Connect with us

Hír

BREAKING: Hoppon maradt a Colts, McDaniels marad New Englandben!

A Colts ma bejelentette az új főedzőjét, a Patriots OC Josh McDanielst. Azonban a támadókoordinátor mindezt nem viszonozta, mégpedig azért, mert köszönte szépen, inkább marad New Englandben.

 

 

Hogy ez miért történt így, nehéz megmondani, de két fő lehetőséget lehet elképzelni. Az egyik az, hogy Bill Belichick visszavonul idén vagy legkésőbb jövőre (ki tudja, talán a vereség miatt, vagy esetleg mégis van igazságtartalma az ESPN riportjának), McDaniles pedig átveheti a Patriotst, ahol kis szerencsével még lehúz 1-2 évet Tom Bradyvel. A másik pedig az, hogy esetleg rossz híreket kapott Andrew Luckról, nélküle pedig már közel sem annyira vonzó a Colts.

 

Akárhogy is, egy biztos: a Colts kereshet magának új vezetőedzőt (mi és még millió médium pedig fölöslegesen írt értékelést róla, bár szerintem ezzel csak a Colts járt jól).

157 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
157 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Debreceni József
Debreceni József
2018-02-07 05:55

Ezt megszívta a Colts/ennyi volt a bostoni dinasztia? Még a végén az ESPN beletrafált?

rowi
rowi
2018-02-07 06:11

mondjuk arról voltak ám még pletykák később, hogy az a bizonyos espn cikk nagyjából megfelelt a valóságnak…

realface
realface
2018-02-07 06:16

Együttérzek a Colts fanokal, de talán hosszú távon a ők a szerencsésebbek és remélem sikerül gyorsan találniuk egy jobb HC-t, ehelyett a “JELLEM BAJNOK”.helyett. Elnézést a Pats fanoktól, de ez egy igazi nagy tahoság volt McDanielstől. Valamint nagyon remélem, hogy ezek után, soha, sehol, nem kap HC munkát. Na jó a New Englandben lehet, hogy fog, viszont ott meg a tényleg ultra zseniális Bill Belichick után, csak megbukni lehet majd, vagy egy másik zsenivel pótolni, de JMC nem az! Igy nagy karriert ott sem jósolok neki…

rowi
rowi
Reply to  realface
2018-02-07 06:29

igen, ezzel szerintem is elvágta magát máshol. ha nem lesz a new england hc-je két éven belül, akkor egy jó darabig máshol se fog kelleni

Gábor Kakuszi
Gábor Kakuszi
Reply to  rowi
2018-02-07 07:03

Majd meglátjuk, hogy Luck milyen állapotban lesz, utána lehet értékelni. Az is lehet, hogy egy év kiképzés után átveszi BB helyét. Brady meg úgy tűnik, hogy nem viccel ezzel a 45 éves korig akarok játszani dologgal.

rowi
rowi
Reply to  Gábor Kakuszi
2018-02-07 07:13

most azt olvastam, hogy kraft győzte meg. ha tényleg így van, akkor ennek van értelme, bb még kitölti a szerződését jövőre, aztán jmd átveszi 19 tavaszán, a folytonosság biztosított. ez jó jmdnek, mert ismerős terepen bizonyíthat. az viszont nem biztos, hogy bradyt is megkapja, mert 19 nyarán az öreg már 42 éves lesz… akikkel viszont most igazán jól kiszúrt az az új stábja indianapolisban, akik már aláírtak. ez persze a coltsnak is szar most, mert úgy kell új hc-t leakasztani vhonnan hirtelen, hogy a stáb már adott

Gábor Kakuszi
Gábor Kakuszi
Reply to  rowi
2018-02-07 07:17

Csak 42 lesz… :-)

István_Szamos
István_Szamos
Reply to  rowi
2018-02-07 10:26

Állítólag Ballard farzsebében van még egy név, amit a személyét a belső dolgokra rálátó újságíróknak sem sikerült kideríteni. Ezzel együtt kérdés, hogy a frissen szerződtetett kordinátorok maradnak-e (akiknek állítólag JMD ugyanúgy nem szólt).

katonadani
Reply to  István_Szamos
2018-02-07 10:29

Toub?
Vagy valamelyik Eaglesös?

István_Szamos
István_Szamos
Reply to  katonadani
2018-02-07 10:39

Nem tudni.

Toub és Reich neve forog. 3 interjú lesz a köv. 24-48 órában.

István_Szamos
István_Szamos
Reply to  katonadani
2018-02-07 10:50

Ja és még Matt Rhule is Baylorról.

shadowhawk
shadowhawk
Reply to  katonadani
2018-02-07 11:46

Leslie Frazier neve is felmerült a Billsből.

rowi
rowi
2018-02-07 07:46

for the record, de 99-ben belichick is hasonlót művelt a jetsszel, csak ő már alá is írt, és a sajttájon jelentette be másnap, hogy akkor ő lemond. szóval mcdanielsnek volt honnan tanulnia.

combat
combat
Reply to  rowi
2018-02-07 09:58

For the record:

Pontosan nem tudom mi történt akkor, de amiket én olvastam kicsit árnyalják a képet:
Mielőtt Parcells-t kinevezte volna a Jets 6 napig BB-t nevezte meg mint leendő főedzőt (mondjuk ez sem volt szép).
Parcells lemondott a HC állásról, hogy GM legyen és volt egy kitétel, vagy korábbi megállapodás, hogy Parcells lemondását követően BB lesz a HC (tehát nem kellett elfogadnia, vagy döntenie, szóval nem volt hitegetés és semmi egyéb).
Csakhogy ennek nem nagyon örültek akkortájt a Jetsnél, meg a szurkolók sem. Még olyat is olvastam, hogy Parcells is győzködte Kraftot, hogy vigy el valahogy BB-t.

Maga a bejelentés így történt valóban, de itt is több volt a háttérben mint amiről tudhatunk. Persze ez egy jó sztori amivel lehet hergelni a saját közönségünket (mind a Jets, mind a ti részetekről).

rowi
rowi
Reply to  combat
2018-02-07 10:32

most jól leírtad, hogy az miért történt, de ettől a lényeg még az, hogy a bejelentős sajjtájon mondott le

combat
combat
Reply to  rowi
2018-02-07 10:50

Mert amit írsz az hangulatkeltés. Pont olyan mint amikor kiaragadunk egy mondatot a szövegkörnyezetből, és úgy állítjuk be csak az hangzott el. Ezzel lehet választásokat nyerni mondjuk, de attól még pusztán hangulatkeltés…

Példával :
Tegnap K. Béla egyszercsak hírtelen irányváltással áthajtott autójával a szembe sávba és ott karambolt okozott.
Ez a kiragadott mondat egészen nem ugyanolyan ha a teljes szöveget leírjuk:

Tegnap K. Béle egyszercsak hírtelen irányváltással áthajtott autójával a szembe sávba és ott karambolt okozott. Kiderült, hogy a szabályosan közlekedő jármű elé egy kisgyermek figyelmetlenség miatt kilépett. Szerencsére az autó sofőrje még időben reagált így nem történt tragédia. A gépjárművek utasai és a gyermek is jól vannak.
Szóval JMD esete meg BB eset abban hasonlít, hogy mindketten egy pódiumon jelentették be (eközben ráadásul két szemük, két fülük, és egy orruk volt…), csak épp a bejelentések háttere és környezete nem ugyanaz. De igazad van a pódiumon való bejelnetést bizonyára BB-től tanulta JMD is!

Józsefné Varga
Józsefné Varga
Reply to  combat
2018-02-07 11:15

Figyelj, az okok lehetnek sokfélék, akár még érthetők és elfogadhatók is. De ha már az életből veszel példákat: szerinted, ha a menyasszony meggondolja magát (szíve joga), akkor az a fair megoldás, hogy az oltárnál mond nemet, az ünneplő násznép előtt? ;)

combat
combat
Reply to  Józsefné Varga
2018-02-07 11:30

Mármint BB vagy JMD esetében?

