Connect with us

Hír

Joe Flacco hozzá sem szól Lamar Jacksonhoz

A Ravens nemrég tartotta meg az újoncok minicampjét, és az első körös irányító, Lamar Jackson állítólag lenyűgöző volt, legalábbis John Harbaugh szerint. Azonban mint kiderült, nem mindenki van odáig tőle.

 

 

 

Joe Flacco nemhogy nem segít Jacksonnak beilleszkedni, de konkrétan hozzá sem szól. Erről maga Jackson beszélt, aki egyébként elmondta, hogy készen áll arra, hogy NFL szinten kezdő legyen. Egyébként Flacco a draft óta a médiával sem beszél, abszolút nem akar ezzel a QB-kérdéssel foglalkozni.

 

Pedig muszáj lesz neki, mert a 2012-es Super Bowl győzelem óta kvázi semmit nem csinál. Hat szezon alatt csak egyszer jutott vele rájátszásba a csapat, és bár 2016-ban megvolt karrierje első 4000+ yardos szezonja, hatból négyszer nem sikerült 20 TD fölött passzolnia. 98/74-es TD/INT aránya van, vagyis szezononként 16 TD-vel és 12 INT-vel gazdagítja a Ravens támadósorát, miközben átlag 24-25 milliót foglal el a csapat fizetési sapkájából.

 

Kivágni persze most még nem lehet, legkorábban jövőre lehet majd elküldeni 16 milliós dead money mellett (10 milliót felszabadítva), és ha ilyen hozzáállással és teljesítménnyel fogja lejátszani a 2018-as szezont, jó eséllyel repülni is fog.

28 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
28 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
kitalaltnev
kitalaltnev
2018-05-11 12:35

Durci. Némiképp érthető, hisz’ Lamarral a hátában írtó nagy gondban van, azonban mégis viselhetné úri- és sportemberként is ezt a lelki terhet, mint sok más QB társa.

Sestertius
Sestertius
Reply to  kitalaltnev
2018-05-11 13:09

pl Brady?……

kitalaltnev
kitalaltnev
Reply to  Sestertius
2018-05-11 13:20

Talán nem a legjobb példa, kötözködésnek viszont megteszi. :)

Sestertius
Sestertius
Reply to  kitalaltnev
2018-05-11 13:59

szerintem tökéletes példa, lsd egyel fentebb

kitalaltnev
kitalaltnev
Reply to  Sestertius
2018-05-11 14:17

Legyen, nem fogunk összekülönbözni rajta.

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  Sestertius
2018-05-11 13:27

Nyugi, nem lesz ebből semmi. Flacco elit, soha a büdös életben nem lesz kezdő Jackson. ;)

Sestertius
Sestertius
Reply to  Arnold Patsenegger
2018-05-11 13:59

egyrészt ez a hír teljes baromság.. Blikk szint.. valaki, aki hallotta valakinek a rokonától kiírta twitterre, hogy azt hallotta, hogy… ennyi az egész..
kicsit gáz, hogy megjelenik itt az oldalon..
Ravensnél alapvetően nyilatkozatstop van.. de a médiának nyilván csámcsogni kell valamin..

pont BigBen kapcsán írta valaki, hogy nyilván senki nem örül ha magasan pickelnek mögé Qb-t..
és számtalan példa van rá, hogy ilyenkor a veterán nem repes a boldogságtól.. (miért tennél..) pl Brady se volt a legkorrektebb JG-vel…

mindazonáltal ez a Flacco elit szöveg kurva unalmas…. én spec nagyon nem szeretem, de mondjuk Jacksonért sem vagyok oda meg vissza… de nyilván odaát jobban tudják mit miért

/szerintem ott sincs amúgy… Rookie mini camp.. nézegettem videókat róla és egyiken se láttam.. szóval nehéz lett volna “hozzá szólnia”/

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  Sestertius
2018-05-11 18:02

Mert mit is csinált Brady Garoppoloval?

Sestertius
Sestertius
Reply to  Arnold Patsenegger
2018-05-11 20:05

Elüldözte a Patstől.. (elcseréltette)
Na és ez pont ugyanakkora pletyka mint ez a ‘hír’
Mindkettő baromság, illetve nem bizonyítható, csak teória

Ergo Brady ugyanolyan görény mint Flacco.. ;)

acsdav2
acsdav2
Reply to  Sestertius
2018-05-11 22:41

Na ne már. :D Mi az, hogy elcseréltette? :D A Pats nem tudta volna megtartani, akkor meg inkább behúztak érte egy 2.kört.

Sestertius
Sestertius
Reply to  acsdav2
2018-05-12 12:45

OMG… most komolyan… elolvastad amit írtam, vagy csak az első mondatot, utána leszállt a lila köd?

acsdav2
acsdav2
Reply to  Sestertius
2018-05-12 14:21

Elolvastam, csak azt nem értem, hogy az ilyen, hogy merülhet fel, mint pletyka. :D Verseny volt és jobbnak bizonyult nála. 2014 elején kívül nem adott okot rá, hogy megkérdőjelezzék a helyet egy pillanatra se. Egyébként meg, ha Flacco nem szól hozzá és igaz a pletyka, akkor mi van? Szerintem ez normális. Elvégre riválisok lesznek. Az lett volna a fura, ha úgy üdvözölte volna, mint Bradford Rosent. Én például nem értek egyet azzal aki szerinte ez nem sportszerű Flacco-tól.

