Connect with us

Hír

Kedvelhetetlen csapat lett a Seahawks

 

Mindent elmond egy csapat PR-járól, ha már a saját városának legnagyobb napilapja is úgy ír róluk, hogy átléptek egy határt, ami után nem lehet kedvelni őket. “Régebben csibészek gyülekezete volt, mostanra elutasító egomániások csapata lett” – írja róluk Matt Calkins. “Akkor lehet nagy a szád, ha mellé fel is mutatsz valamit, és még így sem jogos, amit teszel, csupán tűrhető.”

 

Michael Bennett a Falcons elleni vereség után 20 perccel kapott egy kérdést Bill Wixey-től, hogy vajon miért nem működött a pass rush Matt Ryan ellen. A válaszát ordítva mondta el, teletűzdelve káromkodással, és kioktatta a riportert, hogy ő soha nem volt a pályán, ne mutogasson, hogy mit vagy mit nem kellett volna tenni. A kirohanása végén számon kérte a Q13 tudósítóját – “Milyen viszontagsággal kellett megküzdened az életben? Milyen sérülésen toltad túl magad?”.

 

Bill Wixey a Hodgkin-limfóma túlélője, mint például Eric Berry.

 

C2LkicRXcAAAxWf[1]

 

Bennett nyilván nem tudta, hogy kit kér számon ilyen téren, azonban jól mutatja, hogy mennyire el van szakadva a valóságtól, amikor úgy gondolja, hogy a playoff-vereség feljogosítja erre a stílusra. Bocsánatot utólag sem kért. Ez a viselkedés pedig nem egyedi ebben a csapatban. Richard Sherman az idei szezonban fizikálisan lépett fel a saját védelmi koordinátora ellen a Falcons elleni meccsen az alapszakaszban egy Julio Jones TD után, majd két hónappal később az OC-re is rátámadt egy red zone kísérletre hívott rövid passz elbénázása után – megint a csapattársainak kellett visszatartania őt. Azért emlékezetes ez a mérkőzés, mert ezután fenyegetett meg egy újságírót, hogy tönkreteszi a karrierjét, aki rákérdezett arra, miért hiszi magát jobbnak playhívásban, mint a koordinátort.

 

 

A Falcons elleni végén a térdelésnél Bennett és Reed a helyzet nyilvánvalóságától függetlenül “csakazértis” beleugrottak a Falcons támadófalának tagjaiba, Bennett pedig gyomorforgató módon kifejezetten a jobb tackle Schraeder szemére ment. Hasonlót Lane is megcsinált a Packers-elkapó Cobb ellen december 11-én, ez látható fentebb. Mindezt Earl Thomas koronázta meg azzal, hogy a Twitterére kiírta: bezzeg ha Brady az ő divíziójukban lenne, nem lenne ilyen könnyű mindig playoffba jutnia. Szegény Thomas csak azt felejtette el, hogy náluk játszik a Rams, a 49ers, és a szenvedő Cardinals is. (És azt is, hogy az NFC West szerezte idén a legkevesebb győzelmet.)

 

https://www.youtube.com/watch?v=7KdQ6J6zKR4

 

Matt Calkins, a Seattle Times újságírója szerint pedig ebben a stílusban a legfélelmetesebb, legbántóbb az, hogy hiteltelenítik a csapat jófiúit. Legyen az Wilson, aki a helyi gyerekkórház oszlopos támogatója, Rawls, aki a lepusztult szülővárosát próbálja minden eszközzel megmenteni, vígy Pierre-Louis, aki nyilvánosság elé állt a depressziójával, és felvállalta a küzdelmet és a tudatosság kiépítését.

 

 

 

58 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
58 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ClayMatthews52
2017-01-17 15:10

férgek

PanelAfro
PanelAfro
2017-01-17 15:12

már a superbowl-ban is példásan viselkedtek a pats ellen, a végén.

gázszer rózisz
gázszer rózisz
2017-01-17 15:17
Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
2017-01-17 15:29

Attól mert pár ember seggfej módon viselkedik én nem írnám le a Seahawkst… és légyszi ne legyen már ennyire hatás vadász a cikk címe… :D Ez tök általánosítás, hogy a Seahawks lett kedvelhetetlen csapat. Az már inkább a csapat vezetőségének és edzőinek gyengeségét mutatja,hogy ilyeneket megtehetnek… Sherman nekimegy az edzőknek? Mi ez már de tényleg?

