Connect with us

Hír

Aki a meccs elején ott lesz, az fog elkapót játszani

A Baltimore Ravens támadóegysége nem megsértve őket (no offense…értitek?) korántsem volt túl biztató. Ezúttal pedig már az a poszt is kiürült, ami eddig még legalább szolidnak volt mondható. A sérüléshullám tovább folytatódik tehát a Ravensben.

A Ravens a szezonnak a nem túl veretes Maclin-Wallace-Perriman trióval vágott neki a szezonnak, akik azonban mindhárman kiestek mostanára. Maclin második mérkőzését hagyta ki vállsérülés miatt, Perrimannek pedig a Bears, míg Wallacenak a Vikings ellen kellett otthagynia a pályát. Ezeknek hála a csapat legjobb elkapója Michael Campanaro maradt, egészen idáig. Campanaro ugyanis nem edzett a napokban egy vállsérülés miatt, amivel már tényleg kilátástalan a Baltimore elkapó-helyzete. Tudja ezt jól John Harbaugh is:

Aki éppen kifut a pályára a mérkőzés kezdetén, na, ők fognak játszani. Egészen addig én sem fogom tudni.

nyilatkozta a csapat vezetőedzője. Borúlátó hozzáállása abszolút megérthető, jelenleg a csapat a Chris Matthews, Chris Moore, Griff Whalen trióval karistol, aminél talán 1-2 college-csapat is tudna jobbat felmutatni (Martavis figyelsz?).

A Ravens támadósorától tehát aligha várhatunk sokat az elkövetkező hetekben, hiszen támadófal, elkapók és futók nélkül elég nehéz előre haladni. Még jó, hogy a csapatnak egy elit irányítója van…

70 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
70 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Sestertius
Sestertius
2017-10-25 07:18

A Ravens a szezonnak a nem túl veretes Maclin-Wallace-Perriman trióval vágott neki a szezonnak, akik azonban mindhárman kiestek mostanára.
Ebben a mondatban két hiba is van.. a szóhalmozáson túl, nem gondolnám, hogy ne lenne veretes a névsor.. egy első körös Wr aki idén volt először egészséges.. valamint két veterán 1000+ yardos szezonokkal… mutass nekem mondjuk 15 csapatot (liga felső fele), ahol ez megvan…
Ha nincs 15 csapat, akkor mit jelent nálad a ‘veretes’ szó?
OBJ és Evans egy csapatban már az?

acsdav2
acsdav2
Reply to  Sestertius
2017-10-25 08:16

Akik biztos rosszabbak: Jets, Bills,Browns,Bears,Lions, 49ers, Cardinals, Rams akik hirtelen eszembe jutottak. De a Chiefs, Eagles, Panthers, Jaguarst se mondanám jobbnak. Szerintem egy jó középmezőnybe elhelyezhetjük a Ravens WR gárdáját.

katonadani
Reply to  acsdav2
2017-10-25 10:25

Lions jobb, 9ers kb egál, Cards jobb, Rams jobb. A kérdőjelesek közül mind jobb. Bottom 5-7 ez az elkapó brigád a Ravensnél

acsdav2
acsdav2
Reply to  katonadani
2017-10-25 11:09

Na, ne! :D Lions? Marvin Jones és Golden Tate se rossz, de igazán 3.számú nincs is. Cardinals? Fitzgerald még mindig jó, de JJ Nelson és Jaron Brown se annyira jó. A Ramsben Watkins tényleg jó, de Woods és Cooper Kupp is a McVay varázslat miatt szerepel jól. A Chiefsnél én nem tudok Hillen kívűl jó elkapót mondani. Az Eagles jobban átgondolva tényleg jobb, kicsit még a tavalyi szezon maradt meg bennem. Panthersben szerintem csak Benjamin és Funchess akik jók, 3.számut ott se tudok mondani. A 9ersben Garcon jó, de az a Goodwin a 2.számú akinek a legjobb évében összejött 431 yard.

renningan
renningan
Reply to  acsdav2
2017-10-25 11:17

Az a lényeg, hogy Wallace és Maclin csak a Ravensben lehetnek első vagy második számú elkapó, a liga legtöbb csapatában még a harmadik számú poszt se lenne garantált. Ne vicceljünk már.