Én a mostani dolgokról nem írtam, csak hogy a két eset messze nem ugyanaz.

Józsefné Varga
Józsefné Varga
Reply to  combat
2018-02-07 12:20

Tkp. mindkettő. BB tényleg az oltár előtt mondott nemet, JMD meg úgy, mintha a vőlegény nagy nyilvánosság előtt bejelenti, hogy “ezzel a csajjal összeházasodunk”, amire ő bekiabál, hogy “velem aztán nem!” :)
A két eset különben nyilván más, ezt nem is vitattam.

combat
combat
Reply to  Józsefné Varga
2018-02-08 10:08

JMD esetében (legalább is abból a piciből amit mi tudhatunk) helyes a példa (jót röhögtem). Mondjuk nekem gyanús, hogy az addig csodaszépnek hitt vőlegényről kiderült közben, hogy impotens (Luck állapotára gondolok, de ne legyen igazam!).
BB annyiban más, hogy neki folyamatos volt a szerződése. Tehát ott ő nem dönthetett. Mondjuk kötsz egy szerződést álmaid nőjével, hogy egyszer majd elveszed, de időközben kiderül, hogy annyira nem is álmaid nője, viszont a szerződés miatt muszáj elvenned.
Magában abban igazat adok mindenkinek, hogy lehet ezt finomabban csinálni, és nem ezeket az alkalmakat használni erre. (Mondjuk szerintem nem véletlen, hogy így csinálják, nyilván ez is jelzés, vagy reakció valamire…).

Józsefné Varga
Józsefné Varga
Reply to  combat
2018-02-08 10:39

Nekem is mód a furcsa. Előfordulhat, hogy az ember nem tudja tartani a szavát, vagy a körülmények változnak, de akkor becsülettel bele kell állni a dologba. Ha tényleg Luck az ok, akkor JMD miért nem mondta meg? Vagy ha valami titoktartás köti, akkor annyit, hogy “Sajnálom, de a megegyezéshez képest teljesen más körülmények vártak volna Indianapolisban, ezt így nem tudom elfogadni.” Bőven elég lett volna ennyi, a sorok között mindenki tud olvasni.
Így meg annyit tudunk, hogy azért nem vállalta, mert csak , oltárian kibaszva ezzel Coltsszal, akik JMD miatt lemaradtak az időközben máshova igazolt jó edzőkről és most várhatják a csodát és talán még jobban kitolva azokkal az edzőkkel, segédekkel, akik miatta írtak alá oda és most várhatják, hogy mi lesz, ki lesz a HC és egyáltalán akar-e velük együtt dolgozni. Gondolj bele, szól valakinek, hogy “gyere a Coltsba, én leszek a HC, Luck rendben van, bőven SB contenderek leszünk”, erre az illető felégeti maga mögött a hidat, ráborítja a kukát az addigi főnöke fejére, aztán most szépen pofára esik :(
Szóval, ha van reális OK, akkor JMD miért hagyja, hogy a gerinctelen, pénzsóvar alaknak tartsa az egész világ és miért vállalja, hogy a Patsen kívül más csapattól az életben nem kap HC ajánlatot? Fura..

combat
combat
Reply to  Józsefné Varga
2018-02-08 10:50

Persze fura. szót se róla. Nem tudom pontosan mi lehet, ahogy eggyikünk sem. Én csak azt próbálom leírni, hogy keveset tudunk, és legalább annyira szemét dolog így ítélkezni (legalább is ilyen erős szavakat használni), mint amit feltételezünk, hogy tett. Persze lehet ettől még igaza itt mindnenkinek, és lehet hogy egy gerinctelen alak, de egyenlőre túl keveset tudunk…

rowi
rowi
Reply to  combat
2018-02-07 13:38

aha. szóval megvádolsz engem, hogy én keltem a hangulatot, majd te hozol egy jelen témához egyáltalán nem kapcsolódóan egy kisgyermekes példát… ügyes, roppant ügyes.

btw parcells nem lemondott a hc állásáról, hanem konkrétan visszavonult, azzal hogy bb lesz az utódja. 99-ben volt tulajdonos váltás a jetsnél, az új vezetéssel viszont bb nem jött ki, így el akart menni. bb amíg állásban volt, addig nem is tárgyalhatott senkivel, pedig a pats már kérvényezte korábban, hogy beszélhessen bb-vel. ezt a csomót vágta át belichick azzal, hogy kiugrott az élő szerződéséből és felmondott. némi jogászkodás után a liga közölte, hogy bb mehet ahova akar, de a jetsnek kompenzációt kell kapnia. ennek az eredménye lett a 2000. évi első kör, és még néhány hátsó körös pick cseréje. ezután maradt parcells egy évig még gm.

szóval igen, tényleg nem uaz. belichick esete rosszabb, mert neki élő szerződése volt, macdanielsnek meg legfeljebb néhány kézfogás és szóbeli ígérete

combat
combat
Reply to  rowi
2018-02-07 16:38

Nem vádoltalak semmivel. Levezettem miért gondolom így.

Köszönöm szerintem is elég ügyes, nem mondom hogy szép de ügyes. Pont mint belekverni BB-t, ide. A párhuzamot a kettőnk hsz-ban elismerem, eszerint neked is feltűnt. :)
Szóval BB esete azért rosszabb mert a tőle független munkakörülményeiben beállt változást oldotta meg így… Azzal egyetértek, hogy egy pódiumon nem szép dolog odavágni a másik félhez. BB esetében biztos lehetett volna ezt finomabban, bár továbbra sem tudjuk, hogy mik hogyan zajlottak akkortájt. Én olyan helyen dolgozom, ahol kvázi berkeken belül válthat az ember munkáltatót (háromoldalú megállapodás), de bizony van, hogy betart az ember főnöke, nos olyankor lehet itt is megtenni ezt az “akkor felmondok” dolgot, hisz ebben az esetben már elég csak a maradék két félnek megeggyeznie. Maradjunk annyiban, hogy ilyenkor valahogy mindig a volt munkáltató akit szid mindenki, hogy ugyan miért nem lehet békében elengedni valakit ha el akar menni. A hoasonlóság ellenére az miért nem merül fel, hogy valyon miért akart inkább eljönni BB, és miért kellett ezt így megoldania (pont egy olyan embernek aki nem szereti ha a nyilvánosság körülveszi).

JMD azért némileg kényszer helyzetben is volt azzal, hogy bár még nem írt alá semmit, de már bejelentették a dolgot. Azért ez sem egy szimpatikus eljárás…

csak ezt ne
csak ezt ne
2018-02-07 07:53

Ez biztos, hogy a tuti egyes. Mármint, hogy megkapja a Patriots HC posztot jövőre. Mással nem lehetett volna ebbe a kínos szituba belevinni, ha nem egy idióta. A Colts-ot utálom a deflategate szemétség óta, de ez egy nemtelen bosszú ilyen formában. Ez csak növeli a gyűlöletet a csapattal szemben. Nyilván látszik ebből, hogy tényleg komoly válság van nálunk. Mert ezt a Kraft beszélgetést meg lehetett volna tenni azelőtt, hogy JMD elkötelezte volna magát. (Ha alá is írt valamit, akkor még hivatalos botrány is lesz.) És most sem kezeljük egy azonnali tulajdonosi nyilatkozattal, hogy bocs, de a mi HC ajánlatunkat fogadta el. Azért végső soron kicsit örülök is, mert legalább jövőre még egyszer – alighanem utoljára nekimehetünk egy komoly “all in” idénynek.

