Connect with us

Hír

BREAKING: Kaep és Reid megegyeztek a ligával, vége az összejátszási pernek

Colin Kaepernick és Eric Reid ügyvédje, Mark Geragos, pénteken bejelentette a ligával szemben indított kártérítési per lezárultát, a felek ugyanis megegyeztek egy jelenleg nem ismert összegben. Korábbi híradások arról szóltak, hogy Kaepernickék hajlandók lennének egy brutális összeg fényében elállni a folytatástól, de amíg nem szivárogtatnak ki semmit, csak találgathatunk. A döntésből azt is ki lehet nézni, hogy Geragos érezte gyengének az ügyet, és kiugrottak, amint lehet, és azt is bele lehet látni, hogy a csapattulajok alatt annyira forró volt a talaj, hogy inkább a világ minden pénzét berámolták egy zsákba, és odaadták a felpereseknek, csak felejtsék el az egészet. A Twitteren már persze megindult a találgatás, de még a visszafogottabb tippek is 50-100 millió dollár körüli összegre tippelnek.

 

 

Hosszú folyamat zárult ezzel le, még ha nem is született megoldás. Az NFL tulajdonosai végső soron összezártak, így nem látni azt, hogy belül történnek-e változások. Ami érdekes, hogy Eric Reid 11-én írt alá egy hároméves hosszabbítást Carolinában, így páran már azt pedzegetik, hogy akár Kaep is visszatérhet egy QB-hiányos csapatba a közeljövőben. A játékosok szakszervezete – természetesen – üdvözölte a történteket.

56 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
56 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
kitalaltnev
kitalaltnev
2019-02-15 21:12

A világ így működik. ?

Doppelspeiche 154
Doppelspeiche 154
Reply to  kitalaltnev
2019-02-16 09:12

Föleg az USA-ban minden csak a penzröl szol.

ZsindelyLord
ZsindelyLord
2019-02-15 21:21

Mi volt a per?

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  ZsindelyLord
2019-02-15 21:35

Senkinek SE kellett a sportszeletes csávó.

BenKoyack
BenKoyack
2019-02-15 21:23

Ja, visszatérhet Kaep, 3.számú QB-nak talán odaérhet valamelyik kis csapatba…a világ kabaréja ez a csávó!

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
2019-02-15 21:54

“Végre megvehetem az FK-t,és moderálhatom Tom J lefitymáló kommentjeit!”-kommentálta a hírt a híres csepűrágó,miközben Tom Bradyt megszégyenítő fizikumát demózta.
comment image

Tizenkettes
Tizenkettes
2019-02-15 22:20

És ha ezután sem talál csapatot (vagy a csapatok nem találják meg Kaepernicket), megint fenyegetőzni fog, hogy a liga megint összeesküdött ellene? :)
Szánalmas kis görény ez a csávó. Ügyesen végigvitte ezt a tiltakozós térdelős témát, gyakorlatilag ebből él évek óta. Lassan már azt sem tudja, hogy kell megfogni a labdát, de úgy tesz, mintha olyan baromira vissza akarna térni, de az a csúnya liga nem hagyja. Hogy egy féltehetség, akinek volt egy egész jó idénye, arról alig beszélnek. És ezzel a szemétkedéssel jobban járhat, mint azok, akik kidolgozták a belüket edzésen meg a pályán.

Nyílméregbéka
Nyílméregbéka
Reply to  Tizenkettes
2019-02-15 22:32

Te teljesen hülye vagy?

Tizenkettes
Tizenkettes
Reply to  Nyílméregbéka
2019-02-16 09:22

Nagyszerű, hogy érdemben reagáltál… Köszi, minden rendben velem. Most rajtad a sor! Bizonyítsd be, hogy Kaepernick felháborodása valós a térdelgetéses ügyben, ő különben egy zseni, akinek a tehetségét évek óta senki sem veszi észre. Ja, és hogy egy ízig-vérig szimpatikus csávó. Gondolom, a pénzt, amit a peren kívüli megegyezésért kap, majd az elnyomott feketék megsegítésére fordítja… Sok sikert, te bunkó!

