Connect with us

Érdekességek

Deshaun Watson egy igazi boom or bust játékos

Deshaun Watson a liga egyik legizgalmasabb játékosa, az egyik legjobb fiatal irányító – legalábbis, amikor jó napja van. Csúcsformában parádés, egyszerűen megállíthatatlan, de ha nem megy neki, akkor rossz nézni. Igazi boom or bust játékos.

 

Watsonnak idén 10 mérkőzése volt eddig, ötön nagyon jól játszott, ötön pedig gyalázatosan. Az öt jó meccsén 16 TD-t dobott egyetlen INT mellett, a passzpontossága 74,5 százalékos volt, a passer ratingje pedig átlagosan 128,8. Simán MVP-teljesítmény, ami egy 4-1-es mérlegben manifesztálódott.

 

A másik öt meccsét viszont még Trubisky is szégyellné: két TD-t és öt INT-t passzolt, 64 százalékos volt a passzpontossága, a passer ratingje pedig 73,78-as . Ez szintén meglátszott a csapat eredményességén, két győzelem mellett háromszor kikapott a Texans.

 

Összegezve tehát így néz ki Watson két arca – brutális:

 

  • Boom: 16 TD, 1 INT, 74,5 %, 128,8-as passer rating
  • Bust: 2 TD, 5 INT, 64 %, 73,78.

32 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
32 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
RvBalazs
RvBalazs
2019-11-20 16:30

szegény életét nem könnyiti meg az O line…

Lolka
Lolka
Reply to  RvBalazs
2019-11-20 16:30

Ez már bőven nem az O line. 3 de volt, hogy 4 másodperce volt bármit is csinálni, leblokkolt elkezdett rohangálni de még így is semmi és végül egy sack lett. Nem miondom, hogy jó az O-line de amikor Watson ott van fejben akkor nem mutatkozik meg a fal gyengesége. Így sajnos nem tudunk nem, hogy super bowl-t, de jelen állás szerint csoportot sem nyerni

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  Lolka
2019-11-20 18:41

Azért a Ravens secondary szerintem jelenleg a legjobb. A Peters-Smith-Humphrey a legjobb cornersor jelenleg a ligában. Jó lenne odatenni az O-line által engedett siettetéseket és nyomásokat illetve az átlagos passzolási időt.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Debreceni József
2019-11-20 19:26

A Ramsnél nagyon értenek a focihoz, hogy elcserélték Peterst bagóért :D

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  acsdav2
2019-11-20 19:49

Jött Ramsey helyette, ez szerintem upgrade. Peters nem véletlenül lett elcserélve mind a Chiefstől, mind a Ramstől. Hihetetlen jó corner de vannak ott fejben bajok ami előbb-utóbb a Ravensnél is ki fog jönni. A baltimore-iak azonban eléggé win now üzemmódban vannak, ha idén hozza azt amit várnak tőle, már megérte hisz ahogy írtad, bagóért került oda. Az ösztönei kiválóak.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Debreceni József
2019-11-20 20:25

Senki nem tiltotta meg, hogy Peterst is megtartsák. :) Jó CB sose árt. Szerintem jobban jártak volna, mert Ramsey érkezése lehet feldobta volna őt is. Persze hosszútávon én se építenék rá ezt nem vitatom, de erre a szezonra igazán megtarthatta volna a Rams.

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  acsdav2
2019-11-20 21:35

A Ramsey-Peters cornersor ütött volna, az biztos, de jelenleg ott nagyobb bajok is vannak, offense oldalon. Azt kell(ene) elsősorban megoldania McVay-nek. Azt hiszem a legelitebb cornersor sem tudná most a Ramst a playoffba repíteni.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Debreceni József
2019-11-21 11:17

Jó, de te is érzed a logikai buktát az egészben, nem? :D Ha meg van a lehetőséged, hogy legalább a védelmed hasítson, akkor miért nem adják meg rá az esélyt? :)

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  acsdav2
2019-11-21 11:23

McVay-t kellene megkérdezni. Mondjuk most már mindegy is, idén nem lesz meg a playoff nekik🙂

acsdav2
acsdav2
Reply to  Debreceni József
2019-11-21 12:07

Aligha volt McVaynek ebbe beleszólása :( Snead továbbra is keverheti a szart.

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  acsdav2
2019-11-22 11:55

Bárki is dönt ott, jobb lenne ha az o-line-ra koncentrálna illetve keresne valakit Goff helyett, aki egy picit is önállóbb. Goff idén kezet foghat Trubisky-vel. Mondjuk Josh Rosen?

acsdav2
acsdav2
Reply to  Debreceni József
2019-11-22 13:43

Igen, pont ezt lájuk idén is, hogy Rosen milyen jó tud lenni egy szar csapatban. :D

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  acsdav2
2019-11-22 15:25

Rosen talán a régivágású pocket passer qb-k utolsó mohikánja aki elé kell egy stabil fal. Ez sem Arizonaban, sem Miamiban nem volt meg. Mondjuk a Ramshez Nick Foles jobb fit (lett volna), talán meg Bridgewater is az (lehetne, ha eljönne, de nem fog), Goffnál viszont Rosen is ezerszer jobb, főleg ha a falat rendbeteszik.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Debreceni József
2019-11-22 17:11

Rosen nagyon messze van attól, hogy pocket-passernek nevezzük. Elképesztő mennyiségű sack-et nyel be, azért mert nem mozog jól a zsebben. A sackek száma pedig az irányítót minősítik inkább, mint a falat. Goff MVP kaliber volt, amíg a fal jól védte. Azért valamit Rosennek is mutatnia kell, hogy nála jobbnak emlegessük. :)

