Connect with us

Hír

BREAKING: Az NFL nem tiltja el Tyreek Hillt!

Az NFL lefolytatta 4 hónapos nyomozását és úgy döntött, hogy nem tiltja el Tyreek Hillt, mivel úgy találták, hogy nem vétett a liga magatartás-szabályzata ellen a gyerekbántalmazás ügyében.

Íme a kiadott közlemény, aminek a legfőbb pontja az, hogy az elérhető bizonyítékok alapján nem tudják megállapítani, hogy Hill vétett az NFL szabályzata ellen.

A végén azt is kiemeli a közlemény, hogy ha új információk látnak napvilágot az ügy kapcsán, akkor ez változhat.

Érdekes módon az NFL nyomozója 8,5 órát beszélt Hillel Kansas Cityben júniusban, illetve több alkalommal próbáltak volna beszélni Crystal Espinal kiasasszonnyal, azonban ezek a próbálkozások sikertelennek bizonyultak.

Hill tehát mehet a Chiefs egy hét múlva kezdődő edzőtáborába és jelen állás szerint játszhat a teljes alapszakaszban.

66 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
66 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ahanem
ahanem
2019-07-19 16:32

:köp:

Péter
Péter
Reply to  ahanem
2019-07-19 16:58

Hát igen.Bradynél valószinű volt.Gyerekverés valószinűtlen hogy nem az anya volt….Anyád Goodell.

DrBaji Mihály
DrBaji Mihály
Reply to  Péter
2019-07-19 18:07

Egyet értek veled….

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Péter
2019-07-19 18:07

Brady KD-t molesztálta,ez már régóta nyilt titok.

kitalaltnev
kitalaltnev
Reply to  ahanem
2019-07-19 18:26

+1

Zoltán Debreczeni
Zoltán Debreczeni
2019-07-19 16:32

A kurva anyádat Reed, Goodell és külön Tyrek Hill. Köszönöm a megértést.

Fino
Fino
Reply to  Zoltán Debreczeni
2019-07-19 17:44

Kurva könnyű ítélkezni, mégkönnyebb elvetni azt a lehetőséget, hogy tényleg ártatlan. Mivan ha ms espinosa ügyködése volt az egész? Nem elősször történne ilyen. Még a gyereket is megfőzhette hogy mondja azt a videón hogy a fater törte el a kezét. Persze ez is csak feltételezés, de nem kell mindjárt lincselni. Ha meg tényleg bűnös, akkor rohadjon meg, mindenkivel egyetemben aki eltussolta az ügyet.
PS: Mi köze ehhez Gruden-nek?

Ádám Váradi
Ádám Váradi
Reply to  Fino
2019-07-19 17:44

Az hogy ő mentette fel és nem tiltotta el a focitól.

Fino
Fino
Reply to  Ádám Váradi
2019-07-19 18:15

Nem is tudtam hogy Chuckynak ekkora hatalma van a ligában ?

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Fino
2019-07-19 18:15

“Még a gyereket is megfőzhette”
comment image

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2019-07-19 22:59

A kannibálok szerint úgy sokkal jobb az íze…

Kacsa
Kacsa
2019-07-19 16:32

Vicc. Csak a nagyon rossz fajtabol.

Roland Rittinger
Roland Rittinger
2019-07-19 16:40

“Nem tudják megállapítani, hogy Hill vétett az NFL szabályzata ellen.”
Ja igen, ilyenkor eszembe jut a labda leeresztő gate ügyében hozott döntés indokolása.

Ádám Váradi
Ádám Váradi
2019-07-19 16:58

Hihetetlen, Minden szarért eltilt a liga, de ha eltöröd egy kisgyereknek a kezét akkor nem tiltanak el, a gyerek sose hazudik. És ha jól tudom van egy hangfelvétel amibe a kissrac az apját vallja bűnösnek.