Nyílméregbéka
Nyílméregbéka
Reply to  Tizenkettes
2019-02-18 10:18

Ok, most már látom, te teljesen hülye vagy. ¯_(ツ)_/¯

Tizenkettes
Tizenkettes
Reply to  Nyílméregbéka
2019-02-19 23:13

Látom, tele vagy érvekkel… Szar ember vagy. Ennyi.

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  Tizenkettes
2019-02-15 23:57

Maradjunk annyiban,hogy Ő is biztosan kidolgozta volna a belét csak hát rossz tüntetési módott választott és többet nem játszhatott.

Lehet ő járt jól, nem baszták szét az agyát a pályán sok évnyi agyrázkódással és még 100milláját is megkapta. Egy zseni a csávó ?

acsdav2
acsdav2
2019-02-15 22:40

Ha Reid-nek volt csapata nem teljesen értem, hogy az ő részéről miről szólt a per. Kaep visszatérése meg elég logikátlan lenne, nem? Az NFL elismeri kvázi, hogy összezárt és nem engedte játszani, hogy aztán pár hónapra rá újra játszhasson?

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  acsdav2
2019-02-15 23:45

Szerintem semmi nem garantálja ,hogy valaha is játszani fog. Sőt szerintem kurva kicsi az esélye.

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
2019-02-15 23:41

Méltó befejezést kapott az ügy. ???Végülis Kaep elérte a célját keresett egy csomó pénzt. ?

Amúgy megérdemelte azt a rakás pénzt mert csak az nem hiszi el,hogy tényleg összejátszottak ellene aki teljesen vak. Kurva sok pénztől esett el (persze ez részben az Ő hibája is).

Mondjuk az erkölcsi iránytűje nem tudom,hogy nem -e kavarodott meg amikor zsebre rakta ezt a kurva sok pénzt.
Az Én szememben akkor lett volna marha fasza csávó ha elmegy a végsőkig és megnyeri a pert (mivel ennyi pénzt adtak neki meg is volt rá az esélye). Az a Kaep aki kint a pályán letérdelt 60 000ember előtt most letérdelt 100 000 000 dollárért az NFLnek és a tulajoknak. Mindenki boldog. ?

acsdav2
acsdav2
Reply to  Arnold Patsenegger
2019-02-16 09:24

1.Miért kellett volna összezárni a tulajoknak? Nem tudom elképzelni, hogy lett volna olyan aki egyáltalán gondolt volna rá, hogy szerződteti. Egy csere QB-t aki annyira megosztja az öltözőt, kell a francnak. Legalábbis én így gondolkodnék GM-ként.
2. Hogy lett volna bizonyítva bármi is a feltételezett összezárásból, ami miatt az NFL-nek ennyit kellett volna fizetnie?
3. 100M-t kizárt, hogy megkeresett volna.

Rynald
Rynald
Reply to  acsdav2
2019-02-16 09:59

1. Csere QB, amikor Buffaloban 6-7 éve nem játszó QB kap lehetőséget, Washingtonban meg világ-világtalant elhívnak próbajátékra, de őt nem, inkább vesszen a playoff? Lehet hogy alapesetben max csere QB, és akkor helytálló lehet amit mondasz, de az idei év szélsőségei szépen megmutatták, hogy ez bizony összezàrás, még ha hallgatólagos is, mert a csapatok nem merik, vagy nem akarják bevállalni/esélyt adni se neki egy próbajátékon, ha összedől a ház, még akkor se.
2. Jó kérdés, nem értek hozzá, de el tudom kepzelni hogy az hogy evek ota meg csak dobalni se hivjak el, csucson azzal a parádéval, ami Washingtonban ment most Smith serulese utan, már megállná a helyét a bíróságon. Akár van kollektiv osszezaras, akar nincs
3. Ezt sosem tudhatjuk, ha 10 évet lehuz cserekent a ligaban, es hasznalhato amikor sérülés miatt pályát fog, bőven hozhatta volna a 10 millás éves átlagot