Szar ez a Ravens WR-sor és eddig is csak Steve Smith zsenialitása miatt tűnt úgy, hogy nem. Persze nyilván fájó, hogy Wallacék kiestek, mert azért a sokadik gyakorlócsapatos WR-eknél nyilván jobbak, de ennyi.

Az meg, ha van két jó elkapód és nincs harmadik, az nem igazán érv, amikor a Ravensnek egy jó sincs és nem is igazán volt :D Ami jó (DEF), az jó, ami szar, az pedig szar, ez van

acsdav2
acsdav2
Reply to  renningan
2017-10-25 14:42

Egyikük se prototípus WR1 ez tény. De, hogy WR3-ak sem lennének sok csapatban, szerintem ez hülyeség. Mindketten tisztes WR2-k. Nézd meg a fentebbi hozzászólást, hogy ők ketten 5 1000+-os szezont tudnak felmutatni. Ők nem lennének jó WR-k?

WarYou
WarYou
Reply to  acsdav2
2017-10-25 20:35

igen, because fuck you that’s why. ez az ervrendszer

Sestertius
Sestertius
Reply to  katonadani
2017-10-25 11:40

nem az idei teljesítményről volt szó!! hanem a névsorról, amivel nekivágtunk a szezonnak…
ha jól rémlik épp te ekézted az Eagles WR corps-ot preseasonben….

ha az idei teljesítményt nézzük, akkor igaz a dolog.. de ha a cikk állítását, akkor hülyeség..

Sestertius
Sestertius
Reply to  acsdav2
2017-10-25 11:36

Tökéletesen egyetértek

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Sestertius
2017-10-25 11:46

Nekem a középmezőny pocsolyája nem igazán a veretes kategória.

Sestertius
Sestertius
Reply to  Kopi3.14
2017-10-25 11:54

ok, nincs ezzel baj, csak azt hittem az elitnek nem a veretes a szinonímája

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Sestertius
2017-10-25 15:43

Azért az elit és a középmezőny pocsolyája között is van kategória, a veretes azért már az átlagból kiemelkedőt jelent.

Boci
Boci
Reply to  Sestertius
2017-10-25 08:50

perriman attól hogy első körös volt még ordas nagy bust illetve wallace és maclin is bőven rossz függetlenül attól, hogy régebben volt 1-2 jó szezonjuk… a cikk megállapítása helyes, jelen formájukban mindegyikre leginkább a pocsék jelző alkalmazható.

Sestertius
Sestertius
Reply to  Boci
2017-10-25 11:35

Arról volt szó, hogy a szezonnak a nem túl veretes névsorral vágtunk bele.. a névsor szerintem veretes.. az idei teljesítmény nem az

combat
combat
Reply to  Sestertius
2017-10-25 11:58

Na kigyűjtöttem tessék szemezgetni!

Csapat (össz 1000+-os év)
Név – Az év amikor 1000+ fölé jutott

Cardinals (9)
Larry Fitzgerald 05 07 08 09 10 11 15 16
John Brown 15

Falcons (4)
Julio Jones 12 14 15 16

Ravens (5)
Jeremy Maclin 14 15
Mike Wallace 10 11 16

Bills (0)

Panthers (4)
Greg Olsen (TE) 14 15 16
Kelvin Benjamin 14

Bears (1)
Kendall Wright 13

Bengals (5)
A.J. Green 11 12 13 14 15

Browns (2)
Kenny Britt 16
Josh Gordon 13

Cowboys (7)
Dez Bryant 12 13 14
Jason Witten (TE) 07 09 10 12

Broncos (8)
Demaryius Thomas 12 13 14 15 16
Emmanuel Sanders 14 15 16

Lions (2)
Golden Tate 14 16

Packers (5)
Randall Cobb 14
Jordy Nelson 11 13 14 16

Texans (2)
DeAndre Hopkins 14 15

Colts (4)
T.Y. Hilton 13 14 15 16

Jaguars (2)
Allen Hurns 15
Allen Robinson 15

Chiefs (1)
Travis Kelce (TE) 16

Chargers (4)
Keenen Allen 13
Tyrell Williams 16
Antonio Gates (TE) 05 09

Rams (1)
Sammy Watkins 15

Dolphins (2)
Jarvis Landry 15 16

Vikings (1)
Michael Floyd 13

Patriots (7)
Brandin Cooks 15 16
Julian Edelman 13 16
Rob Gronkowski 11 14 15

Saints (1)
Micheal Thomas 16

Giants (11)
Odell Beckham Jr. 14 15 16
Brandon Marshall 07 08 09 10 11 12 13 15

Jets (0)

