Connect with us

Hír

Patriots játékosok reagáltak arra, hogy sokan kritizálják a csapat morálját

Az elmúlt hónapokban, de különösen a napokban több játékos nyilatkozata is napvilágot látott, hogy nem jó New Englandben játszani, mert nem túl vidám a légkör és nem felhőtlen a szórakozás sem a szigorú előírások miatt. A bajnok Philadelphia Eagles játékosok közül is többen kritizálták a Patriots way-t, hogy ilyen áron nem kell nekik a győzelem.

 

 

A héten erre Bill Belichick és a csapat több játékosa is reagált. A vezetőedző szerint, neki nem az a feladata, hogy a játékosok jól érezzék magukat, hanem hogy nyerjen a csapat és ennek rendel alá mindent. A csapat linebackere Dont’a Hightower ezt csak megerősíteni tudja, de ugyanakkor hozzátette, hogy ez nem biztos hogy mindenkinek tetszik. Szerinte aki a Patriots játékosa lesz, annak igenis tudni kell, hogy ez nem mindig móka és kacagás, az eredményeket csak akkor lehet elérni, ha betartod a szabályokat.

 

Devin McCourthy, a csapat safety-je annyit fűzött hozzá, hogy ha a győzelem nem elég jó szórakozás, akkor nem tudja, mi lehet az. A 0-16-os Browns volt a példa, ahol szerinte a játékosok nem szórakoztak jól. Szerintem nem vonhatjuk kétségbe, hogy a Patriots way egy profi öltözőstruktúrát és hozzáállást igényel a résztvevőktől, ami sok esetben valószínűleg nem olyan csábító, de elég az eredményekre nézni, hogy mennyire hatékony. Innen pedig már mindenki el tudja dönteni, hogy nyerni szeretne és akkor vérpofi hozzáállással beáll a sorba, ugyanis ez a munkája vagy elmegy szórakozni valahova, de vállalja, hogy nem jönnek mindig úgy az eredmények.

31 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
31 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Bujdy Bujdy
Bujdy Bujdy
2018-06-01 11:09

Na, akkor ezen is túl vagyunk. A Pats transzparensen kommunikálta, hogy mi megy náluk. Akinek nem tetszik, az nem ír alá hozzájuk. Lapozhatunk. :)

katonadani
2018-06-01 11:58

szerintem amúgy ez tök egyértelmű, hogy a Patsnél nem a mókáról szól minden. Nem is feltétlen kell. Az viszont biztos, hogy a Pats játékosok jobb kedvűek, mint a Browns játékosok, hiszen nyerni sokkal “viccesebb”, mint veszíteni. Ettől függetlenül nem való ez mindenkinek, ez van, szerintem is túl van ez az egész ragozva amúgy (leginkább kint, de ezáltal már nálunk is kicsit).

Az viszont egy érdekes felvetés lehet, amit ATN podcastben mondott valaki, hogy vajon ez a butleres SB történet a Patsesekben is elindít-e egy olyat, mint amit Seattle-ben is a nem futunk a goal line-ról. Ott ugye megtört valami a játékosokban Carroll iránt, érdekes lenne, ha hasonló történne NE-ben is.

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  katonadani
2018-06-01 12:15

Szerintem az a híres pecces máz akkor kezdett el repedezni amikor eladták JimmyG-t. Nem zörög a haraszt…

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  Debreceni József
2018-06-01 12:55

Istenem bárcsak valaki eltudná neked úgy magyarázni,hogy végre megértsd… (csak azért mondom így mert már vagy 100 cikk és elemzés, millió komment szólt erről) egyszerűen em volt más választása BBnek. Sőt ha még az offseasonben elcseréltük volna még jobb áron is elkel.

Tényleg nem hiszem el,hogy még mindíg JG tradenél tartunk….

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  Arnold Patsenegger
2018-06-01 12:58

Mindig van más választás Bradyt is el lehetett volna adni.