Homoki Szabó Tibor
Homoki Szabó Tibor
2018-02-07 07:53

Pfff.
Egyik szemem sír másik nevet.
Nem örültem, hogy elmegy, mert mint OC nagyon jól hasítottunk már vele, meg tudták érteni egymást Bradyvel és az elkövetkezendő maradék két évre -amíg Bradyben van elegendő potenciál- nem örültem volna, ha ennek egy új stábbal kell nekivágni. Ráadásul két segédedzőt is vitt volna magával, úgy néz ki Patricia is elvisz legalább még egyet, így a teljesen szétszabdalt csapattal nem láttam volna sok esélyt egy eredményes Po szereplésre sem, nemhogy Sb-ra. Így ez a szemem nevet.
De mint emberi hozzáállás….
Engem még úgy tanított apám az életre, hogy “az adott szó kötelez”.
Leszarom, hogy mit hallott Luckról – bár ez nekem csak maszatolás már megint-, ha alkalmasnak találja magát egy HC posztra, kellő önbizalommal jó draft cetlikkel vágjon bele és mutassa meg milyen faszagyerek.
Ez egy féreg húzás volt.
Ezek után nyerjen még egy gyűrűt nekünk BB-vel és TB-vel, majd mikor BB nyugdíjba vonul, Kraft vágja ki a picsába, egy árulónak, egy jellemtelen embernek nem jár más.

United82
United82
2018-02-07 08:05

Nyomott egy BB-t :D (Jets eset) :D
Érdekes dolgok vannak a háttérben most a Patsnél. Összeségében jó h maradt, Bradynek a maradék 1-2 évére nem lett volna jó egy másik OC. Nem tudom a miérteket de összeségében így a legjobb :D

wolandrule
wolandrule
2018-02-07 08:05

Csak azt tudom elképzelni, hogy BB a Super Bowl hatására hirtelen felindulásból leteszi a lantot. Namost, ha Kraft meggyőzte, hogy maradjon HC-nak, akkor érthető a dolog. Amennyiben nem ez az ok, akkor tényleg gyökér.
Amúgy Kraft nyilatkozta pár hete, hogy a szezon végén összeülnek az edzők és Brady, hogy átbeszéljék a jövőt.

United82
United82
Reply to  wolandrule
2018-02-07 08:10

Másik pletyi h Kraft a deflategate miatt direkt kib*ott a coltsal és óriási pénzt ajánlott JMD-nek h maradjon :D

csak ezt ne
csak ezt ne
Reply to  wolandrule
2018-02-07 08:47

Vannak azért verziók szerintem. Pl,: Idén marad BB a HC, és JMD OC, de már helyettes HC-ként, majd jövőre BB marad GM és DC valamint helyettes HC, JMD a HC. Vagy BB marad GM és/vagy szakmai igazgató. Szeretnék olyan verziókat, ahol BB marad a csapat körül, nagy kár lenne elveszíteni ezt a hatalmas tudáshalmazt. Ha nincs tényleg nagy összeveszés, akkor ez lenne a logikus.

BarMateos
BarMateos
2018-02-07 08:16

Szerintem ez a jóhiszeműséggel való visszaélés. Nem nevezném tisztességesnek főleg hogy így lecsúsztak egy csomó más lehetőségről.

Vicgeordie
Vicgeordie
2018-02-07 08:21

Mindeközben egy félreeső pizzériában (amúgy mindenhol azt olvasom, hogy BB a szerződését biztosan kitölti, azaz 19 tavaszáig legalább marad)
comment image

kodru
kodru
Reply to  Vicgeordie
2018-02-07 10:20

Pálinkáznak. Akkor marad.

combat
combat
Reply to  kodru
2018-02-07 10:51

Basszus ha az az üveg teli volt, szép kis hangover lesz ebből! :D

Tomi
Tomi
2018-02-07 08:27

Azért azt ne felejtsük el a nagy JMD gyűlölet közepette, hogy a Colts folyamatosan össze-vissza kamuzik Luck valós állapotát illetően. Lehet, hogy JMD megtudta az igazságot.

Józsefné Varga
Józsefné Varga
Reply to  Tomi
2018-02-07 11:32

OK, akkor mondja meg. Ha tényleg elfogadható oka van, akkor miért csinál segget magából az egész világ előtt? Mazochista?

István_Szamos
István_Szamos
2018-02-07 08:50

McDaniels nemcsak a Colts-al tolt ki, hanem azokkal a koordinátorokkal is, akik abban a hiszemben szerződtek a Coltshoz, hogy McDaniels-el fognak dolgozni.

A SB körül voltak pletykák, hogy Belichik visszavoul és Kraft McDanielsnek adja a HC posztot. Akkor BB visszavonulása nem tűnt valószínűnek, most kicsit más a helyzet.

tmbb
tmbb
2018-02-07 08:50

Olvasok itt hideget,meleget!
De most komolyan!!!3 évvel a deflategate után Colts-nál nem volt vészcsengő?!?!Pont attól a Patriotstól kellett nekik HC,akit elmeszeltek?
Olvasok adott szóról meg egyebekről.
Kicsit vissza kell emlékezni.A botrány kitörése után eléggé hiteles források tájékoztattak arról,Hogy Kraft úr egy party-n négyszemközt tárgyalt Goodell-el,ami sokak szerint arról szólt,hogy a Patriots kifizeti az 1 millió dolláros büntetést,nem fellebbez,de ne meszeljék el Brady-t.A befizetés megtörtént,utána pedig ismerjük a folytatást.
Azóta nagyon hűvös Kraft és Goodell kapcsolata,pedig elötte nagyon jó volt a kapcsolatuk.
Azt se felejtsük el,hogy a lockout veszély idején Kraft a felesége halálos ágyát hagyta ott,hogy segítsen megegyezni,sokak szerint neki köszönhető,hogy még sem lett lockout,aztán történt ami történt.
Szóval kicsit óvatosabban a jelzőkkel!

Homoki Szabó Tibor
Homoki Szabó Tibor
Reply to  tmbb
2018-02-07 09:18

Ne haragudj de ez mentség egy ilyen gerinctelen húzásra?

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  Homoki Szabó Tibor
2018-02-07 09:31

Ohhhh mennyi ilyen húzàst láttunk már atya ég… ez az NFL gyerekek! Miért csináltok úgy mintha ez az egész nem egy kibaszott nagy üzlet lenne. Mindenki a saját érdekeit nézi, játékos, csapat, edző….

Szerintetek ez tündérország ,mindenki kezet ráz DEAL ès minden úgy lesz mint a mesékben…

Gerinctelen vagy sem ez a kibaszott NFL.

Homoki Szabó Tibor
Homoki Szabó Tibor
Reply to  Arnold Patsenegger
2018-02-07 09:40

Azért én sem nyeretlen kétéves vagyok.
Lehet itt magas lóról osztani az észt, de ebben az esetben akkor is magáról állított ki bizonyítványt. Ezek után bármikor megcsinálhatja velünk is ugyanezt.
Tehát mint emberi jellem, számomra féreg. Ha a pénz határozza meg a jellemed formálását…
Segítségével nyerjünk még egy gyűrűt és viszlát.

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  Homoki Szabó Tibor
2018-02-07 09:48

Nem mondtam hogy nyeretlen kétéves vagy.
Még mindíg nem tudni miért mondta vissza.
Ki beszélt pénzről? Ez megint csak egy pletyka,hogy többet ajánlottunk neki!
Pletykákra alapozva alkottok vèleményt.
Ha meg mondjuk egy év múlva Ő lesz a Pats HCja úgy hogy Ő választhatja ki Brady utódját és épithet magának egy saját Patriots akkor is rossz döntést hozott?
Csak azt mondom várjuk meg mi àll a dolgok hátterében azt utána dobálózzunk ilyen szavakkal.

Amúgy meg mindenki a saját sikerének kovácsa, ha kibaszott sikeres lesz JMD utólag kit fog érdekelni ez a húzás? Szerinted BB is gerinctelen féreg? Csak mert Ő még durvábbat tolt a JETS el.

