Connect with us

Összefoglaló

Az 1. kiemeltek nem hibáztak

Nem hiszem, hogy bárkinek is lenne oka panaszkodni a Divisional kör meccseire, izgalmas, fordulatokban gazdag csatákat láthattunk a hétvégén, de ha most ránézünk az eredményekre, akkor végül is annyit látunk, hogy valamennyi hazai csapat pontosan egy touchdownnal gyűrte le a wild card körből érkező ellenfelét. Ebben a bejegyzésben a két vasárnapi találkozót tekintjük át, amely igazából a szép halálokról szólt – igyekszem majd nem túlzásba vinni a vesztesek dicséretét, hiszen vasárnap este a hivatalból képviselt (Steelers) és a civilben szeretett (Seahawks) csapatom is búcsúzott. Következzen tehát 6-6 tanulság vasárnapról, 4 a meccsekről, 1 a vesztes csapat jövőjéről, 1 pedig a győztes további esélyeiről.

 

Seahawks @ Panthers 24 – 31

 

 

1. A Seahawks a keleti part környékén belealszik a playoff meccsekbe. A Carroll-Wilson éra 4. olyan meccsére került sor, amikor vendégként sikerült legalább két labdabirtoklásnyi hátrányt összeszednie a csapatnak a meccs elején. Nehezen lehetne arra fogni a vereséget, hogy a játékosok saját idejük szerint délelőtt 10-kor léptek pályára, de mind a védők, mind a támadók hibát hibára halmoztak az első félidőben, és mire kettőt pislogtunk, máris szinte lehetetlen helyzetbe került a Seahawks, Wilson két interceptionjére, és a Panthers pontos támadásaira nem volt válasza a vendégeknek.

 

Greg Olsen fantasztikus TD-elkapása double coverage-ben

 

2. Nem a futókon múlt a mérkőzés. Mindkét csapat hosszabb kihagyás után kapta vissza az első számú futóját, de igazából egyik játékos sem tudta megváltani a világot. Lynch 20 futott yardja (6 carryből) nyilván nem tűnik túl ütősnek, de a meccs alakulását figyelembe véve nem meglepő, hogy a Seahawks lemondott a futásról. Stewart viszont a meccs első playében 59 yardot futott, majd rögtön az első félidőben két TD-t is szerzett, de ha ezeket leszámítjuk (szabad ilyet tenni?), akkor a 18 carry – 47 yard már közel sem olyan meggyőző adatt. A Seahawks ráadásul Cam Newtont is meg tudta fogni, és élete legrosszabb futóteljesítményére kényszerítette az idei MVP-t (3 yard – 11 carry).

 

3. Az edzőkön viszont annál inkább. Ron Rivera kiválóan használta fel az extra szabadidőt, és az első félidőre sikerült tökéletes gameplant kidolgoznia: a Seattle zónavédekezését tökéletesen szedték darabokra az üresre mozgó elkapók, a védelem pedig kellő nyomást tudott helyezni a Seahawks széteső támadófalára, így a Wilson-mágiát sikerült semlegesíteni. A második félidőben mutatott ultrakonzervatív játékkal ugyanakkor gondban vagyok: nem lenne érdemesebb ilyen óriási előnyben is törekedni az előny bővítésére, ahelyett, hogy középső futásokból gyűjtenénk a 3&outokat „clock management” címszóval? Carroll sem volt annyira a helyzet magaslatán, bár én a miatt nem hibáztatom, hogy 31 pontos hátrányban nekiment negyedikre FG helyett, de azt nem értettem, hogy a Seahawks miért a világ leglassabb one-minute-drilljének rekordjára törekedett az első félidő végén: legalább 3 játék esélyét hagyták veszni, hogy aztán Hauschkának a komfortzónáján kívülről kelljen próbálkozni.

 

4. Minden meccs 60 percig tart. Ennek a ténynek a közléséért viszont mindenképp jár a piros pont Carrollnak, egészen hihetetlen, hogy sikerült elhitetni a Seahawksszal, hogy még nincsen minden veszve. Az elég hamar kiderült, hogy offense oldalon a Panthers megelégszik a 31 ponttal, de a védelem leengedése nem volt teljesen indokolt. Jogos persze, hogy a Seahawks a 2. félidőben egészen ihletett formában játszott: az elkapók két millimétereken múló labdát húztak be, Wilson pedig bekapcsolta a „nem ér” üzemmódot, és kiosztott két TD-t Kearsne-nek, egyet pedig Lockettnek. A Panthers a szezon során nem először engedett le teljesen a második félidőben (14 válasz nélküli pont a 4. negyedben a Packers ellen, 20 a Colts ellen, 28 a Giants ellen, és most is 28), így Riveraéknak mindenképp orvosolniuk kellene ezt a problémát.

