Connect with us

Hír

Ha nem Garoppolo, akkor Hoyer vagy Schaub

 

A 49ersnek rengeteg opciója van az irányító posztra. Megtarthatják Colin Kaepernicket, megpróbálhatnak egy második körért és egy kondíciós pickért megszerezni Jimmy Garoppolót a Patriotstól, esetleg valamilyen módon Kirk Cousinst, de ha egyik sem jön össze, akkor is ott a szabadügynök piac. Két fő jelöltjük van: Matt Schaub és Brian Hoyer.

 

schaub

 

Kettőjük között kétségtelenül Schaub a jobb irányító, aki fénykorában 4000+ yardokra és 20+ TD-kre volt képes, még mielőtt mentálisan teljesen össze nem omlott. Tavaly Kyle Shanahan alatt volt csere QB az Atlantában, így adná magát, ha másért nem, hát egy csereposztra mindenképp jó lehet. Ami Hoyert illeti, ő Clevelandben játszott Shanahan alatt és ő az utóbbi időben is aktív, sőt, sérüléséig kifejezetten jó volt: 1445 yard, hat TD interception nélkül öt kezdő meccsen. Egyikük sem lenne drága, bár valószínűleg megoldást sem jelentenének, de hát ki tudja.

 

34 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
34 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Gábor Kakuszi
Gábor Kakuszi
2017-02-18 17:17

2. körért nem adjuk sztem. esetleg ha a jövő évit is mellécsapják. Lesz olyan, aki első kört ad majd. remek a QB class. lesz vevő.

renningan
renningan
Reply to  Gábor Kakuszi
2017-02-18 17:53

Nem ad érte senki első kört, ezt most már szinte biztosra lehet venni. A 2/2 pedig majdnem első kör. A legvalószínübb ez az ajánlat, hogy második kör, és amennyiben Jimmy jó és megtartják, akkor + maximum második, minim mondjuk negyedik. Mint anno Alex Smithnél volt.

Gábor Kakuszi
Gábor Kakuszi
Reply to  renningan
2017-02-18 18:20

Goffért adtak mindent? Majd az idő eldönti. Nyilván mindenki annyit ér, amennyit adnak érte. :-)

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  renningan
2017-02-18 19:46

A Vikings kontra Eagles csere óta nem tudom felmérni mi lehetséges és mi nem :)

eeeeeeeeeeeeek
eeeeeeeeeeeeek
Reply to  Gábor Kakuszi
2017-02-18 19:00

Szerintem olyan qb-ért aki 1 év múlva szabadügynök lesz, kicsit sok a két második kör… Persze ezzel le lehet rá csapni a nagy tolongás előtt, de nem tudom melyik csapat adna érte ennyit. Az én szemszögemből nézve pl a 2/35-öt még simán beáldoznám Jimmy G-ért, de ezen felül ha bármi lényegi picket adna a Bears, én csalódott lennék…

Gábor Kakuszi
Gábor Kakuszi
Reply to  eeeeeeeeeeeeek
2017-02-18 19:23

Annyiért nem éri meg elengedni. Nyilván a komoly pick esetén a hosszabbításról is meg kell állapodni. De min 2 év kb. 21 milláért is baráti. 17-es fizu plusz tag.

AwesomeOne
AwesomeOne
Reply to  Gábor Kakuszi
2017-02-20 15:09

Szerintem “bármennyiért” megéri elengedni. Ha marad, jövőre lejár a szerződése és akkor ingyen távozik, ami nem lenne a legjobb üzlet a Pats-nek. Az meg tuti, hogy nem maradna elvesztegetni a karrierjét Brady mögött, aki még hosszabbítani is akar, de ha mégis, 2 QB-t nem tartana el a cap, főleg nem New England-ben.

