Connect with us

Érdekességek

Így értékelték a csapatok idei draftjait a szakértők

Holnap/holnapután kezdjük a csapatonkénti mélyebb draftértékelőinket, Amerikában azonban sokan már a draft másnapján adtak osztályzatot a csapatoknak, René Bugner pedig össze is szedte 13 szakértő értékelését mind a 32 csapatra, és ezeket rakta bele az alábbi látványos táblázatba.

A szakértők közt balról jobbra haladva az egyre keményebb értékelőket láthatjuk átlagosan kiosztott osztályzat alapján, a csapatoknál pedig fentről lefelé a szakértők szerint egyre gyengébben draftoló franchise-okat láthatjuk.

Így tehát leolvasható, hogy a konszenzus legjobb draft a Minnesota Vikingsé volt, a konszenzus legrosszabb pedig a Green Bay Packersé. Előbbi egy kivétellel nem kapott “A-“-nál rosszabbat, utóbbi pedig egy kivétellel nem kapott “C+”-nál jobbat. A legjobbak közt volt még a Dallas Cowboys, a Baltimore Ravens, az Arizona Cardinals és a Cincinnati Bengals, a legrosszabbak közt pedig a Houston Texans, a Seattle Seahawks, a Las Vegas Raiders és a Philadelphia Eagles.

 

85 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
85 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ducksfan
ducksfan
2020-04-27 08:12

Az NFL mennyire védi saját portékáját, hihetetlen :D
És az is jól látszik, hogy a különböző szakértők mennyire azonos hullámhosszon vannak (ja, nem) :D

ewzywv
ewzywv
2020-04-27 08:26

kicsit átgondolva a dolgot rájöttem h a Love draftolás személy szerint engem azért (is) akaszt ki ennyire, mert szvsz Rodgers tehetségét már így is évekig kiaknázatlanul hagytuk hála Ted Thompson draft&develop módszerének, hiába hozott MVP szezonokat Rodgers kb az SB évet leszámítva sose volt egy tisztességes védelem mellette. Erre jött Gutekunst, tavaly remekül igazoltunk az FA piacon, azt hihette az ember h oké akkor végre Rodgers karrierje végén összepakolunk egy SB runra méltó csapatot és akkor pofáncsap a valóság Love, futó meg fullback pickekkel.

ahanem
ahanem
Reply to  ewzywv
2020-04-27 09:05

love hurts

d zoli
d zoli
Reply to  ahanem
2020-04-27 09:26

No. A Philly dept chartja néz ki így: Wentz Hurts

ahanem
ahanem
Reply to  d zoli
2020-04-27 16:19

Hurts Went Z

zg
zg
Reply to  ewzywv
2020-04-27 15:47

Szerintem ez a GB nem egy SBrun-kész csapat. A védelem még bőven nem elit, de tény hogy nem rossz. A passzjáték szintén gyenge.
Nagy szerenbcse volt, hogy a konf döntőig jutottunk. Nem értek egyet azzal, hogy egy jó drafttal ez a csapat készen lehetne.
Ahhoz hogy a csapat szintet lépjen, először a QB kérdést kell rendbe rakni, mert jelenleg nagyon sokat fizetunk egy közepes szinten játszó irányítónak, akivel GB-ben feltehetőleg nem számolnak pár év múlva.
Azzal amúgy egyetértek, hogy valóban volt egy olyan év, ahol Rodgers-szel WinNOw évünk volt és akkor rossz döntés volt a draft&develop koncepció. De ez már sajnos nem az a Rodgers.
Alá építeni egy offenst pedig hiba lenne

Delfi
Delfi
Reply to  zg
2020-04-27 21:50

Ez a “QB kérdés” jelenleg abból áll, hogy a csapatnak van egy Ferrarija, amit a vezetőség befogott az eke elé és nem értik, hogy miért nem jó.
Évek óta abból élt a GB, hogy “majd Aaron megoldja”. Csak éppen nincs körülötte megfelelő csapat és most már az edző sem engedi játékokat áthívni. Ebből persze az is következik rögvest, hogy amikor egy játék besül, abban vastagon benne van az edzői hívás is.

zg
zg
Reply to  Delfi
2020-04-28 17:08

Van pár ferrari típusu QB az NFL-ben, de ARod nincs közöttük sajnos.

Delfi
Delfi
Reply to  zg
2020-04-28 20:42

Érdekes vélemény egy top 3-as QB esetén. :)

Walter Mitty
2020-04-27 09:11

(a konszenzus szó jelentése körülbelül az, hogy: egyetértés)

bjeela
bjeela
2020-04-27 09:12

Dani, igazán nem kötözködésként, de ez a nyomorult Gutekunst kapott Andy Benoittól egy B- minősítést is, de senki sem érti, mire fel.

