Connect with us

Hír

A Falcons felkészült arra, hogy Julio Jones legyen a legjobban fizetett elkapó

Korábban arról szóltak a hírek, hogy Julio Jones július 26. előtt megkaphatja az új szerződését. Azóta eltelt már több mint egy hét, és még mindig nem történt semmi az ügyben. A csapat GM-e, Thomas Dimitroff ezzel kapcsolatban megnyugtatott mindenkit, hogy nem kell aggódni, a Falcons mindenre felkészült.

 

 

Tudjuk, milyen szintet képvisel Julio a ligában. Van egy nagyon jó elképzelésünk vele kapcsolatban, amit természetesen nem osztok meg a médiával, de hisszük, hogy neki kellene a liga legjobban kereső elkapójának lenni. Tudom, hogy ő is így gondolja. Azt szeretnénk, hogy Julio egész karrierje során a Falconsnál maradjon, nem kételkedem, hogy ez sikerülni is fog

 

– idézi Dimitrofft a PFT.

 

Jones jelenleg a liga 13. legjobban fizetett elkapója, évente 14,25 millió dollárt keres. Papíron a legjobban kereső elkapó Michael Thomas 19,25 millióval (erről itt írtunk bővebben), vélhetően Julio lesz az első elkapó a történelemben, aki tényleg évi 20 millió dolláros szerződést ír alá.

 

 

16 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
16 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
camillo 7777
2019-08-03 14:46

Kellene? 😃

bjeela
bjeela
Reply to  camillo 7777
2019-08-03 16:00

Sosem értettem ezt a megkergült ragaszkodást és rajongást azért, hogy nálam legyen a liga legdrágább játékosa. Látszólag vonzó reklámszempontból, meg írnak is róla, de kétséges, hogy emiatt megérné, ha közben elvész a sansz, hogy a másodvonalbelieket megerősítsd.

camillo 7777
Reply to  bjeela
2019-08-03 16:58

Így van, az egyéni csillogás ,beárnyékolhatja a csapat egységet. Há másképp nemis, “sapka ügyileg” biztosan.

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2019-08-03 17:20

Pedig még két első kört is adtatok tavaly azért, hogy nálatok lehessen a liga (igaz csak rövid ideig) legdrágább védő játékosa. :) Akkor Mack-et ki kellene vágni? :D

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2019-08-03 17:30

Mack látszólag nagyon megérte, bár szerintem az a védelem már előtte is rendben volt és épp akkor érett be Fangio munkája, amikor Mack jött. Nem vitatom, hogy jót tett Mack hozzáállása a csapatnak, de én az ilyen túlfizetett játékosokat inkább csapatrombolónak tekintem, mert nálunk is van olyan játékos, aki pl. tavaly volt olyan jó, mint Mack, vagy jobb és meg sem közelíti a fizuja Mackét. És az ilyen nem szül jó hangulatot… Ezért(is) gondolom azt, hogy seggfejek vezetik a Bearst.

ahanem
ahanem
Reply to  bjeela
2019-08-03 18:00

Én pont a fordítottját olvastam valahol. Ha a legjobb játékosodat nem fizeted meg kellőképpen, akkor a többiek mit fognak gondolni rólad? Akikkel hosszabbítani kellett, ők már megkapták a nagy szerződést, a sapka alá befér, akkor miért ne?

Nem tudom, hogy így van-e, de el tudom képzelni, hogy jót tesz a csapat hangulatának az, ha a jó játékosok, a vezérek megkapják a nagy pénzt, mert akkor a többiek is úgy fogják gondolni, ha ilyen jól teljesítenek, ők is meg fogják kapni ugyanúgy.

bjeela
bjeela
Reply to  ahanem
2019-08-03 19:10

Ez legalábbis véleményes. Vagy azt történik, amit te mondasz, aminek a következménye egy bérharc, hiszen, ha Macknek jár a nagy lóvé, akkor neki is, hiszen teljesít úgy, mint ő, amibe tönkremegy a csapat anyagilag, vagy ha nem adja meg a másikak is a nagy pénzt, akkor széteshet a csapategység, mert a sok pénzért holdoutol a játékos, vagy lelép. A túl nagy pénz, főleg a többiekhez mérten túl nagy differencia mindig gond.

ahanem
ahanem
Reply to  bjeela
2019-08-03 19:20

“A túl nagy pénz, főleg a többiekhez mérten túl nagy differencia mindig gond.”

Szerencsére a liga egyik legjobb elkapójánál nincs ilyen, esetedben pedig gondolom Hicks-ről beszélsz, akinek meg a pozíciós értéke miatt sem járna annyi, mint Mack-nek. Kivéve ugye, ha úgy játszik, mint Aaron Donald, de azért erről szó sincs.

bjeela
bjeela
Reply to  ahanem
2019-08-03 19:47

Nem Donald szintű játékos, de bitang jó a srác és nagyon olcsón dolgozik, ami persze vezetőség tekintetében kellemes, de okozhat feszültséget. És Mack bármennyire is eszelősen zseniális, de kettejük között nem volt akkora a differencia eredményességben, fizetésben viszont nagyon is. Én erről beszéltem.

ahanem
ahanem
Reply to  bjeela
2019-08-03 20:06

Cap hit terén 4 millióval kevesebb volt 2018-ban, azt a produktumot hozta is. Hicks szerintem is top5 a posztján, de a poszt szimplán kevesebbet ér, mint Mack-é.2019-ben már 2 millió sincs köztük, és azért az meglepetés lenne, ha csak ekkora különbség lenne a játékukban. Ha 2 évvel később írt volna alá, akkor ő is kb ennyit keresne. 2020-21 az már más tészta, meglátjuk, mit hoz az új CBA, ha lesz addigra, meg a cap hogyan változik.