 

Kuechly ezútttal is lenyűgözően játszott

 

5. A Seahawks kihozta ebből a szezonból a maximumot. Wilsonék szokásuk szerint ebben a szezonban is sokszor hozták magukat nehéz helyzetbe, hogy aztán emberfeletti küzdeni akarással (és szerencsével), mégis előrejussanak, de ezúttal nem volt tovább: az onside kick nem jött össze, az óra pedig lepörgött, és a tavaly még lesajnált „unokaöcsi” újra legyőzte a Seattle-t. Ennek ellenére a halászsasok nem lehetnek elégedetlenek ezzel a szezonnal: támadófal, Graham és Lynch nélkül is sikerült az NFC legjobb négy csapatába bekerülni, és amennyiben sikerül orvosolni az O-line problémákat, úgy a következő szezon egyik legnagyobb esélyeseként számíthatunk rájuk. Zárójelben pedig jegyezzük meg, hogy jó eséllyel most láttuk utoljára sötétkékben a Beast Mode – kérdés, hogy a méltatlan búcsú után a visszavonulás, vagy egy levezető év következik (mondjuk Oaklandben?).

 

https://vine.co/v/iOtJFTjbqmj/embed

 

6. Jelenleg a Panthers a Super Bowl legnagyobb esélyese. És minden jel a legendás, Magyarországon először közvetített SB XXXVIII megismétlésére utal. A Panthers az első félidőben bemutatott játékkal minden kétkedőt sikeresen megcáfolt, és rögzítette, hogy a csekély playoff rutin (ez volt Newton 4. playoff meccse) nem hátráltató tényező. Én úgy látom, hogy a tökéletes szezon bebukása inkább pozitív hatással volt a Panthers teljesítményére, a görcsös feszülés helyett igazán éhes, de egyben kifejezetten érett játékot láthatunk mind az offense, mind a defense oldalán, így amennyiben a 2. félidei leengedés problémáját sikerül kontrollálni, úgy a Cardinalsnak nagyon nehéz dolga lesz Charlotte-ban.

 

 

Steelers @ Broncos 16 – 23

 

 

1. Nem ez volt minden idők legjobb divisional meccse. Mindkét csapat azzal az elképzeléssel lépett pályára, hogy inkább a vereséget szeretnék elkerülni, mintsem megnyerni a meccset, így inkább biztonsági játékot, közepes futásokat és rövid passzokat láthatott a Mile High közönsége. A védelmek talán egy fokkal jobban játszottak, de az ő teljesítményük sem nagy és látványos játékokban látszódott meg, hanem inkább az egész meccset végigkísérő pozíciós harcban: ez egy olyan meccs volt, ahol igazán számított a field pozíció. Már csak azért is, mert a félpályán túllépve a rúgók nem tudtak hibázni: Boswell 3, McManus pedig 5 sikeres mezőnygóllal iratkozott fel a táblára.

 

McManus 15 pontjával rengeteget tett csapata sikeréért

 

2. A Steelers kulcsemberei nélkül is helyt tudott állni. A legfontosabb kulcsember ugyanis rendelkezésre állt, Big Ben pedig összedrótozott állapotában is végig tudta passzolni a pályát, összesen 339 yardot gyűjtve. Ebben a szép számban erőteljesen közreműködtek az elkapók is: hárman is 30+ yardos passzt hoztak össze, az alapszakaszban 1 elkapásig jutó újonc Coates 61 yardot szedett össze, Martavis Bryant pedig vállalta az első számú státusszal járó kihívást, és 194 scrimmage yardig jutott. Brown talán a special teamből hiányzott a legjobban, ugyanis Wheaton nettó életveszélyt jelentett visszahordóként (rossz értelemben), és az ő, illetve a punter Berry bénázása sokat segített ahhoz, hogy a Denvert folyamatosan kiváló mezőnypozícióhoz segítség.