Gábor Kakuszi
Gábor Kakuszi
Reply to  AwesomeOne
2017-02-20 15:17

Ha nagy szerződést kap máshol, és sokat játszik, akár egy 3.körös komp pick is lehet utána, ha kitölti a szerződését.

eeeeeeeeeeeeek
eeeeeeeeeeeeek
2017-02-18 17:17

én nagyon szeretném hogy Hoyer maradjon Chicago-ban, mert jó volt, amikor játszott, csak hát ugye a sérülések… Barkley-t is vissza lehetne hozni talán, illetve drafton 3-4. kör, akár később is húzhatnánk qb-t, de pl egy Glennon-nak is nagyon örülnék, mert szerintem nagyon alulértékelt a srác. Illetve én még mindig bírom Foles-t is, ő is kaphatna egy esélyt akár Chicago-ban.

wolandrule
wolandrule
Reply to  eeeeeeeeeeeeek
2017-02-18 17:41

Utólag is gratulálok a SB boldodhoz!

eeeeeeeeeeeeek
eeeeeeeeeeeeek
Reply to  wolandrule
2017-02-18 18:07

Köszönöm szépen, bár én nem örültem neki, mert a Falcons-nak szurkoltam az SB-ben, de azért örültem hogy ennyire hihetetlen bold bejött. :D Mondjuk isteni szikraként csapott belém, sajnálom is hogy nem tettem meg valami fogadóirodánál… :D

Gábor Kakuszi
Gábor Kakuszi
Reply to  eeeeeeeeeeeeek
2017-02-18 18:23

Mi volt?

eeeeeeeeeeeeek
eeeeeeeeeeeeek
Reply to  Gábor Kakuszi
2017-02-18 18:36

a Falcons 21-0-ra is vezet, de a végén a Patriots nyer

Gábor Kakuszi
Gábor Kakuszi
Reply to  eeeeeeeeeeeeek
2017-02-18 19:24

Szép :-)

Hegedűs Gábor
Hegedűs Gábor
2017-02-18 18:17

Garoppolo lehet megoldás. Nem azt mondom,h az, csak azt,h benne még ki tudja,h mi lakozik. Hoyer & Schaub nem kimondottan rosszak, de akár közép(rövid?)távú megoldást sem egyik jelentenek. Ami engem módfelett érdekel,h létezik-e olyan ember, aki Kaep fejében és fejével tud valamit kezdeni, vagy pedig zsákutca. (mint ahogy sztem az is)

Raist
Raist
2017-02-18 18:36

Ahogy az előző cikkben is leírtam, attól függ mi lesz jövőre a cél. Ha csak a lassú építkezés és nem sikerül Cousins, akkor Schaub lenne az ideális megoldás addig, amíg nem sikerül a draftról vagy FA piacról egy franchise irányítót szerezni. Garoppolo lutri, a liga legerősebb csapatában elfogadható volt, de ennyi. Ki tudja mit érne valójában, mint első számú irányító. Cousins és Schaub már bizonyított és Shanahan mindkettőt ismeri.Cosuins hosszú távra, Schaub rövid távra megfelelő választás lenne.

eeeeeeeeeeeeek
eeeeeeeeeeeeek
Reply to  Raist
2017-02-18 18:53

Szerintem azért Garoppolo-ban is érdemes lehet gondolkodni, azon a másfél meccsen amin játszott szerzett 500 yardot meg 4 td-t, ez egyáltalán nem rossz. Persze az hogy az első komolyabb ütéstől megsérült aggasztó lehet. Meg persze jól lenne ha Jimmy-vel is tárgyalhatnának a csapatok, és ha megtudnák hogy mondjuk 22 misi az éves fizetési igénye, akkor sok csapat már nem érdeklődne annyira. Egy Osweiler-féle szerződésre (4 év 70 milla, fele garantált az első 2 évre) mindenképp érdemesnek tartom, kérdés belemegy-e Garoppolo.