György Márk Kis
György Márk Kis
Reply to  Arnold Patsenegger
2017-01-17 17:32

A Seattle Times írója írta így, nem én :D De viccen kívül, Carroll stílusa nagyban fűti ezt a viselkedést. Saját elmondása szerint is szereti, ha feszültség van, edzéseken a verekedésekről is pozitívan nyilatkozott. Az a baj, hogy a határt viszont nem húzza meg, nem is feltétlenül ott, hogy játékos nem viselkedik így OC/DC-vel, hanem ott, hogy “Kedves Richard, eddig lehet mérgesnek lenni, napi egy lökdösődés és egy törött sisak a penzumod, efelett ott a kukorica a sarokban”

elSynystro
elSynystro
2017-01-17 15:53

A szerkesztőségben egyébként is vannak seahawks “haterek” szóval kapóra jött nekik a játékosok gyökérségei. Hozzáteszem Sherman és Bennett is szokott jótékonykodni ami szintén említésre méltó. Az meg hogy Sherman fenyeget meg shittalkol, az megszokott. Amelyik kutya ugat az nem harap..

ClayMatthews52
Reply to  elSynystro
2017-01-17 17:25

Van ‘hawks drukker is

György Márk Kis
György Márk Kis
Reply to  elSynystro
2017-01-17 17:27

Shermanről számtalanszor kiderül az is, hogy amúgy általánosságban egy hatalmas vajszívű forma. Csak kérdés, hogy akkor miért kellenek az egyebek. (És itt kifejezetten a pályáról való lejövetel utáni dolgokra gondolok.)

elSynystro
elSynystro
Reply to  György Márk Kis
2017-01-18 02:21

Nem egy interjúban elmondta, hogy neki ilyen heves a természete ő szereti kimondani azt amire gondol, még ha sokakat meg is sért vele. Mindenki máshogy éli meg a győzelmet, vereséget. Az viszont továbbra is szégyen, hogy arc nélküli internethuszár bandwagon fanok mocskolódnak egy-egy ilyen poszt alatt. Tény, hogy divat utálni Shermant, és a seahawks-t, de lehet azt csendben is, mivel sokakat nem érdekel. Max a többi hatertől kap 1-2 lájkot. Félreértés ne essék, nem a cikkre gondoltam, hanem a kommentelőkre. Tán ekkora port még az sem kavart, amit a Giants játékosai műveltek a kiesésük utáni hazaúton a repülőgépen.

Chief Rocka
Chief Rocka
2017-01-17 15:56

Mostanság a fűzővel kifelé hírek csoportosítva: Seahawks hate Dallas Hate, GreenBay,Pats HYPE. és Tom Brady a Zisten. Érdekes, hogy megint két olyan embert emeltetek ki akik ezekről híresek! Benett testvéreket biztos be kell mutatnunk? Vagy Sherman-t? ^^ Ez olyan mint, ha arról írnátok, hogy mindenki utálja Suh-t mert rálépett valaki térdére!

Ge®i
Ge®i
Reply to  Chief Rocka
2017-01-17 16:03

Nem mintha nem lenne benne a cikkben, hogy rossz képet festenek a csapatról ezek a srácok, pedig vannak normálisak is a Seahawks-ban, mint Wilson, Rawls vagy Pierre-Louise… :)

balentin
balentin
Reply to  Chief Rocka
2017-01-17 17:11

csak egy valamit ragadnék ki ebből: nem utáljuk a Dallast :(

György Márk Kis
György Márk Kis
Reply to  balentin
2017-01-17 17:26

Én igen.

balentin
balentin
Reply to  György Márk Kis
2017-01-17 18:44

Én meg téged.

Chief Rocka
Chief Rocka
Reply to  balentin
2017-01-18 15:18

és ha nem miért nem? :D :D

balentin
balentin
Reply to  Chief Rocka
2017-01-18 19:23

mert legalább annyira szerethetőek, mint KGyM :)

Nyílméregbéka
Nyílméregbéka
2017-01-17 16:15

Ez így szépen csokorba szedve elég gyökér csapat benyomását kelti a Seahawks. Kicsit tényleg elszálltak, pedig nincs mire az utóbbi időkben.

Borvirag
Borvirag
2017-01-17 16:26

Haters gonna hate. Ettől még gyökerek, akik így viselkednek, az, hogy emellett remek sportolók (nem = sportemberek) inkább súlyosbítja a tetteiket, mintsem enyhíti. Celebek, példaképek (lennének), ám a rajongók a gyökérséget is átveszik, ezért gondolom, hogy tettük súlyosabb, mintha ugyanezt egy átlagember tenné. És igen, egy nem Seahawks rajongó (pláne egy 49ers szúrkoló) számára az egész franchise lesz fekete seggű, hiába vannak jó fiúk is köztük. Az pedig a vezetőket minősíti, hogy nem tudnak (talán nem is akarnak) példát statuálni.

