Connect with us

Hír

BREAKING: Bridgewater a Broncosé!

A Carolina Panthers elcserélte a Denver Broncoshoz Teddy Bridgewatert egy hatodik körös pickért cserébe, írja Tom Pelissero.

A fizetéséből a Panthers áll $7 milliót, a Broncos pedig $3 milliót. Adam Schefter szerint ez nem jelenti azt, hogy a Broncos nem fog irányítót választani csütörtökön, bár azért erősen csökkenhettek ennek az esélyei.

47 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
47 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
JackEasterby
JackEasterby
2021-04-28 19:54

Én nem igazán látom, hogy ez mitől lenne rossz döntés Denveri oldalon. Ha most lenne egy biztos kezdő QB-juk, akkor se ártana egy megbízható csere. 3M+6.körért szerintem teljesen korrekt.

Péter Polgár
Péter Polgár
Reply to  JackEasterby
2021-04-28 20:03

Nem az érték miatt gondoljuk rossz döntésnek amiért hozták, hanem azért mert attól tartunk, hogy több QB mozgás idén nem lesz a csapat oldaláról, ezzel a kettővel meg kuka megint a szezon…

Fetyke
Fetyke
Reply to  Péter Polgár
2021-04-29 06:29

“…több QB mozgás idén nem lesz a csapat oldaláról…”

Azért ez már nem csak rajtatok múlik, azt te is beláthatod. Most az jobb lenne, ha esetleg Mac Jonesért el kellene dobni a házat?

Péter Polgár
Péter Polgár
Reply to  Fetyke
2021-04-29 15:59

Nem. De egy Fields-ért felmennék az 1/4-re ha úgy van. Ha nem szereznek QB-vagy Lock nem mutat valami eszméletlen javulást marad a középszerűség. Valamint QB-n kívül rá lehet fogni a csapatra, hogy kész van.

JackEasterby
JackEasterby
Reply to  Péter Polgár
2021-04-28 21:30

És miért gondoljátok ezt? Ha Teddyt tényleg jobbnak látnák, mint draftolni egy QB-t, akkor aligha kérték volna, hogy állják a fizetése egy részét Carolinaban. Szerintem itt QB draft lesz és egy rutinosabb társat akartak a fiatal mellé.

Péter Polgár
Péter Polgár
Reply to  JackEasterby
2021-04-29 04:59

Teddy + QB draft aláírom persze, csak ugye Manning óta nem volt QB a csapatnál. Trevor Siemian, Paxton Lynch, Case Keenum, Joe Flaco és Drew Lock után nem bízok túlzottan egy jó döntésben, de ne legyen igazam. Még az volt a szerencsénk hogy a Houston hülyére fizette Osweilert. Holnap meglátjuk.

JackEasterby
JackEasterby
Reply to  Péter Polgár
2021-04-29 10:59

Megjegyzem én szerintem nem feltétlenül jó döntés a Fangio-Shurmur duónak QB-t draftolni. Nem igazán látom, hogy miképp építenék fel ők a class 4/5. legjobb prospectjét.

Péter Polgár
Péter Polgár
Reply to  JackEasterby
2021-04-29 16:01

Ez is benne van, de ha a vezetőség is így gondolja akkor meg edzőt kell cserélni. Felépített QB-t nem látom honnan és kit hoznának 2-3 éven belül.

JackEasterby
JackEasterby
Reply to  Péter Polgár
2021-04-29 18:13

A vezetőség nyilván nem gondolja így, ezért ők az edzők továbbra is. Én azt gondolom, hogy Denverben a következő 2-3 év is középszerűséggel telik. Talán akkor van kiút ebből, ha Lance padozna 1 évet, de Fangiot megunnák és Lance miatt el tudnak csábítani egy Daboll vagy Brady szintű fiatal OC-t.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Péter Polgár
2021-04-28 20:54

Lassan a testtel. Tök igazat adok Easterbynek!
Teddy upgrade Lockhoz képest. Minderre elköltöttetek egy 6. kört. Teddy upgrade Darnoldhoz képest is (hozzá képest csak igazán). Vagyis a Panthers egy nagyot visszalépett egy jövő évi második körért.
Szóval ebben a történetben egyelőre még nem ti vagytok a nevetség tárgya. Majd a draft után esetleg.. De addig még nem rossz ez…

JackEasterby
JackEasterby
Reply to  Fetyke
2021-04-28 21:26

A Teddy>Darnold relációban nagyon biztos vagy. :) Pedig inkább az egyenlő a reális.

