Connect with us

Hír

Közel sincs a megegyezéshez Elliott és a Cowboys

Ismét Zeke Elliottal kezdjük a napot, ugyanis továbbra is az ő helyzete az egyik legnagyobb elhúzódó sztori az edzőtáborok elején. A legújabb hírek pedig arról szólnak, hogy a futó és a Cowboys közel sincs a megegyezéshez – számolt be erről az NFL Network Cowboysszal foglalkozó riportere, Jane Slater.

A forrását arról is kérdezte Slater kisasszony, hogy mik a fő problémák a kontraktus kapcsán, például garantált tartalmak, a szerződés hossza, stb. Erre a válasz pedig az volt, hogy “minden”. 

Mindeközben Stephen Jones (EVP) arról beszélt, hogy a Cowboysban játszani önmagában egy érték, és nem fogják magukat belekényszeríteni egy olyan helyzetbe, ahol ők alakítják át a piacot.

Nem erőltethetjük a helyzetet, hacsak nem akarjuk újraalakítani a piacot, és mi egyértelműen nem fogjuk ezt megtenni mindazzal együtt, hogy mit jelent Dallas Cowboynak lenni.

Szeretnénk, ha a játékosaink elégedettek lennének a szerződéseikkel, de ugyanakkor nem akarunk átlépni egy határt, mert nem engedhetjük meg magunknak. Ha pénzt spórolunk meg – legyen szó Dakről, Zeke-ről vagy Amariról -, akkor nem Jerrynek spórolunk. Ez olyan pénz, ami másik játékosnak menne.

A holdout tehát folytatódik, és egyelőre nem úgy néz ki, hogy lenne kompromisszum a felek közt. Meglátjuk, ki adja be előbb a derekát, de nincs garancia arra, hogy ez az alapszakasz kezdete előtt megtörténne akár a Cowboys, akár Elliott oldaláról.

65 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
65 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
2019-08-01 09:38

” a Cowboysban játszani önmagában egy érték”
Persze,ezért is kerülik az SB-t….

V-Speiche 413
V-Speiche 413
Reply to  Bélabá a csótány
2019-08-01 09:45

Marketing ertekre gondolt. Jobban jönnek a zsiros rekläm szerzödesek, plusz a karrier utän kinez egy szakertöi szek vmelyik studioban.

Fetyke
Fetyke
Reply to  V-Speiche 413
2019-08-01 10:21

Hát mondjuk ezekből Zeke nem nagyon számíthat semmire. Marketing értéke jelenleg nincs a srácnak, és egy szakértői állástól is nagyon messze van az eddigi viselkedésével.

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2019-08-01 10:21

Őőőőő, marketing értéke már van a srácnak, de a szakértelmet én is erősen kétségbe vonnám. Inkább ösztönösnek tűnik és roppant eccccerűnek. ;)

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  bjeela
2019-08-01 11:36

A Wonderlic tesztje alapján nem ostoba amúgy. 32 pontja majdnem a duplája a RB-átlagnak (17,2) :) ez persze nem jelenti azt, hogy jó szakértő lenne belőle (főleg a személyisége miatt), de azért nem olyan tufa, mint amilyennek elsőre tűnik

bjeela
bjeela
Reply to  Vicgeordie
2019-08-01 11:36

Pedig esküszöm annak tűnik. :D

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  bjeela
2019-08-01 12:02

Olyan Balotelli-s a srác.

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2019-08-01 12:12

Nem is tutttam, hogy a Balotelli szakállas…

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  bjeela
2019-08-01 12:20

Ő SE tud rendesen felvenni egy pólót.

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2019-08-01 12:29

Nem tehet róla, sosem kap a méretére valót: mind kicsi.