 

3. Peyton Manning tudta hozni a minimumot. Annál viszont tényleg nem sokkal többet: 222 yardja, és 57%-os completion aránya nem különösebben lenyűgöző, még akkor sem, ha beleszámítjuk azt is, hogy a Broncos elkapói ezúttal is halmozták a hihetetlen dropokat (a 16 incomplete-ből 6 drop volt). Kubiak mindenesetre hellyel-közzel sikeresen tudott alkalmazkodni Manning limitáltságához, és a 6 punt mellett legalább 5-ször field goalig el tudott vánszorogni a döcögős denveri offense, amit egészen a 4. negyedig a futójáték sem támogatott különösebben. Az mindenesetre nem a legbiztatóbb dolog, hogy a leghatékonyabb passzjátékot abból a szituációból sikerült kihozni, mikor Manning az érkező pass rush láttán halottnak tettette magát, de mivel a Steelers védői elfelejtettek hozzáérni, így második szándékból meg tudta találni a teljesen üres Sanderst. (Peyton a meccs után azt nyilatkozta, ha rajta múlna, törölné ezt a playt meccsfilmről.)

 

 

4. A végjátékban kijött a két védelem közti különbség. A Steelers nem éppen ligaelit védelme 3 negyeden keresztül tisztességgel helytállt, de mivel Manning kifejezetten vigyázott a labdára, így labdaszerzést nem tudott produkálni. A Broncos viszont igen: Roby tökéletesen ütötte ki a labdát a hétvége rosszabbik Fitzgeraldjának kezéből, és az ebből kiinduló drive-ban összeomlott a pittsburghi védelem, és Anderson vezetésével végül begyalogoltak a denveriek az endzone-ban. (Sem Tomlin, sem Big Ben nem hibáztatta különösebben a tapasztalatlan futót, igazából nem rajta ment el a meccs, de az tény, hogy annál a bizonyos playnél nem vigyázott a labdára). A fellelkesedő Broncos D ezután pedig túl kemény falatnak bizonyult Big Ben számára, és hiába volt 3 percük az egyenlítésre, a támadás 4&5-nél összeomlott, sőt majdnem TD-re hordták vissza a fumble/incomplete határán egyensúlyozó labdát – ezzel pedig el is dőlt a meccs.

 

Toussaint már hiába keresi a labdát

 

5. A Steelers is kihozta magából a maximumot. Ahhoz képest, hogy a Ravens elleni hazai blamát követően már a playoff esélye sem tűnt reálisnak, a Steelers végül egészen szépen zárta az évet. A divíziórivális legyőzése után közel álltak ahhoz, hogy az AFC 1. kiemeltjét is legyőzzék idegenben, és megkockáztatom, hogy amennyiben rendelkezésre állt volna Brown és Williams, úgy ezt a meccset hozta volna a Pittsburgh. Így viszont a Bengals-játékosok legnagyobb örömére már a következő szezonra készülhet az acélvárosiak, amennyiben a támadóoldalt elkerülik a komolyabb sérülések (Bell még nem játszott playoff meccsen), a védelem pedig tovább halad a fejlődési pályán, úgy továbbra is komoly contenderek maradnak.

 

6. Nem a Broncos lesz a favorit hazai pályán. A Steelers ellen mutatott játék kevésnek tűnik a kulcsjátékosait visszakapó Patriots ellen. A múlt ugyan inkább a Broncosnak kedvez, hiszen Brady 2-6-os mérleget tud felmutatni a Mile Highon (a legyőzött QB-k: Danny Kanell és Tim Tebow), és az alapszakaszban is győzni tudtak Osweilerék, de a jelenlegi formájában a Patriots sokkal veszélyesebbnek tűnik. Az utolsó(?) Brady-Manning párharc az egyik oldalon már nem az irányítóról fog szólni: ahhoz, hogy a denveriek Santa Clarába érhessenek, a védelemnek kell még egy szinttel előrelépnie, ugyanis Manning jelenlegi formájában nem tűnik képesnek arra, hogy egymaga nyerjen meg egy mérkőzést. A feladat persze nem lehetetlen, reméljük, hogy az alapszakaszban látott izgalmakban bővelkedő mérkőzésen dől el, hogy ki képviseli az AFC-t a döntőben.