Homoki Szabó Tibor
Homoki Szabó Tibor
Reply to  Arnold Patsenegger
2018-02-07 09:57

JMD-vel kapcsolatban csak ismételni tudnám Dani által fentebb leírtakat, és ennek tudatában tartom a megítélésemet.
BB-vel kapcsolatban: Igen az is egy féreg, jellemtelen cselekedet. Ettől még szakmailag számomra kikezdhetetlen.

Hans Castorp
Hans Castorp
Reply to  Homoki Szabó Tibor
2018-02-07 12:35

“Tehát mint emberi jellem, számomra féreg. Ha a pénz határozza meg a jellemed formálását…
Segítségével nyerjünk még egy gyűrűt és viszlát.”

Hát ember ez a komment, made my day :D

Homoki Szabó Tibor
Homoki Szabó Tibor
Reply to  Hans Castorp
2018-02-07 12:46

Mi a probléma?

Hans Castorp
Hans Castorp
Reply to  Homoki Szabó Tibor
2018-02-07 13:14

Képzeld el mondjuk azt, hogy kiderül számodra, a barátnőd feszt megcsal, vagy csak a pénzedért van veled vagy csak szimplán hazudik mindenről. A lényeg, hogy le lehet írni úgy, hogy mint emberi jellem egy féreg.
Na hát minden normális ember szakítana, az írásod alapján te is, kivéve hogy előtte még egyszer utoljára jól megbasznád mer az mennyirejó már. Na hát erre mondanám, hogy megérdemlitek egymást, a két erkölcsi maximum.

Homoki Szabó Tibor
Homoki Szabó Tibor
Reply to  Hans Castorp
2018-02-07 13:30

Ha már részben személyeskedünk.
Akkor hogy Te is megértsd mit is akartam:
Megegyezett a Colts-cal (még ha szóban is)? – mivel a Colts bejelentette így elég valószínű.
Visszalépett ebből JMD? – igen.
Azok a segéd edzők akik miatta mentek volna vele, vagy Ő általa lettek odahozva, szarba hagyta őket? – számomra eléggé igen.
Segget csinált a szájából? – igen.
Elvárhatjuk, hogy ezek után ezt velünk is megcsinálhatja? – igen, de természetesen ez csak egy előrevetített jövőkép lehetősége.
Számomra emiatt egy jellemtelen féreg? – igen. (de ez természetesen szubjektív – ha kéred leírom mit jelent)
Ezek után fog kapni egy hivatalos szerződést tőlünk? – igen.
Tehát a szerződése alatt amíg TB-ben van elég kraft nyerjenek egy gyűrűt és szerződése lejárta után pedig takarítsuk el, mert egy ilyen húzás után nem lehet, mint emberre alapozni.

Mennyire volt érthető?

Sestertius
Sestertius
2018-02-07 08:55

én a Colts szurkolók helyében még örülnék is, hogy nem egy ilyen jellemerős ember lesz a HC

István_Szamos
István_Szamos
Reply to  Sestertius
2018-02-07 08:57

Most már örülünk.

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  Sestertius
2018-02-07 09:20

Ha majd Luck nem játszik még két évig, a Colts meg egy kalap szar lesz akkor meg állva fogtok tapsolni,hogy ez igen JMD fasza gyerek… nem ment el a Coltshoz és játszotta el az utolsó esélyét.
Szerintem várjuk meg,hogy választ kapjunk minden kérdésre… azt utána írjunk le embereket. És ezt most nem csak neked mondom hanem azoknak is akik lejebb le gyökerezik JMD-t.

Sestertius
Sestertius
Reply to  Arnold Patsenegger
2018-02-07 11:27

a lényegen nem változtat a dolog.. megígért valamit, kisegítőket visz oda, aztán meg kihátrál..
szerintem pont így játszotta el a lehetőséget.. ezek után hogyan adjon bárki is a szavára.. az üzleti életben a megbízhatóság, szavahihetőség felbecsülhetetlen értékek

tmbb
tmbb
Reply to  Sestertius
2018-02-07 11:33

Mint lejjeb Goodell-Kraft

Sestertius
Sestertius
Reply to  tmbb
2018-02-07 11:40

mondjuk annak nem tudom, hogy mi köze van JMD-hez..

tmbb
tmbb
Reply to  Sestertius
2018-02-07 11:46

“az üzleti életben a megbízhatóság, szavahihetőség felbecsülhetetlen értékek”
ennyi

Sestertius
Sestertius
Reply to  tmbb
2018-02-07 11:49

?? tehát Goodell és JMD is gerinctelenül viselkedett adott szituban?
egyetértek

tmbb
tmbb
Reply to  Sestertius
2018-02-07 11:53

pontosan.
….és mindkettő jó sokáig tényező lesz az NFL-ben.
(ettől még továbbra is imádni fogom az amerikai focit)

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  Sestertius
2018-02-07 13:05

Szerintem nem ugyan azt az NFL-t nézzük évek óta.
Hány játékossal basztak ki a csapatok és vágták ki, vagy csökkentették fizetését csak mert a csapatnak az volt az érdeke?
Hány HCtól vagy edzőtől váltak meg csapatok úgy, hogy megérdemelt volna egy esélyt mert nem rajta ment el egy rosszabb szezon.
Hány játékost draftoltak, sztárolnak ma is úgy hogy közbe nöket vernek, drogoznak…..

Egy ideális világban JMD ès a Colts kezetráznak és most Ő a főedző.

(Közben még mindíg nem tudjuk mi a valós sztori csak találgatunk)

Sestertius
Sestertius
Reply to  Arnold Patsenegger
2018-02-07 13:46

Paycuthoz a játékos is kell
Cut az egy roster move.. senkinek nem ígérnek semmit, senkivel nem állapodnak meg semmiben.. addig kapja a fizetést, amíg rosteren van
és senki sem ekézi a Bengalst pl amiért féreg játékosokat draftol?
Viszonylag kevés olyan HC volt, akit annak ellenére raktak ki, hogy nem rajta ment el a szezon (senki nem hülye.. egy tulajdonos sem)
nem arról van szó, hogy tökéletes és feddhetetlen az NFL.. arról van szó, hogy ez egy gerinctelen húzás volt.. ezt nem mentesíti tíz vagy akár száz másik gerinctelen döntés sem..

tmbb
tmbb
Reply to  Sestertius
2018-02-07 13:47

mondjuk a Titans idén elég érdekes eset

Sestertius
Sestertius
Reply to  tmbb
2018-02-07 13:53

hááát.. iszonyat töketlen volt az egész támadósor
Mariota mégiscsak 1/2 aki gyakorlatilag visszafejlődött
szóval az annyira azért nem volt váratlan (inkább az volt a váratlan h bejutottak a PO-ba)

tmbb
tmbb
Reply to  Sestertius
2018-02-07 13:59

inkább arra gondoltam,hogy a Chiefs meccs elküldjük az HC-t,utána isten ments,Pats meccs után meg újból elküldjük.

Sestertius
Sestertius
Reply to  tmbb
2018-02-07 14:24

szerintem ott már PO előtt eldöntött tény volt, h menesztik, csak váratlanul megverték a KC-t, és ugye utána nyilván nem mondhatják, hogy “vidd ameddig tudod aztán dobunk”, de feltételezem, hogy a HC tudta, hogy lefőtt a kávé
de mondom lényegtelen is..