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2019-08-01 10:13

Ezek is olyanok, mint a Bears: a múltjukból élnek. Az más kérdés, hogy kibaszott jól. ;)

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2019-08-01 10:21

Mert TexaNsban minden nagyobb! :D

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2019-08-01 10:21

:DDDD
Ez csak első látszatra jó hír nekik, mert ha jobban belegondolsz van olyan szempont, ahol kifejezetten hátrány. ;)

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2019-08-01 12:20

Ja, amúgy hijába nagyobb, azé egy kábojnál akkor is nagyobb egy medve…

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2019-08-01 12:54

Viszont a kábojnak van puskája! :)

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2019-08-01 14:25

A medvének meg esze és nem nappal támad, hanem amikor a kábój alszik. ;)

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2019-08-01 10:28

Nanana, BB is hasonlóképpen vélekedik a pecccről, legfeljebb nem hangoztatja annyira, mint Jones.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  bjeela
2019-08-01 12:19

Azért az nem mindegy hogy BB a 19 szezonból 13-ban játszott AFC döntőt a csapattal.
És a 6 szezon legközelebbije amikor nem, már 2010-ben volt.
Ehhez képest a Dallas a 95′-ös SB győzelem óta még egyszer se játszott NFC döntőt.

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2019-08-01 12:20

Tuttam, hogy ezzel fox érvelni, de ez is időleges: ahogy a kábojok sikerszériája is elmúlt, úgy a pecc is elvész majd eccer. Akkor ők voltak az istenek.

Da a fókusz akkor is a hozzáálláson van. Mitől érték önmagában az,hogy pecces vagy, hogy káboj vagy, hogy barna vagy, hogy medve vagy, hogy sajtfej vagy, hogy vasas vagy, hogy…? Ez olyan gyerekes és szánalmasan primitív.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  bjeela
2019-08-01 12:28

Most arról volt szó, hogy jelenleg ki mit gondol magáról :D
Egyébként meg sokat elmond az amerikai néplélekről,hogy “amerika csapata” a dallaszi tehénpásztorok.

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2019-08-01 12:29

Pont ezt mondom: ez olyan, mint az elvakult fradista, aki zöldnek látja a világot és szerinte mindenki hülye, aki szerint színes. Aki nem káboj, pecces, sajtfejű, barna, medve, etc, az mind nem ér semmit. Ki a tököm volt, aki kitalálta ezt a hülyeséget, hogy az “akárhol jáccani önmagában érték”?

Az amerikai néplélek meg egy fikarcnyival sincs messzebb más országok hasonló elmeállapotú tömegeitől, akiknél épp valami más a “mi csapatunk”. Ezek ugyanazok. ;)

Szilárd Süveges
Szilárd Süveges
Reply to  bjeela
2019-08-01 14:07

Én azt szeretem amikor egy szurkoló olyan iszonyat szurkolova válik hogy már többes szám első személyben beszél a csapatról pedig még talán meccset sem nézett a stadionban hanem csak álmodik róla. Mintha bármit is hozzá tenne a csapat sikeréhez, aztán meg a csapat sapkát is az @liekszpresszrol rendeli mert amit a csapatboltban adnak az drága.

Gergely Angyal
Gergely Angyal
Reply to  Szilárd Süveges
2019-08-01 14:16

Miért fáj neked az, hogyha T/1-ben beszél ilyenkor?
Egyrészt könnyebbé teszi a fogalmazást, mert rövidebb.
Másrészt miért ne lehetne tagja egy közösségnek, aminek szurkol, akikért odavan, akik miatt nem alszik éjjel, mert nézi a meccsüket. A szurkolót csak úgy mérik, hogy hányszor volt meccsen élőben, vagy mennyi franchise terméket vásárolt sok tízezer forintért?
Értem én, hogy nem ők nyerik a meccseket, de a csapatok is folyamatosan hangoztatják, hogy ők a szurkolóikkal együtt egy közösség, és ebben van is valami, hiszen mit ér az a csapat, akinek nem szurkol egy ember sem?
Ez a T/1-es beszéden lovaglás is olyan kicsinyes, mindenbe bele lehet kötni, de miért zavar egyébként ez bárkit is?