László Varga
László Varga
Reply to  eeeeeeeeeeeeek
2017-02-18 19:08

Egyetértek JG minősítésével, egy reményteljes, de még tapasztalatlan QB (A sérülését is az utóbbinak köszönheti!)
Cousins tapasztaltabb, bár kicsit nagy egoval, Schaub régen játszott “élesben”.

Gábor Kakuszi
Gábor Kakuszi
Reply to  László Varga
2017-02-18 19:26

Garoppolo értékét Watsonéhoz érdemes hasonlítani.

László Varga
László Varga
Reply to  Gábor Kakuszi
2017-02-18 21:25

Ezt is kicsit túlzásnak tartom. Watson az NFL-nek még a “szagát” sem ismeri, viszont JG mögött jó néhány előszezon meccs is van, amelyek nem feltétlenül uli-buli mérkőzések (pl. a 4. meccs, 53-ba kerülés!).

Gábor Kakuszi
Gábor Kakuszi
Reply to  László Varga
2017-02-19 11:15

No pont erről beszélek. És sztem Watson jobb, mint Goff, akiért akiért 2050ig adta a Rams az 1-2. köreit.

abc
abc
2017-02-18 19:02

Ok! Akkor tisztázzuk! Shanahan kijelentette, hogy hosszútávra gondolkozik! Ugye ebből egyik sem az. Ami a hír valóság alapja, az nagy vonalakban annyi, hogy Mat Barrows tartott egy live chatet, ahol egy kérdésre válaszolt, hogy ha draftolni fog irányítót a 49ers, akkor nem biztos, hogy NFL kész lesz a szezonra és akkor szerinte mint lehetőség Schaub vagy Hoyer is ott van. Ezért nem ártana a cikkekhez a forrás linkjét is mellékelni, hogy akit esetleg jobban érdekel az utána tudjon nézni. Tehát a hír annyiban igaz, hogy vki állt vki mellett aki hallott vmit, de nem látott semmit de beszélt vkivel aki látott vmit.
http://www.sacbee.com/sports/nfl/san-francisco-49ers/article132625854.html

Ami Garoppolot illeti, elméletileg a NE nem gondolkodik cserében (gondolom egy 1. körös pickért engednék). Ennek a linkjét hadd ne keressem meg 2-3 napja olvastam, de ugye uborkaszezon van az is lehet, hogy ez is csak álhír.

renningan
renningan
Reply to  abc
2017-02-18 20:02

Jogos, csak egy tweetet láttam az egyik insidertől, hogy Shanahannél Hoyers és Schaub játszik.

C64forever
C64forever
Reply to  renningan
2017-02-19 00:57

Most nem azért de nálatok azért előszokott fordulni, hogy
félinformációkból írtok tényközlő cikkeket, hangzatos “szalagcímekkel”
mint valami pletykamagazin. Most hirtelen eszembe jutott, mikor az ESPN
honlapján volt egy cikk, ahol mind a 32 csapatra írt egy-egy szakírójuk,
hogy mondjuk milyen offseasont várna a csapattól, vagy mit tenne. A
Browns kapcsán megemlítették, hogy mondjuk opció lenne Tyrod Taylor, ez
nálatok már úgy jelent meg, hogy ha a “Bills kivágja, a Browns behúzná Taylort”, de ez csak egy újságírói jósalt/elmélkedés volt, a dawgpound.com-on olvastam is másnap egy cikket erről.

katonadani
Reply to  C64forever
2017-02-19 06:48

Vagy az is lehet, hogy nem annak kapcsán írtuk a Tyrodos hírt. Pl itt van ez:

http://www.foxsports.com/nfl/story/nfl-rumors-cleveland-browns-to-pursue-tyrod-taylor-if-cut-by-buffalo-bills-011717