 

74 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
74 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
draz
draz
2016-01-18 13:32

kicsit sajnálom, hogy így alakult, főleg az AFC, bár már az utolsó előtti alapszakasz körben sejteni lehetett, hogy DEN-NE döntő lesz. A CAR-ARI rendben van, rég jutott el bármelyik csapat eddig, szimpatikus focit játszanak és remélem, hogy közülük nyeri valaki az SB-t, inkább a Cards Fitzgerald miatt :)
jó lenne ha az AFC-ben is lenne valaki, aki leváltja a NE-DEN párost. Bár azt nem látom, hogy a Vasason kívül ki lenne erre képes.

draz
draz
Reply to  draz
2016-01-18 13:40

Megnéztem 2004-től: AFC: NE 12/11, IND 12/10, PIT 12/8, DEN és CIN 12/7, a CLE, BUF, OAK hármas nem látott azóta rájátszást.
NFC: GB és SEA 12/9, utána 12/6 a PHI és mindenki rájátszott…

katonadani
Reply to  draz
2016-01-18 13:42

igen az elég szomorú adat, hogy az utóbbi 12 évben egy kivétellel (Flacco) csak Big Ben, Brady és Manning jutottak SBbe AFC oldalról

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  katonadani
2016-01-18 13:43

Manning legalább 2 cspaattal tette ezt.

draz
draz
Reply to  Leonidasz007
2016-01-18 13:46

hja, de a Denvernek előtte sem volt a rájátszásokkal túl sok gondja. Ahogy utána az Indiananak sem lett. Ha a Coltsot kicsit összekapják és Luck nem sérül le, ők azért talán még odaérhetnek. Főleg, hogy egy rakat fos a csoportjuk :)

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  draz
2016-01-18 13:47

Előtte azért a Broncos SB-ig nem jutott sűrűn az elmúlt 15 évben. Rájátszás az oké, de hat az a Bengalsnak is Volt mostnaáséág osk és mégse értek vele sokat.

draz
draz
Reply to  Leonidasz007
2016-01-18 13:53

Ez igaz :) az SB megint más kérdés, inkább arra próbáltam volna kilyukadni, hogy az AFC-ben mintha “előre le lennének osztva a lapok”, néha valaki odafér a hatba (idén KC-HOU) de általánosságban össze lehet szedni egy sztenderd NE-DEN-PIT-IND-CIN ötöst, ahol az elmúlt 5-6 évet nézve max. egy esett ki. És hogy ez megváltozzon, nem látok sok esélyt (IND: az idei év kisiklás volt, CIN: semmi nem változik, DEN: a védelem vitte, a védelem marad, NE: Brady még nem vonul vissza, PIT: jövőre csak jobbak lesznek, ha Big Ben bírja). Marad kb. egy hely, amiért majd valszeg küzdhet a maradék 6-7 PO contender csapat. És a vége majd megint ugyanez lesz. vagy nagyon hasonló :(

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  draz
2016-01-18 15:45

Ellenvéleményen vagyok: a Denvernek pár éven belül lehet gondja a Raidersszel is, a cinci idén leginkább a kihaló Ravens miatt jutott be.

Chester
Chester
Reply to  Kopi3.14
2016-01-18 15:47

Azért nem volt olyan rossz ez a Bengals a szezonban, hogy csak a Ravens “kiesése” miatt legyen ott, nem véletlenül kezdtek 7-0-lal.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Chester
2016-01-18 15:53

Rendes Ravens oda-vissza verte volna őket és nyeri a csoportot.Viszont idén akkor szerintem a Jets ment volna tovább WC-ra.

Chester
Chester
Reply to  Kopi3.14
2016-01-18 15:55

Ezt már sose tudjuk meg. :)

draz
draz
Reply to  Leonidasz007
2016-01-18 14:01

azt azért remélem, hogy a seriff még legalább egyszer odateszi magát, és nem a BB páros fog küzdeni a hetvennyolcadik SB-ért :)

tszajko
tszajko
Reply to  katonadani
2016-01-18 13:43

kösz, hogy ugyanazt a statot írtad be :(

katonadani
Reply to  tszajko
2016-01-18 13:43

én voltam a gyorsabb :D

tszajko
tszajko
Reply to  katonadani
2016-01-18 13:45

és még rosszul is írtam :D

United82
United82
Reply to  katonadani
2016-01-18 14:27

De nem értem miért szomorú? Inkább csodálatos h ekkora egyéniségeket látunk. Én nem értem emiatt a szomorúságot. Szerintem kivételes játékosok és örüljünk h látjuk őket.

Chester
Chester
Reply to  United82
2016-01-18 14:30

Mert arról kéne szólnia a sportágnak, elvileg, hogy folyamatosan cserélődnek a top csapatok, ehhez képest az AFC-ben már egy ideje állandóak az erőviszonyok.

combat
combat
Reply to  Chester
2016-01-18 15:00

ööööö Miért? Azért az NFL egyáltalán nem mentes a nagy dinasztiáktól, sőtt!

