Connect with us

Hír

Irányító nélkül kell kiállnia a Broncosnak a Saints ellen!

Alighanem megvan a pandémia legfurcsább esete: a Broncosnál COVID-IR-re került a csapatban lévő összes QB, így irányító nélkül kell kiállnia a gárdának a Saints ellen ma este.

Az egész ügy azzal kezdődött, hogy a csereirányító Jeff Driskel pozitív mintát produkált, így legalább 10 napig nem léphet pályára. Ezzel még nem lenne gond, de Driskel közeli kapcsolatban volt Drew Lockkal és Brett Rypiennel, ráadásul egyikük sem viselt maszkot. Így utóbbi kettő is ment a COVID-IR-re, rettentő nehéz helyzetbe hozva a Broncost.

A koronavírus-protokoll szerint ugyanis minden frissen igazolt játékost (aki a szabadügynökpiacról vagy más franchise-ok gyakorlócsapatából érkezik) tesztelni kell, mielőtt pályára léphetne, vagyis esélytelen, hogy a Broncos 24 órán belül találjon magának egy irányítót.

Először arról volt szó, hogy a futó Royce Freeman lesz az irányító, ő volt ugyanis eddig a vészmegoldás, azóta azonban kiderült, hogy a gyakorlócsapatos elkapó, Kendall Hinton fog kezdeni, aki a Wake Foresten irányítót játszott. Érdekes, hogy a túloldalon épp Taysom Hill fog kezdeni.

Az NFL nem halasztja el a mérkőzést egyébként, ugyanis a fertőzést izolálni tudták a csapatnál és nem terjedt tovább az irányítókon túl. A liga tehát azt jelzi, hogy versenyképességi okokból nem halaszt el mérkőzést, még akkor sem, ha a legfontosabb pozícióról van szó – mindenki tartsa be szépen a protokollokat. Csak akkor lesz halasztás, ha egészségügyi problémák lépnek fel, azaz nem biztonságos játszani (lásd Ravens, ahol folyamatosan jönnek újabb pozitív tesztek).

46 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
46 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Danika
Danika
2020-11-29 09:18

Már tudom ki áll 2020 mögött, és ki hozta el számunkra ezt a rettenetet:
https://www.youtube.com/watch?v=4h8NmjpiY1M

Jarred
Jarred
Reply to  Danika
2020-11-29 10:17

Hamarosan jönnek a dalekek is, hogy elrabolják a bolygót.

ducksfan
ducksfan
Reply to  Jarred
2020-11-29 10:27

hacsak a vogonok előbb el nem bontják az űrsztráda miatt

d zoli
d zoli
Reply to  ducksfan
2020-11-29 16:46

Jajj. Ne bánts! Ha választanom kéne, hogy Douglas Adamsot olvassak vagy a könyvéből készült filmet nézzek, hát én megnézk 3 lions meccset egyhuzamban.

Danika
Danika
Reply to  Jarred
2020-11-29 10:42

A medúza zuhatagot úgysem láttam még :D. Legalább végre egyet kirándulnék. Végső megoldásként meg ott van az Oszterhágen kulcs.

ducksfan
ducksfan
2020-11-29 09:18

tehát kell még jó pár kiegészítő embernek pozitív mintát produkálnia, ennyi

Danika
Danika
2020-11-29 09:18

Elmehet a liga a bús picsába! Szüljenek sünt! Ilyet, miért nem lehet keddig eltolni, mint a Ravenst. Meg az összes többi csapathoz hasonlóan. A Ravensben is ennyi erővel lett volna 22 játékos aki a pályára mehetett volna. Itt bezzeg nem akar előjönni több beteg. Remélem reggelre szép sorban, az összes bronco neki áll és tele twitterezi a világot, hogy köhög, mint állat és belázadodott, Furcsa, hogy a jó csapatokét lehet toldozni, de a többiét nem (lásd 49ers). Addig is plusz utasítás, minden louisianai repülőjáratot kitiltani Colorádóból, buszok és taxik a repülőterekre nem hajthatnak be. Minden nagyobb csomagot 3 napra különítsenek el fertőzés veszély miatt, TV stábtagokat helyezzék karanténba.

katonadani
Reply to  Danika
2020-11-29 09:32

jajj ne kezdd te is ezt a badarságot :D
3 játékosotok került csak COVID-IR-re, ráadásul úgy, hogy nem viselték a kibaszott maszkjaikat :D hogy lehetnek ennyire hülyék?
izolálva van az eset, nincs itt semmi látnivaló, azon kívül, hogy épp a QB poszton történt az eset.
A Ravens esete merőben más, mint ez.

