Connect with us

Hír

Itt az újabb Ray Rice-ügy: Kareem Hunt kivágva!

Kareem Huntot előbb hazaküldte az edzésről, majd ki is vágta a Chiefs, miután az interneten terjedni kezdett róla egy videó (először a TMZ hozta le), amin taszigált és megrúgott egy nőt. Az eset még februárban történt, a futó clevelandi apartmanja előtt.

 

 

Az esetről rengeteg részlet került nyilvánosságra. Kiderült például, hogy az áldozat egy hepciás fehér nő volt, akit Hunt kirúgott a bulijáról, mert tarthatatlanul viselkedett. A nő azonban nem akart lelépni, helyette ott maradt a bejáratnál, folyamatosan dörömbölt az ajtónál és megállás nélkül azt üvöltötte, hogy

 

Baszd meg, nigger!

 

Továbbá felpofozta Hunt baráti körének egyik női tagját, amikor az megpróbálta elküldeni.

 


Hunt ezen érhetően kiakadt, és bár a nőt elég nehéz szimpatikus, ártatlan áldozatnak elképzelni, a fizikai erőszakra ez akkor sem mentség.

 

Ráadásul az NFL is eléggé nagy pácban van, ugyanis az eset februárban történt, és állítólag a liga is tudott a dologról.

 

[quote]Pont mint Ray Rice esetében.[/quote]

 

A Ravens korábbi futója a feleségét ütötte ki egy liftben, ami a karrierje végét jelentette, de az NFL fejesei, többek között Roger Goodell is majdnem belebukott a dologba. Hatalmas balhé lehet még ebből.

 

Miután a Chiefs kivágta, waiveren bárki felveheti majd kedden a futót. Azonban az NFL a Commissioner’s Exempt Listre helyezte Huntot, tehát rövid távon nem edzhet egy csapattal sem, csak meetingekre és rehabilitációs foglalkozásokra járhat, ímg döntés nem születik az ügyében. Pontosan ez a helyzet egyébként Reuben Fosterrel is.

155 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
155 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Bardóczy Béla
Bardóczy Béla
2018-12-01 05:45

UPDATE: Hunt kivágva! Az azért elég kemény veszteség lesz!

Belicsik Béla
Belicsik Béla
Reply to  Bardóczy Béla
2018-12-01 06:43

comment image

Belicsik Béla
Belicsik Béla
2018-12-01 06:43

comment image

Andras Daroczy
Andras Daroczy
Reply to  Belicsik Béla
2018-12-01 08:01

Te teljesen hülye vagy :-))))

Belicsik Béla
Belicsik Béla
Reply to  Andras Daroczy
2018-12-01 08:16

comment image

kitalaltnev
kitalaltnev
Reply to  Belicsik Béla
2018-12-01 09:22

Remek munkát végzett az a bostoni ügynök csajszi, gratulálok Béla bá’! :)

Belicsik Béla
Belicsik Béla
2018-12-01 06:51

Egyébként a legszebb jelenet a videóban,mikor a saját haverját lendületből hátulról megüti,és vele együtt repül a suna a 4 méterre lévő falnak,ahol rendesen be is bassza az orrát.

renningan
renningan
Reply to  Belicsik Béla
2018-12-01 08:17

Ha ez a rasszista, provokativ asszonysag veletlenul ferfi, hunt lenne az antiszemitizmus aldozata. Most meg o a novero (bar olyan haj de nagy veres nem volt).

Szerintem itt most lenyegtelen, h no e az aldozat. Rasszista támadokent kell ra hivatkozni es igy kezelni. Még ha ez nem is menti fel huntot, a nit is alaposan meg kell buntetni.

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  renningan
2018-12-01 08:27

A részeg és agresszív idióták ellen van egy csodás és kevésbé erőszakos ellenszer: kihívod rá a rendőröket. Ha velük is emberkedik, ők lehűtik ?

renningan
renningan
Reply to  Vicgeordie
2018-12-01 08:36

Persze. Ezert mondom, h hunt egy idiota. Meg kell buntetni es meg is erdemli. Csak a rassista no is kapja meg, ami a jar.

Gergely Nagy
Gergely Nagy
Reply to  renningan
2018-12-01 08:48

Az a bája ennek, hogy a jelenlegi kettős mérce mellett, kezd kialakulni áldozat piramis a világban is. A fehér nő kártya ütötte a színes bőrű sportoló lapot.

renningan
renningan
Reply to  Gergely Nagy
2018-12-01 08:50

Ebbol oriasi balhe lehet, ha a no megussza. Szerintem a feketek az utcara mennek.

Belicsik Béla
Belicsik Béla
Reply to  renningan
2018-12-01 08:52

Abban az országban,ahol az utcán a rendőrök lelövik őket mint egy kutyát?
Nem hiszem.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Belicsik Béla
2018-12-01 09:04

De, simán.

Belicsik Béla
Belicsik Béla
Reply to  renningan
2018-12-01 08:37

Nem érdekel hogy kit vert meg.
Én csak leírtam azt ami a videón látszik.
Egyébként meg itt szerintem pont lényegtelen hogy Kareem miért viselkedett úgy mint egy “nigger”.

Egy profi sportoló nem viselkedhet így.
Ahogy lentebb is írták,hívta volna a jagellókat..

renningan
renningan
Reply to  Belicsik Béla
2018-12-01 08:39

Én meg csak velemenyt mondtam :D de ja, egy idiota.

Belicsik Béla
Belicsik Béla
Reply to  renningan
2018-12-01 08:45

Egyébként amit mondtál, arra ott van a “hate crime” intézménye.
Az már más dolog,hogy még “fekete” szervezetek is tiltakoznak sokszor ellene,mert sérti a tényleges egyenlőséget.

Parm
Parm
Reply to  Belicsik Béla
2018-12-01 10:35

Azért, nem hívta a jardot, mert egyrészt utálja őket, másrészt alig bírt talpon maradni, úgy be van baszva/drogozva. Tíz más megoldása lehetett volna a szituációnak, mint lecsapni a hülye picsát.

wolandrule
wolandrule
Reply to  renningan
2018-12-01 08:46

Az bizonyított, hogy a nő rasszista dolgokat kiabált? Csak mert elég ütős védekezés ezt a kártyát kijátszani, közben meg csak egy beszívott hülye picsa volt.

csak ezt ne
csak ezt ne
Reply to  renningan
2018-12-01 08:53

Antiszemitizmus? Ezen jót röhögtem, nem elég hogy afroamerikai még zsidó is? Nem egy könnyű, de nem is gyakori párosítás.

Belicsik Béla
Belicsik Béla
Reply to  csak ezt ne
2018-12-01 08:57

A muzulmán kultúrkör is a szemiták közé tartozik.
Szóval antiszemita az,aki utálja a zsidót,muzulmánt,vagy csak simán arabot.

csak ezt ne
csak ezt ne
Reply to  Belicsik Béla
2018-12-01 09:07

Nem. Lehetne így, de ezt a szót kizárólag a zsidógyűlöletre használják, hagyományosan.

Nyílméregbéka
Nyílméregbéka
Reply to  renningan
2018-12-01 12:06

??? :DDD

Belicsik Béla
Belicsik Béla
2018-12-01 06:52
wolandrule
wolandrule
2018-12-01 08:17

Tyreek Hill megverte és fojtogatta a barátnőjét, most Hunt, kíváncsi lennék mivel tömik ezeket a futógépeket… Mondjuk lehet azért ilyen gyorsak, mert minden play előtt beflashelik, hogy a rendőrök kergetik őket.

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
2018-12-01 08:23

Ahogy egy régi Dakota közmondás tartja, ha egy idióta rasszista picsa dörömböl az ajtóban HANGOSÍTSD FEL A ZENÉT ÉS AKKOR NEM HALLOD! ?

