Connect with us

Hír

Jöhet egy Antonio Brown-eltiltás?

Antonio Brown a liga egyik legjobb elkapója, aki után természetesen már korábban is érdeklődött a Patriots, de a Steelers érthető okokból nem akarta egyik legnagyobb riválisának adni. Ennek ellenére az elkapó már a címvédő játékosa, mindez pedig botrányos körülmények között jött létre: természetesen Brown részéről, a Patriotsszal kapcsolatban semmi nem merült fel, leszámítva természetesen az összeesküvés-elméleteket. Bárki bármit is mondjon, a Patriotst nem fogják emiatt megbüntetni, ellenben Brown még kaphat egy komolyabb eltiltást.

 

 

Az egész ügynek az a kulcsmomentuma, hogy Brown megtámadta a GM Mike Mayockot. Ez adta meg a jogalapot a Raidersnek, hogy semmissé tegye az elkapó garantált tartalmait (29 millió), illetve anyagi kár nélkül kivágja. Ez ugyanakkor olyan súlyos ügy volt, hogy a magaviseleti kódex miatt az NFL saját jogon eltilthatja az elkapót jó pár mérkőzésről – és ha ezt megteszi, akkor már bizony Patriots-játékosként.

 

Ez nem új keletű dolog, már csütörtökön tudva levő volt, hogy bármit is csinál a Raiders, az elkapót attól függetlenül a liga is fenyegeti. Bár nehéz elvonatkoztatni a Patriotstól, mondván, hogy csak emiatt büntet az NFL, de ez nem igaz – ha Brown eltiltást kap, akkor teljesen jogosan kapja majd (persze nem kizárt, hogy Roger Goodell könnyebb szívvel szabja a ki a büntetést most, mintha a játékos a Dolphinshoz írt volna alá, de ezt soha nem tudjuk meg).

108 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
108 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Zsolt75
Zsolt75
2019-09-08 11:30

Ebbű baj lesz, more…

Everlast77
Everlast77
2019-09-08 11:30

Igen, simán benne van pár meccses eltiltás. Itt az lesz a nagy kérdés, hogy hány meccs? Szvsz az elmúlt évek történéseit tekintve ez most megtippelhetetlen. Minden esetre, ha már lefutott ez a Pecc már megint egy g*ci csaló brigád sztori (nem ehhez a cikkhez, úgy általában!), arra lennék kíváncsi, hogy a CBA tárgyalásokat hogy fogja ez dolog befolyásolni? Mert hogy lesz hozzá köze, az tuti!

Everlast77
Everlast77
Reply to  Everlast77
2019-09-08 11:40

Illetve még azt tenném hozzá, ha az NFL meg akarja fogni ezt a dolgot, akkor elmeszelik egész idényre, valami ló*fasz indokkal, egyáltalán nem csodálkoznék rajta, még meg is érteném. Viszont akkor azt pár napon belül meg kellene tenni, nem elhúzni hetekig!

renningan
renningan
Reply to  Everlast77
2019-09-08 12:00

Van indok: meg támadott egy GM-et. Ennél több nem is kell.

combat
combat
Reply to  renningan
2019-09-08 12:00

Végül nem történt semmi, legfeljebb a szándékot lehet “jutalmazni”. Erre meg azért egy 4+ meccses eltiltás erős lenne, miközben tudjuk mások mennyit kapnak nem csak szándék után…

Gergely Angyal
Gergely Angyal
Reply to  combat
2019-09-08 12:30

Sarkított példa: Ha valaki emberölési szándékkal ment el valahová, de nem történt semmi, mert mondjuk megakadályozzák, akkor ott is a szándékot “jutalmazzák”.
Most nem ehhez hasonlítom AB esetét, ez tényleg csak egy nagyon-nagyon-nagyon sarkított példa, de a szándékot is lehet igenis “jutalmazni”.

combat
combat
Reply to  Gergely Angyal
2019-09-08 13:17

Persze de a kísérlet stádiumában megrekedt cselekményt általában nem a befejezetti alakzat büntetési tételével szokták szankcionálni, illetve a -tól -ig intervalumban inkább a kevesebb fele tolódik az eredmény. Ez nagyjából egyébkent megfelel a társadalmi elvárásnak is, illetve a “jogos bosszú” érzete is inkább ezt kívánja meg.

ahanem
ahanem
Reply to  combat
2019-09-08 13:26

Persze, csak ott ezek mind le vannak jegyezve, az x meccses eltiltás x része pedig Goodell hasraütésével kezdődik és fejeződik be.

Gergely Angyal
Gergely Angyal
Reply to  combat
2019-09-08 13:53

Persze, de attól még szerintem ez simán ér büntetést, a Raiders részéről is jogosnak éreztem.
Értem én, hogy a Liga más esetet sokak nem kezelt jól (Hill, stb.), és minden ügyben igazságosan kellene eljárnia, de jobb, ha konzisztensen rosszul jár el? :D

Everlast77
Everlast77
Reply to  renningan
2019-09-08 15:13

Nem tudom, nekem ez inkább a Raiders belügyének tűnik, jogilag is és mindenhogy.

acsdav2
acsdav2
2019-09-08 11:40

Az NFL úgy érzem megint hülyét fog csinálni magából. Amíg úgy volt, hogy a Raiders megbocsát neki és számítanak rá a Broncos elleni meccsen, addig nem sietett senki eltiltani. Én biztos vagyok benne, hogy Raiders játékosként nem kapott volna büntetést, mert a garantált tartalmak elvesztését elég nagy büntetésnek érezték.

