Connect with us

Összefoglaló

A Buccaneers és a Chiefs jutott a Super Bowlba, Brady vs Mahomes lesz a nagydöntőben

Két nagyon különböző konferenciadöntőt kaptunk, hiszen míg az NFC-ben egy végletekig kiélezett, fordulatos, szórakoztató találkozót játszott a Packers és a Buccaneers, addig az AFC-ben a Chiefs egy már-már megszokott kezdeti gyengélkedés után nagyon simán ütötte ki a Billst. Ez pedig azt jelenti, hogy kialakult a Super Bowl párosítása, a Buccaneers a Chiefsszel mérkőzik majd két hét múlva, azaz jön a Brady vs Mahomes csata. 

Tampa Bay Buccaneers @ Green Bay Packers 31-26

Őrületes meccset játszottak a gigászok, volt itt minden, ami szem-szájnak ingere. Egyedül az utolsó percekért kár, de aki egy MVP Aaron Rodgersszel nem mer tökösnek lenni, az ne csodálkozzon, ha nem jut Super Bowlba (pedig ha valaki, akkor Rodgers nagyon megérdemelte volna).

A találkozót a Buccaneers kezdte és három hosszú 3. downt megcsinálva rögtön TD-t szerzett. Tom Brady egyszerűen ellenállhatatlan volt és ez kitartott egészen az első félidő végéig. A második TD-drive-ot 1:43 perc alatt abszolválta a csapat, mindössze négy játékból tett meg 73 yardot, majd Aaron Rodgers félidő végi hibáját kihasználva 28 másodperc alatt sikerült TD-t szerezni a saját 49 yardosáról indulva.

Nehéz eldönteni, hogy melyik TD volt a szebb. Az első egy 15 yardos, tökéletesen ívelt passz volt az end zone-ba Mike Evansnak, a második egy 20 yardos Leonard Fournette futás (lásd fent), amely szörnyen indult, a NextGenStats szerint mindössze 0,4 százalék volt a TD-szerzés esélye, a harmadik pedig egy csodálatos 39 yardos passz Scotty Millernek mindössze nyolc másodperccel a félidő vége előtt, időkérés nélkül.

A fentiekhez természetesen kellett a Packers védelme is, különösen a Miller TD-nél voltak nagyon vakon a védők. Tény, hogy 10-ből kilencszer hasonló helyzetben a támadók egy gyors oldalpasszt választanak pár yardért, hogy könnyebb dolga legyen a rúgónak, de single high safetyvel felállni akkor is bőven túlzás, a Big Play mániás Bruce Arians ellen pedig már-már ostobaság.

Mindeközben a Packers támadósor sem volt a toppon. A futás egyáltalán nem működött, a támadófalat dominálta a Bucs védőfala, az egész első félidőben egyetlen jó drive-ja volt a Packersnek, az is egy 50 yardos Marquez Valdes-Scantling TD-nek köszönhetően. Ehhez jött még a fent már említett Aaron Rodgers hiba a Miller TD-előtt: az alapszakasz MVP-je kissé alul dobta Allen Lazardot, Sean Murphy-Bunting pedig parádésan lehalászta a labdát (közben kissé szabálytalankodva is). Teljesen megérdemelten vezetett 21-10-re a Bucs az első félidő után.

A 11 pontos hátrány nem volt leküzdhetetlen, de a Packers pocsékul kezdett. 3&5-re Aaron Jones elkapott egy könnyű passzt Rodgerstől, majd fumble-t vétett. Ez már a második volt a futónak a meccsen, de ezúttal nem úszta meg, Devin White összeszedte a labdát és egészen a 8 yardosig vitte vissza. Innen már nem volt nehéz dolguk Bradyéknek, Cameron Brate TD-jével 18 pontosra nőtt az előny.

Ezen a ponton úgy tűnt, hogy megismétlődik a két csapat alapszakaszmeccse, ahol teljesen összeomlott Packers és nagyon simán nyert a Bucs. Nem így lett: a következő drive-ból TD-t szereztek Rodgersék az időközben mindkét kezdő safetyjét elveszítő Bucs-védelem ellen.

Nem mintha a Bucsnak nagyon aggódnia kellett volna, 11 pontos előnnyel a harmadik negyedben egy top csapat az esetek nagy részében győztesen kerül ki a párharcból. Ilyenkor a vezetésben lévő csapat kicsit módosít a gameplanjén, megpróbál módszeresen haladni és minél több időt elégetni: ezt hívják az óra menedzselésének, ami 6-8 perces drive-okban csúcsosodik ki (a Packers és a Chiefs ennek nagy mestere). Bruce Arians számára az “óra menedzselése” lefordíthatatlan szójáték.

Arians tulajdonképpen azt csinálja, amit egy átlagos maddenező, vagy mi a haverokkal a parkban: szarni mindenbe, egy hosszú passzt nem hogy el lehet bármikor engedni, de egyenesen kötelező. A Bucs offense hozta a hiperagresszív játékát, Brady úgy dobált, mintha 20 pontos hátrányban lenne és minél előbb minél több pontot kellene feltenni. Van olyan helyzet, amikor ez a jó taktika, de nem egy NFC-döntőben, idegenben, 11 pontos előnyben a harmadik negyed középén.

A túlzott agresszivitásnak az lett a vége, hogy Brady három egymás utáni drive-ban dobott INT-t és többnyire az összes az ő lelkén száradt. Persze lehet, hogy kevésbé erőltette volna görcsösen a hosszú passzt, ha Mike Evans, Chris Goodwin vagy Leonard Fournette nem ejti el a normálisan megdobott passzait, de mentségnek ez is kevés.

A Bucs szerencséjére a védelem ismét nagyot alkotott és a Saints elleni találkozóhoz hasonlóan ismét megmentette az offense-t. A Packers csak egy TD-t szerzett a három turnoverből (ráadásul a kétpontos sem sikerült, igaz ez sokkal inkább Equanimeous St. Brown dropjának volt köszönhető), a másik két drive-nak 3&out lett a vége összesen -5 yardért. A Tampa könyörtelenül kihasználta a hiányzó David Bakhtiari és az alulteljesítő OLine nyújtotta lehetőségeket, Jason Pierre-Paul három, Shaq Barrett két sacket jegyzett és folyamatosan nyomás alatt tartották Rodgerst.

Nyolc perccel a meccs vége előtt a Bucs támadhatott és kivételesen sikerült összerakni egy relatíve hosszú drive-ot és leégetni 3,5 percet az óráról, bónuszként pedig egy mezőnygól is összejött. Nyolc pont kellett a Packersnek az egyenlítéshez, el is jutott a csapat a Bucs nyolc yardosáig, de három rossz játék után (köztük egy Rodgers nem futással, amivel ha TD-t nem is, de 4-5 yardot szerezhetett volna) Matt LaFleur úgy döntött, hogy inkább mezőnygólt rúgat.

