Connect with us

Összefoglaló

Sima és mégsimább

Két drámai mérkőzés mellé jutott egy borzalmasan sima és egy félidőig érdekes párharc. A Chiefs lenullázta a Texanst, abban nem volt senkinek köszönet, a Packers pedig hosszú-hosszú idő után először végre jól játszott, bár a Redskinsnél csak sokkal erősebb ellenfelekkel találkozhat a továbbiakban. De legalább jól mutat, hogy mind a négy mérkőzést a vendég csapat nyerte meg, avagy ennyit számít a kiemelés.

chiefs

 

Kansas City Chiefs@Houston Texans 30-0

 

Mit is lehetne erről a mérkőzésről mondani? Kezdjük azzal, hogy nyugodtan eltörhetik annak a fejesnek a kezét, aki sikeresen elszalasztotta az első körben Blake Bortlest és Teddy Bridgewatert, illetve a másodikban Derek Carrt. Valamint még egy jó nagyot rúgjanak bele Ryan Fitzpatrick elküldése miatt. Persze, Fitzmagic az utolsó héten nem volt jó, de azért ég és föld ő, illetve bármelyik Texans irányító.

 

Nem értem Bill O’Brient. Amikor Bryan Hoyer megdobta a második interceptionjét és teljesen homály módon, összezuhanva játszott, miért tartotta bent? Nem vagyok Brandon Weeden híve, de csereként idén 2/2 és ennél csak jobb lehetett. Még DeAndre Hopkins is szolidan jelezte, hogy le kellene Hoyert hozni. Pedig nem volt rossz ez a Texans, a védelem hasított, ha nem kaptak volna rögtön az első játékból egy 100+ yardos kick return TD-t, akkor a félidőt csak 6-0-val abszolválták volna, de a 13-0 sem egy leküzdhetetlen akadály. Ráadásul a Houston rendkívül magabiztosan lépett pályára, a 10 yardoson belül wildcat formációban JJ Watt és Vince Wilfork is a pályán volt. Kár, hogy a sikertelen játék után Hoyer rögtön eladta a labdát.

 

Hoyert tehát ki fogják vágni, mint a macskát ***, ezek után szinte biztos. 4 interception, 1 fumble – leírhatatlanul pocsék mutató. De legalább a védelmet dicsérjük meg, akik tisztesen helyt álltak és külön emeljük ki Whitney Mercilust, aki egymaga három sacket szerzett. A KC-nél Travis Kelce-nek jár a pacsi, 8 elkapásból 128 yardot termelt, bár aggodalomra adhat okot, hogy idén egy jó meccset általában kettő rossz szokott követni. Viszont Jeremy Maclin térde rendben van, legalábbis van esély rá, hogy a Patriots ellen pályára lépjen. A győzelemmel egyébként a Chiefs zsinórban a 11. győzelmét szerezte és a bajnok ellen is minden esélye megvan a győzelemre.

 

Green Bay Packers@Washington Redskins 35-18

 

Nagyon érdekelne, hogy mit gondolnak most a Packers szurkolók. MZoli a beharangozóban hurrá optimizmussal jelezte, hogy ez a Redskins hulla gyenge ám és ki az a Kirk Cousins. Tehát megverni az NFL 5. legtöbb yardot benyelő védelmével, élete első rájátszás mérkőzésére készülő főedzővel és irányítóval felálló csapatot nem olyan nagy cucc. A Vikingst is megverték az alapszakaszban, utána mégis maradt minden a régiben. Ettől függetlenül tény, hogy nagyon simán lemosták a Redskinst.