Danika
Danika
Reply to  katonadani
2020-11-29 09:32

Ezt a nem viseltek maszkot nem akarom elhinni. Egyedüli játékos, akin eddig mindig azt a hülye maszkot láttam, még a meccs utáni öltözőbeli beszédekben az Lock volt. És elnézést, ha ki vagyok borulva, de nem épp erre a legkellemesebb kelni, hogy ezt látom az Instán mindenhol. KIváncsi vagyok, mi lesz a helyzet, ha egyszer egy jó csapat jár így.

ThySoul
ThySoul
Reply to  katonadani
2020-11-29 09:53

A kurva Titans még edzést is tartott aztán ők jöttek ki az egész covid ügyből eddig a legjobban az NFL-ben :D
Van bizonyíték róla hogy nem volt rajtuk maszk? Mert ugye a Titans eseténél is ez lett a vége, hogy nem lehet egyértelműen megállapítani hogy ők vannak e a képen.
Egyébként nekem nincs bajom ezzel, ha volt rajtuk maszk ha nem akkor sincs QB. De így mi értelme lejátszani egy meccset? 0-24 megy a futás majd aztán baromi izgalmas egy meccs lesz. És igaza van másoknak, hogy lehet hisztizni a csúszás miatt, mert az NFL szart az egészbe és nem voltak képesek kitalálni egy telibekúrt tervet fél év alatt. És az nem terv, hogy halasztgatunk amíg lehet aztán nem halasztgatunk mert nem lehet.
A Titans a saját hülyesége miatt elvette a liga mozgásterét a meccsek halasztása miatt, amit meg se büntettek ráadásul. Most ugye a Ravens meccs csúszik (a világ legnagyobb vicce lenne, ha ők se kapnának büntit) de azért a Raiderstől pick is lett elvéve. Nehogy a vázával gyere nekem :D
Annyit kellett volna, hogy kitalálnak egy egységes rendszert. Mert az nincs. Ha lenne, nem hisztizne mindenki. Vagy ne csússzon egy meccs se, aztán a fertőzött csapat álljon ki a takarítókkal vagy vegyék el tőlük a meccset és automatikus vereség. Vagy mindenki kapjon egy csúsztatást (amit pótolnak a 18. héten) és azon kívül minden egyéb covidnál automatikus vereség. De ez a csusztatunk, nem csusztatunk, mégis csusztatunk, de ha mégsem akkor ekkor játszotok. Nevetséges geci
Most látom facebookon mit írtatok az NFL álláspontjára vírus ügyileg, de nekem van egy olyan érzésem hogy ezt cseszték lekommunikálni a csapatok felé. Azt meg továbbra is tartom, hogy amit a meccsrakosgatásokkal csinálnak az nevetséges. Jobban szopatják szerencsétleneket akik semmi rosszatt nem csináltak csak annyi a bűnük hogy az adott covidos csapattal játszanának, mint azokat akik ténylegesen szartak bele a védekezésbe

katonadani
Reply to  ThySoul
2020-11-29 10:17

van rendszer. Ha izolálva van, van meccs. Ha nincs, ezáltal veszélyt jelent a saját és ellenfél csapatra, akkor nincs meccs.

katonadani
Reply to  katonadani
2020-11-29 10:21

szerintem egyébként nem igazán fair a ligát kritizálni azzal, hogy “nem sikerült egy tervet kitalálni fél év alatt”. Mert egyrészt de, sikerült, másrészt ahogy mindenkinek, úgy a ligának is folyamatosan alkalmazkodnia kell a változó körülményekhez. Két hónapja tök más volt a helyzet, mint most. Ezt mindenki a saját bőrén is tapasztalhatja itthon is vagy bárhol. És a liga folyamatosan alkalmazkodik ehhez, és egyébként elég jól is teszi szvsz. Nem gondolom, hogy ennél igazán jobban meg lehetett volna oldani ezt a szezont. Amiben lehet kritizálni, az a nem megfelelő kommunikáció. Bár ez is csak részben igaz, mert van/volt millió memo meg statement, amit bárki elolvashat, csak senki nem teszi, mert unalmas, ezért úgy jön le, hogy az NFL nem kommunikál, de igazából csak nem úgy kommunikál, ahogy az átlag szurkolóknak jó lenne.