C64forever
C64forever
Reply to  katonadani
2017-02-19 09:39

“Az ESPN szerint a Browns bepróbálkozna Tyrod Taylornál, ha a Bills úgy dönt, hogy kivágja. Hue Jackson most biztos reménykedik.” De amúgy a linkelt Foxos cikk főcíme is utal rá, hogy pletkya (rumors)

renningan
renningan
Reply to  C64forever
2017-02-19 14:16

ESPN Browns reporter Pat McManamon expects Cleveland to target Tyrod Taylor if he’s released by the Bills.
Taylor is fully expected to be released by Buffalo, and ESPN Bills reporter Mike Rodak reiterated it on Tuesday. The Bills brought in new coach Sean McDermott and are overhauling the coaching staff, while GM Doug Whaley has never seemed to be a big fan of Taylor after ex-coach Rex Ryan handpicked him and started him over Whaley’s bust, E.J. Manuel. Taylor will have no shortage of suitors once he’s free. He’d be a fine match in Cleveland with Hue Jackson.

Rotoword. Legalábbis én innen vettem.

Másrészt pedig ebben az időben a hírek 90 százaléka pletyka és különböző insiderektől jön. Néha bejön, néha nem. De ez minden csapatsportnál így van, hány hír van arról, hogy mit tudom én, Messi menne a PSG-be, a City-be, a Milanba, Kínába, a Realba, a MU-ba stb. Ez így működik.

Gyakran maguk a GM-ek vagy edzők kezdenek el terjeszteni egy pletykát, hogy lejjebb vigyék vagy feltornásszák egy-egy játékos árát, vagy elfedjék az érdeklődésüket. Ez a sport velejárója, így kell elfogadni, az összes hasonló oldal így működik még amerikában is: BR, Roto, PFT, ESPN stb. A legtöbben egy Rapoport pletykából képesek több oldalas elemzéseket írni.

C64forever
C64forever
Reply to  renningan
2017-02-19 16:41

Ez amit linkeltél pont azt írja, McManamon várnál el, vagy tenné azt, hogy ha Taylor szabad lesz, akkor rástartolna a Browns helyében, de látom nem érted a mondandóm lényegét. Ezt le lehet írni úgy is, hogy “egyes újságírók szerint a Browns jól járna Taylorral” vagy “egyes pletykák szerint Taylor opció lehetne a Brownsnak”, de (ha jól látom azt a cikket is pont te írtad), te a főcímben arra utalsz, sőt magában a cikkben is, hogy ez tény, és konkrétum, ha Taylor felszabadul a Browns lefogja szerződtetni. Pont McManamon írt egy cikket nem rég az ESPN-re a Browns irányító helyzetéről, és arról, hogy kik lehetnek opciók mind FA mind újonc szempontból, akkor ennyi erővel, mindegyikükről lehetne írni egy ilyen cikket, hogy a Browns befogja húzni.

katonadani
Reply to  abc
2017-02-19 06:52

http://profootballtalk.nbcsports.com/2017/02/18/matt-schaub-brian-hoyer-could-be-among-49ers-targets/

http://www.49erswebzone.com/articles/103662-barrows-49ers-could-target-both-schaub-hoyer-agency/

Azért nem csak arról van szó hogy ő ezt csinálná, hanem hogy volt róluk szó a csapatnál.

Az meg hogy a NE nem gondolkodik a cserén badarság, legfeljebb az árat akarják felvinni

abc
abc
Reply to  katonadani
2017-02-19 11:30

Az ismertebb oldalak közül senki nem hozott le olyan hírt, hogy Shanahan, Lynch vagy bárki más a 49ers-től gondolkodna ebben a verzióban. Olyat se olvastam, hogy vki valamilyen belső forrás alapján állítaná ezt.Az 1. link amit beillesztettél az pont arról szól amit írtam és linket beillesztettem csak veletek ellentétben ők belerakták a linket is. Az, hogy ők meg úgy adják elő ezt, hogy a 49ers ebben gondolkodik az meg hiteltelenné teszi őket bármilyen elismert oldal is (de sajnos a mai világra jellemző, hogy hangzatos címekkel adnak el információkat). A másik link is arról szól mint az első, hogy Barrows szerint mit kellene csinálnia a 49ers-nek. Sehol nem látom benne, hogy vki a 49ers-től utalást tett volna erre. Azt elfogadom, hogy Barrows elég sokat tud a 49ers-ről, de ha ez nem az Ő felvetése lenne, akkor valahol lenne egy ilyesmi, hogy 49ers forrás szerint.

