Connect with us

Hír

A Browns egy 2. kört adott volna Nick Folesért

Az NFL.com információi szerint a Browns bepróbálkozott a draft előtt az Eaglesnél Nick Folsért. Állítólag egy 2/35-ös picket adtok volna érte, ami egy nagyon komoly ajánlat egy olyan irányítóért, aki egyszer már csúnyán megbukott egy kiváló szezon után.

 

 

Az Eaglest azonban nem érdekelte a trade, és ami még érdekesebb, Nick Folest sem (egyébként ennyit adott a 49ers Jimmy Garoppolóért, aki minden téren jobb és tehetségesebb, mint Foles). Ezek után a felek megegyeztek egy szerződésmódosításban, aminek értelmében az irányító kapott 2 millió dollár bónuszt, cserébe pedig vagy marad 20 millióért az Eaglesben jövőre (ha a csapat is úgy akarja), vagy simán lelép. Sőt, ha a csapat akarja, hogy maradjon, de Foles nem szeretne, akkor is leléphet, csak vissza kell adnia a 2 milliót.

 

Mivel Foles végül nem volt elérhető, a Browns egy harmadik körért megszerezte Tyrod Taylort, majd a második körben behúzta a remek futó Nick Chubbot. Végül is mindkét fél jól járt, hisz a Browns nem szórt el egy magas picket, ráadásul Folesnál jobb irányítót talált, az Eagles pedig akkor is magabiztosan várhatja a szezont, ha a Wentz esetleg lassabban gyógyul.

44 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
44 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Carey25
Carey25
2018-05-23 07:28

“A Browns nem szórt el egy magas picket, ráadásul Folesnál jobb irányítót talált”
Erről mondjuk nem vagyok meggyőződve.

renningan
renningan
Reply to  Carey25
2018-05-23 10:29

Ezen lehet vitatkozni, szerintem azonos körülmények között Tyrod Taylor jobb irányító, mint Foles. Az viszont, hogy olcsóbb volt megszerezni, az nem kérdés :)

katonadani
Reply to  renningan
2018-05-23 10:31

olcsóbb volt megszerezni, mert rosszabb QB :)

katonadani
Reply to  katonadani
2018-05-23 10:33

(jó, nincs ok-okozati viszony a két mondatrész közt, de jelen esetben így van)

renningan
renningan
Reply to  katonadani
2018-05-23 10:39

Szerinted, szerintem meg nem :) Én inkább azt mondanám, hogy a Wentz helyzet miatt az Eaglesnek sokkal többet ér Foles, mint a Billsnek ért Tyrod.

katonadani
Reply to  renningan
2018-05-23 10:40

az biztos, hogy többet ért az Eaglesnek, mint a Billsnek Tyrod

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  renningan
2018-05-23 11:39

A Billsnek a punter is többet ért…nem tudom játszik-e a Bills-szel a Browns idén (lusta vagyok) de ha igen akkor nagy elégtétel lenne ha kifújná az orrukat rendesen :)

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  katonadani
2018-05-23 13:43

Vick is pocsék lett volna zsebirányítónak, ahogy Manning meg Vicknek/Wilsonnak.

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  renningan
2018-05-23 20:36

Pluszegy, azonos rendszerben szerintem is jobb lenne T-Mobile. Mondjuk elég nehéz összehasonlítani egy zsebirányítót egy mobilissal de nekem mindig is az a fokmérő hogy egy szar rendszerben tudsz-e érvényesülni vagy sem. Taylor akkor is elfogadhatóan, sőt, jól játszott amikor a franchise nyíltan kijelentette hogy ő nem illik a rendszerükbe. Ilyen helyzetben Foles szerintem megbukna, ahogy azt tette Fisher alatt is. Egy Eagles (de ugyanide sorolom a Keenum-Vikes tiszavirág életű sikert is) rendszerben talán még Brian “a szikla” Hoyer is brillírozott volna.