László
László
Reply to  acsdav2
2019-09-08 11:41

De egyébként mi lenne az eltiltás oka. Ha nem fogta volna le Burfict akkor inkább megütötte volna mint nem Mayock-ot? Gusztustalan volt amit nyáron leművelt, de a szájkaratén kívül semmi nem történt.

acsdav2
acsdav2
Reply to  László
2019-09-08 11:50

Szerintem tökéletesen megválaszoltad a kérdést. :D Amúgy Huntról és Elliottról is van videó amiért nem kaptak eltiltást, pedig le kellett fogni őket egy szórakozóhelyen.

László
László
Reply to  acsdav2
2019-09-08 11:50

Nem beszélve a Hill esetről.

loveidavid530 .
loveidavid530 .
Reply to  László
2019-09-08 12:20

A Hill esetben volt egy hangfelvetel ahol az asszony elmondja hogy kamuzott, feltehetőleg már az egyetemi sztoriban is.

László
László
Reply to  loveidavid530 .
2019-09-08 12:30

Persze mert kellett egy felvétel amin ezt mondja, túl sok pénz forgott kockán. :)

László
László
Reply to  loveidavid530 .
2019-09-08 12:30

Persze mert kellett egy felvétel amin ezt mondja, túl sok pénz forgott kockán. :)

Máté Berecz
Máté Berecz
Reply to  acsdav2
2019-09-08 12:30

Gondolom Huntnak ez lett az új kedvenc hobbija, hogy az elso 8 meccset kiüli, csak mert jó az neki…

renningan
renningan
Reply to  László
2019-09-08 11:50

Ez nem így működik (eleve, csak a rossz magyar fordítás miatt hangzik hülyén az, amiért anno a Patst megbüntették a labdaleeresztés miatt, az amerikában egy teljesen legit és gyakran használt és bevett jogi érvelés, amiben semmi rossz nincs).

Brown neki ment a főnökének. Neki. Támadt. A. Főnökének. Ilyet nem nagyon csinált még senki és teljesen elfogadhatatlan. Ez egy végtelenül gáz dolog és teljesen jogos a büntetés. Az, hogy ezt a Pats játékosként kapja már, nem az NFL hibája, még ha így esetleg könnyebb szívvel is büntetnek.

Ha nem kapott volna büntetést Raiderként, az sokkal nagyobb képmutatás és gáz, mint hogy a Patriotsosként kapott.

László
László
Reply to  renningan
2019-09-08 12:00

Történt már ilyen? Nem tudhatjuk, mert az ilyen játékos és edző/vezető közötti afférok legtöbbször házon belül maradnak és nem is tudhatunk róla. Az amerikai jogban bevett gyakorlatokat meg inkább hagyjuk mert az egy vicc, de az az ő dolguk így különösebben nem zavar. Az NFL-t pedig eddig sem különösebben érdekelték a bizonyítékok, majd Goodell a hasára üt és felböfög egy számot, hogy hány meccset kap Brown.

acsdav2
acsdav2
Reply to  renningan
2019-09-08 12:10

Nem tudjuk, hogy pontosan mi történt. Ütés vagy rúgás nem volt, innentől kezdve már a neki támadt is elég erős kifejezés. Ha a képébe ordibált, szerintem arra jogos szankció a garantált tartalom elvétele, de meccstől eltiltani az NFL-nek szerintem erős lenne. Elliott a nyáron felborította a biztonsági őrt Vegasban, aztán semmi nem lett az ügyből. Pedig hát az inkább neki támadás, mint amit eddig AB-ről hallottunk. Illetve az, hogy ezt a GM-mel tette az mitől súlyosbító tényező az NFL számára? Ha egy segítővel vagy teszem azt takarítóval teszi meg az enyhítőbb körülmény?

ahanem
ahanem
Reply to  acsdav2
2019-09-08 13:07

A verbális támadás is támadás. Közvetett vagy közvetlen felettesed ócsárlása, rossz színben való feltüntetése, üzleti titkok kitárása, ezek szinte biztos vagyok, hogy mind szerződésszegéses esetek.
Ezek alapján az NFL simán eltilthatja, meg mondjuk példastatuálás okán sem utolsó. Az már egy teljesen másik dolog, hogy ez a balfasz rookie Mayock mindvégig AB kezére játszott.

