Connect with us

Hír

BREAKING: Jamal Adams két első körös pickért a Seahawksé!

Adam Schefter szállítja a bombahírt, miszerint a New York Jets elcserélte Jamal Adamset a Seattle Seahawks csapatához.

A trade részletei:

  • Jets adja: Jamal Adams és egy 2022-es negyedik körös pick
  • Seahawks adja: Bradley McDougald safety, 2021-es első körös pick, 2022-es első körös pick és 2021-es harmadik körös pick

A Jets korábban azt mondta, hogy nem mond le a játékosról, hacsak nem kap jelentős ellenértéket érte. Nos, a Seahawkstól megkapta.

A seattle-i együttes nem adott Adamsnak a csere mellé új szerződést is, a safety pedig elmondta korábban, hogy contender csapatnál hajlandó újonc szerződésén játszani még egy évet. Idén $3,59 milliót fog keresni, jövőre ötödik éves opcióján $9,86 milliót keresne, de várhatóan addig új szerződést kap majd.

73 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
73 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Mbhawks
Mbhawks
2020-07-25 22:33

Amilyenek az elsőkörös választásaink, szerintem jó üzlet.

vabu
vabu
2020-07-25 22:33

Két első és egy harmadik kör( az aprót nem számítva) nem volt ez kicsit drága?

molad1313
molad1313
Reply to  vabu
2020-07-25 22:51

Nezd meg a hawks pickjeit és látod hogy ez még olcsó is volt 😄

vabu
vabu
Reply to  molad1313
2020-07-25 23:05

Ez csak akkor állná meg a helyét ha jövőbelátó lennél és a következő két évi első kört is elherdálná a Seattle.

molad1313
molad1313
Reply to  vabu
2020-07-25 23:11

Ezen gondolatmenetet folytatva, te is jövőbelato vagy és előre megmondod hogy Adams nem fogja tudni megteriteni az árát.

renningan
renningan
Reply to  vabu
2020-07-26 00:57

Ha a múltba nézünk, akkor 6 év tapasztalata alapján legit a felvetés, hogy a Seahawks olcsón megúszta :D

Ewzy
Ewzy
2020-07-25 22:33

Nem sok 2 elso kor erte

pritek
pritek
2020-07-25 23:05

Ott rohadjon meg a Jets ahol van. Volt 28 masik csapat ahova kuldhettek volna. De neeeeeeem, az nfc westbe kellet cserelni es nana, hogy a Hawkshoz. Hat persze.

acsdav2
acsdav2
Reply to  pritek
2020-07-25 23:23

1. Ilyen az élet. :) Amikor Hopkins az öletekbe pottyant O’Brien gyerekes viselkedése miatt, akkor 28 csapat átkozott titeket, hogy miként lehettek ilyen mázlisták.
2. A csere kapcsán eszembe jutott, hogy a Cardinalsnak is próbálkoznia kellett volna. A ti 2 első körötök első ránézésre értékesebb, de az Adams-Simmons duó szerintem feldobta volna annyira a védelmet, hogy a már így is tetszetős támadósorral PO közelében legyen a csapat, amivel korrekten jönnétek ki a cseréből.

pritek
pritek
Reply to  acsdav2
2020-07-26 01:32

Ereztem vegig a csontjaimban, hogy a csoportban fog landolni. Nagyon szurkoltam a Ravensnek, ez igyszerintem legalabb 1 plusz gyozelem a Hawksnak.
Sajnos nem voltunk Adams karacsonyi listajan, meg draga is lett volna.
Meg aztan a secondary talan nem is annyira rossz most.
Griffen kene ehhez a melohoz inkabb :)

acsdav2
acsdav2
Reply to  pritek
2020-07-26 12:10

Szerintem nagyon is vonzó csapat vagytok (bár Josephet nem ártana eltakarítani). Én a secondaryben olyan sokat nem érzek, bár Adams nem is feltétlenül a pass-coveraget javította volna, ha nem ilyen mindenes lett volna. Én PP-től 30 éves korában most várok egy Rhodes-hoz hasonló bezuhanást.

