Connect with us

Minden ami NFL

Power Ranking – FA utáni erősorrend

Most, hogy a legnagyobb nevek jórészt elkeltek a piacon, felállítunk egy draft előtti erősorrendet. A szerkesztőségen belül hatalmas a vita: ki az Eagles, ki a Broncos alacsony helyezését, ki a Texans pozícióját vitatja. Lehet vitatkozni!

powerranking

 

1. Carolina Panthers

 

A szezon előtti Power Rankingben már minden bizonnyal a „bajnok az első” elv fog érvényesülni, azonban nálam MOST nem a Denver a legjobb. A Panthers nem veszített igazán fontos játékost, gyakorlatilag egy Kelvin Benjaminnal erősödtek is. Ha nem is lesz 15-1, de 13-3-mal is lehet Super Bowlt nyerni.

 

2. New England Patriots

 

Ha nem lennék bizonytalan a támadófallal kapcsolatban, akkor a Pats lenne az első.

 

tom-brady

 

3. Arizona Cardinals

 

A Cardinals csinálta az egyik legjobb piaci tevékenységet, védő és támadóoldalon is komoly erősítéseket eszközöltek relatíve olcsó pénzért. Win now mód van.

 

4. Pittsburgh Steelers

 

Ha 100%-ig biztos lennék benne, hogy Big Ben, Antonio Brown és Le’Veon Bell végig egészséges marad, akkor minimum második hely. De mivel legalább egyikük biztos lesérül jó szokásához híven, így „csak” negyedikek.

 

5. Green Bay Packers

 

Jordy Nelson visszatér, Aaron Rodgersnek pedig csak ennyi kell a boldogsághoz. A védelem jó lesz, Lacy lefogyott és a Packersé a legkönnyebb sorsolás.

 

6. Seattle Seahawks

 

Russell Wilson annál inkább jobban játszik, minél inkább gyengül a Seahawks. Most is elment Russell Okung és Bruce Irvin, helyükre nem nagyon jött senki. De elképzelni sem tudom, hogy Wilson ne vezetné megint rájátszásba a még mindig brutálisan erős védelemmel rendelkező ’Hawkst.

 

luckysea.0

 

7. Cincinnati Bengals

 

A Bengals elveszítette a secondaryje és elkapó állománya felét. Utóbbiért kár, de Mohamed Sanut vagy Marvin Jonest nem nagyon siratja meg senki, összességében még mindig az egyik legerősebb kerettel rendelkeznek.

 

8. Dallas Cowboys

 

Tony Romoval és a dallasi támadófallal nálam a Cowboys egyértelmű rájátszás esélyes. Nem gyengültek szinte semmit a két évvel ezelőtti 12-4-es szezonhoz képest, most is minimum 10 győzelmet várok tőlük.

 

9. Denver Broncos

 

A Denver védelme 10 győzelemhez még mindig elég, akár Mark Sanchez, akár Colin Kaepernick lesz az irányító. Hogy miért nincsenek magasabban rangsorolva? Mert jelenleg ez a Sanchez fog a Denveri támadófalszerűség mögött állni:

 

sanci fél

 

10. Houston Texans

 

Ezért biztos megint megkapom a magamét, de szerintem Osweilerrel és a Watt féle védelemmel jó lesz a Houston. A Texans kerete tele van playmakerrel és csoporton belül négy győzelem már alapból adott, nem megbántva egyik szurkolótábort sem.

 

11. Minnesota Vikings

 

A védelem karcolni fog idén is, de ameddig nem írnak Teddy Bridgewaterre is playeket, addig nem lesz komolyabb előrelépés. Persze, Adrian Peterson, de ha véletlenül megfogják a futást, akkor kvázi ki van herélve a csapat.

 

12. Kansas City Chiefs

 

Jól menedzselte a Cheifs a szabadügynök piacot, de Justin Houston sérülése csúnyán bekavarhat. Nem kiemelkedő a csapat, de Andy Reid nagyon egységessé formálta a bandát, 1-5-ről felállni nem egy szokványos dolog. Ja, és Jamaal Charles is visszatér, illetve West és Ware is maradt.

 

13. Oakland Raiders

 

A Raiders támadófala top5, a védelem erősebb lett egy Bruce Irvinnel és Sean Smith-szel, Derek Carr és Khalil Mack évről évre fejlődik, egyedül a rutin miatt vannak a Chiefs mögött. A tehetség adott.