László
László
Reply to  ahanem
2019-09-08 13:17

De eddig a fizikai támadások sem mindig eredményeztek eltiltást. Ezek szerint akkor jobban járt volna ha megveri? :)

ahanem
ahanem
Reply to  László
2019-09-08 13:17

Szerintem itt az a nagyon nem mindegy, hogy ki az a személy, meg hogy hol történt. Ez az eset gondolom nem AB házában, hanem a Raiders központjában egy Raiders (NFL) alkalmazott ellen, akik valamilyen jogi kötelékben állnak az NFL-lel. Egy random biztiőr cégének semmi köze az NFL-hez, ott nem kell mosni a hírnevét a ligának, illetve kevesebb lehetősége is van erre, ha mégis kéne.

combat
combat
Reply to  ahanem
2019-09-08 13:26

Azért azt te is érzed, hogy az legalább (szerintem inkább nagyobb) akkora csorba a jó hírnéven, ha valaki agyba főbe veri a csaját, gyerekét, mint hogy egy vitában egy másik férfit fenyeget tetlegességgel, a hely meg szerintem tök irreleváns.
Ráadásul a csapata mar megbümtette azért mert a csapat egyik alkalmazottját fenyegette. Az NFL számára ez csak a hírnév védelméről szólhat…

ahanem
ahanem
Reply to  combat
2019-09-08 13:35

Szerinted a hely irreleváns, a jog szerint meg nem.
Hill egy féreg geci, ezt nem igazán tudod velem megvitatni, még akkor, is ha ártatlan. Viszont volt egy haverja, aki nagyon jól ismeri a jogot, hogy hogyan tud jól kijönni belőle, így ki tudta játszani a rendszert (de ha engem kérdezel, biztos volt ott valami plusz lóvé is valami illetékesnek).

A Raiders pedig nem büntette meg AB-t, vagyis nagyon nem jó eszközökkel. Mint láthattuk, a csávó örült neki, ergo erre játszott rá. Mayockból egy jó nagy balfaszt csinált AB csapata.

Hill nem a főnökét fenyegette, és ugye ha belegondolsz, hogy a munkahelyeden elkezdesz ordibálni a főnivel, hogy mekkora darab szar, majd odáig jutsz, hogy fenyegetően lóbálod a karodat felé, akkor az szinte biztos, hogy azonnali hatállyal való felmondással jár, és akkor még te jársz jól, hogy nincs semmi büntetés. Ha elmondod hogy ja hát vered otthon az asszonyt, akkor azt egyrészt senki nem tudja bizonyítani, másrészt amíg nincs a közelben valami jobb érzésű ember, akinek van erőforrása és ideje arra, hogy ezt bizonyítsa is, addig bizony nem történik semmi törvénybe ütköző.

combat
combat
Reply to  ahanem
2019-09-08 13:36

Na de ki beszélt itt Hillről?

AP, Rice, Hunt…

Ezt a hely a jog szerint nem irreleváns dolgot fejtsd már ki (természetesene vanna cslelekmények melyek csak egy adott helyen vagy szituban követhetők el, de amikről itt írunk nagyon nem azok).

Egyébként továbbra is arról van szó hogy az NFL hírének mi árt többet ez az eset vagy azok amiknél videó, fotó vagy barmi van arról, ahogy egy játékos megüt egy gyereket, vagy nőt…
Te azt állítod rosszabb a helyzet ha az NFL-hez közeli helyen és/vagy személyhez kötehtő én meg azt bogy ez szerintem nem így van. A többit nem tudom hogy keverted ide?!

ahanem
ahanem
Reply to  combat
2019-09-08 14:03

A fent felsoroltak közül melyik támadt az NFL által alkalmazott főnökére egy NFL által felügyelt intézményben?

Illetve ne adj szavakat a számba, tisztában vagyok azzal, hogy mit állítok, s mit nem.
Én beszéltem Hillről, mert az összes többi egy kutya, egyik sem NFL-alkalmazottat sértett, nem NFL-intézményben. Rájuk az amerikai- illetve a lakóhelyük szerinti állami jogszolgáltatás vár, az NFL meg a saját etikai kódexe alapján sújthatja azzal, amivel éppen lehetősége van.

Ha egy NFL által alkalmazott egy NFL-intézményben megsérti adott kódexet, akkor azt jóval könnyebb elmeszelni, hiszen simán rá lehet dobni azt, hogy a kamerák látták, az NFL alkalmazottak látták, tapasztalták, nesze itt az eltiltás.Ez Brown esete.

A többi esetnél mind meg kell várni a rendőrök és az állam munkáját, ami ugye nem mindig 2 perc. Ekkor dönthet a saját belső szabályzata alapján az NFL, hogy ezeket nem várja meg, s saját privát nyomozást indít, ami alapján eltilthatja a játékost.

Nyilván én az összes asszony- meg gyerekverőt örökre eltiltanám, már csak egy meglapozott gyanúra is, de az NFL ilyen szempontból egy féreg üzleti szervezet, amit meg tudok érteni. Az arany tojást tojó tyúkot én sem szívesen vágnám le, főleg amíg ez nem, vagy csak nagyon kis mértékben befolyásolja a bevételt.

Még azt hozzátenném, hogy a franchiseoknál van egy hierarchia, s ezzel Brown teljesen szembement, szóval mint már említettem, példastatuálásnak sem utolsó egy nagyobb eltiltás.

A Pats meg ezt mind tudta az igazolás előtt, vállalták minden kockázatával együtt.

