Connect with us

Hír

“Brady és Belichick minden idők legjobbjai”

Tony Dungy az Indianapolis Colts vezetőedzőjeként rengeteg csatát vívott az ott töltött időszak alatt (2002-2008) a Belichick-Brady párossal, így ha valaki, ő testközelből szemlélhette a páros felemelkedését és tündöklését.

 

XXX 23_ COLTS02.JPG SPT SPORTS USA IN

 

A Hall of Fame-er edző szerint vitathatatlan, hogy a Patriots modern kori történelmének két legnagyobb alakja minden idők legjobb edzője és játékosa. Azt is hozzátette, hogy ez addig így is lesz, amíg egy vezetőedző-irányító páros nem ismétli meg a kettejük bravúrját, azaz nem szereznek öt bajnoki címet.

 

A PFT-nek adott interjújában azt is elmondta, hogy Dan Quinn legalább akkorát hibázott a negyedik negyedben, mint támadókoordinátora, Kyle Shanahan. Quinnek ugyanis felül kellett volna bírálnia Shanahan agresszív játékhívását a negyedik negyedben 8 pontos előnynél és egyszerű futójátékokkal minél többet lepörgetni az órából, majd egy értékesített mezőnygóllal eldönteni a találkozót.

 

36 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
36 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Tamás
Tamás
Reply to  Róbert Farkas
2017-02-08 14:39

Eli is egy jó irányító, csak egy kicsit gyakrabban kéne rájátszásba és Super Bowlba jutnia. Bár amikor Super Bowlt játszott azt meg is nyerte, mondjuk ezzel Brees és Rogers is így van.

Eli rájátszásba 13 idénye alatt csak 6-szor jutott.

Nyílméregbéka
Nyílméregbéka
Reply to  Tamás
2017-02-08 15:47

Eli Manning nem egy jó irányító, inkább középszerű. A statisztikái szörnyűek, erős a keze de pontatlan, sokszor hoz pocsék döntéseket, az eredményei csak a csapatnak köszönhetőek, főleg az elkapóinak, és a védelemnek. Semmi nincsen a játékában amit bármelyik más közepesnél jobb irányitó ne tudna. Az egyetlen erénye, hogy baromi szívós, nem hagyott ki egy meccset sem még.

Róbert Farkas
Róbert Farkas
Reply to  Nyílméregbéka
2017-02-08 16:12

hogy ki mit meg kinek köszönhet azt inkább hagyjuk jah ” Eli Manning nem egy jó irányító” jól van nem vagyok Giants fan de az azért lejött remélem hogy ezt a “nem jó irányítót” kétszer ismétlem kétszer sem tudták legyőzni a patriots-os fiúk
comment image

Róbert Farkas
Róbert Farkas
Reply to  Nyílméregbéka
2017-02-08 16:17

hogy ki mit meg kinek köszönhet azt inkább hagyjuk jah ” Eli Manning nem egy jó irányító” jól van nem vagyok Giants fan de az azért lejött remélem hogy ezt a “nem jó irányítót” kétszer ismétlem kétszer sem tudták legyőzni a patriots-os fiúkcomment image

Isti81
Isti81
Reply to  Nyílméregbéka
2017-02-08 16:20

Elég tudatlan van nfl terén az látszik különben nem fröcsögnél ilyen hülyeségeket. A 7. legtöbb TD passz és a 8. legtöbb Yard karrier szinten úgy hogy még javában játszik ! A visszavonulása után ő is felülhet a cantoni járatra minden valószínűség szerint 1st ballot HOFer lesz!

Röviden ennyit róla . Szívesen !

Nyílméregbéka
Nyílméregbéka
Reply to  Isti81
2017-02-08 19:01

Nem szoktam fröcsögni, a véleményemet mondtam el róla, veled ellentétben elfogultság vagy szemellenző nélkül. 14 éve nézek NFL-t, láttam már egyet s mást. A Gientsnek ő a leggyengébb láncszeme szerintem, egy kicsit is jobb irányítóval sokkal eredményesebbek lennének. Arra meg komoly összeget mernék tenni, hogy nem lesz HOF az első körben, hiába a két gyűrű. Szivesen! :)

Isti81
Isti81
Reply to  Nyílméregbéka
2017-02-08 19:05

Nulla tény csak fröcsögés továbbra ! Ja bocs annyi tény, h 14 éve nézel nflt!
Kérdem én ki kérdezte ezt?
Na Pá!