Amúgy meg kicsit sértő, hogy minket is ennyire alulértékeltek. A legjobb azonban a Phillyé: ennyire konszenzushiányos értékeléshalmazt még nem láttam. A D- és az A- között van itt minden. De legalább mind szakértők és nem emocionális alapon értékelnek. Röhej az egész…

László
László
Reply to  bjeela
2020-04-27 09:12

Egy draftot kb 3 év múlva kell értékelni, akkor talán már lehet objektíven, 2-3 nappal a draft után teljesen értelmetlen egy ilyen értékelés. Ilyenkor egy értékelés kb annyira kiforratlan mint az undrafted játékosok.

katonadani
Reply to  László
2020-04-27 09:22

az biztos, hogy a játékosok beválását csak 3 év múlva lehet jól értékelni, azonban egy 3 év múlvai értékelő meg azért torzít, mert a draft nagyon nagy részben szerencse kérdése, így nem fair 3 év múlva sem értékelni, mert nagy magabiztosággal igaz az, hogy a csapatok sem tudták, hogy majd a 3. körben egy All-Pro linebackerre bukkannak (csak egy random példa).
A mostani értékelés leginkább a folyamatot tudja értékelni, ami mentén tevékenykedtek a csapatok, illetve hogy az értékelő véleménye alapján a húzott játékosok értéken érkeztek-e, mennyire fontos a hiányposzt, mennyire illenek a rendszerbe stb stb.
Azt viszont semmiképp sem gondolnám, hogy értelmetlen most értékelni (ezt most nem kifejezetten neked címzem, hanem azoknak, akik így gondolkodnak, mert sokan vannak)

bjeela
bjeela
Reply to  katonadani
2020-04-27 09:47

Kinemszarjale, hogy fair vagy nem? Legalább önkritikus lenne, vagy ha másokat kritizálunk, akkor tanulságos lenne, hogy ki mit cseszett el, nézett be, mondott hülyeséget vagy épp ellenkezőleg. Még az sem kizárt, hogy a döntési mechanizmusok hibáira világítana rá, amiken így lehetne javítani. Mi ezzel a gond? Te is láttad a Pénzcsinálót, tehát tudod, mi vezetett egy sor olyan értékelési módszerhez, ami javította a korábbi béljóslásos kiválasztási rendszereket. Ennek ellenére ma is számosan érzelmi alapon, megérzésre hivatkozva döntenek. Nézzük meg, kinek van igaza és tojjunk a fairségre! Nem mellesleg jó móka. ;)

bjeela
bjeela
Reply to  katonadani
2020-04-27 09:58

Abban igazad van, hogy ez nem lehet teljes körű értékelés és inkább a csapatok összeállításáról alkotnak véleményt, de az sem mindegy, ki az, akit a hiányposztra választanak és ezt is értékelik ezzel az ítészek és benne van a minősítésekben. ;)

realface
realface
Reply to  katonadani
2020-04-27 10:08

Ezt adom, mert a 2017-es draft 5.körében kihúzott “futottakmég” kategóriás TE kihúzását, mi 49ers rajongok sem értèkeltük semmire sem. Aztán tessék… 🤔

bjeela
bjeela
Reply to  realface
2020-04-27 10:09

Na ezaz, csámcsogjunk már ezen egy sort!

realface
realface
Reply to  bjeela
2020-04-27 10:09

Csámcs-csámcs

bjeela
bjeela
Reply to  realface
2020-04-27 10:18

Ez ilyen könnyen megy? Hurrrááááá! Akkor csinálj nekem egy vájdling spárgakrémlevest sajtos krutonnal, egy nagy adag Welington-bélszínt és végül egy vödör madártejet és délben kérem. Köszönöm. :D

realface
realface
Reply to  bjeela
2020-04-27 11:30

Ebből a madártej menni fog… 😉

bjeela
bjeela
Reply to  realface
2020-04-27 11:30

Van még 45 perced, hogy ideérj vele… :D

Viktor Gál
Viktor Gál
Reply to  bjeela
2020-04-27 13:05

Ami ebből túrós-tejes-szaftos volt, majd MVP szolgálja fel szezon közben. Rá fog érni, 10 TE-s felállásoknál nyugodtan pihenhet.

bjeela
bjeela
Reply to  Viktor Gál
2020-04-27 13:38

Naeztmostnemértem.