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  Sestertius
2018-02-07 14:32

Mind1, nem akarlak meggyőzni. Csak arra próbáltam célozni,hogy nap mint nap akadnak ilyen dolgok… naponta van hír mindegyikről. Mégsem kommentelünk vagy 100an,hogy de mekkora szemétség ez meg az. Most a Coltsal épp “basztak ki” (vagy lehet épp jól jártak) és ez most vérlázító! :)

Sestertius
Sestertius
Reply to  Arnold Patsenegger
2018-02-07 16:33

félreértettél.. pont nem érdekel se JMD se a Colts, ellenben ez ezektől függetlenül ferinctelen húzás szerintem :)
a pats szurkolók zöme kicsit hiperérzékeny szerintem :)

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  Sestertius
2018-02-07 17:25

Ok, legyen gerinctelen fogadjuk el. Kapott egy jobb ajánlatot, elfogadta (10ből 8 ember ezt tette volna).
Persze Pats szurkolók vagyunk, kicsit érzékenyek, de nem érzem azt,hogy most JMD olyan kibaszott nagy patkány lenne.
10ből 8 edző szerintem a Patset választaná ebben a helyzetben mint a Coltsot.
Amúgy a többi csapat szurkolói (a haterekről nem is beszélek) szintén marha érzékenyek ha a patsről van szó.
Ahogy a kommenteket nézem, sokan elhitték már ,hogy dinaszita vége-GameOver-PatsetSzéthordják-edzőNemMaradt-BBisÖreg-BradyIsÖreg-lefőttaKávé….. dolgot,azt most Kraft befuckolt és egybentartotta a csapatot, sőt talán körvonalazódik a BB utáni időszak azt akkor most jól bepipulva K..va anyját JMDnek :D :D sokan pont leszarják a Coltsot meg JMD is csak megint a Pats húzta meg a váratlant oszt fáj!

Tessék kimondtam, jöhet a plebs keresztre velem :D :D :D

Sestertius
Sestertius
Reply to  Arnold Patsenegger
2018-02-07 18:48

JMD t én sose éreztem akkora mágusnak, ha BB és Brady nyugdíjjba vonul akkor bőven meglehet még az az összezuhanás :)
Szerintem a pats nagy mázlija (BB és Brady mellett (pl a fizuja, a játékáról nem is beszélve) hogy szar csoportban volt.. ha Jets v Bills kompetens Qbt találna, akkor akár még vicces is lehet a csoport)

combat
combat
Reply to  Sestertius
2018-02-08 09:49

Jajj ne, ezt ne!
A Pats sem 6-10-el szokott bejutni. Meg a PO-ban is azért el-el bugdácsol. Ez a csoport gyengeség annyira gyenge érv…

Sestertius
Sestertius
Reply to  combat
2018-02-08 11:35

… ne haragudj, de nem értem, hogy amit írsz, az hogyan kapcsolódik ahhoz amit én írtam.. szerintem azt írtam, hogy BB és Brady mellett ez is egy szempont, egy adalék.. senki nem írta, hogy a pats azért jut PO ba mert szar a csoportja…. (pats szurkolói túlérzékenység?….)

egyrészt, ha kompetens csapatok játszanak majd a patsel, akkor talán nagyobb energiákat is vesznek ki a játékosokból
másrészt ha mondjuk a POban nem 2, hanem 3 meccset kell játszani, mert mondjuk csak a wild card van meg (pihenőhét nélkül) akkor az is sokat jelent

az más kérdés, hogy a pats -kis túlzással- még 6-10 el is PO ba jutott volna az elmúlt 20 évben…

combat
combat
Reply to  Sestertius
2018-02-08 12:18

Pats-es túlérzékenység (csak azért is?! :D)

Azért az, hogy “ez a Pats nagy mázlija”, nem kicsi adaléknak tűnik…
Érdemes lenne kigyűjteni az adatokat részletesen, most csak gyorsba tudtam belenézni.
2008-2017 között az AFC East 4 wild card csapatot adott, ami tényleg kevés főleg ha a North-hoz hasonlítom ami kb ennyiszer nem adott.
Mondjuk az se gyenge versenyelőny a ti csoportotokban, hogy ott egy Browns aki ezen idő aladt egyetlenegy nem negatív mérleget nem tud felmutatni… Viszont felbuzdultam, ha lesz időm összedobok róla valamit, aztán kivesézheted, miért van igazad (kár hogy nincs :P )

combat
combat
Reply to  Sestertius
2018-02-08 09:46

Sestertius a legmélyebb tisztelettel, de az érzékenység témakörben azért te is jó példát mutatsz nekünk érzékeny Pats szurkolóknak… :)

Sestertius
Sestertius
Reply to  combat
2018-02-08 11:25

mivel kapcsolatban?

combat
combat
Reply to  Sestertius
2018-02-08 11:51

Azt hiszem Andreas cikkei voltak. Még október környékén talán. Csak az rémlik, hogy kegyetlenül berágtál egy két cikk miatt. :)

Sestertius
Sestertius
Reply to  combat
2018-02-08 12:36

valami rémlik :)
de a félreértések tisztázása végett, nekem nem azzal van a bajom, ha valaki ekézi a Ravenst, hanem azzal, ha szemellenzősen teszi valaki..
pl az O line-t idén el lehet marasztalni, de csak ha kiemeli valaki, hogy 3/5-e sérült volt season long (vagy visszavonult)
de ha valaki csak annyit mond, hogy a Ravens O line szar, érvek nélkül, azt szóvá teszem mert így kontextusából kiragadva hülyeség – és ez a lényeg, nem azért teszem szóvá mert Ravens, hanem mert hüleségnek gondolom..

ha a patsnél valaki azt mondja, hogy csak azért nyertek 5 gyűrűt, mert szar a csoportjuk, akkor azt is szóvá teszem, mert nyilvánvaló baromság :)

viszont ha azt modnja, hogy az 5 gyűrű megnyerésében közrejátszott, hogy szara csoportjuk, azzal nem lehet vitatkozni sztem :D

(a kiejelentésem inkább inkább arra vonatkozott am, hogy a jövőben ha esetleg se BB, se Brady nem lesz ÉS a csoportellenfelek is felcombosodnak, akkor megűsznhet az abszolút dominancia)

combat
combat
Reply to  Sestertius
2018-02-08 12:57

Na jó na jó, de a túlérzékeny Pats drukkerek is pont így élik ám meg. Én pl azért érvelek JMD védelmében mert nem ismerjük teljesen a történteket, így erősnek érzem az itteni megnyilvánulásokat.

Abban persze igazad van hogy ha gyakorlatilag minden megváltozik a Patsnél akkor valószínű változik majd a dominanciája is! Ezzel nehéz vitatkozni! :D

ktms
ktms
2018-02-07 09:37

Mindenki kígyót békát kiabál McDaniels-re a részletek és a konkrét háttér ismerete nélkül. LOL.

Egy kis minden alapot nélkülöző kombinálás:

Úgy menne Belichick, hogy közben maradna.

Érthető lépés lenne, hogy McDaniels előlépne és lenne a Pats HC közben BB pedig megtartaná a GM funkciót. Így úgy tudná mentorálni az utódját, hogy egyben nem engedné el kezét sem a franchise-nak.

katonadani
Reply to  ktms
2018-02-07 09:48

azért a háttér elég jól ismert:
– McDaniels elfogadta a Colts állását
– a stábját is elkezdte összeállítani, konkrétan szerződtették pl a defensive koordinátort
– Kraft beszélt JMD-vel, ajánlott neki egy nagyobb szerződést, de más ígéretet nem (pl hogy jövőre ő lenne a HC)
– JMD visszamondta a Colts munkát, ott hagyva a kiválasztott edzőit a jövő évi HCnak

Mr Foherty
Mr Foherty
Reply to  katonadani
2018-02-07 10:14

Ez nem a háttér, hanem az előtér, amit mindenki tud.

Nem tudjuk, hogy mi volt még az ajánlatban. Sőt, azt se, hogy a Colts milyen ígérettel csábította el eleve, amit esetleg nem tartottak (pl. Luck állapota, felelősségi körök, stb.)

ktms
ktms
Reply to  katonadani
2018-02-07 10:32

Minden tiszteletem mellett annyiban pontosítanálak, hogy kb ezt tudjuk mi itt és most és ezt is csak másod vagy harmadkézből. Azon túl minden csak spekuláció.