pritek
pritek
Reply to  acsdav2
2020-07-26 15:38

PP szerzodes evbe lepett, ugyhogy iden tekernie kell ezerrel, ha le akar akasztani meg egyszer lovet valakirol es ez rohadtul motivalja. Alford ha nem serul le akkor meno kis CB parosunk lesz. Ni kelben Byron Murphy ha megugorja azt amit egy masodeves cornernek illik, akkor boven atlag feletti lesz. Baker eleg jo es jovore neki is csengetni kell, Thompson meg nagyon igeretes. Nem vilagvero egyseg, de nem lesznek kozrohej targya mint tavaly.
Ha Keim nagyon bevallalos lett volna, akkor Bakert elcserelte volna es ugy megy ra Adamsre. Az izgi lett volna.

acsdav2
acsdav2
Reply to  pritek
2020-07-26 17:06

PP 30-ba lép. Egy CB-nél ez számít. Értem én, hogy motivált, de fizikai korlátai vannak annak, hogy milyen teljesítményt tud nyújtani.

pritek
pritek
Reply to  acsdav2
2020-07-27 00:56

Egeszen pontosan hogy van ez? Azon a napon amikor betolti a harmincat meg tud elit szinten jatszani, vagy mar az az elso nap amikor kerheti a szertarostol a pisztolyt es az 1 db golyot?

acsdav2
acsdav2
Reply to  pritek
2020-07-27 12:25

Hát már tavaly is egy pusztulat volt és a CB nem az a poszt, hogy a korral jobb lesz az ember, szóval én nem fogadnék rá.

pritek
pritek
Reply to  acsdav2
2020-07-27 13:12

Tavaly el volt tiltva a 6. hétig. Nem is edzhetett a csapattal és új védő koordinátor is volt, aki köztudomásúlag nagyon nagy terhet tesz a cornerekre.

Pusztulat azért nem volt, de a felemást simán rámondhatjuk.

Persze azt megértem ha te nem hiszel benne, a te megérzésed legalább olyan jó mint az enyém.

ahanem
ahanem
Reply to  acsdav2
2020-07-27 02:02

nem rég néztem TO-ról egy videót, 46 évéhez képest szerintem bármely csapatba be tudna állni pár meccsre, manapság már annyira ez nem hátráltatja a játékosokat

acsdav2
acsdav2
Reply to  ahanem
2020-07-27 12:24

Igen, Hillel futkározott eszeveszett tempóban. :) Én PP-ben már nem hiszek. A tavalyi szezonja is gyenge volt már, de ki tudja, Sherman is volt elit 31 évesen tavaly.

ahanem
ahanem
Reply to  pritek
2020-07-27 01:47

te csak maraggyá, valami noname elkapót szereztetek egy marék szotyiért, vagy mi

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  ahanem
2020-07-27 17:03

Hehe :) Jogos!

acsdav2
acsdav2
2020-07-25 23:23

Adams legutóbbi nyilatkozata óta, egy lyukas garast nem tettem volna rá, hogy el tudják passzolni megfelelő értéken. Ez most mázli volt a Jetsnek.

RvBalazs
RvBalazs
2020-07-25 23:23

Annak ellenére, hogy személy szerint nagyon sokallom az ellenértéket, mostanság egy jó játékosért adni két első kört igazából megéri (megérheti) főleg a contender csapatoknak.
A Jets jól járt.
A Seahawks jól járhat.
Adams jól járt
sok NFC szurkoló és csapat nem örül ennek, köztük én se.

Fetyke
Fetyke
Reply to  RvBalazs
2020-07-26 00:43

Én is jobban örültem volna, ha a Baltimoreba cserélik el…

renningan
renningan
Reply to  RvBalazs
2020-07-26 00:57

A Jets akkor járt csak relatíve jól, ha ezeket a pickeket jövőre egy új menedzsment költi el. Ha Gase-ék, akkor ott vannak, ahol a part szakad.