Belicsik Béla
Belicsik Béla
Reply to  Arnold Patsenegger
2018-12-01 09:00

Vagy hallgass a szívedre.
comment image

Gergely Nagy
Gergely Nagy
2018-12-01 08:36

Ilyenkor kell felvenni vaiverröl ? a rookie szerződését is viszi. Szerintetek ki fogja felvenni ? ha egyáltalán felveszik. A Vasasoknál egy fasza futó páros allna össze pl ha ok vennek fel.

Belicsik Béla
Belicsik Béla
Reply to  Gergely Nagy
2018-12-01 08:40

comment image

Gergely Angyal
Gergely Angyal
Reply to  Belicsik Béla
2018-12-01 09:23

Amúgy ezeket az NFL memesről szeded, vagy mindketten egy helyen találjátok őket? :D

Belicsik Béla
Belicsik Béla
Reply to  Gergely Angyal
2018-12-01 09:31

NFL Memes,ghettogronk,stb.
+ érdemes binggel keresni,mert az nem szűr annyira mint a google.

KAP42
KAP42
2018-12-01 09:02

comment image

csak ezt ne
csak ezt ne
2018-12-01 09:05

Egyébként a KC lépése is érdekes. Két eset lehetséges. Az egyik, hogy mit sem tudtak az elmúlt kilenc hónapban a csetepatéról és most hideg zuhanyként érte őket, mondjuk akkor elég szigorú, de érthető lépés a részükről. A másik viszont, hogy tudtak, és most berezeltek, hogy őket is előszedik, mert nem léptek semmit, ez esetben sunyi álszentek.

Az eset azért nem akkora ügy. Nyilván Hunt sem lehet büszke, foglalkozni kell vele, hogy tudja kezelni az indulatait, ha provokálják, ha esetleg ivott is ezt-azt, stb, akkor is. De nem volt annyira durva szerintem, mint Ray Rice eset, vagy mondjuk Petersoné. Hőbörgés dulakodás, két hülye egy pár, dicséret persze nem jár érte, de emiatt nem feltétlenül kellene kirúgni az NFL-ből. Amíg nem voltak ezek a fránya kamerák mindenhol az ilyen kínos eseteket (meg durvábbakat is), pénzügyi alapon elsimították, eltussolták. Az se volt rendben, de most szerintem kicsit túlreagálják.

Belicsik Béla
Belicsik Béla
Reply to  csak ezt ne
2018-12-01 09:36

Ezek a srácok befektetések,szóval kizárt hogy ne tudott volna róla a csapat.
Fogadni mernék hogy nem egy csapat foglalkoztat tucatnyi magánnyomozót,hogy elkerüljék az ilyen helyzeteket.
Csak hát mikor nem elérhető a harmadik fél,akkor kerülnek ezek felszinre.
Mint Jimmy G esete a pornós sunával.

csak ezt ne
csak ezt ne
Reply to  Belicsik Béla
2018-12-01 09:40

Azért vetettem fel, mert így gondolom én is, hogy valószínűleg tudtak róla. Most, hogy kiderült elhatárolódnak, amíg a fű alatt ment, addig meg Kareem fuss! Nem tudhatjuk, de jó az esély erre.

Attila
Attila
Reply to  Belicsik Béla
2018-12-01 11:30

Na várjál Jimmiynél mi volt a titok? Elmentek nyilvános helyre vacsorázni egyáltalán miért kéne titkolni? :D

Belicsik Béla
Belicsik Béla
Reply to  Attila
2018-12-01 11:37

A csaj posztolta instára,utánna jöttek csak a paparazzo képek :D
Azért az nagy blama mikor az erősen keresztény amerikában felmagasztalod a frencsájz QB-d kb krisztusi magasságokba,aztán szépen kiderül hogy 41 éves aktív pornósztárokkal randizik.

Attila
Attila
Reply to  Belicsik Béla
2018-12-01 11:43

Hát nem tudom, nekem ez nem tűnt nagy dolognak. Onnantól h elmentek vacsorázni vállalták ezt. Ha tényleg aggódtak volna akkor a lakására rendelnek Domino’s pizzát. :D

Belicsik Béla
Belicsik Béla
Reply to  Attila
2018-12-01 11:51

Abból meg nagyobb gáz lett volna,hogyha a “mamma” megtudja a rendelt pizzát.
26 évesen meg hazavinni egy 40 éves latin pornósztárt,azért az érdekes kategória.

Attila
Attila
Reply to  Belicsik Béla
2018-12-01 12:40

Én arra gondoltam, hogy a csajhoz megy fel na mindegy, szerintem értjük egymást :D

vabu
vabu
Reply to  csak ezt ne
2018-12-01 09:55

Egyetértek.

Attila
Attila
Reply to  csak ezt ne
2018-12-01 11:30

100% hogy tudott róla a csapat, csak addig játszatták ameddig tudták, össze is jött egy jó széria.

kisdrogba
kisdrogba
2018-12-01 09:07

comment image

Lesy87
Lesy87
2018-12-01 09:32

Mivel ennél az esetnél senkit sem sajnálok, így örülök, hogy a múlt héten mindkét fantasymben felvettem S. Waret. A várható nagy jogvédő vitához meg egy popcornt kérek.

Belicsik Béla
Belicsik Béla
2018-12-01 09:32

comment image

Attila
Attila
Reply to  Belicsik Béla
2018-12-01 11:23

Nem értem a redskinses mémeket :D valaki felvilágosítana? Anno le akarták igazolni ray rice-t? :D

makosteszta
makosteszta
Reply to  Attila
2018-12-01 11:24

Reuben Foster-t felvették waiverről.

Attila
Attila
Reply to  makosteszta
2018-12-01 11:26

király :D mostmár én is tudok röhögni :D

Belicsik Béla
Belicsik Béla
2018-12-01 09:42

comment image

Fanyul23
Fanyul23
2018-12-01 09:49

Amennyiben bizonyítható hogy niggerezett és verekedett a buliban, akkor attól függetlenül hogy milyen nemű, még sokkal több verést érdemelt volna. A niggerezés kint a legnagyobb sértés, olyan mintha az én házam előtt az én kúrva anyámat szídná valaki, én is fejszével mennék ki megvitatni vele az ellenvéleményemet. Gyűlöletes amit Rac Rice csinált, vagy Foster, de még Peterson ügye is gyomorforgató volt. Ez szerintem teljesen más kategória. Mondom ezt úgy, hogy a gyerekmolesztűlók után a nőkkel erőszakos férfiak a társadalom legalja.
Idióta világ…

Belicsik Béla
Belicsik Béla
Reply to  Fanyul23
2018-12-01 09:50

Aztán miért szídná bárki az anyádat te cigány?

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  Belicsik Béla
2018-12-01 09:54

Ez nem sikerült túl magasröptű hozzászólásnak. Még törölheted, ha úgy gondolod.

Belicsik Béla
Belicsik Béla
Reply to  Fanyul23
2018-12-01 09:55

Arra céloztam,hogy tévedsz az anyázos hasonlattal.

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  Belicsik Béla
2018-12-01 09:57

Nem tudom miért gondolod hogy tévedek a hasonlattal, ha egy polcra helyezem a nekem legsértőbb kifejezést amit mondhatnak azzal ami mondjuk Hunt esetében a legsértőbb. Azért butaság hogy erre akaszkodsz rá, mert faji alapon nem tudnak sértegetni, tehát nekem nem az a legbántóbb ha lecigányoznak, niggereznek, zsidóznak mert tudtommal egyik témakörben sem vagyok érintett. Viszont az analógia miatt a szubjetív legsértőbb dolgot hoztam fel példaként. Ez értékrend kérdése.

Belicsik Béla
Belicsik Béla
Reply to  Fanyul23
2018-12-01 10:00

Értelek,csak ezzel az a gond,hogy nem tudjuk Hunt-nak beakadt-e a “niggerezés”.
Sőt.Lehet csak azért csapta meg a sunát,mert “jótérzett”.

