Connect with us

Érdekességek

A Patriots “csak” (?) nyolc meccsen favorit jelenleg

Az elmúlt két évtizedben a Patriots dominálta a ligát, a 10+ győzelem gyakorlatilag minden évben garantált volt. Tom Brady távozása után viszont változott a helyzet és a fogadóirodák szerint a csapat “csak” (?) nyolc meccsen lesz favorit idén (via Boston Herald).

 

 

Ezzel kapcsoltban felmerül a kérdés, hogy helyénvaló-e a “csak” kifejezés. Ha az elmúlt éveket vesszük alapul, akkor a nyolc valóban alacsony, de a körülményeket is figyelembe véve minimum hízelgő, hogy a Patriotsot nyolc ellenfele ellen is favoritnak gondolják. Mi lenne akkor, ha nem távozik minden idők legsikeresebb irányítója?

 

A Patriots egyébként a Seahawks, a Chiefs, a Bills, a Texans és a Rams vendégeként, illetve a Ravens és a 49ers elleni hazai meccsen underdog jelenleg. A Dolphins és a Jets ellen abszolút favorit pályától függetlenül, de Bostonban a Bills, a Raiders, a Broncos és a Cardinals ellen is Bill Belichickék lesznek az esélyesek, míg a Chargers elleni mérkőzésen jelenleg nincs favorit.

 

Ha jön a “papírforma”, akkor 8-7-1-es mérleggel érne véget a csapat szezonja, ami a legrosszabbja lenne 2000 óta.

 

Érdekesség továbbá, hogy a Ravens minden egyes meccsén favoritnak számít jelenleg, míg a Jaguars minden egyes meccsén underdognak.

66 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
66 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
d zoli
d zoli
2020-05-12 08:10

Gruden alig 19 éve készül erre a meccsre. El fogják kapni a Peccet. Arizona meg hozza a mobilis irányítót ami ellen Bill hagyományosan szívni szokott. A Bills évek óta hajszállal van meg otthon is. Ez nem fog megállni 7 zakónál.

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  d zoli
2020-05-12 08:55

Ahogy a Seahawks, a Rams, a Texans vagy a Bills sem épp a verhetetlen kategória, hogy az egyelőre egyszezonos csodákról (49ers) ne is beszéljünk. Ez ugyanúgy lehet 10-6, mint 4-12, ez a szép benne :)

Arni Pecceneger
Arni Pecceneger
Reply to  Vicgeordie
2020-05-12 13:45

Szerintem a 49ers nem egy szezonos csoda. De a többiben egyetértek.

tmbb
tmbb
Reply to  d zoli
2020-05-12 13:36

ja, ja, de Stidham sokkal mobilisabb, mint Brady (mondjuk ehhez nem kell nagy teljesítmény) és igazából a Patriots-ból mindenki zsebirányítóra készült.
most lehet meglepetés is.(emlékszem Gerappa első meccsére, Brady eltiltásakor, hogy meglepte a Cardinals-t. mert akkor azon a meccsen a Cardinals volt a favorit)

bjeela
bjeela
2020-05-12 08:16

A józan ész azt mondja, hogy még ez is sok lesz a Pecctől, de a logika meg konkrétan leszarja a józan észt és emlékeztet, hogy BB-nél minden másképp van. Például ott van a józan ésszel felfogható tény, hogy a Pecc védelem BB regnálása(2000 óta!!!) alatt mindössze tavaly volt az alapszakaszban a liga legjobbja, aztán mégis számtalanszor arról beszélünk, hogy a védelem nyerte meg nem egyszer a bajnoki címeket a Peccnek. Holott az alapszakaszban nem egyszer volt ligaelső a támadósor, mégis számos esetben az utolsó pillanatban kellett behozniuk a lemaradást a meccseken. Vagyis a józan ésszel belátható adatokat konkrétan letolja a foci és így BB is. Ennek ellenére szvsz idén egy csinos negatív mérleget fogunk látni.