Imre Kocsis
Imre Kocsis
2017-01-17 16:41

Szanalmas
kiserlet egy csapat lejaratasara, ami ha egy komment lenne, meg el is
fogadnam. De egy cikk? Kedvelhetetlen szerkesztoseg lett a Fűzővel kifelé! mondhatnam, ha ua tennem, mint ennek a “cikknek” az iroja…

u.i. Kedves KGYM, Azt pedig, hogy mennyire nepszeru vagy nem ebben a varosban a
csapat (ahol en tortenetesen elek, te pedig “csak” olvasol rola) talan
nem fogok vitat nyitni. Tul nagy az “elonyom”…

Wide open
Wide open
Reply to  Imre Kocsis
2017-01-17 16:46

Az a baj hogy Seattle drukkerként nem lehet teljes mértékben objektíven látni a helyzetet (márpedig a profilképed alapján az vagy). Én egy ideig szimpatizáltam velük, kemények voltak, nagy volt a szájuk, de jöttek az eredmények is, így nem lehetett abba belekötni mikor egyik másik azt állította hogy “ő a legjobb corner”. Mostanra megmaradt az egó és párosult mellé egy csalódottsággal vegyes frusztráció, amit (sajnos) inkább az ellenfelen vezetnek le. Ha te tudsz azzal azonosulni, hogy valakinek meccs alatt megpróbálják kinyomni a szemét, vagy dühből vak oldalról adnak egy ütést akkor mikor már kvázi tét nélküli a meccs akkor hajrá. Sokunk ezzel nem ért egyet.

Imre Kocsis
Imre Kocsis
Reply to  Wide open
2017-01-17 17:00

Akkor tisztazzuk a tenyeket. Nem cafoltam egyik jatekos viselkedeset se. Nem mondtam, hogy tetszik. Amit probaltam egy peldan keresztul elmondani, az hogy en is megitelhetnem az egesz szerkesztoseget egy ember egy cikke alapjan, de nem teszem. A cikk iroja olvasott egy masik cikket majd levonta a kovetkeztetest, ami egesz egyszeruen nem igaz. Ide kell jonni, meg kell nezni. Nem egy tavoli szurkolo vagyok. Itt elek es semmi de semmi jelet nem latom a varosban a csapat nepszeruseg vesztesenek. A cikk egy hatalmas csusztatas, ami egy ellendrukker szanalmas kiserlete egy egesz csapat lejaratasara. Sajnalom, hogy az amugy kedvelt szerkesztosegem ennek teret adott…

katonadani
Reply to  Imre Kocsis
2017-01-17 17:09

(Zarojelesen irom, hogy sajat varosaban nyilvan kedvelt csapat, ez mindenhol igy van azert. ) en eagles szurkolokent megkedveltem 4 eve a hawkst, de boven alabbhagyott a rajongasom az utobbi ket evben

Imre Kocsis
Imre Kocsis
Reply to  katonadani
2017-01-17 17:20

Termeszetesen minden szurkolo szive joga, hogy tovabb szurkol vagy nem. A szimpatizansokra ue igaz. Az en nemtetszesem a cikk hatasvadasz cimere, majd az altalanosito tartalmara vonatkozott. Tipikus klikkvadasz cim, majd egy sertett ember frocsogese… Sajnos, de nem kovetem el ua a hibat es nem altalanositok az egesz szerkesztosegre… ;-)

FrostRaven
FrostRaven
Reply to  Imre Kocsis
2017-01-17 18:04

Nézzük már meg a Seattle vereségek utolsó pillanatait légyszíves. Mindig marakodnak, nem csak Sherman meg Benett. ÉN kedveltem őket még a SB győzelmükkor, azóta gusztustalan, aljas játékot játszik a CSAPAT. De hálistennek nem látjuk őket, csak szeptemberben. :)

FrostRaven
FrostRaven
Reply to  FrostRaven
2017-01-17 18:06

Bocsánat, annyit még elfelejtettem hogy ez pedig egy sértett Szíhaksz fan fröcsögése. :)

Wide open
Wide open
Reply to  Imre Kocsis
2017-01-17 17:13

A cikk végén benne is van, hogy nem az egész csapatról van szó, hanem csak egyes játékosokról. Mind ismerjük Wilsonék jótékony tevékenységét, remek hozzáállását stb. DE ha 3-4 ember miatt folyamatosan botrányoktól hangos a sajtó és olyan dolgokat művelnek a pályán amilyenek a cikkben is voltak, akkor bizony az emberek el fognak tőlük pártolni. Nem Seattlere kell gondolni, nem is Washington államra, hanem az USA többi részére, Kanadára, Kínára, Mo-ra stb. Az itteni (potenciális) szurkolótáborok fogják ezt megsínyleni, ami felteszem legalább annyira fontos a franchisenak mint a hazai. A 12. embernek kell felemelnie a szavát, ha úgy viselkednek egyes játékosok, hogy az nem méltó a franchisehoz.

