Connect with us

Összefoglaló

Hamvába holt kísérlet

Váratlan események zavarták meg a Michigan tó partján fekvő Green Bay lakosainak életét. Egy nemrég alapított szekta elhatározta, hogy életre kelti az egykor dicső Angol Birodalmat, és első lépésként a Michigan tó környékét hódítja meg. A Pusztító Sólyom elnevezésű hajón végigszelték a tavat, majd váratlanul lőni kezdték a parton fekvő kisvárost. Hamar kiderült azonban, hogy hiába van nekik jobb felszerelésük, nem tudják használni, és minden ágyúlövésük elkerülte a várost. A lakosok azonban gyorsan reagáltak, és a századok óta nem használt ballisztákkal viszonozták a tüzet. A balliszták hatalmas károkat okoztak a Sólyomban, így fel kellett hagyniuk az ostromot.

A kapitány azonban nem volt hajlandó elismerni a vereséget, és megpróbált partra szállni a város közelében, ahol egy békés indiántörzs lakott. Úgy gondolta, puskákkal könnyen elűzi az indiánokat, csakhogy nagyon hamar kiderült, a fegyvereik nemcsak használhatatlanok, de életveszélyesek is. Többször is a katonák kezében robbantak fel, így a legnagyobb kárt saját maguk okozták. Az életveszélyes puskák, valamint az indiánok nyilai végül visszavonulásra kényszerítették a szektatagokat, akik tanulván a leckéből, inkább letettek a Birodalom visszaállításának tervéről.

New England Patriots @ Kansas City Chiefs 10 – 26

A Patriots nagyon rossz körülmények között vágott neki ennek a mérkőzésnek. A meccs napján érkeztek meg Kansas Citybe, és nem számíthattak a kezdő irányítójukra. Ilyen előzmények után kicsi volt az esély a győzelemre, de nem volt lehetetlen. Két dologra volt csupán szükség: a védelemnek limitálnia kellett Mahomest, a támadósornak pedig sokáig birtokolni a labdát, és hosszú drive-okat kellett vezetnie, amik pontszerzéssel értek véget.

Az első feltétel lényegében teljesült. A Patriots védelem gyorsan megmutatta, képes még ezt a Chiefs offense-t is megállítani. Mahomes és a teljes offense 44 percen keresztül el volt veszve a pályán, és csak két mezőnygólt tudott lőni. Az irányítónak több INT-et érő dobása is volt, amit azonban a Patriots védők elejtettek, illetve egyszer a sípszó mentette meg a labdavesztéstől. A második negyed végén ugyanis Mahomeshoz odaértek, aki félig a sackben állva még megpróbálta eldobni a labdát. Ebből az lett, hogy a labda Shilique Calhoun kezébe jutott. Csakhogy mielőtt Mahomes elindította volna a kezét, a bírók lefújták, mert úgy ítélték, hogy a játék véget ért. Ilyenre volt már példa korábban is, hogy egy játékot lefújnak, és sacket adnak, miközben az irányító még nincs a földön (pl a Super Bowlon Garoppolóval hasonló történt), viszont itt érzésre túl gyorsan fújták le a játékot.

Akárhogy is, a Patriots védelem erőn felül teljesített, és 44 percig minden lehetőséget megadott a támadósornak, hogy megnyerje a meccset. A támadók azonban nem tudtak élni vele. Newton hiányában Hoyer kezdett, akitől nem lehetett sokat elvárni, így inkább a futójátékban lehetett bízni. A futások többnyire mentek is, viszont ha Hoyernek passzolnia kellett, akkor minden elromlott. Vagy Hoyer dobta túl a célpontjait, vagy az elkapó ejtette el a labdát. Ez azonban még a kisebb probléma volt.