Fetyke
Fetyke
2018-05-23 08:19

“…ennyit adott a 49ers Jimmy Garoppolóért, aki minden téren jobb és tehetségesebb, mint Foles.”
Hány PO győzelme, bajnoki gyűrűje vagy SB MVP címe is van Jimmynek? Mert addig nálam Foles a jobb irányító…

Hurrá Torpedó
Hurrá Torpedó
Reply to  Fetyke
2018-05-23 09:47

JG-nek két bajnoki gyűrűje van :)
(szóval csak óvatosan a megfogalmazásokkal)

Fetyke
Fetyke
Reply to  Hurrá Torpedó
2018-05-23 11:22

jogos! :)

renningan
renningan
Reply to  Fetyke
2018-05-23 10:38

Folesnak annyi SB MVP címe van és gyűrűje, mint Aaron Rodgernek vagy Drew Breesnek. És PO győzelemből sincs sokkal kevesebb, 3 a 7 és 9 ellenében úgy, hogy neki csak négy lehetősége volt eddig kezdőnek lenni. Sőt, még Joe Flacconak is van egy gyűrűje és egy SB MVP címe. Ezek szerint akkor ez a négy irányító egy szinten van? Csak kérdezem, mert Flacconak több PO győzelme van, mint Rodgersnek vagy Breesnek.

Nem a PO sikeresség a legjobb fokmérője egy játékos képességeinek, hisz lehet Brady is elit, ha véletlenül pont szar a védelem és kikapnak, ahogy lehet közepes is, amikor jó a csapat is nyernek.

Fetyke
Fetyke
Reply to  renningan
2018-05-23 11:22

Na pont erre akartam rávilágítani a hsz-el. Úgy állítottad Garoppolóról, hogy minden téren jobb irányító Foles-nál, hogy igazából még semmit sem láthattunk tőle. Egyelőre szerintem ez így azért erős kijelentés volt. Ellőbb Jimmynek még bizonyítani kellene valamit, nem?

Azért egy olyan sportágban, ahol a legfontosabb a “W”, csak számít, hogy amikor ott vagy és kell, akkor tudsz e nyerni. Foles a rájátszásban nem gyenge csapatokat gyűrt le (Falcons, Vikings, Patriots), hanem szinte a legjobbakat. És még csak az se mondható, hogy ne tette volna bele a közösbe igen csak a magáét, nem (csak) a csapat vitte a hátán, és game managerkedett most februárban.

Joco88
Joco88
2018-05-23 09:15

Super Bowl MVP… Gagyi egy irányító :D

Fanyul23
Fanyul23
2018-05-23 09:22

Találkozott már valaki esetleg egy mélyebb elemzéssel arról miért égett szénné Foles már többször is? Mert azt láttuk már 2x is hogy tud és képes konzisztensen elit teljesítményre, de ugye nem lehet figyelmen kívül hagyni hogy amikor gyenge akkor teljes homály lesz belőle. Mi lehet ennek az oka? Rendszer? Közeg? Edzők? MErt aki ezt megfejti, az jól járna vele hosszabb távon is.

katonadani
Reply to  Fanyul23
2018-05-23 10:24

rendszer mindenképp kell neki, Kelly és Pederson is elég jól összerakta neki a szisztémát.
Ezen kívül egyébként korábban fejben voltak problémák, mármint abba is akarta hagyni a focit, aztán tavalyelőtt ugye majdnem vissza is vonult, de akkor volt valami “megvilágosodása”, megtalálta a hitét vagy nem tudom már pontosan a sztorit, de kb ez a lényege.

katonadani
Reply to  katonadani
2018-05-23 10:32

azon mondjuk ne lepődjünk meg h Fisher alatt szénné égett :D

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  katonadani
2018-05-23 11:30

Ez nagyon igaz :D QB temető az ember. Viszont ezzel kapcsolatban ha idén Eli szarul teljesítene, jövőre a Giants-be el tudom képzelni, pont olyan málé feje van mint Eli-nak meg ő is tipik zseb irányító és jó csapattal ügyes tudna lenni.

makosteszta
makosteszta
Reply to  Fanyul23
2018-05-23 11:34

Szerintem az Eagles előbb cseréli el egy 7. körért az AFC-be, mint bármiért a Giants-be. :D