Nyílméregbéka
Nyílméregbéka
Reply to  Isti81
2017-02-08 19:16

Mesélj még kérlek, melyik elit irányító dob még több interception mint TD-t egy idényben? Kérlek taníts még mester! :DDD

Isti81
Isti81
Reply to  Nyílméregbéka
2017-02-08 19:29

Nem tudom, mondd-e neked valamit a Brett Farve ném, mert ő ezt párszor megcsinálta , te nagyokos arról nem beszélve a kedvenced Brady a PO INT leader! Ja ha Eli szerinted annyira közepes, ahogy írod akkor mi Brady a kedvenced, mert Eliék kétszer is földbe állították Bradykédet!

Isti81
Isti81
Reply to  Isti81
2017-02-08 19:32

szerk nyilván Favre

Tamás
Tamás
Reply to  Isti81
2017-02-09 09:13

Nem gondoltam volna, hogy ekkora vitát generálok itt.
Szerintem mindegyik jó irányító elismerem a játékukat. A statokat lehet többféle szempontból nézni, hogy kinek a csapata ki ellen nyert, mennyi yardot passzolt, milyen a TD/INT vagy győzelem/vereség mutatója.

combat
combat
Reply to  Isti81
2017-02-08 19:43

Hogy a fenébe sikerül ezt is Brady vitába belezavarni? Meg minek? A ki vert már meg kit meg nettó baromság, ha nagyon utána nézünk biztos találunk olyan irányító párost akik nem verték még oda vissza egymást, de ez nem érv x év után mindenki vert már meg mindenkit…

Isti81
Isti81
Reply to  combat
2017-02-08 19:50

Speciel Elit Brady SBon nem verte meg ! És hát az a legnagyobb színpad!

combat
combat
Reply to  Isti81
2017-02-08 19:59

SB-n elég kevesen találkoznak, azért ez így nem összehasonlítási alap (arról nem is beszélve, hogy csak egyszerre aktívokat tudnál hasonlítani). Értem én, hogy ezzel lehet ekézni Bradyt, meg csesztetni a Pats szurkolókat, csak
1, nem értem minek
2, akkor már keress valami olyat ami ennél erősebb érv.
Viszont én itt abba hagytam a vitát. Véleményem szerint egy csodás időszakában van az NFL, mert sok igen jó irányítót, és csapatot láthatunk=láthattunk az elmúlt 15 évben. Én örömmel nézem/néztem bármelyik Manning játékát is (bármelyik másik játékosét is) amikor az jó volt.

Isti81
Isti81
Reply to  combat
2017-02-08 20:16

Én ezért nem is szeretek játékosokat összehasonlítani, mert ez nem tenisz! Itt csapatok játszanak nem 1 játékos , de a Patriotsosok többsége szokott mindig ilyenekkel jönni, h brady több SBt nyert nem ő nyerte hanem a Pats, de én is tudok olyan statokat hozni ami szerint Brady nem a legjobb! Szerintem mint csapat a Pats az elmúlt 15 év csapata nyilván , de játékosként Manning a sok rekord 5MVP cím a 7 1st team All Pro cím az magáért beszél

combat
combat
Reply to  Isti81
2017-02-08 20:35

Én Brady-t tartom jobbnak. Te Manninget. Van olyan aki mondjuk Breest. Mind fogunk tudni olyan statokat vagy indokokat hozni, ami minket igazol. Viszont teljesen értelmetlen. Ez pont olyan mint az ízlés.
Én csak azt várom el mindenkitől, hogy ezt tartsa tiszteletben. Lehet vitázni, de nem kell fröcsögni. Egyik oldalon sem!
És bizony lehet úgy is. Közeli barátaim között van Saints, Steelers, Raiders, Broncos, sőt még Dolphins drukker is. Szoktunk vitázni, de valahogy sose sértődés a vége. Az meg amikor kis trash talk megy, az megint csak nem probléma csak tudni kell hol a határ, meg hogy mikor van itt az ideje.

Isti81
Isti81
Reply to  combat
2017-02-08 20:09

TD/Int arány a POban Brady 2.03
Elié a POban pont 2

parapappappam
parapappappam
Reply to  Isti81
2017-02-09 02:48

Mutass Bradyn kivul qb-t ennyi po szereplessel

Róbert Farkas
Róbert Farkas
Reply to  Nyílméregbéka
2017-02-08 19:18

Azt hiszem pár év múlva örülnél neki ha ilyen szintű irányító lenne a Patriotsban majd ha Brady vissza vonul mint Eli, de tudod mit mondok hogy magamnál maradjak Big Ben után most aláírnám ha tudnánk draftolni egy olyan szintű irányítót mint Eli, de Te biztos NFL-t néztél az elmúlt 14 évben? mert ha csak a nagy döntőt nézted akkor rá kell hogy gyere ez az Eli elégveszélyes tud lenni, na tudod bearanyoztad a napom ekkor badarságot rég hallottam még most is röhögök ez jó ” A Gientsnek ő a leggyengébb láncszeme szerintem, egy kicsit is jobb irányítóval sokkal eredményesebbek lennének.” jah egy kis NFL körkép óra csapat nevekből nem Gients hanem Giants vagy esetleg Óriások :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Nyílméregbéka
Nyílméregbéka
Reply to  Róbert Farkas
2017-02-08 19:22