Ahol underdogok, ott legfeljebb a Bills és a Rams esetében van valami nagyon halovány sanszuk, de inkább nem. Viszont a Dolphins idén is leveri őket egyszer – hagyományok nélkül mivé lennénk? -, a Bills, a Raiders, a Broncos és a Cardinals ellen nagyon nem látom, miért is lennének favoritok otthon, abszolút 50%-os pénzfeldobásos esélyük van, semmivel sem több. Simán kinéz nekik akár egy 6-10-es szezon is.

Arni Pecceneger
Arni Pecceneger
Reply to  bjeela
2020-05-12 10:16

Nekem csak egy kérdésemikérdésem van azokhoz akik ennyire rosssz eredményt várnak a Patstől. Tényleg nem tűnt fel senkinek mennyire nem Brady cipelte a hátán a csapatot az elmúlt két évben? Részben nem az Ő hibájából persze…
Tavaly annyi minden érte a Patriots támadósorát hogy felsorolni is hosszú… és ez mellé Brady sem volt az az igazán elit.

Idén két dolgon fog múlni a jó/roszz szereplés. 1. Stidham 2. keret egészsége.

Amennyiben Stidham már egy közepes vagy jobb teljesítménnyel rukkol elő és a keret egyben lesz körülötte akkor tök sima 10 vagy 10+ győzelem lesz, csak figyeljétek meg.

Ha Stidham katasztrófa akkor is ott van Hoyer… akivel szerintem a 8 győzelem minimum.

Ha minden egyben lesz idén és nem éri sérülés hullám a csapatot akkor itt nagyon sokan megfognak lepődni azok közül akik ennyire lebecsülik a Patrios keretét…

katonadani
Reply to  Arni Pecceneger
2020-05-12 10:58

még ha nem is Brady cipelte hátán a csapatot, az offense jó eséllyel rosszabb lesz a Brady-Stidham átállás miatt. Ha nem is volt elit Brady, nehéz elképzelni, hogy egyből top10-es teljesítményt nyújtson Stidham (amit Brady így is elért tavaly), ezáltal pedig a csapat is gyengébb lesz, kevesebb pontot tudnak feltenni a táblára.
És az év második felében, amikor már egy közepesnél nehezebb sorsolást kapott a csapat, mindössze 4-4 jött össze Bradyvel. Szeritem ez a 8 győzelem (pluszmínusz 1) lehet reális mindennel együtt, és akkor nem azzal számoltam, hogy Stidham tragédia lesz.

Arni Pecceneger
Arni Pecceneger
Reply to  katonadani
2020-05-12 11:25

Az év második felében amikor éppen csak volt egy normális elkapó a pályán… TE semmi, a Támadófal nem tudta segíteni s Bradyt sem a futást… apropo futás még egy nyamvadt FB sem volt amit nagyon sokszor használ a Patriots? Nem is csodálom hogy jöttek a bukták.

Egyébként az,hogy mindezek ellenére Brady Top 10 ben (végén kb.) volt nagy dícséret… de nem csak rá hanem a csapatra is nézve… is itt jön az,hogy ehhez nagyban hozzájárult a védelem is akik sokkal több lehetőséget adtak Bradyéknek.

Nézd én abból indulok ki (abban bízok) ,hogy a védelem ha nem is a tavalyi de azt megközelítő szinten lesz, és a támadósor most teljes egészében ki tud állni akkor Sitdham sokkal több segítséget fog kapni mint tavaly Brady…

a tavalyi szenvedés sima playoffot ért… most meg mondjuk egy egészséges kerettel ilyen 6-10 meg 8-8 ról beszélünk?

Szerintem ez nem reális. De majd szezon közben kiderül kinek lett igaza.

katonadani
Reply to  Arni Pecceneger
2020-05-12 11:51

“Az év második felében amikor éppen csak volt egy normális elkapó a pályán… TE semmi, a Támadófal nem tudta segíteni s Bradyt sem a futást… apropo futás még egy nyamvadt FB sem volt amit nagyon sokszor használ a Patriots?”

Ebből mi lett az idei évre? Két újonc, nem feltétlen sokra tartott TE (amelyik poszton ráadásul első évben nagyon ritka a jó játék)? Meg a visszatérő Andrews? Azért olyan sok javulást ettől nem várrnék, főleg h Scarnecchia is lelépett.