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  makosteszta
2018-05-23 11:36

Pénz (pick) beszél :D Annyira tele vannak jó játékossal, lehet még ez is belefér nekik :)

Fetyke
Fetyke
Reply to  makosteszta
2018-05-23 11:57

Nem tudják elcserélni. Foles, oda távozik, ahova akar, csak vissza kell fizetnie a most kapott 2 millát. A simán lelép ezt jelenti a cikkben…

pritek
pritek
2018-05-23 10:20

JimmyG egyelore kb Foles elso szezonjanak a felenel tart. Emlekeim szerint akkor meg o is remekul teljesitett. Varjuk meg inkabb szerintem, hogy mit tud nyujtani hosszu tavon, aztan majd osszehadonlithatjuk olyan iranyitokkal akiknek mar van a labukban.

acsdav2
acsdav2
2018-05-23 11:45

A Browns pont, hogy nem járt jól. Vagyis nem járt annyira rosszul, mint Folessal jártak volna. Mayfield a legkészebb irányító a classban, első napos kezdő lehetne. 2. vagy 3. kör elejét adni egy veterán Qb-ért aki egy évet marad, az luxus. Ráadásul úgy, hogy Mayfield kezdhetne is. Akkor már inkább húzok egy elkapót neki és a Taylori fizetésből hozok falembert.

bjeela
bjeela
2018-05-23 12:08

Őszintén szólva ki vagyok bukva. Foles – de legyen akárki – csinált egy gyengécske bemutatkozást követően egy NFL történelmi szezont(!), mivel mindössze két QB-nak sikerült az övénél jobb szezon ratinget(119,2) produkálni. Aztán megzuhant a következő szezonban és legott kihajították Philadelphiából, mint egy üres kóláspalackot, hogy aztán a tökfej Fisher végleg hazavágja ezt a tehetséges játékost. Ennyi meg elég is volt, hogy csere QB státuszba zuhanjon és ott is ragadjon. Csak emlékeztetőül: Big Ben, Drew Brees, Peyton Manning, Eli Manning – és ők csak a legjobbak, de végtelenségig lehetne sorolni a kezdő QB-kat, akik estek-keltek az első 2-3-4-5 szezonjukban – hasonló bukdácsolásokkal kezdték a karrierjüket, mégis megkapták azt az időt, türelmet, figyelmet, segítséget, amivel befuthattak egy fényes karriert. Foles nem, viszont most illik őt lesajnálni, holott pl. a PO-ban bizonyította, hogy megfelelő környezetben képes elképesztő, kivételes, NFL történelmi szintű teljesítményre. Amit Foles-szal műveltek, az a legtipikusabb pazarlás.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  bjeela
2018-05-23 13:39

Big Ben esett kelt? Mikor, hol? Az újonc éve megvan? Peyton hol esett kelt?

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Kopi3.14
2018-05-23 15:56

De nem azt írta, amire visszakérdezel. A közbevetésben írja, hogy – idézem “végtelenségig lehetne sorolni a kezdő QB-kat, akik estek-keltek az első 2-3-4-5 szezonjukban”. Az említett úriemberekre az a rész vonatkozik – hogy segítsek értelmezni a leírtakat – hogy hasonló bukdácsolásokkal kezdték karrierjüket, mégis türelmesek voltak velük. Szövegértés…

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Krisztian Fekete
2018-05-23 17:08

Manning melyik évében esett-kelt? Big Ben milyen szezonnal kezdte a karrierjét? Milyennel folytatta? Az első öt évébe egyetlen gyengébb szezon került, ami előtt már letett két fergetegeset az asztalra. Azért hülyeséget nem kéne beszélni, ha már ott vannak a tények!