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  Belicsik Béla
2018-12-01 10:01

“Amennyiben bizonyítható hogy niggerezett”

Akimotab
Akimotab
Reply to  Fanyul23
2018-12-01 10:13

Egymást niggernek hivják sokszor.
De fehértől valóban nem esik jol nekik…

Fetyke
Fetyke
Reply to  Fanyul23
2018-12-01 13:09

Ne ragozd tovább! Amit írsz és tovább fejtegetsz az emberileg elfogadhatatlan, társadalmilag bűn, kulturális szempontból pedig kiírod vele magadat az emberiségből. Semmilyen verbális erőszakra nem elfogadható válasz fizikális agressziót alkalmazni. A nálunk gyengébb, védtelen, kiszolgáltatott embertársainkkal szemben erőszakot alkalmazni pedig állati dolog nem emberi.
Gondold végig kicsit azt amit leírtál. Ezek szerint ha Rice azzal védekezett volna, hogy az asszony leniggerezett, akkor már nála is minden rendben lett volna? Ha Peterson azzal jön elő, hogy a gyereke szidta a fehéreket, akkor már semmi sem történt volna (egyébként ha van eset, ami fel lett fújva az pont az övé)?
Ezentúl a néger játékosok akkor mindent megtehetnek majd, mert elég csak azt állítaniuk (uram bocsá hazudniuk), hogy leniggerezték őket (Winston pontosan ugyanezzel próbált védekezni)? Hát nem! Ha valaki kikéri magának a rasszista megkülönböztetést, és a többi emberrel egyenértékűnek tartja magát, akkor úgy is kell viselkedni! Hunt magatartására nincs mentség! És amiket itt összezagyválsz (kevered például a fizikai erőszakra adott választ a verbálissal) az egy normális társadalomban elfogadhatatlan.

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  Fetyke
2018-12-01 13:22

Meltatlan vagy arra hogy leirjam es elmagyarazzam ha nem ertetted meg mirol beszeltem. Sotet vagy mint az ejszaka.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Fanyul23
2018-12-01 13:35

A hülyeséget nem lehet érteni. A baromságot meg sem szoktam próbálni. A te hozzászólásod a kettőt együtt is kimerítette, így valóban meghaladta a képességeimet.
Ebben a stílusban kérlek, hogy ne is reagálj! Valóban nem vagyok hozzád méltó.
Nem kell egyetértened velem. Egyszerűen csak fogadd el, hogy van akik szerint a rasszizmus sem ad minden alól felmentést, nem lehet vele mindent kimagyarázni és nem menti fel annak elszenvedőjét minden további tettének felelőssége alól.
Mint ahogy én is elfogadom, hogy van aki szerint az asszony verve jó, mert így szocializálódott. Cserébe csak te is simán fogadd el, hogy én meg az ilyen személyt nem embernek, hanem állatnak tartom és jogosan majmozom le, mert az! Részemről ennyi!

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  Fetyke
2018-12-01 14:13

Nem fogadom el mert nincs mit elfogadni a primitiv fekete es feher vilagodban. Ahol csak az lehet motto hogy az nem ember aki megut egy not. Soha. Semmikor. Soha. Es ez a mantra mehet vegtelensegig. Az hogy felhivom a figyelmet arra hogy ez is teves es buta felfogas, mindemellett meg azt a legfontosabb doktrinat is a kozepkorba lovi vissza mint hogy miden ember egyenlonek szuletik…kiveve a noket, szerinted. Tovabbra is ontelt es ostoba embernek itellek. En sem igenylem reagalasod.

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2018-12-01 13:38

Fetyke, amit leírsz, az teljesen korrekt. Igen, verbális erőszakra nem válasz a fizikai. Azonban itt nem csak verbális erőszak volt a nő részéről, hanem fizikai is, legalábbis a leírtak szerint a hepciáskodó nő leverte Hunt baráti körének egyik nőtagját. De mindegy is, valóban, erre az a megoldás, hogy rendőrt hívsz. Pont. Azonban itt a bulin vélhetően mindenki kissé túltolta a maligánt és ilyenkor senki sem tudatos annyira, hogy tökéletesen PC lehessen. Ilyenkor a klasszikus válaszreakciók jönnek, azaz “mivan, kisanyám? levered a barátnőmet és még leniggerezel a saját bulimban aztán még le akarsz osztani egy sallert, nesze, ribanc, hogy tanulj tiszteletet” és már annyi is a karrierednek. A tanulság ebben az, hogy az ilyen kibaszott, tetves, koszos, pénz- és hírnévéhes ribancok kivédésére legyen MINDEN helyzetben nálad egy nálad erősebb testőr, aki ilyenkor helyetted intézkedik és leveri az ilyen senkiháziakat. És akkor a karriered megmarad, nem buksz dollártízmilliókat, legfeljebb a testőrödnek fizeted a díját, aki helyetted ül. Ennyi.

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2018-12-01 19:26

Én inkább azt a tanulságot vonnám le, hogy ha NFL játékos vagy és fantasztikus karrier áll előtted (vagy már el is érted azt), akkor nem kell ilyen bulikat szervezni, nem kell ilyen bulikban részt venni. :)
Tudomásul kell venni, hogy a profi sportéletnek nem csak előnyei, de egyre nagyobb hátrányai is vannak. Ma már az ilyen bulik nem igazán férnek bele a profi sportolók életébe, mert előbb-utóbb baj lesz belőle.

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2018-12-02 11:45

Ugyan, Fetyke, légy megértő az általában nem túl iskolázott, zömében valamilyen gettóból érkező és ennek megfelelően szocializálódott, hirtelen a korábbi életéhez viszonyítva fényévekkel jobb életet élő és ami a legfontosabb túl fiatal játékosokkal. Hunt még csak 23 éves. Nézz magadba és mond meg, mennyire voltál 23 évesen tudatos? És mennyire zavart volna meg, ha ekkora életminőségű ugrás ér, mindenki téged ajnároz, istenít, a kedvedben jár, dörgölőznek a jobbnál jobb csajok, akik korábban le se szartak – ami az egyik legnagyobb ösztönző erő egy húszas éveiben járó férfinek -, etc, etc… Igen, buliznak, csajoznak ami a csövön kifér, ha éppen van egy szabad estéjük havonta egyszer, talán kétszer. Azért ez baromira messze van attól, ahányszor én buliztam a húszas éveimben… ;) A felelősség nyilvánvalóan az övék, de legalább ugyanekkora felelősség terheli a klub vezetőségét, hogy az aranytojást tojó tyúkot(na, ez egy csinos képzavar…) nem nevelik, nem védik és nem állítanak mellé egy testőrt, akinek a bérét levonják Hunt béréből. Nevetséges összegről van szó ahhoz képest, amit kereshet és amennyi bevételt hozhat Hunt a csapatnak és magának. És itt ez a lényeg. Nem védték meg a befektetésüket rendesen. Természetesen Hunt sem a sajátját, de neki legalább mentsége – már ha mentség ez egyáltalán -, hogy abban az állapotban nem lehetett tudatos. Azért elnézem ezt a videót és a csajt sem értem igazán – bár fogalmam sincs, mi zajlott le, ami miatt ilyen gyalázatosan viselkedett -, de ha már megtörtént, és láthatóan nem okozott számára maradandó fizikai és lelki károsodást az affér, akkor miért akarta tönkretenni Hunt karrierjét? Miért kapart, mint malac a jégen? És bennem van a kisördög, hogy 1, ez a nő tényleg olyan karakter, aki komolyan gondolta a niggerezést és bosszút akart állni Hunton bármi áron 2, még több lét akart kicsikarni ebből a zsarolásos helyzetből és most pofára esett. Igazából egyik sem túl szimpatikus. Összegezve: természetesen a fő bűnös Hunt, mert ökörséget csinált, amikor nem hívott rendőrt, de koránt sem ő hibázott ebben az ügyben, azaz nem teljesen fehér-fekete az ügy, még ha egy fehér nő és egy fekete férfi a főszereplője.