Gábor Ujvári
Gábor Ujvári
Reply to  Ádám Váradi
2019-07-19 17:44

Rosszul tudod. A gyerekenek az anyja allitja, hogy a gyerek retteg tole es hogy azt mondta Apu torte el a kezet. Illetve hogy bantalmazza mikor sir. A no amugy azt mondta a felvetelre a baratnojenek, hogy ez az o biztositeka. De magannyomozval is kovetette allitolag Hillt a csaj… Minden csak feltetelezes. Az eroszakoskodoknak amugy kemeny bortont adnek…

Gergely Nagy
Gergely Nagy
2019-07-19 17:08

Királyság xd Adják neki oda a Walter Payton év embere díját is! Megérdemelné!

Walter Mitty
Reply to  Gergely Nagy
2019-07-19 21:07

milyen indoklással?

bjeela
bjeela
Reply to  Walter Mitty
2019-07-19 22:59

Há hogy etörhette vóna a lábát és a bordáját is, de mégse tette.

Gergely Nagy
Gergely Nagy
Reply to  Walter Mitty
2019-07-20 13:21

Mivel példás családapa és a közösségért végzett munkája végett.

Walter Mitty
Reply to  Gergely Nagy
2019-07-20 13:28

örömmel hallom – de biztos vagy ebben?

Gergely Nagy
Gergely Nagy
Reply to  Walter Mitty
2019-07-20 22:02

Teljesen biztos, nyilvánvalóan azért tette hogy amikor összeforr a gyerkőc keze akkor minél hosszabb legyen, így nagy előnye lesz a cbkkel szemben, ha majd ő is elkapónak áll. Ez amúgy egy furcsa szerb rituálé, csak ők a lábon annak hosszabbítása céljából teszik.

Walter Mitty
Reply to  Gergely Nagy
2019-07-21 09:22

Nekem furcsa ilyen szomorú ügyben a viccelődés.

Gergely Nagy
Gergely Nagy
Reply to  Walter Mitty
2019-07-21 20:36

Teljesen megértem az álláspontodat. Elnézést, igazából azt gondoltam trolkodsz ezért válaszgattam.

T03ebb
T03ebb
2019-07-19 17:17

comment image

Gábor Ujvári
Gábor Ujvári
2019-07-19 17:44

Veletlenul sem akarok megvedeni semmilyen eroszaktevot, de a kansasi ugyeszeseg is felmentette. Persze ez nem jelenti, hogy artatlan lenne, de en siman kineznem a nobol is amugy, hogy egy golddigger lotyo. Plane hogy a terhessege alatt is szarra pepelte allitolag. Ha az megtortent, akkor teljesen erthetetlen, hogy miert maradt vele utana is, ha csak nem a penz miatt…

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Gábor Ujvári
2019-07-19 18:06

Mert jó a sege meg a mele.

Gábor Ujvári
Gábor Ujvári
Reply to  Bélabá a csótány
2019-07-19 20:24

Fejjje viszondt ocssmany

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
2019-07-19 17:55

Ennek örömére nagy buli lesz ma!
https://www.youtube.com/watch?v=fbRBQOmLfBw

deze75
deze75
Reply to  Bélabá a csótány
2019-07-19 22:12

te kb annyira barom vagy ,mint én???????………Végre nem VAGYOK EGYEDÜL!!!!!!….Vi ált biszt tu???44

suhanc
suhanc
2019-07-19 18:45

Sziasztok!
“Hill mindent tagad és menyasszonyára tereli a gyanút” című cikkhez fűztem hozzá ezt a megjegyzést, de azt hiszem itt is aktuális lehet ez a pár gondolat:
“Én csapatszimpátia nélkül szeretnék pár gondolatot megosztani.
1989-ben, New York-ban megszületett egy egyezmény a gyermekek jogairól. Ennek eredményeként hazánkban megszületett a gyermekvédelmi törvény 1997-ben (továbbiakban gyvt.). Ez kimondja, hogy kiskorú veszélyeztetést követ el az a személy, aki a gondozására bízott kiskorút bántalmazza, elhanyagolja. A kiskorú veszélyeztetést a büntető törvénykönyv bűncselekménynek minősíti, 1-5 évig terjedő szabadságvesztéssel sújtható.
Az én meglátásom a magyar jog alapján bűncselekményt követett el mindkét törvényes képviselő, az eddig felmerült összes teóriában.
Amennyiben a nő bántalmazta a gyermekkorút, úgy a játékos elhanyagolta a gyermekét (nem védte meg a bántalmazóval szemben), mivel a hatóságot nem tájékoztatta a bűncselekményről, így bűnsegéddé vált (bűnsegéd: az a személy, akinek tudomása van a bűncselekményről, de azt elősegíti, hatóságot nem értesíti) kiskorú veszélyeztetésében.
Amennyiben a játékos bántalmazta, a nő a bűnsegéd, mivel nem ő hívta ki a nyomozó hatóságot.
Ugyan az USA szövetségi és államok egyéni jogi szabályozását nem ismerem, de feltételezem szintén bűncselekmények a leírt viselkedésformák.”