Sestertius
Sestertius
Reply to  acsdav2
2018-05-12 15:34

Jaaaa h akkor nem olvastad azt a pletykát h állítólag az egész JG tradet állítólag Brady szorgalmazta? :)

Így már értem, volt vmikor egy ‘cikk’ itt róla

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  Sestertius
2018-05-12 16:18

Aki szerint Tom Brady bármit megszabhat BBnek az egyáltalán nincs tisztában azzal,hogy mi is az a Patriots.
Max azt tudom elképzelni,hogy Kraft beszélt Bradyvel a terveiről, és h meddig szeretne játszani…
Ezt követően Kraft és BB kitaláltál merre tovább. (Maradjunk annyiban,h tavalyi szezonban is Super Bowlba vitte a csapatot az öreg ès nem kicsit megszórt egy elit védelemet, ha még erre képes 2-3 évig akkor miről beszélünk?!)

Sestertius
Sestertius
Reply to  Arnold Patsenegger
2018-05-12 17:37

Épp ezért írtam h baromság mindkét pletyka..

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  Sestertius
2018-05-12 17:48

Tudom, nem is neked szántam. Csak a pletyka részhez fűztem hozzá.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Sestertius
2018-05-12 20:39

Tegyük fel, hogy még tényleg nem is találkozhattak személyesen, hisz, ahogy te is írtad nincs ott Flacco a rooki campen. De majd ha lesznek közös edzések és lesz róla videó is, hogy nem nagyon kommunikál vele, akkor is miért lenne ez baj? Versenytársnak hozták, nem barátkoznia kell vele, hanem legyőznie.

Toxic Waste
Toxic Waste
Reply to  acsdav2
2018-05-14 10:49

Szerintem sokan félreértik ezt az “öregedő irányító mögé viszek egy fiatalt, hogy betanuljon” helyzetet. Verseny van, abból tanul, meg hogy látja testközelből, nap mint nap, hogyan viselkedik a másik.

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  Sestertius
2018-05-12 09:14

Engem az sem zavarna ha mindkettő esetben igaz lenne a hír.
Flaccot megértem ha nem akar jópofizni a versenytárssal.
Brady meg még bőven van az a szint,hogy Őt válassza a Pats (persze ez hosszútávon azért érzékenyen érintheti a csapatot).

Amúgy Flacco ügyhöz annyit,hogy szerintem az ember a Super Bowl óta egy nagy középszer… lehet jót tesz neki ez a pofon.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Arnold Patsenegger
2018-05-12 11:06

Erről van szó. Nincs ezzel gond. 33 éves Flacco. Nem abban a korban van, hogy át kellene adnia a helyét. Verseny van. Ha jobb, mint Jackson akkor legyen ő a kezdő.

Sestertius
Sestertius
Reply to  Arnold Patsenegger
2018-05-12 12:40

Egyetértek, annyiban nem, hogy Flacco azóta középszer se

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  Sestertius
2018-05-12 12:42

Akkor közép szar :)

sgtGiggsy
Reply to  Sestertius
2018-05-13 23:15

Mondjuk a hír alapján nem pletyka, hanem konkrétan Jackson nyilatkozta le kerek-perec, hogy így van.

Sestertius
Sestertius
Reply to  sgtGiggsy
2018-05-14 09:05

:D….. Jackson annyit mondott hogy (baltimorei sportújságíró, insider):

"Lamar, have you gotten a chance to talk to Joe Flacco yet?""No, I haven't. No, I haven't." Contrary to what's circulating on social media, this is the last piece of actual news to be reported regarding any interactions between the #Ravens quarterbacks.— Luke Jones (@BaltimoreLuke) 2018. május 11.

szóval ez nem “hír” ez egy népmese…
ennyi történt összesen..

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
2018-05-11 12:38

Mit kellene Jacksonnak beilleszteni? :O

Kopi3.14
Kopi3.14
2018-05-11 17:48

Itt most az a kérdé,s Flacco tol-e egy Smitht a következő szezonban?

csak ezt ne
csak ezt ne
2018-05-12 14:24

Flacco a Ravens Eli Manningje. És kicsin múlt, hogy 2014-ben nem duplázott ő is. Azon New England elleni meccsen megint parádés volt, benne volt akkor egy újabb menetelés szerintem. Azóta viszont homály. Igaz a tömeges sérülések sem segítették, de enyhén szólva sem volt meggyőző. Szerintem sok Baltimore szurkoló már hamarabb hozott volna neki konkurenciát. Csak használhat neki. Bebizonyosodott, hogy a kényeztetés és biztonság, amit 2012 óta élvezett, nincs sem a csapat, sem az ő hasznára.

Mindegy, hogy áll hozzá (bár az, hogy nem egy TB ebben sem, azért nem lep meg) a döntő az lesz, hogy milyen játékkal védi meg a helyét.

acsdav2
acsdav2
Reply to  csak ezt ne
2018-05-12 20:32

Azért elég nagy összefüggés van a hozzáállás és pályán nyújtott teljesítmény között.

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

28
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x