Ezen nincs mit magyarázni, borzalmas és teljesen értelmetlen döntés volt. Ha nem sikerül a 4&goal, akkor a Bucs a saját 8 yardosáról indul, amely után pont ugyanúgy meg kell állítani Bradyéket, mint a mezőnygól után és pont ugyanúgy TD-t kell szerezni. Effektíve LaFleur a liga legjobb irányítója helyett az összességében gyengén játszó védelemre bízta a mérkőzés megnyerését mindössze azért, hogy megspóroljon magának egy két pontost. Ahogy Shaq Barrett mondta a meccs után: “Nem akartam elhinni, hogy mezőnygólt rúgnak”.

Ahogy az ilyenkor általában lenni szokott, a Bucs megcsinálta a szükséges first downokat – ha már eddig extra agresszív volt, Arians most is behívta a passzjátékot és a legjobb játékosára bízta a meccs eldöntését. Persze ehhez kellett egy sárga zászló is, de aki egy NFC-döntőn nem mer bevállalni egy MVP-irányítóval egy 4&goalt 8 pontos hátrányban, az csak magának köszönheti a kudarcot.

Ami az említett sárgát illeti: az teljesen jogos volt. A probléma ott van, hogy ez volt az egyetlen zászló, amit bedobtak a játékvezetők (leszámítva két offside-ot). Mindkét oldalon volt több játék (false start, holding, DPI, helmet-to-helmet, roughing the passer), ami érhetett volna zászlót, de a bírók következetesen nem dobtak semmire: ami nem ideális, de még mindig jobb, mintha mindenre repült volna a sárga. Az első 58 perc után King DPI-ja sem ért zászlót: szabály szerint teljesen jogos volt, de a mérkőzésen mutatott játékvezetői hozzáállás alapján nem kellett volna bedobni. Rettentően bosszantó lehet a szurkolóknak, de túlzás lenne azt állítani, hogy emiatt veszítette el a meccset a Packers.

A Buccaneers így a történelemben elsőként hazai pályán játszhat Super Bowlt.

(renningan)

Buffalo Bills @ Kansas City Chiefs 24-38

Az AFC döntője közel sem sikerült olyan izgalmasra, mint az NFC-é, a Chiefs viszonylag simán múlta felül a Billst.

Pedig egész jól kezdte a meccset a Bills, hiszen az első drive-ban Sean McDermott nekiment negyedik kísérletre, majd egy mezőnygóllal vezetést is szerzett a csapat. Sőt, az első negyedben még nagyobb előnyt sikerült kiharcolni, miután Mecole Hardman elejtett egy puntot a saját 5 yardosán belül, egy játékkal később pedig már 9-0 állt az eredményjelzőn. És nagyjából eddig tartott a Bills jó napja, a Chiefs ugyanis bekerült a már-már szokásosnak nevezhető két labdabirtoklásnyi hátrányába, ami Mahomeséknak valójában egy kényelmes kiindulópont egy nagy fordításhoz. Ez pedig be is következett.

Andy Reid igyekezett Hardmannek visszahozni az önbizalmát, így neki “adott” egy TD-t egy screen játékból, majd a következő drive-ban egy 50 yardos futással is rá rajzolt fel. Nem sokkal később Darrell Williams jutott be a célterületre, majd a következő Chiefs-támadásból Clyde Edwards-Helaire is megtette ezt, így már 21-9 volt az eredményjelzőn a hazaiak számára. Ez azért is jöhetett létre, mert a Bills offense semmit nem tudott kezdeni a lehetőségekkel, Allen sacket nyelt be, majdnem INT-t dobott, Spagnuolo játékhívásai teljesen összezavarták, így a buffalói támadósor teljesen megfeneklett.

Ha nem lett volna szerencséje a Billsnek, már félidőre kiütéses eredmény lehetett volna, de az elejtett punt, egy Hill drop, két elejtett INT miatt még bőven meccsben volt McDermott legénysége. A félidő végén pedig sikerült végre ismét összerakni egy jó drive-ot, jól menedzselte az órát a csapat, nem hagyott semmi időt a Chiefsnek a visszatámadásra. A probléma csak az volt, hogy nem sikerült TD-t szerezni, ugyanis McDermott nem tanult LaFleur hibájából és ő sem ment neki negyedikre az ellenfél 10 yardosán belül. Már akkor is lehetett látni, hogy ez nem jó taktika, a bajnok ellen nem teheted meg, hogy csak mezőnygólokat rúgsz. Főleg, hogy két labdabirtoklásnyiról két labdabirtoklásnyira csökkentette a hátrányt a Bills és a második félidőt is a Chiefs kezdte. Nagyon furcsa volt ez a konzervatív döntés, hiszen az utóbbi három évben a Bills a legagresszívabb csapatok közt volt – talán a nagy tét rányomta a bélyegét a főedző döntéseire.

A második félidő elején a Chiefs nem tudott TD-t csinálni, azonban McDermott ismét hibázott és nem ment neki negyedik kísérletre a red zone-ban – ezek a döntések tényleg megengedhetetlenek, főleg egy ilyen meccsen. Meg is bosszulta magát a dolog, ugyanis Tyreek Hill elszabadult, majd Travis Kelce szerzett TD-t, amivel már 31-15 volt az eredményjelzőn. Josh Allen dobott egy felpattanó interceptiont (profi karrierje első red zone interceptionje volt ez), Kelce újabb TD-t szerzett, ezzel pedig végleg eldőlt a találkozó. Utána még sikerült kicsit kozmetikázni, egy sikeres onside kick is összejött, de ez leginkább halottnak a csók volt. A legvégén még az indulatok is elszabadultak, így nem zárult túl szépen az NFC döntője.

A Chiefs támadósora továbbra is lehengerlő és megállíthatatlan. A Bills elvette a hosszú passzokat, erre válaszul most nem futott a Kansas City, hanem rövid passzokkal szedte szét a defense-t. Igazából bármiféle erőlködés nélkül tettek fel közel 40 pontot a táblára. Travis Kelce franchise playoff rekordot jelentő 13 elkapással zárt (118 yard), és már az első félidőben annyiszor vette őt célba Mahomes, mint soha senki egyetlen más tight endet sem a rájátszások történetében. Tyreek Hill franchise playoff rekordot jelentő 172 elkapott yardot tett be a közösbe, továbbra is a liga legveszélyesebb játékosa. Kelce főleg Tremaine Edmundsot, Hill pedig Tre White-ot szívatta, óriási sikerrel.

A túloldalon elég csalódást keltő volt a támadósor, Allen is gyengébb napot fogott ki, habár azt sem mondhatjuk, hogy ő volt a vereség fő/egyetlen oka. A támadófala nem tudta megvédeni, ahogy a korábbi meccsen a Packers, úgy a Bills OL is meglehetősen erőn alul teljesített. Stefon Diggs a megszokottnál jóval kevesebbszer volt megjátszható, a Chiefs védelme nagyon jól duplázta a mérkőzés nagy részében. Steve Spagnuolo, a Chiefs védőkoordinátora kiválóan keverte a kártyákat, nagyon jó gameplannel érkezett és kulcsszituációkban mindig sikerült belenyúlnia a tökéletes játékhívásba – ezzel alaposan össze tudta zavarni Allenéket. Minden dícséretet megérdemel a Chiefs védelme, miközben teljességgel megengedhetetlen a Bills részéről, hogy első 8 támadásából csak 1 TD-t szerezzen.