 

DeSean Jackson megint idióta volt és ahelyett, hogy benyújtotta volna a labdát TD-re, inkább kisétált oldalt. Persze, hogy utána fél centiről nem sikerült bevinni a labdát. Amikor pedig igen, akkor meg az extra pont maradt ki. Bár utólag könnyű rámondani, hogy az az 5 pont nem számít, 16-0-nál egész biztosan más lett volna a Packers mentalitása és játéka. De ez a Redskins baja, a Green Bay és Aaron Rodgers pedig köszönték szépen és egy félidei szenvedés után tökéletesen használták ki a váltani képtelen Redskins védelmét.

packers

A la Packers Hungary Club

 

A Redskins védelme az első félidőben folyamatosan 3&outra kényszerítette a Packerst, ráadásul egy safetyt is begyűjtöttek egy sack eredményeképp. Ki gondolta volna, hogy az a sack lesz az utolsó, amit bemutatnak? A Sajtfejek támadófala remekül vette fel a Redskins védőit a második negyedtől kezdve, Rodgersnek többnyire rengeteg ideje volt passzolni. Ez meg is látszott a játékán, több hosszú átadást is megeresztett, de azért még mindig voltak csúnyán túldobott passzai. Viszont ez összességében még mindig egy jó teljesítmény, ráadásul a futás is működött Starksszal és Lacyvek egyaránt, Cobb futtatása pedig igazi élményszámba ment a meccsen. Meg kell dicsérni a védelmet is, Mike Neal, Julius Peppers és Clay Matthews is remekül játszott a front7-ből és a secondary is hozta az elvárt szintet, Cousinséknak csak felvillanásaik voltak. Nem játszottak rosszul, de kulcsszituációban a támadófal rendre összeomlott, de Kirk Kapitány így is 329 yarddal és 1 TD-vel zárt, Jordan Reed 120 yarddal, nem rajtuk múlott.

captain

 

A Packers szempontjából tehát tovább tart a rájátszás és fel is sejlik az a bizonyos Super Bowl menetelés. Ha a Cardinals elleni mérkőzésre is annyit fejlődik a csapat, mint tette azt Vikings elleni mérkőzés után, akkor nagyon is benne van a pakliban, hogy lendületből végigverjenek mindenkit.

 

30 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
30 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Istvan_Szamos (i_szamos)
Istvan_Szamos (i_szamos)
2016-01-11 21:19

Azt hiszem a hétvégi Wild Card körben egyedül a GB mutatott valamit, a többi meccsen azok nyertek, akik kevesebbet hibáztak.

katonadani
Reply to  Istvan_Szamos (i_szamos)
2016-01-11 21:21

mondjuk ők játszottak egyedül gyenge védelemmel szemben

Istvan_Szamos (i_szamos)
Istvan_Szamos (i_szamos)
Reply to  katonadani
2016-01-11 21:28

A Houston védelme sem brilírozott, Watt sem volt MegaWatt (sérülés miatt) de miután ő kiesett végleg lerottyanttak.

Az is igaz, hogy a Chiefs legjobb játékosa Hoyer volt.

katonadani
Reply to  Istvan_Szamos (i_szamos)
2016-01-11 21:29

a texans védelem teljesen jó volt az első félidőben. Utána elhúzott a chiefs és vége volt

Istvan_Szamos (i_szamos)
Istvan_Szamos (i_szamos)
Reply to  katonadani
2016-01-11 21:31

Én többet vártam tőlük, Törvényszerű hogy a második félidőre elfogytak, mivel Hoyer állandóan a pályán tartotta a KC offense-t.

katonadani
Reply to  Istvan_Szamos (i_szamos)
2016-01-11 21:34

persze, de első félidőben mi volt velük a baj? kickoff return nem az ő saruk, aztán engedtek 3 FGt, az nem sok

Istvan_Szamos (i_szamos)
Istvan_Szamos (i_szamos)
Reply to  katonadani
2016-01-11 22:14

1 INT és 0 sack volt a teljesítményük. Nem sok, főleg ha ligát 17,5 sack-el vezető (???) JJ Watt is ott szerepel.

katonadani
Reply to  Istvan_Szamos (i_szamos)
2016-01-11 22:17

zavar az valakit, ha sack nélkül állítasz meg egy támadást? szerintem nem :D

viktorvig
viktorvig
Reply to  katonadani
2016-01-11 21:46

A Redskins csak azóta lett gyenge, hogy kikapott hajnalban, előtt őket írták a legtöbben esélyesnek….

katonadani
Reply to  viktorvig
2016-01-11 21:50

ezzel nem értettem egyet meccs előtt, a Redskins szar, egyszerűen gyenge csapatokkal játszottak. 4 pozitív csapat ellen 0-4 és mindegyiken legalább két TD-s különbséggel kikaptak

renningan
renningan
Reply to  viktorvig
2016-01-11 21:54

Ott nem is a Redskins volt jó, hanem a Packers volt önmagához képest nagyon rossz. Az első negyed alapján pedig nagyon úgy tűnt, hogy ez be is igazolódik.

