Connect with us

Hír

BREAKING: A 49ers megszerezte az 1/3-as picket a Dolphinstól!

Megatrade-ben egyezett meg a Miami Dolphins és a San Francisco 49ers! A Dolphins odaadja az 1/3-as draftpicket, a 49ers pedig az idei 1/12-es cetlit, a jövő évi harmadik körös pickjét, illetve a 2022-es és a 2023-as első körös választási jogát is.

Nagyon úgy néz ki, hogy a 49ers ezzel továbbáll Jimmy Garoppolóról és kiválasztja a harmadik irányítót. Várhatóan Trevor Lawrence lesz az 1/1 és Zach Wilson az 1/2, így Justin Fields vagy Trey Lance lehet John Lynch és Kyle Shanahan embere.

82 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
82 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Caselele
Caselele
2021-03-26 13:20

Indul a dili 🥰

ahanem
ahanem
2021-03-26 13:22

így legalább már biztos vagyok benne hogy eladó az 1/4 is, és az ellenérték nagyságáról is tisztában vagyok

Fetyke
Fetyke
Reply to  ahanem
2021-03-26 14:05

Te cserélnél a Panthersel is?

ahanem
ahanem
Reply to  Fetyke
2021-03-26 14:14

igen, de nekik a normális ajánlaton felül még 1-2 2. napos pick + apró is kellene, elvégre QB-ért jönnek fel, ami alapból több pickért dukál, csoporton belül pedig még1x ennyit hozzá lehet csapni

Fetyke
Fetyke
Reply to  ahanem
2021-03-26 14:16

Ez tiszta sor. Egyébként is talán lesz egy kis licit. Én is így gondolom…

ahanem
ahanem
Reply to  Fetyke
2021-03-26 14:20

Én egyébként nem látom Trey Lance-ben az 1/4-es értéket, de pont nálunk lenne értelme, ahol padozhat 2 évet.
De nyilván áruljuk a picket, olyanoknak, akik Sewellre fáj a foguk, érdemes lehet beelőzni a Bengalst

ClayMatthews52
2021-03-26 13:27

A Dolphins lassan a sok első köröse miatt nem fog a sapka alá férni :D De várom már, hogy mit alkotnak így.

demonsss
demonsss
2021-03-26 13:28

És ezért az ajánlatért a Texans nem adta oda Watsont , aki nem is akar játszani ott , vagy nem is kellett a Frisconak ?

kiso
kiso
Reply to  demonsss
2021-03-26 14:05

Ez nagyonkevés érték watsonért. Jövőre a 49ers biztos playoff résztvevő, ahogy két év múlba is top 16os csapat lesz alsó hangon. (az idei extrém szélsőséges sérülés hullám volt) Vagyis a két jövő és utána évi első körös nem olyan értékes pick.

demonsss
demonsss
Reply to  kiso
2021-03-26 14:47

szerintem is kevés , de ha Watson nem akar játszani , ráadásul a legtöbb csapat akinek irányító kell az vagy szerzet ( még ha rosszat is ) vagy szerezni fog a drafton , egyedül talán a Panthers van még , hát ki tudja

Tibor Cseh
Tibor Cseh
Reply to  kiso
2021-03-26 15:09

A Cards es a Rams erosodott,a Seahawks meg szinten maradt.Nem olyan egyertelmu az a playoff.Ha Stafford nem serul le,a Rams nyeri a csoportot.Nehez lesz az,nagyon is.

Fetyke
Fetyke
Reply to  demonsss
2021-03-26 14:07

Ezért az ajánlatért én sem adtam volna oda Watsont. Ha ez az ajánlat, akkor ugyanúgy fel sem vettem volna a telefont. :D

realface
realface
2021-03-26 13:38

Biztosan “véletlen” hogy ez pont azon a napon történik, amikor John Lynch a BYU pro dayen van… khmm…
Szerintem Wilson a cél…

Raist
Raist
Reply to  realface
2021-03-26 13:50

Én azt nem értem hogy sokat adtunk egy olyan pickért, ami nem biztosítja 100%-ra azt aki miatt ez az egész történt (én is azt gondolom hogy konkrét emberért mentünk fel). Vagy Saleh-el meg van beszélve hogy akkor az 1/2-es picket nem adjátok semmiért, xy-t pedig nem húzzátok ki?

