Connect with us

Hír

Trade: A Dolphins rásózta Kiko Alonsót a Saintsre

A Dolphins nem áll le, továbbra is gőzerővel pucolja ki a szemetet a keretből: Kenny Stills után Kiko Alonsótól is sikerült megszabadulni. A szebb napokat is látott linebackert a Saints vitte el Vince Biegelért cserébe.

 

 

Beigel 2017-ben negyedik köröse volt a Packersnek, de egy év után kivágta a csapat, tavaly pedig a Saintsben játszott. Karrierje során 20 tackle-t jegyzett, inkább a speciális egységben hasznos, idén 645 ezer dollárba fog fájni a Dolphinsnak. Egyértelmű, hogy nem a játéktudása miatt hasznos, hanem azért, mert a Dolphins így 7 millió dollárt fel tudott szabadítani.

 

Alonso idei fizetése teljesen garantált, vagyis ha kivágja őt a Dolphins, akkor semmit nem spórol rajta. A cserének hála viszont a linebacker vitte magával a fizetését, vagyis a Saints kvázi szívességet tett a Dolphinsnak. Ez már csak azért is érdekes, mert a New Orleansnak jelenleg nincs 7 milliója a sapka alatt, így kíváncsian várjuk, hogy fér majd be Alonso a csapatba (a játékos biztos, hogy nem fog lemondani a garantált fizetéséről, így nem kizárt, hogy a Dolphins például átvállalta a felét – ha így volt, még akkor is bőven megérte).

49 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
49 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ewzywv
ewzywv
2019-09-01 18:47

én nem nézek college focit, tényleg annyira korszakos tehetség a Tua gyerek, mint mondjuk Luck volt? Ennyire megéri tankolni érte?

katonadani
Reply to  ewzywv
2019-09-01 19:09

annyira nem, jövőre Lawrence igen :D

ewzywv
ewzywv
Reply to  katonadani
2019-09-01 19:09

mmint úgy jövőre h a 2022-es drafton?

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  ewzywv
2019-09-01 19:19

2021
Jövő ősszel lesz a 3. szezonja.

ewzywv
ewzywv
Reply to  Bélabá a csótány
2019-09-01 19:19

de akkor ez nem TankforTua hanem LoseforLawrence? :D

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  ewzywv
2019-09-01 19:29

Nem véletlen tolonganak érte.
Tua kb mint a 2007-es Brady.
Ha csak a 70%-át hozza, már akkor megérte bármelyik csapatnak,mert ő legalább nem öli meg magát a pályán…
Lawrence hiába korszakos tehetség , ha nagyvalszeg úgyjár mint Luck.
Meg elötte ugye Peyton.

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2019-09-01 21:03

Azért egy “új Peytonnal” nem járna rosszul akárki is.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  katonadani
2019-09-01 19:19

Aha.
Majd összedobunk neked egy Lawrence arcképplakátra, oszt örülhetsz :D

Nagir
Nagir
Reply to  katonadani
2019-09-01 19:19

Én sem értek hozzá, de ez már most ennyire egyértelmű!?

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Nagir
2019-09-01 19:39

2000 óta ő a második legmagasabban értékelt QB recruit.
Ami így magában nem mond semmit mert az első Vince Young.
https://247sports.com/Season/2021-Football/AllTimeRecruitRankings/?InstitutionGroup=HighSchool&PositionGroup=QB

ahanem
ahanem
Reply to  Bélabá a csótány
2019-09-01 19:59

Azért az sokat segít, hogy egy jó programba került.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  ahanem
2019-09-01 20:00

Majd az lesz a mérvadó,hogy hajlandó-e leszokni az önveszélyes megmozdulásokról , és hajlandók lesznek-e normális falat elérakni az NFL-ben.

ahanem
ahanem
Reply to  Bélabá a csótány
2019-09-01 20:13

amiben meg sokat segíthet, hogy egy jó programba került, és legalább ott nem fogják agyonveretni

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2019-09-01 21:02

Mondjuk nem sokkal előzi meg a harmadikat… ;) Amúgy elnézve az első tízet ezt a ranglistát nem tekinteném értékmérőnek.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  bjeela
2019-09-01 21:03

” Lawrence was one of the most highly rated quarterback recruits ever, with multiple recruiting experts calling him a “once in a generation” type of player.”