László
László
Reply to  ahanem
2019-09-08 13:26

Akkor ezek szerint még Hernandez is játszhatna ha még élne, mert ő a stadionon kívül őlt meg nem NFL alkalmazottat.

ahanem
ahanem
Reply to  László
2019-09-08 13:36

Leüli a börit, utána simán.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  ahanem
2019-09-08 13:44

Tényleges életfogytiglanit kapott :”D

ahanem
ahanem
Reply to  Bélabá a csótány
2019-09-08 13:44

aztán trámp gondol egyet, eltörli az összes életfogytiglant, vagy mondjuk 5 évre változtatja őket, mert a szenátorok úgy látják jónak, és mindjárt más a helyzet. :DDD

Nem mondom azt, hogy ilyen bármikor megtörténhetne, de azt sem, hogy teljesen ki van zárva.

acsdav2
acsdav2
Reply to  ahanem
2019-09-08 17:34

Szerintem ezekért a dolgokért pont csak a Raiders szabhat ki büntetést. Amit ők meg is tettek. Az NFL-nek nem nagyon okozott kárt, ami miatt ők büntetést szabhatnának ki. Sőt, hát ilyen showt szezonkezdet előtt még nem látott szerintem a világ.

ahanem
ahanem
Reply to  acsdav2
2019-09-08 17:59

Persze, simán lehet ez is. de nem lepne meg, ha valami mondvacsinált indokkal (mivel nem tudom, mi van benne az NFL játékosokra vonatkozó szabályzatában) csak azért is eltiltja Groodell, mert ha ezen felindulva elkezdenek szabályokat szedni a játékosok csak azért, hogy kivágják őket és FA-ként kvázi kiválaszthassák, hogy hol szeretnének játszani, az nagyon hamar rosszul sülhet el.

acsdav2
acsdav2
Reply to  ahanem
2019-09-08 17:59

Azért ez nagyon egyedi helyzet ám. Egy játékosnak csak akkor éri meg ezt csinálni, ha tudja, hogy máshol számítanak rá. Illetve úgy kell csinálnia, hogy a csapat ne jöjjön rá, hogy ezt direkt csinálja, mert akkor csak azért se vágják ki. AB azért volt zseniális, mert mindenki biztosra vette, hogy mentális, pszichés problémái vannak, fel se merült, hogy ki akarja rúgatni magát. Ha most pl. Gordonnal lennének problémák, akik nagyon örülne, ha kivágnák végre, nála már mindenki sejtené a turpiságot.

combat
combat
Reply to  renningan
2019-09-08 13:26

Erről a USA- ben bevett jogi érvelésről lenne valami háttéranyagod? Komolyan érdekel.

Skyfire
Skyfire
2019-09-08 11:40

ha el is tiltják rájátszásra játszhat, és a Patsnek ezt muszáj volt meghúzni, ha ők nem igazolják le, akkor a Kansas vagy más bajnok esélyes elviszi

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  Skyfire
2019-09-08 11:49

Mondjuk csak a rájátszásra kifizetni ennyi pénzt azért elég komoly lenne.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Skyfire
2019-09-08 12:00

“ha el is tiltják rájátszásra játszhat…”

Elvileg! A valóságban ennek nem sok az esélye.
Az eltiltás az NFL-ben ugyanis nem csak annyit jelent, hogy nem játszhat a mérkőzéseken, mint a gurulósban, hanem minden más NFL tevékenységtől is eltiltják. Nem edzhet a csapattal, nem vehet részt a csapatgyűléseken, nem kaphat playbookot, sőt, egész egyszerűen nem tarthat fenn semmilyen kapcsolatot senkivel a Patriotsból. Azért ezek után, még ha számolunk is a by weekkel a Pats esetében aligha gondolom, hogy olyan nagy szerepet kapna a PO-ban. Pont Brady az aki nagyon szeret összehangolódni az elkapójával, és ha nincs meg az összhang valakivel, akkor nem passzol neki. Márpedig ha Brown-t hosszabb időre eltiltják, akkor összehangolódni sincs lehetőség.

buda
buda
Reply to  Fetyke
2019-09-08 12:10

a Hill-Hunt eset utan azert nagyon meglepo lenne ha 4-6 meccsnel nagyobb eltiltast kapna.

Fetyke
Fetyke
Reply to  buda
2019-09-08 16:47

Ezt én is így gondolom.
Csak az elméleti feltevésre reagáltam. :)

Skyfire
Skyfire
Reply to  Fetyke
2019-09-08 17:23

Oké akkor Kansas elviszi, nem kap eltiltást vagy 6 meccset és nyerik a Superbowlt? Lehet Bradynek több idő kell, de így másnak se adnak esélyt, arra meg Steelersbe is jó volt AB hogy elvigyen 1 2 védőt és a 2.3. célpontra már gyengébb maradjon

Koralak
Koralak
2019-09-08 11:50

Remélem örökre!