V-Speiche 413
V-Speiche 413
2019-07-19 19:31

En biztos nem tudnek egy olyan csapatnak szurkolni, ahol egy ilyen ällat jätszik. A gyereket nevelni kell, ebbe ha mär mäs nem hasznäl a tasli belefer, de h a karjät eltörje egy gyereknek?? Mekkora ällat az ilyen. Az meg vicc, h mikert tiltottäk el a kedvenc jätekosaimat, ehhez kepest csinytevesekert.

Fetyke
Fetyke
Reply to  V-Speiche 413
2019-07-19 20:35

Nem Hill védelmében írom a következőket, csak úgy általánosságban.
Nem kell ám egy ekkora gyerek kezének eltöréséhez akkora erőt kifejteni. És van úgy, hogy egy ember nem érzi igazán, hogy mit és mekkora erővel fog vagy szorít meg. Személy szerint már mindenhez félve vagy nagyon óvatosan nyúlok hozzá (gyerekhez, asszonyhoz, tárgyhoz egyformán), mert amit megfogok, az nagyon könnyen szétesik, eltörik, elporlad a kezeim között. Nem vagyok sem kigyúrt, sem állat, a kutya ki nem nézné ezt belőlem, de mégis ez a helyzet. Nem tudok mit tenni, rontásban és bontásban szinte verhetetlen vagyok.

Még egyszer! Nem Hill védelmében mondtam, amit mondtam…

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Fetyke
2019-07-19 21:07

Jó fetyke,nem kell magyarázni.
Eddig IS tudtuk hogy egy állat vagy.

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2019-07-19 21:07

Stimmel, de eddig abban a tévképzetben voltunk, hogy röpképes madárka, erre kiderül, hogy a kihalt röpképtelen elefántmadár reinkarnációja.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  bjeela
2019-07-19 21:07
Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2019-07-19 21:20

Röpüljön, akinek két anyja van! 4 lábbal és két fenékkel a “szilárd” talajon. Az a biztos. :D

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2019-07-19 22:49

Jó nagy marha vagy te, Fetyke! Simán elárulod, hogy négy lábad és két feneked van, amikor ez köztudomásúan genetikai unikum? És ha a Bélabával simán elrabolunk és eladunk jópézér a gyűjtőknek? Jó, kicsit unalmasabb lesz a kommentelés, de van az a pénz… :D

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2019-07-19 21:07

Hja, kérem, egy viking csak úgy magától is bivalyerős. :D De stimmel, én is így vagyok, pedig alig vagyok 110 kiló, ami igazán smafu. Véletlen elbotlok és máris agyonnyomok két normális embert, pedig nálam békésebb természetű alakot keveset látni. Legfeljebb azok a fetykefészkek… :D

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2019-07-19 21:20

Én már elesni sem merek! :D

RIAWANX
RIAWANX
Reply to  V-Speiche 413
2019-07-19 23:34

Nincs bizonyíték arra hogy el törte a gyerek kezét. Csak annyi hogy el volt törve a gyerek keze de az bárhogy el törhet

V-Speiche 413
V-Speiche 413
Reply to  RIAWANX
2019-07-20 08:57

Mint ahogy nem volt bizonyitek Brady meg Elliott eseteben sem, öket megis eltiltotta a liga. Akkor hogy is van ez?

RIAWANX
RIAWANX
Reply to  V-Speiche 413
2019-07-20 14:19

Zeke ügyében ott volt a videó felvétel ez elég bizonyíték amúgy az az őr nagyot színészkedett.