acsdav2
acsdav2
Reply to  Rynald
2019-02-16 10:17

1.Csak az első pontra reagálnék. Cserének olyat választ egy csapat, aki csöndben teszi a dolgát, feltérképezi az ellenfelet és segít a védelemnek felkészülni. Emellett készen áll egy esetleg sérülés esetén a beugrásra. Már az első feltétel miatt kiesne Kaep, hisz iszonyúan megosztaná az öltözőt.
2. Washingtonban kiesett Smith, nyilván a cserével számolnak, hisz ismeri a csapatot, a rendszert, a játékosokat. Viszont akkor kell egy új csere. Felmerülhet Kaep neve? Nem igazán, hisz továbbra is egy csendes, megbízható arc kell és összefogás, amikor a legfontosabb meccsek jönnek.
3. Kiesik McCoy is. A legnagyobb balszerencse a világon. Josh Johnsonnál nyilván jobb lehet Kaep. Viszont már csak 3 hét van hátra. Minek behívni? 2 éve nem játszott nem biztos, hogy jobb lenne, nem ismeri a rendszert és nem tudni, hogy reagálnak a társak.
4. Teljesen logikus volt a Redskins illetve a Bills is.

Rynald
Rynald
Reply to  acsdav2
2019-02-16 11:09

3 héttel a vége előtt a Skins 1 meccsel volt lemaradva a csoportelsőtől. Ő az esélyt se kapta meg próbajátékon, még itt se, mert ha objektiv számokkal jobb lenne, mint a rivalisai, abból màr nem bujik ki a csapat. Mindent meg lehet magyarázni szerintem egyéni szinten, hogy akkor ott épp mért nem ő, csak kezd az ilyenekből sok lenni, és a lóláb azért kikandikál már. Mert ha kizárólag a csapat gyozelmi erdekeit nezzuk, legkesobb McCoy serulesenel, amikor még boven volt esely a csoportgyozelemre, a legkevesebb hogy el kellett volna hivni egy tryoutra.
Az öltöző megosztása meg annyira szubjektiv, hogy tenyleg barmibe be lehet magyarázni (akár jogosan is), tehát úgy tűnik jogi értelemben ez nem feltétlen elegendő indok a Kaep ügyben, különben az NFL le is tudhatta volna ezzel az egy érvvel, és tárgytalan lenne a per

Gergely Angyal
Gergely Angyal
Reply to  Arnold Patsenegger
2019-02-16 15:19

Azért ha mondjuk a megkapott pént nagy százalékát emberjogi, esetleg jótékonysági ügyekre fordítja, akkor lehet jobban járt, mint egy olyan perrel, ami bizonytalan.
Bár ezt persze nem tudhatom, de nem sütném rá, hogy lefeküdt a ligának, max más fronton folytatja a harcot abban az ügyben amiben hisz.
Ugyanakkor lehet, hogy letérdelt nekik, nem tudom, csak egy másik lehetőséget is fel akartam hozni.

Hegedűs Gábor
Hegedűs Gábor
2019-02-16 05:42

49ers drukker vagyok. Kb olyan érzéseim vannak/voltak Kaep-pel kapcsolatban, mint az Üvegtigrisben Gabennek (Revickzy Gábor) a szaxofonos idiótával szemben… Sose’ kedveltem, sose’ győzött meg, mai napig nem tudom Haribo edzőnek megbocsájtani,h Alex Smith-tel szemben neki szavazott bizalmat, azóta is annak, meg a térdőlős balhénak a következményeiből próbál a franchise kilábalni. Kaep meg lefeküdt a nagy pénznek, eddig tartott a nagy “elvek embere” póz.

“This is America
Don’t catch you slippin’ up
Don’t catch you slippin’ up
Look what I’m whippin’ up”
– Childish Gambino –