ClayMatthews52
2016-01-11 22:48

Értékelem a görcsös igyekvést, hogy a Packersről is írj valami jót :) (na, nem kell komolyan venni :D)
Az én fejemben az jár, hogy próbálkozni kell valami szalmaszálban megkapaszkodni, csodában bízni, amivel megismételhető a 2010-es szezonbeli teljesítmény.

Hans
Hans
2016-01-11 22:54

Ha ismétlődik 2010 akkor a Steelers lesz az ellenfél a sb-ban

ClayMatthews52
Reply to  Hans
2016-01-12 00:00

Nincs ellenemre

Hans
Hans
Reply to  ClayMatthews52
2016-01-12 07:44

Fordított befejezéssel nekem sincs :)

Chester
Chester
2016-01-12 00:04

Én egyetértek veled a Packers szempontjából, szép győzelem volt, kellett is egy kicsit az önbizalomnak és a fikázóknak, de ettől semennyivel sem lettünk esélyesebb csapat a Cardinals ellen. Viszont, ha legalább olyan jól működne a fal mint most (a safety ellenére is), akkor lehet némi keresnivalónk, az alapszakaszhoz hasonló kiütésre amúgy sem számítok.

Már csak azért sem indulnék ki a tegnapiból, mert a Cards védelme szintekkel jobb a Redskinsénél, közel sem biztos, hogy a futások így fognak menni akkor is, vagy netán Rodgsers passzai. Arra jó volt ez a meccs, hogy akik már a Redskins ellen is leírták a Packerst, azok kaptak egy kis taslit, viszont bízom benne, hogy valami elindul fölfelé, mert hacsak nem kezd el oltári nagy lúzerkedést csinálni a Cardinals, akkor a büdös életbe nem verjük meg őket ha nem 110%-ot adnak bele a meccsbe. A védelemre lehet alapozni, azzal az “odavágón” sem volt akkora gond mint az offense-zel, és mint tudjuk, a bajnokságot a védelmek nyerik. :)

katonadani
Reply to  Chester
2016-01-12 00:06

elég szar a matchup, Cards jó futás ellen, emellé sok blitzet is tolnak, ami a támadófalnak nem lesz ínyére, de ami még rosszabb, hogy nagyon szorosan védekeznek az elkapókon, akik meg nem tudnak rendesen elszakadni, szóval bajos történet lesz ez

Chester
Chester
Reply to  katonadani
2016-01-12 00:07

Hát ezaz, ha megint olyan blitzparádét rendeznek mint három hete, akkor nagy bukó lesz. Igazából a Packersön múlik, hogy mi lesz, ha tényleg beleadnak minden rutint és tudást a meccsbe, akkor meglehet valahogy, bár sajna nem csak rajtunk fog múlni.

MZoli
Reply to  katonadani
2016-01-12 00:35

Nem eszik azt olyan forrón, Seahawkst mindenki hatalmas favoritnak tartotta, lemészárolják a Vikingst, simaliba lesz… azt láttuk mi történt

combat
combat
Reply to  Chester
2016-01-12 09:45

Szerintem abszolút igazad van. A Cards egész más szint mint a Redskins. Most akik a Redskinst tartották esélyesebbnek (köztük magam is) a Greenbay vacakabb formája miatt mondták ezt. A Cardinals viszont salyát erőből is nehéz ellenfél. Ők egy jól pörgő Greenbay ellen is veszélyesek lehetnek, míg a Washington azért igazán nem ellenfél egy működő Packersnek.
Természetesen a Greenbayt azért sose szabad leírni, ha van elég ideje és szabad embere A-Rod képes akár egy szinte hibátlan játékra is. Az én elvárásom az összecsapásukra egy végtelenül kiélezett igazai ki-ki meccs. Mindkét csapat tud nagyot mutatni ha akar!
Pártatlan szurkolóknak öröm az ilyen! :)

