Connect with us

Hír

Dak Prescott: Érek-e 40 milliót évente? Ez engem is érdekel!

Szeptemberben egész közel jártak a tárgyalások Dak Prescott és a Dallas Cowboys között, és a csapat ajánlott is egy évi $33 milliós szerződést, de az irányító nem fogadta el. Most megkérdezték a QB-t, hogy ezek szerint 40 millióra taksálja-e magát.

 

 

Mond meg nekem te. Nem én írom a csekkeket. Bízok az ügynökömben, bízok a Cowboysban, remélem összehoznak valamit. De hogy őszinte legyek, engem is érdekel, mennyit érek.

 

– válaszolta Prescott.

 

Nem ő az egyetlen, akit ez érdekel. Tom Brady után egyértelműen Prescott-helyzete a legérdekesebb irányítóposzton, és akár még össze is jöhet a 40 millió dolláros szerződés (erről itt írtunk bővebben). Egyébként korábban voltak olyan pletykák (állítólag belsős emberek kezdték terjeszteni), melyek szerint a Cowboys fontolgatja a hatszoros bajnok szerződtetését – Jerry Jonesból simán kinéznénk, de meglepő lenne, ha ez nem csak Dak ügynökének szólna, hogy csak mérsékelten a követelésekkel.

 

37 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
37 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Tibor Fotó
Tibor Fotó
2020-02-12 10:28

Szerintem nem ér 40 milliót – elnézve az idei teljesítményét. De ez nem ezen múlik, hanem hogy Jerry Jones szerelmes-e bele.

András Riska Kiss
András Riska Kiss
2020-02-12 10:41

SZerintem egyáltalán nem egy meghatározó irányító, pláne az idei szezonját nézve, rendesen beleszürkült a ligába. Megnézném egy olyan fal mögött, ami mondjuk Wilson előtt van mit tudna kezdeni a labdával. :D

gyeek
gyeek
Reply to  András Riska Kiss
2020-02-12 12:08

Rendesen beleszürkült? Karrier éve volt és 1-2 meccstől eltekintve nagyon jól teljesitett. A fal meg 20 kiló dróttal játszott egész évben a folyamatos sérülések miatt, sasjnos távolról sem az a domináns egység már mint amit a dilettánsok szeretnek közhelyeikben felhasználni. Jó duma, hogy megnéznéd seattlei fal mögött Prescottot, csak innen bűzlik, hogy egy meccsen se láttad játszani tavaly.

András Riska Kiss
András Riska Kiss
Reply to  gyeek
2020-02-12 12:14

Azért ne haragudj, de az a támadófal még mindig fényévekkel előrébb van, mint mondjuk a Seattle-é vagy a Vikings-é. És az Dallasnak simán be kellett volna húzni a csoportját már a keretből kiindulva, ha Prescott a lényeges pillanatokban nem fagy le vagy nem balfaszkodnak a play hívásban. Láttam jó néhány meccset a tőlük főleg a vége felé mert érdekelt, hogy ki fogja behúzni a csoportot a Seahawks miatt, de egyáltalán nem volt meggyőző a játéka, mint például 2 évvel ezelőtt. Lehet ez az edzői stáb miatt vagy nem tudom, de akkor is ilyen kerettel minimum a 10 győzelemnek meg kellett volna lennie.

gyeek
gyeek
Reply to  András Riska Kiss
2020-02-12 12:33

Nahát, 2 évvel ezelőtt játszott a legrosszabbul az összes közül a 4 évét tekintve. Ha nem haragszol, én továbbra is tartom hogy nem láttad egyetlen meccsét sem. Az összefoglaló nem számít természetesen.