Raiders (4)
Michael Crabtree 12 16
Amari Cooper 15 16

Eagles (3)
Alshon Jeffery 13 14
Torrey Smith 13

Steelers (5)
Antonio Brown 11 13 14 15 16

49ers (2)
Pierre Garcon 13 16

Seahawks (4)
Doug Baldwin 15 16
Jimmy Graham 11 13

Buccaneers (8)
DeSean Jackson 09 10 13 14 16
Mike Evans 14 15 16

Titans (5)
Eric Decker 12 13 15
Harry Douglas 13
Delanie Walker 15

Redskins (1)
Terrelle Pryor Sr. 16

WarYou
WarYou
2017-10-25 11:37

ezaz, rugjatok belejuk megegyszer. kick ’em when they’re down.

KGYM
KGYM
Reply to  WarYou
2017-10-25 12:06

Hát máskor nem tudnánk beléjük rúgni, mikor lenn vannak. Úgy nehéz, most jó.

WarYou
WarYou
2017-10-25 12:56

comment image

hand
hand
2017-10-25 20:00

http://www.baltimoreravens.com/team/roster.html
…tudom ajanlani,hogy kicsit tisztabban lassanak nehanyan,hogy akkor mennyi serult is van “pontosan” … “Csak” kb. 7,aki kezdo lett volna es ehhez – az amugy 15 ,ismetlem TIZENOT – jonnek hozza a “heti” serultek.
Koszonet ,ja es persze “no offense”,mert az olyan trendi.

WarYou
WarYou
Reply to  hand
2017-10-25 20:12

hagyd, itt az a meno ha lehet INCSELKEDNI a szerencsetlen csapatokkal. es meg utana leoktatnak hogy tevagyahulye.

WarYou
WarYou
2017-10-25 20:15

ugyanitt varjuk az objektiv cikket a “ray lewis gyilkos” temakorben

WarYou
WarYou
Reply to  WarYou
2017-10-25 20:19

egyeb temaotleteim: “ozzie csak alabamabol draftol”, “harbaugh osszejatszott a tesoval a superbowlban”, meg hat biztos tudok meg nelkulem is kreativnak lenni. de vigyazzatok hogy eleg vicces legyen.

WarYou
WarYou
Reply to  WarYou
2017-10-25 20:41

meg a mai vilagban ujrafellangolo szokasnak megfelelo anti-PC kornyezetu amerikai oldalakon is bengals/steelers/egyeb fanok jonnek at a ravens boardra huledezni hogy hat bakker jobb lett volna titeket ugy megverni hogy nem a takaritonok jatszanak.

itt meg no offense, HIHI. nincs elkapo. HAHA. aki van, azis szar. HUHU. amikor volt, akkor is szar volt. HOHO.

mindegy,

katonadani
Reply to  WarYou
2017-10-25 20:22

Az objektív abban a témakörben az lenne, hogy nincs bizonyíték, így ártatlan, többet meg nem tudunk (nagyjából).

Az FK!-nak mellesleg sosem volt célja, hogy mindenben objektív legyen. Ha rajtam/rajtunk múlik nem is lesz. Rengeteg dolgot nem lehetne megírni / sokkal rosszabbul lehetne megírni vélemények nélkül, csak objektív mutatókkal. Mennyire unalmas lenne már egy összefoglaló csak a statisztikákat leírva? Vagy egy beharang csak múltbeli dolgokat említve? Vagy egy erősorrend csak a mérleget figyelembe véve. És még sorolhatnám.