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  katonadani
2020-05-12 12:01

Sztem arra próbált célozni, hogy adott volt egy súlyos sérülésből visszatérő, nullkilóméteres Harry és két, félholtan játszó rutinos róka (Edelman, Sanu). Ha ők hárman egészségesen tudják lenyomni a szezont (amire persze semmi garancia), akkor már mérföldekkel előrébb járnak (és akkor még nem beszéltünk a két jól blokkoló újonc TE-ről, a két egészséges FB-ről, vagy az egész szezonra bevethető Andrews-Wynn párosról)

Aztán lehet folytatódik az egész pechszéria, lesántul mindenki megint és ugyanolyan pocsék lesz az O, mint tavaly. Meglássuk :)

Arni Pecceneger
Arni Pecceneger
Reply to  Vicgeordie
2020-05-12 12:01

Megelőztél 😏

Arni Pecceneger
Arni Pecceneger
Reply to  katonadani
2020-05-12 12:01

Tavaly Harry a fél szezont kihagyva kezdte az első évét… Sanu szezon közben jött de mint kiderült összeszedett egy bokasérülést és úgy tolta végig az évet… ott van Meyers és Edelman… és még biztos vagyok benne,hogy az öreg kukázni fog valakit… ha ők mind egészségesek és elejétől fogva lesz idejük összeszokni Stidhammel akkor rendben lesz a poszt.

A TE ha csak egy közepes szintet hoznak már sokkal jobbak vagyunk mint tavaly azon a poszton.

Scar távozása viszont tényleg fájhat, ezt adom.

Arni Pecceneger
Arni Pecceneger
Reply to  katonadani
2020-05-12 11:29

És ahogy nézem mindketten biztosak vagyunk a dolgunkban, nagyon szivesen fogadok veled… mivel itt van nem messze tőlem Németország felajánlok fogadásra egy német sörválogatást részemtől tétnek. 😉😀✌🏻

tmbb
tmbb
Reply to  katonadani
2020-05-12 13:30

nem csinálok belőle titkot, hogy figyelem a pats.hu-t is, ahol sokkal szenzitívebb információk is megjelennek a csapatról.
ezek alapján(bostoni újságírók információi) a vezetők elégedettek Stidham eddigi munkájával, ráadásul Stidham jobban megérti magát a jelenlegi elkapó sorral vagyis nem véletlen,hogy:
– nem draftoltunk irányítót (csak draftolatlanul)
– nem draftoltunk elkapót (csak draftolatlanul, ráadásul egyikük Stidham elkapója volt az egyetemen)

bjeela
bjeela
Reply to  Arni Pecceneger
2020-05-12 15:05

Nem figyeltél: nem azt várom, hogy 6-10-es szezonjuk lesz, de azt állítom, hogy elnézve a tavalyi hebegést-habogást a számottevő ellenfelekkel szemben – ne feledjük, hogy tavaly fényévekkel a legkönnyebb sorsolása volt a Peccnek az egész ligát nézve és így is szenvedett néha, mint malac a jégen – kétséges, hogy összehoznak egy pozitív szezont. Tehát összejöhet egy pozitív szezon is – bár jelen állás szerint(!) erősen kétlem – és egy negatív is(nekem ez inkább látszik reálisnak). Az a magabiztosság, ami tavaly jellemezte a szakértők zömét, ahol még a veretlen szezon sem volt kizárt(!) egyeseknél, az mára eltűnt a Peccet illetően.