Jarred
Jarred
2016-01-12 13:07

KC-HOU
A legegyoldalúbb meccs volt, ahol tényleg az a csapat nyert, aki jobban játszott. Igaz arra a gyors kickoff TD-re, és Hoyer rossz napjára nem számítottam, de én is sima Chiefs győzelmet tippeltem volna. És ha ár Hoyer.
Nagy valószínűséggel egyedül leszek ezzel a nézetemmel, de én nem értek egyet azzal, hogy Hoyert ezután el kellene küldeni. Ahogy Hopkins megnyilvánulásával sem értek egyet. Tény, hogy rosszul játszott, de ez minden irányítóval megesik. Peyton Manningnek nem egy meccse volt, ahol 4 INT volt a neve mellett(volt egy amikor 6-ra is felment ez a szám) és Brady is összehozott már 4 INT-es meccseket a karrirje folyamán. Az mindenkivel előfordul, hogy egy adott napon nem jön ki jól a lépés. Ez alapvetően nem gond akkor, ha a továbbiakban képes kijavítani a hibáit, és elfelejteni azt a rossz meccset. Ehhez mi kell azon túl, hogy önmagával elszámol? Elsősorban a csapattársai támogatása. Ugyanis ha egy irányító azt érzi, hogy a csapattársai, és az edzői nem támogatják, akkor még jobban összezuhan, és soha nem lesz képes talpra állni. Ezért tartom helytelennek Hopkins megszólalását. Egy elkapónak bíznia kell az irányítójában, még akkor is ha annak rossz napja van. (és persze ez fordítva is igaz) Oké eladta a labdát harmadszorra is, de még csak 13-0 volt, és jött volna a nagyszünet, ahol össze lehetett volna szedni őt. Számtalan meccset láttam már, ahol egy irányító borzalmasan játszott az első félidőben, és ennél sokkal nagyobb különbségről is képes volt visszajönni. De ott nem is volt olyan, hogy az elkapó odaszól az edzőknek hogy váltsátok már le. (Ráadásul elég sajátos stílusban mondta ezt Hopkins) Egy irányítónak akkor van esélye túltennie magát a hibáin, ha érzi, hogy a csapata hisz benne. Ha pedig ezt érzi, akkor már csak saját magán múlik az egész. De ha nem érzi, sőt még az ellenkezőjét is látja, akkor csak még jobban elveszíti a hitét saját magában is, és ez további hibákhoz vezet. Ezen a meccsen az utóbbi történt meg, aminek 0 pont lett az eredménye. Szóval igen Hoyer rosszul játszott, és a 0 pont nagyrészt az ő hibáiból jött össze. De ugyanúgy hibás ezért Hopkins is, mert nemhogy segített volna neki túltenni magát a hibáin, de még jobban rá is segített arra, hogy ne sikerüljön semmit se összehozni. És mondom ekkor még csak 13-0 volt! Tavaly Wilson is egy borzalmas első félidőt zárt a Packers ellen, konkrétan 0-as volt a ratingje. Mégsem szólt oda neki senki, hogy cseréljék le, és senki nem éreztette vele, hogy ne hinnének benne. Ennek meg is lett az eredménye összekapta magát, és kijavította a hibáit. Erre Hoyernek is lett volna esélye, de mivel olyan impulzusok érték a csapattársak felől, amik alapján azt szűrte le, hogy itt senki nem hisz benne, ezért nem volt képes javítani a hibáin. És ennek az eredménye 0 pont lett.