V-Speiche 413
V-Speiche 413
Reply to  RIAWANX
2019-07-20 16:15

Nem arra az esetre gondoltam, mert akkor nem is kapott büntit, hanem a regi estere a volt barätnöjevel. Semmi bizonyitek nem volt ellene, megis büntit kapott.

cshemiv8
cshemiv8
2019-07-19 19:40

Az eddigi következetlen döntések,eltiltások és a trónok harca befejezése után nem is meglepő ez a végeredmény?

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  cshemiv8
2019-07-19 21:20

Pedig Gyatlov elvtárs IS megmondta,hogy nem láthattál törött kart azon a gyereken.

Bryan
Bryan
2019-07-19 21:20

Na elmentek ám ti a pi…, oda. Hányingert kapok ettől a képmutató, szemétláda bandától.

A “valószínűbb mint nem, hogy tudott róla” meg a teljesítményfokozó több meccs, ez a nyomorult és a féreg nője meg tönkretesznek egy gyereket, és nincs itt semmi látnivaló. Anyátokat…

Tizenkettes
Tizenkettes
2019-07-19 21:50

Ebben az ügyben szerintem három vesztes van. A kissrác, a Chiefs és az NFL. A liga számára ez a döntés a lehető legrosszabb. Valaki írta, hogy a közvélemény vért akart. Nos, annak idején Brady kapcsán is ment a csalózás, és a liga hozott egy, a közvéleménynek tetsző döntést és szabott ki büntetést. Ebben az esetben is elő lehetett volna húzni ezt a bizonyos adu ászt, mert biztos vagyok benne, hogy Amerikában a közvélekedés az, hogy a két felnőtt közül valamelyiknek – de valószínűbb, hogy Hillnek – köze volt a bántalmazáshoz. Az NFL-nek itt és most valóban példát kellett volna statuálnia. Hatalmas esély lett volna rá, hogy népszerűbb legyen a liga (nem mintha ettől a döntéstől függne ez persze), ráadásul remekül lehetett volna kommunikálni, hogy az NFL harcol a gyermekbántalmazás ellen.
99%, hogy a két szülő közül valamelyik volt a bántalmazó (mert nyilván a srác elmondta volna, ha pl. leesett a fáról vagy beütötte a kezét stb.). Ha tudom, hogy nem én voltam, és sejtem, hogy a másik, azonnal igyekeznék lépéseket tenni (bíróság pl.). Ha nem én voltam, és a másik fél azzal gyanúsít, hogy én voltam, nyilván keresném az igazamat, de nem maradnék együtt egy ilyen valakivel. Itt az a legkevésbé életszerű, hogy ugyan mindkét szülő gyermekbántalmazással vádolja a másikat, elvileg együtt vannak. A gyerek elmondja, hogy az apja törte el a karját. Ez bizonyíték Hill ellen. Ha viszont nem, akkor vagy a gyerek akarja bemártani az apját (szinte kizárt), vagy anyuka hangolta az apja ellen a gyereket. Ezek után Hill együtt tud élni egy ilyen nővel? Hogyan? Komédia.
Az NFL híresen érzékeny a családon belüli erőszakra. Ehhez képest egy gyerekbántalmazás esetében elfogadja, hogy nincs mit tenni… Egy olyan ügyben, amellyel kapcsolatban az “inkább valószínű, hogy igen, mint hogy nem” alkalmazható lett volna.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Tizenkettes
2019-07-20 08:57

A Chiefs-et kivenném. Hunt esetében példásan jártak el, erre nézzük meg hogy mi történt. Teljesen érthető, hogy nem akartak ők a hülyék lenni már megint…

katonadani
Reply to  Fetyke
2019-07-20 08:58

(a Chiefsnél úgy érezték, hogy Hill őszinte velük, míg Hunt félrevezette őket, ezért kezelték máshogy a két ügyet, legalábbis az indoklásuk szerint)

Fetyke
Fetyke
Reply to  katonadani
2019-07-20 09:11

És természetesen mi hiszünk a Chiefs-nek és Hill-nek is! :)
Mindegy is. Amíg nem lesz ez ellen egységes fellépés a csapatok részéről (mint mondjuk Colin esetében), addig azt gondolom nem igazságos egyetlen csapaton elverni a port.