 

carr insurance

 

14. Indianapolis Colts

 

Luck az Luck, de a Colts kerete nem lett erősebb. Egyedül az AFC South és a 10. legkönnyebb sorsolás miatt vannak itt.

 

15. Atlanta Falcons

 

A Falcons amilyen jól kezdett, annyira összezuhant, de alapvetően jó a csapat. Ha találnának egy normális második számú elkapót és egy kicsi kreativitást vinnének a gameplanbe, közel lehetnének a rájátszáshoz.

 

16. Detroit Lions

 

A Lions tulajdonképpen csak egy háromnegyed Calvin Johnsonnal lett kevesebb tavalyhoz képest. DeAndre Levy visszatér, Geoff Schwartz upgrade a támadófalba és végre nincs Lombardi, így akár normális offense is lehetne. Tavaly egy Hail Maryn múlott a rájátszás (a Rams elleni vereség annak az irgalmatlan bénázásnak az utóterméke volt), idén pedig övék az 5. legkönnyebb sorsolás.

 

17. Chicago Bears

 

A Bears nagyon szépen erősödik, ha összejönne a Wilkerson trade lehet, hogy a Lions elé tenném őket. Ők erősödtek a legtöbbet, bár azért tegyük hozzá, volt honnan.

 

Muhammad-Wilkerson-Chicago-Bears

 

18. New Orleans Saints

 

Nagyon nem jött be a Saints átigazolási politikája, de ha a Lions offense-nél Joe Lombardi volt a kerékkötő, akkor mondhatni a Saintsnél Rob Ryan (bár első évében hasított…). A liga történetének egyik legrosszabb védelme nem áll rossz nevekből, ha össze tudják rakni és Fleener csak minden második labdát ejt el, már jók lesznek.

 

19. Philadelphia Eagles

 

Az én álláspontom közelebb van Leonidaszéhoz, szerintem közelebb van a vesztesekhez, mint a nyertesekhez az Eagles. Szerintem sem Bradford sem Chase Daniel nem elég a rájátszáshoz, a védelem pedig annyira nem jó, hogy ezt ellensúlyozza. Bár Jim Schwartzot ismerve úgy is mindent megtesz, hogy kitoljon velem.

 

20. Baltimore Ravens

 

Ami rossz volt és megtörténhetett a Ravensszel, az megtörtént a tavalyi szezon során. Ráadásul elveszítették Osemelét, Suggst nem nagyon látták a sérülése óta, Hillt lecserélték Weddle-re, Flacco felépülése pedig bizonytalan. Nagyon kemény a csoport is, nem tenném őket még a Saints elé sem.

 

21. New York Giants

 

Túlfizetés vagy nem, a Giants szerzett egy jó pass rushert, egy jó DT-t és egy jó cornert. Ettől még támadófal, linebacker sor, második-harmadik számú elkapó, futó nincs és safety nem nagyon van. Főleg előbbi miatt egyelőre nem győztek meg.

 

mannings.0

Nem vagyok meggyőzve

22. Miami Dolphins

 

Adam Gase elég meggyőző, szerintem vele jó lesz a Dolphins offense és végre egy normális öltözői hangulat is kialakulhat. Ha érkezett volna 1-2 jobb veterán tackle, akkor optimistább lennék, de annyit voltak már hype-olva eddig, hogy „na majd most”, hogy majd hiszem, ha látom.

 

23. Washington Redskins

 

A Redskins tavaly nem tudott pozitív mérlegű csapatot megverni, semmit nem erősödtek az FA alatt és a sorsolásuk is nehéz. Kirk Cousinsból nagyon könnyen lehet egy Nick Foles.

 

24. Jacksonville Jaguars

 

Építkezik a Jags, elkapók, franchise irányító, meg úgy offense többé-kevésbé már van, csak védelmet kellene összerakni. Illetve Gus Bradley-t lassan le lehetne váltani.

 

gus

 

25. Tampa Bay Buccaneers

 

A csapat tele van tehetséggel, de még az építkezési folyamat elején vannak. Nagyon nehéz a sorsolásuk, ha megint megtudnák ismételni a 6-10-et, már boldogak lehetnének. Reális képet mutatna.

 

26. San Diego Chargers

 

A Chargers mindig is sötét ló volt és leggyakrabban maradtak is az árnyékban. Szerintem mindhárom csoport rivális erősebb náluk.