WarYou
WarYou
Reply to  katonadani
2017-10-25 20:38

nyilvan. hiszen “közöltünk egy hírt, hogy a kezdők játéka erősen kérdéses”. de mi mind felreertettuk.

tolem legyetek olyanok amilyenek akartok. de most az objektivitas alcaja moge bujni mar keso.

ha en mondjuk vikings fankent irok egy cikket hogy HAHHAAA az a nyomorult rodgers man dejo hogy man nincs, vegre valami hasznos is tortent, es utana aztmondom hogy jaaa hat en csak probaltam szurkalodni egy kicsit es aki nem erti az hulye, akkor az rendben van?

katonadani
Reply to  WarYou
2017-10-25 20:43

Hol bújtam az objektivitáa álcája mögé? Ott, hogy azt mondtam, hogy nem is akarunk objektívek lenni?

WarYou
WarYou
Reply to  katonadani
2017-10-25 20:54

en a felseges tobbes szamot hasznaltam mert hirtelen megjelent idelent egy fel liganyi GM hogy helyretegyen minket.

a masik kerdesre meg nemkell valaszolni.

katonadani
Reply to  WarYou
2017-10-26 17:34

Azt sima trollkodásnak vettem, így nem válaszoltam. De eléggé más dolog a kettő. Nem örültünk senki sérülésének, nem is nevetett senki azon h megsérült valaki. A packersön is élcelődünk, h rodgers nélkül nem lesz PO. A Colts a legrosszabb kerettel rendelkezik Luck nélkül, ezt többször leírtam. A Ravens meg gyenge támadóoldalon, gyenge elkapókkal. És nem a sérülések miatt egyáltalán.

combat
combat
2017-10-25 20:21

Kicsit kiborult itt a bili.

Azzal egyet értek, hogy meg kéne különböztetni a vélemény cikkeket (amibe igen is férjen bele a focrizás, idiótázás, szidás, (meg aztán szabaduljon el a káosz a komment szekcióban, fene bánja), meg az objektív cikkeket.
Innentől bárki olvassa tegye azt úgy, hogy az ami vélemény lehet egyoldalú vagy akár igazságtalan .
Valóban kár megbántani az ilyen fél objektív cikkekkel azokat akik nem csípik az iróniát, vagy olyanok mint az átlag Pats drukker (ti. a Patsat csak ők szidhatják, de ők aztán Istent, embert nem ismerve…).
Viszont igen is lehet ironizálni, húzni a másikat, szubjektívnek lenni, és ennek is teret kell engedni. Azok akik nem bírják az ilyet, csak úgy mint a spoilerek esetén, legyenek időben figyelmeztetve, hogy ez most nem egy lélekkímélő, PC cikk lesz.
Persze a cikkeken lehet majd itt is egymásnak esni, de akit az ilyen nem érdekel legalább átugorhatja.

renningan
renningan
2017-10-25 22:35

Bazki, de túlérzékenyek itt egyesek, be kell szarni rajta, az “objektív” érv pedig továbbra is a világ csodája :D

Voltam én már sok mindent. Volt olyan Ravens drukker, aki azzal vádolt, hogy részt veszek a csapat globális lejáratásában. Volt, hogy ugyanazért a cikk miatt szólt be nekem a Steelers és a Ravens drukker is, mert szerinte elfogult vagyok a másik csapattal szemben. Volt olyan Lions drukker (én Lions drukker vagyok), aki azt állította rólam, hogy utálom a Lionst. Voltak olyanok, akik azzal vádoltak, hogy Packers fan vagyok (bruhahahahahahahaha :D). Voltam én már Pats fan és Pats hater is, rúgtam már bele ki tudja, hány csapatba, ha az olvasókat kérdezitek.

Ez a baszott nagy objektivitás, amivel egyesek jönnek, mindössze annyi, hogy ha az ő véleménye eltér az enyémtől, akkor az enyém nem objektív, ha véletlenül egyezik, akkor meg fasza vagy öcsém. Pláne, hogy ugyanazt az objektív/szubjektív cikket nemhogy két ellentétes csapatnak szurkoló rajongó képes teljesen különbözően értelmezni, de még az adott csapat szurkolói is.