bjeela
bjeela
Reply to  Kopi3.14
2018-05-24 08:15

Peyton első éve 71,2-es szezon ratinggel zárult, majd jött két jobb, 90 feletti év, majd megint visszaesett 84-es környékére, hogy két évre rá megtalálja önmagát és onnantól kezdve nem volt 90 alatti ratingje(leszámítva az utolsó évet, de akkor már nem volt önmaga) és nagyjából innen számolva beszélhetünk a legendás QB imázsról. Big Ben két rohadt jó kezdő szezon után produkált egy 75,4-es szezon ratinges silányabbat, majd egy 104 felettit, ami után megint visszaesett 80-ra. Fogalmazzunk úgy, hogy ez is igen csak hullámzó teljesítmény, egy fikarcnyival sem jobb, mint Foles-é, ő mégis megkapta a türelmet, a bizalmat, holott a közelébe sem volt annak a szezonbeli teljesítménynek, amit Foles produkált élete első teljes szezonjában. Foles azzal igazolta, hogy kivételes képességekkel megáldott játékos – mégeccccer hangsúlyoznám: az NFL történelmében ez a produkció a harmadik!!! https://www.pro-football-reference.com/leaders/pass_rating_single_season.htm -, ennek ellenére kibaszták, mint macskát szarni. A csávót csak ARod és Peyton Manning előzi meg, mindenki más mögötte van, tehát TB12, Drew Brees, Joe Montana, Steve Young, Mat Ryan, Russel Wilson, Bret Favre, Dan Marino, Otto Graham, Kurt Warner és még sorolhatnám az NFL legendákat, akik mind a hátát nézik Folesnak. Na, erről a csávóról mondott le a Philly egy olyan megingás után, miket sorra követtek el a legnagyobbak is. És erre mondtam én azt, hogy ha ezért lesajnáljuk Foles-t és bukdácsolónak kiáltjuk ki, aki ezért joggal jutott a csere QB-k sorába, akkor ugyanolyan teljesítményért jár Big Bennek vagy épp Peyton Manningnek is az a minősítés, hogy estek-keltek, bár ezt nem rájuk értettem – erről Fekete Krisztián már értekezett fentebb -, de ennek fényében érthetném rájuk is.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  bjeela
2018-05-24 09:28

SB győzelem után, két szezon után miért ne kapta volna meg? És ez hol esés-kelés? Manningnél se az. Ha nem rájuk értetted, miért írtad bele őket a listába?

bjeela
bjeela
Reply to  Kopi3.14
2018-05-24 09:55

Elnézést kérek, tévedtem, túlértékeltelek.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  bjeela
2018-05-24 10:16

Bjeela, Igazad van. Csak ez lehet megoldás.

mezcal
mezcal
Reply to  bjeela
2018-05-25 01:49

Ez a játék folyamatosan változik, ilyen alap statokat összehasonlításra használni semmi értelme. Manapság a 90-es rating átlagos, a 84-es meg nagyon szar, de korábban ez nem így volt. 2001-ben a 90-es az ötödik legjobb volt a ligában, a 84-es pedig nyolcadik, tehát még bőven átlag feletti volt az is. A pro-football-reference-en érdemes ránézni az Advanced Passing részre, ami az adott év átlagához viszonyítja a statisztikákat. Peytonnak két olyan éve volt amikor a ratingje az átlag alatt volt, az első és az utolsó. Big Bennek szintén kettő ilyen volt, 2006-ban, amikor motorbalesete volt, illetve 2008-ban, amikor 12-4-el végeztek és megnyerték a SB-t. Folesról Kelly és Fisher miatt elég nehéz eldönteni mit tud valójában, de szerintem nagy hiba ennyire túlreagálni azt a 2013-as szezont. Mindössze 10 kezdő meccse és 317 passzkísérlete volt egy új, nagyon különleges, QB barát rendszerben. Tavaly pedig két nagyon jó meccse volt (igaz a két legfontosabb), a többin nem játszott jól. Szerintem is megérdemelne egy új esélyt valahol kezdőként, de elit irányítókkal egy lapon említeni ennyi alapján szerintem hatalmas túlzás.