Chester
Chester
Reply to  combat
2016-01-18 15:14

A draftrendszer is azért van így, hogy aki tavaly rossz volt, annak lehetősége van ezáltal javulni, de a Chiefsen kívül ezzel senki nem tudott élni az utóbbi 3 évben. (A Redskins eredményét azért erősen befolyásolta Romo sérülése)

Ehhez képest az AFC-ben a 2010-es (az utolsó olyan, ahol a Patsen kívül más is bejutott a PO-ba az AFC Eastből) szezon óta kb állandó a szereposztás. A South gyenge, Texans vagy a Colts van ott (egyszer volt mindkettő), Westből Tebow óta (csakazértis!) a Broncos-Chiefs (egyszer a Chargers), Northból a Bengals-Ravens-Steelers hármas kétszer is ott volt, Eastből meg csak a Pats. Ez 8 csapat a 16-ból, és ugye ebből a Chargers csak egyszer volt ott, a Chiefs kétszer, a többiek, vagyis 6 csapat legalább háromszor(!) ott volt a rájátszásban.

Az NFC-ben ez az arány: 13 csapat volt ott a rájátszásban a 16-ból a 2010-es szezon után nézve, ebből a Packers volt egyedül mind az ötben ott, a többiek: Giants, Cowboys, Eagles, Bears 1, Redskins, Lions, Vikings, Cardinals, Saints, Falcons 2, 49ers, Panthers 3.

Chester
Chester
Reply to  United82
2016-01-18 14:32

Te sem örülsz annak, ha a BL-ben folyamatosan ott van a Barca-Real-Bayern hármas, pedig egyéniségeket látunk ott is. Unalmas, ennyi az egész. :)

United82
United82
Reply to  Chester
2016-01-18 14:35

Én örülnék neki ha a United lenne ott ás ránk mondanák h unalmas h mindig ott vagyunk (volt ilyen). Fel kell zárkózni hozzájuk és nem irigykedve bámulni őket. Fergie és a United sikerszériája is csodálatos dolog volt és örültem h átéltem. BB sok szempontból ugyanilyen majd ha visszavonul jön majd a lejtmenet mint a Unitednél is. De ezek nagy dolgok h láthatjuk őket és átéljük. És a Brady,Manning,Big Ben hármas se az unalmas jelzőt érdemlik hanem a fantasztikusakat. Csinálják utánuk a többiek de ne unalmassozzuk már le őket….

Chester
Chester
Reply to  United82
2016-01-18 14:37

Jó, persze, Patsesként könnyű örülni ennek. :D De én már mást is szeretnék ott látni a húsos fazék közelében…

United82
United82
Reply to  Chester
2016-01-18 14:39

De most nemcsak a Patsről beszélek hanem a Brady,PM,Big Ben hármasról. Tessék utánuk csinálni. a Packers se unalmas h folyamatosan ott vannak a PO-ban hanem fantasztikusak és Rodgers is fantasztikus. Ráadásul az NFCben ez a Wilson,Newton,Rodgers hármas szintén évekre ott lehetnek a PO-ban, de Wilson és Rodgers már évek óta ott vannak. Nem értem ez miért baj. Ha jók akkor jók, de nem mondanám unalmasnak.

katonadani
Reply to  United82
2016-01-18 14:43

persze 1-1 szezon távlatában fantasztikusak, de én már unom hogy mindig őket kell nézni január végén az AFC oldalán. Herótom van már ettől az óriási profizmustól, hogy egyszerűen nincs hiba a játékukban :D

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  katonadani
2016-01-18 14:44

jó Egales szurkolókont nem lehet könnyű feldolgozni a hibálan játékot.

United82
United82
Reply to  katonadani
2016-01-18 14:51

Én élvezem:D És minden további év BB-től meg BRadytől ajándék és élvezni fogom:D Fergie visszavonulása után méginkább érzem mekkora király is volt azaz időszak és tuti h még egy olyan nem nagyon lesz….v legalábbis nem egyhamar :D

Csabesz20
Csabesz20
Reply to  katonadani
2016-01-18 14:44

Igazából a lehetőség mindenkinek adott, hogy a Pats után csinálja, hogy lassan másfél évtizede dominálja az AFC-t. Ebben nagyon tudatos edző és GM munka van, mert a bajnoki címek után is tudtak olyan csapatot összerakni, akik versenyképesek voltak, megfelelően pótolták a távozó neveket és folyamatosan tapasztalható a rutin és a fiatalok egysége.