És nem Tibi miatt várom ezt – bár kétségtelenül ez a szempont sem elhanyagolható -, hanem a csapat nem olyan erős, mint tavaly a szezon előtt. És nincs QB, mert Stidham eddig nem mutatott semmi olyat, amire nagyon alapozni lehetne.

tmbb
tmbb
Reply to  bjeela
2020-05-12 15:16

mondjuk a 11-5-öt nem nevezném hebegés-habogásnak és ebben benne van a Chiefs ellen elcsalt meccs is (ha tetszik, ha nem),aminek jócskán következménye a Dolphins elleni kelletlen játék is. (szerintem)

bjeela
bjeela
Reply to  tmbb
2020-05-12 15:25

Láttad kik ellen jött össze a 8:0? És láttad, hogy kik ellen jött össze azt követően a 3:5? Főleg az uccsó beégés a Miami ellen tette fel a koronát a teljesítményükre.

tmbb
tmbb
Reply to  bjeela
2020-05-12 16:57

na akkor még egyszer!
a Chiefs ellen elcsalt meccs után nem volt esély a 2. kiemelésre, ezért egy meccs volt fontos a PO szemponjából, a Bills elleni, amit meg is nyertek, még ha nehezen is. A Dolphins ellen látszott az évente egyszer megjelenő teljes enerváltság a csapaton, ami máskor a szezon elején szokott kijönni.
Ha annak a meccsnek lett volna tétje, akkor az 3-5, 5-3 lett volna.

Arni Pecceneger
Arni Pecceneger
Reply to  tmbb
2020-05-12 17:07

(megint eltűnt a hsz-om)
Szóval a 16 meccsből mennyit láttál az elejétől a végéig?

tmbb
tmbb
Reply to  Arni Pecceneger
2020-05-12 17:16

most tőlem kérded vagy a Bjeela-tól?

Arni Pecceneger
Arni Pecceneger
Reply to  tmbb
2020-05-12 17:21

bocs bélától. (Bjeela) 😀

bjeela
bjeela
Reply to  Arni Pecceneger
2020-05-13 10:31

Jahogyeznekemszót? Mittudomén már ilyen idő távolából. Eleget. Annyira nem kardinális kérdés számomra a Pecc, dejazért a legjobbat az ember jobbára mindig nézegeti, mint gurulósban a Barcát, Realt, Cityt, PSG-t, etc, etc. Szóval naggyából képben vagyok és ha kétségeim támadnak, akkor utánanézek. De persze nem vagyok szakértő, nem ebből élek, nem ez éltet, ergo simán tévedhetek is, sőt, inkább tévedek, mint nem. Naggyából pont úgy, ahogy itt mindenki. :D Dejez egy cseppet sem riaszt vissza attól, hogy határozott véleményem legyen bármiről(is). :DDDD

Arni Pecceneger
Arni Pecceneger
Reply to  bjeela
2020-05-13 12:37

Én minden évben minden megnézem, és 90%ban élőben 🙂… ezért is az a véleményem ami. Így visszatekintve az előző szezonra és a mostani offseasonre sokmindent megértettem…

Pl. már tavaly a szezon előtt sok szakértőtől olvastam hogy Stidhamnek nagyon sok lehetőségrt adott BB és a szezon közben is a kezdő csapattal Brady kárára és azt mondták ez egy jel arra,hogy BB tovább akar lépni… akkor legyintettem rá… azt utólag igazuk lett.

A Tavalyi szezont ha megnézed az összes meccset,akkor látni fogod hogy mennyi változáson ment át a csapat ( az Offense) negatív irányba. A playoffra lehetett tudni hogy itt egy max egy két kör és ennyi volt.

Most nagyon sok elemzést és hírt olvasok… eddig és a szakértők abszolút nem olyan borúlátóak.
Én azt látom,hogy BBnek vagy egy terve amihez tartja magát és bízik a jelenlegi keretben. Én úgy érzem a Brady utáni átállás könyebb lesz mint gondoltam (már ha Stidham valóban olyan jó mint ahogy BB lépései mutatják).

Ha igazam lesz akkor itt nem,hogy negatív szezonról nem lesz szó hanem épp ellenkezőleg.

bjeela
bjeela
Reply to  Arni Pecceneger
2020-05-13 23:06

Én is kajolom BB-t és nehezemre esik ellene fogadni, de Stidham nem mutatott annyit, amire én alapoznék. És a csapat többi része sem olyan, ami reménykedésre adhatna okot. Nyilván fasorba sem vagyok ahhoz, amit BB tud és pláne nincs annyi infóm, amire ezt a megérzést lehetne alapozni, de nekem csak ennyi jutott és ebből vagyok kénytelen főzni. És ebből azt szűröm le, hogy az általad várt hirtelen felemelkedés Tibi lelécelése után felettébb túlzó elvárás.