Hűha, találtál egy elütést! Gratulálok, ilyen ellenérvek előtt meg kell hajolnom! :DDD

Róbert Farkas
Róbert Farkas
Reply to  Nyílméregbéka
2017-02-08 19:26

azért a többit is ajánlom a figyelmedbe még ha fáj is az a fránya két elvesztett SB Eli-ék ellen de tudod mit mondok akkor Bradynek és a csapatnak eléggé éghet az arcuk mert egy ilyen rossz irányító ellen veszteni két SB ismétlem kettőt hát na mesélj még :DDDDD

combat
combat
Reply to  Nyílméregbéka
2017-02-08 16:46

Azért tényleg kicsit erős középszerűnek nevezni… Jó irányító, csak nem vezér. Meg ugye, nagy a báttyus árnyéka…

Tamás
Tamás
Reply to  combat
2017-02-08 17:49

Azért nem feltétlen a bátyus árnyéka. Természetesen ha megnézem a statisztikákat akkor Peytoné jobb az alapszakaszban, meg összességében.
A rájátszásban Eli teljesítménye a jobb, még ha a csapata is sokat tett a győzelemhez. PM a rájátszásban 14:13-al Eli 8:4-el áll a győzelem vereség tekintetében. Mindkettőnek 2 SB győzelme van, 4/2 és 2/2 alapon. Peytonnak van egy nagyon durva veresége a Super Bowlon és egy védelem által hozott győzelme.

És igazából lehet bármilyen jó a statisztikád, de csak a győzelem számít. Sok nagyon jó játékos vonult vissza Super Bowl győzelem nélkül.

Isti81
Isti81
Reply to  Tamás
2017-02-08 18:56

A második bekezdéssel nem értek egyet , addig amíg nem nem nyersz 1 vagy 2 SBt addig biztos nagyon fontos, hogy nincs, de ha már van akkor nem számít annyira, hogy 2-3-4-5 egyedül Brady sem nyert volna 5öt. Ráadásul, mindkét Manning jobb mérleggel rendelkezik Brady ellen a POban . Nyert-e Brady 2 csapattal SBt? NEM. Jutott-e SBba 4 különböző HC alatt NEM(1). Mint ahogy az 5 alapszakasz MVP cím ami Peytoné sem hasonlítható a 2höz ami Bradynek van. Vagy a 7 első csapatos All-Pro a 2vel szemben. Oldalakon keresztül sorolhatnám Peyton rekordjait és díjait . a lényeg az , hogy SBt nem aBrady nyeri hanem a csapat amibe a teljes franchise beletartozik . Ha valaki azt mondja Brady jobb csapatban játszott , jobbak voltak az edzői , mint Peytonnak akkor azt mondom ez sajnos így van, de tudtommal ők ketten soha nem játszottak ténylegesen egymás ellen, mert ők egyszerre akkor voltak a pályán amikor meccs végén kezet fogtak. Kétségtelen, hogy Brady mára elit QB lett, de véleményem szerint az NFL franchiseok felében ma azt sem tudnánk ki ő! Brady szerintem Belichick terméke és ő ezt a teljesítményt más csapatban nem tudná hozni. BB ott at agytröszt!

wolandrule
wolandrule
Reply to  Isti81
2017-02-08 21:52

Úristen…. ” Kétségtelen, hogy Brady mára elit QB lett, de véleményem szerint az NFL franchiseok felében ma azt sem tudnánk ki ő! Brady szerintem Belichick terméke és ő ezt a teljesítményt más csapatban nem tudná hozni.”
Minden szavad arany, rég röhögtem ilyen jót.

Isti81
Isti81
Reply to  wolandrule
2017-02-09 10:33

Örülök, h jó napod lett, de azért értelmezd is amit írtam! Kösz!

wolandrule
wolandrule
Reply to  Isti81
2017-02-09 11:15

Értelmeztem, bár nem egyszerű. Brady bust lett volna bárhol máshol, és BB dobja a labdát is helyette.