Sean McDermottra érdemes még pár szó erejéig ismét kitérni: ahogy LaFleur, úgy ő is esélyes lehet az Év Edzője címre, de most alaposan felsült. Egyrészt a védelme semmilyen ellenállást nem tudott kifejteni a Chiefs ellen, másrészt borzasztó döntéseket hozott mérkőzés közben, aminek nagyon csúnya vereség lett a vége. Persze ettől függetlenül a Bills szezonja összességében sikersztoriként könyvelhető el, de a konferenciadöntőben megmutatták, hogy közel sincsenek a Chiefs szintjéhez.

A Chiefs pedig azt mutatta meg, hogy a szezon második félidőben látott játék csak altatás volt, bombaformában van a csapat. Andy Reidéknek így most két hetük van felkészülni Tom Bradyékből, akiket egyszer már megvertek idén, viszonylag simán ráadásul.

(katonadani)

67 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
67 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
bjeela
bjeela
2021-01-25 06:16

Jó, a Bills nem jött be, mert ezek az idióták nem csináltak semmit abból, amit tudnak. Viszont az is tuti, hogy Tibibácsinak meglesz a gyűrűje két hét múlva.

opiumzoR
opiumzoR
Reply to  bjeela
2021-01-25 07:06

Próféta szóljon belőled! :D

snookerista
snookerista
Reply to  opiumzoR
2021-01-25 07:08

Hát 3 INT nem fog beleférni az biztos

opiumzoR
opiumzoR
Reply to  snookerista
2021-01-25 07:10

Kétszer ugyanabba a pocsájába nemlépünk!

d zoli
d zoli
Reply to  snookerista
2021-01-25 07:21

Valaki azt írta, hogy 200 yard és a múltheti teljesítmény nem fog beleférnu a GB ellen. Oszt látod. Lenyomják a víz alá majd hagyják majdnem kisiklani.

vabu
vabu
Reply to  snookerista
2021-01-25 08:01

Nem kéne eszetlenül tolni Ariansnak a támadásokat 28-11-nél és akkor nincs három INT.

bjeela
bjeela
Reply to  opiumzoR
2021-01-25 09:43

Ehhez nem kell prófétaság, tényszerűen ez fog történni, mert nem történhet más.

vabu
vabu
Reply to  bjeela
2021-01-25 08:03

Todd Bowles előveheti a legmélyebb tudását két hete van rá, szét kell szednie a Kansas Offenset. Vagy belemennek egy adok-kapokba, ki tud több pontot feltenni a táblára, de félek ebbe Brady fog belehibázni.

bjeela
bjeela
Reply to  vabu
2021-01-25 09:41

Mert Mahomes nem fog? Egy frászt nem!

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2021-01-25 09:53

A tegnapi alapján jóval kevesebbet, mint Brady. Félelmetes a pali, ahogy tegnap is kibújt a mások esetében sima sackekből.

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2021-01-25 10:53

Mé, a Bucs O nem félelmetes? És a D-jük is van olyan jó, mint a Billsé.

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2021-01-25 11:46

Közel sem az. Nem fér bele sem az, hogy csak egy félidőt játszanak jól, sem pedig az, hogy csak minden második labdabirtoklásból szereznek pontot.
Ha pedig a D-jük olyan jó, mint a Billsé, akkor régen rossz. Tegnap 7 labdabirtoklásból elsőre puntoltak, aztán 5 TD és egy FG drive-ot vezetett Mahomes.

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2021-01-25 12:48

Szerintem meg de és még visszakapják ABrownt is, ha végre kikecmereg Gisele paplannya alól. Az meg hibás védelmi stratégia, hogy egy ennyire jó védelmet, mint a Billsé ennyire pocsék módon használták. Félreértés ne essék, imádom a Rozmárt és zseninek is tartom, nem mellesleg kegyetlen jó eszközöket szerzett be a feladatvégrehajtásokra, de a Bills D túl könnyen adta fel. Úgy megmajmolták őket, mint egy nagyszájú pattanásos sihedereket a nagyfiúk a betonos kosárpályán egy lóvés meccsen. Komolyan kellemetlen volt nézni. Asse tutták hol vannak. Mintha sosem játszottak volna focit.

ThySoul
ThySoul
2021-01-25 06:23

Ajajjjj, hát mit is mondatnék. Idény előtt fix aláírtam volna ezt, de a meccs…. még az sem zavart hogy szarul játszanak, de nem nekimenni kétszer is negyediknek hatalmas hiba volt. Na mindegy, ez jött össze, jövőre megnyerjük :D (most lehet izgulni hogy allen ne kapjon giga szerződést)

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  ThySoul
2021-01-25 07:26

Inkább egy borotvát kapjon a nyomorult.
Rossz volt nézni azzal a szakmunkásbajusszal.

ThySoul
ThySoul
Reply to  Bélabá a csótány
2021-01-25 07:41

Amiatt volt MVP formában az alapszakaszban szóval ne hisztizzél

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Bélabá a csótány
2021-01-25 20:34

A szakáll ellen semmi kifogásom (egy kisebb nekem is van), de az a benőtt nyak egyszerűen gusztustalan.Főleg, hogy amúgy meg valami csicskafrizura-szerűt csináltatott magának. :)

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
2021-01-25 07:08

Katonadani mixen elbukott pénzecskéje vagyok.

ahanem
ahanem
Reply to  Bélabá a csótány
2021-01-25 11:59

tuti profittal zárt

katonadani
Reply to  Bélabá a csótány
2021-01-25 13:11

miről beszélsz? jövedelmező volt a hétvége :D Két player prop jött, két packers over ment, bucs win jött, bills win ment, PO eleji packers és bills konf win ment, de év eleji chiefs és bucs win jött, és azoknak elég jó szorzójuk volt :)

katonadani
Reply to  katonadani
2021-01-25 14:01

ja és van még egy chiefs SB win és egy Bucs SB win szelvényem év elejéről, előbbi 7-szeres, utóbbi 12-szeres pénzt hoz majd :) (500 forintos téttel)

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
2021-01-25 07:21

A kansas def meg már el is kezdett készülni:
https://www.youtube.com/watch?v=gAYL5H46QnQ&ab_channel=thelonelyisland

Vicgeordie
Vicgeordie
2021-01-25 07:41

Tibi helyében rácsörögnék Bill papára. Ő eléggé ért ahhoz, hogyan kell elrontani Breki napját (karrier 3 legrosszabb teljesítményből 2 ellene)

vabu
vabu
Reply to  Vicgeordie
2021-01-25 07:58

Szerintem meg is teszi és ezt komolyan is gondolom.