Tavaly ilyenkor a szakértők simán gyűrűt láttak Peccben. Ehhez képest most nagyon messze alacsonyra rakták a mércét. És az a helyzet, hogy én sem látom másként, legfeljebb BB miatt adok esélyt a pozitív mérlegnek, de ez inkább csak egyfajta csodavárás.

bjeela
bjeela
Reply to  tmbb
2020-05-12 19:35

A sok “Ha” összeolvasva röhögésnek hangzik. ;) Természetesen megértem, ha neked így tűnik, de remélem te is megérted, ha másnak meg nem. Sőt, vannak olyanok, akik csak a végeredményt tekintik értékmérőnek. Na, az ilyenekkel csak a baj van…

tmbb
tmbb
Reply to  bjeela
2020-05-12 19:43

egyetlen meccs van aminél felmerül a “ha”……….

bjeela
bjeela
Reply to  tmbb
2020-05-12 20:15

Igazad van, de én nem is mondtam, hogy te sok Ha-t írtál. ;)

tmbb
tmbb
Reply to  bjeela
2020-05-12 20:25

“A sok “Ha” összeolvasva röhögésnek hangzik.”
jó, ez értelmezhető így is meg úgy is.

bjeela
bjeela
Reply to  tmbb
2020-05-12 21:33

Alakul ez. Szóval egyféleképpen értelmezhető. Amit te pluszban hozzágondolsz, az csak a te fejedben született meg, nem az enyémben.

tmbb
tmbb
Reply to  bjeela
2020-05-13 00:13

hát jó (lehet), hogy belelátsz a fejembe, de nem biztos, hogy jól is értékeled

bjeela
bjeela
Reply to  tmbb
2020-05-13 08:22

Dehogy látok a fejedbe!(ezt meg honnan szedted?) Mindössze azt látom, amit leírtál. A “mire gondolhatott a költő” színvonalú fotelokoskodásokat és teóriagyártásokat már az általános iskolában is rühelltem(még akkor is, ha én is csináltam/csinálom ;) ).

tmbb
tmbb
Reply to  bjeela
2020-05-13 08:32

mondjuk nézd meg, hogy mit írtál 11 órája.
idézzem?

bjeela
bjeela
Reply to  tmbb
2020-05-13 10:26

“Alakul ez. Szóval egyféleképpen értelmezhető. Amit te pluszban hozzágondolsz, az csak a te fejedben született meg, nem az enyémben.” Ebben hol van az, hogy belelátok a fejedbe?

tmbb
tmbb
Reply to  bjeela
2020-05-13 13:01

na, most már egyértelmű!
nem egy “magyart” beszélünk.van ez így!

bjeela
bjeela
Reply to  tmbb
2020-05-13 22:40

Sebaj. Tudod pár évtizednyi betűvetés után az ember rájön, hogy néha totálisan felesleges azon idegeskedni, hogy megértsenek. Néha persze dühít és rám tör, hogy megtanítsam a magyar nyelvre, arra, amit közöltem, az én igazamra, de azért inkább már az a jellemző, hogy inkább elviccelem, ironizálok, mert sokkal lényegesebb, hogy más területeken lehessen egyetérteni. Egy-két kibékíthetetlen(-nek tűnő) ellentét simán lényegtelen. Ez is az.

tmbb
tmbb
Reply to  bjeela
2020-05-14 00:17

nembajna

tmbb
tmbb
Reply to  bjeela
2020-05-12 19:51

egyébként jó, beszéljünk eredményekről.
egy mondatban foglalom össze:elmúlt 18 év!
van még kérdés?!

bjeela
bjeela
Reply to  tmbb
2020-05-12 20:21

Talán csak annyi, hogy miként keveredik az elmúlt 18 év a tavalyi év második felének produkciójához?