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  acsdav2
2019-11-22 18:10

Azért nem mozog jól a zsebben, mert sosem volt zseb körülötte😂 Ahhoz a Goffhoz lehetne eddig hasonlítani aki még az Istenátka Fisher alatt szerencsétlenkedett, nulla csapattal és koncepcióval, na kb annyi esélye volt eddig Rosennek is megmutatni mit is tud. Majd ha lesz Rosennek is 2-3 éve rendes coaching alatt, normális csapatban, akkor térjünk erre vissza. Végtelenül szomorú lennék ha csak ennyi adatott volna meg neki az NFL-ben. Simán látom őt a Bucs-ban is Arians kezei alatt, a Ramsben is, szerintem a Broncos sem lenne elvetélt ötlet, de mondok durvábbat is: Pats? Sokkal több benne a potenciál mint legalább 6-8 jelenlegi kezdőben.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Debreceni József
2019-11-22 19:47

“Majd ha lesz Rosennek is 2-3 éve rendes coaching alatt, normális csapatban, akkor térjünk erre vissza” Ezt mondom én is :D

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  acsdav2
2019-11-22 20:06

Akkor meg is vagyunk😁 A Rams érthetetlenül a secondaryt boostolná úgy hogy közben a ballhawk cornerét meg elcseréli, Goff nem jobb mint Rosen, a Texans meg laddan behúzza a csoportot, főleg a tegnap esti győzelem után👍

acsdav2
acsdav2
Reply to  Debreceni József
2019-11-22 20:52

Háááát ez utóbbit még ne kiabáljuk el. A Titans elleni meccsektől még nagyon tartok.

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  acsdav2
2019-11-22 21:40

Ha legalább az otthonit nem húzzuk be, meg is érdemeljük hogy ne jussunk playoffba. A Pats elleni tuti bukó, a Denver meg a Bucs kötelező, a Titanst meg legalább otthon meg kell verni és meg is van. Jó ledz ez, szerintem a cornersor 2-3 meccs alatt összeáll: Gareon Conley-Vernon Hargreaves-Jonathan Joseph-Bradley Roby sor nem lesz rossz ha összeáll. A potenciál ott van csak ki kell valahogy aknázni.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Debreceni József
2019-11-23 10:12

A Buccs egy rohadtul kiszámíthatatlan csapat, ellenük nem vennék biztosra semmit :D A Pats támadósora most nagyon nem jó. Szerintem ha valamikor, hát most kell megfogni őket. Persze tudom a védelmük az bitang erős.

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  acsdav2
2019-11-23 12:41

A Bucsnál bízok Winstonban, mármint hogy össze-vissza dobálja a tojást😁
A Pats ellen meg idén már többen megmutatták az utat, szét kell futni őket. Jó lenne behúzni, igen, de félek hogy ez megint a rossz gameplan miatt fog elcsúszni.

Fetyke
Fetyke
Reply to  RvBalazs
2019-11-20 18:52

Sok irányító küzd hasonló problémával…

wolandrule
wolandrule
2019-11-20 17:29

Tehetségesebb, mint Lamar, szerintem nagyobb karriert is fog befutni, de ezeket ki kell nőnie.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  wolandrule
2019-11-21 00:48

Persze, mert Lamar még nála is hülyébb :”D

acsdav2
acsdav2
2019-11-20 19:22

Alapvetően értem a cikk mondanivalóját, de maga az indoklás szerintem mellé ment. Maga az a tény, hogy az 5 legrosszabb meccsén hozz 64%-os pontosságot szerintem lenyűgöző. Sok QB (többek között Brady se) az összes meccsének átlagán nem hoz ilyen számot. Az 5 INT (amiből egy nem az ő hibája volt) 5 meccsen ugyancsak nem rossz arány. Néhány QB kb. egy meccsen megdob ennyit amikor rossz napja van. Szóval bustnak abszolút nem nevezném Watson rosszabb napjait, max. annyit mondanék, hogy akkor nem képes egyedül megnyerni a meccset.

Kopi3.14
Kopi3.14
2019-11-21 01:17

Renningan: megadnád, te milyen paramétereknél tekintesz egy teljesítményt jónak, átlagosnak, gyengének? A Watson esetében figyelembe vett paramétereket tekintve. Tehát yardok, QBR, stb.

Ugyanitt Dani: megvan még az a file, amit Brees vs Ryan viszonylatban csináltam és küldtem neked?

katonadani
Reply to  Kopi3.14
2019-11-21 08:37

megvan még persze

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  katonadani
2019-11-21 08:37

Át tudnád nekem küldeni? Sikerült elvesztenem. És be szeretném valamikor fejezni, millió dolgom mellett.

katonadani
Reply to  Kopi3.14
2019-11-21 09:12

válaszoltam arra az emailre, úgyhogy elvileg látnod kell visszamenőleg az üzeneteket meg a táblázatot is

kitalaltnev
kitalaltnev
2019-11-21 07:53

Szolgálati közlemény! Ez a voda reklám még mindig botrányos 😟 pl. tableten képes eltakarni a fél képernyőt. Gusztustalanul tolakodó trend ez, amit ezek a k…g reklámkészítők diktálnak. 😣👊

katonadani
Reply to  kitalaltnev
2019-11-21 08:37

minket is zavar, már többször írtunk a hírdetéskezelőnek, most legutóbb azt, hogy ha tényleg nem tudnak vele mit kezdeni, akkor vegyék le a fenébe…

kitalaltnev
kitalaltnev
Reply to  katonadani
2019-11-21 10:37

Like, és köszi Dani!

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

32
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x