GB-WAS
hát sajnos véget ért a menetelés a Redskinsnek, pedig nagyon bíztam bennük. Összesítve nem játszottak rosszul, de a Packers jobb volt. Nem tudom mit csináltak a Green Bay támadófalával, de hogy én meg nem mondtam volna, hogy ez a GB OL-je az biztos, ha nem látom a mezüket, és a sisakukat. A Cardinals ellen ugyan még számomra még mindig nem ők az esélyesek, de most már tudok adni nekik egy kis esélyt, hogy Arizonaban is győzhetnek.
Ami a Redskins illeti, azt hiszem most már van egy jó irányítójuk(a vereség nem Cousinson múlott) aki köré lehet építeni csapatot. Sok dologra lesz szükségük, hogy bajnokesélyesek legyenek, de amire a legnagyobb szükségük van az szerintem Gruden személyiségen egy változás. Ez alatt azt értem, hogy a meccs egy szakaszán 24-18 volt az állás, és itt többször mutatták Gruden arcát, amiről lerítt, hogy nem tudja mit csináljon. Itt már a Packersnél volt a momentum, szóval érthető, hogy a csapata összezavarodott. És ilyenkor kell egy edzőnek fellépnie, és összeszednie a társaságot. Mit értek ez alatt? Tavaly a Ravens-Patriots meccsen a Baltimore 28-14-re elhúzott a harmadik negyedben, és visszaragadta a momentumot. Ekkor Belichick szépen összeterelgette a játékosait, és beszélt a fejükkel. Ugyanezt megcsinálta a Superbowlon is a Baldwin TD után. Mindkét esetben egy teljesen más Patriots lépett utána a pályára. Véleményem szerint Grudennek is ezt kellett volna tennie ahhoz, hogy visszakerüljön a momentum hozzájuk, de ezt nem tette meg. Egyelőre még ezt betudom a fiatalságának, és a rutintalanságának, de ha idővel nem ébred rá, hogy ilyenkor mi egy edzőnek a feladata, akkor sokáig nem fognak eljutni, mert a playoffban számtalanszor fognak olyan helyzettel találkozni, ahol nem náluk lesz a momentum, és csak akkor fogják tudni megnyerni az ilyen meccseket, ha lesz egy edzőjük, aki képes tenni azért, hogy a momentumot visszaragadják.

combat
combat
Reply to  Jarred
2016-01-12 15:14

Én alapvetően nagyon szurkoltam Hoyernek az idény elején tröténtek miatt. Viszont sajnos szerintem nincs igazad, illetve Hopkinsnak van igaza. Hoyer nem Brady, nem Manning vagy nem Wilson. Nem egy szar napot kifogó, de még úgy is magabiztos Newton. Ezek az irányítók valóban képesek szignifikáns változásra ha összekapják magukat. Jó Hoyer még a maga szintjéhez képest is gyenge volt, de olyan nagy változás azért nem is volt várható tőle. Sose volt egy playmaker , és sajnos most a középszerűt sem tudta hozni. Hopkins meg persze nem szép hogy ilyeneket mond, de azért szerencsétlen egész évben mit össze küzdött az irányítókkal. Egy- két meccsen valóban eltűnt (jellemzően ki is kapott a csapat), de amikor nem, akkor azért sokszor rajta is múlt a győzelem (vagy főleg rajta). Elege lett. A belét kidolgozza egész évben erre az irányítója képtelen egy normális passzt elengedni…
Nem szép, de eddig azért sokat tűrt már, és elszakadt a cérna.

pritek
pritek
Reply to  combat
2016-01-12 15:49

Fitz soha egy büdös szót nem szólt az irányítóira. Legalábbis ilyet biztos nem csinált. Pedig bőven elfért volna a szurka nem egynél és nem kettőnél, amit pedig letett az asztalra az magáért beszélt.
Van az amikor valaki szupersztár, ennek érzi a súlyát és úgy viselkedik, hogy a csapata támpillére legyen és van amikor a zseni egy beképzelt faszkalap és azt hiszi hogy ő szopta hegyesre a piramisokat. Az NFL-ben az utóbbit ritkán lehet sokáig csinálni.
Normális esetben a QB kilétét nem a WR hivatott eldönteni.

combat
combat
Reply to  pritek
2016-01-12 16:15

Pritek egy szó sem érte Fitz-et. Hogy jött ő most ide? Egyébként igaz Fitzgerald nem tett ilyet. (ezzel szemben apukája ha jól emlékszem kifejezte elégedetlenségét amiatt hányszor passzolnak a fia felé, de ne keverjük ezt most ide). Fitzgerald fasza gyerek. És?