Csak ennyiről van szó éppen.
Lentebb meg kifejtettem ,hogy szerintem így ez magában nem elég egy csapatnak.

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2019-09-01 21:22

Konkrétan egy tízezreddel előzi meg Fieldset, erre utaltam, meg arra, hogy ez a lista egy kalap szart nem ér, mert aki itt a toplistán szerepel, abból az NFL-ben nem lett senki. :D

katonadani
Reply to  Nagir
2019-09-01 22:21

amit eddig mutatott az egyetemen, azok alapján esélyes.
Sok van mgé addig, szóval kijelenteni nyilván nem lehet semmit, de lehet belőle Luck szintű prospect.

bjeela
bjeela
Reply to  katonadani
2019-09-01 20:51

Egyezünk

kitalaltnev
kitalaltnev
Reply to  ewzywv
2019-09-01 22:03

Bár izomból megy a hipe körülötte és talan a legjobb csapatban van, de nyugodtan lehet rá építeni egy franchise-t, egy izmos támadófallal és jó elkapókkal felvértezve egy nagyon biztos kezű qb, aki magabiztosan futkorászik is. 👍

p. p.
p. p.
2019-09-01 19:49

Rásózta…értem én, hogy megszokásból szidni kell a Saintset, de úgy beszéltek erről a cseréről, mintha Osweilert tukmálták volna New Orleansba, Brees helyére. Holott egy tehetséges LB ment New Orleansba, nem kezdeni, hanem depthnek elsősorban, kb szotyiért.

ahanem
ahanem
Reply to  p. p.
2019-09-01 19:49

mondjuk 7 milliós fizetéssel depthnek?

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  ahanem
2019-09-01 19:59

Mélyen van.
A pénztárcában.

p. p.
p. p.
Reply to  ahanem
2019-09-01 19:59

A kezdősor megvan. A fizu részleteit meg nem is tudjuk még, de lényeg, hogy lehessen fröcsögni.

katonadani
Reply to  p. p.
2019-09-01 20:13

fizut pontosan tudjuk, hiszen csere volt, így megmarad az ederedti szerződése

ahanem
ahanem
Reply to  p. p.
2019-09-01 20:13

6,5 millió idén is meg jövőre is, ennyire meg nem jó játékos.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  p. p.
2019-09-01 20:51

Az miért fröcsögés, ha megírják, hogy valaki sokba fog kerülni egy csapatnak?

katonadani
Reply to  p. p.
2019-09-01 20:13

miért kéne szidni megszokásból a Saintset? mikor teszünk ilyet? :D

katonadani
Reply to  katonadani
2019-09-01 20:13

SPOILER ALERT!!!

végülis 14ből csak 5 szerkesztő jósolja SB-győztesnek a csapatot (és még 3 NFC_döntősnek), de persze, megszokásból szidjuk :D

ahanem
ahanem
Reply to  katonadani
2019-09-01 20:13

ezek szerint Brees nem is öregszik

ewzywv
ewzywv
Reply to  ahanem
2019-09-01 20:32

és az mióta számít szidásnak, ha vki megfogalmazza az aggodalmait, hogy Breesen már látszódni fog a kor? :D peyton Manningra emlékszel? egyik évről a másikra beszakadt

ahanem
ahanem
Reply to  ewzywv
2019-09-01 20:41

nem tudom, én ennyire nem mentem messzire, csupán azt hallani/látni sok helyen, hogy az előző szezon végén már látszott Brees-en hogy öregszik, ami pl szerintem nettó baromság, már egy ideje öregszik, csak igyekeznek a sémával ezt elpalástolni, és nagyon is jól csinálják

bjeela
bjeela
Reply to  ahanem
2019-09-01 20:51

Még szép, hogy baromság, hiszen ma már például szeptember van, holott tegnap még augusztus volt. Egy nap alatt egy hónapot öregedtünk.

ahanem
ahanem
Reply to  bjeela
2019-09-01 21:02

comment image

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  bjeela
2019-09-01 21:02

Mármint öregedtél.