bjeela
bjeela
2019-02-16 09:19

Én tudom, hogy csak egy műveligens alsegédutcaseprő vagyok és semmihez sem értek, de nézem ezeket a statisztikákat, meg az ezekre épített Kaep fikázási rohamokat és zavarban vagyok. Ugyebár Kaep az első szezonjában dobálgatott 62,4%-os pontossággal, amivel ugyan valóban csak a 12. bizonyos Brees és Brady urak 63,0%-os teljesítménye mögött, de azért mégsem seggutolsó. TD%-ban hozott 4,6-ot, ami valóban csak a 14. helyre elég, mégis olyanokat előz meg, mint Romo, Flacco, Luck, Newton, Stafford, Foles, hogy csak párat említsünk. És a 98,3-as ratingje sem olyan rettenetes, amivel hatodik volt 2012-ben. Az viszont teljesen igaz, hogy nem volt egy dobálós QB, inkább futni szeretett(Vick lehetett a példaképe vagy egy agár), nem is kedvelte túl sokáig a zsebet, ezért aztán érthetően többször volt kitéve sackeknek. Most nem mennék végig Kaep teljes karrierjének statisztikáin, mert mindegyik alkalmas rá, hogy találjunk benne cikizésre és elismerésre alkalmas adatokat. Ugyebár a statisztika arra való, hogy megtaláljuk benne a nekünk tetsző adatot, amit kedvünk szerint értelmezünk. ;) Az egyértelműen megállapítható, hogy Kaep sosem volt ligaelit, de egészen tűrhető QB volt, amivel a középmezőny alján simán eljátszogathatott volna élete végéig(Ha egy Jay Cutlernek sikerült nálunk, akkor… És akkor egy hangot sem mondok Trubra.). Szerintem mindenki tudna hirtelen mondani az elmúlt évtizedből legalább tíz olyan QB-t, aki kezdő QB volt és jelentősen le volt maradva Kaeptől. Kaep sztorija azért lett sztori, mert a srác simán lehetett volna legalább csere QB, de a térdelés miatt minden csapattulaj össze-vissza hazudozva kerülte a csávót, mint a leprást. És ettől ez munkaügyi kérdéssé változott, ami az USA-ban legalább olyan kellemetlen és karriergyilkos lehet, mint Kareem Huntnak a a nők pofozása és rugdalása.

Ceterum censeo: Kaep egy középszer alján teljesítő, de simán kezdő QB is lehetne, cserének meg egyértelműen alkalmas, viszont felvállalt egy politikai ügyet, amibe belebukott a sportkarrierje. Viszont mivel túl nagy politikai vihart kavart az ügy, így érdekes módon ezzel párhuzamosan belebuktak a csapattulajok is, akik most ezért fizetnek, mert nem akarnak úgy járni, mint Kaep. És ez a sztori nem több.

acsdav2
acsdav2
Reply to  bjeela
2019-02-16 10:15

1.Miért kellett volna hazudozni, hogy miért nem alkalmazzák? Annyira hihetetlen, hogy egy GM nem akar egy csere QB-t szerződtetni, úgy, hogy teljesen megosztja az öltözőt? Hiába értett vele egyet a feketék nagy része és a ligát ugye 2/3 részt feketék alkotják, azért minden rosteren van legalább 10-15 fehér, akik emiatt biztos utálják. Egy csere QB miatt minek vállalnál ekkora rizikót? Egy Wilson miatt talán, de egy csere QB miatt? Akinek az a legfontosabb feladata, hogy csendben térképezze fel az ellenfelet és segítse a védelmet a felkészülésben. Már szerintem ez is kérdéses, hogy ebben mennyire lett volna jó.
2. Kihozhatsz 8 meccsből egy elismerő statisztikát, attól még az nem lesz releváns. Az utolsó 2 szezonja, ahol 19 meccsen szerzett 3 győzelmet az kicsit többet mond. Ezeken egyszer sem jutottak 30 pont fölé, de 6-szor (!!!) is 10 pont alatt maradtak. Gabbert ez idő alatt 13 meccsen 4 győzelemig jutott, és amellett, hogy a pontokat vele se szórták, de mondjuk 10 pont alatt egyszer sem maradt.
3. Becsapod magad, ha ilyeneket mondasz, hogy lehetne valahol kezdő is. Kaep egy Gabbert szintű QB. Gabbert csere a Titansben, a helyén van. Egy ilyen munkája lehetne most Kaepnek is, ha nem lett volna a térdelés.