László Varga
László Varga
2020-07-25 23:28

Két első körös picket a jelenlegi ligában talán 2-3 játékos ér, Adams nem hinném, hogy köztük van.

acsdav2
acsdav2
Reply to  László Varga
2020-07-26 00:31

Ha azt nézed, hogy Adams kaliberű tehetséget az első 6-8 pick valamelyikével húzhatsz, két 20+-os pickkel pedig nem tudsz ilyen magasságokba felcserélni, akkor nem hinném, hogy nem ér ennyit.

László
László
Reply to  acsdav2
2020-07-26 01:32

Hát igen, azért elég valószínű, hogy a Seattle első körös pickjei az első kör harmadik harmadába fognak tartozni. Az meg már nagyon nem ugyanaz mint egy top10-es pick, első és első kör között is lehet hatalmas különbség.

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  László Varga
2020-07-26 07:26

Dehogynem, főleg hogy a Hawks Earl Thomas óta nem tudott normális játékost draftolni az első körben. Ők legalább belátták hogy oda kell adni őket egy már bizonyított, fiatal playerért. Ráadásul a 2021-es draft egy nagy káosz lesz ha a college foci idén elmarad, aminek azért elég nagy az esélye, szóval azok a pickek fele annyit nem érnek mint egy 2022-es (már ha lesz jövőre egyetemi foci). Adam már bizonyította hogy top3 safety és egy igazi vezér meg motivátor aki törődik a csapattársaival. Itt a Hawks nyert, nem kicsit, a Jets meg készül az újabb rebootra. Azon se csodálkoznék ha jövőre Darnold is el lenne cserélve.

Tizenkettes
Tizenkettes
2020-07-25 23:43

Ez a Jets mintha minden franchise fiókcsapata lenne. Időnként rátalálnak egy klasszisra vagy igazolnak egyet, akit később elcserélnek pickekért. De egy helyben toporognak. Pedig ha ezeket jól használnák ki, akkor sima PO-esélyes lenne a csapat. Ha én Jets-drukker lennék, marhára unnám, hogy évek óta “építjük a jövőt”. Ez persze most más helyzet volt, mert Adamset el kellett távolítani a remekbeszabott interjúja után, de ez az egész végtére is onnan indult, hogy ebben a Jetsben nem akar megrohadni egyetlen olyan játékos sem, aki posztja legjobbja. Úgy látszik, Joe Thomasból (mármint a Tackle-ből…) csak egy volt. :)

renningan
renningan
Reply to  Tizenkettes
2020-07-26 00:50

Igazából nem Adamset kellett volna eltakarítani, hanem a menedzsmentet.

Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
Reply to  renningan
2020-07-26 05:28

Addig jó míg ilyen gyökerek vezetik a csoport ellenfelek csapatait .. addig is pár gonddal kevesebb. (A Bills kivétel ott ügyesek, A Miami meg még nem győzött meg arról,hogy nem full kretének)

katonadani
Reply to  renningan
2020-07-26 07:14

Douglas azért eddig biztató, ő szinte biztosan marad is és felhasználhatja a pickjeit.
Gase-nek meg takarodó lesz év végén, hacsak nem hoz le valami fasza szezont. De ilyen kerettel nem fog. Ezért is jó az Adams-trade, csökkenti Gase maradásának esélyeit :D
Az érdekes kérdés inkább az, hogy Darnold milyen évet hoz le, mert ha szart, akkor akár új QB is lehet ebből a drafton.

Staten Island
Staten Island
Reply to  katonadani
2020-07-26 17:53

„Igazából nem Adamset kellett volna eltakarítani, hanem a menedzsmentet.”