bjeela
bjeela
Reply to  Gergely Angyal
2019-08-01 14:35

“…akikért odavan…” Hát épp ez a lényeg. Olyan, mint a szerelmesek, vagy mint aki behugyozott. Mindenki látja rajta, de csak ő érzi. ;) Szóval ez egy érzelmileg túlreagált izgalmi állapot, amikor a tudatosságot, az észt, a logikát, a realitást feleslegesen keressük ezeknél az embereknél és épp ezért hiába is próbáljuk megértetni velük, hogy ez hülyeség. De ettől még hülyeség! :D Félreértés elkerülése végett mindenki átesett már ezen, én is és hiába mondtak nekem akármit a számomra legfontosabb emberek, én akkor is… Aztán felébredtem. ;)

De ha nekem nem hiszel, akkor higgy egy maffiózónak :D

https://www.youtube.com/watch?v=sIqSalrPhtw

Gergely Angyal
Gergely Angyal
Reply to  bjeela
2019-08-01 14:57

A foci, a szurkolás a szerelemről, az érzelmi töltöttségtől kapja az egyik lényegi elemét. Persze ennek vannak mértékei, lehet olyan, akit “elvakult” szurkolónak nevezünk, de ha ez nincs meg, akkor az egésznek semmi értelme kb. :)

bjeela
bjeela
Reply to  Gergely Angyal
2019-08-01 15:57

Ifjantabb koromban én is nehezményeztem, hogy a vén drukkerek mi a szart ücsörögnek és kvaterkáznak a drága páholyokban, ahelyett, hogy hangosan buzdítanák a csapatot. Aztán felnőttem… ;)

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  bjeela
2019-08-01 16:47

Ma meg már milyen hülye mindenki,hogy egyáltalán kimegy a stadionba.
Miközben otthon kibaszhatod a falnyi 8K tévére a gamepass streamet+mellé a realtime statokat.
Egyébként is ez a meccsélmény olyan mint a mozi,vagy direkt keresed a tömeget,vagy ki nem állhatod,és inkább nem mész ki,mert fél órán belül kibasznának a szekusok.

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2019-08-01 18:22

Én inkább a hangulat miatt szerettem, és érdekes módon a vénekkel sokkal jobb volt a buli, mert a tapasztalat és a magasabb műveltség szofisztikáltabb anyázást követelt meg és az rohadt jó volt. :D

Ugyanis a hátonköpdösős, kurvaanyázós, egy bites szellemi szintű szurkolásból igen hamar kinőttem. Isten tudj, valahogy nem vonzott.

A társaságban meccsnézés viszont jó móka, de már inkább csak haveri szinten.

Zoltán Debreczeni
Zoltán Debreczeni
Reply to  bjeela
2019-08-02 08:24
bjeela
bjeela
Reply to  Zoltán Debreczeni
2019-08-02 10:43

Naggyábó ijen szellemórások vótak anno a béközépbejis a Népstadijonba. Nem volt nehéz megunni őket…

Szilárd Süveges
Szilárd Süveges
Reply to  Gergely Angyal
2019-08-01 17:15

Te egy csapathoz kötődő, mellette kitartó szurkoló képről beszélsz ami ideális. Ettől még vannak azok a szurkolók is a helmazban akik a panthersnek drukkolnak mikor Cam N az MVP lesz. Köv évben meg a Falconsnak, most meg atfestik a sapkát barnára. Én a nem ideális szurkolorol beszélek aki külsőleg elkötelezett de azon túl nem. Ha maradunk a szerelmes peldanal én soha sem értettem azt a magyarázatot hogy de én csak téged szeretlek, mikor kiderült a mással ismerkedés.

Everlast77
Everlast77
Reply to  bjeela
2019-08-02 01:02

Tipikus esete a kiragadott mondanivalónak a kontextus, vagyis az egész film mondanivalója nélkül. A film pont ennek az ellenkezőjéről szól :)

bjeela
bjeela
Reply to  Everlast77
2019-08-02 10:36

Persze, de itt most nem ez volt a lényeg, hanem a mondanivalóm igazolása. És különben is, minek kotnyeleskedsz bele az érvelésembe és rongálod a hitelemet? Mingyá rádkűddöm Sonny-t… ;) (amúgy csak azért, mert Palminteri ilyen szentimentális ökör és ezt a sületlenséget választotta mondanivalóul még nem biztos, hogy igaza van :D )

bjeela
bjeela
Reply to  Szilárd Süveges
2019-08-01 14:25

Az első stimmel, de a második, aki olcsóbban akarja megvenni az akármit, az már egy fokkal előrébb jár a törzsfejlődésben,vagy csak szimplán csóró szegénykém, az meg nem bűn.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  bjeela
2019-08-01 15:32