atom100
atom100
Reply to  vabu
2021-01-25 11:59

Bill:hold my beers…

demonsss
demonsss
2021-01-25 07:54

Komolyan volt olyan ember aki azt hitte , hogy Josh lenyomja a Chiefst !? Josh barátunk akkora egy nagy nulla , amikor úgy tűnik , hogy jól játszik akkor se játszik jól csak a látványos hosszú labdái miatt mindig máshogy néz ki a srác játéka, ha ezek nem jönnek beszakad a gyerek

SB sajnos sima Chiefs lesz , egyszerűen a Tampa védelmét szét fogják szedni , Brady meg egy kicsit jobb D-k ellen szenvedett idén , örülnék , ha megszerezné a 7.-et főleg úgy , hogy a Reid által vezetett Mahomesot nyomná le , de ez úgyse történik meg

opiumzoR
opiumzoR
Reply to  demonsss
2021-01-25 09:02

Tibi úgy is szeret underdog lenni mondogassátok a Chiefs győzelmét :D

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  opiumzoR
2021-01-25 20:34

Szerinted az itteni kommentekből nyer lelkierőt? :D

Sztoti
Sztoti
2021-01-25 08:36

Komolyan mondom amikor 2014-ben hosszabbításban kaptunk ki a Seattle Seahawkstol nem voltam olyan ideges mint ezután a Bucs-GB meccs után. Az egy dolog, hogy az első félidőben a Defense nem volt a pályán, de legalább az O valahogy eldöcögött. Erre a második félidőben összekapja magát a D, vagyis hát Brady hozta az általam vért legalább egy Int-et, sőt még meg is fejelte kettővel erre mi történik? Matt Leflaur előveszi a Mccharty playbookját és először teljesen értelmetlenül beleeröltet egy két pontost az O-ban (amit persze elejt St.Brown teljesen tisztán) majd 8 pontos hátrányban felküldi crosbyt H rugjon fg-t úgy, hogy 10 yardra sem vagyunk az end zone-tol. Sebaj hát legyen akkor onside kick… Neeee inkább legyen direkt neutral zone infraction és had jöjjön még jobban a Bucs. Az eltökölt helyzetinknek és saját magunk szerencsétlenkedésének köszönhetjük, hogy a saját pályánkon, három eladott labdával sikerült kikapni és ahelyett, hogy most pezsgőznénk és készülnénk az SB-ra az ideg szétvet mindenkit… Hát köszönöm szépen inkább essünk ki az alapszakasz után 🤦‍♂️
Mindezt úgy, hogy ez a GB jó eséllyel jövőre már nem is fog kinézni, mert nincs pénz a sapka alatt, de hátha sikerül esetleg draftolni 2-3 gunnert meg egy visszahordot, esetleg két futót. 🤷‍♂️

Danika
Danika
2021-01-25 09:18

Szegény sajtfejüknek küldöm ezt a témát. Jól átadja a hangulatot.
https://www.youtube.com/watch?v=KfxqZagHXbM

Jenter
Jenter
2021-01-25 09:34

Green Bay szurkolóként természetesen bennem van az ideg, mert ennyi momentumot elbukni nem lehet. Sajnos a Bíró témát muszáj elővennem a meccs kapcsán, de azt hiszem csak azér, hogy teljes legyen az összkép, mennyi sorsfordító pillanatot kurtunk el:
-Davante Adams és a kulcs dropja az első félidőben.
Egész meccsen teljesen szét volt esve fejben, sokszor Rodgers sem kereste annyiszor, tiszta ideg volt az elejétől kezdve a pálya szélén. Persze csinált nagy játékokat, de nekem csalódás volt a viselkedése. Ezt az első félidőben a dropjával meg is korázta, amit ha elkap vélhetően 14-14 lett volna az eredményjelzőn. Az hiszem a harmadik kisérlettel még foglalkozom majd abból a driveból a rend- zone-ból.
– Aaron Jones első fumble-je. Később még lesz jelentősége.
Egyszerűen nevetséges hogy pályán maradhatott. A vak is látta, hogy tisztán fejbe ütötték és nagy szerencse, hogy Tonyan összeszedte azt a labdát, de (egy újabb büntetésnek kellett volna jönnie -szerintem- , bár az mellékes) az, hogy nem került be a protocolba már akkor az szégyen. Utána én úgy látttam azt se tudta hol van, és a második fumbljének az okát én ide eredeztettem vissza. Ha akkor lekerül a pályáról talán a második fumble-t elkerülhettük volna, és nem kerülünk 18 pontos hátrányba.
– Allen Lazard interception.
Sima szabálytalanság volt, (folyamatosan zászló-határon védekeztek a Tampa játékosai, amit egy sima alapszakasz meccen bedobtak volna, de mindegy) ebből jött az interception majd a 7 pontos gyönyörű hívás arians-től és a buckstól. Ha a helyes itélet születik akkor vélhetően 10 pont plusszal zárja ezeket a jeleneteket a packers, ami erősen befolyásolta a továbbiakat.
– St. Brown dropja 2 pont volt csak, de érezhetően az addig zónában lévő csapatot mintha teljesen kizökkentette volna, ami érthetetlen volt számomra. Utána az az offense ami előtte kétszer végig masirozott a pályán (és megszoktunk az alapszakaszban) sajnos már nem láthattuk többet.
+1 ( nem volt pillanat, de adams pályán maradását sem értettem ( valamelyik safety kurva nagy ütését követően ismét fejre -én elgondolkodnék a collegeban látható szabály bevezetésén, mert ez már nem az első playoff meccs ebben a szezonban ahol tisztán kiütik a másik játékost, Sörensen tiszta szabálytalanságára gondolva ahol egyértelműen nagy hátrányt szenvedetta browns a touchback-kel-, oké playoff de mégse vizsgálták az agyrázkodást , újabb pofon a szarnak.)
– támadófal inkompetenciája a 2. és 3. interception után
lehet fikázni, de gyakorlatilag amit abban a két driveban művelt wagner is jobb tackle poszton az vállalhatatlan volt, mintha egy homokzsák nagyobb erőkifejtést adott volna.
– Újabb elmaradt zászló Lazardon
nincs mit mondani róla csak azért említem meg, mert a végén a bírók egy teljesen hasonlót dobtak be.
-Rodgers rössz döntései
Szinte hibátlanul játszott szerintem, de a végén a nem meg futás valamint, az hogy kevésszer próbálta meg megfutni az szerintem érthetetlen és sokszor, nem vette észre az üresen álló játékostársát, egyszer adams (szabad játéknál, egyszer ugye lazardot még az első félidőben amikor mindenáron adamset probálta meg megjátszani). persze nem nagy hibák de így sajnos ezen a meccsen ekkorra hátrányokban ez nem fért bele.
– Mat Lefleur döntése
AZ analitika szerint rossz volt. Szerintem is az volt, de a negyedik negyedben amit produkáltak a támadók az alapján nehéz volt jó döntést hozni mert a red-zoneban senki nem segített rodgersen és 8 yardot megtenni elég necces volt. Én nem támadom ezt a döntését szerintem össszeségében nem hozott nagyon rossz meccset játékhívások terén. RÁadásul a második féidőben nem nagyon tudtak Tibiék haladni.
– Bírók
Borzalmasak voltak. Röviden és tömören. Nem csak a Green Bay kárára, de a tampa fala végig szabálytalanul védekezet sok elmaradt DPI mindkét oldalon szerintem, viszont konzisztensen nem dobtak be semmit, utána meg így eldönteni WTF. Nem értem őket komolyan mondom. Persze az volt szó se róla, de a falban a holdingot miért nem lehet visszanézni stb. stb… . Nyilván ahogy korábban vizsgálták a DPI visszanézhetőségét teljesen fölösleges lenne.