Kötekedés nélkül, de egyébként Hopkinsnak milyen komolyabb sztárallürjeiről hallottál, mert én eddig arról tudok hogy talán a combine környékén volt valami balhé amibe belekeveredett a neve.

A QB nem hisztizik (egyébként teljesen jogosan) ha jukaskezű a WR?

Még egyszer nem volt szép hogy Hopkins ezt a kamerák előtt tette, de szerintem csak az kövezze meg aki nem mondott még esetleg csúnyát amikor valaki más miatt dőlt romba az éves munkája….

Jarred
Jarred
Reply to  combat
2016-01-12 16:54

Amit mondasz azt értem, és abban is igazad van, hogy Hopkins egész évben a hátán cipelte a Texans offense-t. A probléma ott van, hogy az amit csinált az nem egy győztes mentalitás. Azzal nem ér el semmit, hogy ha kimondja, hogy Hoyer semmit nem ér, mert ezzel csak még jobban aláássa az önbecsülését. Ilyenkor szerintem egy ilyen neves elkapónak az lenne a dolga, hogy odamenjen az irányítójához, és elmondja neki, hogy” na idefigyelj, dobtál 3 picket, felejtsd el, szedd össze magad a második félidőre, mert még csak 13-0 van. Én hiszek benned, higgy te is magadban” vagy valami hasonlót. Garantáltan jobban fog játszani, mert ha érzi, hogy a legnagyobb név az offense-ből bízik benne, akkor azzal visszajön az önbizalma, ami ilyenkor nagyon szükséges.
Ha pedig már idekeveredett a Cardinals, akkor egy idei példával tudnám illusztrálni, hogy mire gondolok. Nem tudom pontosan melyik meccsen, de az egyiken Palmer egyik elkapója(Brown?) folyamatosan elejtett minden felé dobott labdát. Palmer a sokadik ilyen után odament hozzá, és beszélt vele, hogy felejtse el az eddigi dropjait, mert bízik benne, később is fog felé dobni, és jó lenne ha elkapná. Eredmény: az elkapó elkapta az utána jövő labdákat.
Igaz itt a QB ment oda a rosszul játszó WR-hez, de szerintem fordítva is ennek kellene történnie.
Hoyer valóban nem egy Brady-Manning-Wilson. Még nem. De ha folyamatosan fejlődik, akkor lehet. (ők sem az első szezonjaikban lettek elit QB-k) de ha a legjobb offense játékos ennyire nem bízik benne, akkor soha nem fog tudni fejlődni, mert felőrli ez a tudat.
Szóval megértem, hogy Hopkins kicsit ideges volt, mert ő jól játszik, csak nem tudják neki odadobni, de pont hogy neki kellett volna helyreráznia Hoyert, és nem odaszólni, hogy cseréljétek már le. Legalábbis nekem ez a véleményem.

combat
combat
Reply to  Jarred
2016-01-12 17:37

Igazad is van, meg nem is.
Abban amit mondott Hopkins igaza volt. Hoyer olyan mélyen volt, hogy az ő jelenlegi kvalitásával nem hiszem, hogy felülemelkedhetett volna, és képes lett volna visszaszállni a meccsbe. Persze ezt már nem tudjuk meg.
(azért Hoyer 31 éves lesz 7. éve a ligában van, megfordult 4 csapatnál van egy 36/28 TD/INT átlaga, és igazából stabil kezdő sem igazán tud lenni)
Hopkins hibája az hogy nem tudott felülemelkedni a csalódottságán. Viszont Hopkins egy 23 éves srác! Igazatok van, egy vezető mentalitása az amit leírtatok, de ő nem QB! Az ő dolga nem az hogy a csapat lelke legyen, az ő dolga hogy üresre játssza magát és elkapja a felé szálló labdákat (esetleg blokkoljon). Ezt viszont megteszi. Bőven. Amit leírsz Palmernél az úgy van, viszont Palmernek ez bizony majdhogynem kutyakötelessége is!
Szóval nem akarom én felmenteni Hopkinst, csak azért elkezdeni azt mondogatni, hogy egy beképzelt faszkalap, hülyeség.
Szerintem BB-nek van igaza: DO YOUR JOB. Hopkins tette a dolgát Hoyer meg nem. Ennyi.