Erről van szó. Ha a fejétől bűzlik a hal – magyarán nem a megfelelő emberek ülnek a vezetői székben – akkor próbálkozhatsz az építkezéssel. Hogyan is nézett ez ki? Back in the days. Agyonfizetsz egy futót a mai NFL-ben, miközben támadófalad konkrétan (!) nincsen. A draft 3. körében kihúzod Jachai Polite-t, akit egy hónap múlva vághatsz is ki, mert nem jár edzésre, a 4. körben pedig egy olyan tacklet, aki szakértők szerint is csak a roster helyet foglalja. Majd a draft után közvetlenül Gase beleszáll a GM-be, nyilvánosan kritizálja az igazolásait, a pickjeit, aminek következtében a vezetőség ki is vágja. Még ezen év októberében a csapat kivágja a legjobb támadó falemberét, Kelechi Osemelét, mert nem volt hajlandó a sérült (műtétre váró) vállával játszani, mindezt egy totálisan elúszott szezonban. Napvilágot lát, hogy Gase fizetéselvonással bünteti és az öltözőben megalázza azon játékosait, akik szerinte vétenek a csapat házi szabályzata ellen. Szezon közben olyanokat hallani, hogy Gregg Williams DC azt mondja Jamal Adamsnek egy edzésen, hogy „edzettem már nálad jobb játékosokat is”.

Nos. Ezek után jutunk el ahhoz, hogy Darnoldról két év után még nem tudjuk, hogy franchise irányító-e vagy sem. Vagy tudjuk? A totálisan kuka szezon után Gase-t megerősítik a posztján. Adams, a csapat legjobb játékosa a holtszezonban nyilvánosan beleszáll a vezetőedzőbe, a GM-be és cserét kér.

Nyilvánvalóan már az is teljesen abszurd, hogy azért kell szurkolni, hogy Gase bukjon, mert mindenki tudja, hogy azzal igazából nyerne a csapat, de felvetődik bennem a kérdés: talán nem az a hibás, aki a korábbi GM-et meg a jelenlegi edzőt kinevezte, akik miatt a helyzet egyáltalán idáig eszkalálódott? A csapat elmúlt egy éve maga a káosz.

És ha már Joe Douglas. A legtöbben jó döntésnek tartják az ő leigazolását, Phillyben jó munkát végzett. Viszont neki alaposan benne van a keze abban, hogy Adams elkerült a csapattól. Már az előző szezon végén lehetett pletykát hallani arról, hogy a Jets vezetőségében felmerült Adams elcserélése. Hogyan és mi okból? „Véletlenül” kiszivárgott, amivel el is indult a folyamat, Adams persze már a felvetésen is kiakadt, teljesen jogosan. Majd jött az állítólagos januári szerződés-hosszabbítás, amire érdekes módon – Adams elmondása alapján – még kísérlet sem történt. Nekem nagyon nem úgy tűnik, hogy eleve Adams megtartása volt a cél. A másik pedig megint a draft. Kihúzni az abszolút boom or bust-kategóriájú Mekhi Bectont, miközben a boardon van még Tristan Wirfs. Felettébb érdekes pick, egy állítólag jó szemű GM-től, meglátjuk az idő őt igazolja-e…

Summa summarum: A Jets jelenleg egy identitás nélküli, azonosulhatatlan, vállalhatatlan, elképesztően rosszul vezetett franchise és nem úgy látszik, hogy ez változna a közeljövőben.

ahanem
ahanem
Reply to  Staten Island
2020-07-27 02:17

“hogy Gregg Williams DC azt mondja Jamal Adamsnek egy edzésen, hogy „edzettem már nálad jobb játékosokat is”.”

tényleg, az az idióta is ott van, hát konkrétan az egész vezetést ki kéne rakni egy szempillantás alatt :D

azt még hozzátenném, ők 9/11 után hogy tarthatták meg a nevüket?

ahanem
ahanem
Reply to  Tizenkettes
2020-07-27 02:02

azért kellett 3 év, mire eljutottunk idáig, volt elég idejük takarítgatni

Fetyke
Fetyke
2020-07-26 00:43

Ez volt a másik út a Jets előtt, csak nem hittem volna, hogy képesek megcsinálni.
Sertetius most már belátod, hogy tőletek kellett volna minimum a 3 első kör a cseréhez? :)

snookerista
snookerista
2020-07-26 01:32

Csak nehogy Jets legyen 1/1 en kár lenne Lawrencenek odamenni szenvedni Gasehez :/
Amúgy Hawksra ráfért egy univerzális Defense player, nagyon gyengék voltak főleg passz védekezésben.