András Csór
András Csór
Reply to  Koralak
2019-09-08 12:10

Persze,mert ez sokkal súlyosabb,mint AP vagy T.Hill gyerek verése és még a sort lehetne sorolni. Mindenki szidja itt AB-t meg a Patset, aztán vannak, voltak ennél durvább dolgok. A Redskinst miért nem szidjátok 1000-el vagy a Chiefset,Cowboyst…stb.(tudom,hogy Te csak AB-re írtad ezt és nem a Patsre)

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  András Csór
2019-09-08 13:26

Jajj,ez a nagy álszenteskedés.
Majd akkor kommentelj , ha te nem tördeled össze az asszonyt meg a gyereket hétvégente!
Egyébként is, tudhatnád hogy a patsbe csak geciláda csalókat vesznek fel.
Mindet.
Nincs kivétel.

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2019-09-08 14:13

Érdekes, ez nekem is feltűnt. Jut eszembe, nincs kedved kis vendégségbe jönni egy közös asszonyverésre? Én a tiédet, te az enyémet, néha kell egy kis változatosság.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  bjeela
2019-09-08 14:13

De semmi buzulás!
Buzulás az nuku!

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2019-09-08 14:22

Asszony, nem fasz. Annyira elvakult vagy, hogy már olvasni sem tucc?

László
László
2019-09-08 12:20

Egyébként az egész ügy marha zavaros. Volt a Brown-Mayock balhé, aztán Brown bocsánatkérése, utána elvileg megbocsájtottak neki arról volt szó hogy játszani fog a hétvégi meccsen, utána mégis újabb pénzbüntetés a klubtól. Úgy tűnik az egész mintha Gruden és Mayock egészen más irányba próbálta volna vinni az ügyet. Gruden próbálta mindenáron megtartani, Mayock meg kipiszkálni. Ezt lehetett volna simán házon belül intézni, de mondjuk ebben Brown sem volt igazán partner. :)

László
László
Reply to  László
2019-09-08 12:39

Annyit még hozzátéve, hogy ha Brown egész nyara műbalhé volt akkor Mayock végig Brown kezére játszott a döntéseivel.

OldUser
OldUser
Reply to  László
2019-09-08 15:02

Mayock is BB kezéből eszik. ez már tény akárcsak a tampering.

LG
LG
2019-09-08 12:30

Magaviseleti kódex, mi? Bezzeg Hill megúszta az ocsmány ügyét… Ez lenne ám a nagy képmutatás Goodell és az NFL részéről! 😤

László
László
Reply to  LG
2019-09-08 12:39

Durva mi, még magatartási kódex is van. Gondolom jó sok apróbetűs résszel, hogy Goddell bárhogy is dönthessen az jogosnak tűnjön.

ahanem
ahanem
Reply to  LG
2019-09-08 12:57

bár az ugye nem mindegy, hogy otthon, négyszemközt történik valami, vagy a munkahelyeden, kamerák kereszttűzében.

BennieBoy
BennieBoy
2019-09-08 13:07

Mondjuk ha Brown mindenképp a Pats-hez akart volna menni, BB alkupozícióban volt és várhatott volna a liga döntésével, mert ha Goodell nem lép semmit, miközben AB meg fa, akkor az öreg mágus se bírta volna röhögés nélkül leigazolni az addigra felmentett AB-t. Így meg támadási felületet adtak annak a bohócnak, ráadásul jönnek a konteók is, hogy BB és a Pats végig erre játszott, és a háttérből ők hergelték/manipulálták AB-t.

ahanem
ahanem
Reply to  BennieBoy
2019-09-08 13:26

Hozzácsaphatnak egy playbook-ot, kifaggathatják a Steelers szokásairól. Üzleti (+ coaching) oldalról az jóval többet ér, minthogy az amúgy is tudjuk milyen reputációdat tovább rontanád, amit én nem nagyon látok, hogy mozdulna bárhova is. Most ez a nagy szám, erről beszélnek az emberek, 4 hét múlva meg a kutyát se fogja érdekelni.

Everlast77
Everlast77
Reply to  ahanem
2019-09-08 15:23

Azért 9 millát nem ér a Raiders és a Steelers playbookja együttvéve, se :DDD Már elnézést a fanoktól :)

bjeela
bjeela
Reply to  BennieBoy
2019-09-08 14:03

Ez nem konteó, a dolog túl logikus ahhoz, hogy ne így legyen.

ahanem
ahanem
2019-09-08 13:07

Azért ez egy mesteri terv volt. Tőlem megkapja a VASTAPSOT AB barátunk, mert így a történtek végére érve talán 1-2 helyen tudnék csak belekötni ebbe a zseniális tervbe, talán az eltiltást tudta volna elkerülni, bár nem vagyok tisztában a Raiderses szerződésével, így ebben nem vagyok biztos.

A threadben folyó AB vs Hill vitára meg annyit tudok mondani, hogy jogszolgáltatás van, igazságszolgáltatás nincs. Üdvözöllek titeket a XXI. században.