bjeela
bjeela
Reply to  acsdav2
2019-02-16 12:06

1. Ugyanis hazudtak. Nem azt mondták, hogy a sporttól független tettei miatt nem alkalmazzák, hanem azért, mert nem jó a teljesítménye. Ami úgy kamu, ahogy van. Ha őszinték lettek volna, nem lenne gond(bár de, hiszen a politikai nézetei miatt nem rúghatnak ki senkit a munkahelyéről), így viszont lett.
2. Nézd végig a karrierjét. Mindegyik szezonban találsz olyan értékeket, amikkel nem az utolsó kezdő QB az adott szezonban.
3. Kaep 2015-ös szezonja tényleg silány lett, de a többi nem. Nem mellesleg 2016-ban egészen tűrhetően szerepelt(90,7-es rating, 16TD, 4 INT, 4,8 TD%), csak a sérülés… És nem mellesleg az utána következő QB(szegény Hoyer) sem váltotta meg a világot a 49rsnél… ;) Aztán jött a térdelés és JG és ennyi. És az a gáz, hogy az utolsó töredékes szezonjának ratingjével a 2018-as szezonban a 25. lett volna… Ennyit a “becsapod magad” kezdetű mondatodról. :) De annyiban igazad van, hogy szerintem is legfeljebb cserének lett volna jó, de annak mindenképpen. Viszont annak sem kellett a csapatoknál, aminél nagyon kilóg a lóláb…

acsdav2
acsdav2
Reply to  bjeela
2019-02-16 16:37

1. Tudtommal egyetlen csapat sem küld magyarázatot a több ezer táborba be nem jutó játékosnak, hogy miért nem alkalmazzák. Ergo egyetlen csapat sem tartozik magyarázattal azért, hogy miért nem vették be Kaep-et amikor ő menni akart. (Ha egyáltalán volt ilyen) Szóval honnan veszed, hogy a csapatok ezt mondták?
2. A 49ers sem elsősorban a politikai nézetei miatt rúgta ki, hiszen a 2016-os előszezonban már elkezdte a térdelést és játszott 11 meccset. A gond az volt, hogy fizuja nem volt arányos a teljesítménnyel.
3. A futballt pontra játsszák, nem ratingre. Lehet, hogy jó volt a ratingje, de ha 2015-ben a 31. és 2016-ban 27. legtöbb pontot tették fel, akkor bizony nagyon, de nagyon rossz munkát végzett. És ahogy kifejtettem már korábban nem Gabbert húzta le az átlagot.
4. Egyetértünk abban, hogy cserének lenne csak jó. Akkor miért nem tudunk abban érteni, hogy nem egy politikai nézet miatt, hanem az abból fakadó tett és annak megosztó hatása miatt nem alkalmazzák? Nem a politikán van a hangsúly, hanem azon, hogy tett valamit ami megosztó. Lehetett volna egy kis nő/gyerekverés ami nem örökre tiltja el és visszatérhet. Akkor szerinted hány csapat alkalmazza? Egy Hunt/Petersonnál szemet hunynak, mert a pályán többet hoznak vissza, mint amennyit elvesz, hogy néhányan utálják a csapatból. De egy csere QB, hogy hozz vissza annyit?

bjeela
bjeela
Reply to  acsdav2
2019-02-17 12:11

1. Stimmel, nem mondták ki, csak erre utalt minden tettük. Akárhová jelentkezett, elutasították és nála gyengébbeket teszteltek, ami azért elég beszédes(ha már a ki nem mondott szavaknál tartunk). Én ezt tekintettem hazugságnak, de megismétlem: igazad van, szó szerint nem hazudtak, mert nem mondtak semmit.

2. Azt azért tisztázzuk, hogy a balhé nem az első pillanatban robbant ki(bár csinosat szólt elsőre is), hanem jóval később, amikor Trump beleszállt a buliba és országos, sőt, kormányszintre emelte a térdelést, majd megfenyegette a ligát. Na, onnantól lett komoly az ügy.

3. Érdekes, én úgy tudtam, hogy egy csapatnál az egyéni értékek mérésére a személyre szóló statisztikák a mérvadók és ebben – bár vitathatatlanul silány, de mégiscsak – a legfontosabbak egyike a QB-k esetében a rating. Persze mint már fentebb említettem én csak egy műveligens alsegédutcaseprő vagyok és semmihez sem értek, tehát lehet, hogy megen hülyeségeket beszélek, amiért elnézést is kérek.

