyilván jó volt. Kínszenvedés volt ugyan a 2. félidő, de ez, az elsőért bőven megérte. JMD, egy működőlépes tervvel állt elő, és amikor ötödikre végre sikerült megállítani minket, (azért volt két jó ütemű zászló, amiket Kansasben egész biztosan nem kapunk majd meg), akkor meg jött az elejtett punt. A második félidőben a bírók kicsit tolták a szerencsétlen bohóc benyomását keltő, végtelenül frusztrált Riverst. Belefért.A védelem terve is működött, megállítva a futás és nyomás Riversen. Kansasben mindez kevés lesz. Szerintem nem szabad futással és screenekkel kalkulálni, muszáj lenne vertikálisan Gronkot, Hogant, Dorsettet jobban bevonva játszani. Rettegek, hogy repkednek majd a holding ítéletek ellenünk, ha ezt a game plant próbáljuk megismételni. Úgyhogy a falnak Kansasben a passz védelemben kell majd bizonyítani. Nyilván nem mi vagyunk az esélyesek, de azért bízom egy szoros meccsben. Addig is örülök, mert ez a nyolcszor egymás után konferencia döntő, ebben a nagyon szoros ligában, azt gondolom az a rekord, ami az én életemben már nem nagyon kerül megdöntésre.

A Saints most jobb volt, nem örültem volna egy múlt hetihez hasonló fordításnak a végén, bármennyire szimpatizálok is Foles-szal, egyszerűen tegnap nem szolgáltak rá erre, a remek kezdés után nagyon cserben hagyták a foghíjas, de remekül küzdő védelmüket. Így két nagyon jó konferencia döntő várható, és akármi is lesz a párosítás a SB-ban, aligha fogunk unatkozni.

Breki a béka
Breki a béka
Reply to  csak ezt ne
2019-01-14 10:15

“mert ez a nyolcszor egymás után konferencia döntő, ebben a nagyon szoros ligában, azt gondolom az a rekord, ami az én életemben már nem nagyon kerül megdöntésre.”
Azért csak kihúzod a köv. PO-ig :”D….

ClayMatthews52
2019-01-14 10:13

Hill nagyon szimpi játékos, a Packers előszezon egyik nagy slágere volt Kumerow-n kívül, persze McCarthy kezében eltékozlódott volna… Elnézném a Packers specteamben is.
Josh Hawkins meg nem ismeretlen, pár évvel ezelőtt azért viszonylag sokat kellett játszania a Packers secondaryben.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  ClayMatthews52
2019-01-14 15:33

Mondjuk a Packers spec teambe először kéne valaki, aki rendet rak. Meg mondjuk kéne egy punter, aki tud rúgni egy nagyobbat. (Esetleg passzolni?) Meg valaki, aki tud egy normális playt hívni.

Breki a béka
Breki a béka
2019-01-14 10:21

comment image

Breki a béka
Breki a béka
2019-01-14 10:23
Vicgeordie
Vicgeordie
2019-01-14 10:29

ezt most csak így iderakom és térjünk rá vissza hétfő hajnalban :)

https://twitter.com/Nelson_Island/status/1084586299435159553

vabu
vabu
Reply to  Vicgeordie
2019-01-14 10:37

Mostani benyomásom szerint Patriots-Rams döntő lesz Atlantában. A Kansas meccsen nüanszok fognak dönteni és Mahomes rutintalansága most döntő tényező lesz, a másik meccsen pedig nem lesz olyan pontzuhatag mint az alapszakaszban és a Rams Defense a visszavágástól is fűtve – ahogy az Eagles defense is – kordában tartja a szenteket. Mert az Eagles is megmutatta, hogy lehet ezt a csapatot húsz pont környékén tartani.