Jarred
Jarred
Reply to  combat
2016-01-12 18:01

Csak hogy gyorsan tisztába tegyük a dolgokat, azt nem mondtam, hogy Hopkins egy beképzelt senki lenne. Nekem alapvetően csak az volt a bajom, hogy Hoyer már így is elég mélyen volt, és akkor még rátesz egy lapáttal, ahelyet hogy segíteni próbálna.
Abban nem feltétlenül értek veled egyet, hogy egy vezető egyéniség csak egy QB lehet(noha tényleg sokszor ők azok) de azt elfogadom, hogy Hopkins 23 évesen még nem biztos, hogy képes lenne igazi vezetővé előlépni, ha szükséges lenne.
Nem is őt hibáztatom ezért a vereségért(ahogy te is írtad ő a saját feladatát ellátta), de fájó olyat látni, hogy egy kiváló képességű játékos hagyja, hogy ennyire eluralkodjanak az érzelmei, mert ezzel csak rosszabb lesz minden, hiszen itt nagyon sok minden a fejekben dől el. Még akkor is ha egyébként igaza van.

pritek
pritek
Reply to  combat
2016-01-14 13:49

Nem azért mert fasza gyerek. Csak példának írtam, mert volt alkalma elég fos QB-vel játszani az évek folyamán, kűzdöt nem egy szezont, hanem többet is. Rengeteg más szupersztár is van így még akit írhattam volna, de nekem Cards szurkolóként ő van fókuszban. Szerintem csapatsportban ha valaki ilyet csinál kiemelkedő fontosságú pillanatokban az minimum nem szimpatikus. A győztesek így működnek:”Do your job” Az irányítókérdés nem az ő feladata. Ráadásul rendkívüli mód segíti is a csapattársát ezzel.
Az meg hogy Fitz apja mit csinál újságíróként, magánemberként….hát asszem tényleg nem tartozik ebbe a témakörbe.

combat
combat
Reply to  pritek
2016-01-14 14:21

Mindenkinek van olyan, hogy dühében mond/tesz valamit amit esetleg nem kellett volan. Fitz is verte oda a sisakját és az se lehetetlen, hogy oda szólt néha a mellette ülő csapattársank, hogy mennyire béna egy-egy irányítója.
A különbség szerintem annyi, hogy Hopkinson éppen lógott a kamera. Semmi extra. A saját edzőének mondta miközben jött le, érezhetően csak fusztrált volt.
Igazából szerintem ezt a kérdést is túlbeszéltük már. Véleményem szerint Hopkins egy olyan tag, aki rendesen oda tette magát egész évben, dolgozott keményen, de egy pillanatra elvesztette a kontrolt. Szerinted meg egy “beképzelt faszkalap és azt hiszi hogy ő szopta hegyesre a piramisokat”. Meggyőzni engem erről nem fogsz, és én se téged arról, hogy ugyan egy-egy ilyet abban a szituban simán el lehetne nézni egy 23 éves srácnak.

Mindenesetre remélem a hétvégéről már nagyobb egyetértésben tudunk majd diskurálni, és Fitznek egy kiemelkedő meccsét fogjuk látni! :)

pritek
pritek
2016-01-12 13:44

Én már eleve úgy éreztem, hogy egy lapon emlegetni a Redskinst és a Packerst egy vicc. You like it ide vagy oda, ez a csapat pontosan ennyire volt jó. Akárcsak a Texans. Az hogy elkezdődött a rájátszás még nem jelentette azt, hogy ez a két csapat akik csak azért jutottak be mert kellett valaki ezekből a csoportokból is, bármivel is esélyesebbek, jobbak lettek volna.
Amit pedig a Cards mutatott idén és az, hogy sérült fronton az egyik legjobb helyzetben vannak az állva maradt csapatok közül, számomra egy sima győzelmet mutat. Nem lesz 30-8, nem lesz 9 sack és két D td sem, de csodálkoznék ha komolyan izgulós lenne a vége.

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

30
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x