 

27. Los Angeles Rams

 

A Ramsnek megint lesz irányító nélkül 7 győzelme, abból kettő a 49ers, kettő a Seahawks és egy a Cardinals ellen. Más semmi, a keret gyengült a tavalyihoz képest.

 

28. Buffalo Bills

 

Rex Ryan munkája végleg beér Rob Ryan érkezésével. A keret nem lett rosszabb, viszont jelenleg a Bills edzői stábja top3-as a minősíthetetlen kategóriában.

 

- Mindent szétcseszünk? - Még jó hogy!

– Mindent szétcseszünk?
– Még jó hogy!

 

29. New York Jets

 

Ryan Fitzpatrickkel teljesen máshol lenne a Jets, de amíg úgy áll a helyzet, hogy Geno Smith lesz a kezdő, addig fölösleges ezt tovább ragozni.

 

30. Tennessee Titans

 

Az ciki, ha a leggyengébb csoportban is te vagy a leggyengébb. Bármit is csinál a Titans, azt sikerül végtelenül sótlanul és semmilyen módon kivitelezni. Bárhogy is nézem, nem látom az előrelépést. Nem mintha a rendszer idegen DeMarco Murray vagy Rashad Jonhson olyan nagy impact lenne.

 

31. San Francisco 49ers

 

A 49ers sorsolása a legnehezebb, miközben Chip Kelly kezdő irányítója a tendenciák alapján Blaine Gabbert lesz. Pedig pár éve még konstans NFC döntős volt a csapat.

 

32. Cleveland Browns

 

Ez annyira nem kérdés, hogy csak na. A Brownsban a PFF osztályzatai alapján csak Joe Thomas átlag feletti (igaz, ő elit), de ha még Joe Hadent és Joel Bitoniot hozzá is adjuk, akkor sem dúskál a tehetségekben a csapat. Kezdhetik az abszolút nulláról az építkezést.

 

browns-jerseys-100514-ftr-twitterjpg_151rgyjers5zq1rg76mqwbm0dx

 

61 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
61 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
TheBerzerker
TheBerzerker
2016-04-05 15:48

A bucsnak minimum 3-4 hellyel feljebb van a reális helye.

renningan
renningan
Reply to  TheBerzerker
2016-04-05 16:24

A tavalyi éves teljesítmény inkább túlteljesítés volt, mint realitás. Idén nehezebb lesz az a 6-10.

Kopi3.14
Kopi3.14
2016-04-05 15:51

Szerintem a Cinci túlértékelt és a Texans sem tud fix négy meccset hozni csoporton belül.Ahhoz kevesek a védők.

makosteszta
makosteszta
Reply to  Kopi3.14
2016-04-05 16:10

A Cincy-ről minden évben elmondja a fél világ, hogy túlértékelt, aztán lazán ott vannak a rájátszásban, egy erős csoportból (más kérdés, h ott elbénázzák…)

renningan
renningan
Reply to  makosteszta
2016-04-05 16:23

Jaja. Tavaly még Dalton kiesésével sem estek össze. Gyengültek, de azért mégis csak egy jó csapat. Egyébként te hová tennéd? Egyiket és másikat is :D

makosteszta
makosteszta
Reply to  renningan
2016-04-05 16:37

Mmint én? :) Sztem a Cincy nagyjából a helyén van a Texans hype-odat én se tudom hova tenni :D Lehet, hogy jó lesz Brock, de kb ugyanannyit lehet róla tudni, mint egy frissen draftolt qb-ról. Az meg ne tévesszen meg, hogy megnyerték tavaly a csoportjukat, tudjuk hogy mekkora értéke van annak, ráadásul a Colts és a Jags is erősebb lesz a tavalyinál (valszeg a Titans is, bár ők végképp mélyről jönnek). Én levinném őket a középmezőnybe (kb 16).

renningan
renningan
Reply to  makosteszta
2016-04-05 16:50

Nem hype ez, inkább csak reménykedés :D de lehet, túl optimista vagyok velük kapcsolatban. Amúgy jobb lett az offense is, a védelem pedig nem gyengült.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  renningan
2016-04-05 21:02

Szerintem az idei év lebőgése lesz Broki.

renningan
renningan
Reply to  Kopi3.14
2016-04-05 21:04

Nem kizárt :) de akár jó is lehet. Tudnék a Texansnak szurkolni (bár nem broki miatt, hanem úgy általában)

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  makosteszta
2016-04-05 21:01