Staten Island
Staten Island
Reply to  katonadani
2020-11-29 14:14

Daninak igaza van. Arról van szó, hogy ugyanaz a mintázat ismétlődik, mint más vitáknál. A plebs, a tömeg fel van háborodva, dühöng, vádaskodik és ítélkezik. Ezzel szemben van a mértékletes, tényeket vizsgáló, objektivitásra törekvő és a helyzetet megérteni igyekvő álláspont, amely manapság már egyáltalán nem trendi, mivel érzelmileg bevonódni és úgy véleményt formálni lett az új trend, míg a valóság, a tények egyre inkább veszítenek értékékükből. Leírhatja akárhányszor Dani, hogy mi a különbség a különböző esetek között, hogy igenis van egy egységes Covid-protokoll és hogy minden információ elérhető volt ezzel kapcsolatban, az érzelmileg bevonódott, elfogult embert ezek hidegen hagyják és fejeket követelnek.

Ugyanez ment le néhány hete az AB-sztori kapcsán: le lett nemi erőszakolózva, aztán amikor egy rakás ennek ellentmondó infót hoztam és felhívtam a figyelmet arra, hogy talán nem kéne, amíg nem bizonyított, én lettem leoltva és képmutatással vádolva. Aztán, amikor az ügye miatt szintén agyhalottnak és cigónak elkönyvelt Bakert felmentette a bíróság és szembesítettem ezeket az arcokat a korábbi véleményükkel, érdekes módon semmi reakció, csak a lapítás ment, mint szar a fűben. A plebs, aki addig vért hányt és ítélkezett, egyből elkussolt. Úgy látszik az emberek manapság így működnek. Azok, akik a tényeket figyelik és bizonyos mértékletességre törekszenek, óriási nyomásnak, ellenszélnek, sok esetben az őrjöngésnek lesznek a többség által kitéve, majd amikor később kiderül, hogy nekik volt igazuk, nem fognak megigazulni, mert senki nem fogja utólag elismerni, emlékezni sem fognak.

Minden Tiszteletem a kiállásodért Dani.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Staten Island
2020-11-29 16:45

Tetvek!

Staten Island
Staten Island
Reply to  Bélabá a csótány
2020-11-29 21:24

:))

Tibor Cseh
Tibor Cseh
Reply to  katonadani
2020-11-29 10:27

:)))

ThySoul
ThySoul
Reply to  katonadani
2020-11-29 10:36

De az nem rendszer hogy arrébb tolunk minden meccset kétnaponta mert nem tudjuk mikor lesz lehetséges az egész. Mert szeritnem az nem rendszer hogy egy adott meccsről/meccsekről kétnaponta jön infó hogy mit tolunk hova, miért nem, vagy ha igen akkor mégis hova mi merre.
Ott volt a Bills Titans, volt vagy 8 féle forgatókönyv mert a Bills TNF meccset játszott utána. Ez nem rendszer, ez szimplán “tologatjuk ezt a szart, hátha abbamarad a pozitív tesztek megjelenése és jöhet a meccs” hozzáállás. Tudom hogy ott is a pénz a lényeg, de hogy erre valaki azt mondja hogy ez így normális hozzáállás az nonszensz

katonadani
Reply to  ThySoul
2020-11-29 12:17

ezt hívják rugalmasságnak :) egy ilyen szezonban mindenkinek erre kellett készülnie

ThySoul
ThySoul
Reply to  katonadani
2020-11-29 12:17

Kezdem úgy érezni hogy te túlságosan alulreagálod ezeket, mi meg túl :D
De oké, legyen ez rugalmasság kérdése. Nem kéne akkor azokat a csapatokat, akik meccs tologatást idéztek elő szarrábüntetni? Mert ez így jelenleg csak azokkal a csapatokkal kibaszás, akik próbálnak rugalmasok lenni. (Azt meg sem említem hogy az nem rugalmasság, hogy “játszol kedden és akkor vasárnap, de 50% hogy mégse játszol kedden és akkor a vasárnapi is csütörtökön lesz”)

katonadani
Reply to  ThySoul
2020-11-29 12:28

mit reagálok alul, illetve mit reagáltok túl?
Büntetés kérdésben: nem tudod, mit fog kapni a Ravens. Senki sem tudja, szóval egyelőre ez irreleváns.
És mindenkinek rugalmasnak kell lennie. A Ravensnek úgy, hogy 30 játékossal kell kiállnia egy csoportrangadóra. A Steelersnek úgy, hogy csüt helyett kedden játszanak. A Broncosnak úgy, hogy QB nélkül játszanak. És még sorolhatnám.