katonadani
Reply to  Csabesz20
2016-01-18 14:45

a legtöbb csapatnak mondjuk nem adott egy ilyen klasszis irányító :)

United82
United82
Reply to  katonadani
2016-01-18 16:27

Brady’s 10 conference title game appearances are more than 27 teams have made in the history of their franchise :D Eléggé brutális :D

tszajko
tszajko
Reply to  draz
2016-01-18 13:42

Az utóbbi 13 AFC döntőből 12-n Brady, Manning vagy Ben játszott – az ő visszavonulásukkal biztos, hogy nyitottabb lesz az AFC. Már csak azért is, mert megnyugtató utóddal egyikőjük csapata sem rendelkezik.

katonadani
Reply to  tszajko
2016-01-18 13:44

ez így nem is jó ráadásul, mert tavaly Luck is volt AFC döntőben, szal SBre kell nézni

Chester
Chester
Reply to  tszajko
2016-01-18 13:49

Lelki szemeim előtt látom, hogy Brady és Belichick a háttérben összehoznak egy brutálisan jó Garoppolót, és ott folytatódik a történet ahol abbamaradt Brady visszavonulása után. Amíg BB ott van, addig ez a Pats esélyes lesz.

United82
United82
Reply to  Chester
2016-01-18 14:53

Mire Brady visszavonul Garoppoló öreg lesz :D Tom még 4évet akar :D Persze Ő is leolvadhat egyik pillanatról a másikra mint PM….bár tőle ez meglepő lenne :D

Chester
Chester
Reply to  United82
2016-01-18 14:55

Giselle azért formában tartja.

combat
combat
Reply to  Chester
2016-01-18 14:53

Ez abszolútt így van! Szeretem Tom játékát, de BB a NE igazi adu ásza!

katonadani
Reply to  draz
2016-01-18 13:55

kicsit idevág: Tom Brady’s 10 championship game appearances are more than 27 NFL franchises have made.

draz
draz
Reply to  katonadani
2016-01-18 14:09

szívás, hogy az elmúlt 15 év négy HoF irányítójából 3 AFC-s :)

Chester
Chester
2016-01-18 13:36

Megérdemelte a Broncos, és erre is számítottam, de csalódott vagyok, hogy végül nem a Steelers lesz ott. A Broncos D# baromi erős, de offense nélkül nem fogják megverni ezt a Patset, lásd Chiefs, a Steelersnek több esélye lett volna.

A Panthers meg egyszer rá fog baszni erre a hozzáállására, csak nehogy a nagydöntőben történjen meg…

kisdrogba
kisdrogba
Reply to  Chester
2016-01-18 13:43

Kb ugyanezeket akartam írni, Manning szenvedését lassan már rossz nézni, legalábbis a számomra, de Pats ezekkel a rövid passzokkal szét fogja szedni a Broncos D-t, offense oldalról pedig elég kevésnek érzem őket.
Panthers pedig elég frusztráló amit csinál.. remélem hogy NFC-ből lesz a bajnok, plusz jobbnak is érzem őket.

Chester
Chester
Reply to  kisdrogba
2016-01-18 13:47

Az NFC-t én is remélem. Nincs bajom sem a Patsszel, sem a Broncos-zal, csak már unalmas, a Denvert meg nem tartom esélyesnek a Pats ellen. Nyerje meg a Cardinals vagy a Panthers, nekem mindegy, mindkettő megérdemelné.

Csak ha az esélykiegyenlítettség a “mottója” a ligának, akkor igenis olyan nyerjen, aki tavaly nem jutott még csak konferenciadöntőbe se. :D

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  Chester
2016-01-18 13:48

A Broncos mióta unalmas? Szegények nem nyertek már mióta. Mindig akad pont egy bivalyerős, mentálisan jó csapat ellenük, akkor is ha épp nagyon jó évük van. Legalább most hogy szenvednek is kicsit szoríts értük :D

Chester
Chester
Reply to  Leonidasz007
2016-01-18 13:51

Fizikai fájdalmat okoz Manninget nézni… Megérdemelne még egy gyűrűt, már csak Eli miatt is, de én valahogy nem tudok neki drukkolni. : Szeretem, ha egy csapatnak mindkét egysége jó, a Broncos offensere ezt nem igazán tudnám mondani.