Fetyke
Fetyke
Reply to  JackEasterby
2021-04-29 06:20

Teljesen!
Az eddigi 3 éve alapján Darnold Manziellel van egy szinten… Teddy legalább gyenge közepes színvonal, Sam pedig jóval a Dalton skála alatt van.

JackEasterby
JackEasterby
Reply to  Fetyke
2021-04-29 09:41

Az az érdekes ebben az összevetésben, hogy együtt kerültek éppen a Jetshez. És bár sérülésből éppen visszatérőben volt Teddy a Jetsnél egy pillanatra se gondolkodtak el New Yorkban azon, hogy tartsuk meg cserének, hanem az első ajánlatra igent mondva passzolták el New Orleansba. Persze a Jets nem volt egy jó franchsie akkoriban szóval lehet mondani, hogy ez nem mérvadó vélemény :D

Farubcek
Farubcek
Reply to  Fetyke
2021-04-29 06:28

Amúgy Teddy is a Dalton skála alatt van. Két csere kaliberű QB-ről beszélünk itt – bármelyik is a jobb, nem lehet rá csapatot építeni.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Farubcek
2021-04-29 06:30

Ha Teddy mögé tesznek egy védelmet (mint ahogy Zimmer tette), akkor akár PO is lehet a dologból. Őt inkább pontosan a dalton skálára helyezném…

Farubcek
Farubcek
Reply to  Fetyke
2021-04-29 06:33

Trubisky mögött is volt védelem, be is vitte a csapatot a PO-ba – Dalton-skála?

Fetyke
Fetyke
Reply to  Farubcek
2021-04-29 06:39

Nagyjából az a szint igen. Félre ne érts. Hosszú távon ezek a játékosok nem franchise irányítók. De hogy arra a Darnoldra, aki a háromból egyik szezonjában sem tudta a minimum elvárásokat sem felvillantani, nem cserélném le őket, az holt biztos. Sok mindenki másra igen, de Darnoldra?

Farubcek
Farubcek
Reply to  Fetyke
2021-04-29 07:08

No, hát a Dalton-skálán pedig épp azok vannak, akik elég jók ahhoz, hogy hosszú távon franchise-irányítóként gondolj rájuk.

Ez a Teddy-csere nekem csak akkor elfogadható a Broncos részéről, ha a draftról is hoznak egy fiatalt, mert egyébként csak cseberből vederbe.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Farubcek
2021-04-29 07:18

Már írtam, hogy nem biztos, hogy tudnak irányítót draftolni. Rengeteg a bizonytalanság az előttük húzó csapatoknál, azaz ez nem csak rajtuk múlik.
Még egyszer mondom! Nem egy 2-3. kört adtak érte. Egy félig-meddig haszontalan 6. körbe került ez az egész, és még a fizetést sem a vadlovak állják. Ennyiért ez egy reális deal a részükről…

Farubcek
Farubcek
Reply to  Fetyke
2021-04-29 08:02

Ejj, elbeszélünk egymás mellett. A hatodik kör tök korrekt érte. Ettől még ha azt gondolják, hogy Teddy majd prímán megoldja a kezdő irányító posztot, az nem jó ötlet. Szerintem itt minden azon múlik, hogy milyen szerepet szánnak neki a szezonban.