Abban viszont igazad van, hogy első ránézésre persze adódnak a kérdőjelek. Sajnos alighanem sokkal kevesebbet tudunk mint amiből egyértelműen lehetne ítélkezni már ha érdemes ítélkezni bárki felett is. Azt biztosan tudom, hogy teljesen irreális lenne bárkitől elvárni, hogy a saját jól felfogott érdeke ellenében cselekedjen: például aláírjon egy olyan szerződést, ami számára kedvezőtlenebb.

Sokat van erről szó és érdemes ebben az esetben sem szem elől téveszteni, hogy ez egy profi liga, itt kőkemény üzleti érdekek vannak. Minden más másodlagos. Ez nem biztos, hogy jó így de már számtalanszor bebizonyosodott, hogy ettől még ez van.

László Varga
László Varga
Reply to  katonadani
2018-02-07 18:09

“McDaniels elfogadta a Colts állását” – illegális alku, tehát rossz kiindulás.
Azonkívül mit jelent az, hogy “elfogadta”? JMD egyszer sem mondta nyilvánosan a SB lefújása előtt, hogy a Colts-hoz megy és utána sem. A SB eredménye új konstelláció egy OC esetében.

Béla Ruppert
Béla Ruppert
2018-02-07 09:55

És az nem lehet, hogy pont a lelkiismerete szólt közbe? Miszerint, nem hagyhatja cserben a Patset, hogy egy ilyen offense produkcióval sem sikerült újabb gyűrűt nyerni? Nyilván, ez egy szentimentális megközelítés, de az általatok felvázolt, jelenleg minden konkrétumot nélkülöző háttérinfók helyett én ebben bízom. Nyilván, lehet egy jövőbeli HC poszt belengetése is, de addig nem vagdalkoznék, amíg semmi konkrétumot nem tudunk.

ducksfan
ducksfan
2018-02-07 10:38

érdekes: ezek szerint Kraft nem tudta, hogy BB szerződése még 1 évig érvényes; nem tárgyalt vele az esetleges folytatásról (tekintve a korát); eközben a koordinátoraival sem tárgyalt, hogy akkor mi várható.
Erre fel mindketten elígérkeztek. Jött a vesztes SB, majd jön a pánik és a kapkodás, és gyorsan belengett Kraft JMD-nek valamit; majd kiderül mit. JMD visszamondja a HC állását (azért ha valaki olvasta Nate Jackson könyvét (igaz egy kicsit sértődött játékos szemszögéből) akkor nem feltétlen a jellem hőse rajzolódik ki róla).
Luck állapota: szerintem tuti, hogy beszéltek személyesen, amikor elfogadta az állást.
Patriots: ezzel nem lettek szimpatikusabbak :D (contract-gate, LOL) – viszont kicsit hülye a szabály is, hogy addig nem lehet szerződést kötni, amíg tart a csapat szezonja, egy aláírt szerződést, amiben benne vannak a felmondás kitételei (akár anyagi, akár egyéb vonzatai) nem biztos, hogy ilyen könnyen felmondott volna.
Colts: lehet tökösnek lenni, és megpróbálni egy sikeres college támadógurut leigazolni vagy valaki fiatal tehetséges edzőt hozni.
Mókás, hogy még el sem kezdődött az offseason, de már történt pár WTF (Smith, most JMD).
Én egyetlen egy okot tudnék elfogadni, ha (nem kívánom) a felesége/gyereke beteg és inkább mellette maradna.

OldUser
OldUser
Reply to  ducksfan
2018-02-07 10:50

Azt suttogják, hogy az új ajánlat már az SB előtt meg lett téve JMD felé. Szóval nem a vereség a fő ok.

“viszont kicsit hülye a szabály is…”
Szerintem is rossz, de nem ezért. Hanem szerintem ne lehessen interjúztatni olyan edzőt akinek még tart a szezonja. Hiába esett már ki 20 csapat dec végén, a másik 12-nek még tart a playoff miatt, de az edzőket már hívják mindenfele és a média is tele van ezekkel. Meg kellene várni feb elejét az ilyenekkel.

tmbb
tmbb
Reply to  OldUser
2018-02-07 11:02

Egész pontosan a suttogás az SB napján már az volt,hogy marad.
Ennek ellenére jelentette be hétfőn a Colts,hogy JMD a HC,pedig a suttogásról ők is tudhattak.

István_Szamos
István_Szamos
Reply to  tmbb
2018-02-07 11:05

Ki akarták ugratni a nyulat a bokorból szerintem. A SB előtt volt másodszor JMD a Coltsnál, és akkor véglegesítették a szerződését is. Minden részletben megegyeztek, ennek ellenére nem tájékoztatta a Pats-t a távozási szándékáról. Ez így nem úriemberhez méltó eljárás. Illet volna a második találkozón nemet mondani, ha úgyis maradni akarok.

tmbb
tmbb
Reply to  István_Szamos
2018-02-07 11:14

Ez ugye fikció!
A hírek egyfolytában arról szóltak,hogy JMD megy,de ezt hivatalosan nem lehetett addig bejelenteni,amíg a Patriots számára véget nem ér a szezon.
Azt hogy tájékoztatott vagy nem tájékoztatott mi nem igen tudhatjuk,de azt nem hiszem,hogy Patriots csak a SB napján ébredt úgy,hogy te jó ég elveszítjük JMD-t!
Egyébként bennem végig motoszkált az a képzelet,hogy a Pats minden követ meg fog mozgatni azért,hogy ne veszítse el mindkét fő koordinátorát+több edzőt,segédedzőt.
Ettől függetleül a Colts hétfői bejelentése után nem gondoltam,hogy lesz még egy csavar a történetben.

István_Szamos
István_Szamos
Reply to  tmbb
2018-02-07 11:19

Már mi a fikció? Hogy ki akarták ugratni a nyulat a bokorból? Igen az, ezért írtam, hogy “szerintem”. Azt hogy nem szólt a Pats-nek azt az SB felvezetőjében mondták:

“Patricia has informed the Patriots he will not be returning, while McD has in fact not”

A Colts-nak elég rázós volt ez a pár nap, Edwin Jackson halála, azután ez…

Mr Foherty
Mr Foherty
Reply to  István_Szamos
2018-02-07 13:19

Ezzel tulajdonképpen elismered, hogy nem köteleződött el a Colts felé, hiszen akkor bejelentette volna a távozási szándékát, amit nem tett. Úgy beszélsz erről a második találkozóról mintha ott lettél volna. Ha meg is egyeztek minden részletről, az nyilván arra vonatkozott, ha megy, de semmi nem utal arra, hogy lett volna fix elköteleződés akár csak szóban. Feb 6-ig minden joga megvolt arra, hogy meggondolja magát.

István_Szamos
István_Szamos
Reply to  Mr Foherty
2018-02-07 13:21

A Colts valószínűleg a habokra jelentette be, hogy JMD a főedző. Persze, visszaléphet, de illet volna először a Coltsnak szólni, és nem a bejelentés után szólni, “ja, bocsi mégsem”.

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  István_Szamos
2018-02-07 13:23

Most akkor örülsz,hogy nem lesz HC a Coltsnál? Vagy egy szemét mert visszamondta? :)

István_Szamos
István_Szamos
Reply to  Arnold Patsenegger
2018-02-07 13:26

Nem tudom, hogy örüljek-e vagy sem. Főedzőként megégett, HC-ként jó volt a Pacc-nél. Az ügyet nem intézte elegánsan, és a Colts rosszul jött ki a dologból, meg még az a pár ember sem aki már leszerződött.

Az erős kifejezésektől tartózkodnék, de ilyesmit nem így kellene intézni és a csapat is nehéz helyzetbe került emiatt.

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  István_Szamos
2018-02-07 13:36

Szerintem ez az egész dolog Luck körül forog.
Nem biztos,hogy el lehet indulni akármelyik irányba,ha Luck állapota kérdéses.
Vagy felépül vagy nem, vagy draftoljuk helyette valakit vagy nem?!
Szerintem ez nagyon nem egyszerű JMD oldaláról nézve.
És valljuk be a Colts oldaláról a luck témát illetően sok volt a ködösítés meg balfaszkodàs!