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  vabu
2019-01-14 10:45

Mahomes nekem nem tűnik rutintalannak. Az a csávó nem is ember…

Breki a béka
Breki a béka
Reply to  Arnold Patsenegger
2019-01-14 10:54

Kibaszott kemény,mikor a védő mellet “sidearm throw”-ot dob.
https://www.youtube.com/watch?v=VRF2e4G-LK0

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  Breki a béka
2019-01-14 13:33

Jahh, többek között az ilyenek miatt mondom,hogy egy kiabaszott robot az ember.

csak ezt ne
csak ezt ne
Reply to  Arnold Patsenegger
2019-01-14 12:24

Azért most benne lesz, hogy esetleg ezt a meccset túlpörgik, elizgulják. Mahomes most még pont a kezdők magabiztosságával játszik, még nem tudja, hogy mekkora dolog amit eddig csinált, mekkora lehetőség, ami most vár rá. (TB is csak az első kudarcok után kezdte felfogni, hogy a siker nagyon csalfa jószág, és jött is tíz szűk(ebb) esztendő SB győzelem nélkül.). De ezen a héten eléggé nyomják majd Mahomesnak a sajtó, meg a csapat, hogy ők az esélyesek, úgyhogy lehet picit túlpakolják a srácot. Aztán, ha őt magát mégsem reccsenti is meg a tét, a társak közül néhány simán megremeghet.

Egy várhatóan nagyon komolyan túlfűtött hangulat lesz, a hőmérséklet meg kezdéskor olyan -10, adódhatnak problémáik, ha vérprofi munkát tud végezni a Pats.

bjeela
bjeela
Reply to  csak ezt ne
2019-01-14 16:46

Addig jó, amíg nem tudja, mert ha belegondol, akkor összeszarja magát. Mint a kecskepásztor hályogkovács, aki évtizedekig a miskároló bicskával szedte le a hályogot az emberek szeméről, aztán lement egy orvos és elmagyarázta, hogy mivel játszik és soha többé nem csinált olyat. Pont a felszabadultsága, könnyedsége, lazasága, gyerekes pimaszsága, namosjólmegszívatlakvéntrotty kihaénnemsége eredményezi ezt a kivételes játékot a nyilvánvaló zsenialitáson, képzettségen, felkészültségen túl. Eddig is firkáltak róla mindent, főleg, amikor olyanokat vert le a polcról, mint TB12, P. Manning, Brees, ARod, etc. Hozzászokott és szemmel láthatóan nem zavarja. Adja az ég, hogy ne zavarja még jó sokáig, mert bár Bears kedvelő vagyok, de öröm nézni, amit ez a kölyök csinál. És az is látható, hogy a többieket húzza magával.

Breki a béka
Breki a béka
Reply to  vabu
2019-01-14 10:57

Hát én is kezem tenném rá,hogy Bélabá meg a Jóskagyerek elővesz jópár cigányságot,+ Tamás agilissége sok lesz Brekinek.

bjeela
bjeela
Reply to  Breki a béka
2019-01-14 11:46

Én a helyedben félteném a kezemet…

Breki a béka
Breki a béka
Reply to  bjeela
2019-01-14 12:07

“Ha kicsi a tét a kedvem sötét” :D

bjeela
bjeela
Reply to  Breki a béka
2019-01-14 12:19

Én kedvelem BB-t, mert kevés nagyobb csibész gazembert hordott a hátán a föld, de elnézve, hogy a semmiből előbukkant a főnökök védelme és meccset hoz úgy, hogy komolyabban nem is kell Mahomesnek megfeszülnie(holott eddig ez volt a program) én a kezem helyett legfeljebb a körmömet tenném rouge-re, mert a bánatos fene tudja, hol áll meg az a nyüves fehér golyó. Az a meccs egy kibaszott nagy lutri lesz.

csak ezt ne
csak ezt ne
Reply to  bjeela
2019-01-14 12:39

Az milyen volt most, hogy kértük a kezdést, és all in mentünk az elején. Mire a liga megtanulta, hogyha választani lehet akkor 2. félidőt kell kérni, így BB (JMD) felállíthatott egy stratégiát arra, hogy biztosan mi kezdjük a meccset. (Mert a Chargers magától is a 2. félidőre ment volna, tuti.) 7 rájátszás meccs óta nem volt kezdő drive TD, na most annál inkább.