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2019-09-01 21:02

Te nem? Azonnal mond meg a titkot!

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  bjeela
2019-09-01 21:03

Egy gecironda aszott csecsemőként születtem,ezért apám otthagyott a cigánysoron a tesóknak.
Azóta napról-napra egyre fittebb vagyok.

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2019-09-01 21:13

Érdekes, én sem voltam szebb egy zanzánál(zsugorított indiánfej), de az öregem aszondta, hogy ha már ennyit fizettünk érte, akkor elvisszük. Viszont húsz év után megállapította, hogy nem volt jó befektetés. Azonban rohadtul nem válaszoltál, mert nem a fittség a kérdés, hanem az öregedés megállítása.

ewzywv
ewzywv
Reply to  ahanem
2019-09-01 21:02

Az utolsó részét szerintem nem is vitatja senki, nem hiába gondolják sokan akár NFl akár FK! szerte h SB esélyes a saints. De az is tény, h brees az utolsó 4 alapszakasz meccsen 3 td-t dobott összesen és az offense alig lépte át a 200yrd/gamet. Lehet hogy egyszerűen csak elfáradtak fejben a szezon végére, vagy csak pechesen jött ki a lépés azon a pár meccsen, de nem hiszem h ördögtől való azt gondolni egy 40 éves irányító esetében h igenis a kora miatt játszott gyengéébben. Idén kiderül hogy ez így van-e vagy sem, simán lehet h nem és Brees lehoz egy 5000+ yardos szezont, de ettől még nem gondolom nettó baromságnak, hogy vki ilyet feltételez

ahanem
ahanem
Reply to  ewzywv
2019-09-01 21:41

a nettó baromság része arra vonatkozott, hogy most hirtelen mindenki rájött, hogy korosodik, méghozzá egy hónap miatt, teljesen alaptalanul. Decemberben is volt 300+ yardos meccse, és ugyanígy októberben is volt 120 yardos meccse, azt meg teljesen meg tudom érteni, hogy nem erőltetik az alapszakasz végén a dobálást, amikor működik a futójáték, s tuti megvan a bye is. Ettől függetlenül a Bucs ellen 31, a Panthers ellen 35 passzkísérlete van, az meg még bőven nem nyugdíjas tempó. Nem dobál már 60 yardosokat, de nem is kell neki, meg lehet, hogy már nem is tud, de ez meg valszeg évek óta így van. 2 meccsből kiindulva azért szerintem erős egy Peyton-féle visszaesést vizualizálni, de az is lehet, hogy ő is leesik majd a szakadék szélén, mint azt Manning tette.

Fetyke
Fetyke
Reply to  ahanem
2019-09-01 23:02

Annyi a különbség, hogy az októberi 120 yardos meccse a Vikings ellen volt idegenben, ahol nem kellett sokat passzolnia (összesen 23-at passzolt, egyébként kiváló, 78%-os sikerességgel), mert a meccset a futójáték és a védelem lehozta.
Ezzel szemben az utolsó 4 alapszakasz meccs közül volt egy 300 yardos mérkőzése, azaz november 29-e után már inkább az tekinthető kivételnek, ezzel szemben volt két katasztrofális mérkőzése (igaz, abból is az egyiket megnyerte neki a védelem), és a rájátszásban sem villogott.
Lehet ezekre mind legyinteni, meg azt mondani, hogy ilyen máskor is előfordult, de a szezon kezdetéhez képest nagyon visszaesett a teljesítménye. És ha az okokat keressük, amiért nem jutott be tavaly a Saints a nagydöntőbe, akkor igazából ez volt az. Ha ez csak egy eltitkolt kis sérülés miatt volt, amiből már teljesen felépült, akkor ok. Ha viszont nem, és ez a megzuhanás már legalább 1 hónappal korábban idén is előjön, akkor semmiféle SB nem lesz itt, de még rájátszás sem nagyon.

