Connect with us

Hír

Tua bejelentette, hogy jön a draftra!

Tua Tagovailoa az imént bejelentette, hogy nem marad az Alabama egyetemen és jelentkezik a 2020-as NFL Draftra.

Tette mindezt azután, hogy súlyos csípősérülésen és műtéten esett át, így a csapatok minden bizonnyal nem nagyon fogják látni dobálni a draftig tartó időben. Ez a döntés minden bizonnyal azt jelenti, hogy jól néznek ki az orvosi papírjai.

Most pedig az a kérdés, hogy hol fog elkelni a drafton és melyik csapat viszi el. A Bengals minden bizonnyal Joe Burrow-t választja, a Redskins, a Lions és a Giants nem fog irányítót választani, viszont a Dolphins, a Chargers, a Panthers, majd később a Jaguars, Raiders, Colts, Buccaneers is játékban lehet a draftolásáért.

57 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
57 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Vicgeordie
Vicgeordie
2020-01-06 18:49

A Burrow-Herbert-Tua(?)-trión túl van olyan qb, akit érdemes lehet az első körben húzni?

Johnny Teitelbaum
Johnny Teitelbaum
Reply to  Vicgeordie
2020-01-06 18:49

Nem nagyon.
Már Herbert is lutri.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Johnny Teitelbaum
2020-01-06 19:17

Lutri-lutri, de akinek nincs megfelelő irányítója, az kénytelen kockáztatni.
Egyébként is kevés kivételtől eltekintve elég lutri dolog az irányító draftolás.

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2020-01-06 21:30

Ne beszélj butaságokat! Ott a mi példánk, ami tökéletesen igazolja, hogy megéri azt a pár első kört egy igazi franchise QB, aki MVP szinten tolja.

snookerista
snookerista
Reply to  Vicgeordie
2020-01-06 19:12

https://walterfootball.com/draft2020QB.php
Itt a lista a prospecktekről akik elmehetnek draftoltként

HT
HT
Reply to  Vicgeordie
2020-01-06 20:20

Eason van még, de őt inkább a második kör első felébe várják jelenleg a legtöbben. QB-k mindig felül vannak értékelve, ezért szerintem Herbert tuti első kör. Sok csapatnak kell QB, akik valszeg hajlandóak lesznek kísérteni a szerencsét :D

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  HT
2020-01-06 20:58

Sok csapatnak kell QB,viszont jövőre Lawrence és Fields elérhető lesz.
Konkrétan az all time 7. és 9. legjobb prospect,minden posztott véve.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Bélabá a csótány
2020-01-06 21:24

Amelyik edzőnek idén kell irányító, az nem ér rá még egy évet várni. Ráadásul az NFL-ben nincs majd jövőre (lásd Saints). És az említettekkel is sok minden történhet még az egy év alatt, jöhet sérülés, formahanyatlás vagy bármi.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Fetyke
2020-01-06 21:24

Suck for Luck?

Fetyke
Fetyke
Reply to  Bélabá a csótány
2020-01-06 21:25

A szükség sok mindenre rákényszeríti az embert, hát még az edzőt.

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2020-01-06 21:30

Letérdel és kinyitja a száját?

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2020-01-06 21:30

Pedig Lawrence idén rendesen dadogott.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  bjeela
2020-01-06 21:43

Rendszerhiba.
Képességei szerint 7.

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2020-01-06 21:43

Ennyiszer? Konkrétan zsinórban volt öt meccse, ami rohadtul nem igazolta a tavaly róla kialakított képet. És nem a rendszer hibázott, hanem ő.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  bjeela
2020-01-06 21:43

Edzők vagy ő.
Lényeg hogy skilljei szerint megvan a helye.

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2020-01-06 22:57

A srác vitathatatlanul tehetséges, engem mindössze ez a túlzott hájp zavar, mert szvsz indokolatlan.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  bjeela
2020-01-06 23:42

Nekem se tetszik.
Ronda.