Nem lehet olyat írni, ami mindenkinek jó. Ez van, fogadjátok el, nem attól nem lesz objektív valami, hogy te nem értesz vele egyet, és nem attól lesz az, ha igen. Sokan pedig kurvára ez alapján ítélik meg a dolgokat :D ha azt írom, hogy egy játékos szar, mert láttam a meccseit és szerintem szar, akkor az, aki nem ért vele egyet, előkotor olyan statokat, amikkel megcáfol, még ha azok a statok alapból szart sem érnek (nem mintha tévedhetetlen lennék, csak a jelenségre akarok rávilágítani). Ha pedig statokat hozok, hogy valaki szar, akkor az ultimate érv az, hogy nézz meccseket, ne csak statisztikákat. :D Így próbálj meg megfelelni az igényeknek :D

Ha szar a csapat, akkor minden jobban fáj. Én már csak tudom, alapvetően szar csapatnak szurkolok. A különbség az, hogy én nem küldöm el az anyjába azt az nfl.com-ost, aki csak a 16. helyre tette a Lionst a power rankingjében, ahogy azzal sem tudok mit kezdeni, ha valakinél nem top10-es vagy 16-os irányító Stafford :D

Vagy megtanulja kezelni valaki az eltérő vagy negatív véleményt, vagy nem. Utóbbival nincs mit kezdeni, annak a felszopó cikkek úgy sem maradnak meg, hiába jut egy negatívra 10 pozitív, csak a negatív ragad meg. Ennyi.

Renningan (minden csapat hatere és imádója, attól függően, kit kérdezel)

combat
combat
Reply to  renningan
2017-10-25 23:21

Dehogynem küldöd el. Te is leírod, hogy Stafford miért jobb szerinted. Vagy hogy igen is ott a helye a PO 13. helyén (mert ugye te se gondolnád hogy annál magasabbra lehetne rangsorolni!).
Lehet vitázni és Sestertius speciel szokott is (most nem az össze-vissza hápogásra gondolok, hanem érvelésre). Szerintem egyszerűen csak arról van szó, hogy kicsit besokaltak az emberek, nyilván ha minden összejön és még viccet is csinálnak az emberből vagy a csapatából az szarul esik.
Ilyenkor mindenki mond mindenféle baromságot és fröcsög föl a szar…

renningan
renningan
Reply to  combat
2017-10-26 09:17

Igen, leírom, hogy miért jobb szerintem :D elküldeni még soha nem küldtem el sehová :D

touchdown29
touchdown29
Reply to  renningan
2017-10-26 13:22

“ő véleménye eltér az enyémtől, akkor az enyém nem objektív” Ezt senki nem mondta.

“Még jó, hogy a csapatnak egy elit irányítója van…” Komolyan azt gondolod, hogy ez objektív?

Te mit szólnál ahhoz, hogy ha egy Lions-t fikázó cikkben olyan lenne beleírva például, hogy a Detroit-nak csak a PO-ig kell eljutni, onnan Stafford majd megoldja. Vagy lehetne hencegni a hail mary-n még sem teszi senki. Vajon miért?

Everlast77
Everlast77
2017-10-26 14:00

A Ravens szurkerek mióta lettek ilyen érzékenyek? Nem a cikk miatt kellene hőbörögni, hanem a vezetést elküldeni az anyjába, mert kb harmadik éve kórház válogatott, Flacco “elit” fizetését csak toszogatják, Ozzie finoman szólva is kérdésesen draftol az utóbbi időben, játékhívások támadó oldalon, a védelem inkább öregszik mint nem, stb. Perrimen-től meg ha bárki bármit várt ebben az évben….hát nem tudom :) Amúgy no offense ;)

FitzMagic
FitzMagic
2017-10-26 14:48

Te jó ég mi történt itt… Nyugalom srácok, ez a cikk teljesen korrekt, semmi kifejezetten bántó vagy megalázó dolog nincs benne. Egyszerűen nem értem a reakciótokat, olyan mintha szándékosan trollkodnátok :D. Itt 10-ből 9 cikk ilyen, ezért olvassuk, mert az összefoglalót és a statisztikákat 100 másik oldalon elérhetnénk. Ez a minimális szubjektivitás és tréfa hadd férjen már bele…

katonadani
2017-10-26 17:09

Amúgy mi ez a hatalmas ravens sérülés-kifogás? Vagy kiakadás h sérült a teljes offense kezdő? IRen Yanda van, mint meghatározó játékos és kész. Két kiegészítő RB, akiket persze lehetne használni de nem világmegváltó játékosok közel sem.