Az irányító-elkapó összhang hiányán túl nagyobb baj volt, hogy Hoyer sorozatos rossz döntéseket hozott. Ráadásul fontos helyzetekben. Az első félidő végén a Patriots eljutott a Chiefs red zone-jába, ahol Hoyer előbb áthívott egy passzplayt futásra. Ezzel nyertek pár yardot, de el kellett használnia az utolsó időkérést is. Fél perc még így is volt hátra, de előbb Hoyer kiosztott egy két yardos oldalpasszt, amivel semmit nem haladt a Patriots előre, ellenben az óra pörgött. Még így sem lett volna reménytelen a helyzet, egy spike vagy incomplete passz meg tudta volna állítani az órát. Ehelyett Hoyer addig tartogatta a labdát, míg sackelték, az utolsó másodpercek pedig lepörögtek. Az irányító utána megpróbált időt kérni, de nem volt már ilyenje a Patriotsnak.

A következő nagy hibát a harmadik negyed közepén követte el, mikor ismét a Chiefs red zone-ban megint sokat várt. Ezúttal azonban nemcsak sackelték, de a labdát is kiverték a kezéből. Két ígéretes Patriots drive is az ő rossz döntései miatt bukott el, és ahogyan várható volt, a védelem nem tudta örökké tartani Mahomest. A harmadik negyed végén a Chiefs offense kihasználta ellenfele szenvedését, és sikerült egy TD-t elérnie, amivel 13-3-ra módosult az eredmény.

Ezen a ponton a Patriots is rájött arra, hogy Hoyerrel soha nem fognak pontot szerezni, és beküldték Jared Stidhamet, hátha ő meg tudja menteni a meccset. Nem tudta. Ugyan kiosztott egy TD passzt, de semmivel nem volt jobb Hoyernél. Több INT-et érő passza is volt, igaz, őt sem segítették az elkapók. Egy Edelmannek kiosztott screen passzból pick6 lett, mert az elkapó kezéről felpattant a labda, és Tyrann Mathieu azonnal kihasználta ezt a hibát. Ezzel a pick6-szel pedig gyakorlatilag véget is ért a meccs.

Patriots részről nem volt teljesen vállalhatatlan a játék, a védelem amíg lehetett meccsben tartotta a csapatot, de a támadósor túl sokszor hibázott. Chiefs részről is inkább a védelmet lehet kiemelni. Igaz, hogy a Patriots támadói egyik ajándékot adták a másik után, de ezeket meg is kellett ragadni, a Chiefs pedig a Patriotsszal ellentétben megtette ezt. Nem volt hibátlan a játék a hazaiaknál sem, de a Chiefs képes volt kijavítani a hibákat, és megérdemelten nyerte meg ezt a meccset.

Atlanta Falcons @ Green Bay Packers 16 – 30

A Packers úgy vágott neki a mérkőzésnek, hogy sem Adams, sem Lazard nem tudta vállalni a játékot. Jogosan merült fel mindenkiben a kérdés: kinek fog Rodgers passzolni? A Packers válasza gyors volt: teljesen mindegy.

A Falcons secondary alapból nem egy erős egység, de több kulcsjátékos is kiesett onnan (ki meccs előtt, ki közben), ez pedig azt eredményezte, hogy mindig volt olyan Packers játékos, akinek a közelében nem volt védő. Teljesen mindegy volt, hogy az illető futó, tight end, vagy az utcáról behívott elkapó, valaki mindig üresen volt. Rodgers pedig azonnal odadobta nekik a labdát.

A Packers irányítója tökéletes napot zárt, 327 yardig jutott 4 TD-vel eladott labda nélkül. Bárki elkapta a passzait, de a legmegbízhatóbb célpontja a TE Robert Tonyan volt, aki 6-ból 6 labdát megfogott 96 yardért és 3 TD-ért. De hasonlóan megbízható célpont volt a két futó is. Míg Jamaal Williams, 8-ból 8 labdát kapott el 98 yardért, addig Aaron Jones 5-ből 5-öt 40 yardért és 1 TD-ért. Az Atlanta védelme tehetetlen volt velük szemben.