András Riska Kiss
András Riska Kiss
Reply to  gyeek
2020-02-12 12:39

Nem haragszom, de azzal te sem vitatkozol, hogy ezzel a kerettel többre kellett volna vinni ebben a szezonban.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  András Riska Kiss
2020-02-12 13:04

“de azzal te sem vitatkozol”
De.

kismedvee
kismedvee
Reply to  Bélabá a csótány
2020-02-12 14:09

hát azért Dak messze nem +40 milkás irányító. Hogy mennyiért játszott eddig az abszolút nem tartozik ide. Őt a 4. körben vitték el,ennyiért játszott, PM pedig első körös volt,ennyi ez okkal volt. Ezt dobja a pénzügyi különbség a köröket illetőleg. Ezt ne vegyük azért alapul!!! Nem vitatom,hogy igen,jó irányító, le is tett annyi az asztalra,hogy FS-QB legyen,de abszolút nem Wilson szintű, nálam még alatta van,a 28-32 közé tartom reálisnak. És igen,láttam jó pár Dallas meccset,nem hasamra ütve pötyögök a klaviatúrám elől.

slowmotion80
slowmotion80
Reply to  kismedvee
2020-02-12 15:12

dehogynem tartozik ide. a front office megpróbált spórolni ott, ahol lehetett, ahelyett, hogy egy normális szerződést letettek volna elé. ezzel csak annyit értek el, hogy még egy évnyi “tartozást” felhalmoztak. akkor most igyák is meg a levét.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  kismedvee
2020-02-12 15:37

Jelenleg csak Breki és Watson 40+ milkás QB.
Legalábbis ha az összképet nézük.

ahanem
ahanem
Reply to  Bélabá a csótány
2020-02-12 16:34

mondjuk Prescottnak nincs is Kelce+Hill illetve Fuller+Hopkins elkapópárosa

Fetyke
Fetyke
Reply to  Bélabá a csótány
2020-02-12 21:10

Inkább Wilson, mint Watson.

gyeek
gyeek
Reply to  András Riska Kiss
2020-02-12 15:12

Ez nem vitás. De nem Prescott volt a Cowboys kerékkötője.

slowmotion80
slowmotion80
Reply to  András Riska Kiss
2020-02-12 12:39

na és másnak nem volt nem meggyőző a játéka? Dak távolról sem top5-ös irányító, de azért amit a szezon vége felé láttál, abban kb ő volt a legkevésbé hibás.
persze nyilván nem szeretném, ha 40 milliót ki kellene fizetni neki évente, de az a helyzet, hogy a játékosokat a piac árazza be, a piac pedig azt mondja, hogy a franchise irányítóknak meg kell adni ennyi pénzt.

András Riska Kiss
András Riska Kiss
Reply to  slowmotion80
2020-02-12 12:39

Persze, nem csak ő volt a hibás ez tény. De ha őt most, mint “franchise irányítót” megfizetnek, akkor igencsak szűk keretek között kell majd mozognia a Dallasnak a következő pár évben. Annyira pedig nem nyújtott maradandót, hogy megérdelne 30+-os szerződést.

slowmotion80
slowmotion80
Reply to  András Riska Kiss
2020-02-12 13:05

hát igen, irányítók második szerződésénél ez általában előfordul. viszont az is igaz, hogy ilyenkor kapják meg az irányítók azt a pénzt, amit a játékukért érdemeltek volna. Prescott négy év alatt keresett 2,73 millió dollárt. ezért cserébe szállított 40 győzelmet, két playoff-részvételt, és kétszer egyetlen győzelemmel maradt le a rájátszásról. azért az egyáltalán nem gyenge, évi átlag 685 ezerért pedig egyenesen rablás.
és de, azok az irányítók, akik rendszeresen rájátszásba vagy annak a küszöbére viszik a csapatot, azokat megilleti a 30+ milliós szerződés.

mint mondtam, ez a piac.

András Riska Kiss
András Riska Kiss
Reply to  slowmotion80
2020-02-12 13:11

Én azért még megvárnám a következő szezont egy taggel és akkor kiderül, hogy tényleg megérdemli-e. Pont az derül ki ebből a 4 évből, hogy mennyire hullámzó a teljesítménye. De ha ő megkapja a 40 milliós szerződés éves szinten, akkor egy Mahomes szintű irányító konkrétan az egész sapkát elvihetné.

slowmotion80
slowmotion80
Reply to  András Riska Kiss
2020-02-12 13:11

baromságokat azért légyszi ne, de valóban egy 45-50 millióra akkor Mahomes “jogosult” lenne. és lesz is, amint kiterjesztik.

AwesomeOne
AwesomeOne
Reply to  slowmotion80
2020-02-12 13:12

Mahomes csak 5 millióval tartaná magát többre mint Dak? Helyesen úgy hangzik az előző kijelentés, hogy Mahomes akár elkérhetné az egész cap-et is (persze némi túlzással), ha Dak megér 40 milliót.