Egyrészt a minden évben lazán eléggé költői túlzás, másrészt idén szerintem gyengültek, ami miatt egy három-öt hellyel hátrébb vannak erősségben.

makosteszta
makosteszta
Reply to  Kopi3.14
2016-04-05 21:11

Olyan sokat nem gyengültek, a támadó oldal Jones nélkül is meg lesz (2014-ben se volt, sőt még Eifert se, mégis megoldotta csapat), Sanu nélkül végképp nem érvágás. A védelemből Nelson tényleg hiányozni fog (ha tényleg távozik), Hall nem volt kezdő Jones és Kirkpatrick mellett. Arról se feledkezzünk meg, hogy a Bengals általában elég jól draftol (kell is mert FA-ról nem igazolnak sose), be fogják tömni a lyukakat.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  makosteszta
2016-04-07 14:09

Draftolhat jól, de ez nem draft utáni power ranking, amelyikbe a draft teljesítmény bele számíthatna.

Balázs Meilinger
Balázs Meilinger
Reply to  Kopi3.14
2016-04-06 08:26

Érdekes, én ugyanezt érzem a vasasnál…. Bármi szart is csinálnak, így szezon elején tuti első 6-ba rakják őket csak a név miatt. Egyeltalán nem túlzó ehhez képest a bengals. Sőt! Szerintem idén is megnyeri a csoportot, sőt a vasast is legalább 1x elkeni. Szerintem ez nem rossz egy általad túlhypolt csapattól egy állítólag SB contander csapat ellen. Semmivel nem gyengült a csapat, elment egy 2 és 3 sz. elkapó amit Draftról simán pótolható /egyiket sem húztuk 4. kör előtt anno. A Safety poszt azért nem fáj annyira, mert a pótlás elvileg megvan, és még a visszaigazolás sincs lefutva. Nagy előnye a csapatnak, hogy kevés új embert kell beépíteni, mindenki ismeri a sémát /ez persze azzal jár, hogy öregedik a csapat/. És ahogy már írták, mi a kifejezetten Jó Draftokkal építjük fel a csapatot.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Balázs Meilinger
2016-04-07 14:09

A Steelerst nem tartom SB contendernek. Drukkerként. És az, hogy erősségre jobbak, nem kell, hogy azt is jelentse, megnyerik a csoportot, vagy konzekvensek lesznek- ne adj isten egészségesek maradnak.
Valamint a jelenlegi erősorrend a Draft előtt készült, így minimális logikával adódik, hogy nem szabad belekeverni semmilyen álmodozást ilyen, vagy olyan draftokról.

majgi07
majgi07
2016-04-05 15:52

Katasztrofa lett ez a sorrend…

renningan
renningan
Reply to  majgi07
2016-04-05 16:22

Véleményemet lásd eggyel fentebb.

rob
rob
2016-04-05 15:53

Ezt se nagyon találtad el rennigan.

renningan
renningan
Reply to  rob
2016-04-05 16:22

Se? :D Amúgy meg Renningan ;)

Ja, és ha leírod, mi nem tetszik, akkor tudok majd érveket mondani :D addig meg nincs miről beszélni :)

rob
rob
Reply to  renningan
2016-04-06 20:18

szar lett mint általában az írásaid renniNgan

renningan
renningan
Reply to  rob
2016-04-07 18:33

Ja igy mas :D akkor legalabb nem csalodtal :D

De legalabb igyekszel minosegi kommentekkel emelni gyengecske posztom szinvonalat. Ezert nagyon halas vagyok :)

KidInk789 .
KidInk789 .
2016-04-05 16:11

Lehet hogy hazahúz a szívem,de azért ez a Ravens szerintem erősebb mint a 20.hely :D Tavaly majdnem minden meccsen TDn belül kapott ki a csapat,úgy hogy nagyjából egy vezér se volt a pályán.Osemele elég nagy érvágás,de szerintem nem ennyire gyászos a helyzet,de hát majd kiderül.:D

renningan
renningan
Reply to  KidInk789 .
2016-04-05 16:30

Nyilván :D Egyébként nem csak a keret erősségét, hanem a sorsolást is figyelembe vettem.

A Lions pl azért van olyan elől, mert a Rams, Jags, Titans, Redskins verhető (és hazai pályán fogadják), csoporton belül pedig 3 győzelem eddig is, és ez után is realitás. Illetve szerintem a Giants-Eagles és a Texans-Colts duóból is elkapnak egyet. Valamint a Saints ellen is inkább esélyesek, mint nem :D 9-10 győzelem, hacsak nem csúszik szét nagyon valami, reálisan összejöhet.