BennieBoy
BennieBoy
Reply to  ahanem
2019-09-08 13:07

Így van, sajnos világszerte tendencia, hogy nem az számít, mi etikus, hanem mi törvényes.

ahanem
ahanem
Reply to  BennieBoy
2019-09-08 13:17

Én eddig úgy gondoltam, hogy ebben az országban élve ezt az emberek érzik a saját bőrükön, de azt sem vetem meg, aki jobban alszik azáltal, hogy ezt mind ignorálja.

bjeela
bjeela
Reply to  ahanem
2019-09-08 14:03

ne politizálj, ez nem az az oldal ;)

ahanem
ahanem
Reply to  bjeela
2019-09-08 14:22

Említettem bármikor is, hogy melyik országban élek? Elvégre az “ebben” az országban sem definitív.

bjeela
bjeela
Reply to  ahanem
2019-09-08 14:23

Picsába, ezt rohatttul beszoptam…

László
László
Reply to  BennieBoy
2019-09-08 13:17

Ha van elég pénzed és/vagy kapcsolataid akkor még a törvényesség sem feltétlenül szükségszerű.

ahanem
ahanem
Reply to  László
2019-09-08 13:17

vagy hipp-hopp módosítják az alkotmányt :DDDDDDDDDDDDDDDd
Azért ez az eset nem annyira durva

combat
combat
Reply to  BennieBoy
2019-09-08 13:35

Még jó! Ezért hívják jogállamnak! :D
Ha mindent ami nem etikus büntetnének akkor jó nagy szarban lenne mindenki! :)

bjeela
bjeela
Reply to  ahanem
2019-09-08 14:03

Stimmel, de azért nem gondolnám, hogy ezt AB egyedül találta ki, sokkal inkább vélelmezem, hogy mindezt a menedzsere és a pecc vezetése találta ki és egyezett meg benne, mert 29 millát nem veszélyeztet egyetlen épeszű ember sem, ha nem biztos benne, hogy viszonzást kap valakitől a veszteségért. ;)

ahanem
ahanem
Reply to  bjeela
2019-09-08 14:22

Meg tegyük hozzá a profin megszerkesztett videót amivel lapátolt még egy kis szenet a tűzre, csak hogy biztosra menjen, hogy kivágják.

bjeela
bjeela
Reply to  ahanem
2019-09-08 14:22

ugyehogyugye? Háthazudokén?

ahanem
ahanem
2019-09-08 13:17

A tampering vádakhoz meg annyit, hogy ha a Pats már márciusban is érdeklődött, ott simán elmondhatták volna, hogy: tudjuk, hogy a Steelers nem fog velünk cserélni, de ha sikerül összehoznod egy olyan üzletet, ahol a csapatnál új a GM, és át lehet verni, hogy vágjon ki, hogy FA legyél, akkor nálunk mindig lesz egy hely számodra. Ez pedig nem tudom mennyire szürke zóna.

László
László
Reply to  ahanem
2019-09-08 13:17

Azért ennyire nem lámák hogy ezt így kifejtsék nekik. Elég ha annyit mondtak a menedzserének hogy térjünk erre vissza mikor majd ismét szabad lesz Brown. Ebben nincs semmi gusztustalan, de Brownék tudták mit kell tenniük.

ahanem
ahanem
Reply to  László
2019-09-08 13:26

Persze, nem is mondtam, hogy ezek elhangzottak, elég a managernek egy utalás, ő meg úgy továbbítja AB-nek privátban, ahogy szeretné. Azért ezek a managerek mindenek, csak nem buták, még ha sokan ezt nem is látják oda.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  ahanem
2019-09-08 13:36

Rosenhaus képviseli Gronkot is.

ahanem
ahanem
Reply to  Bélabá a csótány
2019-09-08 13:36

Nem is jutott eszembe, amikor olvastam ezt a hírt (még mielőtt ide kikerült), hogy JA ÍGY KÖNNYŰ MI A KÖVETKEZŐ? GRONK JÁTSZIK MÁR A STEELERS ELLEN?

BB-nek még az is beleférne, hogy most csak receiving TE-ként használja, aztán elég a playoffra visszahíznia, hogy blokkolni is tudjon.

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2019-09-08 14:03

Mer ez a világ kicsi…

bjeela
bjeela
Reply to  ahanem
2019-09-08 14:03

Eszondom már mijóta. ;)

OldUser
OldUser
2019-09-08 15:02

jó látni, hogy összehozza a hatereket 1-1 pats cikk. Ilyenkor a packers és a bears drukkerek oda vissza lepippantják egymást. Nem számít, hogy vki colt-os vagy vasasnak szurkol, egy közös orgiában mindegyik benne van.
Az élet szép.

Nem robot
Nem robot
Reply to  OldUser
2019-09-08 15:23

Jaj ne megint logikusan felépítve kritizálják a makulátlan csapatomat. HÉTEREK HÉTEREK

Everlast77
Everlast77
Reply to  Nem robot
2019-09-08 15:23

Igen az eddigi konteó halmaz tök logikus…..LOL

Nem robot
Nem robot
Reply to  Everlast77
2019-09-08 16:28

Amúgy még ha a “kritizálás” részt nevettétek volna ki a kommentemben, azt megértem, mert konkrétan nem kritizálták, csak megjegyezték, hogy “ha xy dolog megtörtént, akkor büntit érdemelnének”.
De tényleg nem tudom, mi nem tűnik logikusnak abban, hogy megtervezték ezt. Az egy dolog, hogy nem valószínű, de attól még van benne logika :D

OldUser
OldUser
Reply to  Nem robot
2019-09-08 20:40

A kritizálás réz azért oké mert kritizálni lehet, akár jogtalanul is. Itt meg is van az alapja a kritikáknak, hisz AB egy baromarc és nem volt szép amit művelt az elmúlt 1-2 hónapban.