Szilárd Süveges
Szilárd Süveges
2019-07-19 22:59

Én úgy tudom a gyereket kiemelték a családból. Ha ez igaz már csak ezt nem értem hogy ez nem elég nyomós érv hogy valami történt? Ha a csaj miatt akkor miért vették el Hilltol is a gondozást? Ha ez megtörtént akkor biztos hogy nem volt “magatartasbeli” vétség??!!

LG
LG
2019-07-19 22:59

Na pontosan ettől féltem… ?? Egyszerűen hihetetlen, hogy még csak egy látszat pénzbüntetést sem kapott. Ezek alapján semennyire nem tekinthető bűnösnek, még gyanúsnak sem?… No comment! Az egy dolog, hogy nem akarnak Brady 2 esetet (lsd lentebbi hozzászólásokban), de azt nehezen tudom megemészteni, hogy a bizonyítékok alapján nem mondható ki, h Hill nem vétett a liga kódexe ellen. Mindenre osztogat baromságokat Goodell, de ezt a döntését nem értem… Mégis miben maradtak?? A kisgyerek átesett a “vak, öreg kommondoron”, vagy mi?…
Legyen igazuk, ne legyen Hill bűnös, de szegény gyerek ?
Az a legelszomorítóbb ebben az egészben, hogy ha maximum (!! ) október elejére mindenki elfelejti ezt a gyermekbántalmazást és ujjongva fogják megosztogatni a szurkolók Hill videóit, TD-it ? Decemberről meg már ne is beszéljünk… egyszerűen igazságtalan, elszomorító és borzasztóan dühítő!

RIAWANX
RIAWANX
Reply to  LG
2019-07-19 23:27

Milyen bizonyíték??? Egy szaros hangfelvétel ahol el sem hangzik a neve?

LG
LG
Reply to  RIAWANX
2019-07-20 08:17

El sem hangzik? Nem az van a felvételen, h “Apu eltörte a kezem”. Kérdezlek, mi ez ha nem megnevezés?

RIAWANX
RIAWANX
Reply to  LG
2019-07-20 12:56

Neked tényleg elég egy szaros kis felvétel és már meg is vagy véve?? Tudtommal nem hangzik el a videóban Hill neve+ha rá értik se elég, mert ez nem vallomás.

Tizenkettes
Tizenkettes
Reply to  RIAWANX
2019-07-20 14:53

Ez nem vallomás, mert azt “hivatalosan” hatóság vagy bíróság előtt teszik. Ez a felvétel viszont “csak” bizonyítékként lett volna értékelhető értékelhető az NFL részéről. Kérdés, hogy az, akiről szól, beazonosítható-e. Az “apu” alapján gondolom, egyértelmű, hogy Hillre célzott a kissrác. Ez a “szaros kis felvétel” legalább ahhoz elég kellett volna hogy legyen az NFL-nek, hogy néhány meccses eltiltást valószínűségi alapon kiszabjon. Nem volt ott senki sem egy kamerával, amikor éppen eltört a srác keze. Ilyenkor a bíróság azt mondja, nincs egyértelmű bizonyíték, tehát nem lehet elítélni a vádlottat. Azonban korábban sem érdekelte a ligát (Goodellt), hogy a bíróság mit mondott: ha úgy ítélte meg, hogy neki az az érdeke, hogy legyen büntetés, akkor büntetett. Itt pedig pontosan ellentmondva a korábbi gyakorlatának, úgy jár el, mint egy bíróság. Semmi gond, ha az NFL innentől így gondolkodik. Csak ennél sokkal kevesebb – és közvetett – bizonyíték alapján, mondvacsinált ürüggyel is büntetett Goodell. Nagyon remélem, hogy az ilyen és ehhez hasonló aljasságok – mert ez az – miatt fog eltakarodni ez a mocsok az NFL éléről.

LG
LG
Reply to  Tizenkettes
2019-07-20 15:12

Teljesen egyetértek veled! Az a baj, h ez miatt nem fog drasztikusan lecsökkenni az NFL nézettsége, ergo megússza Hill, megússza Goodell, megússza aki akár egy kis “lobbyval” (“Te Roger, ugye tudod, h ez nem lenne jó a megítélésének…”) is benne volt.