Szerintem pontosan azokra a böszmékre gondolt,akik T/1-ben arcoskodnak,+ még egy hivatalos sálat SE vettek.
Egyébként meg a “válogatott” sporteseményeknél maxolják ki ezt a böszmeséget,mikor kurva anyját ha veszít,viszont “győztünk!!” ha nyert az adott sportoló/csapat.Arról nem is beszélve,hogy azok az állami pénzek bőven hiányoznak máshonnan…

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2019-08-01 15:57

Drága druszám, pontosan tudom, kikre értette szimpatikus kollégánk a fenti gondolatmenetét, mindössze poénkodtam. Azonban úgy látom figyelmetlen voltál és kezdesz belecsúszni egy politikai polémiába, ami bármennyire is szimpatikus nekem, de fájdalom, nem ide illő. ;)
Amúgy stimmel, a tahó akkor is tahó, ha csóró vagy ha spúr.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  bjeela
2019-08-01 16:37

Sry,de nincs ebben semmi politika.
Egyszerűen böszmeség nem piaci forrásból finanszírozni bármilyen sportot.
Ez ma és 30 éve is böszmeség volt.

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2019-08-01 18:22

Mondom, hogy politizálsz. A foci és minden más sport nálunk(és tulajdonképen szinte mindenhol) mindig is állami támogatású. Piaci alapon számos sportág nem létezne. :D Amúgy nekem konkrétan 1983-ban lett elegem a magyar fociból, pedig az nem tegnap volt.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  bjeela
2019-08-01 19:37

“Piaci alapon számos sportág nem létezne”
Mint ahogy sok országban “nem is létezik’ adott sportág.

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2019-08-01 22:22

Óhhh, hogy cseszd meg, majdnem belemásztam a csapdádba! Elkezdtem érvelni és máris politizáltam egy kiadósat. Maraggyunk annyiban, hogy egyet értünk. Nagyonis. Részletesebben viszont csak nécccemközt, mert a fülnek is fala van és mindenhol.

Szilárd Süveges
Szilárd Süveges
Reply to  Bélabá a csótány
2019-08-01 21:18

De ott akkor nem lehet és nem is kell tolvajkodni. az meg milyen má…

Szilárd Süveges
Szilárd Süveges
Reply to  bjeela
2019-08-01 21:18

… és még szimpatikusnak is tart…
:D

Szilárd Süveges
Szilárd Süveges
Reply to  Bélabá a csótány
2019-08-01 21:18

“Jo a szó tesó…”

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2019-08-01 13:02

Jahogy te arra gondolsz, hogy most aktuálisan értékesebb a Pecc? De ezt egy olyan országban próbálod érvényesíteni, ahogy az elnök örökké elnök marad, holott csak négy évre választják. Ezeknek olyan degenerált értékrendjük van, hogy a fal adja a másikat. Aki eccer már bajnok volt, az örökké az marad. Ergo a csapat is. Akkor meg mi a fenét akarsz az aktualitással? :D

Zoltán Debreczeni
Zoltán Debreczeni
Reply to  bjeela
2019-08-01 16:24

Nem tudok érvelni sem mellette, sem ellene. Nem élek ott. Pár perce pont ránéztem egy beszélgetős műsorra. Épp megkérdezték Chris Cartert, hogy amit mondott Jones az úgy van e? “absolutely!” és mentek tovább. Nekem úgy tűnt, hogy arrafelé ez egyértelmű.

bjeela
bjeela
Reply to  Zoltán Debreczeni
2019-08-01 18:36

Ehhez nem kell akárhol élj, ez mondhatni egyetemes. Számos valamikor vagy épp aktuálisan sikeres, vagy nagy nevű közösség, csapat, szervezet, etc. elvárja, hogy a játékos érezze megtisztelve magát, hogy ott játszhat és a fizetése kvázi csak ráadás. Most ezt vetítsük ki egy cégre és mondjuk azt, hogy a szerződő munkavállaló érezze megtiszteltetésnek, hogy a Coca Colánál, a Mercedes-nél, a McDonaldsnál, a Tesconál, etc dolgozhat. Na ne mááá!