A Falconsnak lényegében semmi esélye nem volt, viszot egy ponton még menthető lett volna a meccs. Az első negyedben 7-0-s hazai vezetésnél a Falconsnak sikerült kivédeni a Packers támadását az egy yardon, Matt Ryan pedig levezetett egy 20 playből álló 10 percet felemésztő 94 yardos drive-ot. Ami viszont csak 3 pontot ért. Hiába ment végig a Falcons a teljes pályán, hiába oldott meg többször is negyedik kísérletet, az 5 yardos vonalon Quinn nem mert kockáztatni, és inkább FG-t rúgatott. Maga a drive impozáns volt, de a tény, hogy csak 3 pont lett belőle, demotiváló hatással bírt, és ez meghatározta a Falcons egész mérkőzését.

Hiába játszott a továbbiakban Matt Ryan hiba nélkül, hiába szerzett Gurley 2 TD-t is, a Falcons nem tudott többször az egyenlítésnek még csak a közelébe sem jutni. A Packers végig irányítása alatt tartotta a meccset, és egy pillanatig nem volt kérdés, ki fog a végén nyerni.

92 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
92 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Vicgeordie
Vicgeordie
2020-10-06 08:05

Nem gondoltam volna, de Newtonnal ez egy nyerhető meccs lett volna. Kár érte…

bjeela
bjeela
Reply to  Vicgeordie
2020-10-06 08:55

Az öreg veszedelmes dolgokra képes…

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Vicgeordie
2020-10-06 09:30

Majd a PO-ban.

Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
2020-10-06 08:05

Tudtam,hogy ez lesz… Hoyer semmire nem jó. Nem is értem miért Ő a csere… Stidham ha csak kicsit is de jobb… Semmi értelme Hoyert a rosteren tartani…

tmbb
tmbb
2020-10-06 08:05

Ideális pillanat lett volna, Stidham kipróbálására…….
remélem a Denver ellen nem Hoyer-el bohóckodunk.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
2020-10-06 08:36

Stidham maga a nyomor.
A világ legnagyobb hülyesége volt elküldeni miatta Etlinget.

rowi
rowi
2020-10-06 08:36

háát, hiába lett 26-10, de a patriots ezt még hoyerrel is megnyerhette volna, egy hiba nélküli, vagy közel hiba nélküli játékkal.

tmbb
tmbb
2020-10-06 08:36

mondjuk a Chiefs a Calhoun esettel megint megkapta az apró lökést a bíróktól.
hogy mennyire volt gáz az ítélet, jelzi az is, hogy gyorsan elpuntoltak…..

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  tmbb
2020-10-06 08:37

tényleg röhejes volt. Tavaly az elvett Harry TD és a visszafújt potenciális DEF TD, idén meg ez…

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
2020-10-06 08:36

comment image

Danika
Danika
Reply to  Bélabá a csótány
2020-10-06 10:35

Double, Motion, Tailback, Swing Pass ::

Gábor Kakuszi
Gábor Kakuszi
2020-10-06 08:36

Azért ezt alapvetően elcsalták szándékosan a bírók, nem is csak a sack-fumble, a végén kamu dpi, az apróról ne is beszéljünk…
Miután 3-4 óriási csaló ítélettel eldöntötték a meccset, Stidham is összeomlott, ez tény.
Sztem Stid abszolút reménytkeltő.

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  Gábor Kakuszi
2020-10-06 08:37

ez a meccs egy átlagos irányítóteljesítménnyel nyerhető lett volna. sajnos egyik QB-nk sem nyújtott ilyet…

ettől függetlenül tényleg tragikus a bohóc zebrák teljesítménye, de ez a meccs nem ezen ment el sajnos….

Gábor Kakuszi
Gábor Kakuszi
Reply to  Vicgeordie
2020-10-06 08:37

A 2 legnagyobb csalás egy labdabirtokláson belüli különbségnél volt…
Szóval, de, ezen (is) múlt.

katonadani
2020-10-06 08:37

(ezt most így általánosságban)
Bírózásról olvastam egy nagyon jó tweetet:
A kedvenc csapat elleni téves ítéleteket úgy érdemes szurkolóként felfogni, mint amikor fumble-nél rosszul pattan a labda.