Mert amúgy érdekes kérdés hogy most a Jets a 9ers útjára lép vagy sem? Ha igen, akkor konkrétan Ők is azt szeretnék húzni akit a 9ers kinézett (ha nekünk xy kell, akkor nyilván azért mert Shanahan rá akarja szabni a rendszerét), hacsak nem kötelezik el magukat Darnold mellett. Vagy Kyle megint változtat és mint a Falconsnál kiépít egy új passzorientált rendszert?

Valami kell hogy legyen a háttérben, túl sokat adtunk azért hogy “talán ott lesz még az emberünk”. Watsonban bíztam, de akkor azt a vonatot elengedtük azzal, hogy nincs már mit adnunk érte.Nagyon-nagyon izgalmas kezd lenni ez az egész.

realface
realface
Reply to  Raist
2021-03-26 13:56

Biztos, hogy van infónk arról, hogy a Jets-nél ki a konkrét cél és ennek tudatában cseréltünk fel mögéjük.
Amugy szerintem is sokat adtunk érte, bár ha bejön, akkor a másik két első kör amit adtunk az 1/25-n felül lesz. Úgy meg már nem is annyira vészes…

chester
chester
Reply to  realface
2021-03-26 14:04

Én elengedném a Wilson reményeket. Állítólag ők is mentek az 1/3-ért és Wilsonért, de valszeg nem véletlen, hogy inkább hátra mentek.
https://twitter.com/RapSheet/status/1375508677671591936

realface
realface
Reply to  chester
2021-03-26 14:11

Akkor Fields lesz szerintem….

ahanem
ahanem
Reply to  chester
2021-03-26 14:12

így látatlanban lehet igazuk is van

Fetyke
Fetyke
Reply to  realface
2021-03-26 14:10

Ha a Jets nem viszi Wilsont, akkor ugyanúgy kicserél majd, mint a Dolphins. Én is elengedném a helyetekben a Wilson projektet.

chester
chester
Reply to  Raist
2021-03-26 14:00

Ti kinek örülnétek jobban, Fields vagy Lance? (Wilsonnal nem számolok 1/3-on)

Lalosz
Lalosz
Reply to  chester
2021-03-26 14:06

Fields >>>>>> Lance

chester
chester
Reply to  Lalosz
2021-03-26 15:08

Ahogy olvasgatok cikkeket, ez nem olyan biztos sokaknál.

ahanem
ahanem
Reply to  chester
2021-03-26 15:11

azok a sokak azt hiszik, hogy majd Lance ülni fog 2 évet

ahanem
ahanem
Reply to  chester
2021-03-26 14:11

FIELDS

Fetyke
Fetyke
Reply to  ahanem
2021-03-26 14:13

Nem téged kérdeztek ! :DDD

ahanem
ahanem
Reply to  Fetyke
2021-03-26 14:16

nem ez a lényeg :D

chester
chester
Reply to  ahanem
2021-03-26 14:13

Aztán Mac Jones lesz lol :D

ahanem
ahanem
Reply to  chester
2021-03-26 14:16

lófaszt, Jamie Newman
ja egyébként remélem mert akkor mi visszük Fieldst

Raist
Raist
Reply to  chester
2021-03-26 17:49

Én Fieldsnek, olyan szegény ember Watsonját látom benne. Mobilis is, vezéregyéniségnek sem rossz, és elég pontos is. A gyengéire meg pont Shanahan rendszere lehet az “orvosság”. A fal jónak ígérkezik előtte az FA után.

ahanem
ahanem
Reply to  Raist
2021-03-26 14:10

“Vagy Saleh-el meg van beszélve hogy akkor az 1/2-es picket nem adjátok semmiért, xy-t pedig nem húzzátok ki?”