András Riska Kiss
András Riska Kiss
Reply to  AwesomeOne
2020-02-12 13:23

Köszi! :)

slowmotion80
slowmotion80
Reply to  AwesomeOne
2020-02-12 13:36

elviheti az egész capet, valóban. az egész capet, amit a QB pozícióra akar fordítani a csapat. az mennyi lenne? a teljes cap 20 százaléka? (ugye Wilson kötötte a cap bizonyos százalékához a fizetését, nyilván nem véletlenül).

de azt is kell látni, hogy Mahomes két évig lett masszívan alulfizetve (8 milliót kapott az utolsó két évére, első évében szinte pályát nem látott), Prescott meg négy éve folyamatosan kezdő, kb egy minimum 12-15 milliós QB szintjén teljesített, és erre kapott – kapaszkodj meg – évi 700 ezret SEM. szóval a csapat nem kis deficitben van az irányában, és nyilván ezt szeretné a következő szerződésben bevasalni. és így – ha ugyanezt az átlag 10-6-os eredményt hozza – ki is jön az évi 38-40 millió.

Mahomes is nyilván durván jó, de nem is volt annyira alulfizetve, mint Prescott, tehát a második szerződésben felé kevesebbet kell kompenzálni, meg azért körülötte is volt egy enyhén nemszar supporting cast. a 45-50 millió azért nem rossz pénz, és teljesen reálisan “csak” ennyit is kellene kapnia szerintem.

ahanem
ahanem
Reply to  AwesomeOne
2020-02-12 16:28

csak 5 millióval? százalékosan még ennyit sem kérhetne pluszban, ilyen superbowl után meg egyenesen fizetéscsökkentést kéne benyújtania

András Riska Kiss
András Riska Kiss
Reply to  slowmotion80
2020-02-12 13:12

Mi ebben a baromság? Csak kérdem? Mert az utánam szólóval értek egyet.

acsdav2
acsdav2
Reply to  András Riska Kiss
2020-02-12 20:54

Minek várnál még egy évet? :) Őszintén nem értem.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  gyeek
2020-02-12 13:04

Eagles-en kívül egy PO-csapatot se sikerült megverniük.
Dobott TD-jeinek megoszlása meg így nézett ki:
Giants 7 TD
Redskins 7 TD
Dolphins 2 TD
Saints 0 TD
Packers 2 TD
Jets 0 TD
Eagles 1 TD
Vikings 3 TD
Lions 3 TD
Patriots 0 TD
Bills 2 TD
Bears 1 TD
Rams 2 TD

Szóval a 30 TD-jének több mint a felét (16) a Giants-Redskins-Dolphins triónak dobta ,és ez is adot ki a szezonbeli 8 győzelemböl ötöt.
És ez a trió összesítve 12-36 os mérleggel fejezte be a szezont.

slowmotion80
slowmotion80
Reply to  Bélabá a csótány
2020-02-12 13:23

persze. de ez így lényegében egy olyan dolog, ami igaz ugyan, de teljesen felesleges volt utánaszámolni. lehet meccset nyerni mezőnygólokkal is, meg azzal is, ha öt yardig elviszed a csapatot, onnan meg a futó megoldja.

számon kérni a győzelmet lehet, és azt, ha tényleg rajta megy el a győzelem. érzésre kb két meccs ment el azon, hogy a FO a rúgón akart spórolni, meg az utolsó két meccset sérült dobóvállal játszotta végig, egy egészséges vállal talán még az Eagles-t is sikerül megverni. az meg onnan a 10-6, 11-5-ös magasság, rájátszás, és talán még a Seattle-t is sikerült volna elkapni. DE, és ez a fontos, de már nem tudjuk meg, mi lett volna, ha.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  slowmotion80
2020-02-12 13:55

“lehet meccset nyerni mezőnygólokkal is, meg azzal is, ha öt yardig elviszed a csapatot, onnan meg a futó megoldja.”
Igen ha bevallottan GM QB-d van, vagy esetleg Top 5 védelmed.