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  bjeela
2019-08-01 16:25

Kábólynak lenni… Trade alert!

bjeela
bjeela
2019-08-01 10:21

Jonesnak abban igaza van, hogy egy bizonyos értékhatár felett ökörség megtartani a srácot, de közben meg ott van az a tény is, hogy egyre durvábban nő a bevétel és nő a sapka mérete. Kis túlzással 6-7 évente duplázódik,ami elképesztő tempó. És a sztárok joggal követelik a jussukat ebből a profitból.

Zoltán Debreczeni
Zoltán Debreczeni
Reply to  bjeela
2019-08-01 11:36

Gyakorlatilag mindenben igaza van.
És addig nem is csinál segget a szájából amíg Dak fizuja mondjuk érzésre 30 alatt és Amarié 17 alatt marad.

bjeela
bjeela
Reply to  Zoltán Debreczeni
2019-08-01 12:12

Egyesek szerint elvakult játékospárti vagyok(baromira nem), de nem ezért vitatom a “mindenben”-t, hanem mert ez a “Cowboysban játszani önmagában egy érték” úgy ökörség, ahogy van.

A többi stimmel.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  bjeela
2019-08-01 12:29

Illetve ugyanannyira igaz, mint a csapatok nagy részére.

bjeela
bjeela
Reply to  Krisztian Fekete
2019-08-01 12:36

Persze, épp erről pofázok Bélabával, a csótánnyal, mert az “akárhol jácccani önmagában érték” gondolat az egyik legvérlázítóbb agyhalál, ami létezik.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  bjeela
2019-08-01 12:36

Persze vannak kivételek, de még ezek is változnak időről időre. Pl. az elmúlt években nem volt annyira érték barnában játszani, Nem tülekedtek, hogy Hue Jackson legyen a főnökük, most meg hirtelen mindenkinek vonzó lett. :D

bjeela
bjeela
Reply to  Krisztian Fekete
2019-08-01 13:03

De az nem a barnákról szólt, hanem az edzőről. Barnának lenni akkor is fontos volt az agyhalott rajongóknak, hiszen a barnák azok nem Hue Jackson miatt barnák, hanem mert elhitették magukkal, hogy barnának lenni jó. Sőt, mit jó, ez már rang! :D Meg Medvének. Meg Vikingnek. Meg Sajtfejűnek. Meg Kábójnak. Meg… Ezek télleg idióták! :D

Zoltán Debreczeni
Zoltán Debreczeni
Reply to  bjeela
2019-08-01 14:07

Te most leszóltad Dani szakdolgozatát? Pedig dollárosította is ezt az értéket. Remélem a rájátszásra lejár a kitiltásod és újra beszélgetünk.

bjeela
bjeela
Reply to  Zoltán Debreczeni
2019-08-01 14:17

Őőőőőő, izéééééé, khm… Nahogyaszondjahogymitisakartammondanitehátakkor ééén? Leszólni???!!! Na ne mááááá! Ottsevótam!

golya87
golya87
2019-08-01 12:02

Valahogy nem látom az átütő erőt se vele, se nélküle a Kovbojokban. Nyílván nem vagyok szakértő, de ez így csak langyos víz. Persze, jobb ebben lubickolni, mint mondjuk a Rézbőrüeknél, de egy Szentek, vagy Barnák szintű felhajtás mindenki számlájának jót tenne…

RIAWANX
RIAWANX
2019-08-02 11:37

Na, akkor szerintetek ki lessz a legjobb Rb? Szerintem Le’veon vagy Barkley

sgtGiggsy
2019-08-02 15:42

Egyrészt a holdoutot még mindig gusztustalannak tartom. Aláírtál egy szerződést, teljesítsd amit vállaltál. Másrészt vicces 30 millió fölötti fizut bekínálni a középszerű irányítódnak, mikor a legrosszabb esetben is top-5 futódon meg spórolsz.