Zsolt75
Zsolt75
Reply to  bjeela
2018-12-02 14:41

Abszolút egyetértek!

sgtGiggsy
Reply to  Fetyke
2018-12-01 18:24

Tartasz egy bulit. Egy vendég balhét csinál, megüti egy másik vendégedet. Kiteszed. Onnantól kezdve fél órán keresztül dörömböl az ajtódon és elhord mindennek. Mikor kimész, hogy húzzon már el, és nyomatékosításul taszajtasz rajta egyet, téged is megtámad ököllel. Jaaaa, tényleg egy állat lenne csak képes ezek után arra, hogy ilyesvalakit felökleljen…
A többi eltúlzott példád meg szót sem érdemel. Mégis hol volt ez Peterson ügyétől? Ő véresre vesszőzött egy ártatlan négyéves gyereket. Hunt meg fellökött egy erőszakoskodó (fizikailag is, nem csak verbálisan) nőt.

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  sgtGiggsy
2018-12-01 18:41

Nem is nezte meg a videot, cdak feltetlenul okoskodnia kellett. Teljesen hattala moziban. A kommentjeim egyetlen mondatabol kerekitette ki ostoba velemenyet.
Az mar tenyleg csak a legalja hogy tortenetesen pont Petersonnal elnezobb…milyen fura egy vikings drukkertol. Most mondhatnank hogy nem ember ha egy gyerekverot vedelmez, de nem, nem egy mondat alapjan itelunk embereket. Marmint mi, emberek nem.

bjeela
bjeela
Reply to  Fanyul23
2018-12-01 18:48

Bocs, de Fetyke egyáltalán nem elnézőbb Petersonnal. Kicsit figyeljünk a szövegértésre és -értelmezésre.

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  bjeela
2018-12-01 18:57

Segits akkor kerlek ertelmezni azt a reszt hogy szerinte a peterson ugy fel lett fujva?

Fetyke
Fetyke
Reply to  Fanyul23
2018-12-01 19:22

Segítek!
Peterson nem egy idegen gyereket bántalmazott, hanem a saját fiát nevelte. Tény, hogy túl agresszíven. De! Igen is van az az eset, amikor egy apának meg kell vernie a gyermekét, mert az szolgálja a gyerek jövőbeni életét. Én is kaptam a szerető szüleimtől verést, ha rossz voltam. Nyilván ez akkor nem esett jól, de ma már tudom, hogy mindaz az én érdekem volt elsősorban.
Nem tudom, hogy szándékosan e, de nagyon félre értesz. Nem azt mondom, hogy egy ember nem bánthat egy másikat. Még csak azt sem állítom, hogy egy férfi nem verhet meg egy nőt. Igen is van olyan eset, amikor a saját maga vagy szerettei érdekében lehet sőt kell is bántalmazni egy nőt. DE!
A felvételek alapján Hunt esete ez attól nagyon messze van. Egy részeg nőn próbált elégtételt venni valamiért, miközben a nő igazából egyáltalán nem erőszakoskodott vele (sőt magánál sem igen volt). Ennyi történt minden más cigánykodás és a vétkesek elfogadhatatlan hazudozása. Egy átlag ember ezért egy ejnye-bejnyéért nem érdemelne egyébként többet. De Hunt nem átlag ember. Mint profi sportember megbukott (legalább beismerte volna egyből, amit tett és ne próbálta volna elsunnyogni), átlag emberként élhet tovább. Ennyi a véleményem.
Mentő körülményeket pedig kár keresgélni, mert a felvételek alapján egy sincs!

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  Fetyke
2018-12-01 19:31

Aham. Tehat ha a sajat gyereke akkor megverheti ugy hogy abbol birosagi ugy legyen. Ertem. Fura egy ertekrended van az egyszer hetszentseg.
Mert a gyerek nem gyengebb nala es nem vedtelen. Es biztos beszolt neki.

Ha nem az elso kommentem elso soraba kotottel volna bele, valamint mar eleve megnezed a videot(amit teljesen felremagyarazol ugy ahogy neked tetszik) akkor lattad volna ahogy leirom, buntetest erdemel hunt, de nem rice es foster ugyehez hasonlot. Valamint szot ejtettem arrol amit az iment te is leirtal hogy lehet az eletben olyan szituacio amikor a no nem mint no ertekelendo hanem a csaladomra esetleges veszelyforras.
De igy egyszerubb volt mert allatozhattal es mutathattad a kozonsegnek milyen novedo hos vagy.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Fanyul23
2018-12-01 19:42

Azért, hogy Amerikában miből lesz és miből nem lesz bírósági ügy az elég fura. Például sem az Elliot, sem pedig a Foster ügyből nem lett. De még csak Rice ügyéből sem. Én ebből nem indulnék ki. Tény! Peterson megverte a fiát egy bottal. A gyerek vérzett is. De hogy ez mennyire volt súlyos egyáltalán azt nem tudom, nem tudok róla, hogy a gyerek valóban komoly (pláne nem maradandó) sérüléseket szerzett volna.

Lehet akkor én is félre értettelek. Általánosságban ezek szerint még egyet is értünk…
Én a konkrét esetnél viszont nem találok az általad felsorolt mentő körülményekből egyet sem.

sgtGiggsy
Reply to  Fetyke
2018-12-01 19:46

Baszki nézd meg a fényképeket, amik három nappal az eset után készültek!!! Össze-vissza tele van az EGÉSZ teste vesszőzésnyomokkal!

Fetyke
Fetyke
Reply to  sgtGiggsy
2018-12-01 20:10

Azért ebbe még egy gyerek sem halt bele… Te sosem kaptál akkora pofont édesapádtól, hogy eleredt mondjuk az orrod vére?
Bő fél évszázada egyébként még mindez bevett nevelési módszer volt a magyar iskolákban. Most ne vigyük el erre a témát, csak úgy megjegyeztem…

sgtGiggsy
Reply to  Fetyke
2018-12-01 23:33

Egyrészt nem kevés gyerek halt már bele az ilyesfajta figyelmezésbe. Másrészt, nem, az apám nem volt egy fasz, aki csak így tudott nevelni (pedig mostanra 63 lenne már, szóval tényleg más korhoz tartozott). Harmadrészt a fenékre való négy-öt ráhúzás volt bevett szokás, nem az, hogy a gyereket agybafőbe verik vesszővel. Negyedrészt még mindig ott tartunk, hogy egy négyéves gyerekről beszélünk, elég valószínűtlen, hogy olyan rossz fát tehetett a tűzre, amiért bárhol elfogadnának ilyen verést.

És ötödrészt még mindig vicces, hogy a gyerek hülyére veréséért túlzásnak érzed az egyéves eltiltást, de Huntot meg örökre eltiltatnád egy balhéért, ahol SENKI nem sérült meg, és nem is ő volt a kezdeményező…

Fetyke
Fetyke
Reply to  sgtGiggsy
2018-12-02 00:20

Meggyőzhető vagyok! Elismerem, Peterson is nagyon helytelenül cselekedett. Nem lett felfújva az ügye.