KidInk789 .
KidInk789 .
Reply to  renningan
2016-04-05 19:01

Ja értem.:D Ilyen poszt lesz a draft után is egyébként? :D

renningan
renningan
Reply to  KidInk789 .
2016-04-05 19:16

Akár lehet is :D bár azért szerintem olyan sokban nem befolyásolná a dolgot :)

AwesomeOne
AwesomeOne
Reply to  renningan
2016-04-06 16:06

Inkább összesítő legyen csapatonként, hogy ki mikor kit húzott, milyen need-eket oldottak meg, mi maradt, és a névtelenebb hátsókörösökről írhatnátok 1-2 sort. Emellett a draft-ot is lehetne értékelni a, b, c, stb.-vel, még ha így előre nem is lehetne tökéletesen értékelni. (lehet amúgy is csináltatok volna hasonlót).
Szezon végén meg lehetne frissíteni, hogy mi volt az elképzelés, és végül ki hogy vállt be.

katonadani
Reply to  AwesomeOne
2016-04-06 18:21

draft értékel szokott lenni, most is lesz :) PR attól függetlenül lehetne, de szerintem se kellene nagy változásokat várni

polo62
polo62
2016-04-05 16:35

elfogultan mondanám, hogy szerintem azért BB jól kirakózott és a Pats erősebb a Panthersnél, de amíg van rá esély, hogy Cannon védje Bradyt addig adom a véleményed :D
mindenkinek más az erősorrendje, de szerintem ez nagyjából rendben lehet, nekem egyedül a Ravens szúrja kicsit a szemem. szerintem az öregek idén repíteni fogják őket, és ha nem jön megint egy olyan sérüléshullám, odaérhetnek a rájátszásra.

Ipolyi-Keller Zsolt
Ipolyi-Keller Zsolt
2016-04-05 16:42

Jó draft-al egyáltalán nem leírandó a San Diego!

sting
sting
2016-04-05 20:11

A Pats támadófalába visszajön LT-be Solder, így Volmer a helyére kerül. Ugyan futásnak ezután sem fognak tudni blokkolni, de nagy gond nem lesz vele.
Másrészt érdekes, hogy az első 6 csapatot bármilyen sorrendbe rakhatnátok, ők minden sorrendben a helyükön lennének.
A 7.-dik helyet mintha a Bengals-nak találták volna ki, bár ehhez lesz pár szava a Ravens-nek is.
A Cowboys 8.-dik pozícióját szerintem a 21. Giants lazán meghekkeli.
A 29.-dik Jets egy vicc (pats fanként nem mintha lenne ellene kifogásom). De ilyen erővel a Broncos lehetne a 28.(ez ellen se lenne kifogásom)
A fene se tudja. Végignézve, mindenki lehetne akár sokkal előrébb is.
A 8.-dik helytől lefelé minden nagyon esetleges …

renningan
renningan
Reply to  sting
2016-04-05 21:21

Geno Smith-szel nem lesz olyan jó a Jets, Forte annyit nem bír majd futni.

ClayMatthews52
Reply to  renningan
2016-04-05 21:35

úgyis visszamegy Fitzmagic, nincs más választása egyik félnek sem. Vagy van?

renningan
renningan
Reply to  ClayMatthews52
2016-04-05 21:37

Nem nagyon :D de most direkt a jelenlegi helyzet alapján írtam a rangsort. Fiztmagic-kel valahova rájátszás közeli helyre raktam volna őket.

makosteszta
makosteszta
2016-04-05 20:44

Amúgy, olvasva az egyet nem értéseket, arra gondoltam, csinálhatnátok egy olvasói PowerRanking-et, az olvasói mock draft mintájára :)

sting
sting
Reply to  makosteszta
2016-04-05 22:06

Érdekes felvetés …
Egy jó programozó kell hogy megalkosson egy felületet hozzá, ahol mindenki a sajátját elkészítené, és ennek alapján valamilyen algoritmussal a szoftver összetákolna egy Power Rankinget.
Év közben is érdekes lenne, mindenki tákolhatná a sajátját …
És amennyi Pats fan van, mindig a Pats lenne az első :)

makosteszta
makosteszta
Reply to  sting
2016-04-05 22:26

Én úgy képzeltem el, mint a mock draftnál, minden nap szavazunk, hogy a lista köv helyére ki kerüljön. Persze ez a módszer szezon közben nem működne a lassúsága miatt.