Isti81
Isti81
Reply to  wolandrule
2017-02-09 12:41

Csapotok felében azt írtam a pontosság kedvéért értem én , h téged csak a Pats érdekel! Cassellel úgy, h beugró volt 11-5 az nem akkora különbség 13-3 v 12-4ekhez képest és idén is nyertetek 3 irányítóval meccset. Szóval igen , Garoppoloval könnyen lehet, h az lesz mint Cassellel és én ha GM lennék nem adnák érte se túl sokat. Ezeket a játékosokat a rendszer teszi naggyá, ha Brady most menne pl Denverbe akkor ott is biztos jó lenne és SB favoritok lennének, de 15 évvel ezelőtt nem lett volna így sokat tanult Brady is Belichicktől .
Nem , de BB draftolja köré a játékosokat , hozza az edzőket és glom keresi az ellenfél gyengeségeit és ezt hatékonyan csinálja. Gameplan kidolgozás stb.

combat
combat
Reply to  Tamás
2017-02-08 19:36

Beszélhetünk objektív tényekről, és lehet azok mást mutatnak, de soha nem fogják annyira tartani mint a bátyját. Lehet nem olyan megnyerő személyiség, vagy bármi miatt, de ő nem lett/lesz akkora sztár sose.

Nyílméregbéka
Nyílméregbéka
Reply to  combat
2017-02-08 19:08

Inkább azt mondanám, hogy pont vezérnek még jó, de meccsek mennek el rajta sokszor, akkora homályokat dob, hogy rossz nézni. Nagyon rossz döntéseket tud hozni. Nem hinném, hogy Rogersszel, Brese-zel vagy Big Bennel egy lapon emlegetik valaha is. Azért kiváncsi lennék, ha annak idején nem cserélnek a Chargersszel, mire jutott volna a Giants Rivers-el :)

Isti81
Isti81
Reply to  Nyílméregbéka
2017-02-09 10:34

Én is Tomikát a Brownsba

malkav
malkav
Reply to  Tamás
2017-02-08 22:45

Ezzel a hozzáállással kiesett az összes AFC irányító hiszen ők nem játszhatnak TB-vel SB-t

malkav
malkav
Reply to  Tamás
2017-02-08 22:55

P Maning 3
Flacco 2
Sanchez 1
Plummer 1

Csak a mihez tartás végett…

Dislike
Dislike
2017-02-08 23:10

Jó látni, hogy isti81 nem csak a bowl.hu Pats topicjában nyomja a showder klubbot.

bjeela
bjeela
2017-02-09 07:47

Tony Dungy szakértelméről csak annyit, hogy az NFL történelmének egyik legjobb QB-ja mellé képtelen volt egy legalább közepes védelmet szervezni 11 év alatt, ami determinálta a Colts tragikus PO teljesítményét. Tehát nehogy már őt tekintsük mértékadónak ebben a témában. Ami pedig a “ki a legjobb QB” kérdést illeti: ez a legértelmetlenebb kérdés, amit fel lehet tenni egy csapatjátékban. Ugyanis megválaszolhatatlan. Nincs az a statisztika, ami visszaadhatná azt a pluszt, amit egy kiváló klubtulajdonos, egy zseniális GM, egy tökéletes HC és edzői stáb jelent, nem beszélve a jól irányított és egyénileg is kitűnő játékostársakról. Azon mérni egy játékos teljesítményét, hogy mennyi díjat szerzett, majd a díjak számával példálózva azért helyezni előrébb a másiknál azért ökörség, mert egy QB sosem nyer mérkőzést. És egy HC sem nyer soha meccset. Közösen érik el az eredményt. Tessék csak megnézni, hogy milyen mélységes tisztelettel beszél Brady Paytonról, Aaronról, Breesről és a többi ikonikus kortárs QB-ről. Ugyanis ő pontosan tudja, hogy ezek a játékosok, ha ugyanolyan feltételek közé kerülhettek volna, mint ő simán elérhették volna azt az eredménysort, mint ő. Félreértés elkerülése végett ez egy cseppet sem kisebbíti Tom Brady fantasztikus teljesítményét. De csak ebben a korban is akad olyan QB, nem is egy, aki megüti azt a színvonalat – uram bocsá’ jobb -, mint Tom Brady. Nem véletlenül nézi meg Tom – bármennyire is fáradt – ARod meccseit, mert ARod annyira zseniális, hogy minden pillanatban lehet tőle tanulni valamit. Vagy Payton kötelességtudását és elképesztően felerősített, kikezdhetetlen memóriáját és játékolvasási képességét, vagy Brees érthetetlen precizitását, pedig csak egy nevetséges kis dühöngő törpe. ;) Tom korának egyik legjobb QB-ja, de egy kivételes vezetés/edzői stáb/csapat tagja és ennek köszönheti kivételes eredménysorát, nem pedig földöntúli képességeinek. Nemhogy az NFL történelmének legjobb QB-ja, de még a kortársai között sem a legjobb. De vitathatatlanul qrva jó.

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

36
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x