Ettől még Hunt nem lesz ártatlanabb a szememben. A felvételek alapján egyértelműen Hunt volt a kezdeményező, hiába mantrázod folyton hogy nem. Szögezzük le még egyszer azt is, hogy nem Hunt-on múlt, hogy nem sérült meg senki. Jelen esetben a szándék a lényeg. Én a felvételeken egy magából kivetkőző, nem emberként, hanem inkább félállatként viselkedő egyedet látok. Az ilyennek pedig szerintem nincs helye a ligában, már ha az NFL komolyan veszi önmagát. Lehet, hogy ha Petersont látom verni a fiát pontosan ugyanezt mondanám. De neki szerencséje volt, nem készült az esetről felvétel. Huntnak nem volt szerencséje, mert a biztonsági kamera felvette az esetet. Amiket te belemagyarázol ebbe az esetben az vagy nem releváns, pláne nem mentő körülmény, vagy nem is látszik a felvételeken. Azt pedig hogy a kutyám macskája mit magyarázott utólag had ne kommentáljam egy ilyen eset kapcsán.

bjeela
bjeela
Reply to  sgtGiggsy
2018-12-02 12:04

Hoppla, kicsit későn értem vissza, így aztán nem tudtam becsatlakozni a polémiába, de a legnagyobb tisztelettel én rohadtul nem ezt értettem ki Fetyke szövegéből és kissé meg vagyok döbbenve. És a legfontosabb, hogy én ugatok szövegértésről, miközben kurvára átsiklottam Fetyke zárójeles mondatán, miszerint felfújták Peterson ügyét. Szóval elnézést kérek sgtGiggsy! Ugyanis azt az ügyet tényleg nehéz volt nem felfújni. Peterson kissé túltolta a biciklit és ez még akkor is igaz, ha én is kaptam a fatertól sallert, mindig megfelelő időben és legőszintébb sajnálatomra tökéletesen jogosan. Van az az atyai pofon – nem több, elég az az egy… -, amitől kitisztulnak a dolgok egy begőzölt ifjúban. De nem egy négy éves gyereknél. Megjegyzem Hunt is egy kölyök még, taknyos 23 éves és jelenleg úgy néz ki, hogy hazavágja a karrierjét ez az ügy. Remélem nem. Hunt a Chiefs talán egyik legjobb befektetése volt, vele meglehetett volna a gyűrű és a Chiefs ezt a befektetést nem védte meg azzal, hogy melléje állít egy testőrt, akinek a bérét levonják Hunt béréből. Csak ennyit kellett volna tenni, ismerve a 21. század mindent látó és kiforgató közösségi és egyéb médiatereit. Hunt a legfőbb bűnös, mert nem hívott rendőrt, amivel ezt az egész cécót megelőzhette volna, de az ügy nem fekete-fehér.

Fetyke
Fetyke
Reply to  sgtGiggsy
2018-12-01 19:11

A bulit nem otthon tartották, hanem egy szállodai szobában. Ilyenkor (fél órája dörömböl valaki az ajtón), erre találták ki a 24 órás portaszolgálatot. Nem Rambo-t kezdesz el játszani, hanem hívod őket és majd ők intézkednek.
Nos a kedvetekért megnéztem a felvételt is. Az én olvasatomban a következő történt:
1.) A csaj nem dörömbölt semmiféle szállodai szobaajtón, attól jó messze lehetett, mert Hunt egy folyosón magyarázott neki valamit, amire a bántalmazott nő visszafordult és közel ment hozzá.
2.) A hölgy nem tudom, hogy miket mondhatott, lehet, hogy nyomdafestéket nem tűrő szavakat használt, de a fizikai erőszak legkisebb jelét sem tanúsította, szemmel láthatóan olyan matt részeg volt, hogy alig tudott megállni a saját lábán. Hozzáteszem, hogy azt sem tudom Hunt miket magyarázott, de ezt a szópárbajt a felvételek alapján egyértelműen ő kezdte.
3.) Erre Hunt két kézzel meglökte a nőt, amolyan kihívásképpen, hogy játsszák le fizikálisan a meccset. Ez nem elfogadható viselkedés semmilyen körülmények között senkitől. Huntot szemmel láthatóan megpróbálja visszatartani egy barátja, akit ő félretol és további agresszívnek tűnő lépéseket tesz a nő felé, aki erre védekező reflex mozdulatokat tesz. Ezt nevezhetjük pofonnak is, de azért az erős megfogalmazás lenne. A lényeg, hogy már ekkor Hunt volt az agresszivitást kezdeményező fél. A pofon nem igaz, illetve csak a bűnösök nevetséges, utólagos magyarázkodása. Hunt már ennyiért eltiltást érdemelne.
4.) Ezek után két jól megtermett barátja valahogy elrángatja az őrjöngő Hunt-ot (érdekes, ők miért nem voltak beszívva?) a helyszínről, ki tudja, hogy különben mit csinált volna a nővel. Hunt eltűnik a két fickóval a folyosón, a nő tétova léptekkel utána megy, de egy harmadik férfi elé áll, hogy ne tudjon Hunt után menni. Itt a végén a nő valóban tesz egy olyan lökő mozdulatot, amit lehet agresszivitásnak értékelni. De az ügy szempontjából ennek azért nincs jelentősége, mert ekkor már Hunt jön is vissza akkora lendülettel, hogy nekimegy a barátjának, aki fellöki a nőt és mindketten megszédülnek. Az eset elsőre valóban vicces, de ha figyelembe vesszük, hogy hunt-ot egy barátja visszahúzta és így lökött akkorát, akkor el lehet képzelni ha nincs a visszahúzás és a nő és közte álló barát, akkor mit kapott volna a nő. A civil élet nem NFL pálya. Ezért már örökös eltiltás jár.
5.) Ezek után egy a folyosón videózó csaj kezéből az egyik barát (fehér póló) némi erőszakkal kikapja a mobilt. Ami rablás és bűncselekmény. Hunt még ekkor is nekimenne a bántalmazott, szédelgő nőnek, de egy másik nő vissza tudja valahogy húzni és így amolyan távozásképpen a földön ülő védtelen nőt “csak” megrúgja. Nem erősen ez igaz, de a szándék akkor is egyértelmű és patkány dolog. Ezért a megújult NFL-ben nincs helye többet.

Ti teljesen megőrültetek? Hol van itt bármiféle mentő körülmény? Ha Hunt nem kereste volna a bajt simán elkerülhette volna. A nő fizikálisan nem, vagy egyáltalán nem olyan mértékben volt agresszív, amitől egy ilyen atlétának szintén erőszakot kellett volna alkalmazni. Ráadásul a fizikai agressziót egyértelműen Hunt kezdeményezte. Ha nem fogják vissza a többiek, akkor ki tudja mit tett volna? Amit tett, az így is elítélendő, bár szerencsére komoly baja nem lett a nőnek, de legyünk őszinték, hogy ez legkevésbé Hunt-on múlt. Hunt-nak jó darabig, de lehet, hogy örökre nincs keresni valója abban a ligában, ahol csak egy esélyed van, nincs több dobásod.

sgtGiggsy
Reply to  Fetyke
2018-12-01 19:37

1) A VIDEÓN nincs rajta, hogy a csaj dörömböl = a csaj nem dörömbölt?
2) A VIDEÓN nincs rajta, hogy a csaj KORÁBBAN milyen jelét tanusította fizikai erőszaknak, ellenben a tanuk elmondása szerint bent a bulin megütött egy másik csajt.
3) A kézzel meglökés az pont az a kategória, ami megtörténik egy verbális vita hevében is. Messze nem nevezhető erőszaknak. Ahogy elég érdekes “védekező reflex mozdulatnak hívni” azt, hogy a csaj ököllel megüti Huntot, aki annyit csinált, hogy felé ment. Addig a pillanatig Hunt csak dühös volt, kifejezetten erőszakosan nem viselkedett.
4) Az ütés után a nő nem áll le, és tovább pofázik, hergeli Huntot, akit a többiek próbálnak elrángatni. Ekkor jön az ominózus lökés, amitől a csajnak KONKRÉTAN SEMMI BAJA NEM LESZ! Legfeljebb a térde lesz bibis, ha egyáltalán.
5) A rablás bűncselekményes beszólás is tetszik, mert az már végképp a magad igazát próbálod mindennel magyarázni kategória. Egyrészt Hunt abban nem is volt érintett, másrészt a videózó csaj eléggé úgy fest, hogy a társaság tagja, és igen valószínűtlen, hogy Hunt haverja meg kívánta tartani a mobilt, csak próbálta megakadályozni, hogy tovább videózzon. A Hunt megrúgja a csajt kifejezés meg nem kicsit erős szóhasználat arra, hogy meglökte lábbal.