A Pats-nek meg legalább annyi ellendrukkere van, mint fan-ja, szóval ne légy olyan biztos :)

sting
sting
Reply to  makosteszta
2016-04-05 23:41

ott a pont :)

wolandrule
wolandrule
Reply to  sting
2016-04-06 18:52

Ha elfogulatlanul készítené a sorrendet mindenki, akkor is valszeg a Patriots lenne az első, de a top 3-ba mindenki betenné.

katonadani
Reply to  makosteszta
2016-04-06 12:00

inkább szurkolói preferencia-szavazás lenne belőle attól félek

makosteszta
makosteszta
Reply to  katonadani
2016-04-06 12:34

Lehet én vagyok naív, de bízok az oldal közösségében, hogy nagyjából azért komolyan csinálná :D

KidInk789 .
KidInk789 .
Reply to  makosteszta
2016-04-06 16:07

Browns nyerné.:D

touchdown89
touchdown89
2016-04-05 23:32

Ha jól emlékszem kint 23. helyre sorolták a Ravens-t, azt se nagyon értettem. Nem ismerem annyira a többi csapatot, de szerintem ez a helyezés túlzó, mondjuk nem mintha bármit is számítana. Egy jó drafttal én sok sikerre számítok.

KidInk789 .
KidInk789 .
Reply to  touchdown89
2016-04-06 16:10

Tavaly pont inkább feljebb várták a Ravenst(itt még Super Bowlt is nyert:D) aztán jöttek a sérülések,és katasztrófa lett,reméljük most fordítva sül el,mindenki hátrébb várja a csapatot aztán durrant valamit a csapat.:D Vannak lyukak,főleg a védelemben ez kicsit aggaszt,de remélem Ozziék fasza draftot dobnak össze.:)

touchdown89
touchdown89
Reply to  KidInk789 .
2016-04-08 23:46

Én is bízom a jó draftban. Ha ez meglesz én egy jó szezont vizionálok.

Balázs Meilinger
Balázs Meilinger
2016-04-06 08:14

Jó lett, köszönjük :) Olyat úgy sem lehet készíteni, hogy mindenki egyetértsen vele :) Nálam Bengals rajongóként a csoportunk nem stimmel…. A vasas 4-helyre rakod, akkor mi kb 5-6 lennénk. Szerintem éppen csak a napi forma dönt a két csapat között! Ez alapján a hollókat sem raknám ki a 12-ből. Nálam kb vasas 6. Bengals 7-8. Ravens 10. Persze ez most sarkosítva csak a csoportra fókuszálva. Ravens is van egy texans szint ;)

AwesomeOne
AwesomeOne
2016-04-06 16:21

A Lions, Bears, Saints, Eagles négyessel nem értek egyet, szerintem mind túl elől van.

A Lions eleve Megatron-nal rengeteget vesztett, az FA sem sikerült nekik túl jól. Tapasztalatból tudom, hogy Schwartz nem lesz akkora upgrade, nagyon sérülékeny, ezzel sok gond lesz. A Giants minden elengedett játékosáról szinte elmondták, hogy mekkora veszteség, és hogy milyen ostobaságot csinált a csapat pl.: Amukamara elengedésével. Ehhez képest sem ő, sem Randle, sem senki más nem kapott, csak nevetségesen alacsony fizetést, és nem is kapkodtak utánuk. Azért ez már jelent valamit, amikor ennyire óckodnak tőlük a csapatok.

Bears nagyon jól erősített, de ez azért túlzás, plusz a jelenlegi helyzet alapján készült elvileg a lista, így azzal érvelni, hogy “ha összejön a Wilkerson trade” elég érdekes.

Saints a legnagyobb kérdőjel innen. Rossz FA-n vannak túl, a védelem katasztrófa, a támadósor sem erősödött különösebben. 20-on kívül vannak bőven, sokan mögöttük jócskán erősödtek, és szerintem túl is léptek rajtuk.

Az Eagles Kelly után oltotta a tüzet. Velük van a legkevesebb bajom 19. helyen, de azért őket sem tenném 20-on belülre.

Végül Jets. Ha egy irányító ennyit számít, akkor azért a Denver helye sem reális. Szerintem inkább fordítva van, a Denver jó helyen van, de a Jets azért ennél Fitz nélkül is jobb. Szerintük tavaly eleve Geno kezdett volna ha nincs a KO, szóval azért nem annyira rossz ott a helyzet.