ahanem
ahanem
Reply to  sgtGiggsy
2019-08-02 18:54

Egy futót jóval könnyebb pótolni, mint egy irányítót.

sgtGiggsy
Reply to  ahanem
2019-08-02 21:17

Hát, általánosságban véve talán ez igaz lenne, de pont a Dallasnál láttuk, hogy Prescott mekkora nulla, ha nincs mellette Zeke. Zeke egy abszolút top futó, Prescott meg a semmi extra kategória, akihez hasonlók nem sokkal szoktak 20 millió fölé menni.

ahanem
ahanem
Reply to  sgtGiggsy
2019-08-02 21:18

Ilyen fal mögött még lehet én is összehoznék mondjuk feleannyit, mint Zeke. Lehet, hogy nagyon jó a srác, de kb fél éven belül pótolható lenne, de legkésőbb a következő drafton. QB-t meg nem találsz az első kör közepén minden évben.

sgtGiggsy
Reply to  ahanem
2019-08-03 00:22

A Dallasé az egyik legjobb fal, de Zeke eszméletlen sokat tesz ám hozzá. Míg egy Prescottot azért lényegében bármelyik draftról lehet szerezni. És azt sem hiszem, hogy úgy sorban állnának a csapatok 30 millióval megdobni, szóval abszolút indokolatlan ennyi pénzt adni neki, miközben Zekenek szerintem kapásból a liga fele megadná azt a pénzt, amit kér.

ahanem
ahanem
Reply to  sgtGiggsy
2019-08-03 00:30

Megtehetik azokat az ajánlatokat két, vagy jobb esetben három év múlva. :)
Az meg teljesen mindegy, hogy mennyit tesz hozzá Prescott, a playoff részvétel önmagáért beszél. Ha egy olyan QB-t, aki nem tud nyerni 9+ wines csapatok ellen, megdobnak évi 28 millióval, akkor egy olyat, aki ezekre mind képes, lehet, hogy többel is meg fognak kínálni.

Félreértés ne essék, Elliott top 3 futó alsó hangon, de a futó a mai NFL-ben közel nem ér annyit, mint egy irányító, még akkor is, ha sokan csak egy game managert látnak benne (ami ugye nem igaz, Prescott azért ennél több).
A szokásokat meg ne keverjük bele olyan üzleti környezetekbe, amik 6-8 év alatt a duplájára nőnek.

Utólag hozzátenném, Gordon holdoutja miatt azért gondolkodtam, hogy hány csapat szeretne túlfizetni egy futót, akire semmi garancia, hogy egy nem top3as OLine mellett is képes fenntartani a teljesítményét. Gordonnak se adná meg egyik csapat se az évi 10 milliót, főleg akkor, amikor betévednek a ligába ilyen Kamara-féle meg Lindsay-féle futok és aprópénzért top10es produktumot adnak.

sgtGiggsy
Reply to  ahanem
2019-08-03 00:46

Hát, ha Prescott több lenne game managernél akkor nem lett volna terített betli, amíg nem volt mellette ott Zeke. Igen, tudom, kidőlt az LT is, na de pont egy Prescott jellegű mobilis irányítónak kéne a legkevésbé visszaesnie az ilyesmitől, erre rittyentett egy hárommeccses szériát 0 TD-vel 5 interception mellett. És összességében is Zeke nélkül akkor 6 meccsen hozott 5 TD-t 7 interceptionnel, úgy, hogy 3 meccsen TD nélkül dobott legalább 2 intet, és volt még egy meccs, mikor int és TD nélkül zárt.
Igen, tény, hogy minden irányító függ a körülötte lévő személyzettől, de Prescottnál ez nagyon durván kijön. Ő arra van, hogy ha a csapat összeállt, nem ő szarja el nekik a győzelmet. De a hátára venni a többieket nem ő fogja.

65
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x