Nagyon tetszik, hogy a csaj felelőségét ennyire próbálod elbagatelizálni, de az a kurva nagy helyzet, hogy ha ez a balhé Hunt és egy pasi közt van, akkor a) a fickó meg lett volna verve, b) minimális ügy sem lett volna az esetből.

Arra pedig kurvára kíváncsi lennék, hogy ha ezért örökös eltiltást követelsz, akkor Peterson esete miért lett felfújva. Egy NÉGYÉVES gyereket vert úgy meg nádpálcával, hogy a gyerek testén három nappal később is volt úgy 20 darab 10-15 centis véraláfutás, és heg. Ehhez képest a videóban szereplő csaj konkrétan semmilyen szinten sem sérült meg, és rohadtul nem áldozatként, hanem provokátorként viselkedett az egész eset során.

Fetyke
Fetyke
Reply to  sgtGiggsy
2018-12-01 20:07

1.) Olvasni is kellene… Amikor a csaj dörömböl, le kell szólni a portára, majd ők intézkednek. Ez a normális emberi magatartás, nem pedig az, hogy konfliktust generálunk belőle a nálunk gyengébbel. Melyik résszel nem tudsz ebből egyet érteni? Az pedig, hogy korábban dörömböl(hetet)t nem jelenti azt, hogy ezért később elégtételt lehet venni.
2.) Akkor ki kellett volna hívni a rendőrséget, vagy vegyen elégtételt a megtámadott nő. De a fizikai erejével visszaélve Hunt akkor sem bántalmazhatott volna egy nála sokkal gyengébb, kiszolgáltatott személyt. Ráadásul szintén az eset után jóval később. Bárhogy is ragozod ez patkány dolog volt Hunt részéről.
3.) álltál te már diszkóban három kigyúrt kancigány között, amikor ugyanígy verbálisan lökdöstek téged? Ha nem, akkor javaslom próbáld ki, aztán számolj be a végeredményről. Esetleg felvételt is csatolhatsz…
Hunt igen is olyan szinten volt agresszív, ami (főleg az erőfölényét figyelembe véve) már nem tolerálható, ő kezdeményezte a fizikai kontaktust, és az első lökés után sem állt le, ment a csaj után, hogy tovább bántalmazza. Nem tudom, hogy te mit látsz, én azt Hunt igen is agresszív volt, és egyértelműen olyan nonverbális mozdulatokat tett, hogy bántani akarja a nőt. Hogy ez nem történt az sem igazán rajta múlt.
4.) A nőnek nem lett semmi baja, de miért? Hunt egyik kezét egy társa visszahúzta, és közte és a nő között állt egy másik társa, aki felfogta a lökés jelentős részét. Ez utóbbi férfi másodpercekig szédelgett a folyosót úgy kiütötte (kilökte) Hunt. Ezen mi múlott a futón?
Különben is egy bántalmazás nem attól elítélendő elsősorban, hogy a bántalmazottnak milyen baja lesz. Már maga a szándék puszta ténye elítélendő és megvetendő jelen esetben.

Ez a mindig az áldozat a hibás, mert kiprovokálta, hogy megverjék duma pedig nevetséges. A felvételek számomra egyértelműek. Hunt keresi a bajt, pedig simán elkerülhette volna. Keresi a lehetőséget, hogy bántalmazhassa a nőt, pedig ő erre igazi okot a felvételeken nem ad. Jelen esetben nincs mentség bárhogy keresed is azokat.

sgtGiggsy
Reply to  Fetyke
2018-12-02 00:19

1) Senki nem vonta kétségbe, hogy Hunt nem megfelelően járt el az esetben. Ellenben emberileg megérthető volt a dolog, és nagyon sokan tettek volna úgy, mint ő.
2) Nem bántalmazta a csajt. Egy bántalmazott emberen vannak sérülések. A csaj az ominózus fellökés után simán felállt, földre azért került újra, mert a tumultus során a másik csaj rálépett a bokájára. A “rúgás” nyilván patkány dolog volt, de bántalmazás? Komolyan? Ennél sokkal csúnyább dolgokat is megtesznek sportolók a pályán egymással (és nem, nem a szabályokon belül)
3) A kancigányos példád nagyon érzékletes. DE. Én nem megyek oda belekötni a három kancigányba, míg a csaj csinálta a balhét.
Az első lökés az még semmi nem volt. Ellenben utána a csaj ütött. És ahhoz képest, hogy szerinted ez mennyire ijedt reflexreakció volt arra, hogy Hunt lépett kettőt felé, mikor Huntot elrángatták, ő szépen ment utána és tovább pofázott neki.
4) Nem tudjuk mi lett volna, ha nem fogják le Huntot, szóval ez a rész totális spekuláció. Az viszont, hogy a másik csávó szédelgett a folyosón… Egyrészt nem szédelgett, másrészt ha szédelgett volna is, egy ilyen buliban gyanítom nem volt már szomjas. Ha olyan iszonytató erővel esik neki Hunt, mint állítod, a csajjal együtt vágódik neki a falnak, ehhez képest egyiküknek sem lett semmi baja.

Az áldozathibáztatásos beszólás meg… Tudod mi az áldozathibáztatás? Mikor az áldozat nem aktív okozója annak, ami vele történt, mégis okolják érte. Na de mennyire lehet ezt igaznak mondani arra az “áldozatra”, aki ilyen mértékben provokálja a balhét? Üt, aztán még megy a lefogott Hunt után és pofázik neki. És ez rajta van a videón. Szóval itt akkor beszélhetnénk áldozathibáztatásról, ha Hunt VALÓBAN megveri, vagy rosszabb. Ehhez képest a csaj sértetlenül sétált el.

Ismét megkérdezem. Milyen olyan szituáció létezhet, amiben egy négyéves gyerek hússzori megvesszőzése BÁRHOL elfogadható nevelési módszernek számíthatna? Nem egy tiniről beszélünk, aki lenyúlta a nagyi kocsiját, hogy aztán totálkárosra driftelje egy fán. Egy. NÉGY. ÉVES. GYEREK! A világon nem létezik indok, hogy egy négyéves gyereket így megverjen egy szülő. A nevelő célzatú verés egy négyéves gyerek esetében három-négy csapás a fenekére tenyérrel, és már az is csak igen extrém esetekben elfogadható. De baszki! A gyerek hasán, mellkasán, karjain, hátán, lábain tizenöt-húszcentis véraláfutások és hegek voltak! Napokkal később! És nem, Hunt még mindig nem verte meg a csajt, a csaj pedig még mindig nem viselkedett épp megszeppent ártatlanként, akit annyira megfélemlített bárki.

Fetyke
Fetyke
Reply to  sgtGiggsy
2018-12-02 00:31

Hagyjuk! Én elmondtam amit láttam, te mást látsz. Tudomásul veszem.
Én elmondtam Huntról a véleményemet és a tiédet is tudomásul veszem.
Szerintem ennél közelebb nem jutunk úgy sem. És nem is ér ennyit ez az ügy igazából…

Zsolt75
Zsolt75
Reply to  Fetyke
2018-12-02 14:33

Hölgy…. ?! Te hol élsz, ember?! Hölgy….

Gábor Kakuszi
Gábor Kakuszi
2018-12-01 10:03

Ha jól értelmezem, alapvetően azért vágták ki, mert hazudott is az esetről.

Belicsik Béla
Belicsik Béla
Reply to  Gábor Kakuszi
2018-12-01 10:06

Te csapatként bevallanád,hogy tudtál az ügyről?:”D

Gábor Kakuszi
Gábor Kakuszi
Reply to  Belicsik Béla
2018-12-01 10:13

Tudtak róla, csak Hunt nem így mesélte a sztorit

Belicsik Béla
Belicsik Béla
Reply to  Gábor Kakuszi
2018-12-01 10:17

Az viszont száz,hogy a TMZ viszont elöbb megmutatta nekik a videót.