Nincs semmiféle összeesküvés egyes csapatok ellen, évekig mondták X csapatra, hogy a bírók nekik csalnak, aztán ez hirtelen meg tud fordulni ellenkező irányba is és már ellenük csalnak. Nincs semmiféle csalás vagy bármi ilyesmi, egyszerűen téves bírói ítéletek, hibák vannak. És még mielőtt az jön, hogy de hát ez a dolguk és a munkájuk, nem szabadna hibázni: rengeteg hibát látunk a játékosoktól is, pedig nekik is ez a dolguk, munkájuk.

tmbb
tmbb
Reply to  katonadani
2020-10-06 08:37

khmm; khmm; azért nézzük már meg a tavalyi Pats:Chiefs meccset meg az ideit is……..
valahogy pont ugyanazok az ítéletek …… a chiefs javára

Gábor Kakuszi
Gábor Kakuszi
Reply to  katonadani
2020-10-06 08:45

Itt arról van szó, hogy 2 egymást követő évben elcsalják a bírók a Chiefs-Pats meccset, látványosan szándékosan.
Nem holdingok meg 50-50 dpi ítéletekről van szó, hanem jól átgondolt csalásról.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Gábor Kakuszi
2020-10-06 08:45

Szándékosan? :D Elég elfogult, és bizonyíthatatlan kijelentésnek tűnik, ami után a megfogalmazója többi (esetleg jogos) kijelentése is hitelét veszíti.

tmbb
tmbb
Reply to  Krisztian Fekete
2020-10-06 08:45

nem véletlenül mondják, hogy a zebrák engedjék végig a play-eket, mert visszanézhetőek!
tavaly is és idén is belefújtak olyanba, aminél nyilvánvaló, hogy nem ért véget a play és nem is challenge-elhető. Mindkétszer a patriots átvette volna a vezetést.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  tmbb
2020-10-06 08:45

Ettől még nem igazolható a szándékos csalás. Elhiszem, hogy bosszantó a tévedés, pláne, ha többször történik, de ez bármilyen sporttal együtt jár. És biztos vagyok benne, hogy fordított esetben jóval csendesebbek lennének a szándékos csalást kajabáló szurkolók.

tmbb
tmbb
Reply to  Krisztian Fekete
2020-10-06 08:55

én nem kiáltottam csalást, de furcsának tartom, hogy 2 egymást követő évben, ugyanazon párharcban, ugyanazon ítélettel, ugyanazt a csapatot “bűntetik”(reciprok:a másik csapatot hozzák előnybe)…..
ezt akár tendenciának is hívhatnám…….

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  tmbb
2020-10-06 08:55

Tudom, nem is Rád utaltam a kijelentésemmel. És még egyszer, megértem, hogy bosszantó. De összességében minden csapatot sújtanak bírói hibák, ahogy néha ugyanígy haszonélvezői is.

Szerencsére hosszú a szezon, és számos lehetőség lesz még javítani. Sok lehetőség van ebben a Patriots-ban, még akár a csoport is megnyerhető.

Gábor Kakuszi
Gábor Kakuszi
Reply to  Krisztian Fekete
2020-10-06 08:45

Dpi-nél lehet vaknak lenni, de a fumblet szándékosan előzték meg egy sípszóval, ha így pontosabb. Fociztam megye 3-ban meg kéziztem nb2ben, tudom, hogy mi a csalás. 🤣🤣🤣

bjeela
bjeela
Reply to  Gábor Kakuszi
2020-10-06 08:45

A Saints drukkerek ezt másként gondolják…

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  bjeela
2020-10-06 08:55

A Saints drukkerek szerint Gábor NEM focizott megye 3-ban és NEM kézizett nb2ben?