Védelemből Youngot lehet max említeni meg h Williams kihagyott pár meccset. Azért ettől ne dőljön már egy csapat a kardjába…

KidInk789 .
KidInk789 .
2017-10-26 19:00

Na ezen még én is meglepődtem mennyire kiverte a biztosítékot pár embernél ez a cikk.:D A Ravensnek van a legtöbb sérültje a ligában tudtommal,ez igaz,szerintem Perriman ordas nagy bust,ha játszik se bírja elkapni a labdákat,a hosszú labdáknál ami elvileg az erőssége kéne hogy legyen a gyorsasága miatt,droppol,állandóan.Így nem tudom azt mondani egy elsőkörösre ,hogy 3.éve már ha jól emlékszem,hogy ne lenne bust(igaz sok sérülés stb,ettől még az…) Maclin meg Wallace is már túl van a “fénykorán” és egyáltalán nem Smith vagy “elit” elkapók,szerintem egy középmezőnyt alkotnak.A fal is gyengült,főleg Yanda kiesésével,de kövezzetek meg ezzel hogy RB hiány is van,én kicsit örülök,mert szerintem Collinsban sok potenciál lehet(Mondjuk Dixont is várom már vissza).A D meg szerintem simán elit lenne,de az hogy a meccsnek a nagyján fent vannak,mert ez az O,ami checkdown passzokra van épülve,egy rohadt nagy hulladék.Amikor 3&8ra jön egy 1-2yardos oldalpassz blokkok nélkül Allennek,vagy akár Watsonnak/bármelyik TEnek,és rögtön a nyakán 3 védő,ez egész egyszerűen teljesen kiveri a biztosítékot,hogy 10 ilyen esetből 8 ez…és ez bizony OC hiba nálam.Kubiakkal miért volt egész türhető az O,sőt? Ott Flaccora se volt panasz,kreatív volt az egész,volt futójáték.Az meg hogy miért van Flacconak ekkora fizuja,az meg egyértelmű.Mutasson bárki egy olyan QB-t aki olyan PO statot pakolt le valaha is az NFLben mint 2013 januárjában Flacco.Hiába mondom hogy Carr,vagy Stafford ,vagy Ryan vagy bármelyik jóval feljebb rangsorolt irányító jobb nála,ha egy ilyen szezont letol valaki szerintem érthető hogy zsíros szerződést adnak neki,nyilván Ozziek se tudták,hogy Flacco mennyire visszaesik,de ha ott nem tolnak alá szerződést egy ilyen sor után,akkor? Más kevesebbért kapja a nagy szerződéseket,miért is? Alapszakasz parádéért? Aztán a Play offban meg lesnek mint hal a szatyorban.Ezzel nem akarom védeni Flaccot,mert szerintem sem elit,de még így is a liga középmezőnyében sorolnám.A D-re rátérve meg,meglepő hogy a tavalyi legjobb futás elleni védelem a legrosszabb,és a tavalyi szar passzelleni védekezés pedig elit lett,talán van valami köze? Nem hiszem hogy Jernigan távozása lenne.Viszont,ez ellen a secondary ellen nem nagyon szeretnek dobálni az irányítók,a D folyamatosan pályán van a már említett impotens Off 3&és lófasz után,és elfáradnak,erre rájön hogy rohadt sokat futnak,én a D nyakába nem varrnám semennyire sem a dolgot,sőt.Még a futás elleni védekezésére sem.Flaccot védve még azzal,hogy a fal is egy raklap trágya,ha egy 3.és kicsit hosszabbra az ellenfél egy blitzet hív,teljesen nyert ugye van,mert 2mp alatt Flacco nyakába van 2védő…Mondjuk persze Flacco a “vezér”,neki kell tartania a hátát,csak hát az OC kritikán aluli,a fal is trágya,és a Collegeos hasonlat is helytálló lassan…Szóval lényeg a lényeg,szerintem annyira nem kiborító ez a cikk:D

70
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x