Egyébként jó írás, kitűnő unaloműző! Imádom az ilyen elmélkedéseket :))))

renningan
renningan
Reply to  AwesomeOne
2016-04-08 08:54

Szerintem botrányos lett az FA, de Megatron az utóbbi két évben nagyon nem hozta azt a szintet, amit tőle el lehet várni. Top10-es elkapó, de többször ment el rajta a meccs,mint amikor nem. Néha összejött egy 3 TD-s meccs az Eagles ellen, de általában TD képtelen volt. Ennek persze lehetnek különböző okai, minden esetre nem nagy veszteség. Viszont a keret erősödött egy Levyvel és egy Schwartz-cal és nem túlzott elvárás a 9 vagy 10 győzelem. A középcsapatokat pedig a szerint rangsoroltam, hogy mennyi meccset nyerhetnek meg.

A Bearsszel kapcsolatban azt írtam, hogy ha meg lenne a Wilkerson trade, akkor eggyel feljebb mozoghatnának :D de mivel nincs, maradnak :D

A Saints kerete jó, legalábbis a védelem az LB-sort leszámítva nem rossz, sőt. Byrd, Vaccaro, Lewis és Bro egy top10-es secondary lehetne a nevek alapján. A támadósor meg hát… Brees az Brees. Szerintem sem lesznek PO helyen, de szerintem az összes mögöttük lévő csapatnál erősebbek.

Dani az Eagles-szel nem értene egyet :D Eredetileg valahol a 23. helyre tettem őket, csak aztán fokozatosan egyel feljebb és feljebb.

A Denver tavaly irányító nélkül megnyert egy Super Bowlt. Jó, kellettek Manning áthívásai meg az őt körülövező tisztelet, de mint irányító, nem sokat ért. Ellen a Jets jelenleg úgy néz ki, hogy 20 ezer dollárral van a sapka alatt. Nem lesz Wilkerson, csoporton belül nem hiszem, hogy Genoval bármelyik csapatnál jobbak lennének. Genoval volt 4-12-es szezonja is a Jetsnek egy a jelenleginél nem rosszabb kerettel. (a legjobb meg 8-8 volt)

katonadani
Reply to  renningan
2016-04-08 09:19

Eaglesszel így egyetértek (most 1-2-3 helyen nem fogok vitatkozni), a 23. hely volt alacsonyan :)

Ezt a Megatron nem nagy veszteség dumát viszont egyáltalán nem tudom elfogadni, azért ahogy te is írtad top10 elkapó rosszabb napjain is. Nehogymár ez ne legyen nagy veszteség.

Genot meg szerintem túlzottan szapulod. Persze rossz irányító de nem olyan mintha én állnék be a kezdőbe, azért ez a Jets elég jó emberállománnyal rendelkezik. És Fitzpatrick sem volt top15 QB tavaly, inkább a 25. hely körülre tenném. Persze rosszabb Geno, de nem akkora a dropoff, mintha egy top10 QB ment volna el vagy sérült volna le. És Fitznek se volt még csak 8-8as szezonja se a tavalyi előtt. Szóval a tavalyi egy 88-as passer ratinggel magasan kiemelkedik a karrierjében.
A védelem jó, a támadósor is jó a Jetsnél, ez Genoval is meglehet 7-8 győzelem körül (most a sorsolást nem tudom hirtelen).

Ja és honnan veszed hogy nem lesz Wilkerson? A rookie-k fizetésére 5 milliónál kevesebb kell és ebből mg lejön a sapka végén lévő játékosok fizetése, akik az újoncok eljövetelével már nem számítanak a sapkába, szóval kb 2-2,5 millió dollár helyre lenne még szükségük, ami azért nem megoldhatatlan feladat.
Meg amúgy sem rossz a Williams-Richardson DE-duó, te is a mellett voltál, hogy inkábbb Wilkersont engedjék el :)

katonadani
Reply to  katonadani
2016-04-08 09:26

ja a Saintst kihagytam. A secondary valóban nem rossz, de a front7-ben egyedül Cameron Jordanről lehet pozitívan beszélni, plusz a tavalyi újoncokról, hogy lehet bennük potenciál, de még nem mutatták igazán meg, hogy tényleg jók.
Rob Ryan lehet kerékkötő volt, de én Dennis Allenben sem látom a megváltót, hogy majd jól összerakja a védelmet, habár DC-nek jobb, mint HC-nak, de utóbbinak meg botrány volt a Raidersnél.