ThySoul
ThySoul
Reply to  Bélabá a csótány
2020-10-06 10:07

Jaj de hiányoztál :D

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2020-10-06 10:35

Kösz Bélám, végre valaki figyel… “Dpi-nél lehet vaknak lenni…”

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Gábor Kakuszi
2020-10-06 08:45

Ja, igen, az NFL pont olyan, mint a megye 3. :D

Gábor Kakuszi
Gábor Kakuszi
Reply to  Krisztian Fekete
2020-10-06 08:55

Úgy értettem, hogy a csalás megállapításának tudományában tapasztalt phd vagyok 😁

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Gábor Kakuszi
2020-10-06 16:47

Tehát tudták amikor belefújtak, hogy az Fumble lesz.

“Fociztam megye 3-ban meg kéziztem nb2ben, tudom, hogy mi a csalás.”

Ja, hogy fodblista vagy, őszinte részvétem, akkor inkább valaki értelmeset is kérdezzünk meg.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Gábor Kakuszi
2020-10-06 16:47

nagyon kíváncsi lettem volna a meccs előtti bírói kupaktanácsra, melyiken megbeszélték, hogy majd jól le fogják fújni hamarabb a strip sacket, nehogy már a Pats bármit is elérjen.

bjeela
bjeela
Reply to  katonadani
2020-10-06 08:45

Nemúgyvanaz, mert az az én csapatomat sújcsa. Fene egye meg a más macskáját, csak a mienk tarcsa fel a farkát!

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  bjeela
2020-10-06 09:30

De látod, szegény peccet szándékosan elnyomják, biztosan goodell parancsára.

bjeela
bjeela
Reply to  Krisztian Fekete
2020-10-06 10:26

Gúdelnek is jár a boldogság…

katonadani
Reply to  katonadani
2020-10-06 09:30

jobb lesz attól bármelyik szurkolónak egyébként, ha úgy gondolja, szándékos csalásról van szó? Segíti a lelki világát? Szerintem csak rontja. Ezért érdemes szerintem úgy hozzáállni, ahogy írtam fentebb. Én legalábbis így teszek és nem idegelnek fel a bírói tévedések :D

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  katonadani
2020-10-06 09:30

Én egyébként abban hiszek, hogy a játékvezetők téves ítéletei hosszabb távon úgyis kiegyenlítik egymást. Amit ma elvesznek, más alkalmakkor visszaadják. Sokkal jobban tudnak zavarni a szemléletbeli eltérések, illetve következetlenségek, mikor hol így, hol úgy ítélnek meg egy helyzetet, ami elkerülhető lenne egységes szabályozással. Mint volt pl az elkapás-nem elkapás.

bjeela
bjeela
Reply to  Krisztian Fekete
2020-10-06 10:26

Azért egy konferenciadöntő utolsó percében egy bírói bakinak hirtelen más megítélése lesz… ;) Ugyanis ilyen helyzet elvétve fordul elő egy év múlva, sok csapatnak évtizedenként egyszer(sem).

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  bjeela
2020-10-06 11:12

De ez hogy jut eszedbe egy Pats cikk alatt? :D

bjeela
bjeela
Reply to  Krisztian Fekete
2020-10-06 14:07

Könnyedén… ;)

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  katonadani
2020-10-06 09:31

alapvetően egyetértek (mert tényleg csak a vérnyomást emeli meg az ilyen), de sztem pont ez az a dolog, amivel lehetne mit kezdeni szabály szinten. annyi kellene mindössze, hogy legyen rögzítve: NE FÚJJ BELE AZ AKCIÓBA AMÍG ANNAK NINCS VÉGE (ugye itt emiatt nem challenge-elhetett BB). sztem ez nem egy kivitelezhetetlen dolog, és utólag nyugodtan vissza lehet nézni az esetet. eredmény: nincs (vagy kevesebb) a tévedés.

katonadani
Reply to  Vicgeordie
2020-10-06 09:47

(ugyebár ennek a fogásban vagy és lefújjuk dolognak az a háttere, hogy védjék a játékost, hogy ne jöjjön mondjuk egy safety lendületből és üsse agyon, miközben már vége a játéknak. Persze itt most túl hamar fújtak bele, csak elmondom, mi a háttere ennek)