Imre Kocsis
Imre Kocsis
Reply to  Wide open
2017-01-17 17:16

Nem vitatkozom veled, mert sokmindenben igazad van es nekem se tetszik amikor ilyeneket olvasok. A csusztatast azert egy picit te is folytattad, meg ha nem is szandekosan, de a 2 emberrol szolo cikkre mar azt irtad, ha 3-4 ember viselkedik igy (gondolom Thomas twitter bejegyzese nem meriti ki a parasztsag fogalmat…) ;-)

combat
combat
Reply to  Imre Kocsis
2017-01-17 19:49

A cím mindig hatásvadász, hisz pont a figyelemfelkeltés a lényege (szaklapoknál nem jellemző, hisz ott alapból meg van a figyelem, nem kell felkelteni, de az FK! bár jó srácok, nem szaklap, ne is várd azt tőlük)! Másrészt amit írsz lehet igaz/lehet nem (természetesen ha állod szívesen kimegyek és leellenőrzöm, az “ide kell jönni, meg kell nézni” kicsit övön aluli). Ja és az objektivitás hiányát, vagy a hangulatkeltést miért nem sérelmezted eddig? Az FK!-n azért elég sok hasonló cikk megjelent már, ott nem volt gond?

György Márk Kis
György Márk Kis
Reply to  Imre Kocsis
2017-01-17 17:25

Kedves Imre! Kérlek mutasd meg a cikkből, idézz nyugodtan, hol írom arról, hogy a városban utálják a csapatot. Annyit írtam, hogy a Seattle Times op-edet közölt a témában, és ez nem fest jól. Ennek a cikknek az alapján mentem utána a témának, de az ötletet és a cikk ívét ez szolgáltatta.

Van x játékos a csapatban, akik hörögnek, döngetik a mellüket győzelem esetén, ha meg elporolják őket, akkor megy a hiszti, ötéves óvodás szintjén, direkt balhéznak, csak hogy bántsák egy kicsit a másikat, hátha még meg is sérül (Schraeder szeme pl). Ezek az emberek pedig elnyomják azokat, akik egytől-egyig Walter-díj jelöltek lesznek a következő években, és ez a maroknyi játékos tüzeli a Seahawks elleni ellenszenvet. Ennél többet nem írtam, de kérlek mutass rá, hogy hol csúsztattam, hol írtam azt, hogy a város utálja őket.

Imre Kocsis
Imre Kocsis
Reply to  György Márk Kis
2017-01-17 17:34

Eleg elolvasni a cimet. “Kedvelhetetlen csapat lett a Seahawks” Ki szerint? Szerinted? Mert akkor ird azt. A (nem helyesen) megbantott ujsagiro szerint? Mert akkor ird azt. Bocsi, de ez egy hatasvadasz cim, amibol sut a rosszindulatod. Ez az EN velemenyem. Nem tetszik a cikked. Rosszindulatunak tartom. Olyan szavakat hasznalsz benne, amelyekkel “vezeted” az olvasot. “gyomorforgato”, “fenyegeto” “ez a viselkedes nem egyedi ebben a csapatban” soroljam meg?

Saxoo_85
Saxoo_85
Reply to  Imre Kocsis
2017-01-17 19:57

Öreg, értjük, hogy kint élsz! Gratulálunk. Értjük azt is, hogy a helyi csapatnak szurkolsz. Szerintem nem ez a cikk a kísérlet a csapat lejáratására, hanem a csapatod viselkedése mikor nem nyernek…

Everlast77
Everlast77
2017-01-17 16:56

Én mint Pats szurkoló, most csak hátradőlök és vigyorogva olvasom a kommenteket :) Szerintem a szerkesztők utálják az összes Bandwagon csapatot ;) Pláne a hókszt meg a peccet, lehet nem is olvasom többet az oldalt! Így majd jól kiszúrok velük :D

Levente Hirth
Levente Hirth
2017-01-17 17:08

Szerintem nincs akkora csúsztatás ebben a cikkben, én is egyre inkább azt érzem, hogy kedvelhetetlen csapat lesz a Seahawks pont az említett gyökér játékosok miatt. Hiába vannak ott a példaképek, nagyobb visszhangja van az ilyen teljesen felesleges és hülye húzásoknak, amiket a fent említett gyökerek követnek el. Egy csapatot pedig ugye általában a benne játszó játékosok miatt kedvelünk vagy nem kedvelünk.