Rosszul müködő egységek:
-támadófal megismételte a 6. heti játékát szörnyű volt bár JPP és Barrettnek lehet egész évben csak a GB támadógfala ellen kellene játszania.
– CB- sor kivéve Alexander; Sullivan és King is ott égették meg sebeségből, ahogy azt nem szégyelték a TB elkapói.
-Front seven kívéve Kenny Clarkot akinek rohadt jó meccse volt; Elvétve volt nyomás Bradyn Pettin kreatív hívásai egyáltalán nem ültek.

Végig mennve szerintem a vereség okain borzasztó fájdalmas így kikapni, mert felsorolva az okokat elég lett volna ha egy-egy szituáció másként van és sima Super Bowlnak örülhetnék. Ehelyett megint bízni kell a következő évben, ami látva a Saintset nem sok jóval kecsegtett, mert náluk is csak egyre- több és több lett a lyuk.

u. i ha valaki végig olvassa annak komolyan gratulálok én nem tudnám, mert kurva hosszú lett :D

snookerista
snookerista
Reply to  Jenter
2021-01-25 10:01

És ez mind nem számit ha Rodgers a végén megfutja a TDt üresen és nem passzol

Jenter
Jenter
Reply to  snookerista
2021-01-25 11:38

Akkor is csak hosszabbítás lehetősége lett volna meg a szintén nem könnyű kétpontossal, és a Tampa szerintem végig vitte volna, egy field goalig, mert se millert se goodwint se bármelyik skill playert nem tudta a green bay konzisztensen limitálni, brády meg összerakta volna magát. Igaz ezt már sose tudjuk meg

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  snookerista
2021-01-25 20:34

Igen, ez egy lényeges momentum, ami valahogy kimaradt az eddigi vitából. Szerintem beért volna, de meg kellett volna kockáztatnia egy bevetődést, amihez az ő korában lehet, hogy nem volt nagy kedve. Szlájdolva meg nem lett volna meg. De hát ha valaki SB-ba akar jutni…

ducksfan
ducksfan
Reply to  Jenter
2021-01-25 10:01

én elolvastam :)
– Azt részben értem, hogy a sisakkal történő ütközések után miért nincs protokoll: mert alig lenne támadó játékos, aki a meccs végén még pályára léphet, míg ugye a védő csak szándékos vagy durva szabálytalanság esetén lehetne kiállítanni. Úgy lenne jogos, ha akit protokollba küldenek és nem jöhet vissza, akkor az se jöhessen, aki oda küldte. Amúgy ez szerintem edzői hiba, hogy mindenképpen vissza kell küldeni a top játékost, még ilyen esetben is. Talán őket is büntetni kéne…
– Rodgers néha God Mode-ban tolta, néha meg tök homályban és sajnos a tök homály döntéseim ment el a meccs. Amit nagyon nem értettem, hogy miért nem sietett a csapat, amikor hátrányban volt. Szép kényelmesen felálltak a snaphez, megvárták míg 2-3 mp marad az órán, és csak akkor indították el.

– Az FG: szerintem védhető volt, mert ha sikerül kivédekezni a TB támadását, akkor egy TD elég a sikerhez. Míg ha nem sikerül a 4. kísérlet, akkor egy TD és egy kétpontos is kell az X-hez és szintén meg kell állítani őket. Ráadásul a védelem elég jónak tűnt, hogy rájuk bízzák.
– azt, hogy nem dobtak semmit a sporik egyik oldalra sem, hát… ha ez lesz az új felfogás nem tudom, mennyire fogom szeretni

Jenter
Jenter
Reply to  ducksfan
2021-01-25 11:43

Egyetértünk a protokol kapcsán, csak annyira feltünő, a college mellett, hogy ott nevelve vannak a játékosok az ilyesmi ellen (sokszor szerintem abszolút vétlen esetben is kiállítják a játékosokat), hogy véletlen se sisak a sisaknak itt meg semmi utóhatása nincs egy ilyen esetnek. Erre gondoltam

Az idő menedzselést el is felejtettem már, azon én is kész voltam. Látszott, hogy megállt a buccaners, és ahelyett, hogy rányomtak volna a gázpedálra szépen lassan hívogatták a játékokat.

falucs
falucs
Reply to  Jenter
2021-01-25 10:51

Jó reggelt mindenkinek. Csak pár gondolat.

A negyedik kisérlet: szerintem Rodgers legalább annyira hibás benne mint az edzője. 3.-ra miért nem futott? Mégha nincs is meg a TD, akkor is 3-5 yard simán benne volt a játékban, és a három yardról nekimentek volna szerintem.
A bírók: az első félidő végét teljesen adom, tiszta zászló volt. De a mindent eldöntő DPI, holding is az volt. Kibaszott látványos volt ahogy nyúlik a mez. Teljesen mindegy hogy előtte mi volt a bírói felfogás. Nem bedobni a zászlót rá kb olyan lett volna mint két éve a Rams-Saints. Inkább Kevin Kinget kéne elővenni. Mert szerintem szar passz volt, így felesleges volt a szabálytalanság.
Brady 3 INT: Teljesen érthetetlen mind a 3 – ez Winston szint. És ezt nem lehet Ariansre fogni. Ott áll stukkerral a fejének szegezve, hogy márpedig most hosszú dobsz baszki. Különösen a 3. INT volt WTF. Telefosta a gatyáját és gyakorlatilag egy Hail Marryt dobott. Kicsit már idegesítő ahogy mindig felmentik ha dob egy szar passzt.

A döntőről pedig. Nehéz lesz Mahomes-nak a kezdő tackle páros nélkül. De ha valaki akkor ő képes lehet ezt megoldani. Minden adott hogy egy nap ő legyen minden idők legjobbja, most ország-világnak megmutathatja mennyivel tehetségesebb Tomi fiúnál.

Jenter
Jenter
Reply to  falucs
2021-01-25 11:33

Persze rossz döntés lett volna nem bedobni, de egy profi sportoló mindig olyan keményen probál játszani amennyire a bírók engedik, és addig a zászlóig engedték azt a szintet. Ezt egyik pillantról a másikra nem tudja visszafogni, ezért baj az inkonzisztens játékvezetés.