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  katonadani
2020-10-06 09:48

amúgy ez az eset annyira gyakori volt? mert ez így most borzasztó szubjektív (és ha valami szubjektív, az önmagában generálja a hibát). és persze ez sem csak a védőket sújthatja. ha jól rémlik tavaly az alapszakasz végén Watsontól vettek így el egy TD passzt, mert lefújták az akciót kb 1 másodperccel azelőtt, mielőtt elengedte volna a labdát

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Vicgeordie
2020-10-06 16:47

Minden évben emlékszem néhány play-re, amikor talpon van a játékos a labdával, mégis lefújják.Meg merem kockáztatni minden meccsen van legalább egy ilyen.

d zoli
d zoli
Reply to  Vicgeordie
2020-10-06 19:32

Cousinson fújtak egy safetyt. Pedig kijött némi csapattársi segítséggel.

RvBalazs
RvBalazs
Reply to  Vicgeordie
2020-10-06 09:47

alapvetően, igen, igazad van, feleslegesen nem fújkáljunk bele.
De vannak subjektiv szabályok, és a spori úgy itélte meg, hogy megált az előre haladás, és ott véget ér a játék. És ha azt vesszük, akkor igaza is volt.
Nem hiszem, hogy bárki oldalára vagy ellene fújnának. Mindenki csapata kapoot már kis a sporik miatt az elmúlt két évben.
Emlékszem, hogy bosszankodtam emiatt én is (kb 10 percig), de már arra se emlékszem, hogy melyik évben volt

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  RvBalazs
2020-10-06 10:26

Minden évben! ;)

ahanem
ahanem
Reply to  RvBalazs
2020-10-06 15:23

” és a spori úgy itélte meg, hogy megált az előre haladás, és ott véget ér a játék.”

jó, de nem volt előrehaladás, ami nincs, azt meg nem lehet megítélni. persze, ha a los után, mint futó, leviszik, akkor fújjon bele. de itt még simán eldobhatta volna a labdát, mert a sack még nem volt meg

az meg a kettős mérce elég undorító alkalmazása, hogy csak azért, mert valaki méhomsz, azt jobban kell védeni, dfe ha valaki minsú, azt meg nem

amúgy meg mégis mi a faszt kell védeni, ő nem ment le a földre, akkor vállalja a következményeket

d zoli
d zoli
Reply to  katonadani
2020-10-06 10:52

Jó, hogy ez csak elszigetelt eset. Durva volna, ha pl YouTube csatornák csinálnának sok pénzt ilyesmiből. Vagy politikusok, pártok ülnének rá erre a mentalitásra! Na az kegyetlen lenne!

Fetyke
Fetyke
Reply to  katonadani
2020-10-06 11:12

Látszik nem a hazai gurulós kultúrában nőttél fel. :D Sokat kell még tanulnod! :DDD

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Fetyke
2020-10-06 11:12

“…te lófejű geci!” :”D

ducksfan
ducksfan
Reply to  katonadani
2020-10-06 13:21

A bírói tévedésekben az a jó, hogy lehet valaki külső felelőst keresni, miért nem nyert a csapatunk. Ilyenkor eltűnnek a saját dropok, fumblik, INT-ek, szabálytalanságok. Csak az van, hogy bezzeg, ha…

Kell ez a léleknek :)

ahanem
ahanem
Reply to  katonadani
2020-10-06 15:23

ja, de a játékosok hibáit saját maguknak köszönhetik és csak magukra vannak hatással, a bírók meg nem

egy játékosnak nincs benne a szerződésében, hogy nem hibázhat (mert ő olyan pozícióban van, amiben ez elkerülhetetlen), a bírónak viszont egy és csak ez az egy dolga van, hogy ne hibázzon. Nem azt mondom, hogy akkor ne is hibázzon, de ott van a technológia, tessék használni. Mondjuk jó lenne, ha nem boomer lenne az összes zebra.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  ahanem
2020-10-06 16:47