A Chargers pass rush is jól nézett ki korábban, a Kansasé semmivel nem jobb. Azért fog jobbnak tűnni, mert a futás idegenben nem fog menni. Ez az alapvető különbség idén a hazai és a vendég meccsek között. Előbb-utóbb úgyis TB-re kell nyomni a meccset, remélem magunktól is erre készülünk majd. És akkor Mahomesnak a legjobbja kell(ene) majd. 30 ponttal még egy esetleges hóviharban sem lehet majd ezt a meccset megnyerni. 35 körül kell lenni a nyerőnek úgy érzem.

bjeela
bjeela
Reply to  csak ezt ne
2019-01-14 13:45

A Chargers pass rush és a komplett védelem jó volt a Pats elleni meccsig, szemben a Chiefs D-vel, ami korábban ritka szar volt, de most kezd életjeleket mutatni, sőt, a jó ég tudja, hogyan, de kegyetlen jó lett hirtelen, szóval a kettő nem összehasonlítható. Mintha titkolták volna, hogy ehhez is értenek. A másik, hogy ez nem a Foxborough. ;) Ezért továbbra is állítom, hogy nincs ember, aki előre megmondja, mi lesz azon a meccsen, de még a győztes megnevezése is felér egy horoszkópkészítő magabiztosságával.

d zoli
d zoli
Reply to  vabu
2019-01-14 13:57

A komplett USA szaksajtó lepippantja magát ezesetben. A csapból is a Pats első győzelme fog folyni, amikor underdogként verték a Ramset.

Wide open
Wide open
Reply to  d zoli
2019-01-14 13:59

Mondjuk az valahol rohadtul epic lenne, ha ugyanazzal a döntőbeli párosítással érne véget a dinasztia, mint amivel elkezdődött.

d zoli
d zoli
Reply to  Wide open
2019-01-14 14:29

4 év alatt 3 SB az épp elég epic ahhoz, hogy dinasztiáról beszéljünk.

Breki a béka
Breki a béka
2019-01-14 13:11

“Sokat mond el az, hogy Rivers az első félidei 16 passzkísérlete során 12 alkalommal volt nyomás alatt, tehát praktikusan nem volt olyan dropback, ahol valaki ne lett volna az arcában. ”
Miután egész héten ment a passrush szekciónak az agykontrol a fülesbe,nem is csoda…
https://www.youtube.com/watch?v=3FXMsoTTcog

tündérzsazsa
tündérzsazsa
2019-01-14 15:56

Látva mennyire maga alatt volt a Saints O mint D, a személyes véleményem, hogy az INT-nél is hibáztak, tudom addig kell ütni amíg forró.., de lehetett volna talán okosabban is, szép lassan haladva, még jobban felőrölni a védelmet. A büntetés nem kérés is hiba volt, 3 & 11-12 és egy teljesen homály O volt akkor még, ha kivédekezik 4 & 5-re mondjuk tuti nincs fake. Ezzel a két “hibával” visszahozták a meccsbe a Saints. Ne értsétek félre, innentől teljesen megérdemelten nyertek Breesék. Ők teljes egészében kihasználták a momentumot, míg az Eagles erre nem volt képes. Nagy meccsek lesznek Vasárnap! :)

atis123Juve
atis123Juve
2019-01-14 23:58

Csak nekem néz ki Benett egy hajléktalannak, ahogy fel van öltözve a meccsen? :D Egyébként fasz volt az Eagles, grat nekik, Sajnálom, hogy kiestek, jó lett volna ha továbbra is van esély a visszavágóra.

59
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x