4. Bocsánat, de csak azért nem tudunk ebben egyetérteni, mert egyértelmű, hogy a srácot a térdelés miatt ignorálja mindenki. Az pedig egy politikai vélemény, amit roppant teátrálisan jelzett Kaep, ami lehet megosztó, lehet sértő, lehet akármilyen, de ettől még egy politikai vélemény. Szeretettel emlékeztetnélek 1968-ra, amikor a mexikói olimpián a 200 méteres síkfutás győztese és harmadik helyezettje – értelemszerűen fekete amerikaiak – fekete kesztyűt húztak, azt ökölbe szorítva felemelték és lehajtott fejjel álltak a himnusz alatt szintén tiltakozva az emberi jogok eltiprásáért az USA-ban. Ezzel csak azt akarom érzékeltetni, hogy ez nem kirívó magatartás arrafelé a feketéktől és mára ez a két ember ikonikus alak a feketéknél, a kép úgyszintén. Tehát ha megosztó, ha nem, attól még ez egy politikai nézet és a csapatok reakciója pedig szintén ezen politikai nézetre adott válasz. Megértem a csapatvezetőket is, mivel két tűz közé keveredtek – egyik oldalon a fehér amerikaiak és az USA elnöke, másik oldalon a feketék és nagyjából a teljes liga játékosai, hiszen döntő többségében a játékosok feketék – és rohadt nehéz volt a helyzetük, de ettől függetlenül akkor is egy politikai nézetből kialakult helyzetre reagáltak. Ugyan nem értem, hogy keveredik ide a nőverés, de az egy szimpla erőszakos viselkedés egy személy irányába, míg Kaep témája megmozgatta az egész országot. Lásd pl. a Nike reklámját vagy Trump teátrális felháborodását és zsarolását a liga és a csapatvezetők irányába. ;) Nem ugyanaz a kategória.

Zsoltg
Zsoltg
2019-02-16 12:41

Még decemberben valamelyik reggeli talkshowban beszéltek egy sportjogásszal (ügyvéddel?), hogy milyen esély van a megegyezésre és azt mondta az emberke, hogy a dolog társadalmi súlyát tekintve kizárólag akkor megy bele egyezségbe az NFL, ha bizonyítható, hogy tényleg van valami gáz. Ha csak Kaep fantáziája állna a dolog mögött, akkor nem nyitnák ki a kaput minden mexikói, kínai, szuhaéli és eszkimó QB, meg egyéb játékos előtt egy jó kis kollúziós perre.

Wide open
Wide open
2019-02-16 13:05

Lehet hogy Kaep nem volt sosem a világ legjobb QB-ja, de bőven NFL szint és a közelmúlt eseményei (elég csak a tavalyi washingtoni irányítóhelyzetre gondolni) azt mondattják velem hogy bizony bőven volt alapja annak amit állított. Az NFL tulajok elég konok egy népség, a semmire, de csak egy talánra sem szoktak fizetni semmit sem, itt meg megállapodtak a felek. Valószínűbb mint hogy nem (pun intended) hogy összezártak ellene és elég 50-50-re állt a bíróságon a kereslet, az egész liga és a CB sorsát meg nem tehetik fel ilyen oddszok mellett az asztalra -> megegyezés született.
Sanszos hogy többet nem fog játszani Kaep (ezt akár a megállapodásban ki is köthették) és kompenzálták annyi dellóval ami miatt már nem is kell foglalkoznia a dologgal. Én örülök ennek a végkifejletnek.

bjeela
bjeela
Reply to  Wide open
2019-02-16 13:44

Perfect! Leszámítva az első mondat kezdését: “Lehet hogy Kaep nem volt sosem a világ legjobb QB-ja…”. Nem lehet, hanem biztos. :D

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
2019-02-16 13:47

Csak azt nem vetette fel itt még senki,hogy mennyire kibaszott így az aktív játékosokkal Kaep.

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2019-02-16 15:28

Mire gondolsz?

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  bjeela
2019-02-16 16:26

Drága kört csinált a ligának,és ebből a liga is tanulni fog.
A hozzá hasonló SJW-ket meg önérzetes hülyegyerekeket 100% hogy mostantól keményebben fogják kezelni,ami befogja szűkíteni a játékosok mozgásterét.

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2019-02-16 17:17

Az még nem is lenne baj ;)

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
2019-02-16 21:03

comment image

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2019-02-16 22:02

:DDDDDDD

56
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x