Te tudod mennyi nem drop van beleírva a szerződésekbe WR1-ek esetén, ami még belefér?

ahanem
ahanem
Reply to  Kopi3.14
2020-10-06 19:32

tudtommal 19 meccsenként, ezzel elősegítve a vírus droppolását

bjeela
bjeela
2020-10-06 08:55

Szerintem is csaltak. Csak otthon le ne bukjanak az asszonynál…

bjeela
bjeela
2020-10-06 08:55

Akárhogyis, de BB már megint igazolta, hogy egy esélytelen csapattal is képes pariban lenni a SB várományossal. Hatalmas felüdülés lesz az NFL-nek, amikor abbahagyja…

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  bjeela
2020-10-06 08:55

BB munkájának engedése nem csalás? :D

bjeela
bjeela
Reply to  Krisztian Fekete
2020-10-06 10:26

De.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  bjeela
2020-10-06 16:47

Szerintem pont nagy baj lesz. Annyira jó munkát végez, emel hatalmasat rosterek skilljeihez képest a csapatain.

DrBaji Mihály
DrBaji Mihály
2020-10-06 10:26

Már a nyáron nem értettem, hogy Hoyert miért nem az edzői karba igazolták le….csak fogja a helyet a rosteren!

Józsi14
Józsi14
2020-10-06 10:35

Jó meccsek voltak ezek. Egyébként a felfogást, hogy Mahomest védeni kell, valahol megértem, ő sokba lenne az NFL-nek ha szétcsapná valami LB vakoldalról.

wolandrule
wolandrule
2020-10-06 11:12

Ezt a meccset a Patriots akkor is megnyeri Brady-vel, ha a legmélyebb álmából keltik fel 52 évesen, és nem tudja meginni a reggeli avokádó turmixát. De persze ő nem kellett…
Kétszer egymás után “véletlenül” így belenyúlni a meccsekbe minimum érdekes, ha nem megy Mahomes-nak, akkor jön a segítség.

Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
Reply to  wolandrule
2020-10-06 11:12

Brady a Bucsban játszik… A mi kezdő QBnk meg koronás… Szóval itt volt a lehetőség Stidham előtt és nem élt vele, most legalább tudjuk,hogy vele sem érdemes már komolyabban foglalkozni. Mindennek van jó oldala. + A Pats védelem azért elég jól állta a sarat, ez is pozitívum.

tmbb
tmbb
Reply to  Lecc Go Pecc
2020-10-06 12:33

azért megnézném Stidham-et nem beugróként rá szabott gameplane-el.
+ Edelman is jócskán cserben hagyta.

Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
Reply to  tmbb
2020-10-06 13:59

Oké egy hét gyakorlás a kezdővel… És kezdhet is a következő meccsen, talán kicsit jobb lesz. De vele nem fogunk szerintem SB-t nyerni… És a komolyabb védelmek meg tuti széjjel szednék.
A legnagyobb félelmem vele kapcsolatban az a sok INTet érő passza, már korábban is feltűnt hogy nagyon sokszor éppen hogy csak nem eladja a labdát. Persze van egy két szebb passza de nekem nem tűnik életbiztosításnak a játéka. Engem eddig abszolút nem győzött meg róla,hogy van helye a kezdőben.

ahanem
ahanem
Reply to  wolandrule
2020-10-06 15:23

hát igen a máhomsz fumbli eléggé kibaszott nagy gáz volt, az összes bírót basznám ki az ajtón

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  ahanem
2020-10-06 15:23
ClayMatthews52
2020-10-06 11:12

Nagyon fogom sajnálni, amikor Jones és Williams közül legalább az egyik távozik. Ritka szimpatikus futók.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  ClayMatthews52
2020-10-06 11:12

És jók elkapásban is. Ha úgysem draftolunk és igazolunk elkapókat, helyettük futók játszanak azon a poszton is (Tegnap voltak 3 RB-s felállások, + 1 TE + 1 WR), akkor akár kaphatnának is közel WR fizetést. :)

ClayMatthews52
Reply to  Krisztian Fekete
2020-10-06 11:31

Így. Baromira alulértékelt mindkettő, közben egy rossz szavuk nem volt eddig, ráadásul a közösség központi figurái is.