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2020-01-07 10:33

A háj(p)? Sokan nem szeretik, és a fene tuggya, hogy szép-e, de hogy finom hájasztésztát lehet belőle csinálni, az tuti.

acsdav2
acsdav2
Reply to  bjeela
2020-01-07 15:31

Nem tudom, hogy volt-e már olyan QB a drafton aki már első évében bizonyította, hogy 1/1 tehetség. 20 évesen nem lehet egyszerű neki fenntartani a motivációt még 2 évig, amikor kb. akárhogy játszik, mindenképp 1/1 lesz. Mindenképpen jár neki az elismerés, hogy bár valóban szart a szezon első felébe utána fejben képes volt váltani és megint elit szinten játszik. A leghihetetlenebb az egészben, hogy annak ellenére, hogy félszezont “átaludta” minden mutatóban javult az interceptionök kivételével, amit természetes a szezon első felében lövöldözött el.

HT
HT
Reply to  Bélabá a csótány
2020-01-06 22:11

Több csapatnak kell QB, mint 5 :) Nem állhatnak neki úgy, hogy majd jövőre tuti elviszek egyet. Meg még be is kell tanulni. A Dolphins, Bengals, Pats, Steelers, Chargers nem nagyon tökölhet, és akkor ott van még a Colts, Bucs, meg esetleg a Saints (bár ott Hillből akármi lehet). Rodgers meg Ryan se lesz fiatalabb, Trubisky meg jobb. :D

Nagy Imre
Nagy Imre
2020-01-06 19:11

Sztem jelentősen csúszni fog, és a felmérőt is kihagyja… Első kör vége, 2 kör és olyan csapat választja ahol ülhet 1 évet…

Viktor Gál
Viktor Gál
Reply to  Nagy Imre
2020-01-06 21:24

Első 7 pickben kimegy mind a 3 irányitó.

bjeela
bjeela
Reply to  Viktor Gál
2020-01-06 21:30

Bár ettől még Tua egy rohadt nagy bust lesz.

Viktor Gál
Viktor Gál
Reply to  bjeela
2020-01-06 21:31

Benne van. Burrow az egyetlen, akiért feltradelnék.

demonsss
demonsss
2020-01-06 19:12

Nagyon kiváncsi leszek , ha lecsúszik a Pats-ig akkor kihúzzák e ?

Fetyke
Fetyke
Reply to  demonsss
2020-01-06 19:17

6. körnél előbb nincs értelme irányítót húznia a Patsnek.

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  demonsss
2020-01-06 19:44

Meglepődnék. Twitteren olvastam és sztem mókás lenne (ha TB megy): sokadik körös pickért utolsó (utáni) esély Rosennek és mellé draftolni Easont a temérdek harmadik körös pick egyikével

Viktor Gál
Viktor Gál
Reply to  Vicgeordie
2020-01-06 21:24

A Miami soha nem adna irányitót Belichicknek, főleg nem bagóért. Akkor inkább alkalmaznák Rosent Fitzpatrick sisakcipelőjének. Bár szerintem most is az.

euskadi68
euskadi68
Reply to  Vicgeordie
2020-01-06 22:13

Második + apró (4-5) alatt szerintem nem válik meg Rosentől a Miami. Pláne nem csoporton belül.

Balázs Soós
Balázs Soós
2020-01-06 19:44

A vasasnak nem opció? Csak kéne már valaki Ben apó után, mert ez az idei kettő jobb ha megy kacsára vadászni

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Balázs Soós
2020-01-06 20:38

Ott Rudi.

Balázs Soós
Balázs Soós
Reply to  Bélabá a csótány
2020-01-06 20:38

Amúgy a mondatot a vessző után is elolvastad? 😀

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Balázs Soós
2020-01-06 20:38

Igen.

Balázs Soós
Balázs Soós
Reply to  Bélabá a csótány
2020-01-06 20:38

Szóval nem érzed úgy, hogy Rudi az idei kettőben szerepel

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Balázs Soós
2020-01-06 20:58

Igen.

Balázs Soós
Balázs Soós
Reply to  Bélabá a csótány
2020-01-06 20:58

Bár a nejem is ilyen bőbeszédű lenne😁

bjeela
bjeela
Reply to  Balázs Soós
2020-01-06 21:30

És többet is mond, vagy csak a körítés gazdagabb?

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2020-01-06 21:25

Sőt, aham.

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Bélabá a csótány
2020-01-06 20:58

Rudolph jó. Szépen elkapta azt a döntő TD-t a Saints ellen vasárnap!