De ezek az összeesküvés elméletek már vicc kategóriába illők. Logikátlan és tenyeket nélkülöző baromságok.

OldUser
OldUser
Reply to  Nem robot
2019-09-08 15:23

Logikusan felépitve 😁😁😁

Nem robot
Nem robot
Reply to  OldUser
2019-09-08 16:18

Mivel a kommentek eddig nem annyik voltak, hogy “szar pats kapják be”, ezért a hater résszel se értek nagyon egyet, de gondolom az nektek jó, ha itt is áldozat szerepet játszotok.
A logikus meg annyi, hogy az emberek elképzeltek egy lehetőséget, hogy a pats kitervelte ezt, és egész racionálisan levezette 1-2, hogy miért valószerű ez. Mert különben egész sok fura véletlen kellene az egészhez, amit egy egyszerű ember nem akar elhinni. Nyilván mindegyik vélemény, és nem tény.
Ami gondolom fájhat ebben, hogy ha ezt tényleg kitervelte a pats, és ez “Tampering”, akkor azért büntit is kaphatnak, ha rájuk bizonyítják.
Ha nem tervelte ki, csak szerencsés volt, -mert mondjuk AB is nyilván miért ne akarna a patsbe menni, ha lehetősége adódik rá-, szóval akkor meg úgysem kap büntit.
És mégnegyszer, én a kommentek többségében semlegességet láttam, és nem pats utálatot… Én is csak Brownt vetem meg a viselkedése miatt, pedig tök szeretném utálni a new englandet is, de most nem tudom :D max ha tényleg tampering lesz
A “gudel utállya a pecet” meme meg majd akkor lép életbe, ha nem bizonyítanak be dolgokat, és mégis bünti lesz.

Gergely Angyal
Gergely Angyal
Reply to  OldUser
2019-09-08 15:23

A haterek és a butthurt Patriots szurkolók. (Nem mindegyik Pats szurkoló ilyen, a normálisak nehogy félreértsék) :D
Nem tudom, de szerintem AB mindenkinél kihúzta a gyufát, és a viselkedése akár etikailag kifogásolható volt, akár jogalapot nyújt arra, hogy eltiltsák.

Zoltán Debreczeni
Zoltán Debreczeni
Reply to  Gergely Angyal
2019-09-09 00:17

Kikérem magamnak ezt:
” haterek és a butthurt Patriots szurkolók. (Nem mindegyik Pats szurkoló ilyen, a normálisak nehogy félreértsék”
NE maszatolj ilyen diszklémerekkel, apróbetűkkel! Nyilván minden Pats szurkoló köcsög.

Gergely Angyal
Gergely Angyal
Reply to  Zoltán Debreczeni
2019-09-09 20:59

De ezt Ti is tudjátok. :D

Everlast77
Everlast77
2019-09-08 15:33

Ezt a Hill vs AB párhuzamot meg nem is értem? Asszony vagy gyerekverésnél sérül az “intgerity of the game”? Na ugye! Ha AB-ra viszont most rá tudja húzni Goodell, akkor minimum egy szezon off!

János Griecs
János Griecs
2019-09-08 17:12

Bocsi, de nyújtsa fel a kezét, aki AB helyében (ezzel a tehetséggel, sikeres pályafutással), az ő életkorában, ebben a dilettáns Raiders-ben szeretné a pályája hátralévő részét lehúzni. Nem bántom a Raiderst, mert csípem őket, Marshawn Lynch nagy kedvencem volt… de látszik rajtuk, hogy Grudennel az élen nagyon IQ-light banda… Sajnos teljesen esélytelenek mindenre, amíg ez a vezetőség. Szóval, ki szeretne náluk megöregedni?

Naliviel
Naliviel
Reply to  János Griecs
2019-09-08 17:47

Itt nem erről van szó, hanem arról hogy AB egy jobb csapat hívására (mert afelől ne legyen kétség hogy ez már le volt zsírozva a Patsel) fizikális erőszakig elment. Olyan erkölcsi határokat lépett át, amit ép normákkal rendelkező ember nem tesz. A Pats részéről ez max nem etikus, itt egyedül Brown az aki büntetést érdemel. Akárhova is írt volna alá egy év ‘delayt’ tennék a szerződésre, azaz csapat híján 1 évig AB nem kapna fizut és nem látogathatna semmilyen NFL-hez köthető létesítményt (persze a Pats ingyen és bérment felmondhatná a kötött szerződést, hogy káruk ne származzon belőle).
Gondolom ha nem akarod kitölteni a felmondási időd te sem rontasz be az igazgató irodájába fenyegetni és megverni.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Naliviel
2019-09-08 17:59

“Gondolom ha nem akarod kitölteni a felmondási időd te sem rontasz be az igazgató irodájába fenyegetni és megverni.”
Valóban nem! Viszont az én jogaimat (lelkemet) nem is birtokolja a vállalat. Ezért csak simán nem megyek be többet dolgozni. :D