Majd kiderül miért mondta vissza.
Nekem nem sír a szívem a Colts miatt, mert bocs de ezt ahol tartanak maguknak köszönhetik.

István_Szamos
István_Szamos
Reply to  Arnold Patsenegger
2018-02-07 13:43

Nem Luck körül forgott, és én személy szerint nem is szeretnék olyan edzőt aki kimondottan Luck miatt jönn csak. Csapatot kell építeni akár Luck-al akár nélküle. ez nekem kicsit olyan tutista hozzállás, van egy sztár irányító, akkor jövök, vele még Pagano is pozitív szezoonokat csinált…

Luck állapotát illetően nem sokat ködösítettek. Egyszerűen nem úgy ment a gyógyulása, ahogy várták. elég érdekes ebből a szempontból az itteni komentelő közösség. Először az ment hogy a balfasz Colts biztos idő előtt visszakergeti Luck-ot a pályára, és tönkrevágják a karrierjét, amikor nem ez történt akkor a szemét Colts ködösít. :-)))))

combat
combat
Reply to  István_Szamos
2018-02-08 09:43

Nekem annyira nem furcsák a hozzászólások, ha ezeket figyelembevesszük:
1) kergették már vissza idő előtt (pl.: edzeni sem biztos kellett volna idén)
2) azért az, hogy 1 hónappal tovább tarta vagy kettővel a gyógyulás és az hogy 6-9 hónap a műtéttől — a szezonban nem lép pályára, mondjuk fel vet bizonyos kérdéseket. Főleg, hogy közben hetes ígéretek is elhangzottak. Az a váll ami már csak egy hétre van a gyógyulástól nem esik hírtelen vissza egy félévet…
3) mondjuk az se gyenge, hogy Irsay a végén simán lenyilatkozta, hogy szerinte Lucknak fejben és nem testben van baja…

István_Szamos
István_Szamos
Reply to  combat
2018-02-08 10:05

1.) Az orvosok engedélyével kezdett edzeni és minden jól is ment egy darabig
2.) Számos amerikai szakorvos megnyilvánult az ügyben és olyan ember is akinek volt hasonló műtéte (bár nem élsportoló), az ilyen visszaesés a hasonló váll-műtéteknél sajnos benne van.
3.) Irsay nyilatkozatát kiragadták az eredeti kontextusból, és Luck a decemebri sajtótájékoztatóján tulajdonképp megerősítette Irsay szavait, volt egy olyan időszak, amikor mentálisan nagyon maga alatt volt.

combat
combat
Reply to  István_Szamos
2018-02-08 10:58

Na ez megint egy olyan vita lenne amibe kár is belekezdeni, én nagyon sajnálom Luckot, és szörnyű lenne ha a karrierje véget érne, de már az is ha szignifikánsan romlana a játéka ezek miatt.
Én valóban a Colts-ot hibáztatom ezért az egészért, mert szerintem jelentős feleősségük van abban ami kialakult. Nem gondolom, hogy meg tudsz győzni az ellenkezőjéről.
Hogy mi volt Luck körül attól függően lehet így vagy úgy magyarázni, melyik forrásokat szemezgeti ki az ember. Nekem a Davis eset is gyanús (a liga vizsgálata mit hozott?) volt, és nyilván Luckot is másképp értékelem.

István_Szamos
István_Szamos
Reply to  combat
2018-02-08 11:13

Nem tisztem, hogy meggyőzellek. Leírtam amit tudok az ügyről, és azért napi szinten foglalkozok a Colts-al. A Te dolgod eldönteni, hogy mit kezdesz vele. Mondjuk térjünk vissza erre a következő szezonban, ha Luck játszik.
A liga vizsgálata nem hozott semmit. Vontae díváskodott egy sort, amikor Rashan Melvin kijásztotta a kezdő pozícióból, és kivágták. A csapat nem tudom mit reportolt a sérüléséről, egyáltalán tudott-e róla. Volt sérült, de játékra jelentkezett, ennyit tudhatunk az ügyről. Meg azt is, hogy Davis nem hozta ugyanazt a teljesítményt mint korábban, Melvin viszont jóval jobb volt. A liga vizsgálatának eredményéről nem hallottam, és nem is találtam semmit.

combat
combat
Reply to  István_Szamos
2018-02-08 11:19

Köszi az infókat.
A meggyőzés lehetőségét bárkinek megadom (itt is a téma miatt és nem a személyed miatt írtam, hogy szerintem nem menne).

Homoki Szabó Tibor
Homoki Szabó Tibor
Reply to  Arnold Patsenegger
2018-02-07 13:53

Ebben nem feltétlen adok igazat.
Szerintem pont, hogy a Pats HC állása körül forog ez az egész. Lehet, hogy nem idén, de belátható időn belül az övé lesz.
Ahogy lentebb “csak ezt ne” előre vetít egy jövőképet, azt teljesen elképzelhetőnek tartom.

István_Szamos
István_Szamos
Reply to  Homoki Szabó Tibor
2018-02-07 13:57

Egyébként ebben van valami. Kérdés, hogy Kraft (általában bármelyik tulaj) tesz-e ilyen iígéretet bárkinek, és nem néz szét a piacon. JMD akár két szé között a pad alá is eshet.

Homoki Szabó Tibor
Homoki Szabó Tibor
Reply to  István_Szamos
2018-02-07 14:06

Ezek után sors szerű lenne.

István_Szamos
István_Szamos
Reply to  Homoki Szabó Tibor
2018-02-07 14:08

Nem kívánom neki. Nem hinném, hogy bámely tulaj belengetné egy kordinátornak, hogy majd te leszel a főedző. Főleg ha egy olyan sikeres franchise-ról van szó, mint a Pats.

Homoki Szabó Tibor
Homoki Szabó Tibor
Reply to  István_Szamos
2018-02-07 14:09

Én látok rációt a “csak ezt ne” által leírtakban.

Mr Foherty
Mr Foherty
Reply to  István_Szamos
2018-02-07 13:35

Szerintem biztos szólt nekik mielőtt a sajtót tájékoztatta. A nyúl kiugratását meg pont Te hoztad fel. Egyébként Irsay-éknél nagy hagyománya van már a hazudozásnak, meg a habókra bejelentgetésnek (ld. költözés Baltimore-ból)

István_Szamos
István_Szamos
Reply to  Mr Foherty
2018-02-07 13:39

Aha. Irsay-éknek nyilván hagyni kellett volna, hogy egy aláírással elvegyék tőlük a csapatot.

És annak mi értelme, hogy szólt JMD, de azért jelentsük már be… 2-3 edzőt már le is igazoltak, akiket JMD akart.

Mr Foherty
Mr Foherty
Reply to  István_Szamos
2018-02-07 13:43

Te írtad: hogy kiugrassák a nyulat a bokorból. Vagyis, hogy rávegyék JMD-t a színvallásra. Ez megint azt jelentené, hogy nem volt fix elköteleződés. Vagy Te hogy értetted?

Az a 2-3 edző meg csak 1, nem? Fel lehet ajánlani, hogy menjen máshová, ha akar. Ha már a Coltsnál mindenki csupa jellem…

István_Szamos
István_Szamos
Reply to  Mr Foherty
2018-02-07 13:49

Úgy értettem hogy volt fix elköteleződés, amennyire lehetett, a szabályok szerint azaz egymás tenyerébe csaptak, hogy lezavarjuk SB-t és jövök. Majd amikor JMD mégsem jelentkezett, illetve előjöttek a pletykák arról, hogy nem szólt “otthon” hogy távozik, akkor jelentették be, hogy színvallásra késztessék. Így értettem.