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  Chester
2016-01-18 13:52

Épp ez az, ha most nyernek akkor többet nem kell nézned garantálom :D És még jó kedvem is lenne, Win-win mindkettőnknek. Ha nem nyer lehet marad még egy évet és már énsem feltétlenül akarom :D
Amikor megérdemelt volna gyűrűt cserbenhagyta a védelem a végén, most nem érdemel gyűrűt, ezért a D-nek kettőzőtt erővel kell küzendi érte is.

tszajko
tszajko
Reply to  Leonidasz007
2016-01-18 13:53

ígérd meg, hogy nyer a Broncos az AFC-döntőn, és cserébe nektek fogok szurkolni a Super Bowlon :D

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  tszajko
2016-01-18 14:04

Én minden meg fogok tenni a Kortesbeharnagban mellettük, de ennél többet sajnos nem tudok mondani. Remélem elég lesz :D :D

Chester
Chester
Reply to  Leonidasz007
2016-01-18 13:54

Micsoda barterüzlet lett ebből a témából. :D De én akkor is valamelyik NFC csapat sikeréért szorítok. :)

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  Chester
2016-01-18 13:57

Jólvan akkor a PAckers is felírom azon csapatok listájára, akikről nem írók (főleg jót). Eddig csak a patriots szerepelt ott :D

Chester
Chester
Reply to  Leonidasz007
2016-01-18 13:59

Meg a Bengals. :D

wolandrule
wolandrule
Reply to  Leonidasz007
2016-01-19 12:21

Sokat írsz a Patriotsról, és leginkább jókat. Valld be, hogy szereted őket :)

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  wolandrule
2016-01-19 12:48

Cikket nem írok róluk, max olyat amibe emlitem őket. Elismerem őket, nagyon is. Belichick és Brady a két Volt valaha legnagyobb figura a maga posztján, még jó hogy jókat írok :D Jelenleg ha nekem kéne írnom a Pats melletti beharangot kakor sokkal könnyebb helyzetbe lennék mert csak olyan aspektusokat tudok, hogy vernek minekt. :D De hat meg kell próbálnom a Broncos mellett révelni, ahogy a csapatnak is megkell probálni megverni a Patriotsot. Nem lesz könnyű.
Mindezektől függetlenül nem fogom szeretni őket, de nem is utálom, ez pont elég lehet :D Az egyetlen dolog a Patriotsban amit utálok azok a szurkolóik (jelenlévők és emlitettek midnig kivétele). Na őket viszont annál jobban utálom, falra mászók tőlük és már előre rosszul vagyok a heti és jövőheti áradattól. :D

atis123Juve
atis123Juve
Reply to  Chester
2016-01-18 16:59

Én nem tudtam eldönteni, hogy Browntól, vagy a Broncos D-től féljek jobban, de talán a Steelers kellemesebb ellenfél lett volna, ráadásul otthon, úgyhogy én is sajnálom :(

United82
United82
2016-01-18 14:33

not arrogant just better hozzászólás lesz……
Úgy érzem ha a Pats hozza azt ami a Chiefs ellen, vagy egy picivel többet (mert azért a Chiefs ellen kb semmi extra nem volt csak hozták a szokásosat) akkor Play Off szinten “sima” meccsen nyernek Denverben, még akkor is ha oda nem nyerni járnak , és még akkor is ha Brady sose győzött idegenbeli PO meccsen PM ellen. De PM-et és a Broncos O-t rossz nézni, a D-jük persze brutál, de a Chiefs is hasonló csapat volt, brutál D-vel és egy futásra építő O-val. És ezt a Broncost nem tartom erősebbnek a Chiefsnél.

A másik ágon arra vagyok kíváncsi h a Panthers talál-e egy középutat vagy most már minden meccse libikóka lesz. mert az utóbbi időben erről szóltak a meccseik…nagy előny aztán izgulás a végén….régebben sokat szidták a patset meg BB-t hogyha nagyon jók akkor nem álltak le hanem feltettek 50pontokat….hát inkább minthogy ekkora leolvadásokat produkáljanak…..

katonadani
Reply to  United82
2016-01-18 14:41

nem csak hozzád, hanem máshol is volt már, hogy azért a Chiefs defense-t ne vegyük teljesen egy lapon a Broncos D-vel. A Broncos minden fronton elit, a Chiefs azért lyukasabb talán kicsit, még ha persze ők is top10 a ligában

atis123Juve
atis123Juve
Reply to  katonadani
2016-01-18 16:57

ööö, miért Talib nem számít egy nagy lyuknak? Szerintem százszor bizonyította már, hogy mentálisan instabil, hibázásra, képes.