tmbb
tmbb
Reply to  bjeela
2020-05-12 20:25

nem baj, ha nem érted

Arni Pecceneger
Arni Pecceneger
Reply to  bjeela
2020-05-12 15:20

Szerintem ez a csapat egészségesen sokkal erősebb mint tavaly a szezon végén… ez itt a lényeg. Stidham valóban kérdés de a csapat nem számomra.

bjeela
bjeela
Reply to  Arni Pecceneger
2020-05-12 15:25

Kijaszart érdekel a szezonvégi csapat, ami esett-kelt? Én a tavaly szezon elejiről beszéltem, amiről fű-fa-virág áradozott, aztán lett ami. Attól a mostani sehol sincs. És nem nagyon vagyok meggyőzve, hogy a tavaly év végi rosszabb lenne, mint a mostani. Az egészséget meg hagyjuk…

Tamer Link
Tamer Link
2020-05-12 15:10

Nekem is ötven százalék esélyem van arra, -mint itt a Pats-nek az alapszakaszban- hogy egy szenvedélyes éjszakát töltsek el Magan Fox-l! Vagy igen, vagy nem! Szóval én ilyennek látom az esélylatolgatást! Sok a bizonytalanság addig is és ráadásul ott van a legendás edzőnk, az aránylag jó védelmünk és a kiváló spec team. Egyedül a támadószekcióról nem tudunk semmit és abból lehet bármi! Ahogyan a bölcs mondás tartja: Vagy sz@r, vagy kalaposinas!

ahanem
ahanem
Reply to  Tamer Link
2020-05-12 17:16

Én pedig tanultam matematikát.

Tamer Link
Tamer Link
Reply to  ahanem
2020-05-13 17:15

Én igen és mire mentem vele?

ahanem
ahanem
Reply to  Tamer Link
2020-05-13 18:21

látszólag nem sokra, bár összeadással meg kivonással ebben a témában nem meglepő. Inkább statisztikára és valószínűségszámításra gondoltam, mert ezek viszont segítenek megérteni az ilyen dolgokat.

Tamer Link
Tamer Link
Reply to  ahanem
2020-05-14 09:58

Akkor a statisztikáról pár mondatot! Régebben kitöltöttem pár totó szelvényt. Életem legkomolyabb eredményét akkor értem el 13 évesen, amikor semmi fogalmam sem volt arról, hogy ki vagy kik az esélyesek. Ezek az előrelátások inkább tartoznak a béljóslásokhoz mint a komoly előrejelzésekhez. Akkor lenne gyönyörűséges, amennyiben év végén összevetnék a mostani jóslatokat a végeredményekkel. Az összes sportfogadás a váratlan és meglepő eredményekből él meg vastagon. Még egy indok és ez a csapatunktól. Augusztusban még semmi baj nem volt az off falunkkal, majd váratlanul és előre nem látható okból kiesett a centerünk és lett egy nem nagyon dicsérhető falunk, amivel borult az egész támadó idényünk. Csak egy dominó dőlt le és kész lettünk. A statisztika az ilyenre nincs felkészülve.

ahanem
ahanem
Reply to  Tamer Link
2020-05-14 19:32

Pontosan erről beszéltem, ha nem tudod, melyik micsoda, és mi a különbség köztük, akkor ilyen következtetésekre fogsz jutni.

A sportfogadás meg egy kicsit bonyolultabb annál, mert az “meglepő és váratlan” eredmények nélkül is sikeres lesz a háznak, ott már inkább alkalmazott matematikáról és pszcihológiáról van szó, mondhatni egyszerű átverés, illúzió, aminek az az eredménye, hogy előreláthatólag a bukmékerek mindig több pénzt szednek be, mint amennyit visszaosztanak.
A statisztika, mint olyan, semmire sincs “felkészülve”, az csak egy szimpla adatgyűjtés leegyszerűsítve, a múltbéli eredmények összegzése. Az abból való “jóslás”(valószínűségszámítás, számomra kedvező esetekre nézve) szimplán arra alapul, hogy a rengeteg változó és kiszámíthatatlan tényező miatt nincs jobb módszer arra, hogy ezeket a dolgokat előre lássuk, így arra vagyunk “kényszerítve”, hogy a múltbéli előfordulások alapján felállítsunk egy rendszert arra, hogy bizonyos mintákat kimutassunk belőle, s ezek alapján próbáljuk meg egy irányba terelni a várakozásokat, hiszen lehet, hogy sok a változó, de a változás mértéke azért mégsem drasztikus, ha egyáltalán létezik ez a változás.