bjeela
bjeela
Reply to  mezcal
2018-05-26 08:18

Elfogadom az érvelést, de mindez még nem rongálja az állításomat, miszerint néhány gyengébb teljesítmény még nem kellene, hogy kukába hajítson egy tehetséges játékost. Foles – tök mindegy, hogy QB barát rendszer, vagy sem, mert ilyen alapon bőven igazolhatnánk, hogy számos kezdő, sőt, jó néhány top QB ilyen rendszernek köszönhette a sikerességét – 10 meccsen produkálta azt a 119,2-es szezon ratinget, 2016-ban meg Brady 12 meccsen produkálta azt a 112,2-es ratinget, amivel majdnem MVP lett. Nem gondolnám, hogy ez lebecsülendő lenne, ha már összehasonlítgatás. Ennek fényében nem hinném, hogy túlreagálom azt a 2013-as szezont.

Ami a két kiemelt QB-t illeti, őket egyértelműen szélsőséges példaként hoztam a képbe, nem azért, mert azt gondolom, hogy mázlista lúzerek és megérdemelték volna azt az életutat, mint Foles. Mindkettő elképesztő zseni és legenda, nem mellesleg BB az egyik kedvencem, még ha emberileg néha úgy viselkedik, mint egy otromba barom. Ennek ellenére mindkettőre igaz, hogy voltak – elfogadva az érvelésedet – önmagukhoz képest gyengébb szezonjaik, visszaeséseik, amit a vezetőik toleráltak. Folesnál nem.

Ami Foles és a legendák egy lapon emlegetését illeti: Folesnak volt egy kiemelkedő szezonja, és utána semmi több, leszámítva a mostani két PO meccset, ami azt a Folest idézte. Fasorba sincs BB, Peyton és a többi legendához, mert ők – ha nem is a 119,2-es szezon szintet, de – egy magasan az átlag feletti szintet mindig képesek voltak teljesíteni. Itt a legendák és Foles úgy került egy lapra, hogy még ezeknek a zseniknek is voltak megingásaik, hát még olyan kezdő QB-knak, akik az utóbbi 5-10 évben játszhatnak kezdőként, holott Foles-hez képest egy fikarcnyival sem jobbak. Reméltem, hogy ez a gondolatiság átjön, de tévedtem, vélhetően én hibáztam, fogalmaztam rosszul. Majd legközelebb jobban figyelek, mit írok le.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Kopi3.14
2018-05-24 08:53

Itt Te beszélsz hülyeséget. Senki nem állította, hogy Manning esett-kelt. Big-Benről sem írt ilyet. Kérlek, próbáld értelmezni a leírtakat, mielőtt első idegből reagálsz rá. Még egyszer elmagyarázom: Azt írta, hogy lehetne sorolni a jelenlegi kezdő QB-kat, akik estek keltek.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Krisztian Fekete
2018-05-24 09:26

És pont ezt a két nevet is sorolta! Vagy olvasni neked nem megy?

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Kopi3.14
2018-05-24 09:59

Tényleg be akarod bizonyítani, hogy funkcionális analfabéta vagy? Hogy nem megy egy összetett mondat értelmezése? Kétszer felidéztem, hogy mit írt, és még mindig nem akarod, vagy nem tudod megérteni. Az egy remek dolog, hogy el tudtad olvasni a betűket, de azokat értelmezni is tudni kellene. Amit írt, – az estek-keltek – az egy rakat kezdő QB-ra vonatkozott. Akár érted-e, amit leírtak előtted, akár nem. De én itt befejezem, nem pazarlom rád az időmet. Mert értelmetlen, hiszen háromszor leírtunk Neked valamit, és nem sikerült értelmezned. Itt jegyzem meg, hogy már értem, miért lett a magyar érettségi tételsorban alap egy szövegértési feladat. Ahogy látom, szükség is van rá.

bjeela
bjeela
Reply to  Krisztian Fekete
2018-05-24 07:51

Ne szomorodj el, a lakosság jelentős százaléka funkcionális analfabéta, vagy csak szimplán türelmetlenek, de ettől még szerethetők. ;)