renningan
renningan
Reply to  katonadani
2016-04-08 09:41

Fairley :D

katonadani
Reply to  renningan
2016-04-08 09:48

oké, róla elfeledkeztem, ha egyáltalán kezdeni fog :P

renningan
renningan
Reply to  katonadani
2016-04-08 09:51

Miért ne kezdene? :D

renningan
renningan
Reply to  katonadani
2016-04-08 09:51

Már két éve mondom, hogy el kell cserélni. Hiába top10 átlagban, ha pont akkor hibázik, amikor korábban nem. Dropok, INT-k, Fumble-ök mindig akkor, amikor nem kellene. A Dallas elleni PO meccsen is két könnyű labdát ejtett el az utolsó drive-ban. Pici hibák, de mindig a legrosszabbkor.

Fitz kevesebb hülyeséget csinál és passzol a rendszerbe. A többiek szeretik és tisztelik, ami nagy különbség. Van különbség, hogy egy konstans közepes irányítód van, vagy egy olyan, aki néha jó, gyakran viszont teljes homály.

Fergusont is ki lehet vágni, és akkor meg van oldva a kérdés. Továbbra is a mellett vagyok, de egyelőre még azért visszalépés.

katonadani
Reply to  renningan
2016-04-08 09:56

addig oké, hogy visszalépés, ezt nem tagadom, írtam is h Fitz>Geno, csak nem olyan hatalmas a különbség, hogy a 13. legjobb (tavalyi eredmény alapján) csapatból 29-et csinálj :)

renningan
renningan
Reply to  katonadani
2016-04-08 10:54

Miért? Genoval a legrosszabb eredmény egy a jelenleginél nem rosszabb kerettel 4-12 volt, a legjobb 8-8 (Revis nem olyan nagy update). Persze, azt a Jetst mentálisan tönkre tette Rex Ryan.

Még ha testvériesen ki is egyezek egy 6-10 ben, amire Genoval a csapat képes lehet, az is +2-3 hely a listán. Legjobb esetben is a Tampához konvergálna.

Egyébként jelenleg a Rams, a 49ers, a Browns és mondjuk a Miami-Bills ellen lennének esélyesek. Az 5 győzelem.

katonadani
Reply to  renningan
2016-04-08 11:08

nem tudom miért releváns a 4-12 és a 8-8, amikor tök más volt az edzői stáb meg a csapat harmada is legalább. Azt láttuk hogy képes lehet egy 8-8ra, ráadásul akkor rookie volt és most jobb a csapat (edzőstül, mindenestül)

katonadani
Reply to  renningan
2016-04-08 09:57

az meg nem mindegy, hogy kapsz Megatronért jó ellenértéket, vagy csak úgy elveszíted. Ne mondd már hogy jobb lett a csapat nélküle :D

renningan
renningan
Reply to  katonadani
2016-04-08 10:55

A tavalyi csapat jobb lett egy Levyvel és egy Schwartzzal és rosszabb egy háromnegyed Megatronnal. Persze ez rossz érv, mert megint megsérülhet bárki :D

Szóval ja, gyengült a csapat, de nem annyira, hogy eret kellene vágni.

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  katonadani
2016-04-08 10:50

Fitz 25 QB tavaly? Azért nem. 15 inkább. Marshallal nagyon jól érezték egymást. Más kérdés h sztem se lépnek ennyire vissza Genoval mitn renningan szerint de azért erős a drop off

katonadani
Reply to  Leonidasz007
2016-04-08 11:14

20ban esetleg kiegyezek, de 15ben semmiképp.
nem sorrendben, csak hogy ki jobb nála mindenképp: Newton, Brady, Rodgers, Big Ben, Palmer, Wilson, Brees, Dalton, Ryan, Rivers, Cousins, Tannehill, Cutler, Alex Smith, Stafford, Eli, Carr, Flacco, Luck. És akkor lehet vitatkozni Tyrod Tayloron, Bradfordon, Winstonon, Mariotán, Bortles-ön.

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  katonadani
2016-04-08 11:37

Bradfordon semmi vitatkoznivaló nincs :D a többi is nagyon nbecc. plsu a tavalyi cutlernél, tannehillnél, flacconál simán jobb Volt a tavalyi fitz

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

61
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x