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  katonadani
2020-04-27 10:28

persze, de nálam ott bicsaklik meg ez a logika és lesz teljesen szubjektív a dolog, hogy század annyi infója van ezeknek az embereknek a csapatokról (és jó eséllyel a draftolt játékosokról is), mint azoknak akik döntenek a pickekről. na már most ezek után hogy tudod kijelenteni magabiztosan azt, hogy XY milyen WTF választás már, mikor lehet hogy a GM szerint az a srác a volt a legjobb fit az ő csapatába, ő tudja legjobban ellátni azt a feladatot, amire embert keresnek. Ezért van pl az, hogy ember nem volt még sztem aki Belichick egy draftpickjét is eltalálta volna.

szóval ez sztem továbbra sem több ködszurkálásnál, de mindesetre szórakoztató ködszurkálás, így én hálás vagyok érte (nektek is) :)

bjeela
bjeela
Reply to  László
2020-04-27 09:31

Ez látszólag béljóslás, de azért legalább van alapja, mármint az egyetemi produkciója az adott játékosnak.

László
László
Reply to  bjeela
2020-04-27 09:36

Azért az értékelések szórásából látszik, hogy ez mennyire nehéz feladat, bár lehet hogy a Rotoworld-ös csávó egyszerűen csak gyökér. :)

bjeela
bjeela
Reply to  László
2020-04-27 10:08

Nekem az a kedvencem, ahogyan az Eaglest értékelték. Totális szakmai egyetértés mutatkozik meg abban, hogy az A- és a D- között mindenféle értkelést adtak. :D Amúgy a Rotoworld-ös lehet, hogy gyökér, de akkor mit mondanál az NFL-es “szakíróhoz”, aki B-s értékelésnél lejjebb kizárólag a GB-t tette, mindenki más szerinte jó volt? Hat kilométerről ellenszélben is bűzlik a csávóról, hogy rohadtul nem mert senkinek sem beszólni… :D

ahanem
ahanem
Reply to  bjeela
2020-04-28 03:20

persze, Dobbs például rakétamérnök, az szerintem egész szép produkció

bjeela
bjeela
Reply to  ahanem
2020-04-28 07:13

Minden bizonnyal ez a tudás tökéletesen konvertálható lesz a focihoz, így komoly relevanciával bír a kiválasztásánál a szakértők számára.

ahanem
ahanem
Reply to  bjeela
2020-04-29 14:55
katonadani
Reply to  bjeela
2020-04-27 09:17

a játékosok értékelés is szubjektív, ezáltal a draftok érétkelése is. Ha szerinted X játékos fos, akkor nyilván szar értékelést adsz rá a csapatnál, de más szerint meg lehet nagyon jó az a játékos, az sokkal jobban fogja értékelni. Nem jelenti h emocionális alapon megy az értékelés, egyszerűen csak más az ember véleménye a játékosokról, a csapatépítésről stb.

Arni Pecceneger
Arni Pecceneger
Reply to  bjeela
2020-04-27 10:46

Nekem csak az az egy a bajom amikor mondjuk nem veszik figyelembe egy csapat építkezési stratégiáját, hanem csak azt nézik szárzon,hogy azon a pickken ép jó vagy nem jó játékost húznak.

Persze azt azért sokszor nehéz megmondani milyen irányba indul egy csapat, mert nem nagyon szokták kiteregetni a nyilvánosság elé.

kismedvee
kismedvee
2020-04-27 09:17

A vicc,hogy még 2 csapat F osztályzatot is kapott,ezen konkrétan röhögök :D A reggeli kávé mellé ez pont arra volt jó, hogy hangosan derüljek az értékeléseken.
Amúgy az mindig érdekelt,hogy az E-t mért nem használják /csak az F-et/?

Sestertius
Sestertius
Reply to  kismedvee
2020-04-27 11:12

amcsi oktatási rendszer…. még az ABC-t se tudják rendesen megtanulni.. :D

Soma
Soma
Reply to  kismedvee
2020-04-27 14:41

Gondolom míg a többi sima betű addig az F a fail rövidítése

ahanem
ahanem
Reply to  kismedvee
2020-04-27 16:15

A B C D F osztályzatok vannak, csak arra sikerült rájönnöm hogy az F a fail miatt van.

Arni Pecceneger
Arni Pecceneger
2020-04-27 09:41

Mikor jönnek az FK draft értélelők? Kiváncsi vagyok Ti, hogy látjátok a húzásokat.

katonadani
Reply to  Arni Pecceneger
2020-04-27 09:41

holnap kezdünk :)

Ádám Váradi
Ádám Váradi
Reply to  katonadani
2020-04-27 10:18

Melyik csapat lesz az első? :)

Danika
Danika
Reply to  Ádám Váradi
2020-04-27 10:18

Tippre Eagles és vagy Broncos. Patrik eddigi megfigyelésem szerint, nagyon hamar leszokta tudni kedvenc csapatát.

katonadani
Reply to  Danika
2020-04-27 10:28

yes, úgy tűnik Broncos lesz az első, Patrik mindig hamar letudja a csapatait :)
Eagles is lesz még a héten, de ma-holnap elég sok intéznivalóm van ezzel-azzal

Breuer András
Breuer András
Reply to  katonadani
2020-04-27 10:38

A mienk a vége felé lesz mert van róla mit írni a 15 Pickkel :)