Gábor Kakuszi
Gábor Kakuszi
Reply to  Belicsik Béla
2018-12-01 10:21

Márhogy tavasszal hazudott nekik már akkor tudták, hogy vmi volt

Akimotab
Akimotab
2018-12-01 10:11

“Men, I aint do nothin’. This crazy bitch…”
Elképzelem a vallomását…

Amugy lassan rájöhetnének hogy női biztonsági őrt kell alkalmazni és akkor az ilyen idióta p*csákat is ki levet vágni gond nélkül.

Wide open
Wide open
2018-12-01 10:54

comment image

wolandrule
wolandrule
2018-12-01 10:55

Csak kérdem, még mielőtt minden pc harcos ideér, van hangfelvétel? Miért veszi mindenki készpénznek, hogy a nő niggerezett? Nekem életszerűbb, hogy Hunt így védekezik, hogy enyhítse a büntetését.

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  wolandrule
2018-12-01 10:59

Ki mindenki veszi készpénznek?

Nyílméregbéka
Nyílméregbéka
Reply to  wolandrule
2018-12-01 11:53

Gondolom, mivel ez egy buli volt vendégekkel, akadt néhány szem és fültanú.

wolandrule
wolandrule
Reply to  Nyílméregbéka
2018-12-01 12:12

Akik Hunt haverjai?

Nyílméregbéka
Nyílméregbéka
Reply to  wolandrule
2018-12-05 22:26

Gondolom a slep, a haverok haverjai, meg csajok.

csak ezt ne
csak ezt ne
2018-12-01 10:56

Még hogy nem lehet minden pofon mellé közlekedési rendőrt állítani. Micsoda indulatokat és teória hullámokat generál egy részeg csetepaté.

Szerintem tök mindegy, hogy férfival vagy nővel gorombáskodik, egyik sem helyes. Ráadásul feltehető, hogy mindkét esetben egy nála gyengébbel szemben indulatoskodik. Nyilván tök mindegy mivel provokálták. Egy ilyen jól fizetett celeb ne reagáljon minden beszólásra, ha meg tudja, hogy nem bírja ki, akkor fogadjon fel erősebb őröket, akik ténylegesen vissza tudják fogni az ilyen hülye és szégyenteljes megnyilvánulásoktól. Földön lévőbe rúgni, ezzel meg forduljon pszichiáterhez.

De az is igaz, hogy nem volt ez egy igazi verekedés, meg igazi rugdosás, mert akkor nő vagy kórházban, vagy temetőben lenne. Ez egy részeg hőbörgés volt mindkét fél részéről, ami most Huntnak (hogy ugye cáfolhatatlan bizonyíték került elő, és nagyon jellemző, hogy csak ezért) nagyon sokba kerül, lehet az egész életét tönkre teszi. Ennyit nem ért meg ez a dolog.

Caselele
Caselele
2018-12-01 11:24

Nem olvastam végig az összes kommentet, de mondjuk azt nem igazán láttam h felhozta volna valaki h egy nőt védett egy másik nőtől?

Belicsik Béla
Belicsik Béla
Reply to  Caselele
2018-12-01 11:27

Felesleges felhozni ,mivel még a saját haverját is leverte :”D

Caselele
Caselele
Reply to  Belicsik Béla
2018-12-01 12:01

Azon meg senki nincs kiakadva ?

Belicsik Béla
Belicsik Béla
Reply to  Caselele
2018-12-01 12:07

comment image

Wide open
Wide open
Reply to  Caselele
2018-12-01 11:37

Minusz meg minusz az plusz? :D

Belicsik Béla
Belicsik Béla
Reply to  Wide open
2018-12-01 11:38

Várj,mindjárt kiderül hogy egy transznemü nőt védett, és úgy már ott a pont :D

Wide open
Wide open
Reply to  Belicsik Béla
2018-12-01 11:41

Az a baj, ha ennyire sok lenne a változó akkor már nem tudom mi a teljesen pc viselkedésforma :D

Csabesz20
Csabesz20
2018-12-01 11:28

Erre való a rendőrség vagy biztonsági szolgálat, hogy az ilyen eseteket kezeljék. Értem én, hogy marha irritáló volt, de akkor sem az a megoldás, hogy fizikai fölényemet kihasználva megütök a nőt.

Kdmark13
Kdmark13
Reply to  Csabesz20
2018-12-01 11:34

Nem ütötte meg :)

Csabesz20
Csabesz20
Reply to  Kdmark13
2018-12-01 11:44

Bocs, akkor fizikai fölényemet kihasználva nem rúgok meg egy nőt, meg nem lököm meg úgy, hogy a fal adja a másikat.

sgtGiggsy
Reply to  Csabesz20
2018-12-01 11:59

Láttad a videót? Meglökte a csajt, aki kábé kettőt lépett hátra tőle. Erre a csaj megütötte. Ezután jött az a földrevitel, ami pont semmi sem volt. Ez tipikusan a nincs itt semmi látnivaló esete. Ha a dolgot egy csajjal egy erőben lévő pasival csinálja, ügy sincs belőle. Elítélem én a nőkkel szembeni erőszakot, de mikor a csaj kezdi a bunyót, ne járjon már érte a védelem.
A Chiefs meg hülye volt. Ez közelében nincs a Ray Rice esetnek, tuti lesz csapat, ami pillanatok alatt felszedi waiverről, a saját szezonjukat viszont elkúrták vele.

Csabesz20
Csabesz20
Reply to  sgtGiggsy
2018-12-01 12:13

Nem, tök mindegy, hogy mennyire provokál egy csaj/nő, ha csak nem jogos önvédelem, nem ütöd/rúgod/lököd meg úgy, hogy a fal adja a másikat. Önmagadnak mondassz ellent, hogy elítéled a nők elleni erőszakot, de ha a nő kezdi, akkor nyugodtan meg lehet gyepálni. Amúgy az erőszakoskodást a videó alapján pont Hunt kezdte, a csaj csak nyomta a trash talk-ot keményen.

sgtGiggsy
Reply to  Csabesz20
2018-12-01 18:06

Azért ne túlozzunk már, nem csinált semmi durvát a csajjal. Az első lökés az egy sima húzzál innen mozdulat volt, nem erőszakoskodás, és pláne nem olyan, ami durva valakivel szemben, aki korábban balhét csinált a bulidon, aztán ököllel nekiesett az egyik vendégednek, és nem hajlandó távozni. Ez messze nem erőszakoskodás. Erre a csaj ütött. Ezután jött az a fellökés, amivel Hunt nyilván elvetette a sulykot, de ha a másik fél egy pasi, aki pont olyan erőben van, mint a csaj, semmi nem lett volna az ügyből. És nem, nem gyepálta meg a csajt, ne túlozz már! Ez egy szimpla részeg csetepaté volt, amiből majd minden bulira jut egy. Rohadtul nem egy kategória azzal, mint mikor Rice eszméletlenre ütötte a nőjét egy ennél sokkal kisebb balhé során.
Egyébként pedig aki verekedést kezdeményez, az nemtől függetlenül készüljön fel rá, hogy megsérülhet.

Frank Guerilla
Frank Guerilla
2018-12-01 11:29

Aki így viselkedik legyen nő vagy férfi, jár érte a pofon.

makosteszta
makosteszta
Reply to  Frank Guerilla
2018-12-01 11:35

Nem. Rendőr, bilincs, törvény, büntetés, az jár. A fizikai megtorlás a verbális sérelmekre nem megoldás, jöjjön az bárhonnan, ezt hamarosan Hunt is megtanulja.

Frank Guerilla
Frank Guerilla
Reply to  makosteszta
2018-12-01 11:48

Jár az a pofon. Te hívj rendőrt.

Zsolt75
Zsolt75
Reply to  makosteszta
2018-12-02 13:44

Hol nőttél fel? Én sajnos a cigányteleptől két utcányira…

makosteszta
makosteszta
Reply to  Zsolt75
2018-12-02 17:48

És ez most hogyan releváns, vagy hogyan kapcsolódik ahhoz, amit írtam?