ahanem
ahanem
Reply to  Fetyke
2019-09-01 23:30

A Cowboys defense teljesen lenullázta, de ezt nem tudom az öregedés számlájára írni, egy prime Brees sem tudta volna megoldani azt a meccset, a Bucs szimplán Bucs, a Panthers meg már eldobta a szezont akkor, így ezeket a meccseket én nem tudom ennyire komolyan venni.
A Philly ellen 28-38, 301 yd 2/1 TD/INT azért szerintem bőven jó, főleg egyetlen elérhető célponttal.
Rams ellen pedig 26-40, 249 yd 2/1 TD/INT, ugyancsak egy értelmes elkapóteljesítménnyel (aki itt épp a futó volt), szóval a többiek sem nagyon segítették ki, de azért így is hozott 250 yard környékén legalább, és hát az éppen aktuális ellenfele sem hozott jóval többet, szóval amikor kellett, akkor hozta ugyanazt, mint előtte.

Ettől függetlenül úgy is 7-9 lesz az aints, nem érdemes ezt tovább ragozni.

renningan
renningan
Reply to  ahanem
2019-09-01 22:03

Én Brady elé tettem a Rankingemben, és az All Over Offensemben is :D

ahanem
ahanem
Reply to  renningan
2019-09-01 22:12

Brady-hez képest Brees még csecsemőkorban van :DDDDDDDDD

Fetyke
Fetyke
Reply to  katonadani
2019-09-01 22:22

Ebből is látszik, hogy mennyire nem értetek a focihoz. :D

renningan
renningan
Reply to  p. p.
2019-09-01 22:03

Alonso újoncként jó volt, azóta pedig nem sokat láttunk a tehetségéből :D Ha valakit kirúgnak a liga legrosszabb csapatából, akkor nem hiszem, hogy van ok örülni a megszerzésének, még ha egy marék szotyiért is.

Másrészt pedig 7 milliót keres, amire nincs, szóval oké, hogy szotyi az ellenérték, de komoly pénzt vesz el a sapkából. Ráadásul olyan pénzt, ami elvileg nincs is :D

Ez nem szidás, nem is értem, miért lenne szidás. Hol voltak egyáltalán szidva? :D én meg még szeretem is őket, igazán Breest Brady elé tettem a top50-ben és az All Over 30 offense-emben is. Egy mini-Saints fan vagyok :D

Fetyke
Fetyke
Reply to  renningan
2019-09-01 22:21

” Egy mini-Saints fan vagyok :D”
Ez nagyon rosszul esett! :)

NB
NB
2019-09-01 21:12

Kicsit visszatérve ehhez a poszthoz. Szerintem mi is nyertünk vele. Nyilván winnow módban vagyunk (3 éve folyamatosan :D). Alonso egy tapasztalt és jobb napjain jó játékos akiért adtunk egy special team játékost. Oké hogy a fizu durva de nyilván Loomis nem vállalta volna ha nem hozná be a sapka alá és szerintem az LB poszt ahova a leginkább kell a mélyítés szóval én azért örülök ennek a trade-nek.

renningan
renningan
Reply to  NB
2019-09-01 22:03

Ez igaz, de Alonsonál már olyan ritkák ezek a jobb napok, hogy ha mindenki egészséges, akkor olyan sokat nem kellene pályán lennie. De amúgy a fizuval vannak leginkább bajok, az nagyon sok.

saintsfan
saintsfan
Reply to  renningan
2019-09-02 08:53

$5 M lesz a fizuja, ebből $4 M-t a Saints fizet. Még így is kicsit soknak tűnik, de Anzalone, Robertson is sérült és nem nagyon nyilatkoznak az állapotukról.

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

49
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x