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  Debreceni József
2018-06-01 12:59

Ok, hagyjuk. :)

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  Arnold Patsenegger
2018-06-01 14:42

Ezen tuti nem fogunk összeveszni. De most őszintén, ki ha nem a Pats lépne meg egy ilyet? Ha valaki, hát az a franchise aki mindent alárendel annak hogy SB-t nyerjenek és legyen egy dinasztia, attól engem nem lepett volna meg egy ilyen lépés. Nem ők lennének az elsők akik a korosodó de még potens qb-t hagyják elmenni vagy kirúgják (Manning, Favre) hogy a fiatalabbal építsék tovább a jövőt. Amikor elcserélték Garoppolot én már akkor is azt mondtam hogy csak nehogy lesérüljön idén Brady, nehogy rögtön az első meccsen Clowney kettétörje… Jön Brian “a szikla” Hoyer? Muhhaha.

OldUser
OldUser
Reply to  Debreceni József
2018-06-01 15:04

A kòcnak is, hogy bejott Manninget lecserelni Luckra…
Janem. LuL

Meselj meg.

acsdav2
acsdav2
Reply to  OldUser
2018-06-01 15:12

:D :D :D

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  OldUser
2018-06-01 15:37

Ha most ezzel azt akartad mondani hogy akkor, amikor ez a csere megtörtént rossz döntés volt, akkor kiröhöglek, ugye tudod? Az hogy Pagano széthajtotta az akkori class korszakos zsenijét, az más tészta. Akkor, abban a pillanatban igenis ez volt a jó döntés, és a mai napig védhető lenne ha nem szól közben Luck sérülése meg az edző balfaszsága.

OldUser
OldUser
Reply to  Debreceni József
2018-06-01 15:47

Mar megint egy magas labdat adtal fel a kommenteddel, de nem erdemes lecsapni mert a lenyeget ugyse fogod megerteni, mert nem illene az alternativ valosagodba.

Szomoru.
Vege.

Ádám Jakab
Ádám Jakab
Reply to  OldUser
2018-06-01 19:37

Szeretem mikor ilyen minőségi hozzászólásokkal döntik meg mások érteni. Ha nem is tudsz vele egyet érteni, amit József írt az racionálisés értelmes,más kérdés hogy én személy szerint egyet értek vele. A “Janem” meg “Mesélj még” és a többi agyonkultúrált megszólalás meg mind a te igazadat támasztja alá… Ja, és semmi szomorú nincs abban, hogy vége a mondandódnak….

OldUser
OldUser
Reply to  Ádám Jakab
2018-06-01 20:13

3 kommentet irtal ehhez a cikkhez, de egyiknek sincs koze ahhoz amirol szol. Ez nem engem minosit.

Kerlek a tovabbiakban, ha nem amerikai focirol van szo akkor ignoralj engem.
Koszonom.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Debreceni József
2018-06-01 15:36

1.Favre Rodgers draftolása után 2 évig borzasztó volt majd volt egy jó szezonja, amit elhomályosított a Giants elleni konferencia döntőn dobott INT-vel. Emiatt meg is romlott a viszony a csapat és közte. 2. Manning jó formában volt, de a csapat nem hitt benne, hogy a sérülése után ugyanolyan jó lesz, ezért a korszakos tehetségnek kikiáltott Luckra tették a voksukat.
3. Brady nem csak, hogy jó de egyenes MVP. A liga legjobb passz elleni védelmét veri meg Gronk nélkül a PO-ban, majd a SB-n rátesz egy lapáttal és 33 pontot rak fel Cooks nélkül a 3. Eagles védelemnek.
4. Egyszerüen nem lehet összehasonlítani Brady helyzetét senkiével sem. Van érv az elcserélése mellett. Amiket te is írtál. De több szól Brady maradása mellett.
5. A Manning-Luck csere is mennyire logikusnak tűnt elsőre, aztán….. Nem tudhatjuk mit hoz a jövő, az NFL-ben a jelenre érdemes koncentrálni.

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  acsdav2
2018-06-01 15:43

Ez mind szép és jó, egyet is értek vele (részben). De Bradyben van még 3-4 év max, Jimmyben meg legalább 10-15. Brady minden idők legjobb qb-je, vita nélkül. De mindenki felett eljár az idő. Az meg nem lehet érv egy csere ellen hogy mi van ha lesérül lásd Luck, ezek rizikók amiket be kell vállalni ahhoz hogy egy jó csapatod legyen.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Debreceni József
2018-06-01 15:55

De Bradyvel a legjobb 4 szinte biztos a maradék évekre és nem zárhatjuk ki, hogy nem nevelnek ki egy újabb Jimmy G szintű játékost.