Staten Island
Staten Island
Reply to  falucs
2021-01-25 14:01

„Kibaszott látványos volt ahogy nyúlik a mez. Teljesen mindegy hogy előtte mi volt a bírói felfogás.”

Én ezzel a véleménnyel értek egyet. A bírók úgy döntöttek, hogy amolyan „angolosan” vezetik a meccset és engedik a kemény játékot. Jellemző, hogy a Packers szurkerek inkább azt szerették volna, ha zászlóerdőt látunk egész meccsen és folyamatosan e miatt áll a játék, ahogyan az is, hogy én semleges szurkolóként Murphy-Bunting keménységét abszolút elengedhetőnek ítéltem. A meccs végi esetnél egy kis keménység szintén belefért volna, de azt viszont egyszerűen nem lehetett elnézni, nem volt szoros a coverage.

Az is felettébb érdekes, hogy Mahomes esetében mki egy viccnek tartja a hivatalos agyrázkódás protokollt, de Jones esetében meg azért vesztették el a labdát másodjára, mert nem ment azon végig és véletlenül sem azért, mert ott a védő egy gyönyörű játékot csinált.

Jenter
Jenter
Reply to  Staten Island
2021-01-25 14:42

Marhára nem ez az igazság, hogy zászló erdőt szerettünk volna, hanem konzisztens fújást. Szerintem a legtöbb packers szurkoló nem is erre hegyezi ki, hanem arra, hogy ilyen hibák így nem férhettek bele, ilyen sok kedvezőtlen hívás esetén.

És nyilván a védő szépen érkezett de egy ilyen labdát illett volna megtartania, mivel a szezonban normál esetben nem egyszer láttunk rá példát+ ha jól rémlik a safety nem is labdára ment hanem csak egy tiszta szerelésre.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Jenter
2021-01-25 20:34

Jonesnak a fumble-nál már eleve az ütközésbe nem lett volna szabad belemennie. Egy lepörgős csellel elküldi a védőt kekszet kapálni és volt vagy 30 yardos szabad terület előtte. Azzal egyetértek, hogy ezt fejben rontotta nagyon el. Ő nem az a Henry vagy Elliot típusú futó, akik földbe döngölnek 1-1-ben akárkit.

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
2021-01-25 09:43

“Arians tulajdonképpen azt csinálja, amit egy átlagos maddenező, vagy mi a haverokkal a parkban: szarni mindenbe, egy hosszú passzt nem hogy el lehet bármikor engedni, de egyenesen kötelező. ”
Arians nyilatkozata alapján egyáltalán nem biztos, hogy ő (vagy csak ő) a felelős a sokszor sablonos vagy érthetetlen játékért. Ő nem egy konfliktusokat felvállaló edző, ha Brady mond neki valamit, akkor bizony ráhagyja:
“Like, New England didn’t allow him to coach. I allow him to coach. I just sit back sometimes and watch.”
Érdekes HC hozzáállás, akkor is, ha egy kecskéről van szó. Ja, és a jelek szerint akkor Bradynek megfelel ez a fajta játék, hiszen ha nem úgy lenne, akkor nyilván szólna és Arians a háttérben szerényen ülve rábólintana.

ahanem
ahanem
Reply to  Megawatt Szvetozár
2021-01-25 13:04

konklúzsön: bredi szeret maddenezni

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  ahanem
2021-01-25 20:33

Érdekes lehet olyan olyan játékkal játszani, amiben szerepelsz.

Fetyke
Fetyke
2021-01-25 10:08

Bucs at Packs
El kell ismerni, hogy a Tampa szépen felkészült és nagyon motivált volt a mérkőzésen. Három idegenbeli meccset nyerni, hogy aztán hazai pályán vívhassák meg az SB-t mindenképpen dicséretes. A védelem megtette amit megkövetelt a haza, sőt a 4. negyedben még annál is többet. Brady az első félidőben a régi önmaga volt, bár azért ott is volt már szerencséje a hosszú passzokkal. A második félidőben érthetetlen volt, hogy miért erőltette a hosszú átadásokat. Erre könnyen ráfaraghattak volna.
A Packers igazából csak azért kerülhetett meccsbe, mert Brady a második félidőben sokat hibázott. Eleinte úgy nézett ki, hogy élnek is a sajtfejűek a lehetőséggel, aztán jött az érthetetlen megtorpanás. A Packs minden játékosa (kezdve Rodgers érthetetlen olvasásaitól) túl sokat hibázott ahhoz, hogy egy konf. döntőt meg lehessen nyerni.

Bills at Chiefs
Csak a Kansas volt a pályán egész mérkőzés alatt. Gyakorlatilag tök mindegy, hogy nekiment e a Buffalo vagy sem negyediknek. Ha esetleg mind a kettőt megcsinálják, ezt a mérkőzést akkor is a Chiefs nyeri magabiztosan. Tetszik vagy sem, de félelmetes ez a csapat. És nem csak a Mahomes vezette támadósor, de a védelem is. Gyakorlatilag leradírozták Allenéket a pályáról, ugyanúgy, ahogy egy hete uralták a Browns offense-t is. Nem lesz könnyű döntője Bradyéknek és nagy varázslatra van szükség a vén kecskétől, hogy ne csak hazai pályán játsszák a döntőt, de meg is nyerjék azt. Nálam jelenleg 75-25 az esély a Kansas javára.

Csabesz20
Csabesz20
Reply to  Fetyke
2021-01-25 12:30

Szerintem ennyire nem egyoldalúak a várakozások sem, nem véletlenül csak 3,5 pontos favorit a Chiefs, ami , mivel ők számítanak hazai csapatnak gyakorlatilag semmi. Azért ott komoly érvágás Fisher sérülése. Én olyan 55-45re tenném a Chiefs-t, mert igaz, hogy megverték egyszer idén már a Tampát, de ugyanezt a Saints is elmondhatta és sokra ment vele. Simán benne van egy Pats – Eagles szintű pisztolypárbaj is, amit az dönt el, hogy melyik védelem tud 1-1 nagy játékot megcsinálni.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Csabesz20
2021-01-25 12:48

A Bills ellen is csak 3 pontos favorit volt a Chiefs, ha jól emlékszem. Oszt nézd meg mi lett belőle! Azt a meccsett előzetesen 90-10-re saccoltam a Kansas javára. Ahhoz képest a Tampában nagy potenciált látok a győzelemre. :D
A pisztolypárbajból nem hiszem, hogy Bradyék jönnének ki jobban.