katonadani
Reply to  atis123Juve
2016-01-18 17:01

egyáltalán nem, bármelyik Chiefs cornernél jobb

katonadani
Reply to  United82
2016-01-18 14:41

a második felét pedig pont beszéltük tegnap Kandallóban :)

United82
United82
Reply to  katonadani
2016-01-18 15:03

És mi volt a konklúzió? Marad a libikóka vagy fognak vmi konstansabb játékot játszani? :D Mi a tipp?

katonadani
Reply to  United82
2016-01-18 15:05

a Patses dologról beszéltünk, hogy épp ezért kell agyonverni a másikat. Szerintem nem lesz nagy előnyük a maradék két meccsen (vagy egyen) :)

combat
combat
Reply to  katonadani
2016-01-18 15:19

Azért mindig vicces Brady fejét látni egy sikertelen 3rd down után (amikor pl püföli a földet, vagy majd szét robban a feje), miközben 20+ ponttal vezetnek, és már 1 perc sincs. :)

United82
United82
Reply to  combat
2016-01-18 15:22

De kb ez az egyik legfontosabb alapköve annak hogy tartósan ott vannak a SB közelében állandóan.

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  United82
2016-01-18 14:42

Alapvetően igazad van és énis félek a Vnapi meccstől 8persze ettől a beharngban mindent felteszk a Broncosra, de a Chiefs D most annyival gynegébb Volt hogy Houston 8 snappet tudott játszani igy nuku nyomás votl Bradyn. Ezt a Broncos biztos jobban fogja tolni. Igaz ha tudja tartani a gyorsna szabadulást a labdától akkor nicns esély, de reménykedek.

United82
United82
Reply to  Leonidasz007
2016-01-18 14:48

Amúgy marhára izgulok és most üt vissza a eagles elleni leadott meccs chip kellynek (azt a leolvadást máshogy nem tudom magyarázni ami történt :D ) és h nem Foxboroughban lesz a meccs. Mert Denverbe tényleg nem nyerni járnak Bradyék.
És igen a Broncosnak jobb D-je van de mint mondtam a Pats kb semmi különlegeset nem csinált, sőt kb minden második passz Edelmannak ment és Amendolát,Whiteot,La Fellt kb nem is használták, mintha csak az lett volna a cél egy PO meccsen h Edelman újra formában legyen…..nyílván egy nagyobb kihívásra egy jobb D ellen tudnak majd többet is. Ugyanakkor a Pats D futás ellen jó, PM meg nem fog nagyokat dobni ,egyszerűen nincs benne. Ha jól kezd a Pats és PM-et belekergetik h dobálnia kelljen akkor eleve veszett fejsze nyele. És ezt a “sima” Pats győzelmet is úgy értem h mondjuk 24-21 :D Nem ilyen 10-20pontra kell gondolni. És akkor még azt se tudni milyen idő lesz ,mert nyíilván egy szeles hóviharos napon a Broncos futásai jobban fognak ülni mint a sok passz…..

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  United82
2016-01-18 14:51

Ne érts félre én a 10-15 pontos Pats győzelmet is eltudom képzelni sajnos és félek előre. Csak azt modnom hogy a Broncos D ha jó fomrában van akkor klasszisokkal jobb mitn a Chiefs D és hogy nagyobb nyomást tud generálni ha kell, belülről és kivülről egyaránt. (főleg a Houston nélküli Chiefsnél). Edelman és Slot elkapók levédekezése kucls kesz, harrisnek sérülése van és tegnapo borzalmas Volt. csak slotbanm védekezett de az se ment neki. szopatták rendesen. Remélem felépül rendese.
Az O-tól pedig mégjobban félek. futás Eleve nemnagyon van, nemhogy ha a Pats megöli teljesen. TE játék viszont most kevés votl biztos jobban lesz erőltetve.

AwesomeOne
AwesomeOne
2016-01-18 14:47

:D

atis123Juve
atis123Juve
Reply to  AwesomeOne
2016-01-18 16:39

Ez zseniális :D. Mondom ezt Pats drukkerként :)

Chester
Chester
2016-01-18 15:50

1. Mikor jön a szombati ÖF?
2. mikor lesz podcast? :)

katonadani
Reply to  Chester
2016-01-18 15:53

2) egyelőre szerda este tűnik befutónak

katonadani
Reply to  katonadani
2016-01-18 21:21

vagy kedd

combat
combat
Reply to  katonadani
2016-01-19 08:10

…esetleg csütörtök, de az is lehet péntek, viszont tuti nem szombat, bár a vasárnap sem kizárható! :D
(unofficial)

74
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x