LG
LG
Reply to  RIAWANX
2019-07-20 15:03

Gyerekről beszélünk. Egy 3 éves kisgyerekről! Mit vársz? Milyen más kontextusban kellene neki mondania, h az apja volt? ? Mondja, a születési, évét, a szülei nevét, meg a pontos lakcimét?… Édesapaként borzasztóan felduhit a történet!
Na jól van, biztos a gyereket is kikerdeztek szakértők (értsd gyermekpszichológus) és hoztak egy döntést a bíróságon és az NFL-ben. Az már másik kérdés, h ezek a döntések jók-e. Biztos h van egy-két olyan személy, akinek erdeke, h a tavalyi MVP egyik kedvenc fegyvere ne kerüljön bajba. Az már csak hab a tortán, h rövid időn belül (miután szépen leülepedik a szenny körülötte és termeli a yardokat/TD-ket) megkinálják a legnagyobb elkapó fizuval… ?

RIAWANX
RIAWANX
Reply to  LG
2019-07-20 15:03

Egyáltalán nem támadlak és teljesen megértem mit mondasz. De sajnos egy bíróságon és úgy látszik az nfl-ben sem elég bizonyíték.

LG
LG
Reply to  RIAWANX
2019-07-20 15:12

Akkor egyetértünk :) Bizony, ez bosszantó. Szörnyű, ha még most is belegondolok, a kissrác helyébe… ?

RIAWANX
RIAWANX
Reply to  LG
2019-07-20 15:12

Én Hill helyében meghúznám magam és változtatnék a dolgokon mert biztos, hogy volt köze a dologhoz de ha mégegyszer ez előfordul biztos nem lesznek ilyen elnézőek

László
László
2019-07-19 23:27

Biztos volt ott némi pénzmozgás, hogy véletlenül nem állt szóba velük Espinal “kisasszony”.

KAP42
KAP42
2019-07-20 07:21

Felháborító! 2013 óta aktív NFL néző voltam, de ezt követően bármennyire is szeretem a sportot elvállnak az útjaink. Nagyon szépen köszönöm a Fűzövel kifelé! csapatának azt a sok-sok érdekes, kellemes és jó percet, amit okoztak. (Tudom HFL is van, de nekem az nem jön be…).

Szerintem elfogadhatatlan, hogy egy ilyen esetben nincs szankció a liga által. Mindezt úgy, hogy amúgy össze-vissza büntetnek. A tényeket nézve tehát az NFL szerint az teljesen rendben van, ha a gyereked karja eltörik (nem tudjuk hogyan a játékos és a felesége volt melette) miközben te üvöltözve balhézól, olyan hangosan, hogy a szomszédok rád hívják a rendőrt. A sérült gyerekedhez nem hívsz orvost. Oké lehet baleset volt, de nem azaz első, hogy a kis szerettedet megpróbálod védeni, segíteni? Rögtön segítséget hívni hozzá? Emellett pedig még terrorban is tartod a családod. Az meg, hogy pár éve megfolytogattad a “szerelmedet” meg csak egy apró (szarkazmus) kis megingás. Hát mindenkivel megeshet? Nem?

Tehát ez teljesen helyén van (az NFL szerint). Viszonta az, ha te mondjuk egy híres TD örömre akarsz megemlékezni egy mobiltelefon elrejtésével vagy csak szimplán térdelsz a hímnusz alatt az főben járó bűn.

Bocsánatm, de ez nekem nem fér bele!

Attól pedig már majdnem hánytam, hogy még szegény Tyreek Hillnek mennyire nehéz volt a mostani időszak nyilatkozat jelent meg… Komolyan a végén Tyreek Hill lesz az NFL Kids program képviselője. Az a szomorú, hogy az általam régen nagyon kedvelt Peyton Manning SNL epizód már nem is vicc.

https://www.youtube.com/watch?v=uEEYbXVCoT0

Köszönöm, hogy leírthattam a gondolataimat! Szép napot mindenkinek!

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

66
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x