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  acsdav2
2018-06-01 20:08

Ez így van ahogy mondod. Én itt csak spekulálok illetve azt a véleményt fejtettem ki hogy szerintem hiba volt elengedni Jimmyt mert még egy ilyen jó qb nem fog a horgukra akadni a következő 2-3 évben. De nem vagyok se GM se HC, és az is lehet hogy Bill bácsi simán rámcáfol. Én mindenesetre úgy látom hogy ott, akkor valami véglegesen megromlott a Belichick-Brady-Kraft trió között.

Solymi
Solymi
Reply to  katonadani
2018-06-01 16:24

Ha el is indítana, akkor is tudják hogyan kell kezelni.
Ugyanezek a körök lementek amikor elcserélte a következő játékosokat:
2003: Lawyer Milloy to Bills
2006: Deion Branch to Seahawks
2006: Adam Vinatieri to Colts
2009: Mike Vrabel to Chiefs
2009: Richard Seymour to Raiders
2010: Randy Moss to Vikings
2013: Wes Welker to Broncos
2014: Logan Mankins to Tampa
2016: Chandler Jones to Cardinals
2016: Jamie Collins to Browns

Szóval volt egy pár trade az évek során, ami akár eredményezhette volna az egész franchise összeomlását, a játékosok moráljának elvesztését, stb., de ez nem történt meg eddig.

Itt tényleg arról van szó, hogy mindenki tisztában van vele, hogy a Patsnél teljesíteni kell, mert ez az elvárás és ez nem mindenkinek való.

katonadani
Reply to  Solymi
2018-06-02 08:22

a cserék azért kicsit mások, mint hogy kvázi egy edzői döntés miatt buksz el egy SBt. Azokat is kritizálták, lehetett is, de a sikeres továbbra is jöttek, így tök mindegy volt. Ez a BB féle módszer nyilvánvalóan addig működik, amíg jönnek a sikerek. A Hawksnál ugyanez volt a helyzet. Ha jövőre megint SB győzelem akkor nyilván nem fog sokakat érdekelni már a Butler padoztatás, de ha vmikor lejtmenet lesz, akkor lehetnek ebből problémák szerintem.

Solymi
Solymi
Reply to  katonadani
2018-06-02 17:16

Lehetne úgy is nézni, hogy elcserélt játékos miatt bukott a csapat SB-t, mert pont ő hiányzott a végén, de jogos amit mondasz.

Én úgy látom, hogy a különbséget a csapatkultúra jelenti.
Nyíltan sosem kérdőjelezik meg az edzői döntéseket és az látszik is, hogy bármilyen érthetetlen is egy-egy döntés, tudják, hogy az edzők is mindent megtesznek azért, hogy nyerjenek, mert az a végcél. Amelyik játékosnak ez nem felel meg, az repül amúgy is.

Lejtmenet biztos lesz, hisz se Brady, se BB nem lehet ott örökké, a csapatok is erősödnek, de a csapatépítési, menedzselési módszer adott és azt kell megtartani, továbbfejleszteni, átalakítani az adott személyzethez.

Viszont amíg BB a vezető addig a játékosok se szövegelnek, valszeg ugyanezt a stílust akarta meghonosítani JMD Denverben, csak épp nem sikerült.

Ádám Jakab
Ádám Jakab
2018-06-01 12:14

Tudom hogy grammarnazi vagyok, de annyira zavaróan túl sok a vessző, hogy amellet már nem lehet elmenni szó nélkül. Másodlagos szempont egy cikknél, de ez ebben a formában elég helytelen :/

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Ádám Jakab
2018-06-01 14:09

Grammarnazi és amellet? :D

Zotya
Zotya
Reply to  Krisztian Fekete
2018-06-01 15:22

Az “amellet” szerintem is cinkesebb, mint a “szerint”, “szerinte”, és a “szerintem” utáni felesleges vesszők :)

Ádám Jakab
Ádám Jakab
Reply to  Zotya
2018-06-01 19:24

Lehet hogy cinkesebb, de nem egészen erre akartam kilyukadni. Egy elírás kb minden cikkben előfordul, nem is köt bele senki. Itt csak arról van szó, hogy a cikk már zavaróan tördelt volt. Persze ha már kötekszem oda figyelhetnék, hogy legalább a kommentem helyes legyen, mert biztos hogy jön a büntetés. A cikket azóta javították, ebből is látszik, hogy figyelik a kommenteket. Én nem javítok, így az utókor is derülhet a bukásomon :D.