Imre Kocsis
Imre Kocsis
Reply to  Levente Hirth
2017-01-17 17:13

A cikk lehetne egy velemeny cikk. A szerzoje, de ehelyett megprobalja elhitetni az olvasojaval, akinek nincs mas informacioja errol a varosrol, mint ez a cikk, hogy az egesz varos szamara lett kedvelhetetlen a csapat. Mindezt egy cikk alapjan amit olvasott. Ez a csusztatas. A varosban elok (akikkel en talalkozok, es amit en tapasztalok, nap mint nap) tovabbra is kedvelik a csapatot. Van egy sertett ujsagiro (nem volt szep a bantasa!) aki nem. Irt egy velemny cikket. Ennyi tortent. Vihar egy pohar vizben…

Levente Hirth
Levente Hirth
Reply to  Imre Kocsis
2017-01-17 18:06

Hát ne haragudj, de nekem egy percig nem tűnt úgy, hogy megpróbálja elhitetni azt amit írtál. “Mindent elmond egy csapat PR-járól, ha már a saját városának legnagyobb napilapja is úgy ír róluk, hogy átléptek egy határt, ami után nem lehet kedvelni őket.” Ennyi szerepel ebben a cikkben, aminek halvány köze lehet ahhoz, amit kifogásoltál, de ebből a legkevésbé sem az következik, hogy a város nem kedveli a csapatot, hanem az, hogy pocsék a csapat PR helyzete, amibe jelen ponton hiba lenne belekötni.

atis123Juve
atis123Juve
Reply to  Imre Kocsis
2017-01-17 20:37

Rosszabb vagy mint egy allitolagos átlagos Pats drukker. Most akkor ki is vedi a munder becsuletet?

Kuuuuuhn
Kuuuuuhn
2017-01-17 17:14

ÓÓÓ meddig tudnám ezt folytatni. https://www.youtube.com/watch?v=SRvIqANTih8
A SB végi térdelésnél is minek kellett az? Vesztettek,de akkor se így kellene. https://www.youtube.com/watch?v=i96fPP37RyA

MB
MB
2017-01-17 17:35

http://mmqb.si.com/mmqb/2017/01/04/nfl-playoffs-richard-sherman-seattle-seahawks
Itt van egy pár nagyságrenddel jobb cikk Sherman, és rajta keresztül a Seahawks egyéniségéről, viselt dolgairól és azok motivációiról, hátteréről.
Illetve úgy általánosságban is javasolnám mindenkinek a FK-nál igényesebb amcsifoci oldalak követését, úgy mint Monday Morning Quarterback, Bleacher Report, stb.

renningan
renningan
Reply to  MB
2017-01-17 17:43

https://fuzovelkifele.com/2015/05/05/ismerd-meg-mielott-itelkezel/

Tessék neked Sherman :) Vagy Wilson:

https://fuzovelkifele.com/2016/02/08/ha-ennyi-volt/

Ettől még pár Seahawks játékosnál most épp elszakadt a cérna és tiszteletlen gyökerekként viselkednek, amivel tele van a külföldi sajtó is ;) Főleg, hogy ez a cikk konkrétan egy Sehawks Times cikk alapján íródott :D Ahogy a benne leírt vélemények is onnan vannak :D

Ezek szerint már azok az amerikai, SŐT, seattle-i újságok sem igényesek, ahol bántják a Seahawkst? :O Pedig ez aztán minden kritériumot kielégít :(

Imre Kocsis
Imre Kocsis
Reply to  renningan
2017-01-17 17:49

Ertem en hogy veditek a munder becsuletet. Azt mar regota tudjuk, hogy attol nem lesz igazabb egy velemeny cikk, ha teszunk bele igazsagokat. A velemeny attol meg atjon, amihez minden cikk irojanak joga van. CSAK ne tegyen ugy, hogy ez az altalanos… A cikk tovabbra is hatasvadasz, foleg a cime… Sajnos… Lehet vedeni, de attol meg az…

renningan
renningan
Reply to  Imre Kocsis
2017-01-17 18:02

Továbbra is: az ugye megvan, hogy az eredeti cím: “This season, Seahawks have crossed the line from brash to just plain unlikable” :D

De gondolom tök mindegy mit írok, ez a kérdés nálad már eldöntetett. Ettől még ez a népszerű álláspont. De persze mindenkinek jogában áll ezzel egyet nem érteni.