Azt még hozzátenném, hogy a pénzt nem azért kapják, hogy a jövőben jól játsszanak, hanem azért, mert a múltban bizonyították, hogy milyen szintre képesek.

bjeela
bjeela
Reply to  ahanem
2019-08-03 22:43

Lehet, hogy igazad van, sőt, asszem kezdesz meggyőzni, hogy Hicks nagyjából a pénzénél van, de az igazi sztori idén fog majd megmutatkozni, hogy mennyire lesz domináns Mack és tud tovább fejlődni Hicks. Amúgy ezt a “poszt kevesebbet ér” dolgot valahogy mindig fenntartásokkal kezelem, vagy inkább berzenkedem tőle. Annyi lesajnált terület van, aztán mindig kiderül, hogy nélkülük dőlne a kártyavár. ;) Persze, igen, a góllövőt, irányítót, az őket a pályáról leszedőket csodálja a nép és ők kapják a legnagyobb elismerést, aztán valahogy mindig kiderül, hogy a többi kuli nélkül szart sem érnének. Amúgy Hicks épp tavaly bizonyított. ;) Én persze annak örülnék, ha Hicks hozná a tavalyi formáját, vagy egy cseppet többet és Mack végre durván igazolná, hogy a liga legjobbja. Végülis ezért kapta a nagy lóvét.

Ettől még a véleményem a túlfizetett játékosokat illetően – és itt a túlfizetetten van a hangsúly – nem igazán változott. De Mack és Hicks esetében megvettem a sztoridat.

ahanem
ahanem
Reply to  bjeela
2019-08-03 23:02

X poszt Y-t ér alatt azt értem, hogy a poszton játszó átlagos játékos mennyit ad hozzá egy győzelemhez, és ez tipikusan belső falembereknél kevesebb, mint külsőknél, legalábbis az elmúlt évek ezt mutatják, errefelé fejlődik a játék. Ha bekerül 20 Donald a következő 5 évben, akkor szinte biztos, hogy ez megváltozik.

A guardokat szokás nagyon lenézni (a fizetésükön is meglátszik), aztán amikor nem elég jó játékosok kerülnek oda vagy kiesik a kezdőd akkor egyből 3x annyi sacket nyel be az irányítód, azonnal megváltozik a guard posztról a véleményed.

Az, hogy valaki túlfizetett, vagy sem, leginkább a piaci körülmények diktálják, a múltbéli relatív teljesítmény mellett. Én úgy vagyok vele, hogy pl az, hogy Bell jó volt a Steelersben, nem jelent semmit akkor, ha egy folyamatos PO-contenderből egy olyan csapathoz kerül, ami 5 W-t ér el egy szezonban . Persze, simán meglehet, hogy minden összeáll, de az is meglehet, hogy ő sem lesz elég arra, hogy meglegyen a 6. W is. Megnézném pl Zeke-t a Texansban, ahol nem nyitnának neki 5 m széles lyukakat minden második játékban.

bjeela
bjeela
Reply to  ahanem
2019-08-03 23:54

Értettem, hogy mit mondtál már az elején is, mindössze csak azt mondtam, hogy ezeket az akut felméréseket/teóriákat, amiket nem egyszer valami őrült divat generál valahogy nehezemre esik elfogadni, mert az élet sokszor cáfolja őket. Te is tökéletesen igazoltad ezt az aggályomat a guardok esetével.

Ami a piac túlfizetésgeneráló hatását illeti, ebben lehet valami, de ettől még akkor is ökörség, bármennyire is bitang nagy szükségem van egy jó akárkire. Egy poszt értékét baromira nehéz meghatározni. Nekem erről mindig a Makelele sztori jut eszembe a Real Madridnál, amikor rástartoltak a “Galaktikus” jelzőnek való megfelelésre. Lecserélték a világ legjobb labdaszerzőjét, Makelelét és megszerezték a helyére Beckhamet. Erre mondta Zidane, hogy “minek még egy réteg arany a Bentley-re, ha közben eladják a motort?”. Nem is nyertek Makelele után tíz évig semmit, miközben Makelele a Chelsea-vel két bajnokságot nyert, egy BL döntőt és a francia válogatottal egy VB döntőt játszott és a posztját, a a védelem előtt szűrő, és onnan irányító középpályás szerepkörét máig úgy nevezik Angliában, hogy a “Makelele-poszt”. Egy ilyen poszton játszó játékosból sosem lesz aranylabdás, pedig nélküle esélytelen vagy kiemelkedő szereplésre. És ez tökéletesen igaz az amerikai foci lesajnált játékosaira is, hiszen ez is csak csapatsport. ;) Na, ezért nem kajolom be ezeket a “mi egy játékos értéke” kezdetű, újra és újra frissülő, rendre változó, divathullámoknak megfelelő teóriákat és ezért nem rajongok a túlfizetett játékosokért.

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2019-08-03 19:57

Egy kompenzációs 3. körért átvesszük! :D

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2019-08-03 22:30

Felkiáltás a Bears vezetőségénél: Na, végre egy jó üzlet!

Tizenkettes
Tizenkettes
2019-08-03 18:47

Egyébként én azt sem igazán értem, hogy reklámszempontból miért vonzó, hogy az X csapatnál van a posztján a legjobban fizetett játékos? Az NFL egy olyan rendszer, hogy kis túlzással tök mindegy, ki és hol van, lényegtelen, hogy az illető mennyit keres, mert mindenki jól jár, a Browns is meg a New England is. De ott van a Dallas is, amely igen jól megél abból, hogy gyakorlatilag évtizedek óta nem igazán tényező a rájátszásban. A Pats sem fog hanyatlásnak indulni, ha majd Brady 10 év múlva visszavonul.

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

16
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x