Danika
Danika
Reply to  snookerista
2020-07-26 19:36

Azért az 1/1 messze van a Jetstől. A Panthers, Lions, Giants hármas lazán közelebb áll hozzá.

ahanem
ahanem
Reply to  Danika
2020-07-27 02:17

én meg olyanokat olvasok hogy a Panthersnek esélye van megnyerni a csoportot :DDDDDDDDDDDDDDDD

Adams távozásával ez egy top3 pickes csapat, a Giantsben nem vagyok biztos, ott most valami elindult. A Jags viszont megintcsak egy top3 pickes csapat, ők is tesznek érte annyit, mint a Jets.

realface
realface
2020-07-26 04:34

“a safety pedig elmondta korábban, hogy contender csapatnál hajlandó újonc szerződésén játszani még egy évet.”
Na jó, de végül a Seahawksnál kötött ki, nem egy kontender csapatnál…

Fanyul23
Fanyul23
2020-07-26 06:35

Hat semmit sem ert a tegnapi szajtepes😁
Latszolag mindenkinek win🤠🤡

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Fanyul23
2020-07-27 17:03

Ja, totál le lettem nyomva, mint a szinte egyetlen, aki a példa statuálás ellen érvelt. Nem jobban járt így a Jets, mintha a padon ülve fizetik, a special vagy a practice teambe számüzik, stb.?

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  Megawatt Szvetozár
2020-07-27 18:45

Ez nem kerdes valojaban. Igaz, nem is volt. Amirol szo volt hogy benyelve a veszteseget lehetne vegre megalljt parancsolni az ilyen hisztiknek.
Nem ez az eset fogja elhozni a fordulopontot😀

Peti
Peti
2020-07-26 07:04

Ej de jó volt erre a hírre ébredni :D :P
Még talán visszaigazolják Clowney-t és már is sokkal-sokkal pöpecebb a csapat
#goHawks

katonadani
2020-07-26 08:15

Gyors értékelés:
– Jets mindenképp nyertes, nagyon jó az ellenérték, Adams menni akart, közel sincs semmihez a csapat, építeni kell és mire jó lenne a csapat, Adams már amúgy sem lenne itt. (Nyilván szar, h elmegy egy igazi sztár, amilyen Revis óta nem volt a csapatnak és szar h folyamatosan építeni kell). Plusz ebben a pénzügyi helyzetben extrán sokat ér a két első körös pick és az olcsó fizetésük egy rekord safety fizuhoz képest. Extra jutalom: gyengébb lett a csapat, így nagyobb az esély a rossz szezonra és Gase kirúgására.
– Adams mindenképp nyertes, ezt gondolom nem kell magyarázni.
– Seahawks már nehezebb kérdés. Az a bajom, hogy a legjobb érv az mellettük, hogy amúgy is eldobálják az első körös pickjeiket random harmadik körösökre. Így nézve persze rohadt jól jártak, az utóbbi 5 elsőkörös játékosuk összesen nem ért egy Jamal Adamset. Meg persze szereztek egy elit játékost, ami sosem árt. Mégis, azért ez nagyon sok ellenérték és jobban is fel lehetne talán használni.

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  katonadani
2020-07-26 12:04

Adams szerintem majd akkor lesz nyertes ha megkapja a nagy lovet jovore, es itt azert van egy kis ha.