Azt is bírom, hogy itt nálatok néha hirtelen mindenki átmegy BB-be vagy hirtelen GM lesz valamelyik csapatnál. Odaírtam, hogy elméletileg és lehet, hogy kacsa. Erre Te mintha BB volnál kijelented, hogy ez badarság. Nem hiszem, hogy nap mint nap találkoznál NE-i edzőkkel vagy bárki mással, hogy ilyen biztosan kijelents dolgokat. Nem állítom, hogy nincs igazad, de én még nem olvastam sehol, hogy BB konkrétan kijelentett volna bármit is Garoppoloval kapcsolatban.

Tehát olyan információkkal akarod igazolni az állításaitokat amit senki nem erősített meg. Amúgy megérteném, hogy így hoztok le híreket – hatásvadász módra -, ha nem volna sok elég színvonalas cikketek is. A helyetekben inkább azokra fektetném a hangsúlyt nem találgatásokra és álhírekre.

katonadani
Reply to  abc
2017-02-19 11:51

Come on, szerinted az egész év során csak hivatalosan, edzők és GMek által megerősített infókból lehet dolgozni? Akkor mindennel két nappal csúsznánk, igazolások, szerződések is hivatalos forrásból, hivatalosan aláírva csak pár nappal az insiderek információi után kerülnek ki.

Schaubról egyébként már egyből SB után is volt hír/pletyka több “ismertebb oldalon” is, hogy Shanahan vinné magával bridge QBnak. A Barrows féle megnyilvánulásban pedig a “Schaub has been discussed” mondat utal arra, hogy a 9ersnél volt már róla szó.

A Patsről meg kb 2napja volt egy hír valahol kis oldalon hogy annyira nem akarják elcserélni Garoppolot. Ez egyrészt ellent mond az eddig híresztelteknek és a logikának is, bár utóbbinak sokszor nincs köze semmihez. De tényleg az kell egy patses hír lehozásához, hogy BB jelentse be?

Egy ilyen oldalt pedig bármilyen meglepő – főleg holtszezonban – nem lehet működtetni csak minőségi cuccokból, kellenek a hírek is, mert egyrészt sokakat érdekelnek, ugyanannyian olvassák mint egy nagycikket, másrészt tájékoztatni szeretnénk mindenkit minden tényeges és lehetséges eseményről, harmadrészt – ami kevésbé fontos – nem is telik napokba megírni őket.

abc
abc
Reply to  katonadani
2017-02-19 12:10

“a “Schaub has been discussed” mondat utal arra, hogy a 9ersnél volt már róla szó.” ezt illesztetted be.

Matt Barrows of the Sacramento Bee joined Brian Peacock, an analyst for Pro Football Focus, on his podcast on Thursday and discussed the 49ers’ short-term quarterback possibilities. “[Schaub and Hoyer] are two guys that both have an experience with Kyle Shanahan and vice-versa and both are free agents and the 49ers are basically going to need to sign four quarterbacks,” Barrows said. “It could be one or even both of those guys added. Neither of them are going to cost very much so it would be a smart, prudent move to bring those guys in.

“Schaub has been discussed. He’s worked with Shanahan at two different spots. In Houston back in – I think it was ’08-’09 – and Schaub had the best year of his career there. And then he’s been the backup to Matt Ryan in Atlanta the last couple of years. There’s real familiarity there.

“Then Hoyer did fairly well in a very talent-starved Cleveland Browns offense back in 2014 when Shanahan was running the Browns offense. Those are two names to definitely keep an eye on when free agency begins.”