Kajak, ez benne van a szerződésében, el is felejtettem :DDDDD

chester
chester
Reply to  realface
2021-03-26 13:59

Ahhoz a Jetset kéne beelőzni

ahanem
ahanem
Reply to  realface
2021-03-26 14:10


akkor miért nem 1/2re mentek fel?

katonadani
Reply to  realface
2021-03-26 15:26

Wilsont viszi a Jets

Fetyke
Fetyke
2021-03-26 14:15

Nagy hazárdjátékba kezdett ezzel szerintem a 49ers. Ahol sokat nem hiszem hogy tudnak nyerni, de bukni annál többet bukhatnak. Hát majd kiderül…

ThySoul
ThySoul
Reply to  Fetyke
2021-03-26 15:01

Mi a bukta ebben? A keret SB kaliber, Jimmy kórház QB, Watson kiesett mert a f@szát dugdosta mindenki kezébe, maradt az egyetlen opció a draft. Ha bejön nem számít mennyit adtak érte, ha nem meg mindegy mert a keret úgyis szetesik előbb utóbb. NFL-Ben nehéz jó QB-t találni kockázat nélkül

Farubcek
Farubcek
2021-03-26 14:21

HA tényleg megtalálják a jövőbeli franchise irányítójukat, akkor a két első kör nem nagy ár.
Na de 1/3-on tényleg megtalálják?

ahanem
ahanem
Reply to  Farubcek
2021-03-26 14:24

most jobb esély van rá, mint az elkövetkezendő 2 év bármelyikében

Farubcek
Farubcek
Reply to  ahanem
2021-03-26 14:47

Igen, ez vitathatatlan. Ebből a szempontból tökös lépés.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Farubcek
2021-03-26 14:27

Pár napja még győzködtél, hogy pár meccs alapján ne ítéljünk el egy irányítót sem…

Farubcek
Farubcek
Reply to  Fetyke
2021-03-26 14:34

Ez most hogy jön ide? Szerintem Wilson lenne a legjobb fit hozzájuk, viszont ő sanszos, hogy nem lesz 1/3-on elérhető. Egyedül ennek szólt, amit írtam.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Farubcek
2021-03-26 14:38

Hát Daniel Jones esetében még azt mondtad nekem, hogy két év nem elég, kell neki időt adni. Garoppolo annyi meccset sem játszott még a 49esben, mint Jones. Biztos megéri a +2 első kört egy olyan franchise QB megtalálása, aki valószínűleg nem lesz jobb JG-nél?

ahanem
ahanem
Reply to  Fetyke
2021-03-26 14:41

Jones játszott a 9ersben? :DDDDDDD

Farubcek
Farubcek
Reply to  Fetyke
2021-03-26 14:42

Azért van egy nagy különbség. JG 29 éves, 7 NFL szezonnal a háta mögött. Nem valószínű, hogy sokat tudna javulni a teljesítménye (ami szerintem jelenleg kevés egy franchise QB-hoz). Daniel Jones 23 éves, 2 NFL szezonnal a háta mögött. Neki még ott az esély arra, hogy fejlődhet (még ha a teljesítménye az elmúlt két szezonban arra kevés is volt, hogy ugyanazzal a teljesítménnyel hosszú távon franchise QB-két tekintsen rá az ember).

Amúgy pont az utolsó mondatod miatt van bennem a kérdés. 1/3-on tényleg meg tudják találni? Mert ha beválik, akit húznak, akkor nem kérdés, hogy megérte a +2 kör. Ezt viszont mondjuk úgy 3-4 év múlva látjuk csak.

ahanem
ahanem
Reply to  Farubcek
2021-03-26 14:44

én nem értek egyet egyébként az úrral
1/3on szinte biztos találnak jobbat mint JG, ez 1/12-n lett volna kérdés ugye
ja meg azt a lovettéát el tudják költeni értelmes WR-re mondjuk
ja már nem, de attól még hozhatnak egy kórházt pl

Farubcek
Farubcek
Reply to  ahanem
2021-03-26 14:57

Bizony, a pénz kapcsán abszolút egyetértek veled. JG a fizetésével együtt igazán vállalhatatlan.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Farubcek
2021-03-26 15:45

Az olcsó bust mennyivel vállalhatóbb, ha találhatsz helyette normális franchise QB-t?