ahanem
ahanem
2020-05-12 17:07

6 meccset is nehéz nekik adni, lehet, meg is fogadom

ahanem
ahanem
2020-05-12 17:16

Egyébként nagyon örülök, hogy ennyire optimisták a peccesek, csak aztán nehogy annyira fájjon a pofáraesés.

Arni Pecceneger
Arni Pecceneger
Reply to  ahanem
2020-05-12 17:21

A szurkolók kb. fele inkább pesszimsta, a másik fele meg inkább bizakodó… szóval a max a fele banda fog pofáraesni. 😀

tmbb
tmbb
Reply to  Arni Pecceneger
2020-05-12 17:26

rámentem a pats.hu-ra, ahol 50%-nál több a pesszimista, de ezt te is érzékelted gondolom.
a magam részéről nem bocsájtkoznék semmilyen jóslásra a Patriots-al kapcsolatban.( már csak babonából sem)

Arni Pecceneger
Arni Pecceneger
Reply to  tmbb
2020-05-12 18:22

Igen, elég sokan úgy gondolják,hogy olyan 6-10, 7-9, 8-8 lehet maximum.

Én ezzel nem így vagyok. Egyébként ott is ugyan ezek a beszélgetések (viták) mennek mint itt most.
Én tényleg csak azt nem értem mikor erről beszélgetek Bjeelaval vagy Danival vagy a pesszimista Pats szurkolókkal,hogy hogyan lehet figyelmen kívül hagyni a körülményeket a tavalyi évről.

Mert egyébként az,hogy BB nem hozott egy szál elkapót se az is az én elméletemet igazolja,hogy ez az elkapósor jó lett volna tavaly is csak nem volt a pályán érdemben. És az offseasonben minden jött ami tavaly már nem volt, TE, FB….

De elengedem a témát. Én nem gondolom,hogy idén is a SB lesz majd a cél (habár egy 13-3 at betippeltem 😀 már nem azért mert biztos vagyok ebben hanem mert szeretném ha így alakulna) de szerintem ha minden ideálisan alakil majd akkor simán mondok egy 10 vagy 10 over győzelmet. Na szép estét 😏✌🏻

katonadani
Reply to  Arni Pecceneger
2020-05-12 19:20

“Mert egyébként az,hogy BB nem hozott egy szál elkapót se az is az én elméletemet igazolja,hogy ez az elkapósor jó lett volna tavaly is csak nem volt a pályán érdemben. ”

Ez inkább csak azt igazolja, hogy Belichick bízik az elkapósorban, ahogy bízik Stidhamben is. Lehet, neki lesz igaza. Szerintem nem. Harry nem fog tudni jobban elszakadni, sosem tudott, Sanu nem lesz wr2, sosem volt az, Edelman is öregszik már és nem lesz ott vele a “tesója” QB poszton.

Egyébként milyen körülményeket hagyunk figyelmen kívül? Mindenhol vannak sérülések, sok helyen sokkal rosszabb volt a helyzet, mint a Patsnél (lásd pl Eagles). Láttuk az offense tavalyi nyűglődését, szenvedését, szerintem ez Brady távozásával és igazából minőségi játékos érkezése nélkül nem fog tudni szintet, szinteket ugrani.