katonadani
Reply to  Fanyul23
2020-07-26 13:27

Ezek utan a hawks nem engedheti meg maganak h ne fizesse meg

rowi
rowi
2020-07-26 10:23

nyílván túlzás ez a plusz 2 első kör, dehát seahawksos viszonylatban ez úgy néz ki, hogy mcdougaldot lecseréltük adamsre, és adtunk mellé két bustot is. eléggé meglepett, de carrollt ismerve tkp annyira végülis nem is, de azt azért meg kell jegyezni, hogy a secondaryben nem mcdougald volt a legnagyobb fék.
ergo: a jets örül, adams örül, carroll örül, az egyszeri sehawks szurker pedig duplán örül, mert így egyrészt ET-hez mérhető ember került hátra, másrészt a következő két drafton is át lehet aludni az első napot. mindenki boldog, ritka az ilyen. ok, mcdougald lehet mégse boldog…

Fetyke
Fetyke
Reply to  rowi
2020-07-26 11:35

“nyílván túlzás ez a plusz 2 első kör…”

Így önmagában rosszul hangzik. De ha azt veszed figyelembe, hogy a várható választási helyetekről mennyiért tudnátok egy ilyen top 10 kaliberű játékosért felcserélni, akkor ez egyáltalán nem sok. Ez ennyi. Sőt, még nem is olyan sok, ennél kisebb felmozgás is +1 első körbe fájna.
És valóban! Egy kipróbált játékost szereztetek, nem egy zsákbamacskát.

katonadani
Reply to  Fetyke
2020-07-26 13:27

Nem fair ugyanazon drafton valo felmozgast nezni, meghozza a penzugyek miatt. Adamst egy ev utan kell megfizetni, az altalad vazolt alternativat meg 4 ev utan

Fetyke
Fetyke
Reply to  katonadani
2020-07-26 13:47

Viszont a Hawks egy kipróbált, ha nem irányítóra lenne szükséged, akkor az 1/1-et is megérő játékost szerzett. Vagyis kiiktatták a drafban rejlő kockázatot. Ennek pedig szintén ára van.

katonadani
Reply to  Fetyke
2020-07-26 20:14

True, ettol meg nem fair igy kalkulalni, bonyolultabb ez :D

ahanem
ahanem
Reply to  katonadani
2020-07-27 02:17

“az altalad vazolt alternativat meg 4 ev utan”

emberünk meg 3 év után akart nagy lóvét

pfefe8
pfefe8
Reply to  Fetyke
2020-07-27 07:20

Várjunk még ezzel a várható választási hellyel kapcsolatban. Amikor mi odaadtuk az első körünket Minkah Fitzpatrickért, sokan top ötös pikkekről beszélgetettek, de a top 10 volt az alap. Látjuk mi lett belőle a mi szempontunkból , és nagyon jól jártunk. Hogy az a várható választási hely összejöjjön a Seahawsknak ahhoz egy tökéletes szezon kell. Én nem fogadnék erre az opcióra.

pfefe8
pfefe8
Reply to  Fetyke
2020-07-27 07:20

Várjunk még ezzel a várható választási hellyel kapcsolatban. Amikor mi odaadtuk az első körünket Minkah Fitzpatrickért, sokan top ötös pikkekről beszélgetettek, de a top 10 volt az alap. Látjuk mi lett belőle a mi szempontunkból , és nagyon jól jártunk. Hogy az a várható választási hely összejöjjön a Seahawsknak ahhoz egy tökéletes szezon kell. Én nem fogadnék erre az opcióra.

Brain Schottenheimer
Brain Schottenheimer
Reply to  rowi
2020-07-28 08:56

alapvetően idén, amikor kb 0 percnyi tape lesz az egyetemi játékosokról szerintem nem túl nagy gáz ennyit adni egy all-pro box safety-ért. normál esetben egy kicsit soknak tartanám, de az idei draftról senki nem tudja, hogy fog alakulni.

acsdav2
acsdav2
2020-07-26 12:16

A pickeket tekintve nem volt ez rossz üzlet a Hawkstól, de azért várjuk ki mennyire illik a viselkedése Seattlebe. Azért valljuk be nem egy egyszerű karakter, mert a világ hisztijét kivágta amiért a Jets nem csapta le a kagylót a Cowboys érdeklődésekor. Seattleben pedig nem is olyan régen volt, hogy a kiváló secondary tagjai (Thomas, Chancellor, Sherman) megutálta Carrolt (Thomas bemutatása a hordágyon ugye meg van még?) amiért Wilson volt a csapat közepe. Persze Adams most úgy érkezik Seattlebe, hogy ő tudni fogja a helyét a csapatban és ha megkapja a nagy pénzt, akkor nem jár majd a szája.