Farubcek
Farubcek
Reply to  Fetyke
2021-03-27 05:18

Na de hol talál a 9ers helyette normális franchise QB-t? Watson? Szerintem is ő kellene nekik, de az nem megy. 1/2? Szerintem is oda kellene cserélni, de valamiért nem az lett. JG? Na…

Fetyke
Fetyke
Reply to  Farubcek
2021-03-27 05:42

Ahogy Józsi is leírta a másik cikkben, ennyiért Staffordot elhozhatták volna Detroitból…

Farubcek
Farubcek
Reply to  Fetyke
2021-03-27 06:16

Na, látod, ezzel abszolút egyetértek. Ötletem sincs, miért nem lépték azt meg, sokkal jobban jártak volna. Viszont attól még az a trade már elszállt, ha azt elengedjük (úgysem lehet már megváltoztatni), akkor ez egy logikus lépés.

Fetyke
Fetyke
Reply to  ahanem
2021-03-26 15:45

A lovettát azért úgy kell számolni, hogy 3 első kört tolnak bele a srácba. Persze fizetni csak a mostani 1/3 után kell neki. Viszont a megmaradt pénzen igazolhatnak a következő két évi első kört helyett a lukakra drága pénzen…

ahanem
ahanem
Reply to  Fetyke
2021-03-26 15:47

1/28on amúgy is blue chipeket szoktak húzni egyértelmű bustok helyett

Fetyke
Fetyke
Reply to  ahanem
2021-03-26 15:49

Azért azt az 1/28-at én nem könyvelném el biztosra. Lehet abból 1/16-is simán, ahol azért bőven találhatsz potens játékost.

ahanem
ahanem
Reply to  Fetyke
2021-03-26 15:52

az lehet, meg a sb évet leszámítva a 9ersben benne is van, de én megelőlegezem, ha nem húzza vissza a csapatot egy JG és mondjuk csak feleannyian sérülnek le, mint szoktak, akkor ez bőven playoff csapat, én pedig szeretek a nagyobb valószínűségű opcióból kiindulni

Staten Island
Staten Island
Reply to  Farubcek
2021-03-26 14:51

A másik, hogy Jonesnak messze nem volt olyan kisegítő személyzete, mint Jimmynek SF-ban.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Farubcek
2021-03-26 15:43

Tannehill…

“Azért van egy nagy különbség.”
Valóban van, csak nem az amiről beszéltek. A nagy különbség az, hogy Jimy padlója is messze van Jones plafonjától egyelőre…

Farubcek
Farubcek
Reply to  Fetyke
2021-03-27 05:15

Tannehill kapcsán egy dolog nagyon eltér: ő egy másik rendszerben virágzott ki 29 évesen, a Dolphinsnál képtelen volt szintet lépni. JG-nek ellenben annál a franchise-nál kellene, ahol nem igazán megy neki. Azt el tudnám képzelni (bár nem látom jönni), hogy egy más rendszerben JG-ből előbújjon, amit tud, de a SF-nál erre már nem fogadnék egy fillérrel sem.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Farubcek
2021-03-27 05:40

Nyilván nem lesz mindenkiből Tannehill, ahogyan Josh Allen sem…

“…ahol nem igazán megy neki.”

Az egyetlen teljes szezonjában SB-be jutott a csapatával. Azért ez nem annyira vállalhatatlan. És tudom, ő csak ott volt a pályán, meg nem rajta múlott. De hát ez majd most derül ki…

Farubcek
Farubcek
Reply to  Fetyke
2021-03-27 06:14

Amúgy még akár az is benne van, hogy JG mögött padozik egy évet az új srác. Aztán ha a jó Jimmy villant egy 4500+ yardos szezont, akkor lesz nemulass.

Nem, amúgy ennek nem látom reális esélyét. Viszont ha JG-nem lép váratlanul szintet, akkor jövőre sokkal-sokkal nehezebb lenne őt pótolni a draftról. Akkor már tényleg inkább idén.

AwesomeOne
AwesomeOne
Reply to  Fetyke
2021-03-26 14:44

Jimmy rookie-ként került a 9ersbe? Nem, nála már van egy nagyobb mintavételi opció, hogy mire is lehet képes, ráadásul közel a 30-hoz ő sem fog már nagyon fejlődni sehova, ellenben egy újonc 23 évesnél.