Fetyke
Fetyke
Reply to  Megawatt Szvetozár
2020-01-06 20:59

Rudolph idén mindent elkap, ami emberileg lehetséges…

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Fetyke
2020-01-07 02:00

Akkor kupiba ne engedjétek! :)

acsdav2
acsdav2
Reply to  Balázs Soós
2020-01-07 15:22

Mivel nincs első köre a Steelersnek nyugodtan kijelenthetjük, hogy nem opció :)

Zalán Szabó
Zalán Szabó
2020-01-06 22:38

Aki Tuat kihuzza az 3 év múlva újra qb gondban lesz. Megnyugodtam h nem csak nekem tűnik ordas nagy bust-nak. Az Alabama meg az elmúlt 10 évben nem adott igazán potens irányítót az NFL-nek és inkább a rendszer és a sok jó csapattars tette őt naggyá a bama-n mint a képessége. Easton viszont szerintem alul van értékelve és sztem egy steelers nagyot szakithat vele mert egy kicsit ilyen Big Ben beutese van. Vállalja a tökös dobasokat de csak ésszel én őt oda tudnám elkepzelni a két zseni helyett

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Zalán Szabó
2020-01-06 23:42

“mert egy kicsit ilyen Big Ben beutese van”
Erőszaktevő?

Zalán Szabó
Zalán Szabó
Reply to  Bélabá a csótány
2020-01-07 11:15

Nem hiszem h 23 évesen szüksége lenne rá

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Zalán Szabó
2020-01-07 12:21

Nem szükség kérdése.

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Zalán Szabó
2020-01-07 02:00

A QB draft mindig lutri, bárki bárminek is tűnik. Winston vagy Mariota is mekkroa prospectek voltak… De az utóbbi időben úgy igazán senki nem tudott villantani, Mahomesen kívül. Megkapaszkodni is alig páran.

uvby
uvby
Reply to  Megawatt Szvetozár
2020-01-07 13:36

azért mahones elötti offense jóval erősebb, mint a másik kettőé :)

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  uvby
2020-01-07 13:52

Mahomest szerintem Tannehill nem tudná leültetni a padra, úgy, hogy többet szóba sem kerüljön a neve. Szerinted Mariotáért vagy Winstonért tolongani fognak a GM-ek?

ahanem
ahanem
Reply to  Zalán Szabó
2020-01-07 20:57

“Az Alabama meg az elmúlt 10 évben nem adott igazán potens irányítót az NFL-nek”

remélem 50-et akartál írni, nem 10-et

Zalán Szabó
Zalán Szabó
Reply to  ahanem
2020-01-09 11:04

Nem mertem tulozni

ahanem
ahanem
Reply to  Zalán Szabó
2020-01-09 17:13

Szerintem egyáltalán nem túlzás, Broadway Joe után Ken Stabler volt még említésre méltó (SB, HOF). Persze a Bama nem is feltétlen az irányítóképzéséről híres.

Zalán Szabó
Zalán Szabó
Reply to  ahanem
2020-01-10 13:09

Nem de akkor is furcsa h egyetemi szinten mindent visznek de valójában nincs egy NFL kezdő irányítojuk

ahanem
ahanem
Reply to  Zalán Szabó
2020-01-10 15:14

a két fal képzése szerintem egyetemi szinten kimagaslóan a legjobb, ennek köszönhetően a futójáték mindig működik, meg a futókkal is igen jól bánnak, meg van mindig olyan elkapó, aki képes hamar elszakadni, így a QB nincs beleerőltetve a nehezebb dobásokba, így mondhatni közepes irányítókkal is sikeresek

Zalán Szabó
Zalán Szabó
Reply to  ahanem
2020-01-11 09:21

Jogos és igaz is teljesen… Nekem valahogy olyan mintha a Patriotsot látnám egyetemi kiadásban… Van Saban egy bevalt rendszer és sokszor egy brutális deff és van az offense aki mindig annyit tesz be a közösbe h nyerjenek… De inkább Saban Belichiek párhuzamot tudnék mondani erre

Zoltan Szilard v. Pinter
Zoltan Szilard v. Pinter
2020-01-07 07:41

BB most unortodox módon beáldoz mindent és felcserél az 1/1-re Burrow-ért….vagy nem. :)

57
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x