Arni Pecceneger
Arni Pecceneger
Reply to  katonadani
2020-04-27 10:18

Azért elfáradtatok rendesen ebben a draftban nem? Az elmúlt pár hétben minden nap jött valami… na meg ez a három nap.

katonadani
Reply to  Arni Pecceneger
2020-04-27 10:28

én mindenképp rendesen elfáradtam, de szerintem a többiek sincsenek kipihenve :D

Fetyke
Fetyke
Reply to  katonadani
2020-04-27 10:28

Ne viccelj! Tőlem holnap kezdődhetne (végre) a szezon! :DDD

Arni Pecceneger
Arni Pecceneger
Reply to  katonadani
2020-04-27 10:38

😄 Én nem csak agyilag fáradtam el, amit az utóbbi időben osztást ki kellett álnom… a feleségem szerint az már betegség ha reggel, délután este és még éjjel is a focival fogalkozik az ember…
De hát ha egyszer draft van mondom…. erre jön a kérdés mi a franc az a draft… áhh mondom hagyjuk. 😂😂😂😂😂

Danika
Danika
Reply to  Arni Pecceneger
2020-04-27 11:06

Mond neki, hogy olyan mint a márkás ruhavásárlás 90%-os akció esetén. Csak itt egyesével lehet bemenni az üzletbe és csak 1 ruhát lehet egyszerre megvenni, majd ha valaki még akar venni még egyet ismét be kell álnia a sorba.

bjeela
bjeela
Reply to  Arni Pecceneger
2020-04-27 11:24

Sehol sem vagy, tudod? Tegnap felnéztem a monitorból és riadtan láttam, hogy valaki rám néz. Hosszú másodpercek teltek el, mire rájöttem, hogy az asszony az, aki már percek óta beszél hozzám és épp várja a reakciómat az elmondottakra. Na, akkor rendesen leizzadtam, mire kinyögtem, hogy “dehát én is eszondom”. Hál’ istennek ráhibáztam…

Chriss
Chriss
Reply to  bjeela
2020-04-27 14:48

én felnéztem a monitorból, és riadtan láttam, hogy egy vadidegen nő néz rám…kiderült, hogy azóta 1x már elváltam …:(

bjeela
bjeela
Reply to  Chriss
2020-04-27 21:44

Te győztél…

ahanem
ahanem
Reply to  bjeela
2020-04-27 16:01

itt is ezt csinálod néha, no offense… :D

bjeela
bjeela
Reply to  ahanem
2020-04-27 21:44

Márminthogy mindig belehibázok? Hja, kérlek, a rutin és az év(tized)ek…

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Arni Pecceneger
2020-04-27 12:04

az már betegség ha van feleséged :”D

ahanem
ahanem
Reply to  Bélabá a csótány
2020-04-27 16:01

így van, én is inkább egy kölyök huskyt fogadnék el.

ahanem
ahanem
Reply to  katonadani
2020-04-27 16:01

mi lesz a sorrend? illetve remélem a Phillyt nem te írod, mert azt már hallottuk. :D

Kronikk
Kronikk
Reply to  Arni Pecceneger
2020-04-27 09:41

“Holnap/holnapután kezdjük a csapatonkénti mélyebb draftértékelőinket“

Arni Pecceneger
Arni Pecceneger
Reply to  Kronikk
2020-04-27 09:47

Áhh, köszi átsiklottam felette. ✌🏻

Ge®i
Ge®i
2020-04-27 10:46

Azért vannak nagy szórások, mondjuk leginkább az utolsó, legkeményebb szakértő miatt (Thor a neve, milyen is lehetne… :D)
Pl.: Pittsburgh – van A- is meg D- is.
Philadelphia – 3x A- vs. D+,D,D-
Gondolom ez azért lehet, mert mindenkinek volt saját rendszere, ami szerint értékelt, de egy jó átlagot mindenképpen mutat.
És azt is, hogy a Packers vezetésében meg nem értett zsenik ülhetnek, vagy csak szimplán hülyék. 😆
No meg, hogy BoB-nak még mindig tart a “Hogyan építsünk le egy NFL franchise-t egy holtszezon alatt” című magánszáma! 😆🤡

Remélem Gettleman-nek bejön, hogy 1/4-re nem Wirfs-t vagy Wills-t húzta ki és Thomas beválik. Én is valahová a középmezőnybe tettem magamban ezt a Giants draftot, volt már ennél sokkal szörnyűbb is nem is olyan régen. A kis dolgoknak is tudni kell örülni! :D

ahanem
ahanem
2020-04-27 16:20

Hozzáteszem, öt kezdő (három előrelépés az eddigihez képest kettő pedig nem volt a rosteren) és egy depth piece pont elég a 27. helyre.

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

85
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x