Ráadásul nem csak a játékával, hanem az üveg testével is komoly bajok vannak, ezek tudatában pedig nem meglepő, hogy ha van rá lehetőség akkor lecserélik. Azt meg honnan tudod így előre, hogy nem lesz nála jobb az újonc akit hoznak?

Farubcek
Farubcek
Reply to  Fetyke
2021-03-26 14:45

És persze, a hét szezonból lényegében egyetlen egyet nyomott végig, mielőtt ebbe belekötsz, de az edzésmunka (BB-nél!), az éveken keresztül felszedett rutin ott van nála. Ő vszeg elérte a plafont, 29 év felett nagyon kevesen szoktak megtáltosodni.

panthersfan
panthersfan
Reply to  Farubcek
2021-03-26 15:12

ez nem két első kör, hanem 3

Farubcek
Farubcek
Reply to  panthersfan
2021-03-26 15:14

Igen, ezen már én is elgondolkodtam :D +2, na így pontos. De a véleményem ugyanaz :)

ThySoul
ThySoul
2021-03-26 14:33
ahanem
ahanem
Reply to  ThySoul
2021-03-26 14:34

a Kittle a fekete pólós, de a másik kettő nem fekete? :DDDDDDDDDDDD

realface
realface
Reply to  ThySoul
2021-03-26 17:29

True story :)

Staten Island
Staten Island
2021-03-26 14:45

Kibaszott Miami, 4 első kört kaptak Tunsilért. 👏

demonsss
demonsss
Reply to  Staten Island
2021-03-26 14:50

ügyesek voltak :D nagyon kíváncsi vagyok kiért mentek fel 1/6-ra de sanszos , hogy az egyik elkapóért

ahanem
ahanem
Reply to  Staten Island
2021-03-26 14:56

abból egyet továbbadtak azért

Staten Island
Staten Island
Reply to  ahanem
2021-03-26 15:04

Ők dönthették el, mit kezdenek vele – megtehették.

ahanem
ahanem
Reply to  Staten Island
2021-03-26 15:12

igen, de ha kapok 25 első kört és adok 25 első kört, akkor kaptam 25 első kört az meg kit érdekel hogy adtam is, nem?

Staten Island
Staten Island
Reply to  ahanem
2021-03-26 16:11

Az a baj, hogy ismerlek már, tehát tudom, hogy nem vagy ennyire csapágyas.

ahanem
ahanem
Reply to  Staten Island
2021-03-26 16:13

:DDDDDDDDD
csak arra akartam rávilágítani, hogy kaptak érte 4 kört, de abból még nem jön az, hogy 4 első körös játékos érkezik

mondjuk ez nem baj, majd megy Watsonért az összes pick

idontknow
idontknow
2021-03-26 15:01

És érkezik, majd Sewell…

ahanem
ahanem
2021-03-26 15:19

“amit Robert Saleh kineveléséért elengedéséért kapott”

JackEasterby
JackEasterby
2021-03-26 15:22

BB így akkor behúzza Jimmy G-t.

Péter Polgár
Péter Polgár
Reply to  JackEasterby
2021-03-27 04:22

Ha megteszi nincs sok esze. JG nem lenne upgrade Newtonhoz képest….

JackEasterby
JackEasterby
Reply to  Péter Polgár
2021-03-27 04:51

A passzjátékban sokkal jobb Jimmy G.

Péter Polgár
Péter Polgár
Reply to  JackEasterby
2021-03-28 03:36

Jobb de sokkal nem, a célpontjai voltak sokkal jobbak a 9ers-nél. JG az NFL-be nem az a QB akit a csapatod kezdő játékosaként szeretnél látni.

ahanem
ahanem
2021-03-26 15:44
Balazs Simon
Balazs Simon
Reply to  ahanem
2021-03-26 16:13

Jó anyag… hogy hívják a teknőst? :)

ahanem
ahanem
Reply to  Balazs Simon
2021-03-26 16:14

Tekla

Balazs Simon
Balazs Simon
Reply to  ahanem
2021-03-26 17:02

hm, meg mertem volna esküdni, hogy fiú.

82
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x