Andreas
Andreas
2018-06-01 12:45

Ennek ellenére az eredmények jönnek. Elnézést a Philly szurkolóktól, mert bár nagy érdem, hogy legyőzték a Patset a döntőben, de nem lehet amellett elmenni, hogy az elmúlt 1,5 évtizedben a Pats egyfolytában nyerte sorra a meccseket, menetelt majdnem mindig a főcsoport-döntőig. Persze, gyenge csoport, ésatöbbi, de ehhez hasonlót egyik csapat sem tud ekkora időintervallum alatt felmutatni. És tény, hogy ez nem mindenkinek való. Kicsit olyan ez, hogy van, aki a fél karját megadná egy gyűrűért, valaki meg inkább elmegy pénzt keresni oda, ahol jobban fizetik. Lehet hogy nem öröm és boldogság a légkör, de nem hangzik rosszul, ha valaki 2-3-szoros SB győztes. Egyébként pedig kicsit elkényeztetettnek érzem ezeket a beszólásokat: az ember munkája nem feltétlen szórakozás, ez mindenhol így van. Persze, előny, ha jól érzi magát, de én pl. megkérdezném szívesen Jamie Collinst, hogy mikor érezte jobban magát: a Patsben, vagy idén a Brownsban…

pritek
pritek
2018-06-01 13:44

Most ez kicsit olyan mintha BB lenne az egyetlen szigoru edzo, a tobbiek meg mind laza arcok. Mi van azokkal a csapatokkal, ahol szinten kemenyebb, bunkobb az edzo es meg nem is nyernek?
Nem szeretem a Peccet es en is unom mar mint a ket napos szart, de ezek az ostoba “hirek” amik itt ott felroppennek, meg idegesitobbek.

conspiracy theory
conspiracy theory
2018-06-01 17:54

Ha Bennett, vagy Long kibírta a Pats-et egy gyűrűért, akkor valószínűleg más is képes ezt megtenni. Ha akarja. Meg ha egyáltalán megkapja a lehetőséget.
Aztán mehet pénzt keresni, vagy jobban érezni magát máshova.
Szóval ez inkább egy vihar a biliben …

sgtGiggsy
2018-06-01 18:01

Ez a szórakozás, nem szórakozás dolog szerintem sokaknak nem akar jól leesni. Nyilván a Pats az elmúlt 15-20 év csapata, ezzel csak egy hülye szállna vitába. A kérdés nem az, hogy eredményesek-e, még csak nem is az, hogy a kritizálók a farkuk napi szinten történő edző általi szájjal izgatását várnák-e el, hanem hogy a Pats morál való-e mindenkinek. Kétségtelen, hogy BB minden idők egyik legnagyobb edzőóriása, de az is kétségtelen, hogy neki bizonyos mentalitású játékosok kellenek. Nem, a válasz nem az, hogy “akik hajlandóak áldozatot hozni a győzelemért”. A válasz az, hogy azok, akik hajlandóak fejet leszegve, totálisan alávetni magukat az edző akartatának, és jól motiválhatóak rugdalással. Nem. Mindenki. Ilyen. Még azok közt sem, akik nyertes mentalitásúak. Illene felfognia a rajongóknak, hogy aki nem képes ebben a rendszerben dolgozni, az nem egy lusta semmirekellő, hanem olyan személyiség, akire a BB módszer negatívan hat. Ennyi, és nem több.

bjeela
bjeela
2018-06-02 05:41

Ez most vagy egy manipulatív cikk volt, hogy ugorjanak a Pats hívek és ellenfeleik, vagy szimpla ostobaság. Most feledném is a szakmát, mert már sokadszor minek idegesíteni magam, fókuszáljunk a tartalmi részre. A BB féle edzésmódszer felmagasztalásáról már sokan írtak, aminek a lényege a következetesség, a lazaság totális minimalizálása, a munkafegyelem maximalizálása, és egy kőkemény példamutatás ezekre vezetői oldalról. Nehéz úgy lazulni egy kicsikét, ha a főnök rohadtul nem csinál ilyet. Akkor qrvára nincs cigiszünet, ha a főnök közben bent hajt a helyén. És nincs késés ott, ahol a főnök sosem késik és nem mellesleg rohadtul megjegyzi, ki késik.