Amúgy tök egyszerű kiküszöbölni ezt a bizonytalanságot: oda kell adni a Lionsnak egy ajándék második, vagy az Atlantának egy jövő évi első kört, és voilá, mindenféle gond nélkül lehet irányítót húzni. Magasabb polcról, mint ahol Teddy valaha volt. (és ebbe az utolsó mondatba tudom, hogy bele fogsz kötni)

Fetyke
Fetyke
Reply to  Farubcek
2021-04-29 11:42

Hát ez nem ennyire egyszerű azért. :)
Játszunk el a gondolattal kicsit! A 49ers kiviszi Macet 1/3-ra. Mi a garancia arra, hogy Falcons nem dönt úgy, hogy neki inkább Fields kell? 1-2 pad és megoldották Ryan pótlását. Akkor pedig ha nem cserél ki az Atlanta viszlát tervek.
A Lionsnál ezt ugyanúgy elmondhatjuk. Bíznak ugyan Goffban úgy néz ki, de mi van, ha pont olyan QB marad bent, aki kell nekik is, és nem akarnak hátracserélni ezért?
Ha ezen eshetőségekre szerezték meg Teddy-t, akkor ez rendben van még akkor is, ha esetleg a drafton nem úgy jön ki a lépés ahogy szeretnék esetleg, és nem tudnak irányítót húzni.
Az valóban más kérdés, hogy ha ezzel megoldottnak tekintik a QB kérdést az nagy idiótaság. De erre majd csak pár nap múlva tudjuk meg a választ. Ezért írtam, hogy ebben a történetben jelenleg még csak a Panthers a nevetség tárgya, a Broncosról majd csak pár nap múlva lehet ítéletet mondani.
És igen! Szerintem is elbeszéltünk egymás mellett. :)

ahanem
ahanem
Reply to  JackEasterby
2021-04-28 21:35

Teddy tapasztaltabb, ennyit tudnék az ő oldalára írni, ha meg QB draft a terv még mindig, így legalább van valaki, aki mögött ülhet egy évet, elvégre egy éves szerződéssel vitték oda a lassú Michael Vicket

Fetyke
Fetyke
Reply to  ahanem
2021-04-29 06:26

“…ha meg QB draft a terv még mindig, …”

Az egy dolog, hogy mi a terv Denverben, de van még rajtuk kívül pár csapat, akinek szintén van valamilyen terve. Mi van, ha például nem tudtok/akartok kicserélni, és tényleg húztok ti is egy irányítót? Akkor már esélye sem nagyon lesz a Broncosnak irányítót húzni. Ezzel bebiztosították magukat a legrosszabb eshetőségre. Egy 6. kört adni ezért nem tragédia.

ahanem
ahanem
Reply to  Fetyke
2021-04-29 07:55

Ha nekik Davis Mills kell a második körben, akkor nem nagyon fognak ezzel foglalkozni.

En egyébként szintén inkább adnék egy második napos irányítót, ott nem olyan nagy gond, ha nem válik be két éven belül.

A Broncos pedig adott egy 6. körös picket azért, hogy megtudják, van-e értelme Lockkal tervezni, nyilván ellőhették volna egy practice squad játékosra is.

ahanem
ahanem
2021-04-28 19:32

ennyit az értelmes helyre való visszacseréről

d zoli
d zoli
2021-04-28 19:06

Tömören:comment image

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  d zoli
2021-04-29 05:50

Every year? A macik?

Viktor Gál
Viktor Gál
2021-04-28 18:57

Ez az igazi smokescreen, ahol nemcsak szavak szintjén megy a ködösítés:)))))))

Csonkaz
Csonkaz
2021-04-28 18:23

Hát ezt meg mi a jó büdös f….
Bocsánat :D
Erre most őszintén mi szükség volt? Flaco 2.0

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
2021-04-28 18:44

Négert keresnek?
TESSÉK!