És attól, hogy teszem azt Sherman és Bennett jótékonykodik, vagy amúgy értelmes okos ember, attól még tud minősíthetetlenül viselkedni. A megítélés pedig egy olyan dolog, hogy egy rossz könnyen annullálhat tíz jót. Ez van.

Én a Lionsnek szurkolok. Évekig szívtam a fogam Suh meg Schwartz miatt. Az egész csapatot általuk ítélték meg. Hiába van ott egy Calvin Johnson, aki életében egy legyet nem ütött le, vagy egy Matt Stafford, meg 50 nem drogos, nem nőverő, nem aljas játékos. Ha van két gyökér, elbasz mindent.

Nem a médiában kell keresni a hibát, hanem a gyökér játékosokban/edzőkben. Mert egész biztosan tudnék bármilyen amcsi odlalról Seahawk fikázó cikket linkelni az utolsó napok függvényében.

renningan
renningan
Reply to  renningan
2017-01-17 18:19

Amúgy most olvasok egy PFT-s hírt, hogy Carroll szerint ezek az érzelmi kitörések nagyon nem kellenének, mert ezek negatívan tüntetik fel a csapatot. Ő ugye Shermant is beoltotta nemrég, hogy semmi köze nincs ahhoz ki kap sajtóbelépőt.

Amúgy megjegyzem, nem kell direkt gyökérnek lenni ahhoz, hogy valakit kikezdjenek. Elég hozzá egy Antonio Brown videó, ahol az öltözőből kihallatszik, hogy Tomlin lesegfejezte a Patset. Most a meccsig és a meccs után 1-2 hétig erről lesz szó, minden PAts vagy Steelers játékostól legalább egyszer megkérdezik, mit gondol róla. Főleg, hogy Tomlinnak rendre kommunikációs gonjai vannak New Englandben :D

Peti
Peti
Reply to  renningan
2017-01-17 19:41

Calkins a Seattle Times egyik újságírója aki a Sehawks-al foglalkozik. Ott van még Condotta is pl. akki ugyanerről teljesen máshogy ír :)

http://www.seattletimes.com/sports/seahawks/michael-bennett-explodes-at-reporter-following-seahawks-falcons-game/

Igen Carroll tegnap magára vállalta azt, hogy a játékosai elvesztik a fejüket a pálya szélén. Azt gondolom, hogy ennek alapján jövőre nem lesznek ilyen gondok. Nem is bánom, nem ez jellemző a csapatra. Ne 2-3 hülye alapján ítéljenek meg egy csapatot.
http://www.thenewstribune.com/sports/nfl/seattle-seahawks/article126925099.html

Illetve Shermant úgy emlékszem meg is büntették/fegyelmezték miután ordibált az oldalvonal mellett.

Valamint állítólag Goodell sheriif vizsgálatot indított Sherman rejtélyes MCL sérülése miatt ami
http://sea.247sports.com/Bolt/Report-NFL-to-investigate-Seahawks-for-Richard-Sherman-injury-50606533?utm_source=247Sports%20Newsletter&utm_medium=Newsletter&utm_campaign=170117_094306_Seattle%20Seahawks%20Newsletter&utm_content=Link

Imre Kocsis
Imre Kocsis
Reply to  renningan
2017-01-17 18:21

Megegyszer leirom. A cikk irojanak (mindketto cikk irojanak) jogaban van nem szeretni egy csapatot, vagy annak nehany jatekosat. Es nekem se tetszett egyik viselkedes se. A cikk cime, hatasvadasz (sajnos egyre gyakoribb, hisz a cikkek 5%-at olvassak el az emberek, valamivel oda kell csalogatni az olvasot, hogy tovabb kattintson) raadasul csusztat is. Rogton az elso mondattal: Mindent elmond egy csapat PR-járól, ha már a saját városának
legnagyobb napilapja is úgy ír róluk, hogy átléptek egy határt, ami után
nem lehet kedvelni őket.
Egy cikk alapjan alkot altalanos velemenyt. Jar az ujsag, latom minden nap es nem ez az altalanos PR-je a csapatnak. Csak es csak ezert merem irni, azt amit irok…

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  Imre Kocsis
2017-01-17 19:42