De még mindig a legnagyobb kérdésem. Mi lenne a jó megoldás?

A) Senki nem játszik, akinél van covidos? Nem lenne meccsünk a héten.
B) Mindenki játszik, bárhány covidos van és lehet még több? Steelers elkaphatta volna a Titanstől a szezon elején, továbbadták volna, és így tovább, már nem lenne szezonunk.
C) Ahol izolált esetek vannak, játszhatnak, ahol meg valódi veszély van, azok nem játszhatnak, amíg így van.

Szerintem egyértelmű a választás.

Tamás Hangyál
Tamás Hangyál
Reply to  katonadani
2020-11-29 18:33

Azért lenne itt több opció, ha hajlandóak lennének arra, hogy kitolják a lebonyolítást, mint azt a legtöbb major liga tette. De valamiért a Super Bowl időpontja szent és sérthetetlen.
Melyik gurulós foci liga kényszerítene egy csapatot arra, hogy ne halaszthasson meccset, ha az összes kapusa kiesett covid miatt?
A maszkviselős szabály meg egyszerűen nevetséges: minden nap órákon keresztül egymás arcába lihegnek, komolyan azt gondoljuk, hogy a fennmaradó időben viselt maszk megóv?

BoomOrBust
BoomOrBust
Reply to  katonadani
2020-11-29 12:08

Dani, ha jól értem, amit mondasz akkor ezek szerint aki betartja a szabályokat, jól izolálja a játékosokat, azok játszanak. Akik pedig hülyék/bénák/szarnak a szabályokra (megfelelő válasz aláhúzandó), azok nem. Logikus.
Mert, amúgy ez nem az a sport aminél egymás hegyén-hátán másznak az emberek maszk nélkül és a vírus lappangási ideje sem 4-5 nap, durvább esetben 1-1,5 hét. Oh, wait…

katonadani
Reply to  BoomOrBust
2020-11-29 12:28

minden csapatnál vannak covidos esetek. Az összesnél. Mindenki játszik, kivéve azt, ahol nagy kitörés van, ilyen most másodszor fordult elő az egész évben. Ilyen helyzetben ez szerintem sikernek tekinthető.

Broncos sem tartotta be a szabályokat. Raiders sem tartotta be a szabályokat, mégis játszottak. Részben azért, mert szerencséjük volt, hogy nem terjedt tovább az egész csapatra.

És a Ravensnek sem előny, hogy ne játszottak csütörtökön, és halasztották a meccsüket, mert már 20an vannak covid-ir-en, keddig sem lesznek kevesebben, lehet játszani sem tudnak és megkapják az automatikus L-t.

Meccsen pedig még egyetlen egy fertőzés sem volt egyik csapatról a másikra.

A másik: mi lenne a jó megoldás?
A) Senki nem játszik, akinél van covidos? Nem lenne meccsünk a héten.
B) Mindenki játszik, bárhány covidos van és lehet? Steelers elkaphatta volna a Titanstől a szezon elején, továbbadták volna, és így tovább, már nem lenne szezonunk.
C) Ahol izolált esetek vannak, játszhatnak, ahol meg valódi veszély van, azok nem játszhatnak.

Peti
Peti
Reply to  katonadani
2020-11-29 12:37

Seattle-ben tudtommal nem volt és nincs is COVID eset. De lehet tévedek.

katonadani
Reply to  Peti
2020-11-29 12:37

valóban, csak edzőtábor alatt volt egy.
the point still stands.

Peti
Peti
Reply to  katonadani
2020-11-29 12:37

Seattle-ben tudtommal nem volt és nincs is COVID eset. De lehet tévedek.

Danika
Danika
Reply to  katonadani
2020-11-29 10:21

Plusz most olvasom mellé, hogy az asszisztens edzőt sem engedik beöltözni, hogy akinek legalább némi fogalma van a playbookról az ott legyen. Mi ez már?

ahanem
ahanem
Reply to  Danika
2020-11-29 20:15

“minden louisianai repülőjáratot kitiltani Colorádóból, buszok és taxik a repülőterekre nem hajthatnak be. Minden nagyobb csomagot 3 napra különítsenek el fertőzés veszély miatt, TV stábtagokat helyezzék karanténba.”

ezt adom

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
2020-11-29 09:38

comment image

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
2020-11-29 10:21

Bejött, amiről szeptember elején filozofálgattunk, mint csupán elméleti lehetőségről. :(