Csabesz20
Csabesz20
Reply to  Fetyke
2021-01-25 13:06

Azt nem mondtam, hogy jobban jönnének ki, bár az emberanyaguk megvan hozzá. A Godwin-Evans-Browns-Miller-Brate-Gronk sort azért nehéz lesz tartani, pláne, hogy Chiefs védelme közel sem olyan jó, minta Packers-é, illetve a Tampa támadó fala, jobb, mint a Bills-é. Sok fog múlni, azon, hogy a Tampánál felépül-e a két kezdő safety-ből legaéább az egyik, mert onnantól kezdett el komolyabban visszajönni a Packers, mikor Whitehead megsérült. Szerintem a Tampa egy komplexebb csapat, a labda mindkét oldalán, mint a Bills, ennek ellenére nem nekik áll a zászló, de ezt nem is a játékos állomány, hanem inkább az edzői gárda miatt. Ha a Tampa nem alszik bele úgy a meccs elejébe, mint a 12 héten, akkor nagyon jó meccs is lehet belőle.

szcsaba95
szcsaba95
2021-01-25 10:43

Van bennem pár szomorú gondolat a Packers kapcsán.

Előszöris, Rodgers meccs utáni nyilatkozatából kiindulva elképzelhető, hogy utoljára láttuk Packers mezben. Aaron Jones kettő fantasztikus szezon után egy fumble-lal búcsúzik a Packestől. Jövőre nem lesz Mercedes, Linsley, Jones, Williams(?), Tonyan (?), Preston és King sem, utóbbi kettő remélem. Valószínűleg pár coach is el lesz küldve, gondolom Pettine már mindenképp, pedig aggódtam, hogy Jaire és Amos, no meg Brady a második félidőben megmenti a munkáját. Az, hogy LaFleur a végén jobban bízott Pettine-ben és a védelemben, mint a liga MVP-jében, azzal nem tudok kibékülni, el tudok fogadni rossz, hibás döntéseket, de ez sokkal durvább volt annál, rendkívül amatőr hiba még úgy is, hogy egyébként 10-10% esély lett volna a győzelemre 4. kísérletre és FG-val is. Tartom azt, hogy ezt a meccset tegnap nem a Bucks nyerte meg, pedig az a védelem valami brutálisan nagyott játszott, a Packers bukta el. 3 int-ből alig szereztek pontot, a Buck 2-ből 14-et. Az is jellemző, hogy a sztár futód az ilyen meccsen nyom kettő fumble-t, még úgy is, ha csak az egyikből lett baj. Tegnap az a MVS tartotta meccsben a csapatot, akit a szurkolók fele átkoz minden meccsen a folyamatos dropok miatt, erre tegnap ő volt az aki fellépett. Rodgerst nem tudom elővenni, egy hibás döntést látok tőle, amikor a végén 4&8-ra nem indult meg a TD felé, de szerintem a vonalig nem ért volna el, de egy 4&rövidet talán bevállaltak volna. Rengeteg kisebb nagyobb hiba vezetett ahhoz, hogy kiessen a Packers. Többen bántják, előveszik Rodgerst, pedig szerintem jól játszott, az biztos, hogy a pályán lévő 2 irányó közül ő volt a jobb, de sem a játékhívások nem voltak kifejezetten jók, sem a fal nem tudta megvédeni, kifejezetten látszott DBak hiánya.

Ha ez volt Rodgers utolsó meccse a Packers-ben, akkor utána szeretnék egy olyan erős védelmet látni végre Green Bayben, mint ami a túloldalon volt.

Tampanak sok sikert a döntőben, összességében megérdemelték a továbbjutást, ennyit mint a Packers nem hibázhatsz egy döntőben, annyit mint Brady hibázott tegnap, pedig úgy tűnik nyugodtan megteheted a Packers ellen.

ClayMatthews52
Reply to  szcsaba95
2021-01-25 12:53

Öhmm, elég szar a cap helyzet, és lehetetlen Rodgerst elcserélni

ahanem
ahanem
Reply to  ClayMatthews52
2021-01-25 12:58

az átlag szurkolót nem szokta érdekelni a cap, vagy az “elcserélhetetlenség”

ne tudd meg mennyi idiótaságot látok, hogy “cseréljük el Matt Ryant, draftoljuk Trevor Lawrencet a helyére” és hasonlók

mondjuk a Green Bay már draftolt első köröst legalább :))

Fetyke
Fetyke
Reply to  ClayMatthews52
2021-01-25 20:34

Má mé lenne lehetetlen. Több mint 5,5 milliót spórolhatnátok rajta. :D

LG
LG
Reply to  szcsaba95
2021-01-25 13:20

Én Rodgersnek azt az elszólását a csalódottságnak tudom be. Marhaság lenne, ha ilyen miatt elmenne (persze az NFL-ben semmi sem biztos). Kinggel és P. Smithel egyetértek, ők tuti ki lesznek téve (előbbit a QB és a HC is szinte említette… :P), velük Mennenga a ST edző is repül, Pettineben nem vagyok annyira biztos.

Goodell
Goodell
2021-01-25 10:53

Az ég kék a fű zöld, a KC superbowlt játszik.. Kezd az amatőrök ligája lenni ez az nfl, hihetetlen hogy a Pats dinasztia után megszületik egy új és most éveken át ezt a Breki pofát meg gyerek verő kis gyalog kakukkot kell nézegetni…és még Brady is az ezredik SBt játssza, hihetetlen… Borzasztó évek elé nézünk ha az AFCbe nem kapja valaki össze magát, és az előző évek tapasztalatai alapján nem fogja, persze gratulálok a KCnek a következő 4 5 gyűrűhöz, hatalmas edzői és GM munka hogy egy fizetési sapka által behatárolt ligában verhetetlen csapatot kreálnak… A greenbay meg se az edzőtől, se Rodgerstől se a bíróktól nem kapott segítséget, 2. félidőben Brady pedig mindent megtett hogy győzzön ARod, de kevésnek bizonyult

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  Goodell
2021-01-25 11:28

senki sem verhetetlen (erről pont TB tudna mesélni…), ráadásul Andy Reid már nem fiatal, benne nincs még 18-20 év, hogy Pats-hosszúságúra nyújtsák ezt a storyt. Ettől függetlenül a kövi 4-5 év még nagyon nekik áll, de annyi minden történhet még az alatt…

bonhard's_finest
bonhard's_finest
2021-01-25 11:21

huuhh. másfél meccset láttam. nem őszinte a mosolyom.
igazából mindkét meccs csalódás volt. a chiefs-bills azért, mert hihetetlenül egysíkú volt már a félidőre és komatikus nyugalommal engedt el a másodikat. szóval erről ennyit.

a packers-bucs pedig totálisan érthetetlen számomra. összességében megérdemelte a tampa, mert ők kihasználták a gb hibáit, ugyanez fordítva nem mondható el. ha egy csapat a félidőben 11 pontos hátrányban van, ami kb 1 perc múlva már 18, akkor miért próbálkoznak extra pont rúgással? főleg, hogy brady az óra menedzselésében az egyik – ha nem a – legjobb. (mondjuk ezt a 2. félidőben ügyesen titkolta). hogy miért nem futott be rogers a végén, még mindig nem értem, ahogy azt sem, hogy 2 perccel a vége előtt miben biztak, hogy field gólt rúgtak 4. kisérlet helyett? ilyen a világon nincs playoffban, pláne nem egy főcsoport döntőn. gondoltam magamban, aztán a bills eljátszotta ugyanezt az első végén.:D

summa summarum, lehetett volna 2 baromi jó meccs, ha a 4 csapat közül nem csak a chiefs nő fel az esemény rangjához, ami a támadó hívásokat illeti.