Oké mindenki felfogta, Seahawks szurkoló vagy és Seattleben laksz. Felesleges túlkapni ezt a dolgot. :D

Chief Rocka
Chief Rocka
Reply to  renningan
2017-01-17 22:17

Amúgy ez mindig is érdekelt! Ugye itt van Suh szerintem nem rossz játékos sőt én a játékát kedvelem is, a viselkedését már kevésbé! De ezért soha sem szidtam a Lions-t mert konkrétan leszartam Suh viselkedését én tudtam, hogy kik vannak ott és kész. Ez olyan mint, ha a cikk alapján 2 ember alapján írjuk le a Hawks-ot pedig mellette ott van rengeteg szerethető egyéniség. A te szavaiddal minden csapatban van legalább egy gyökér, de ettől függetlenül én nem utálom egyik NFL csapatot sem! pl: bírom a Bengals-t is pedig ott aztán akad közülök egy pár … :) A másik írtad nem a média a hibás, szerintem meg nagyrészt azért van nagyon sok rivalizálás mert a különböző facebook oldalak fan oldalak mindig uszítani fogják egymást, de a legjobb a Bandwanganozás egyszerűen utálom ezt a kifejezést, ha te most nézed életedben elöszőr Amerikai foci-t tetszik a Dallas lógója játékosai és te neki drukkolsz mai naptól te is bandwagoner leszel, mert nem az underrated csapatnak drukkolsz, vagy a Pats-nek?

atis123Juve
atis123Juve
Reply to  Imre Kocsis
2017-01-17 20:30

Sztem a cikk hangvétele tök mindegy. Mert nem ettől lesz vki hawks utáló, meg aki bem tudja értelmesen leszűrni a lényeget, annak is mindegy. Aki meg értelmes, az túl lép rajta. Nekem csak egy a meccs közbeni gondolatot juttatott eszembe amit ott rögtön Faragó is kimondott. Pont. El is van felejtve. Amúgy csodálkozom hogy az ilyeneket hogy nem zúzzák le? És most itt nem Benett miatt. Én már Steve Smithnek is küldtem volna egyet sisakkal a térdére, annyira irritáló volt az arca. Mennyi lenne azért a retorzió?

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  MB
2017-01-17 19:31

Ez azért nem volt szép… azért egy cikk alapján, amiben amúgy senki nem mondta,hogy szar a hawks vagy ilyesmi nem fikázzad már le az oldalt. Én nap mint nap olvasom sok érdekes és minőségi cikk van fent.
Amúgy szerintem azt azért még a hawks szurkolók is beláthatják hogy Sherman és Benett is fullba nyomja a kretént néha. Bennett védelmébe azért annyit had mondjak,hogy egy rájátszás meccs és egy végig harcolt szezon után érthető ha elszakad a cérna… de a többire azért

katonadani
Reply to  MB
2017-01-17 19:53

mondjuk minden hétfőn első dolgom az MMQB elolvasása, de emellett is millió cikket olvasunk el hetente, szóval köszönjük az ajánlásokat, tudunk róluk, olvassuk őket :)

László Fodor
László Fodor
2017-01-17 17:47

Most komolyan ennyire nem látszik, hogy a Seahawks nem tud emelt fővel veszíteni? Egyszerűen az egó túl nőtte a teljesítményt.

king_aranarth
king_aranarth
2017-01-17 20:00

Teljesen igaz. Nem tudnak emelt fővel veszíteni – ahogy a vesztes SB döntőn (ami még érthető is egy kicsit az ottani szituáció miatt), úgy most a Falcons ellen is elszakadt a cérna. Nem hagyják térdelni az ellenfelet? -16 pontnál? Tahók. Ahogy a nyilatkozataik is inkább arrogánsak és nagyképűek, mint jópofák és heccelődők. A fő probléma az, hogy 3-4 talajt vesztett seggfej miatt az egész csapatot kezdik megutálni – nyilván nem Seattle-ben, de úgy általában. És a másik 50 játékos meg a stáb nem ezt érdemli. De ettől hangos a sajtó és nem Wilsontól, nem a győzni akarásuktól, nem a pozitív dolgoktól. Hogy az ősbunkó Bennett ezt nem veszi észre, az nem meglepő – de hogy Sherman se… Na az a nagyobb probléma.