ClayMatthews52
Reply to  ClayMatthews52
2020-10-06 12:33

a másik (kissé) meglepő dolog, hogy Rick Wagner nem kezdő, Turner játszott tackle-t és Patrick RG-t

Danika
Danika
2020-10-06 12:34

Hú de várom már a hét játékai rovatot, remélem lesz benne Patriots Defense elemzés. Egyébként valaki kérdezze meg Mahomestól, hova tűnt az MVP forma? (Engem nem zavar, így legalább nem 0% esélyünk van ellen :D )
Jarred leírása meg nagyon hasonlított az 1812-es Amerikai-Angol háborúra (csak ott nem voltak indiánok).

acsdav2
acsdav2
Reply to  Danika
2020-10-06 13:21

Nem akar MVP lenni, mert tudja, hogy 99 óta nem nyer SB-t az aktuális díjazott.

Danika
Danika
Reply to  acsdav2
2020-10-06 13:21

De azért a játéka se volt 3 negyeden keresztül, hű de nagy.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Danika
2020-10-06 20:46

Nincs motiváció az ilyen meccsekre. Illetve nem érdemes most brillírozni. Amikor kell pl. a Ravens ellen akkor beindult a henger. A PO-ra a Chiefs lesz a legélesebb csapat.

Jarred
Jarred
Reply to  Danika
2020-10-06 13:40

Nem mondom, hogy nem onnan jött az ötlet. Egyébként ott is voltak indiánok a Shawnee törzsből (a vezetőjük Tecumseh a háborúban halt meg), bár nem a fő fronton.
Jövő héte egyébként jöhet a Broncos elleni összecsapás. Lehet játszani, a kinek hasznavehetetlenebb a csereirányítója játékot.

Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
Reply to  Jarred
2020-10-06 13:59

Hacsak Newton nem produkál kedden vagy szerdán két negatív tesztet mehet majd a cserék csatája… Mondjuk akkor már inkább Stidham az elejétől mint Hoyer akár egy percet is.

Danika
Danika
Reply to  Lecc Go Pecc
2020-10-06 15:22

Back-up Bowl :D
Bár Locknak 50-50 az esélye.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Jarred
2020-10-06 15:22

Addigra talán Bortles is megtanulja a playbook-ot. :D

Danika
Danika
Reply to  Krisztian Fekete
2020-10-06 15:22

Hű de nem szeretnék 4 kezdő irányítós idényt. Maradjon csak Rypien, adja a handoffot, dobálja a hosszút, oszt hátha eljutunk red-zoneba. Ha nem vagy inti, akkor kvázi puntoltunk és jöjjön a másik banda, hátha nem ügyesebbek. De tartom, hogy jelenállás szerint a Back-up Bowlt 12 ponttal meg lehet nyerni.

Danika
Danika
Reply to  Jarred
2020-10-06 15:22

És tényleg voltak indiánok. Most gyorsan utána olvastam, el is felejtettem, hogy nemcsak Baltimore környékén voltak összecsapások. Köszi ötletet. Elkezdtem várni a Back-up Bowlt :D . (Bár Lock 50-50 státuszban van). Amit láttam a Pats támadósorától néztem, hogy van keresni valónk. 12 ponttal meccset lehet nyerni. Annyi handoffból, amit várok Gordon és Lindsay csak eljutnak néha Red Zone környékére és majd jöhet a Wild-Jeff játék is :D.

ahanem
ahanem
2020-10-06 15:22

szerintem elég gáz az olyan játékhívás, ahol az irányítódból lesz lead blocker a red zoneban

Vicgeordie
Vicgeordie
2020-10-06 15:23

comment image

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

92
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x