Zsolt75
Zsolt75
Reply to  makosteszta
2018-12-02 20:33

“A fizikai megtorlás a verbális sérelmekre nem megoldás, jöjjön ez bárhonnan.” De könnyű ezt leírni… Erre céloztam a kérdésemmel, mert egy steril városrészben könnyű ítélkezni, de tegyél majd egyszer egy kanyart a kriminalisztikailag fertőzött részen is….

makosteszta
makosteszta
Reply to  Zsolt75
2018-12-03 08:32

A “jöjjön az bárhonnan”-t a verbális sérelmet okozóra értettem, azaz lehet felőlem fehér, fekete, férfi, nő, gazdag, szegény, aki beszólt, nem helyénvaló a fizikai megtorlás.

LG
LG
2018-12-01 11:57

Ezt jól el szúrta… Megértem én, h részeg volt, meg csak “megsimogatta” egy kicsit, meg csak védte a másikat… De egy ilyen népszerű sportoló, akinek példát kell mutatnia, tegyenek ellene bármit muszáj jól reagálni! Hát ez nagyon nem a helyes válaszreakció volt :(
Nagyon sajnálom Huntot és a Chiefs-t is. Nagyon kíváncsian várom mi lesz a karrierjével, talál-e új csapatot és mikor?

vanCode
vanCode
2018-12-01 12:12

Szerintem meg az a helyzet, hogy kapjon bármit is az ember (különösen egy élsportoló) verbálisan, ne bántson senkit fizikailag, kivéve ha őt is bántják vagy fenyegetik fizikailag.
Őszintén remélem, hogy egy jó ideig (de inkább soha többé) nem látjuk a pályán.

sgtGiggsy
Reply to  vanCode
2018-12-01 18:10

Mert fellökött egy csajt, aki korábban egy vendégét, majd őt is megütötte ököllel?

gergerger
gergerger
Reply to  vanCode
2018-12-01 19:41

Ez kb annyira volt fizikai bántalmazás mintha leköpte volna

bjeela
bjeela
2018-12-01 13:24

A gond itt azzal van, hogy ma már mindenhol kamera van és aki ezt nem veszi figyelembe, az ráfázik. A hepciáskodó, verekedő nő alapvetően – tök mindegy, kitől kapta – kiérdemelte a fizikai válaszreakciót, Hunt meg ökör volt, illetve a barátai is hülyék, mert ha látták, hogy részeg és kötözködő hangulat alakul ki, akkor Huntot el kellett volna távolítani, mert a botrány elkerülhetetlen. nem tették, a botrány meglett, Huntnak meg annyi. Pont. Azért Hunt nem tudom, mit fog tenni ezt követően ezzel a nővel, aki hazavágta a karrierjét. A csaj botrányt csinál a bulimon, fizikailag bántalmazza a társaságom egyik tagját, rugdossa az ajtómat és leniggerez, majd miután szájon kapom érte még fel is jelent és ezzel kivesz a zsebemből pártízmillió dollárt. Háááát, kevesebbért is tettek már el láb alól embert…

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  bjeela
2018-12-01 13:39

a videó szerint megpróbálták eltávolítani többször is, de annyira nem egyszerű művelet egy “idegállapotba” került, valszeg emberesen betintázott, majd 100 kilós csupaizom arcot lenyugtatni és arrébb terelni…

bjeela
bjeela
Reply to  Vicgeordie
2018-12-01 13:50

Igen, ez jogos, ezért kellene minden milliókat kereső játékosnak egy nála erősebb testőrt foglalkoztatnia, hogy az ilyen helyzetekben megvédje, vagy helyette intézkedjen. Ez lenne a jó befektetés számukra, vélhetően hamarosan ezt fogjuk tapasztalni, mert senki nem akar pártízmillió dollárt bukni, inkább fizet helyette párszázezret testőrre.

Atom
Atom
2018-12-01 15:39

Nagyon köszönjük az értelmesebbnél értelmesebb hozzászólásokat, de én arra lennék nagyon kíváncsi, hogy ez mennyiben befolyásolja a KC Super Bowl esélyeit. Játékban van-e nagyobb jelentősége, vagy a fejekben? Vagy mindkettő? Vagy amúgy is Rams, Saints SB lesz?

Belicsik Béla
Belicsik Béla
Reply to  Atom
2018-12-01 16:28

Az utolsó 3 meccsen(Rams,Browns,Cardinals) szerzett összesen:4 TD-t és 348 Yardot
A második RB Spencer Ware 1 TD-nél és 289 Yardnál tart.
Összesen,az egész szezonban.

Rams-Saints SB?
Korán kezded az estét.. :”D

Atom
Atom
Reply to  Belicsik Béla
2018-12-01 17:25

Bocs, Pats Saints SB, tényleg korán kezdtem :-)

Belicsik Béla
Belicsik Béla
2018-12-01 16:08

comment image

fjanos
fjanos
2018-12-01 16:26

Nincs mit taglalni ezen az eseten, ilyen ember nem való pályára, példaképnek meg pláne nem. (Az hogy a csaj mit csinált, azt majd ő intézi a rendőrséggel meg a munkaadójával, nem az NFL meg a Chiefs dolga, szerecsenmosdatás erre hivatkozni, max ha kést lóbált volna, akkor lett volna jogos védelmi reakció ez) Milliók előtt szerepelni erkölcsi felelősséggel jár, így neki még annyit sem lenne szabad megengedni magának, mint egy átlagembernek. Arról nem beszélve, hogy legközelebb majd kiugrik a nézőtérre bunyózni, mert valaki beszól onnan neki?

Külön minősíti az esetet, hogy a haverjainak volt annyi agya, hogy próbálják megakadályozni a hülyeségében, de még így is sikerült elintéznie magát, mert ő a nagy focista, az atyaúristen, neki mindent lehet… Menjen a mekibe dolgozni, az talán helyreteszi az egóját.

Ki tudja meddig ment volna, ha nem rángatják el onnan?

gergerger
gergerger
Reply to  fjanos
2018-12-01 19:48

Ha kést lóbált volna akkor a jogos reakció Amerikában az hogy agyonlövik, meglepődnék ha ennek a csajnak a másnaposságon kívül akármilyen sérülése keletkezett volna itt, a gyerek meglökte a haverját, aki ráesett a csajra, a rúgás megalázó volt, de arra sem lehet azt mondani hogy sérülést akart vele okozni.
Az a probléma hogy az ilyen eseteket “nőverés”-ként hozzák le ugyanúgy kezelve mint azokat az állatokat akik rendszeresen péppé verik a feleségüket, ami szerintem senkinek nem jó.

Zsolt75
Zsolt75
Reply to  gergerger
2018-12-02 08:17

Szerintem az egész provokáció szándékos volt. Az a nő féreg módon viselkedett és addig hergelte Hunt-ot, amíg ügyet nem kreál. A rendőrség ugyan miért nem nyomoz? És megnézném, hogy a nő milyen látleletet tudna felmutatni? Egy részeg este (és igazi verés nélkül) kettétörik egy játékos karrierét…

Sekler
Sekler
Reply to  fjanos
2018-12-02 08:47

“Ki tudja meddig ment volna”…. azaz te se tudod ,de sejteted a legrosszabbat ( kiugrik a nézőtérre.. ) = előítélet !
Hogy a csaj mit csinált igenis releváns !

“Milliók előtt szerepelni erkölcsi felelősséggel jár” ,igaz !
De tízek ,százak előtt elitélni valakit pont akkora felelősség !

Ez nem menti fel a tettet , nem is ide akarok kilyukadni , csak megnéznélek pl téged ilyen fekete-fehér szemüveget viselő erkölcshuszárt ,amikor ösztönösen fogsz cselekedni mert megtámadnak bármilyen formában , téged a családodat , gyerekedet ,fajodat , vallásodat stb.

Sándor Jánosik
Sándor Jánosik
2018-12-01 18:22

Idióta Kansasi bagázs! Remèlem valamelyik csoportellenfèl kapja le a waiwerről!

155
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x