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  bjeela
2018-05-24 08:51

Nem szomorodok el, tudom, hogy sokaknak nehéz egy összetett mondat értelmezése. És ahogy látom, utána hiába is magyaráztam el, mert még mindig azokról beszél, akikre nem vonatkozik az “esett-kelt”. A jelek szerint nem a legélesebb kés.

bjeela
bjeela
Reply to  Krisztian Fekete
2018-05-24 09:08

Lehet, hogy csak nem szereti a fenőkövet. :D Amúgy még akár az esett-kelt is igaz lehetne, amennyiben Folesra ezt a megállapítást – nem szó szerint, de mondandó értékét tekintve nagyon is – oly sokan alkalmazzák, mert nagyon is összevethető az, amit Big Ben, PM és a többiek produkáltak az első éveikben.

Viktor Gál
Viktor Gál
Reply to  Krisztian Fekete
2018-05-25 00:44

Mit csodálkozol olyanon, aki a mellrák elleni harcot egy másik hozzászólásban politikai harcnak és politikai kiállásnak nevezte? Csak nézz a kommentjeire, egy “tudálékos-okoskodó-kioktató-ki, ha nem én”- minden online lapnak van egy ilyen bannolni való egyede, aki azt hiszi, ha másokat lehúz, attól lesz nagy.

eeeeeeeeeeeeek
eeeeeeeeeeeeek
Reply to  bjeela
2018-05-23 16:27

“Aztán megzuhant a következő szezonban”

És még ez sem igaz teljesen, mert azért mégiscsak 5-2-es mérleget hozott össze azon a 7 meccsen amin végig játszott (persze a 27-2-höz képest “megzuhant”, de az nyilvánvaló volt hogy nem tartható az a hihetetlen forma, és így is egy erős teljesítményt letett szerintem abban az évben). A 8. meccsén megsérült, erről nem tehet. És ezek után, két minimum jónak mondható idény után úgy vágták oda a Ramshez Foles-t Bradfordért cserébe, hogy még egy plusz második kört is vele küldtek. Számomra ez volt az a lépés, ami teljesen érthetetlen volt. Mert ha egy az egyben elcserélik Bradfordért, még az se tetszett volna, de azt még valamilyen szinten megértem, de hogy még rá is fizettek csak húzzon el onnan… A Rams-ben kiderült, hogy annyira nem jó, hogy szar csapatot felhúzzon, de a Kansas-ben és a Philly-ben lejátszott pár meccs az utóbbi 2 évben megmutatta, hogy ha korrekt csapatot raknak köré, akár Isten módba is tud kapcsolni (SB LII ugye…). Szóval igen, Nick-ből lehetett volna a fent említett úriemberekhez hasonló játékos, de az NFL-csapatok még a 21. században sem tudnak szabadulni az “1. körös qb szent és sérthetetlen, mindenki más a legkisebb megingásért kivágható és elföldelhető” nézetüktől (hangsúlyozom, a második kezdő évében is korrekt teljesítményt nyújtott a sérüléséig!), hisz ha a Philly kicsit is megbízik annyira a qb-jában (Foles-ban), mint a fent említett qb-k csapatai a sajátjukban, lehet hogy nem csak a 2017-es szezon után lettek volna bajnokok…

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  eeeeeeeeeeeeek
2018-05-23 16:42

Valószínűleg egyébként ebben tendenciák is vannak. Régebben talán türelmesebbek voltak a csapatok egy-egy QB-val, kivárták míg beérik esetleg. A mai felgyorsult világban egyre kevésbé van türelem, nagyon hamar kukában végzik a játékosok. Ez a gondolta a mostani SB verseny cikkről jutott eszembe, mert anno mikor olvasgattam Terry Bradshaw pályafutásáról, hát kérem ami bizalmat ő kapott az a mai világban teljesen elképzelhetetlen. Olyan vakon volt akezdeti időkben mint sztiviwander…aztán HoF lett. Kíváncsi lennék hogy a hagyományosan türelmesebb típusú steelers Big Ben után ad-e elég időt az utódnak.

Repatarurgyán
Repatarurgyán
2018-05-23 15:27

Egyébként Mayfield még nem írt alá..

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

44
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x