acsdav2
acsdav2
2020-07-26 12:16

A pickeket tekintve nem volt ez rossz üzlet a Hawkstól, de azért várjuk ki mennyire illik a viselkedése Seattlebe. Azért valljuk be nem egy egyszerű karakter, mert a világ hisztijét kivágta amiért a Jets nem csapta le a kagylót a Cowboys érdeklődésekor. Seattleben pedig nem is olyan régen volt, hogy a kiváló secondary tagjai (Thomas, Chancellor, Sherman) megutálta Carrolt (Thomas bemutatása a hordágyon ugye meg van még?) amiért Wilson volt a csapat közepe. Persze Adams most úgy érkezik Seattlebe, hogy ő tudni fogja a helyét a csapatban és ha megkapja a nagy pénzt, akkor nem jár majd a szája.

apollo
apollo
2020-07-26 12:44

Ha csak szimplán a matekot nézzük, akkor a Seahawks idén 1/27-en húzott, aminek az értéke pro football reference alapján 680, akkor összesen 2×680+140=1500, amíg a 1/6 amin Adams kiment 1600. 1500<1600 Seattle win.
Persze két első kör soknak hangzik de a 30 hely körül már szinte semmit nem ér. Egy top DE-t ennyiért nem is kaptak volna.

katonadani
Reply to  apollo
2020-07-26 13:40

Adamsnek egy even belul rekordszerzodest kell adni, szoval nem fair igy matekozni.

Fetyke
Fetyke
Reply to  katonadani
2020-07-26 16:16

Egyébként ebben sem értünk egyet. Adamsnek még két évre érvényes szerződése van. Az idén várható bevételcsökkenés valószínűleg megtöri a fizetések növekedési lendületét. Közel sem biztos, hogy rekord szerződést fog kapni. A szezon végéig pedig biztosan nem adnék neki hosszabbítást.

Danika
Danika
Reply to  Fetyke
2020-07-26 17:21

Akkor Eaglesösen farnehéz szerződést csinálnak, esetleg úgy, hogy a kövi 2 szezonra csak az aláírási bónusszal nő a caphitje.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Danika
2020-07-26 21:07

Itt nem az elosztásról van szó, hanem ha csökken a keret, akkor csökkennek általánosságban a bérek is 1-2 évig, így pedig nem várható rekorddöntés.
Másrészt Adams legalább ugyanolyan kiszolgáltatott lesz a tárgyaláson, mint a Seahawks. Mert oké, hogy a Seattle adott érte két első kört és ezért elvileg nem nagyon engedheti el Jamalt, de Adams sem “hisztizheti” el magát még egyszer egy másik csapathoz, mert nem nagyon lesz olyan, aki szóba állna egyáltalán vele.

Danika
Danika
Reply to  Fetyke
2020-07-26 21:37

Amit a Killer Bees offenseből tanulságot levontam az az, hogy amíg jönnek az eredmények, addig a csapatban rejlő problémák jól menedzselhetők, na mármost a Seattle mostanság amblokk jól megy így hisztit nem várok. Ha meg várnak plusz egy évet a szerződés hosszabítással, amikor tisztább a helyzet simán kaphat rekord szerződést, ami max. a teljes szerődés értékében, vagy valamilyen garantált tartalommal lesz érdekes.

ducksfan
ducksfan
Reply to  Fetyke
2020-07-26 21:51

Hiába csökken(ne) a keret, ha %-ban kb. ugyanannyit fog foglalni. Mert gondolom nem fog sokkal olcsóbban hosszabbítani. Pláne, ha jövőre rendeződik a pandémiás helyzet.