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Fetyke
2019-09-08 18:49

Mondjuk azt is megtehette volna.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Krisztian Fekete
2019-09-08 18:49

Azért nem, mert akkor nem játszhatott volna Brown máshol sem, hiszen a játékjogát a Raiders birtokolta volna továbbra is. Viszont én másnap már ott dolgozom, ahol akarok, ezt nem gátolhatja meg az előző munkahelyem. :)

Naliviel
Naliviel
Reply to  Fetyke
2019-09-08 19:12

Vannak helyek, ahol az a módi, hogy előző munkáltatódtól kell egy dokumentum, amiben le van írva hogy minden okés-e veled. Megteheted, hogy nem mész be dolgozni de te szívod meg, mert normálisabb helyen egy darabig nem fognak alkalmazni.
A váltást nem a munkahelyed gátolja meg hanem saját magad, mert tartanod kell magad a váltás normális eljárásához. Akárki is a munkáltatód vannak szabályok, amik súlyos megsértése (értsd bemész és rász.rsz a főnök asztalára, mint ahogy AB) büntetést vonnak maguk után. Épp emiatt lenne indokolt egy nagyon komoly büntetés.

László
László
Reply to  Naliviel
2019-09-08 19:22

Az NFL nem a mi általunk fantáziált szabályok alapján fogja megítélni Brown cserekedetét hanem a saját szabályainak Goodell általi értelmezése alapján.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Naliviel
2019-09-08 19:56

Az utolsó munkával töltött napon ki kell adni minden igazolást! Azaz a papírok visszatartásával nem tudja szabályosan blokkolni az előző munkahely munkavállaló munkába állását. Az ilyet nagyon szigorúan veszik és több száz ezres bünti jár érte, valamint a közpénzes munkákból történő évekre szóló kizárás.

Naliviel
Naliviel
Reply to  Fetyke
2019-09-08 20:39

Nem Magyarországon élek, ott nem tudom mi a módi. Nálunk kiadnak rendesen minden papírt, ami között van az ajánlólevél (talán ez áll legközelebb magyar fordaításban) amit jelentkezéskor be kell mutatnod a kövi munkáltatódnak. Azon rajta lesz, hogy felmondási idő alatt nem mentél be dolgozni emiatt pedig nem fognak felvenni a legtöbb helyen.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Naliviel
2019-09-08 20:40

Mo.-n ilyen nincs. Ebből a szempontól rohadtul kiszolgáltatottak a munkáltatók nálunk.
Ráadásul nincs is olyan papír, amin ilyeneket nálunk fel lehet tüntetni. :)

Naliviel
Naliviel
Reply to  Fetyke
2019-09-08 21:01

Szerintem nem rossz dolog, mert csak tények szerepelnek rajta tehát megszivatni nem tudnak, higy direkt rosszat írnak. Cserébe kiszűrhetőek az Antonio Brown féle jelöltek. Igaz arról ötletem sincs hogy megy ez amcsiknál, majd kiderül az NFL hogyan dönt.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Fetyke
2019-09-08 19:12

Élő munkaszerződéssel nem..

Fetyke
Fetyke
Reply to  Krisztian Fekete
2019-09-08 19:55

Már hogy a halálba ne! Egyszerre annyi munkahelyem van amennyit akarok. Nincs olyan szabály Mo.-n, hogy egy embernek nem lehet egyszerre több munkahelye vagy akár főállása.
Másrészt a munkaszerződés nem élő. Ha felmondtam, akkor az a felmondási idő leteltével akkor is lejár, ha esetleg “elfelejtek” elmenni ledolgozni azt az előző munkahelyemre. :)

László
László
Reply to  Naliviel
2019-09-08 19:12

Ez egy szép fantáziadús történet, de itt semmilyen fizikai erőszak nem történt.

Nyílméregbéka
Nyílméregbéka
Reply to  Naliviel
2019-09-09 05:54

Ha ezt komolyan gondolod, akkor semmit nem értesz az NFL-ből. 😂

gyeek
gyeek
Reply to  János Griecs
2019-09-08 18:49

IQ light… inkább ez a hozzászólás. A szerződések természetüknél fogva nem dísznek köttetnek. Ez a legalapvetőbb dolog AB viselkedésével kapcsolatban: megszegte a szerződését ami nem utolsó szempontként elég zsíros fizetéssel is járt volna. Ez volna a profi sport alapja, nem pedig valami gyereknapi kívánság műsor. Javaslom olvass utána bizonyos Joe Thomas nevezető volt játékosnak!

Zoltán Czeiler
Zoltán Czeiler
2019-09-09 06:29

Hill és Hunt belefér a magatartási kódexbe?

János Griecs
János Griecs
2019-09-09 07:25

Senki nem tette fel a kezét? Akkor ezt megbeszéltük. :D

juhaszvik
juhaszvik
2019-09-09 13:29

Lehet, hogy AB engedte le a labdákat 2015-ben?

László Ékesi
László Ékesi
2019-09-10 20:03

Végre ismét lehet rúgni a Patriotson egyet. Vagy kettőt. Így szép a világ.

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

108
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x