Ennek ellenére sgtGiggsy jól látja, tényleg röhejes az a láttatás a szerző részéről, hogy egyedül BB ennyire kemény és egyedül nála van munkamorál, fegyelem, következetesség, példamutatás. Az NFL összes csapatára, edzőire jellemzők ezek az ismérvek, tehát legfeljebb árnyalatnyi eltéréseket vehetnénk észre. Azt viszont nehéz lenne tagadni, hogy kevés olyan csapat van az NFL-ben, ahol az NFL történelmének egyik legjobb játékosának is pont ugyanúgy beszól a HC, mint egy futottak még játékosnak. BB szellemiségében az egyik kunszt éppen ez, hogy mindenkivel érezteti, ki itt a góré, illetve azt, hogy nincsenek érinthetetlenek – még ha persze TB12-t sosem cserélné el, mert nem hülyült meg – és mindenki azonosan méretik meg. Az meg egy másik értékmérő a Patsnél, hogy TB12 ezt el is fogadja BB-től és nem pofázik vissza!(láttunk már ellenpéldát máshol) Az ilyen példamutatások beárazzák a csapatba érkező számára a helyet az első alkalommal és úgy jár, mint a viccben a nem tanuló gyerek, akit végül egyházi iskolába küld az apja, ahol rögvest jobbak lesznek az eredményei(“Bemegyek az osztályba: a falon egy keresztre feszített pasi. Az étteremben ugyanez. Sőt, a tornateremben is. Gondoltam jobb lesz vigyázni, ezek nem viccelnek.”). Hogy milyen egyéb árnyalat jellemzi még BB csapatformálási stratégiáját és szellemiségét, arról részint már sok játékosa beszélt, illetve sokan megírták már(itt is) és abból össze lehet kapirgálni a lényeget, de az biztosan nem az, hogy egyedül csak nála kell melózni és csak nála van fegyelem az NFL csapatok közül, mert ez úgy marhaság, ahogy van.

Solymi
Solymi
Reply to  bjeela
2018-06-02 17:24

Azért az árnyalatnyi különbség szerintem téves megfogalmazás, lehetnek máshol is szigorúak az edzők, de BB tényleg más szint. Talán csak Bill Walsh volt mérhető ehhez ill. Nick Sabant emlegetik még ilyen típusú edzőnek.

bjeela
bjeela
Reply to  Solymi
2018-06-03 18:38

Még akár hajlanék is rá, hogy egyet értsek veled, de ennél azért sokkal több összetevős egy ilyen sikerszéria létrejötte, egy dinasztia kialakulása. Kell hozzá egy jó tulajdonos, egy jó HC, egy jó… nem sorolom, te is tudod. Ezen felül kell hozzá nem kevés mázli. Ennek a dinasztiának volt hét döntője 17 év alatt, ami nagyjából analóg a Denver aranykorszakával és öt döntőjével vagy a Dallas öt döntőjével(persze a Pats jobb). A Pats hét döntőjéből a legnagyobb különbségű győzelem a hosszabbítás utáni Atlanta elleni meccs hatpontos TD-je. A többin egy mozzanaton múlt, hogy győznek, vagy vesztenek. Ezzel csak azt akarom mondani, hogy BB koncepciója nem eredményez kivételesen nagy győzelmekre képes gárdákat, inkább szorgalmas, kitartó “melós” csapatokat, akik a nagy számok törvénye alapján szépen kifárasztják az ellenfelet és leverik őket a végén, mert bírják a terhelést és a nyomást. Van ott zseni is, persze, de a lényeg nem azon van, hogy ők ott vannak. Ez persze számtalan területen jelent értékrendi eltérést másokkal, apró árnyalatokban, amik összeadódnak. Erre utaltam, lásd BB-nél nincs kivételezés. De hozzá hasonlóan bőven voltak ilyenek, akik kegyetlen kemények voltak edzőként, még sem lett dinasztia a csapatukból. Csak egy példát: ott van a Ditka féle Bears, amiről konszenzus van, hogy az NFL történelmének egyik legjobb csapata volt, még sem lett belőlük dinasztia. És van még jó néhány ilyen. BB nagyon jó edző, de nem véletlenül ment Bostonba New York helyett… ;)

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

31
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x