euskadi68
euskadi68
Reply to  bonhard's_finest
2021-01-25 20:30

Nagyjából pont ugyanezek a gondolatok vannak bennem is, így megspóroltál nekem egy hosszabb írást. :)
Még annyi, hogy Arodra iszonyú nyomát generáltak, de Mahomes ellen ez már nem lesz elég.

d zoli
d zoli
2021-01-25 11:33

Bring it home:comment image

ahanem
ahanem
2021-01-25 11:56

:köp:

ahanem
ahanem
2021-01-25 12:08

szar itt minden
örülök is, meg nem is
ilyen játékkal sem a Bills, sem a Packers nem érdemelné meg a nagydöntőt, de titkon bíztam mindkettőben
annak meg külön örülök, hogy McVayjel ellentétben MLF nem jut el a SB-ba csak azért, hogy ott csődöt mondjon

azért arra kíváncsi lennék, hogy a Shanahan-fáról érkező edzők miért nem rendelkeznek játékmenedzselési tudással, illetve miért nem is szeretnék ezt megszerezni

Hurrá Torpedó
Hurrá Torpedó
2021-01-25 13:04

Azért Tibi 3 INT-jéből kettőt úgy dobott fel, hogy már rajta volt a védő, de nem is értem miért nem az oldalvonalon dobta ki. halott ügy volt mindkettő már a dobás előtt is, egyértelmű sack lett volna. a felpattanós INT védhető, de azért kicsit magas volt az is.
MLF meg számomra azért valamelyest érthető. Nem bízott abban hogy negyedikre beviszik a TD-t, és megcsinálják a kétpontost. De ha mégis, és döntetlen lesz, még mindig maradt volna közel két perce a Tampának egy FG-ra. Ezzel az opcióval eldöntötték, hogy a Tampának ne kelljen pontért menni. “csak” labdát kell szerezni, és elnézve a 3 Tibi INT-et ebben lehetett is bízni. Nem jött be, de ha bejön, és beviszik utána a TD-t, akkor viszont nyernek is, nincs döntetlen. Mondjuk a FG után egy onside kicket azért be kellett volna próbálni.
Mindenesetre ezt a meccset nem ott kellett volna megnyernie a Packersnek, szóval nem ezen múlott a győzelem. Mert valljuk be, ha meglesz negyedikre a TD és a 2 pont is, akkor sem biztos, hogy nyernek.

LG
LG
2021-01-25 13:10

Még szakadt a szívem (a többi Packers fannal együtt), hogy ilyen meccxen kellett kikapnunk otthon. Nagyon megérdemelte volna a gárda a szezon többi meccsére alapozva, de ez nem kívánság műsor. Tegnap több lehetőséget is kaptunk, hogy megnyerjük, de a liga idei egyik legjobb offense, a 2000 óta legjobb red zone hatékonyságú, MVP-vél felálló csapata csődöt mondott. Lehet gyűlölet áradatot zúdítani LaFleurre, Pettinere, vagy a bírókra, de nem érdemes, úgysem változik meg a végeredmény.
Nem tudom, lesz-e még egyszer ilyen esélyünk, remélem jövőre is egy brutál jó szezont tudnak összerakni Green Bayben.

acsdav2
acsdav2
2021-01-25 14:42

A bírózáshoz: A Rodgers INT-nél a visszajátszások alapján valóban szabálytalannak tűnt SMB. Csak a gond az, hogy a visszajátszások alapján. Ezzel szemben a holding a végén egy teljesen egyértelmű történet volt azzal, hogy fél méteresre nyúlt Jonhson meze.

Tibor Cseh
Tibor Cseh
2021-01-25 14:52

JPP pedig írhat egy köszönőlevelet DG-nek. :)))

Wide open
Wide open
2021-01-25 20:31

GB vs TB
Pontosan azt kaptam amire számítottam. Bucs elhúzott az elején, Rodgers jó játékkal zárkózott, a végén a védelem hozta amit kellett hogy meglegyen a close win. Bár már nem Brady a legélesebb kés a fiókban, a PO mégiscsak az ő területe. Ez a faszi ténylegesen azért a kecske mert mindig pont annyit ad ki magából amennyi kell a győzelemhez. Rodgers csalódottsága érthető, nem vagyok benne biztos hogy együtt tud maradni ez a GB és a csillagállás is kedvező marad egy-pár további komoly SB runhoz. A bírózás nem ok nélküli, de speciel az utolsó playnél helyes ítélet született. Klisés tudom, de a GB-nek minden esélye megvolt arra hogy ne a bírókra kelljen fogni a végét. Nem jött össze.

KC vs BUF
A legkevésbé sem azt kaptam amire számítottam. Előzetesen azt gondoltam a KC komolyan szenvedni fog a BUF védelem ellen, cserébe Allen-ék majd jól kevergetik a játékokat és akár komolyabb előnyt is kialakíthatnak amivel talán már Mahomes sem fog tudni mit kezdeni. Ebből kb semmi sem valósult meg :D Mahomes és Co úgy mentek át a védelmen mint kés a vajon, cserébe a BUF mindent csinált a pályán csak azt nem amihez értenek. Félidőben már érezni lehetett hogy ez bizony elúszott. A KC egész egyszerűen minden aspektusában felülmúlta a Billst. Külön fekete pont a meccs végi bohóckodásért, teljesen felesleges és gyerekes volt ahogy a BUF játékosok viselkedtek. Értem én hogy nehéz feldolgozni a vereséget de na…. inkább ugorjanak otthon az asztalokra.

SB előretekintő
Fischer kiesése óriási veszteség a KC-nek. Számomra itt leledzik a mindent eldöntő matchup. Vajon képes lesz e a Bucs elegendő nyomást kifejteni a zsebre, hogy Mahomest csapdázzák, illetve hibára kényszerítsék? Ha nem lesz elég nyomás és lesz idő elszakadni Hillnek és Kelcenek az emberétől (mert ez így is úgy is be fog következni) akkor a Bucsnak vajmi kevés esélye sincs. Ha viszont 25 pont környékén tudják tartani a KC-t, akkor azt még überelni tudja a Brady vezette offense. Komolyabb shootout meccsbe már nem merném beleengedni Bradyt, már közel sem sebezhetetlen ezt a GB ellen is megmutatta. Tippem egy 10 pontos KC győzelem, de a Tampának fogok szurkolni. Győzzön a jobbik kecske!

ClayMatthews52
Reply to  Wide open
2021-01-25 22:13

Most inkább Brady ellenére nyert a Bucs

tamás huli
tamás huli
2021-01-25 20:41

Packers szurkolók csalódottsága érthető én a Bucsnak szurkoltam és Brady 3.IC után azt gondoltam vége és a Packers offe nse simán vegigmegy.

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

67
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x