Zoard
Zoard
2020-11-29 10:59

“Két hónapja tök más volt a helyzet, mint most.”
Attól még készülhettek volna egy ilyen helyzetre. Nem 2% esélye volt hogy ide fajul a dolog.
Másrészt ha szimulálják kb 5 percen keresztül fejben a mostani rendszert, akkor simán kijött volna belőle több hatás. Hogy ez a fajta tologatás terv hova vezet. Másrészt nem igazán igazságos akár a vétlen csapatokat illetően se. stb stb.
Egy ilyen profi gépezettől ez nagyon silány tervezés, akárhány memo-t is adtak ki-maga a terv rossz.
A jelenleginél jobb a,b,c tervhez meg kell atomtudósnak lenni.

katonadani
Reply to  Zoard
2020-11-29 12:17

készültek. ezzel azt mondtam, hogy a 2 hónapja lévő eset (Titans) merőben más, mint a mostani

Zoard
Zoard
Reply to  katonadani
2020-11-29 13:11

Én meg azt hogy

– nem csak egy lightos padémia helyzetre kellett volna tervet kidolgozni
– a halasztgatásos taktika szimulációja nem volt meg, vagy ha mégis, akkor a dominó effektus be nem következtében bolond módra reménykedtek, és nem gondolták tovább ami egy ilyen szervezetnél finoman szólva megdöbbentő

Skyfire
Skyfire
2020-11-29 11:02

Várom már a rájátszásba amikor csak a top qb lesz covidos és jön a halasztás… Vagy akkor mi lesz a kifogás hogy el kell halasztani? Persze izolálva van mert tartják a szabályokat, de a Ravens meg Titans akik úgy néz ki valamit nem csináltak jól megkapják a halasztást… De mondom a superbowl ha csúszik 1 játékos miatt 10 napot, akkor szembe köpi magát a liga

katonadani
Reply to  Skyfire
2020-11-29 12:17

Ravens megkapta a halasztást, de 20 játékosa van COVID-IR-en, nem jönnek le keddig, ugyanúgy le kell játszaniuk a meccset, vagy automata megkapják az L-t, ha addig sem lesz más. Azért halasztottak, mert egészségügyileg kockázatos volt játszani, mert nem tudták elkülöníteni, ki covidos, ki nem.
Nem értem, mi olyan bonyolult ennek a megértésében :D

Snagal
Snagal
Reply to  katonadani
2020-11-29 13:31

Egy szezonra a Ravens lett az új Pats. Akár mit csinál a liga, az a Ravensnek segítség, és igazságtalan mindenki mással szemben :)

Bujdy Bujdy
Bujdy Bujdy
Reply to  Snagal
2020-11-30 09:07

Várom is már Brady eltiltását az ügyben… :)

Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
2020-11-29 12:08

😀😀😀😀😀 Te jó Isten ez az év…. 😀😀😀😀😀 Tragikomédia…

Fetyke
Fetyke
2020-11-29 17:34

Sajnálom, hogy nem Freeman lesz az irányító. Bebizonyíthatta volna, hogy mégsem fölösleges a futó a csapatban…

Nagir
Nagir
2020-11-29 18:09

Le kell igazolni Kaepernicket…

redbull76
redbull76
Reply to  Nagir
2020-11-29 18:09

Még mindig van valaki aki nem tudja elengedni? Hihetetlen.

Nagir
Nagir
Reply to  redbull76
2020-11-29 18:14

Upsz, bocs lemaradt a smile! :D

redbull76
redbull76
Reply to  Nagir
2020-11-29 18:14

Aha. Ok. Így màr minden rendben.🙂🙂🙂

d zoli
d zoli
2020-11-29 18:44

Ugye? Eagles Josh mc cownnal? Rosteren van. De egy másik városban. Ugye?

rowi
rowi
2020-11-29 19:45

a nfl részéről jogosnak érzem ezt. 3 játékos, izolálható az eset, így jártak. jah, hogy pont az összes qb? pech.
az mondjuk két érdekes kérdés lenne, hogy
1, ha a broncosban lenne egy top (közeli) qb, akkor is ez történik-e
2, ha olyan csapattal történik ez, ahol egyértelműen top5 qb (wilson, rodgers plö) van, akkor is ez lenne-e?

(az AFC-ben látványosan rosszabbul kezelik ezt a covid dolgot, aztán lehet csak mázli)

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

46
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x