Szilárd Süveges
Szilárd Süveges
Reply to  katonadani
2020-05-12 21:24

Én ilyenkor csak azt nem értem hogy ha ennyire kézenfekvő, amiket érvként felhozol (amit én el tudok fogadni neked mert nálam biztos többet értesz az nflhez meg úgy általában az am.focihoz) hogy lehetséges hogy a komplett csapat ezt nem így értékeli. És itt nem csak az edző személyéről beszélek hanem a teljes edzői gardarol akik nem képesek megértetni az optimistakkal hogy Harry nem fog tudni elszakadni, hogy Edelman kevés lesz, hogy a TEk bénák.
És ez túlmutat azon hogy a Bostonon kívüli hozzáértők is ezt mondják, a bistoniak meg ennek az ellenkezőjét.
És még a meccseket lejatszva sem nagyon tudok felfogni dolgokat pl hogy a botrányos Miami meccs után hogy kapott Gilmore bármilyen díjat.
Valaki hazudik… :)

katonadani
Reply to  Szilárd Süveges
2020-05-13 07:24

egyrészt lehet vannak olyan edzők a csapatnál, akik úgy gondolják, elférne az erősítés :)
másrészt általában saját csapat kapcsán, főleg az év ezen szakaszában, mindenki optimista, szurkolók, helyi újságírók, edzők is. Néha egy külső szem jobban látja mondjuk összehasonlítva a többiekkel. Néha meg persze egy belső szem látja jobban, hogy X játékosban jóval több van, mint amennyit mutatott eddig másoknak.

ahanem
ahanem
Reply to  Szilárd Süveges
2020-05-13 18:25

Mert az edzők mindig bizakodnak abban, hogy ők már csak azért is képesek megtanítani Harrynek hogy hogyan kéne elszakadni, aztán majd 3 év múlva cut mert beleuntak.
Gilmorehoz meg szimplán annyit hogy azért, mert White Buffalóban játszik és nem Dallasban/New Yorkban/Friscoban.

Arni Pecceneger
Arni Pecceneger
Reply to  katonadani
2020-05-12 23:28

Szerintem még lesz lehetőség esetleg WR-ért cserélni, ha kevés lenne a jelenlegi keret. Mit gondolsz van olyan WR aki mondjuk feleslegessé vált a draft után esetleg drága vagy létszámon felülivé vált,és még meg is érné rápróbálni?

katonadani
Reply to  Arni Pecceneger
2020-05-13 07:24

persze, ez lehet egy opció, de minőségi játékost nem egyszerű szerezni csere útján, főleg draft után, főleg 1,2 millió hellyel a sapkában (még ha persze ezzel lehet is játszani). Max ilyen John Ross jut eszembe

Gergely Nagy
Gergely Nagy
Reply to  katonadani
2020-05-12 23:29

A pecz elkapók védelmében: Azért lehet fejlődni Harry esetében sokszor elfelejtetitek hogy nem egyből lesznek sztárok :D. Sanu meg bőven volt Matty Icenál wr2 szint.

ahanem
ahanem
Reply to  Gergely Nagy
2020-05-13 18:25

Sanu Julio miatt volt WR2, azért ezt nehéz elvárni más csapatoknál, főleg ha van lehetőségük és mégsem cserélnem Hopkinsért… :D

Gergely Nagy
Gergely Nagy
Reply to  ahanem
2020-05-13 22:54

Bob beárazta Nukeot. Egy második kör. Szóval ugyanaz az érték xd Najó Sanunak jobb passer ratingje van Hopkinsnál 😀

tmbb
tmbb
Reply to  katonadani
2020-05-13 00:24

hát ezt majd meglátjuk!
egy Patriotsot soha ne írjunk le!
felrémlik egy tavalyi HFL elődöntő a Pasaréti úton (bár ezt inkább Bálintnak kellene írnom).
hogy jön ez ide?!
Troy Rice. (azt a csapatot a HFL-ben so se írjuk le, ahol Troy Rice játszik)
BB (azt a csapatot amelyiknek BB HC-je so se írjuk le)

reszelo.aladar
reszelo.aladar
2020-05-13 09:45

Hamar kiderül hogyan állnak az biztos. Ha idén is nyerik a divíziót, akkor már tudjuk, hogy chipet ültetnek minden játékos fejébe, amibe minden meccs elején feltöltik az aktuális gameplant. Tök mindegy mi van a mezre írva, teszi a dolgát. Tom pedig megmutathatja, hogy mit ér a szoftver nélkül. Ha visszavonul, sose derültne ki, mire jó BB nélkül. A helyében erre nem biztos, hogy kíváncsi lennék.

66
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x