Viktor Gál
Viktor Gál
Reply to  Fetyke
2020-07-27 14:02

Szerintem meg a Seahawks húzott egy Tunsil 2-t, hogy nem adtak Adams-nek azonnal egy szerzodést.

snookerista
snookerista
2020-07-26 12:51

Amúgy Caroll nélkül SB contender lenne a csapat pl. egy Reiddel. De így hogy állandóan futat és a védekezésbe is az elavult sablonokat követik így nehéz lesz. Wilson képeségeit is jobban kikéne használnia.
Amúgy Carollnál azt az egy SB leszámítva nem fényes a mérleg pedig jobbnál jobb csapatai voltak . Anno Patsnél se ment semmire mikor az a csapat Bladsoeval se volt rossz és utána ugye Bradyvel és BBvel nyertek is, meg ugye Caroll előtt is SB -t játszottak

rowi
rowi
Reply to  snookerista
2020-07-26 15:38

ez így szerintem nem igaz, ebből a keretből más se hozna ki többet, legalábbis is az adott koncepció mentén összeállított keretből.
ha végignézzük a carroll féle szezonokat, akkor a kiugró 13-14et leszámítva wilsonnal mindig 10-6 körül ingázott a csapat, ha pedig az 5 playoff vereségből az atlanta elleni 20-36-ot leszámítva vesszük a többit, akkor ezen a 4 meccsen egyszerűen el lett csellózva a gameplan, illetve ez nem is így igaz, hanem úgy hogy a kezdeti tervekhez túl sokáig ragaszkodtak, és mindig későn jött a váltás
az viszont igaz, hogy vagy a scout teamet kéne kirúgni a francba, vagy nem carrollnak és nem schneidernek kéne draftolni. volt 3 ragyogó draftjuk 2012-től 14-ig, de azóta full homály kb. az egész, legfeljebb véletlenül tenyerelnek bele a jóba.

snookerista
snookerista
Reply to  rowi
2020-07-27 07:26

Nem lehet csak az ő nyakába varni de rossz nézzni, hogy Wilson mindent megtesz a győzelemért közben még a saját coach teamje hátráltatja néha. Sztem nálatok több az a meccs amit Wilson zseniével nyertek meg szorosan mint Carollék jó coachingolásával. Bár van tartás a csapatba annyi szoros meccset megnyerni.

camillo 7777
2020-07-26 14:40

A negyedik kör, miért 22es? Miért nem 21es?

katonadani
Reply to  camillo 7777
2020-07-26 20:14

Mert igy allapodtak meg :D

ahanem
ahanem
Reply to  camillo 7777
2020-07-27 02:17

mert a 2021es draft 4. körös játékosai máskor udfak lennének

Danika
Danika
2020-07-26 21:07

Seahawks grade: B
Jets grade: B
Akik nagyon szomorúak: harmadik körös játékosok.
Pete Carrollék az utóbbi évek egyik legjobb drafttőke befektetését vitték véghez. Az elmúlt évek első körös tendenciáit látva végre egy tényleg első körös játékost sikerült szerezniük. Viszont óriási mínusz, hogy még mindig szinte kizárólag Russell Wilson zsenialitásában bíznak, ami a szememben bármikor elfogyhat. Adam Gaseék egy Tescos Khalil-tradet raktak össze, és bármennyire is ekéztük korbábban a Grudent a csere miatt , végül azért csak PO közelbe ért a gárda és ez a Jets előtt is nyitva áll, látva hogy tavaly egy egészséges Darnolddal a kezdőben 6-6 azért összejött. A többséggel ellentétben én kevésbé vagyok ellenszenves Gasevel szemben és akár jó dolgokat is elérhet ezzel a csapattal. Viszont az jobban böki a csörömet, hogy így mégis mi a ló halál lesz a védelemmel. A minimum az, amit elvárok hogy legalább az egyik ellenértéket küldik Yannikért cserébe Jaksonvillebe. A harmadik körös játékosok többsége pedig csenben elmond egy imát, hogy mád csapatok vegyék át a Seahawks jó szokását, és legyenek velük szemben jótékonyak.

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

73
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x