Ebben sehol sincs szó 49ers-es forrásról! Az, hogy Te bele akarod magyarázni az a “mundér becsülete”, de értelmetlen.

“Egy ilyen oldalt pedig bármilyen meglepő – főleg holtszezonban – nem lehet működtetni csak minőségi cuccokból, kellenek a hírek is, mert egyrészt sokakat érdekelnek, ugyanannyian olvassák mint egy nagycikket, másrészt tájékoztatni szeretnénk mindenkit minden tényeges és lehetséges eseményről, harmadrészt – ami kevésbé fontos – nem is telik napokba megírni őket.”

Lehet hírt közölni és lehet hírt ferdíteni, remélem érthető vagyok! Hírt közölsz pld. Barrows szerint a 49ers-nek gondolkoznia kellene Schaubban és Hoyerben. Hírt ferdítesz: A 49ers Schaubban és Hoyerben is gondolkozik.

Azt sem állítom, hogy ezt direkt csináljátok, inkább azt gondolom, hogy nem jártok utána alaposan a híreknek vagy csak figyelmetlenek vagytok.

Gondolkozz el és tedd szívedre a kezed, és vegyél példát renningan válaszáról!

Részemről a beszélgetés lezárva.

renningan
renningan
Reply to  abc
2017-02-19 14:23

Annyit tennék hozzá, hogy amennyiben egy évek óta bizonyító insider lehoz egy értesülést Twitteren, akkor általában komolyan lehet venni. Attól, hogy nem jön be, nem jelenti azt, hogy hazudna, hisz ahogy lentebb írtam, gyakran maguk a GM-ek direkt ködösítenek.

Hányszor van olyan, hogy egy hivatalos riport beszámol valamiről, aztán rá két órája egy másik hivatalos riport megcáfolja. Ez volt például Branden Albertnél is. A főnök leadta az infókat az insidereknek, akiknek amúgy az is a feladata, hogy ezeket nyilvánosságra hozzák, hogy Albert ki lesz vágva. Aztán vélhetően meggondolta magát, vagy kapott közben egy telefont, hogy valaki inkább cserélne érte, és jött a hivatalos riport, hogy hát inkább előbb megpróbálják elcserélni.

Ezzel nincs probléma, néha idegesítő, meg lehet olyan szinten komolyan venni, ahogy te veszed, hogy csak a full official, fényképes, aláírt, stb cuccokat hozzuk le. Bár ez, ahogy lentebb is írtam, az ilyen sportoknál nem így működik.

Illetve még tegyük hozzá, hogy a legtöbb oldal egymásra hivatkozik az ilyen “pletykáknál”, mígnem végül eljutunk oda, hogy egy Rapoport, Shefter vagy valami névtelen informátor volt a forrás :) Ez van.

katonadani
Reply to  abc
2017-02-19 14:53

Nyaralok, így nem volt időm konkrét cikkeket linkelni, de most egy printscreent küldök a Schaub-49ers dolgokról. A “Schaub has been discussed” pedig egyértelmű hogy ezekre utal, azaz hogy a csapatnál volt róla már beszélgetés, nem értem ez miért lett kidobva az ablakon általad.

De ha Barrows nem is idézett 9erses forrástól, akkor lehet Scheftertől is hozni értesülést, aki azt mondta hgy Shanahan szeretné elhozni, de legalábbis érdeklődik iránta:

Adam Schefter of ESPN reports that current Falcons backup Matt Schaub may be in the mix. He’ll be a free agent in March and Schefter reports that Shanahan, who also coached Schaub with the Texans, is interested in bringing him along.

Remélem ő már elég hiteles forrás ahhoz, hogy lehozhassunk egy ilyen hírt, még ha Shanahan nem is állt ki a pódium elé és jelentette be, hogy szeretné Schaubot. Ez nem így működik sosem működött így.

comment image

34
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x