rowi
rowi
2017-01-17 20:06

ezt a nebántsvirág hozzáállást sose értettem.
ennél kb. csak azt kevésbé, hogy amikor az ellenfél már térdelget, miért kell beleszállni térdre/bokára az ellenbe. a hatásvadásztól ez a cím nagyon messze van, ha én írom első felindulásomban, akkor nem lett volna ilyen baráti. a lejáratás nem ez a cikk (aminek a fele konkrétan idézet), hanem az amikor egyesek nem tudnak veszteni, és ennek hangot is adnak egy mikrofon előtt ügyesen. renningannak igaza van lentebb; hiába van 50 jófiú, a média olyan hogy a 3 hülyére fognak utazni, a sportot felületesen követők pedig a háromból fogják megítélni a bandát, nem az 50ből.
ugyanakkor a seahawks hungarynek is igaza van, melyik az a párhuzamos univerzum, ahol a sehawkst a saját szurkolóin kívül bárki más is kedvelte volna?

Zotyman
Zotyman
Reply to  rowi
2017-01-18 13:29

Remélem, összeszedik magukat fejben szeptemberre, mert nem csak a sok sérülésen és a támadófalon múlt a dolog, de feltételezem, volt öltözöi feszültség is rendesen…

atis123Juve
atis123Juve
2017-01-17 20:18

Mondjuk azután a térdelős eset után én az Atlanta helyében rá mentem volna a TD-re.

Imre Kocsis
Imre Kocsis
2017-01-17 21:00

Mindenkitol elnezest kerek a kirohanasaim miatt. Peace and Go hawks! :-)

bjeela
bjeela
2017-01-18 10:12

Csinos gondolatok ezek, de az egész azért röhej, mert egy tökfej, hisztis, hangulatvadász firkász gondolatait közvetítitek úgy, mint ha az a csapat általános seattle-i megítélése lenne. Mielőtt még bárki megbélyegezne baromira nem vagyok Hawks fun. Tömegével tudnánk pocsék reakciókat felsorolni az összes csapatból, de ezért még nem gondolnánk azt, hogy az az illető gyökér. Szimplán elgurult a gyógyszere, rosszul dolgozta fel a vereséget, vagy a bánat tudja miért, hiszen qrvára nem tudjuk, mi történt a meccs közben és mivel ugratták egymást a felek. Idővel szinte mindenkinél előfordul, hogy a pohár túlcsordul és ugrik. Volt ez így Bradynél is és szintén felsorolhatnánk az összes ábrándos lelkű, krisztusi szeretetet lelkében hordozó, szentnek lefestett angyalt az NFL-ben, aki tetves tahó kőfejű bunkóként reagált egy akut helyzetre. Most épp a Hawks játékosainál van ez, ami érthető, hiszen a gyűrű megszerzése óta mindenki azt várja tőlük, hogy ismét nyerjenek, mert minden képességük megvan hozzá, de valahogy mindig kicsúszik a kezükből a győzelem és ez érthetően baromira frusztráló. Ilyenkor még a legempatikusabb emberből is kialakulhat egy vadállat, főleg, ha egy meccsen át cukkolják. Félreértés elkerülése végett, ez nem felmentés akar lenni, csak azt állítom, hogy bárkiből ki lehet rángatni egy igavonó barmot, ha a komfortzónájából kiráncigálják és sikertelené teszik, majd rásütik, hogy lúzer. Nem mellesleg Sherman volt az, aki az elvesztett SB döntő után odament Bradyhez és szemmel láthatóan a legnagyobb tisztelettel gratulált neki az újabb gyűrűjéhez. Ott épp a jobbik oldalát sikerült megőriznie, most meg nem és minden bizonnyal sokkal összetettebb a probléma, mintsem egy “mert gyökér” minősítéssel leírhatnánk. Nagy vonalakban ezért nem helyénvaló, hogy ilyen cikkekkel gerjesszen a szerző hangulatot ott, ahol a probléma sokkal bonyolultabb.

GzsakSam
GzsakSam
Reply to  bjeela
2017-01-18 11:14

Az elvesztett döntő utáni gratulációnak volt előzménye is…
http://www.youtube.com/watch?v=QdD5PlDAT6A
A “szemmel látható legnagyobb tisztelet” újabb bizonyítéka.
Azt már ne is említsük, hogy ami a Falcons elleni meccs végén lejátszódott, azt már a Pats elleni vesztes döntőben is hozták, nyilván a tisztelet jegyében.

AwesomeOne
AwesomeOne
2017-01-18 16:11

Komment háború!!!! XD

Én Wilson miatt kedveltem meg a Hawks-ot, és a mai napig csak és kizárólag miatta nézem a meccseiket. Viszont most már én sem mondanám, hogy az egész csapatot kedvelem, csak azt, hogy a QB-t.

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

58
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x