Matt Eberflust szerződtették DC-nek, Mike Phair-t DL-edzőnek és Dave DeGuglielmo-t OL-edzőnek. Ők azt mondták, hogy maradnak a történtek ellenére. De egyrészt ők kimondottan JMD miatt jöttek, másrészt kimondottan JMD akarta őket. Ők hogy érezhetik magukat?

Mr Foherty
Mr Foherty
Reply to  István_Szamos
2018-02-07 13:55

Na, ez a tenyérbe csapás az, amiről semmit nem tudunk. A Colts vállalta a kockázatot, hogy úgy igazolt le edzőket, hogy a HC-nek nem volt szerződése és pontosan tudták, hogy feb 6-ig meggondolhatja magát.

Mr Foherty
Mr Foherty
Reply to  István_Szamos
2018-02-07 13:46

“Aha. Irsay-éknek nyilván hagyni kellett volna, hogy egy aláírással elvegyék tőlük a csapatot.”
Magyarázat mindig van. Bejelentették, hogy maradnak, aztán mégis elköltöztek. Pont, mint most JMD. Mi a probléma?

István_Szamos
István_Szamos
Reply to  Mr Foherty
2018-02-07 13:57

Elköltöztek, mert Maryland Állam ki akarta sajátítani a csapatot.

Mr Foherty
Mr Foherty
Reply to  István_Szamos
2018-02-07 14:03

Maradt, mert Kraft nagyobb fizetést és szebb jövőképet ajánlott neki.

István_Szamos
István_Szamos
Reply to  Mr Foherty
2018-02-07 14:05

Igen lehet, hogy belngette neki, hogy 2019-től BB után ő lehet a főedző.

ducksfan
ducksfan
Reply to  OldUser
2018-02-07 13:04

a szabállyal kapcsolatban igazad van, én vagy egy olyan szabályt tartanék helyesnek, ami mondjuk az alapszakasz végéig engedi ezt meg, vagy a SB után.
Azonban mivel játékos esetében is van ilyesfajta korlátozás és mégis megszegik, kérdés, hogyan lehetne betartatni.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  OldUser
2018-02-07 16:33

Nem látom, miért kéne, hogy rájuk más szabályok vonatkozzanak, mint egy átlag munkavállalóra, managerre az üzleti életből. Különösen, mivel határozott idejű szerződéseik vannak, szerintem bármikor lehetne tárgyalniuk mással, amit be is jelenthetnének bármikor. Csak az aktuális kötelezettségeket kellene betartani.

OldUser
OldUser
Reply to  Kopi3.14
2018-02-07 16:56

Rossz pelda, mert igy is mas szabalyok vonatkoznak rajuk, akarcsak a jatekosokra. Szoval nem osszehasonlithato az esetuk egy atlag emberrel.

Jatekosokat se lehet akarmikor tradeelni, fa piac is meg van hatarozva rendesen. Ezt is lehetne jobban szabalyozni.

László Varga
László Varga
2018-02-07 11:27

Nem igazán értem a felháborodásokat! A SB lefujásáig minden Pats-os edzői ígéret ILLEGÁLIS volt. Nem szerződtek, mert nem szerződhettek, azaz beszélgetések voltak, amiről Mi ráadásul semmit sem tudunk! Az esetleges ígérgetés és egy szerződés messze nem uaz.

István_Szamos
István_Szamos
Reply to  László Varga
2018-02-07 11:33

Beszélgetések voltak, amiken megállapodtak az aláirandó szerződés részleteiben, és ahogy lentebb is írták elkezdték összeszedni az edző csapatot, akiket ő kért. Nevezhetjük “ráutaló magatartásnak”…

tmbb
tmbb
Reply to  István_Szamos
2018-02-07 11:36

Ja,”inkább tudhatott róla,mint nem”

Homoki Szabó Tibor
Homoki Szabó Tibor
Reply to  tmbb
2018-02-07 12:48

:)

Delfi
Delfi
Reply to  László Varga
2018-02-08 09:52

De ez nem akkori történet, hanem mostani. Amikor a Colts _hivatalosan_ bejelenti, az azt jelenti, hogy kezet adtak rá. Azt pedig arrafelé komolyabban veszik, mint itt vadkeleten.
Nagyapám azt mondta mindig, az ember tartsa meg amit ígér, mert szava csak egy van, ha azt elveszti, nem lesz másik.

Wide open
Wide open
2018-02-07 15:41

Ugyan valóban nem feltétlen van jó üzenete vagy különösebben szimpatikus amikor ilyen körülmények között visszakozik egy már-már kinevezett HC, de azt ne felejtse el senki sem, hogy ilyen eset rengetegszer adódik a munka világában.
A családban is megesett pár éve, hogy 1 nappal a munkaszerződés aláírása előtt befutott egy lényegesen jobb ajánlat és bizony másnap voltak kínos pillanatok a kezdéssel egybekötött felmondással. Ez is üzlet, ha van egy jobb ajánlat akkor bizony az embernek kell annyira önzőnek lennie, hogy inkább a saját érdekeit tartja szem előtt.

Szilárd Süveges
Szilárd Süveges
2018-02-07 17:14

Velem konkretan megesett a kovetkezo eset. Egy leendo kollega, akit en magam vettem fel, hetfon kezdett volna. Szerzodese meg volt de nem jott be kulon alairni igy azt az elso napjan tette volna meg. Mikor reggel megerkeztem a munkahelyemre vart az email, amit ejjel irt, hogy bocs meg sem megyek hozzatok dolgozni szemelyes okok miatt.
Most ugye lehet mondani hogy O nem hozott magaval senkit, de nekem mondjuk rosszul eset. Viszont nem gondolom hogy gerinctelen lett volna az illeto. Mashogy alakult az elete… En meg tultettem magam rajta. Persze ezek utan mikor megkaptam az eletrajzat, mar annyira nem akartam vele szerzodni, de ha akkor jo gyerek lenne technikailag, lehet hogy tultennem magam a sertettsegen es szerzodnek vele.
Az is siman megtortenik az eletben hogy valaki elkezd dolgozni az uj helyen es meg probaido alatt kap egy jobb ajanlatot, amit elfogad. Ez is gerinctelenseg, mert egy meg jobb helyre mehet??!! Akkor mikortol er mas helyre menni? Nehany ev, ha hatarozatlan a szerzodes? Akkor meg mar benne van egy csomo ido a kozos munkaban. Azt eppen annyira gaz kidobni es valaki ujjal kezdeni elorol.

Hans Castorp
Hans Castorp
Reply to  Szilárd Süveges
2018-02-07 17:42

Alapvetően egyetértek, szerintem sem csinált olyan nagyon szörnyű dolgot McDaniels. Ami árnyalja számomra a képet, hogy azért neki olyan anyagi helyzete van, amiben megegengedhetné magának, hogy az ilyen döntéseiben szerepet játszon a becsület és egyéb morális tényezők. Míg ha az átlagembernek nagyon nem mindegy, hogy havi 300 ezret vagy 350 vihet haza. Mittudomén, lehet ezen múlik, hogy be tud-e vállalni egy gyereket. Szóval teljesen nem tudom elhelyezni JMD esetét a kozeposztaly viszonyrendszerében.

Tizenkettes
Tizenkettes
2018-02-07 18:55

Azok után, ami annak idején történt, csak remélni tudom, hogy a Colts szenvedése még néhány évig folytatódik. Valahogy nem tudom sajnálni Irsay csapatát. Az az érdekes, hogy annak idején a Manning-féle Colts egy nemes ellenfél volt, egy olyan csapat, amelyet lehet, hogy sokan nem bírtak, de tiszteltek. Az utóbbi években viszont semmiféle tiszteletet nem tudnak kelteni maguk iránt. Olyan semmilyenek, jellegtelenek lettek. És ez rosszabb, mint egy olyan gárdának lenni, mint amilyen a Seattle, amely igazi dirty footballt játszik vagy a Browns, amelyről meg lehetne formázni a lúzerség szobrát.

157
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x