slowmotion80
slowmotion80
Reply to  Bélabá a csótány
2020-02-12 21:15

a kulcsszó az, hogy megoldani. vagy ha van egy bika futód, aki bevisz magával még három védőt, akkor teljesen felesleges az irányítóval labdákat pötyögtetni abba a nem egészen tíz méterszer ötven méteres területre, ami tele van kalimpáló kézzel. ha Prescott választhatna, hogy meccsenként dob két TD-t, de mondjuk emellett nincs futott TD, vagy nem dob egyet sem, de futásból összejön három-négy, akkor szerintem gondolkodás nélkül az utóbbit választja. a TD csak azt mutatja, hogy mi volt az utolsó lépés a támadásban, de ez csapatsport, nem pedig egyéni.

vajon a Packers @ Cowboys meccsen Rodgers szarul játszott, mert 22/34, 238, 0 TD-vel zárt? nyilván igen, mert az sehol sem számít, hogy a TD-ket (mind a négyet) Jones futotta össze.

gyeek
gyeek
Reply to  Bélabá a csótány
2020-02-12 15:12

Szóval ha ezt a “statisztikát” veszem alapul, matematikai derivációval eljuthatok odáig, hogy a Jets végtelenszer jobb csapat a Vikingsnál, mert Prescott képtelen volt akár csak egyetlen TD-t is összekaparni előbbi ellen. Há’ Bélabá, szar volt a csapat! Ki is rúgták a kócsot, Prescott se volt egész évben Romo, de azt tekintve hogy sok csapat évekig (Browns esetében évtizedekik) közelébe se tud jutni egy franchise QB-nak, nekem elégedettnek kell lennem Dak produkciójával és remélem, hogy még fejlődik.

Egyébként meg óvatosan a számokkal! Manapság rohadt könnyű akármilyen adatot elővenni és azt egy bizonyos prekoncepció szerint prezentálni. Ilyenkor az az illúzió, hogy a számok ezt mondják, miközben inkább arról van szó, hogy egy kiragadott (és emiatt potenciálisan torz) részletet adott vélemény szolgálatába állít az ember.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  gyeek
2020-02-12 15:24

Igen.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Bélabá a csótány
2020-02-12 22:31

Amikor Bélabá a Dolphins-sal akar példálózni, hogy gyenge ellenfeleken ellen játszik kiválóan Prescott, akkor vajon eszébe jut a Dolphins@Pats mérkőzés?

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  acsdav2
2020-02-13 00:23

Nem.

snookerista
snookerista
Reply to  Bélabá a csótány
2020-02-13 01:17

Lionst is beleszámolhattad volna .

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  snookerista
2020-02-13 01:28

Jogos.
Úgy 19 TD a Giants-Redskins-Dolphins-Lions sornak (15-48-1 es mérleg),és 6 győzelem 8-ból.

Fetyke
Fetyke
Reply to  gyeek
2020-02-12 21:16

Karrier éve 2016-ban volt Prescottnak.
A legutóbbi szezonban katasztrofálisan (75 alatti QB rating) játszott 3-szor (at NO, at NE, at PHI), nagyon rosszul (85 alatti rating) 2-szer (GB és at CHI). Ezeket a mérkőzéseket mind el is vesztette a Dallas. Ezen kívül volt még 3 közepes mérkőzése is.
Szóval azért a nagyon jól teljesítettől elég messze volt Dak, maradjunk abban, hogy még éppen hogy jól teljesített.

gyeek
gyeek
Reply to  Fetyke
2020-02-13 16:18

A katasztrofális kategóriába látom bevetted a monszun meccset, illetve a sérült dobóvállas meccset. Gondolom nem kell mondani melyik melyik, úgyis tudod.

Bryan
Bryan
2020-02-12 19:35

Ha kivesszük a nyilvánvalóan elmebeteg GM-eket az egyenletből, a Cowboyson kívül sehol sem ér 40et Prescott, és ezzel szerintem mindkét fél is tisztában van. Igazából azon mehet a matek, hogy melyik fél “fárad” el hamarabb a farkasszem nézésben, és akkor a másik fél nyetrgbe kerül.

Prescott oldaláról egyszerűen nincs olyan teljesítmény ami máshol erre a pénzre predesztinálná, a Cowboysnak meg jobban megéri egy franchiseQB-light ámbár kipróbált játékos, mint egy újonc vagy FA.

37
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x