Hurrá Torpedó
Hurrá Torpedó
2021-04-28 18:14

A Broncosnak valószínűleg 1 irányító tetszik a reálisan elérhető 3-ból. Szerintem ezzel a traddel borítékolható, hogy nem cserélnek felfelé, ha a helyükön elérhető a kedvencük, akkor kiviszik ott, egyébként meg nem QB-t húznak.
Ahhoz, hogy ez ködösítés legyen, ahhoz szerintem ez elég drága volt, bár adott esetben mentornak jó lehet.

chester
chester
Reply to  Hurrá Torpedó
2021-04-28 18:30

Brett Kollman tweetelte, hogy ez sokat elmond arrol hogy a 9. helyen nem lesznek elerhetok a celpontok. Vagy inkabb azt, es mostanaban ezen lamentalok, hogy lehet megse olyan fasza a QB meritesi lehetoseg a Lawrence-Wilson duon kivul, felteve hogy nem tudjuk kit huz a 9ers

ahanem
ahanem
Reply to  chester
2021-04-28 19:34

mondjuk a tegnap esti mockjában 4 qb ment ki az első 4 helyen

chester
chester
Reply to  ahanem
2021-04-29 05:11

Ott is Wilson utoljara, nem latok ra sok eselyt :D

Péter Polgár
Péter Polgár
Reply to  chester
2021-04-28 18:48

Teddynél bármelyik jobb lenne a maradék 3 QB közül. Teddyvel tudjuk hol a plafon egy csapatnál –> A középszerűség és unalom mocsarában –> Hosszú távra nem jó de igazából rövidre sem mert ahhoz túl jó a csapat, hogy jövőre top 5-ben draftoljanak. Akkor meg minek?

chester
chester
Reply to  Péter Polgár
2021-04-28 19:04

Az hogy Teddynel jobbak nem kerdes. Az mar inkabb az, hogy vajon eleg lehet a kovetkezo szint eleresere (playoff), ne adj isten meg hosszu tavon is eletkepesnek gondoljak. Lehet utobbiban ketelkednek.

Valamiert nem veletlen sztem hogy a 8. es a 9. helyen draftolo QB hianyos csapat sem szallt be licithaborukba a 49ers felmozgasat kovetoen. Vagy lehet ok is beprobalkoztak csak ugy iteltek meg, hogy ket future elsot egyikuk sem er, ez mar logikusabb. Nade onnan azert nem kellett volna sokat feladni mondjuk a Lions cetlijeert. Erdekes

Fetyke
Fetyke
Reply to  chester
2021-04-28 20:45

“Az hogy Teddynel jobbak nem kerdes.”

Hááát azért! Teddy nem jő, sőt majdnem rossz eddig oké. De a 3-ból kettő még rosszabb lesz, erre bárki fogadhat. :)

Péter Polgár
Péter Polgár
Reply to  chester
2021-04-28 19:56

Igen, főleg ahogy írtam: A Broncos nem olyan rossz csapat, hogy jövőre 1/5-be draftoljon, tehát a felmozgást meg kell csinálni valamikor, mert kétlem, hogy top QB prospectet lehet húzni 1/10 környékén lehet húzni. Ki tudja lehet, ha Mac Jonest húzza a 49ers az 1/4-es pick értékesebb lesz a többi csapat szemében ha egy biztos Fields-et ér mondjuk.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  chester
2021-04-28 18:48

Kár hogy már nem Elway a GM.
1/9-en kivitte volna Trask-et,had sírjon BB meg a Támpa is.

ahanem
ahanem
Reply to  Bélabá a csótány
2021-04-29 00:24

érdekes módon írtad le Feleipe Franks nevét

Danika
Danika
2021-04-28 18:10

FUCK!!!!

Fetyke
Fetyke
2021-04-28 18:13

Hát nem tudom, hogy melyik csapaton nevessek jobban! :D

chester
chester
2021-04-28 18:04

:ddddddddd

ahanem
ahanem
Reply to  Danika
2021-04-28 19:36

dínós videót kellett volna keresni, Cleveland most jó úton halad

Viktor Gál
Viktor Gál
Reply to  Danika
2021-04-28 19:01

Ez volt az első, ami eszembe jutott, hogy érezhetnek a Broncos-fanok.

Péter Polgár
Péter Polgár
Reply to  Danika
2021-04-28 18:48

Hasonlóan érzek bro…

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

47
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x